איך לעשות כסף באינטרנט? ולמה אני יכול ואתה לא…

אז אני מבין שכבר שמעת שבאינטרנט הכסף גדל על העצים. כל מה שצריך זה מחשב, חיבור לאינטרנט ועוד איזה פרט שולי כמו רשימת תפוצה או עכבר וזהו… אנחנו מסודרים. כל אחד יכול, כל בעל עסק יכול להתחיל לגלגל סכומים של 50,000 ש"ח, אבל זה רק מהשבוע הראשון… כי אחרי זה, אנחנו הולכים לעשות הרבה יותר כסף באינטרנט!

כפי שהותיקים זוכרים, בסוף החודש הבלוג הולך להפוך למצבה בענף השיווק באינטרנט. הגיע הזמן שלי לחשוב על איך המצבה הזו תיראה. מאחר ואני יודע שישתמשו בבלוג הזה בעתיד כ-reference, החלטתי לכתוב את הפוסט הזה, שיהפוך לחלק נכבד מהמצבה (וגם ידורג בגוגל על הביטוי איך לעשות כסף באינטרנט)…

איך אפשר לעשות כסף קל באינטרנט?

במשך כל ארבעת השנים של הבלוג קיבלתי הרבה שאלות. ללא ספק, אחת השאלות הפופולאריות ביותר שקיבלתי וממשיך לקבל, הולכת כך (וזה ציטוט מאחת התגובות בפוסטים האחרונים):

שלום יגאל,
סיפרת שהשאיפה שלך בתחילת דרכך היתה להגיע לרווח של מיליון ש"ח בשנה. בהתחלה דיווחת על התוצאות החודשיות הכספיות שלך אך באיזשהו שלב הפסקת. זה מובן, אינך צריך לספר לאף אחד כמה אתה מרוויח בדיוק ובכל זאת, כמי ששוקלת הסבה ופתיחת עסק בתחום הזה, הייתי מעונינת לדעת מה פוטנציאל סביר של רווח שנתי (הכנסות פחות הוצאות) בשיווק באינטרנט.

כיום אני יועצת עצמאית בתחום ******** של 65$ בשעה+מע"מ, ויש לי עבודה כ-200 שעות בשבוע. ההוצאות נמוכות ורובן מכוסות על ידי הלקוח, כך שהרווח פחות או יותר זהה להכנסה.

האם ניתן לצפות לרווח ממוצע גבוה יותר בתחום שלך, ו/או לרווח גבוה יותר לשעת עבודה?

איזה שיעור שוליי רווח (יחס רווח למחזור) סביר ניתן לצפות בענף?

אשמח לשמוע ממך או מקוראים אחרים של הבלוג העוסקים בתחום.

תודה

וזו הייתה התגובה שלי:

אם זו הגישה שלך לתחום,
אין טעם להכנס…

שיווק באינטרנט זה לא מכרה זהב. אם יש התלבטויות, התחום לא בשבילך…

והנה מה שהגיבו לי חזרה:

יגאל, מדוע לא? בניגוד ל"נחל תנינים", אני מאמינה שאתה מרויח הרבה יותר מ-50000 ש"ח בחודש.
כתבת: "אני מכיר הרבה שעושים את זה, והולך להם לא רע. אני מכיר אחד שמרוויח בערך $20,000 בחודש, והכל אורגני…"
מישהו אחר כתב בבלוג: " אני עם נישה אחת בלבד עושה כ- 80,000 ש"ח רווח בחודש רק באדוורדז. ובלי אף דף נחיתה".
כתבת: "הרווחתי $20,000 החודש"
הראתי להורים שלי העברה בנקאית נחמדה מאוד מקליקבנק, הם כמובן היו המומים. אמא שאלה: "אתה בטוח שזה חוקי מה שאתה עושה? אתה לא פורץ כרטיסי אשראי במקרה?". אבא הוסיף תגובה יצירתית משלו: "מצויין! אני גאה בך בן! עכשיו יש לך מספיק כסף לממן תואר בטכניון!" (כמובן שנשפחתי מצחוק ופרצה מריבה בבית כתוצאה מכך…)
פליקס לשנו דיבר על הכנסה של 177K בחודש אחד פה:http://www.felixleshno.co.il/?p=66 ואמר שזה לא יוצא דופן.
אבל אולי היה קל יותר ב-2008 מאשר היום?
עדיין, שושני מדבר כיום על אלפי דולרים ביום.
דוקא כן נראה מכרה זהב…

הנה התגובה שהגבתי:

ניתן להרוויח סכומים יפים גם בתור יהלומנים, אנשי מכירות, סוכני נדלן.

http://bit.ly/vAlfuT

ועכשיו אני רוצה לשאול אותך שאלה… ממתי הרופא שמטפל בך, הלך ללמוד רפואה כי רופא פרטי יכול להרוויח 100,000 ש"ח בחודש? ממתי ילד בן 8 הולך לשחק כדורגל כי כדורגלנים בליגת העל מרוויחים 1,000,000 ש"ח בשנה?

גם פסלים, ציירים, מהנדסי בניין או כל דבר אחר עושים 50,000 ש"ח בחודש… כמובן שלא כולם, רק הטובים. אבל יש היררכיית שכר בכל תחום ומקצוע…

ניתן להרוויח סכומים יפים משיווק באינטרנט, אבל לא כל אחד יכול! כן אמרתי את זה.

לא כל אחד יכול!

הרבה אינטרסנטים מנסים למכור חלומות לאנשים, ולצייר את זה כאילו כל אחד יכול. אתם יודעים מה? גם אני ניסיתי "למכור" בשלב מסויים, כאילו כל אחד יכול. לא כי היה לי למכור משהו. אלא כי רציתי שלאנשים שסובבים אותי יהיה יותר טוב.

רציתי שחברים שלי יתעסקו בזה, כי חשבתי שזה מתאים לכל אחד. רציתי שאנשים במשפחה שלי יתעסקו בשיווק באינטרנט, כי חשבתי שזה יעשה אותם יותר מאושרים. וכן, בעבר נמנעתי מאוד מלכתוב בבלוג על חסמי כניסה כלשהם. אבל יש כאלה… והם גדולים…

היום, לאחר 4 שנים בתחום השיווק באינטרנט, ולאחר 4 שנים שאני מתפרנס בצורה מלאה מהתחום, אני יכול לדבר 5 דק' עם בנאדם ולדעת מי יעשה כסף באינטרנט ומי ישרוף זמן, כסף, ובריאות נפשית…

מי כן יכול לעשות כסף בשיווק באינטרנט?

דבר ראשון… בואו נתחיל מהעובדה, שבנאדם שיש לו את הפוטנציאל לעשות כסף באינטרנט, לא שואל אם אפשר לעשות כסף באינטרנט. בנאדם שיש לו את הפוטנציאל, פשוט יודע את זה. בדיוק כמו שהשמש זורחת בבוקר ושוקעת בערב.

כשהתחלתי, לא היה לי ספק אפילו לרגע דל, שיש המון כסף בתחום. זה לוגיקה בסיסית. עולם המסחר באינטרנט רק הולך וגדל. הדרישה לאנשי מכירות באינטרנט רק הולכת וגוברת. החלק השני בלוגיקה הבסיסית, היא שארה"ב היא כבר לא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. האינטרנט כבר מזמן עקף אותה. האינטרנט הוא אינסופי…

דבר שני… בנאדם שהולך לעשות כסף משיווק באינטרנט, ואני מדבר על כסף אמיתי… לא עושה את זה בשביל הכסף, בדיוק כשם שילד בן 8 לא הולך לשחק כדורגל בשביל הכסף. אנשים שעושים כסף אמיתי באינטרנט, עושים את זה מתוך האהבה לאינטרנט. מתוך תשוקה…

כי אתם יודעים משהו? life is a bitch! כמו שסטיב ג'ובס אומר בנאום הכי מפורסם שלו, Life will hit you with a brick in the head.

בלי לדבר עכשיו על שיווק באינטרנט, אלא על החיים בכלל. תמיד יש עליות ומורדות. בכל תחום… בלימודים, בעבודה בזוגיות… פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. כשאתה עובד בתור עצמאי/יזם או איך שלא תקראו לזה, אתה נמצא ברכבת ההרים הזו, הרבה יותר מאשר הבנאדם שבוחר בחיי שגרה של שכיר.

ברגעים הללו כשהכל חרא והכל מסריח, רק תשוקה של ילד בן 8 שהלך לשחק כדורגל כי זה מה שהוא אוהב תרים אותך למעלה. במהלך ה-4 שנים האחרונות, הייתי הרבה יותר פעמים למטה מאשר שהייתי למעלה. אבל האוויר פסגות היה שווה כל רגע… (וכמובן גם משתלם…)

דבר שלישי… התכונה הכי חשובה למשווקים באינטרנט (או שזה בעצם נכון לכל יזם), זה נחישות. הדרך למעלה רצופה בהמון חרא שצריך לאכול. אני לא מדבר על סתם חרא, אלא על 10 טון חרא שצריך לעבור. אני מדבר על החארות הכי גדולים כמו גוגל או פייסבוק.

בעצם, אפילו חרא יותר גדול מזה. זה הטלוויזיה שלך, זה המיטה שלך, זה השינה שלך, זה הבילויים שלך, זה החברים שלך וזה בעיקר העצלנות שלך…

(אגב, אני רואה את הוידאו הזה כמה פעמים בשבוע)

דבר רביעי… חשוב ללמוד איך ללמוד… זו אחת היכולות הכי חשובות שאפשר לפתח (וכן, ניתן ללמוד את זה). אני לא מכיר עוד תחום כל כך דינמי כמו התחום של האינטרנט. קצב ההתחדשות בתחום מדהימה אותי כל יום מחדש. אסור להרדם בשמירה, פשוט אסור…

לכן, מי שמצפה לקרוא ספר או שתיים או אפילו את הבלוג שלי, ולעשות כסף באינטרנט, טועה בגדול. הלימוד לעולם לא נגמר.

צריך לאהוב ללמוד וצריך גם לדעת איך ללמוד!!!

דבר חמישי… ואחרון… התחום הוא ל-Doers. בואו נודה באמת, גם אם היא לא נעימה… רוב האנשים שאנחנו מכירים הם פטפטנים. הם מדברים הרבה ועושים מעט.

הרבה אנשים באים אליי ואומרים לי יש לי "רעיון", הרעיון לא שווה כלום ללא ביצוע. הנה ציטוט מאחד הספרים האהובים עליי (כמובן שזה חשוב והתעשר של נפוליאון היל): "Action is the real measure of intelligence".

זה לא מעניין כמה קיבלת בבגרות, זה לא מעניין מה הפסיכומטרי שלך, זה לא מעניין איזה תואר יש לך ואיפה למדת. לא מעניין אותי מה היה ה-Title שלך בעולם ה-Corporate. אפילו הקשרים שלך לא מעניינים.

הדבר היחיד שמעניין הוא, אם אתה Doer או לא.

אם יש לי את זה, איך עושים כסף באינטרנט?

בואו נודה באמת המרה… 95% מהאנשים (וגם זה בהגזמה), לא עונים על הקריטריונים האלה. לפי דעתי הרוב נופלים כבר בקטגוריה של ה-Doers… כי מה לעשות, רוב האנשים פסיביים.

אני כותב את הפוסט הזה, כי חבל לי על הזמן שלך ועל הכסף שלך. ב-4 השנים בהן אני כותב את הבלוג הזה ראיתי יותר אנשים שפרשו באמצע מאשר אנשים שהצליחו. אני רוצה לחסוך לך זמן וכסף. להיות משווק באינטרנט זה לא עבודה לכולם.

להיות שכיר זה לא כל כך נורא. ההורים שלי שכירים כל חייהם והם מאושרים. וגם הילדים שלהם מאושרים איתם. אין בזה שום דבר רע. יש אנשים שזה מתאים להם יותר.

אם בכל זאת מצאת התאמה בינך לבין התחום, זה הזמן לפעול. לא קרוא, לא ללמוד, אלא לפעול. בטח יש לך ידע מינימלי כלשהו. זה יכול להיות להרים וורדפרס או לפתוח בלוג בבלוגספוט. זה לא משנה מה הידע הבסיסי שיש לך.

הדרך הכי טובה להתחיל לעשות כסף באינטרנט, היא פשוט להתחיל. פשוט להתחיל ממה שיודעים ואז לקרוא קצת וליישם. וכך להמשיך. אבל הכי חשוב זה לפעול, הרבה יותר חשוב מללמוד.

לכן, עדיף להתחיל לפעול עם הידע המינימאלי ביותר. הכי בסיסי… אבל לפעול…

Happy Doing!

66 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. nadavs   5 בדצמבר 2011 בשעה 9:52
    (#)

    שכחת את החארות הגדולים ביותר של תוכנית השותפים הגדולה ביותר – מס הכנסה.

    אני גם כבר קצת מעל ארבע שנים בתחום, והרגעים שהייתי למעלה באמת היו שווים כל שניה. זה מה שמעודד אותי עד היום – אני יודע מה השיווק באינטרנט יכול להביא ואני אמשיך להשקיע עד שאני אגיע שוב לרמה ההיא לפחות.

    חוץ מזה – הרגע שבו מישהו קונה איבוק שכתבתי בעצמי ואז שולח לי מייל שאומר תודה על כל העזרה שנתתי לו שווה את כל הסלאפים בעולם.

    nadavs

    • iDesign   5 בדצמבר 2011 בשעה 14:15
      (#)

      אם לא תשתמש בבנקים, מס הכנסה לא יהווה לך בעיה, אני לא מדבר על העלמות מס, אך אם אתה עוסק בזה בצד, בנוסף לעבודה אחרת כשכיר, הכל ניתן לעשות.

    • מחקר מתחרים בארץ   5 בדצמבר 2011 בשעה 17:26
      (#)

      אני חושב שאתה פספסת משהו, ברגע שאתה בעסקים ולא שכיר, מס הכנסה חברים שלך ועושים לך חתיכת הנחה מטורפת ביחס לשכירים.

  2. רותם   5 בדצמבר 2011 בשעה 9:56
    (#)

    אני פשוט מוריד בפנייך את הכובע יגאל, גם בלי קשר לשיווק באינטרנט הבלוג שלך הוא סוג של מורה לחיים למי שנמצא בצומת דרכים עם עצמו.

    עד לא מזמן חשבתי שאני משוגע שהמחשבות האלה נמצאות לי בראש (אני מדבר על הדרך ולא על הכסף משיווק באינטרנט ) היום אני מבין שרק עם תלך עם השיגעון הזה לא משנה באיזה תחום הוא אתה תאכל הרבה חרא אבל בסוף תחרבן זהב

    בהצלחה

  3. Fortune   5 בדצמבר 2011 בשעה 10:01
    (#)

    כמו תמיד, מילים בעלות של זהב. נתת לי היום פוש בבוקר לא פשוט.
    תודה.

  4. דן   5 בדצמבר 2011 בשעה 11:06
    (#)

    פוסט מאוד חשוב לכל תחום בחיים ולא רק לשיווק באינטרנט.
    סוף סוף יצא ממך משהו :)
    עלה והצלח…..

  5. א.ל. מוני   5 בדצמבר 2011 בשעה 11:30
    (#)

    אני דווקא קראתי כמה פוסטים שלך ואחרי חודשיים
    התחלתי לעשות הרבה מאוד כסף ששינה לי את החיים.
    אבל היה לי רקע. ללא ספק.

    עם זאת יש לי השקפה קצת יותר מאוזנת לגבי מה שאפשרי לגבי רוב
    האוכלוסיה. אני טוען שרבים יכולים לפתח ערוץ של הכנסה נוספת
    מתחביב או נושא שקרוב אל ליבם ותוך כדי התהליך ללמוד המון
    על אינטרנט ומקורות הכנסה באינטרנט.

    לצפות לתוספת של כמה אלף ש"ח בחודש לאחר 4-5 חודשים
    ולאחר שנה שנתיים כמה אלפי שקלים בחודש זה משהו שרבים
    יכולים לעשות וליישם. במקום להסתער על התחום בענק ולדמיין יאכטות בקריביים
    כדאי לנסות בביסים קטנים ולהתקדם צעד צעד.
    היכולת הזו תתן לכם ביטחון ידע ואיזון סיכוניים מול מקור ההכנסה הראשי שלכם.

    אם נסתכל ממש ממש רחוק אז קשה לי להאמין שעם תוחלת החיים העולה ומצבם
    הרעוע של קרנות הפנסיה יהיה מאיפה לשלם לכולם בבוא היום
    אז לפחות קחו את זה כאסטרטגיה אישית לטווח ארוך.
    היכולת לפתח מקור הכנסה אלטרנטיבי היא יכולת חשובה מאוד לחיים שלכם.

    לכל אחד יש תשוקה לנושא מסוים או תחביב או משהו אחר שקרוב אל ליבו
    שעשוי לעניין אנשים רבים. אז אם אין לכם תשוקה לשיווק ולעשיית כסף כתחביב
    התשוקה לנושא (פרפרים, ציפורים, כדורגל, צניחה, שזירת פרחים, תחום המקצוע שלכם…)
    תכפר על הצורך להתעסק עם המון נושאים טכניים ותדחוף אתכם קדימה.

    בהצלחה !

    • אורן   5 בדצמבר 2011 בשעה 11:41
      (#)

      מסכים איתך מאוד!

    • נייס גיא   6 בדצמבר 2011 בשעה 19:16
      (#)

      הלו הלו, א.ל. מוני, יקירי
      מהפה שלך זה נשמע נורא קל, גם לי יש קצת רקע בקשת היכולות שצריך כדי להיות משווק באינטרנט אני גיליתי את התחום בכמה חודשים האחרונים מהבלוג של יגאל ואני מאד בעניין ומלא מוטיבציה אבל מה, עדיין לא מצליח להתרומם ממש, העלתי אתר, עשיתי שיעורי בית, אני קורא המון, אבל עדיין שום דבר לא זז.
      אם יש לך חשק וכוח אשמח לקשקש איתך קצת וללמוד ממך איך עושים את זה כמו שצריך!
      תודה
      גיא
      [email protected]

  6. אורן   5 בדצמבר 2011 בשעה 11:38
    (#)

    שלום ליגאל, ולכולם,
    אני מוכרח להעיד כאחד שנכנס לתחום ה-"Affiliate" רק בשביל הכסף,
    ובלי הרבה תשוקה ואהבה לשיווק\מכירות\פירסום, שזה באמת נכון מה שיגאל כותב בפוסט הזה.

    תכלס, מנסיוני, כל אחד יכול להרוויח כסף באינטרנט. אפילו אני הרווחתי קצת פה ושם למרות
    שאני לא בדיוק נהנתי והתמוגגתי מרוב עונג מהתהליך של מחקר שוק, קידום האתרים וכו'.

    הקאצ' הוא שאם את או אתה לא נהנים מזה, אז העבודה הזו תהפוך למעמסה, וזה מה שבעצם
    מונע את ההתקדמות. אחרי הכל העבודה נעשית באופן עצמאי, ואחריות הלמידה וההתפתחות
    היא אך ורק עליכם!! כך שאם אתם לא נהנים\סקרנים\עם תשוקה ללמוד את התחום אז יהיה
    מאוד קשה להתגבר על תחושת השיעמום והמעמסה בשביל להמשיך ללמוד ולהתקדם.

    אז בקיצור, מי שלא אוהב את התחום ו"סובל" מחוסר תשוקה לענין עדין יכול להרוויח כסף, אבל יהיה לו קשה פי כמה וכמה להצליח, שלא לדבר על להגיע למצויינות, לעומת מישהו אחר שבאמת נהנה ממה שהוא עושה.

    זהו. :)

  7. ראובן   5 בדצמבר 2011 בשעה 11:53
    (#)

    באמת הצלחת לרגש ולתת דרייב, תודה !

  8. שרון   5 בדצמבר 2011 בשעה 11:53
    (#)

    סח'תן על הכנות…
    זה בגלל שלא הוצאת איזה ערכה מפוצצת ללימוד איך להביא טראפיק של CNN תוך יומיים לאתר שלי, או סודות השיווק ב… וכו'.
    אחרת היית חייב להגיד ש"הערכה הזו לא מיועדת לכל אחד, לא כל אחד יצליח, זה מיועד רק למי שבאמת מחויב לעסק שלו, לחיים שלו, בלה בלה בלה בלה"
    מנסים למכור לאנשים אשליות, ואשליות הן יקרות, ולא יותר מדי מועילות…(פעם זה היה חארטה בלירה, היום המחיר הרקיע שחקים…)

    פרישה מוצלחת יגאל.. נהנה מהבלוג שלך כשיוצא לי…

    • המיליונר בפיג'מה   5 בדצמבר 2011 בשעה 12:01
      (#)

      אבל כן עשיתי כנס לשיווק באינטרנט: http://www.visioncamp.co.il

      וכן הראתי שניתן למלא אולם של 400 איש מבלי למכור חלומות אלא 10 טון של חרא! אין שום תוכן שיווקי של הכנס שמבטיח הכנסה כלשהי. הכל מקצועי נטו.

      ועשיתי את הכנס, בשביל להראות שאפשר גם אחרת…

      תודה על התגובה ועל המחמאות :) תמשיך להינות :)

  9. עדי   5 בדצמבר 2011 בשעה 14:07
    (#)

    אני חייב לחרוג ממנהגי לא להגיב כי מה שהרבה ממה שרשום פה לא נכון!
    החל מהכותרת ועד ל"95% לא יכולים".
    האמת היא שהרבה יותר אנשים יכולים לעשות כסף באינטרנט ולמען האמת כיום האינטרנט הוא המקום הטוב ביותר לפתוח עסק!

    אחת הבעיות הקשות ביותר היא שאנשים לא מתייחסים אל המיזם שלהם בתור עסק רציני במשרה מלאה מה שמוביל לפסביות ולפרישה מוקדמת. לשבת על האינטרנט שעה ביום אחרי עבודה בלי להשקיע אגורה זה פשוט לא רציני. מי שהציב לעצמו יעדים, השקיע בעסק שלו 10 שעות ביום למשך 6 חודשים לפחות, למד את התחום לעומק והשקיע כספים היכן שצריך- סיכוייו לראות הצלחה הם גבוהים הרבה הרבה יותר 5%.

    ישנם שני דברים שהם קודמים לכל: התמדה (נחישות כפי שנאמר כאן) ורצינות. ידע טכני, הבנה והשאר כבר יגיעו. מי שמתמיד מגיע וזה מה שמבדיל בין המצליחים ללא מצלחים.

    אגב, בשיווק באינטרנט יש הרבה שיטות, לחלק כבר בלתי אפשרי להיכנס אבל עדיין יש מודלים שמעט אנשים ממשים אותם והתחרות שם נמוכה.
    עוד דבר חשוב- שיווק באינטרנט הוא לא הדבר היחידי שניתן באמצעותו "לעשות כסף באינטרנט"!
    האינטרנט רווי בהזדמנויות נפלאות להקים עסקים מצליחים וחבל שהפוסט הזה ירפה את ידיהם של יזמים אינטרנטים פוטנציאלים.

    אני פתחתי את העסק שלי לפי שלוש וחצי שנים וזאת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים.
    כבר אז היו הרבה שאמרו שרוב האנשים לא יכולים / השוק רווי מידי,
    אבל אם אני הצלחתי – כל אחד יכול.

    לסיכום אם יורשה להכניס לינק לסרטון שראיתי אלפי פעמים, יום אחר יום ודי ממצה את העניין:
    http://www.youtube.com/watch?v=5fsm-QbN9r8

    שיהיה בהצלחה לכולם.
    כל מי שרוצה מספיק – יכול!

    • המיליונר בפיג'מה   5 בדצמבר 2011 בשעה 14:48
      (#)

      אהלן עדי,

      תודה על התגובה. אתה לא הבנת את מה שנכתב…

      לא אמרתי שסיכויי ההצלחה שלך הם 95%, אמרתי ש-95% נכשלים… זה לא אומר כלום לגבי סיכויי ההצלחה של מי שקורא את הפוסט. כשאני התחלתי, היה לי 100% סיכוי להצליח. למה? כי לא קיבלתי כישלון כאופציה. ידעתי שגם אם אני אפול, בסוף אני אצליח. זה נכנס לנחישות…

      אני מסכים איתך גם על ה-10 שעות ביום, ואפילו יותר, אבל בשביל שזה יקרה, בנאדם צריך לאהוב את מה שהוא עושה. ולכן כתבתי שצריכה להיות תשוקה של ילד בן 8 שהולך לשחק כדורגל בשביל לשחק כדורגל. לא מכיר אף אחד שיכול להתמיד 10 שעות ביום כשהוא סובל ממה שהוא עושה…

      אתה מצליח לרדת לסוף דעתי?

      מי שנועד להצליח בתחום, הפוסט לא ישבור אותו. המטרה של הפוסט היא לסנן את כל האופורטוניסטים. אני לא יודע עד כמה אתה מודע אליהם, אבל בתור אחד שכותב בלוג וכל הזמן נמצא בקשר עם ניוביז, אני יודע שהפוסט הזה היה הכרחי…

      שורה תחתונה, אתה הצלחת כי רצית ונהנת מהדרך. לא בגלל שמרוויח 50,000 שקל לחודש.

      מסכים?

      • עדי   5 בדצמבר 2011 בשעה 15:53
        (#)

        חשוב לאהוב את מה שאתה עושה, כמו בכל דבר. אם אתה רוצה להצליח כי את חושב על להתעשר זה לא נראה לי כלכך נורא :) העיקר שתבין במה זה כרוך.
        מי שבאמת חושב שיש כסף קל בכל ענף הוא טועה.

        אולי באותה הזדמנות אני יכול להציע להפסיק להגיד: "לעשות כסף באינטרנט"
        אלא להגיד במקום:" לפתוח עסק באינטרנט" שמרמז על עשייה רצינית והשקעה.

        כשאני משווה עסקים אינטרנטיים לעומת עסקים אחרים אני מבין שאני בתחום הנכון.
        מי שרוצה לפתוח עסק (לא סתם אופרטוניסט שמעוניין בעוד כמה גרושים בחודש) ויש לו גישה לאינטרנט – זה המקום בישבילו.

        בהצלחה!

  10. דנן   5 בדצמבר 2011 בשעה 14:09
    (#)

    הייתי שמח אם היית מפרסם בבלוג שלך ממי להזהר בתחום הזה כי יש המון נוכלים ואתה יודע את זה ועדיין אנשים תמימים וחדשים בתחום שלא מבינים כלום (ואי אפשר להאשים אותם) , מתפתים לשלם סכומי עתק לכל מיני מוכרי חלומות ו"גורואים". בסוף לא יוצא להם מזה כלום ולא כי הם טמבלים או טיפשים , אלא כי הם פשוט בני אדם רגילים שמנסים ללכת אחרי חלומות שנשמעים על פניו מאוד הגיונים אבל בשורה התחתונה אין להם שום ביסוס.
    בשבילי אנשים כאלה הם הכי מסכנים כי ההתחלה היא הכי חשובה מאוד, וכשההתחלה שלך היא איזשהו כנס של נוכל כזה או אחר שמבטיח שהכסף גדל על העצים ובעבודה של 3 שעות בשבוע אפשר להרוויח משכורת חודשית , פה בדיוק האנשים האלה יפלו כי הם לא יבינו מההתחלה מה התחום הזה באמת דורש וכמה שעות באמת הם יצטרכו לשרוף לפני שהם יראו את השקל הראשון.

    • א.ל. מוני   5 בדצמבר 2011 בשעה 14:22
      (#)

      למתחילים אני ממליץ על

      קורסים בסיסיים של מט"י – הם יעילים וזולים וכך יש תמורה רצינית לכסף
      תכלס אתם מקימים עסק ולכן צריך קודם כל להבין מה זה עסק ואיך מנהלים אותו

      קורס בקידום אתרים ופרסום ממומן.
      קורס בסיסי /כללי בשיווק
      קורס בסיסי בבניית אתרים

      אחר כך תתחילו פשוט בהקמה של אתר שמעניין אתכם ועל זה ותוך זה תגלו איזה ידע חסר לכם.
      אחר כך כבר תדעו לבד איזה כנס מקצועי מתאים לכם. סתם ליפול על כנס בשיווק באינטרנט ללא הרקע הנל זה בזבוז כסף גם אם הכנס איננו של שרלטן.

      • המיליונר בפיג'מה   5 בדצמבר 2011 בשעה 14:49
        (#)

        הכלל אצבע הוא ללכת על קורסים מקצועיים ולא קורסים של חלומות.

        אם הקורס מוכר לך לייפסטייל, אל תלך אליו.
        אם הקורס מוכר לך מקצוע, לך אליו.

  11. Naomi   5 בדצמבר 2011 בשעה 14:18
    (#)

    All I can say is… I love this post!
    I just want to add that there are some fields of internet marketing that are not as cut-throat as affiliate marketing!
    For example, selling a great service or product…

  12. מוטי   5 בדצמבר 2011 בשעה 14:59
    (#)

    אפשר לקחת את כל הפוסט ולסכם אותו ככה: המצליחנים יודעים שיש להם את זה, זאת רק שאלה של כמה קשה הם יעבדו וכמה כאפות הם יקבלו עד שזה יקרה. מי שצריך שישכנעו אותו לא יהיה יזם אף פעם.

    לגבי כל החומר של הגורויים, העצה שלי היא לא לקנות שום דבר שלא מניב להם הכנסה ישירות. לא עד שיש לכם קאש פלואו חיובי מהעסק.

  13. Bakerloo   5 בדצמבר 2011 בשעה 15:20
    (#)

    למרות שמה שרשום בפוסט נכון, עדיין זה נכון ורצוי לדעת מה הפוטנציאל של הרווח לפני שנכנסים לתחום כלשהו. (פוטנציאל סביר, לא רק לגאון)
    אני בטוח שיש הרבה מאד אנשים שלא הלכו ללמוד רפואה למרות שזה התחום שהכי עניין אותם, רק בגלל שהאמינו שלא משתכרים מזה מספיק וזה לגיטימי, כי לאנשים יש עוד שאיפות בחיים חוץ מקריירה.
    בקשר לשווק באינטרנט, זה לא קל בכלל וזה לא לכל אחד, כנראה שצריך נסיון קודם בגידול שפנים ואוגרים (לצחוק פה).

    • דנה   6 בדצמבר 2011 בשעה 0:21
      (#)

      לדעתי כל תחום עיסוק הוא בעל פוטנציאל לרווחים משמעותיים במידה ואתה מאוהב במה שאתה עושה.
      אם הקטע שלך הוא גידול ארנבונים, תוכל להגיע לקהל היעד הצמא למידע כדי לחלוק את הידע המקצועי שלך אתם.
      בקשר לרופא ההוא שלא אוהב את העבודה שלו- אני מקווה בכל ליבי שלא אזדקק לחסדיו.
      מקדם אתרים שלא אוהב את העבודה שלו- לעולם לא יבוא אותך לדירוג גבוה במנועי חיפוש.

      שיווק באינטרנט זה לגמרי לא לכל אחד, בעיקר לא לאלו שחושבים על זה כהכנסה נוספת בהשקעה של שעה בשבוע ואפס שקלים :)

  14. עגנון   5 בדצמבר 2011 בשעה 16:42
    (#)

    הדברים שלך מדוייקים ומאוזנים להפליא
    לעסוק בשיווק באינטרנט זה בראש ובראשונה להיות יזם עם נשמה של יזם
    ואת זה אין לכולם
    דבר נוסף זה להבין שאינטרנט זה לא איזה ממלכה קסומה אלא שוק כמו כל שוק/בורסה קונים ומוכרים הפער מהמכירה והקניה זה מה שלוקחים הביתה! פשוט אבל הרבה אנשים שומעים לא מבינים.

    זה לא הזמן להיפרד ( המשחק 90 דקות ויש זמן עד סוף החודש!)
    אבל אני שאבתי השראה מאוד גדולה ממה שכתב באחד הפוסטים הראשונים – כדי לעסוק בשיווק באינטרנט צריך קודם כל לייצר תזרים הכנסה קבוע ומשמעותי שיתן בסיס ממנו אפשר להתחיל את כל הניסיונות
    זה עוד לא הזמן להיפרד יגאל אבל אתה גודל המורים לשיווק באינטרנט בישראל והפוסט הזה הוא עוד הוכחה לכך!
    אתה חייב לעצמך ולנו קוראיך הנאמנים מסיבת סיום לקראת סוף החודש !
    אנשים – תנו רעיונות כי מגיע ליגאל!

  15. אייל   5 בדצמבר 2011 בשעה 17:00
    (#)

    תשמע בן אדם..אחד הפוסטים הטובים (והחשובים) ביותר שיצא לי לקרוא בבלוג שלך. Love what you do and do what you love. (:

  16. McDuck   5 בדצמבר 2011 בשעה 17:01
    (#)

    100% מהאנשים יכולים לעשות כסף מלהיות אפילייטס -)
    בדיוק כמו שלהיות טייסים, למשל !
    (אני אומר – אפילייטס, כי "לעשות כסף באינטרנט" זה מושג שרב האנשים מייחסים לפורקס וכל מיני בולשיטס אחרים ! )

    השאלה היא אחרת – כמה זמן צריך כדי ללמד בן אדם לעשות כסף?
    ומכאן נגזר הכל: יכולת לימוד ,מוטיבציה, כסף למורים וספרים, תשוקה, זמן וחו……………
    אם תיהיה בין ה-5% הטובים בכל מכלול היכולות הזה ותלמד , סיכוי טוב להרוויח יותר מ-95 האחרים -)

    אני סבור , שבעוד זמן קצר, רק בעלי אמצעים גדולים יוכלו לעבוד עם-paid traffic
    כי רק להם תיהייה אפשרות לבדוק המון funnels בצורה שתעזור לקנברט אותו ברווח. בן אדם עם 100 דולר, לא יוכל לעשות את זה.

    כל מי שחולם – שיתעורר כבר! אין כסף קל באינטרנט ! מה שיש שם זה הזדמנויות , וזה ממש לא אותו דבר!

    וגם, ב-gold rush , המרוויחים הגדולים הם יצרני הגרזנים בעיקר -)
    אז ברגע שעולה לכם לראש ללכת לאיזה כנס בתשלום או לקנו איבוק מטופש -> קחו את הכסף ותתרמו אותו

    פוסט מצויין!

    בברכה,
    McDuck

    • Fortune   5 בדצמבר 2011 בשעה 21:30
      (#)

      "וגם, ב-gold rush , המרוויחים הגדולים הם יצרני הגרזנים בעיקר"

      אהבתי! תודה.

  17. ליאור   5 בדצמבר 2011 בשעה 20:24
    (#)

    יגאל בכול תחום רק 5 אחוז מצליחים.

    אני סוחר במטח , ובמטח ובכלל בשוק ההון, 95 אחוז מוחקים תיק תוך כמה חודשיים ורק 5 אחוז מצליחים.

    לכן בתחום השיווק כמו בכול תחום אחר צריך לעסוק בו כי אוהבים אותו, לא בגלל כמות הכסף שאפשר להרווח בו.

    בכול תחום אפשר להרווח כסף גדול, אבל רק בתחום שאתה אוהב לעסוק בו תוכל להרווח באמת את אותו הכסף.

    אז תעשו מה שאתם אוהבים ותצליחו!

    ליאור

  18. עינת- ספרים להורדה חינם   5 בדצמבר 2011 בשעה 21:43
    (#)

    לדעתי לא חייבים להיות משווקים מומחים כדי לעשות כסף באינטרנט. מי שמצפה למליונים בהחלט יתאכזב, אבל אם יש מי שמעוניין להרוויח הכנסה נוספת, ועוד כמה אלפי שקלים בחודש, זה יכול להיות אפשרי. אם אני הצלחתי, אז אני מאמינה שעוד הרבה אנשים יכולים. יחד עם זאת כמו שאמרת צריכים לנקוט בפעולה.

  19. דנה   5 בדצמבר 2011 בשעה 23:54
    (#)

    לפחות פעם ביום אני תוהה אם זה נכון לקרוא לדבר שאני הכי אוהבת לעשות "עבודה". אני קמה לתוך זה בבוקר והולכת לישון עם מטרות לביצוע עבור היום שאחרי.

    כשאנשים שואלים אותי מה אני עושה, במה אני עובדת, אני מספרת שאני משחקת במחשב ואני אומרת את זה בכזו רצינות שבד"כ זה חוסך לי שאלות מציקות.

    בקשר לטונות חרא, אני מניחה שזה מה שקורה למי שעושה דברים כל הזמן כי כשעושים את אותו דבר מתרגלים לאותו חרא והוא כבר מתחיל להריח טוב (ראה ערך "בוס").

    יגאל, יש בי תקווה קטנטנה שלא תצליח לעמוד בהחלטה שלך ותייעל את הבלוג עם איזה וידאו אחת לחודש (חוסך זמן הקלדה!! מהמצלמה של הלפטופ!! בלי עריכה!) כיוון שהכיף שבשיתוף יהיה חזק מההיגיון שבלקדם פרוייקטים באדיקות סובייטית :)
    בקיצור, אין לי ספק שלא אהיה המתגעגעת היחידה.

    בהצלחה!!

  20. עידו   6 בדצמבר 2011 בשעה 8:12
    (#)

    יגאל,

    כסף ולא כסף, נקווה שלא תסגור את הבלוג המעולה שלך ותביא תכנים רעננים ובעלי משמעות.

    תודה.

  21. אורן   6 בדצמבר 2011 בשעה 8:42
    (#)

    בתור משהו עם נשמה של יזם אוהב מחשבים ומבין את האפשרות לעשות עסק רווחי עם הזמן בתחום
    האם הקורס של מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב זה מקום טוב להתחיל?

    ולכל אלה שלא בטוחים עם העסק הזה בשבילם, את האמת אני לא יודע עם הוא בשבילי אבל אני נכנס אליו בכל הכל למה כי אני מאמין שאני יצליח עם אני באמת ירצה!
    עסקים בנוים בשביל אופטימיים שמאמינים בעצמם לא בכאלה שצריכים לבקש רשות מאנשים…

    יגאל אני יכול להגיד לך רק שאני מצטער שלא מצאתי את הבלוג שלך ליפני ומאחל לך הרבה בהצלחה.

    נ.ב חדרה שולטים :)

  22. סתיו   6 בדצמבר 2011 בשעה 14:18
    (#)

    יגאל,
    איזה כישרון כתיבה פראי ויצירתיות ומה אתה עושה? רג'יסטרי קלינר, זה מה שהאנושות מחכה לו? אתרים באפור ? ואת הבלוג אתה סוגר "כי אין זמן". מה החזון שלך?
    אתה עושה הרבה כסף מבאסטות אבל לא מוכן לעשות כסף מהנכס בעל ערך הכי גבוה שבנית, והולך לסגור אותו.
    מה רע לעשות כסף ממשהו טוב? תמשיך לתת כאן ערך אמיתי לקהילה וגם תעשה הרבה כסף משיווק ופרסום בבלוג של מוצרים שאתה כן מאמין בהם. אני בטוחה שהמון משווקים רק מתחננים שתיתן להם לפרסם בבלוג שלך.

  23. דנן   6 בדצמבר 2011 בשעה 15:27
    (#)

    יגאל נכון בזמנו אמרת שעשית ימבה כסף בדיספליי נטוורק של גוגל? אולי לקראת הסגירה של הבלוג תשתף אותנו בתובנות שלך לגבי רשת התוכן…כי בפוסטים שלך בנושא תמיד אמרת שאתה לא יודע ממש איך לאכול את רשת התוכן ועובדה שבסוף הצלחת:)

  24. טל כרם   6 בדצמבר 2011 בשעה 15:45
    (#)

    יאללה ברוח הפוסט – keep moving forward

    http://www.youtube.com/watch?v=awEhtWbfpPo

  25. הפיג'מיסטית   6 בדצמבר 2011 בשעה 19:32
    (#)

    לגבי נחישות זה מה שיש לי להגיד…

    ב 2001 פתחתי עסק בניו יורק, היתי צעירה ומאוד אמיצה.
    ב 2005 קיבלתי סטירה מצצלצלת שהעיפה אותי לאלף עזעזל.
    ב 2007 התחלתי לקרוא בלוג של איזה איש אחד, היו לו 700 קוראים אז וחבר אמר שנראה לו שאני אוהב ת'בלוג. היום יש לו 150 אלף קוראים לו טים פאריס
    אחרי זה הוא הוציא ספר, קראתי גם אותו, החיים שלי קיבלו זוית מאוד שונה והרבה בזכותו.

    מאז ועד היום אני מרימה פרויקט, נכשלת… מרימה עוד אחד ושוב נכשלת… וחוזר חלילה…
    אבל משהו בי, למרות כל הכישלונות, האכזבות, שברונות הלב וזה שלפעמים אין לי כסף לפלאפל, תמיד מרגיש לי הרבה יותר נכון מאשר להרים ידים ולהכנע.

    חלק רואים בי מעוררת השראה, אחרים משוכנעים שאני סטומה, אבל זה גדול ממני ואני לא יכולה להפסיק. כן, כמובן שלעשות שוב ושוב את אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת זה אסון אבל לותר על החלום, נראה לי שווה למיתה.
    ומי יודע אולי בסוף גם אני אצליח, אבל לעולם לא אדע אם אותר…
    מי שהסרטו על היזמים נגע בו ורוצה לקרוא יותר, להלן:
    http://alturl.com/fv48a

    • אורן   10 בדצמבר 2011 בשעה 22:11
      (#)

      פשש… כל הכבוד לך!
      איזה סוג של עסקים את פותחת?

  26. שביליסט   6 בדצמבר 2011 בשעה 23:23
    (#)

    תודה רבה יגאל, אתה מקור השראה גדול.
    אולי תחשוב שוב על הסגירה של הבלוג? לאן נלך כולנו?!? :)

  27. מיכל   7 בדצמבר 2011 בשעה 7:51
    (#)

    אולי זה באמת רעיון לאחד הפוסטים הבאים שלך יגאל, כחלק מתהליך הפרידה (מה לעשות? אני עובדת סוציאלית ומותר לי להשתמש במילים פלצניות כמו "תהליך הפרידה")

    בקיצור – אני מבינה את הרצון שלך לעשייה נטו, אבל יש גם המון אנשים שתחסר להם מאוד, אז מה דעתך לתת רשימה של בלוגרים אחרים מעוררי השראה?
    אנשים שאפשר להיעזר בהם, גם טכנית וגם מוראלית..

  28. לומד להרוויח כסף באינטרנט   7 בדצמבר 2011 בשעה 21:09
    (#)

    יש הרבה עניין ו"אמת" בפוסט שלך.
    הוא בהחלט נותן כיוון לאנשים להגיד.. אוקי אני מתחיל/ה

    אבל מצד שני, צריך לזכור שלכל אחד/ת יש את הדרך שלו/ה
    כלומר יכול להיות גם אנשים שהולכים בדרך אחרת – יש אנשים שהולכים בלי תשוקה לנושא וכן בגלל הכסף ופתאום התשוקה מתפתחת (וכד')

  29. אסף הנעמן-הלל   9 בדצמבר 2011 בשעה 9:03
    (#)

    בוקר טוב יגאל, יצא לי לקרוא כבר כמה וכמה פוסטים שלך…

    אתה מפתיע כל פעם מחדש – אבל הפעם גייסתי לעזרתי את אבא של מאור בוזגלו

    "הילד ענק" !!!

    אחד הפוסטים הטובים, בהירים וקולעים למטרה ולא רק בגלל האופטימיזציה לגוגל :-)

    אין ספק מקומו בארכיון מובטח, מבטיח לך שאעביר לכאן הרבה תנועה של גולשים ששואלים את ה-ש-א-ל-ה.

    שלב הבא אני ממליץ על גיבוש של שבוע לאלה שעוברים את השלב הראשון, אפשר לקשור אותם למחשב ולראות מי נשבר ראשון, או משהו בסגנון הזה…

    יאללה, שיהיה סופ"ש מעולה
    ממשיך לעקוב
    אסף

  30. גב.שועל   9 בדצמבר 2011 בשעה 22:42
    (#)

    יש לי שאלה יותר מעניינת. ממה שנאמר כאן, צריך להשקיע כסף בעסק בשביל להצליח – ובצדק.
    יש כאלו שעובדים, אבל לא מרוויחים מספיק כסף בשביל להתחיל עסק באינטרנט, אז מה עושים?
    הרי לזרוק מאה או מאתיים שקל זה לא מספיק, אבל גם ככה אין להם כסף לזרוק…

    אז בעצם, מה עושה אדם שרוצה להתחיל לשווק באינטרנט, אבל אין לו כסף (אבל יש לו ידע כלשהו בבניית אתרים)? הכרחי להשקיע כסף (כשאין)?

    • המיליונר בפיג'מה   9 בדצמבר 2011 בשעה 23:46
      (#)

      אמנם אני מכיר אנשים שהצליחו גם ללא השקעת כסף, אבל היה להם יכולות אחרות. כמו לדוגמא, יכולת כתיבה… אז הם כתבו וכתבו…

      בגדול, ב-99% מהמקרים צריך כסף. אין פה 0. בשביל להצליח צריך להשקיע.

      לחילופין, אפשר ללכת לעבוד בתור שכיר בתחום ולהתגלח על הבוס בשכר לימוד…

      • גב.שועל   10 בדצמבר 2011 בשעה 14:09
        (#)

        הם כתבו בנושאים שהבינו? נושאים שאהבו?
        זה מעורר השראה ותקווה באנשים שיודעים שיש להם את היכולת והרצון…
        אז אתה אומר בעצם, אנשים שמודעים ליכולות שלהם יכולים להצליח? גם מבלי ממש להשקיע כסף?
        כי אני הייתי רוצה לנסות לעשות משהו, אבל אין ממש באפשרותי לזרוק כסף כרגע.
        (אז כל מה שצריך זה אתר ויכולת?)

        • המיליונר בפיג'מה   10 בדצמבר 2011 בשעה 15:27
          (#)

          אני אומר שפשוט אם אתה לא משקיע כסף, אתה צריך להשקיע זמן והרבה זמן. תעשה חישוב פשוט ששעת הודי/פקיסטני עולה $2, אז אם צריך להשקיע $1,000, זה אומר שאתה צריך להשקיע 500 שעות.

          נניח ואתה קצת יותר יעיל מהם, אז 250 שעות בנוסף לשעות הבסיס שהיית צריך להשקיע…

          מה שאומר שאתה מעלה לעצמך את הסיכויים הסטטיסטיים להכשל, כי סטטיסטית ככל שפרוייקט נמרך על זמן ארוך יותר כך הסיכויים שלו להצליח פוחתים, או כמו שאמרו את זה בפייט קלאב:
          "On a long enough timeline our survival rate drops to 0"

          בקיצור, הכי טוב ללכת, למצוא עבודה נוספת לחודש-חודשיים. אחרי זה לקחת $1,000 ממה שהרווחת ולהשקיע בעשייה ולא בקורסים. כמובן שאם עוד תהיה מעוניין.

          שיווק באינטרנט זה לא אלכימיה.

          • גב.שועל   11 בדצמבר 2011 בשעה 16:45
            (#)

            זה נושא שמעניין אותי זה שנה, וקורסים לפי דעתי זאת סתם הוצאה כספית (מיותרת) ואפשר ללמוד הכל אם רק יודעים ורוצים.
            ואלף דולר, במה הכי כדאי להשקיע? בעזרה בפרסום (נניח) אתר של מוצר שבניתי?
            (אם נניח אני אפילייט של קליקבנק > לבנות אתר למוצר…)
            מלבד זאת, ברור לי שזה עניין שלוקח זמן לכן אני מנסה להימנע מלרוץ ישר ולעשות כל מיני דברים שלא ברורים לי.
            עד עכשיו הבנתי שדרוש זמן והשקעה (לא בהכרח כספית) במה שעושים. מחשבים ואינטרנט זה התחום שלי, אבל מעולם לא שיווקתי מוצר (אם כי כושר השכנוע שלי יחסית טוב בהתחשב בכך שלחלוק מידע זה תחביב בשבילי).
            אז כדאי להתחיל לתכנן עכשיו איך לבנות את האתר, איזה מוצר, לחקור אותו (אפיל לנסות אותו?), ואז כשהכל יהיה פחות או יותר מוכן "להרצה", לתת לזה דחיפה טובה? (ולהתחיל לפרסם בגוגל אדוורדס, נניח)
            כי לשבת כמה שעות ליד המחשב ולהשקיע ולשבור את הראש מתאים לי =)
            אני רק מקווה שהבנתי נכון!!!

            ו… תודה רבה וענקית על ההתייחסות שלך, ככה יש לי מסלול טוב יותר לרוץ בו =)

            • המיליונר בפיג'מה   11 בדצמבר 2011 בשעה 16:49
              (#)

              הגישה הנכונה היא לא לבנות על הכסף שהעסק האינטרנטי שלך יניב בתקופה הקרובה…

              בהתחלה יש לך 2 מטרות:
              1. ללמוד תוך כדי עשייה. מדגיש, עשייה.
              2. לקבל את הצ'ק הראשון. לא משנה מה הסכום שלו. גם אם זה $100 והשקעת $1,000. המטרה שלך להרגיש אותו בידיים.

              איך עושים את זה?
              לא מתכננים כלום, לא קוראים כלום, פשוט לוקחים את הידע הקיים. את מה שאתה יודע עכשיו, ומיישמים. אחרי שסיימת ליישם את מה שאתה יודע, אתה מתחיל לקרוא איך לשפר את זה.

              חשוב שיהיה לך משהו לשחק איתו בזמן הלמידה. לכן כל עוד לא התחלת לבצע לא התחלת ללמוד.

  31. גב.שועל   11 בדצמבר 2011 בשעה 17:21
    (#)

    כבר התחלתי לבנות אתר, עוד לא ממש החלטתי לגבי המוצר אבל כבר יש לי השערה/כיוון…
    המשחקים שלי כל הזמן רצים, אבל מה שנקרא "מאחורי הקלעים".
    אז אתה אומר שעשייה תיחשב רק כאשר אתחיל לפרסם את המוצר שלי?

    …אז להרים אתר, לפרסם מוצר כמו שיודעים או כמו שנראה, "לשחרר אותו לאוויר", ולראות מה התוצאות? =)
    (אם כך, בימים הקרובים אמצא לי איזה כמה שעות רצופות נחמדות לשבת ליד המחשב בלי הטרדות ואביא הכל לידי ביצוע.)

    אשמח לעדכן אותך אם יהיו לי התקדמויות כלשהן (רק תגיד איפה הכי נוח ליצור איתך קשר…).
    תודה רבה ומקווה למצוא כל מה שצריך ביום אעמיס מידע על המחשב.

  32. מיכאל   14 בדצמבר 2011 בשעה 11:12
    (#)

    מעולה! אני רואה הרבה קווים מקבילים בין שיווק לאינטרנט ושוק ההון. הרבה אנשים חושבים שזה כסף קל, ולצערי הרב, הרבה אנשים נעשקים על ידי אנשים שמעבירים קורסים בתחום…זו הסיבה שפתחתי בלוג בנושא בו אני מנסה להזהיר אנשים ולהציע חומר חינמי.

  33. ענבל ויזל   21 באפריל 2012 בשעה 12:07
    (#)

    שלום רב,
    שמי ענבל ויזל.
    אני כתבת של המגזין האינטרנטי Marketing Post . המגזין עומד לעלות לאוויר בזמן הקרוב. יופיעו בו כתבות על נושא עשיית הכסף באינטרנט וכל מה שקשור לכך. המגזין יהיה בעל סטנדרטים גבוהים ואיכותי והוא יחלוק למנויים מספר פעמים בחודש.
    אני מעוניינת לראיין אותך דרך המייל למגזין, בשל המקום הבולט שיש לך ברשת. אנחנו מעוניינים לנהל ראיונות עם אנשים בולטים בתחום האינטרנט שיש להם מה ללמד ומה להוסיף לקוראים שלנו. בשל המרכזיות שלך ברשת אני מאוד מעוניינת לשמוע מה יש לך לומר על התחום, על הניסיון שלך ועל העתיד שלו. דעתך חשובה לנו.
    הכתבה המדוברת תפורסם באחד מהגיליונות הראשונים של המגזין. אני וצוות המגזין נעדכן אותך אישית כאשר הגיליון הראשון יצא לאור. בנוסף לראיון האישי תקבל שטח פרסום חינם בגיליון שבו יופיע הריאיון אתך.
    אשמח עם תצור עמי קשר,
    בברכה,
    ענבל ויזל.

  34. נועם ברוקר   11 ביולי 2012 בשעה 5:35
    (#)

    פוסט מעניין , תודה יגאל !

  35. anonimos   6 בנובמבר 2015 בשעה 17:49
    (#)

    אהלן,
    הקורס הוא עבודה באמזון , בתוך הלינק תירשמו ותקבלו מלא תוכן חינמי עם קהילה גדולה שמרוויחה מאמזון באינטרנט , קהילה ישראלית !

    מה עוד תקבל בפנים?

    - גישה מלאה ומסודרת לקייס סטאדי שלנו
    - וובינרים חיים והקלטות של כל הוובינרים הקודמים
    - גישה לקבוצת הפייסבוק הפתוחה של האקדמיה
    - עדכונים על בסיס קבוע במערכת
    - בטא טסטרס והודעות על טרום השקות

    והכל בחינם חינם חינם!

    בעת ההרשמה (בחינם לחלוטין) תקבל שם משתמש וסיסמה ייחודים שיתנו לך גישה לקייס סטאדי
    ותוכל להתחיל לצפות בסרטונים במיידי!

    חשוב לציין שההרשמה תקנה לכם תוכן חינמי , בשביל לזכות בקורס המלא + מנטור צמוד ושלל פרסים נוספים .
    אמורים לזכות בתחרות .

    כללי התחרות הם פשוטים כל שצריך הוא להירשם ולשתף את הלינק היחודיי שלכם בכל דרך שהיא על כל בנאדם תקבלו ניקוד וב 8 בדצמבר נסגרת התחרות
    התוצאות מתפרסמות ב12 בדצמבר .

    אני מפרסם את הלינק הייחודי שלי , היות ואני גם מנסה להרוויח פה

    לינק הרשמה לקורס
    http://bit.ly/1kyJDJ1

    כל מידע נוסף נמצא בפנים ובסרטון הבא

    לינק לסרטון
    http://bit.ly/1iHIvS8
    זה קורס משנה חיים , אנשים מרוויחים מאות אלפי דולרים בשנה ממסחר באמזון , ניצחון בתחרות או אפילו למידה של התוכן החינמי יכולה להכניס אותכם לקחת נתח נכבד מהעוגה , כל שנשאר לאחל לכולנו בהצלחה!

  36. SARAH WILLIAMS   20 באפריל 2017 בשעה 13:23
    (#)

    סקיי העולם הלוואה המשרד, אנחנו נותנים הלוואות בריבית 0F 3%.
     

    יום טוב אדוני / אמא.

    אנחנו חברה פרטית ואנחנו מציעים הלוואות בריבית נמוכה בקביעת סכום ההלוואה הוא בין 100 מיליון הלוואות הלוואה של הלוואה $ 1,000 דולר לפיתוח עסקי: יתרון התחרות / התחרות העסקית.

    אנו מציעים מגוון של הלוואה

    * הלוואות אישיות (מאובטח ולא מאובטח)
    * עסקים הלוואות (מאובטחת ו Unsecured)
    * איחוד הלוואה
      
    ללא תשלום מראש.

    אנו מודים לך על שהקדשת מזמנך לקריאת המודעה.
    לקבלת מידע נוסף ופניות, שלח לנו דואר אלקטרוני אלינו היום
    חיפוש Google מאמרים חדשים
    חיפוש Google מאמרים חדשים

    שרה ויליאמס.

  37. לְנַחֵשׁ   21 במאי 2017 בשעה 2:44
    (#)

    יום טוב,

    האם היית נאבקת להתחיל פרויקט או לפתוח עסק? אתה צריך מימון דחוף כדי להשלים את החינוך או לבנות בית? אתה צריך מימון דחוף לטיפול בבית החולים או לנסוע לחו"ל? אנא פנה אלינו היום דרך: ([email protected])

  38. SERGEY YAKUBOVA   23 ביולי 2017 בשעה 1:30
    (#)

    סקיי העולם הלוואה המשרד, אנחנו נותנים הלוואות בריבית 0F 3%.
     

    יום טוב אדוני / אמא.

    אנחנו חברה פרטית ואנחנו מציעים הלוואות בריבית נמוכה בקביעת סכום ההלוואה הוא בין 100 מיליון הלוואות הלוואה של הלוואה $ 1,000 דולר לפיתוח עסקי: יתרון התחרות / התחרות העסקית.

    אנו מציעים מגוון של הלוואה

    * הלוואות אישיות (מאובטח ולא מאובטח)
    * עסקים הלוואות (מאובטחת ו Unsecured)
    * איחוד הלוואה
      
    ללא תשלום מראש.

    אנו מודים לך על שהקדשת מזמנך לקריאת המודעה.
    לקבלת מידע נוסף ופניות, שלח לנו דואר אלקטרוני אלינו היום
    חיפוש Google מאמרים חדשים
    חיפוש Google מאמרים חדשים

    שרה ויליאמס.

  39. 3% הצעה ההלוואה חלים כעת   21 בספטמבר 2017 בשעה 14:44
    (#)

    קבלת הלוואה לגיטימית מאז ומתמיד בעיה גדולה ללקוחות אשר זקוקים נואשות לעזרה כספית. נושא האשראי והביטחונות הם משהו כי הלקוחות תמיד מודאגים כאשר מחפשים הלוואה ממלווים פרטיים. מיקרו האוצר לעזור לחברה כבר מוכר על ידי המלווה של המועצה לתת הלוואות ללקוחות מקומיים ובינלאומיים בריבית 3%. צור קשר באמצעות דוא"ל:

  40. Abel Chadwick   7 במאי 2020 בשעה 18:59
    (#)

    Are you an individual businessman or a business organisation that wishes to expand in business ??, we offer financial instrument such as BGs, SBLCs,MTNs, LCs, CDs and others on lease and sales at a rate of 4%+2% of the face value and reasonable conditionfrom a genuine provider. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signatory project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication and any other project(s) etc.

    Contact : Mr. Abel Chadwick
    Contact Email: [email protected]
    Whatsapp : +380 50 922 4887

    With our financial/bank instrument you can establish line of credit with your bank and/or secure loan for your projects in which our bank instrument will serve collateral in your bank to fund your project.

    We deliver with time and precision as set forth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable and we work directly with issuing bank lease providers, this instrument can be monetized on your behalf for upto 100% funding. Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    All relevant business information will be provided upon request.

    BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

    If Interested kindly contact me via

    Email:~ [email protected]

    serious enquiry only.

  41. Robert Bouffad   11 ביוני 2021 בשעה 9:42
    (#)

    GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR LEASE AT THE LOWEST RATES AVAILABLE. OTHER FINANCIAL INSTRUMENTS SUCH AS MTN, CD, DLC, PB ARE ALSO AVAILABLE.

    I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider.

    Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details.

    They deal with issuing of instruments such as Bank Guarantee and Standby letters of credit also Letters of credit. I only want serious buyers then i will put you in touch with the provider directly.

    - Bank Guarantee (BG)
    - Standby Letter of Credit (SBLC)
    - Direct Line of Credit (DLC)
    - Medium Term Note (MTN)
    - Letter of Credit (LC)
    I will be glad to share with you our working procedures.
    Contact : Robert Bouffad
    Email: [email protected]
    Whatsapp: +447586540601
    Postal address
    Swiss National Bank
    Börsenstrasse 15
    P. O. Box
    CH-8022 Zurich
    BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

  42. McCarthy Juan   10 בספטמבר 2021 בשעה 11:15
    (#)

    TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A FINANCE COMPANY LAST WEEK Email for immediate response: [email protected]

    {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via WhatsApp +19292227023 Email [email protected]

  43. Mohammed   23 באוקטובר 2021 בשעה 9:29
    (#)

    My name is Mohammed Ahsan I'm a financial Consultant of a reputable firm Operating out of the United Kingdom
    we provide Discrete Financial, Services for High Net Worth CEO's/Executives of Corporation & Senior Government Officials globally.
    What we do is Legal & within the ambit of the law but following the Leakage of the Infamous United Kingdom
    Papers & subsequent threat by the International Consortium of Investigative Journalists (ICIJ)
    International Criminal Court (ICC)
    Below is what my Sender can offer.
    1, MT103 gpi automatic
    2, MT103 wire transfer
    3, MT103 TT
    4, MT103/202 manual download
    5, SBLC lease and Purchase

    All bank instrument will be done via bank officer to bank officer, Receiver has to provide bank officer details
    on DOA all brokers are welcome and guarantee of there payment after successful deal
    kindly send me a message via email and WhatsApp.

    Email: [email protected]

    WhatsApp- +19893413179

  44. Mohammed   29 בינואר 2022 בשעה 17:01
    (#)

    Hello
    We are a trade finance company that uses our own credit lines to facilitate the issuance of financial guarantees like BG, SBLC, DLC and more. If our services will be of help to you, let us know so we can guide you with our process.
    Mobile | WhatsApp: +19893413179
    Email:[email protected]

  45. Jason Edward   31 במרץ 2022 בשעה 15:07
    (#)

    FINANCIAL AGENT LIMITED provides a full financial planning service to both the commercial and domestic markets. At IQ FINANCE PLC we believe that financial planning is about two things: creating wealth and protecting wealth. These two objectives are at the heart of everything we do. And, as a member of FINANCIAL AGENT LIMITED Services, we give you a small-company service but with a large-company set up – the best of both worlds.
    You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signature project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges and any other turnkey project(s) etc. Our terms and Conditions are reasonable.
    Leasing Price : 6%+2%
    Buying Price: 38%+2%

    Contact us for more details on our terms and procedure of transaction.

    NAME :Jason Edward
    EMAIL :[email protected]
    SKYPE :[email protected]

  46. karen perry   4 באוגוסט 2022 בשעה 14:50
    (#)

    GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY/LEASE
    AT THE BEST RATES AVAILABLE

    We offer certified and verifiable bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable of taking up time bound transactions.

    FOR LEASING OF BG/SBLC

    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1MLEASING FEE = 4%+2%
    FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC PRICE = 32%+2%
    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M

    Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing by providing you with yearly. RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days

    Name :karen perry

    Email :[email protected]
    Skype: [email protected]

  47. אם אתה עדיין צריך ללוות כסף זה, אנא שלח לנו דוא"ל: ([email protected])   12 בדצמבר 2022 בשעה 1:54
    (#)

    אם אתה עדיין צריך ללוות כסף זה, אנא שלח לנו דוא"ל: (dakany.endre(a)gmail.com)

  48. Richard Chadwick   12 באפריל 2023 בשעה 7:46
    (#)

    Are you an individual businessman or a business organisation that wishes to expand in business ??, we offer financial instrument such as BGs, SBLCs,MTNs, LCs, CDs and others on lease and sales at a rate of 4%+2% of the face value and reasonable condition from a genuine provider. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signatory project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication and any other project(s) etc.

    Contact : Mr. Richard Chadwich
    Contact Email: [email protected]
    Whatsapp # : +380 50 591 6795

    With our financial/bank instrument you can establish line of credit with your bank and/or secure loan for your projects in which our bank instrument will serve collateral in your bank to fund your project.

    We deliver with time and precision as set forth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable and we work directly with issuing bank lease providers, this instrument can be monetized on your behalf for upto 100% funding. Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    All relevant business information will be provided upon request.

    BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

    If Interested kindly contact me via

    Email:~ [email protected]

    serious enquiry only.

  49. Abban   18 באוגוסט 2017 בשעה 2:33
    (#)

    We are Ireland based major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe.
    we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable.
    DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:
    1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A)
    2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro
    3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 .
    4. Age: One Year, One Day
    5. Leasing Price: 4+ 1%
    6. Sale Price: 32+2%
    7. Delivery by SWIFT .
    8. Payment: MT103-23
    9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.
    If you have need for Corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF or MTN, we fund 100% of the face value of the financial instrument.
    Inquiries from agents/ brokers/ intermediaries are also welcomed; do get back to us if you are interested in any of our services and for quality service.
    Name : Abban Kangan
    E-mail : [email protected]
    Skype id :[email protected]

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!