טבח הבינבונים של גוגל

בהתחלה הם באו לקחת את הקומוניסטים, לא דיברתי כי לא הייתי קומוניסט.
לאחר מכן, הם באו לקחת את ההשתדרות, לא דיברתי כי לא הייתי מההשתדרות.
לאחר מכן, הם באו לקחת את היהודים, לא דיברתי כי לא הייתי יהודי.
לאחר מכן, הם באו לקחת אותי, ואף אחד לא נשאר בשביל שידבר בשבילי.

בהתחלה הם באו, מרטין נימויילר

מי שמעודכן קצת לגבי מה שקרה בתחום האפיליאייט מרקטינג לאחרונה, יודע שאתמול היה טבח של באנים של גוגל. גוגל פשוט הפציצו את האימייל הנוראי שמודיע למשתמשי האדוורדס שהם לא בתכניות שלהם יותר. בגדול, אני יודע שגוגל קוראים את הבלוג שלי, עם זאת החלטתי לצאת בביקורת על כל מה שקרה, מאחר ואני מרגיש שאני הקול של קהילת האפיליאייטס בארץ והנה דעתי וכל מה שאני חושב…

בלילה בין שלשום-לאתמול ישנתי 4 שעות, וזאת מהסיבה שהייתי להוט להמשיך לעבוד על איזה פרוייקט. כשקמתי ב-8 בבוקר, גיליתי בתיבת האימייל שלי, את האימייל המפורסם של גוגל שמודיע על סגירת הבאסטה.

קצת הקדמה, כפי שסיפרתי לכם בפוסט על הטעות הגדולה שלי, קיבלתי וואחד-סלאפ מגוגל, ודי השלמתי עם העובדה שהאתרים שלי מסריחים (ואני עדיין חושב כך, למרות שהרבה מדעותיי השתנו), מאותו התאריך של הפוסט, שמתי את כל הקמפיינים שלי ב-Pause ולא הרצתי כלום בגוגל. נהפוכו, בגלל המצב הזה מיקדתי את כל הכוחות שלי בשני דברים:

  1. לבנות עסק יציב תוך כדי התבססות על מקורות הכנסה מרובים (בינתיים יאהו ובינג ועוד כמה מקורות תנועה שוליים).
  2. לפתח אתר גדול ובבוא היום לחזור לגוגל.

כחודש, לאחר ששמתי את הקמפיינים שלי ב-Pause, העלתי קמפיין Direct Linking לאתר עם נפח. שבוע לאחר מכן, קיבלתי מייל אזהרה לקראת באן. אמרתי לעצמי: "אוקיי, עד כאן". עברתי על כל שמונת האקאוונטים שלי בגוגל ועשיתי DELETE לכל קמפיין וקמפיין שהיה שם ב-Pause, בלי יוצר מן הכלל! בערך שבוע לאחר שמחקתי את כל הקמפיינים שלי, גוגל שולחים לי את מייל ה-Approval Status שלהם על קמפיין שהיה מחוק כמעט שנה (התנהלות שכונתית, כן?). בכל מקרה, מה שעשיתי לאחר מכן, זה לעבור קמפיין-קמפיין שכבר ב-Deleted ולמחוק באופן פרטני את כל התת-רכיבים (מילות מפתח, מודעות, אדגרופים וכו…).

הגעתי למצב, שכבר כמה שבועות אני מרוויח בעיקר מיאהו+בינג+SEO+עוד כמה מקומות והקמפיינים שלי בגוגל DELETED כולל התת-רכיבים שלהם.

אתמול, כמו שכבר כתבתי, התעוררתי וקראתי את מייל הבאן של גוגל. מבחינת מקורות ההכנסה זה לא פגע בי. אך הרגשתי סמרטוט באותו הרגע, זה פגע לי באגו, בכבוד ובהערכה העצמית. חצי יום הייתי מדוכא, אך בהמשך היום הבנתי שזה הדבר הכי טוב שקרא לי. הפכתי לסוג של עבד של גוגל, שמהווה בסה"כ 5% מהטראפיק הפרסומי באינטרנט (אני לא מדבר על חיפוש, תחשבו פרסום באינטרנט לא רק חיפוש).

היום, החלטתי לבדוק אם זה באמת היה באן, או סתם אימייל סרק. מה שעשיתי זה פשוט לבחור אתר כלשהו (לא איבוק, אתר אמיתי שלא שייך לי) ולעשות לו PPC בתקציב של $5. להפתעתי גיליתי שכנראה זה היה סתם טעות של גוגל, כי כפי שסיפרתי לכם כל הקמפיינים היו DELETED.

ובכל זאת, לאחר התגלית המרעישה הזאת היום שזה היה סתם טעות, אני מחליט לפתוח את הפה שלי, לא בשבילי אלא בשבילכם.

האם אני הולך להמשיך לפרסם בגוגל?

אין כאן תשובה חד משמעית. או שכן או שלא! מה שאני יכול להבטיח לכם, שגוגל לעולם לא יחזרו להיות מקור הטראפיק העיקרי שלי. אני עוסק עכשיו בדרכי שיווק אחרות, משתלמות יותר מגוגל. אולי יבוא היום ואני אחזור לפרסם שם, רק אולי… אולי זה יהיה מחר, אולי עוד שבוע ואולי עוד שנה. אני לא פוסל את זה בכלל… מה שאני בא להגיד זה, פשוט אל תסתמכו על גוגל בשביל לקדם את העסק שלכם. אני לא זוכר איפה קראתי את זה, עם זאת ראיתי ציטוט של מישהו שאומר:

"אם אתה חושב שגוגל הרסו לך את העסק בכך שהם סגרו לך את החשבון, אז יש לי חדשות בשבילך. אתה הרסת לעצמך את העסק בגלל שהיית תלוי בגוגל."

בשורה התחתונה, נכון. הרבה אנשים נפגעו מגוגל, אך זה לא סוף העולם. יש עוד אלפי מקומות שבהם אתם יכולים לפרסם. מה שאני בכלל מאמין בו, זה שגוגל הפסידו אותי ולא אני אותם. אני מאמין בזה, וממליץ לכם להאמין בזה גם כן. אתם יכולים להתבכיין מפה ועד להודעה חדשה על כמה גוגל אכזריים, אני לעומת זאת, הייתי ממליץ לכם לשאול את עצמכם: "כיצד ההתבכיינות הילדותית הזו מקדמת אותי או את העסק שלי?". יש חוק שימור אנרגיה בטבע, את זה כולם יודעים. אז למה כולם מבזבזים את האנרגיה שלהם על שטויות?!?!

האם זו תקופתם הקשה של האפיליאייטס?

חד משמעית, לא! אם אתם שואלים אותי, זו התקופה הקלה ביותר להיות אפיליאייט! 80% מהאפיליאייטס מתחלפים עכשיו, ועוזבים את העסק. זה טוב לנו. היה אפיליאייט מרקטינג לפני גוגל אדוורדס, ויהיה אפיליאייט מרקטינג גם הרבה אחרי! לפני שהיה אדוורדס, האפיליאייטס היו עושים SEO, כשה-SEO נהיה תחרותי, האפיליאייטס עברו לאדוורדס, היו עוד כמה שלבים בדרך, עם זאת השורה התחתונה היא שהשוק כל הזמן משתנה! תפנימו את זה, ותהיו סופר אפיליאייטס, לא תפנימו את זה, ותסיימו כל השאר.

עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להתחיל, כי כל אחד תלוי בעצמו וביצירתיות שלו. אני מאתגר אותכם עכשיו, למצוא מקורות תנועה חדשים. עכשיו ומייד!

האירוניה הגדולה היא, שביום ראשון אני סוף-סוף עובר לתלאביב והולך לגור 5 דקות הליכה מגוגל :)

בהתחלה הם באו לקחת את משווקי האסאי, לא דיברתי כי לא שיווקתי אסאי.
לאחר מכן, הם באו לקחת את משווקי ה-Biz Ops, לא דיברתי כי לא הייתי משווק Biz Ops.
לאחר מכן, הם באו לקחת את משווקי ה-Rebills, לא דיברתי כי לא הייתי משווק Rebills.
לאחר מכן, הם באו לקחת אותי, הם לא לקחו אותי, כי אני וחבריי ברחנו!

נ.ב. כל מי שחושב שזה פוסט התבכיינות, תקראו את הפוסט עוד פעם!

183 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. ניקו בלאק   4 בדצמבר 2009 בשעה 14:59
    (#)

    אחחח, מה מרטין היה אומר על הפואמה שלך תגיד לי? חחח.

  2. רמי   4 בדצמבר 2009 בשעה 15:10
    (#)

    אבל בSEO אתה גם תלוי בגוגל …

  3. מנשה מליץ   4 בדצמבר 2009 בשעה 15:41
    (#)

    חבר'ה מתוקים שלי,יגאל, אני רוצה את חוות דעתכם על רשת השותפים COPEAC .

    האם המוצרים שלהם טובים?

    האם קל למכור את המוצרים שלהם?

    האם קל למכור את המוצרים שלהם יותר משל קליקבנק?

    האם המוצרים שלהם יותר טובים משל קליקבנק?

    • המיליונר בפיג'מה   4 בדצמבר 2009 בשעה 15:52
      (#)

      אין צורך לשלוח ספאם, מספיק שהגבת במקום אחד, ותקבל תשובה.

      אתה נראה לי אחד שמחפש קיצורי דרך, זו לא הגישה הנכונה, ולשאלתך:

      אני יכול לשקר לך ולענות לך את מה שרצית לשמוע:
      1. כן
      2. כן
      3. כן
      4. כן

      עם זאת, אני יכול להגיד לך את האמת, אך אחרי זה אתה יכול לצאת בגנותי ולהגיד "יגאל לא אוהב לעזור לאנשים" ולהגיד:
      1. יש מוצרים טובים ויש מוצרים לא טובים
      2. שום דבר לא קל בשיווק באינטרנט.
      3. יש מוצרים של קליקבנק שיותר קל למכור ויש מוצרים של קופיאק שיותר קל למכור
      4. יש מוצרים יותר טובים בקליקבנק מאשר קופיאק ויש מוצרים יותר טובים של קופיאק מאשר קליקבנק.

      תבחר איזה תשובה שאתה רוצה לנכון לבחור, עם זאת אני ממליץ לך לא לבזבז זמן וכסף. אם אתה ממש רוצה להכנס לשיווק באינטרנט, תתחיל ללמוד והרבה… הכל מתחיל מהמיינדסט.

  4. Moti   4 בדצמבר 2009 בשעה 17:13
    (#)

    היי יגאל מה קורה?

    אתמול גם אני קיבלתי את המייל המפורסם שלהם והייתי מדוכא =\ כי לא הבנתי מה הם רוצים ממני, אצלי הכל תקין לא עשיתי משהו שהוא לא חוקי או היה לי QS נמוך וכו'.
    אני גם חושב שהמייל הזה הוא באג, כי גם אצלי זה עובד.

    תכלס אתה באמת צודק זה הדבר הכי טוב שקרה, זה גורם עכשיו לחלק מהאפילייאטים להתעורר ולהבין שיום אחד גוגל יכולים להעיף אותך ואתה לא יכול להסתמך רק עליהם.

    כדאי להתמקד במקורות אחרים, SEO פרסום ברשתות אחרות, שיווק במיילים וכו'..

  5. The Joker   4 בדצמבר 2009 בשעה 17:56
    (#)

    היי tounano‏!

    חזרנו לבסיס?
    אחד החוקים הראשונים שרשמת בבלוג הזה ונרשם גם לפנייך היה – לא לשים את כל הביצים בסל אחד.

    • המיליונר בפיג'מה   4 בדצמבר 2009 בשעה 18:09
      (#)

      תקרא את הפוסט ותבין שלא השתמשתי באדוורדס כבר חודשיים… אז מי שם את כל הביצים בסל אחד?

      נ.ב. תספר לי אם מצאת משהו מעניין עליי באינטרנט. :)

  6. אסף דנט   4 בדצמבר 2009 בשעה 18:13
    (#)

    יגאל יש לי שאלה ברשותך:
    אני מתעסק עם שיווק שותפים (כל התודות מגיעות לך) כבר קרוב ל3 חודשים ועד עכשיו התעסקתי רק עם מוצרי CLICKBANK. בניתי לכל מוצר ששיווקתי עמוד נחיתה והכל טוב ויפה , עם זה אין לי בעיה.
    עכשיו מגיע החלק הבעייתי- בעת חיפושיי אחר אתר אפייליאטס אחר הגעתי לCOPEAC (גם פה כל התודות מגיעות לך) ויש לי איתם בעיה. הם מבקשים ממני להציג להם אתר שבו אני מתכוון לפרסם את המוצרים שלהם, אבל אין לי כזה. אני עוד לא יודע איזה מוצרים יש להם אז איך אני אמור לבנות עמוד נחיתה למוצר שאני לא יודע מהו? בCB הייתה לי אפשרות לעבור בין המוצרים ולהחליט באיזה מוצר אני מעוניין ולפי העמוד של הונדור יכולתי להתאים עמוד נחיתה משלי.
    בקיצור, אין לי אתר , איך אני יכול להצטרף לCOPEAC למרות זאת?

    תודה מראש!

    • רועי   4 בדצמבר 2009 בשעה 21:59
      (#)

      תתקשר אליהם (השיחות לארה"ב ממש זולות), תגיד שאתה משווק בppc ,fb, מה שזה לא יהיה

      • אסף דנט   5 בדצמבר 2009 בשעה 13:50
        (#)

        התקשרתי אליהם ואמרתי בדיוק את זה שאני משווק PPC ושעד עכשיו שיווקתי בCLICKBANK באמצעות עמודי נחיתה לכל מוצר ככה שאין לי איזשהו אתר שאני יכול להציג להם. בתגובה הם אמרו לי ש"אם ככה אז לך תחפש ת'חברים שלך"…..מה אפשר לעשות עכשיו?

        • freedomgosu   7 בדצמבר 2009 בשעה 5:16
          (#)

          תחפש את החברים שלך.. יש עוד מלא רשתות שותפים שמוכרות את אותם מוצרים
          advaliant aka mediatrust
          neverblue
          cpaempire
          ובקיצור תחפש יש עוד מלא, אל תתרגש, בזמנו נרשמתי ל10 רשתות שותפים רק כדי להתקבל לאיזה 6, למה? כי רציתי לראות איזה הצעות יש לכולן

          • אסף דנט   7 בדצמבר 2009 בשעה 9:23
            (#)

            דבר ראשון תודה אבל גם החברות האלה יבקשו ממני אותו דבר אז איך אני יוכל להתקבל אליהם בכל זאת?

            תודה !

            • freedomgosu   7 בדצמבר 2009 בשעה 11:08
              (#)

              סטטיסטיקה, חוק המספרים הגדולים, אני לא הראתי לאף אחד שום אתר שלי, עשיתי בדיוק מה שהפיג'מיסט רשם בבלוג שלו, רשמתי באתר
              http://ipromote-with.pcc
              בהצלחה, ותגגל
              list of leads affiliate networks
              או בכלל אפילייט נטוורקס ותרשם להרבה, בטוח חלק יקבלו אותך.

  7. מנשה מליץ   4 בדצמבר 2009 בשעה 18:30
    (#)

    תודה יגאל!
    שחקת אותה!!! עכשיו עזרת כמו גבר! (לפני חודש היה את מור ועוד מישהו שראיתי שהם התעכזבו ממך)

    אתה עכשיו היית כריש,פטיש.

    בא לי לסדר לך חברה לקשר רציני(ראיתי את הסרטון שלך של הקנס בחול עם פליקס ועוד כמה חברה ואמרת שאתה היית במועדון חשפנות)
    אם אתה רוצה מישהי רצינית וברמה שלח לי מייל.

    שבת שלום.

  8. הייתירווחיפעם   4 בדצמבר 2009 בשעה 18:44
    (#)

    גם לי קרה דבר דומה מאוד. לפני כיומיים קיבלתי מייל של סגירת חשבון מגוגל (לי הם לא טרחו אפילו לשלוח אזהרה). כדרכם המייל היה מעורפל, מתחסד ולא מסר שום מידע שימושי לגבי סיבת הבאן. גם אצלי כל הקמפיינים ללא יוצא מהכלל נמצאים בפאוז לפחות חודש. רק כדי להבהיר, כל הקמפיינים שלי שיווקו מוצרי ריטייל תמימים לחלוטין כגון פריטים עיצוביים לבית וכדומה. לא דיאטה, לא bizop ולא שום דבר כזה. מיותר לציין שלא היה בהם זכר לטריקים של iframes וכאלה. וגם במקרה שלי, בדיקה קצרה העלתה שהחשבון שלי חי קיים ומתפקד למרות המייל.
    לסיכום, גוגל מראה סימנים של מגדל בבל שבו רובוט אחד לא יודע מה השני עושה. מיילים תמוהים, שירות לקוחות אוטומטי, ובעיקר שרירותיות וזלזול במקור ההכנסה העיקרית שלהם, המפרסמים. בבינג לשם השוואה כל פניה נענית מיידית (על ידי בן אנוש) כולל מספר טלפון למקרה שאני רוצה לדבר עם נציג.  

  9. גדי בן   4 בדצמבר 2009 בשעה 18:50
    (#)

    אנשים מה אתם חושבים על שיווק בטוויטר?
    אני שמתי לב שיש על כל מוצר של קליקבנק תחרות ענקית בטוויטר ונדיר לעשות מכירה בגלל כל המשווקים שם.
    מישהו מכאן משווק בטוויטר?

    אפשר טיפים לשיווק בטוויטר?

    יגאל מה אתה אומר על שיווק בטוויטר? זה מקצועי לשווק בטוויטר לדעתך?

    • שלומי   4 בדצמבר 2009 בשעה 19:54
      (#)

      ממה שאני ניסיתי, קשה מאוד לשווק בטוויטר, יש לי 7000 פולוורס ולא מכרתי פעם אחת.
      מה שכן, טוויטר מעולה ליצירת קשרים שיכולים להוביל לשיתופי פעולה שיכולים להכניס כסף.

  10. הסבא בפיג'מה   4 בדצמבר 2009 בשעה 19:46
    (#)

    אני אומר נארגן הפגנת אפיליאטים מתחת למשרדים שלהם בתל אביב…
    אני יודע מה הכתובת שלהם, אם אתם בעניין, בואו נארגן משהו.
    נקבע תאריך, נכין שלטים, נבוא איזה 30 אפיליאטים, ונעשה את החדשות של מחר..

  11. שלומי   4 בדצמבר 2009 בשעה 19:49
    (#)

    גם אני קיבלתי את המייל הזה – די מעצבן – בעיקרון העברתי את הקמפיינים שהיו לי בחשבון הזה לחשבון אחר, אבל נראה לי שגם אצלי זה המשיך לעבוד.

    מה שאותי יותר מחליץ ומבלבל זה ה guidelines החדשים של ה FTC האמריקאי.

    מה אתם חושבים על זה?
    אנחנו צריכים לעמוד בתנאים שלהם אם אנחנו מוכרים לשוק האמריקאי? יש להם איזה דרך לתבוע אותנו?

  12. שפינוזה   4 בדצמבר 2009 בשעה 19:49
    (#)

    גם לי זה קרה בספטמבר השנה, אגב ללא הודעה מוקדמת, החשבון פשוט הפסיק לעבוד. ואחרי חודשיים שלחו לי מייל אזהרה אחרונה…. אין לך עם מי לדבר ומי שלא רוצה אותי בתור לקוח, לא צריך. למרות שאבדתי את מקור ההכנסה העיקרי שלי. כשאני קונה בגד ב- 300 ש"ח אני מקבל שירות טוב יותר, מאשר השקעה של פי 1,000 בחשבון המחורבן של גוגל. התוצאות בעמוד הראשון שלהם מלאות ספאם, ובצדק. מי שלא יודע להתנהג עם לקוחות, יקבל אותם מתחמנים את האלגוריתם שלו. וגם כאלה כמובן שמשתמשים בכל אמצעי הפרסום האחרים וב SEO בצורה הכי טובה שהם יודעים.

  13. הסבא בפיג'מה   4 בדצמבר 2009 בשעה 19:50
    (#)

    מוזר החרפש הזה.. בכל מקרה כתבתי שבואו נארגן הפגנה של איזה שלושים אנשם מתחת
    לבניין שלהם בתל אביב, כל האפיליאטים שאנחנו מכירים. נכין שלטים, נבוא עם רמקולים. עד שייצא
    נציג של גוגל שיסביר לנו פנים מול פנים ולא במייל אוטומטי מה לא בסדר. בואו נעשה את החדשות של מחר..

  14. הסבא בפיג'מה   4 בדצמבר 2009 בשעה 19:54
    (#)

    Igal sorry for the hrepsh.. something is wrong with hebrew and your blog..
    anyway I SAY LETS ARRANGE A DEMONSTRATION UNDER GOOGLE
    BUILDING IN TEL AVIV !!!
    We'll come 30 people and shout and scream, until we will get an answer
    and not an auto-responder.

    WRITE WHAT YOU THINK. IGAL I THINK YOU CAN ARRANGE A NiCE ACMOUNT
    OF PEOPLE. YOU KNOW ENOUGH AFFILATES AND IF ENOUGH PEOPLE GOT HEART FROM GOOGLE, THIS IS OUR CHANCE to DO SOMTHING.

    • שלומי   4 בדצמבר 2009 בשעה 20:00
      (#)

      Why should he or anybody waste his precious time on demonstrating against something he can't make a change in?

      It is a waste of time, like he said, he should find other ways to get the traffic to his offers, and stop using the GOOG.

      • המיליונר בפיג'מה   4 בדצמבר 2009 בשעה 20:14
        (#)

        אני עם שלומי,

        כנראה שמטרת הפוסט פוספסה, צריך להסתכל קדימה ולא לבזבז אנרגיות על דברים שוליים.

        • הסבא בפיג'מה   5 בדצמבר 2009 בשעה 6:26
          (#)

          I think this is not a waste of time, these things make history as some of you may think it's redicelous these things actually work. next time google will come and ban every account in the world they will think again. these things leaves marks and with attitude like these, israel would never cross the tunnel.
          why do you think it's not important? if this is one of your finance sources, fight !
          i guess nothing is going to convince you people to get up from your chairs and do something, i think that everyone will just keep being angry in front of the screen while their accounts are being banned..:-(

          • אביב   5 בדצמבר 2009 בשעה 19:34
            (#)

            I agree and im in for the demonstrating if more ppl will join, i can arrange and set some press to come also and take photos

            • הסבא בפיג'מה   5 בדצמבר 2009 בשעה 19:52
              (#)

              Come one people, take some courage and time..
              And if nohting would work, you'll still have a very nice story to tell your grand children…

            • ליאון קוזה   7 בדצמבר 2009 בשעה 18:36
              (#)

              גם אם תצליח להשיג 10,000 איש להפגנה, זה לא ידגדג לגוגל, במקרה הכי טוב תפריע לשינת הצהריים של יגאל (לפי מה שזכור לי יגאל אתה עובר לגור או שכבר עברת לגור קרוב למשרדים של גוגל).
              אני בטוח שמאחורי כל דבר שגוגל עושים יש סיבה מאוד טובה לכך. הם מונופול והדאגה העיקרית שלהם זה לגדול ולהתפתח ועל הדרך לדאוג ללקוח האמיתי שלהם שזה אותו הגולש שנכנס עשרות פעמים ביום למנוע החיפוש. הפרנסה שלך ושל עוד עשרות או מאות אלפי אפיליאייטס אחרים לא מעניינת אותם.

      • ilya   6 בדצמבר 2009 בשעה 2:38
        (#)

        second tier engines:)) no google guidelines and bullshit!!

  15. מורן   4 בדצמבר 2009 בשעה 19:57
    (#)

    יגאל תודה רבה על התובנות שאתה ממשיך להוסיף לנו כל פעם מחדש!
    יש לי שאלה קטנה..האם ניסית לשווק פעם מוצר כלשהו בשוק הישראלי?..
    איך מתאימים את כל החוקים של השיווק בשוק הישראלי?..
    מבחינת דומיין?
    לינקים?(האם מאתרים מחו"ל או רק בארץ?)
    וכל דבר נוסף שתקף לשוק הישראלי ,
    אשמח אם מישהו יוכל להוסיף לי ..

  16. DaveUSA   4 בדצמבר 2009 בשעה 20:00
    (#)

    הי יגאל
    פוסט גדול
    כמו תמיד הרווחתי כמה טיפים חשובים

    שבט שלום לכולם

  17. K   4 בדצמבר 2009 בשעה 21:27
    (#)

    אתה תותח. אתה תצליח יותר גם בלי גוגל

    האם אתה יודע על Accounts ובהם רק עמודי נחיתה שמכוונים להשארת פרטים (לידים), או למכירה (בתוך האתר) אבל שלא מקושרים לעמוד ישיר של אחת מרשתות האפיליאייטס
    גם חטפו סלאפ מהסוג הזה?

    • המיליונר בפיג'מה   4 בדצמבר 2009 בשעה 21:35
      (#)

      תודה אחי,

      לא הבנתי את השאלה, אתה יכול לפרט יותר?

      • K   6 בדצמבר 2009 בשעה 2:20
        (#)

        קראתי שוב ובאמת לא הבהרתי את עצמי נכון.
        ממה שאני ראיתי בפורומים שונים בתחום הוא פגיעה באפיליאייטים רבים שעושים דיירקט-לינקינג או שמקשרים לאתרי מכירה ישירות מהאתר שלהם.
        אני באופן אישי לא נפגעתי מהמכה הזו וגם לא קיבלתי אף מכתב.
        אני מעריך שהסיבה היא שאף אחד מהאתרים שלי לא מקשר ישירות לעמוד נחיתה של המפרסם אלא אני מתמיד לקחת שדות ולשתול באתרים שלי(לרוב אני עושה Leads, למוצרים אני מקשר לעמוד התשלום)
        רציתי לדעת אם אתה מכיר או שמעת על חשבונות של אנשים שחטפו באן שגם פועלים רק בשיטת העבודה הזו.
        מקווה שהסברתי את עצמי מספיק טוב

        אגב יהיה נחמד אם תוכל לשתף אותנו עם מקור המידע העיקרי שלך בעדכוני עולם ה SEO בפרט והאפיליאייט בכלל.

        שבוע טוב ובהצלחה

  18. מתחילה   4 בדצמבר 2009 בשעה 22:04
    (#)

    היי יגאל

    לפי דעתך איפה כדאי להתחיל? התחלתי להרים קמפיינים באדוורדס ועד כה אין תוצאות אני עדיין בתהליך של שיפורים. הפוסט הזה בלבל אותי…האם כדאי לי להתחיל במקום אחר? אם עוד לא הרמתי קמפיין רווחי של ממש? ואיזה עוד אופציות קיימות?

  19. רונן י   4 בדצמבר 2009 בשעה 23:12
    (#)

    הי יגאל,
    מסכים עם התובנות. אני הפסקתי עם גוגל לפני מספר חודשים. פשוט מאוד – לדעתי לא ניתן לכפות את עצמינו על חברה שלא מעוניינת בנו כלקוחות.
    מצד שני, אי אפשר להתווכח עם כמויות הזבל האדירות שאפיליאייטס תרמו לאינטרנט בשנים האחרונות ולכן אפשר להבין את זה במידה מסויימת. אני פשוט לא מסכים עם הדרך שבה גוגל עושים את זה.

  20. אלי   5 בדצמבר 2009 בשעה 0:08
    (#)

    האם אפשר לפרסם מוצרי קליק-בנק ביאהו ובבינג ?

  21. מנוי קבוע   5 בדצמבר 2009 בשעה 0:16
    (#)

    רונן, אולי אפייליאט מייצרים הרבה זבל אבל מי שמזהם את כדור הארץ
    זה קודם כל גוגל עם מרכזי המחשוב המפלצתיים שלהם…
    ובניינו כמה נזק כבר עושה עמוד נחיתה עם תמונה ייצוגית (שגם היא ממוחזרת עם לינק מאתר אחר)? זה אורגני זה ….

    אז למי קראת זבל אהה ! :-)

  22. לנה   5 בדצמבר 2009 בשעה 8:43
    (#)

    יגאל פאצן קאקדילה?

    למה אתה לא כותב מדריך לשיווק בקופיאק – איך בוחרים מוצר ופרמטרים שלו כמו שכתבתה על קליקבנק?

    יא טיבה לוב לו

  23. רון פרידמן   5 בדצמבר 2009 בשעה 12:23
    (#)

    יגאל בלי קשר לבלוג אני מודה לך.
    אני משווק את עצמי בגדייט (אתר שידוכים) על מנת לחפש כלה קלה.
    בזכות הבלוג למדתי איך לשווק את עצמי נכון במודעה , איך למכור נכון, איך להעביר את המסר הנכון ללקוחות הפוטנצילים במקרה הזה בנות ישראל הנוות .

    אחרי קריאה מקיפה של הבלוג ורישום מדוייק של כל ההבנות שהגעתה אליהן הצלחתי לייצר דף פרופיל עם ROI עצום !!!
    אני מקבל עשרות פניות ביום יוצא לעשרות דייטים ויש לי הרגשה שבקרוב אמצע את המיועדת !!!!
    לסיכום : אני לא יודע אם עושים כסף או לא בשיווק שותפים אבל בגדייט ובאתרי הכרויות זה עובד סוף הדרך!!!!
    למעשה אני שוקל לפתוח חברה שתיעץ בנושא אופטמזציה של פרופילים באתרי הכרויות יש לי הרגשה שיש הרבה כסף בתחום הזה והסלאפ היחיד שאפשר לקבל זה כאשר הבחורה איתה אתה נפגש רואה שיש הבדל ניכר בין הפרופיל לבין המציאות.

    אז תודה לך על הכול מעריך את הבלוג שלך ואת המאמצים אותם אתה משקיע בבלוג .

    KEEP THE GOOD WORK.

    בחברות ידידך ממ'חדרה כמו שאתה אוהב לכנות את עירנו.

    • האמן החדש   5 בדצמבר 2009 בשעה 14:06
      (#)

      אהבתי ממש את התגובה שלך רון :)

      ממש מרתק לשמוע שיש אנשים שלוקחים עצות של שיווק באינטרנט וממירים אותם למשהו שונה (לפי דעתי גאוני מה שעשית),

      אני חושב שיש לך פוטנציאל בזה, אל תשכח שזאת עבודה שדורש זמן והשקעה, לטווח הארוך! אחת האפשרויות היא לנסות לשווק מוצר שותפי של מישהו אחר, לראות אם זה בכלל משתלם לך להשקיע וליצור מוצר, וברגע שאתה מצליח לשווק מוצר של מישהו אחר בתחום, הדרך ליצור מוצר ולשווק אותו יחסית קצרה. (אני מדגיש לפחות חודש לפי דעתי)

      כמו כל אמנות, אם אתה רוצה להיות מדהים בתחום, אתה חייב ללמוד אותו לעומק, לדוגמא: אם אתה רוצה לנגן פנסתר ולהיות בין הכי טובים בעולם, ידעת שלוקח בערך
      10-15 שנים של אימונים להגיע למצב כזה של שליטה? (הנתונים אמיתיים, אני בא מהתחום הזה…)

      • המיליונר בפיג'מה   16 בדצמבר 2009 בשעה 0:16
        (#)

        תודה על התגובה והמחמאות,

        מחכה בקוצר רוח להזמנה לקורס שלך :) סקרן לדעת איזה התאמות עשית…

        • האמן החדש   16 בינואר 2010 בשעה 12:50
          (#)

          בכיף :) זאת השקעה לטווח ארוך, אז יקח חצי שנה שנה…

          100% אני עושה את זה דרך אגב, אני מאוד מאמין בללכת מא' עד ת', לא משנה כמה אתגרים צצים בדרך…

          אולי אפילו תהיה JV שלי חח

          • האמן החדש   16 בינואר 2010 בשעה 12:52
            (#)

            אני אישית חושב גם שזאת הדרך הכי ודאית להצליח באינטרנט, ליצור לעצמך קהל רחב של לקוחות אינטרנט שהם מעריצים מושבעים שלך, שהולכים איתך לכל מקום, כי לך תדע לאיזה טירוף גם יכנסו יאהו בינג ופייסבוק… וכמה תחרות תהיה,

            רשימת אימיילים לפי דעתי זה הדבר הכי ודאי שיש!

  24. אור   5 בדצמבר 2009 בשעה 15:27
    (#)

    הי יגאל,

    קראתי את את הפוסט שלך ועוד כמה בנושא עכשיו. החשבון שלי חי ועובד אבל כדאי לחשuב קדימה.. בכל מקרה קראתי שמישהו אמר בנושא הבאן שלשים גוגל אנליסט על אתרים שרצים באדוורד זה רעיון ממש רע ויש מצב שזה השפיע גם

    אתה מסכים? כדאי לי למחוק את זה מהאתרים שלי?

    • המיליונר בפיג'מה   5 בדצמבר 2009 בשעה 15:31
      (#)

      אני לא משתמש בגוגל אנאליטיקס כבר שנה וחצי…

      מצד אחד קיבלתי את המכתב מגוגל, מצד שני החשבונות שלי עדיין עובדים, לא יודע אם זה מתקשר או לא.

  25. זה שנפל   5 בדצמבר 2009 בשעה 15:48
    (#)

    מקרה של אחד עלאחד קרה לי ,אבל לא באדוורדס,באדסנס!
    גוגל פשוט בושה וחרפה,בהתחלה חשבתי שהם פשוט 'קשוחים למען הסביבה'
    אחכ הבנתי שהם רצף טעויות ושפשוט,אסור,אבל אסור לסמוך עלייהם

    צר לי לאכזבך אותך אך אם התכוונת SEO בגוגל,אז דע כי גם בזה מצפה לך אכזבות רבות (כל עוד זה אצל גוגל) .

    נמאס,נשבר הזין מגוגל,אני רציני,דפקו לי את עסק והפסדתי גם כן עשרות אלפי דולרים
    והם פשוט יורקים עלינו,לא קולטים שיש פה חבר'ה שאשכרה עזבו את העבודות ואת הכל בשביל הקמת עסק מזה…איזו טעות..

    • אלי   5 בדצמבר 2009 בשעה 17:11
      (#)

      דפוק אותם ב- Black SEO בלי רחמים, תחליף דומיין כל יומיים ותעשה כסף. אני לא יודע איך עושים את זה ולא יודע אם זה מצליח למשהו, אבל לא תפסיד כלום מלנסות מקסימום תשרוף את הדומיין שלך.

    • לירן לביא   8 בדצמבר 2009 בשעה 10:52
      (#)

      מסכים איתם לבנות עסק על גוגל זה מאוד לא טוב בימים אלו,

      אבל לפי דעתי בתור אחד שמתעסק בקידום שגוגל לא כל כך אוהב בין היתר,

      יש המון שיטות לבצע רשתות או להקים פרוייקטים בגוגל, ולגרום לכך שלא יהיה קשר בין כל רשת, זה הדבר היחיד שכרגע ניתן לעשות למי שבכל מקרה מסתמך על גוגל בלבד, עבודה עם פרוקסים, אי פיים שונים, שמות שונים בדומיין, לא להשתמש בכלים של גוגל, לכל דבר יש תחליף, לגוגל analytics ולכל כלי אחר

  26. רמי שמש   5 בדצמבר 2009 בשעה 16:08
    (#)

    יגאל,
    שבוע הבא אני נוסע לניו יורק רציתי לדעת לאיזה מכון ליווי טוב אתה ממליץ לי?

    • המיליונר בפיג'מה   5 בדצמבר 2009 בשעה 16:40
      (#)

      אחי,

      אני לא אוכל לישון עכשיו בלילה, כי מישהו מהבלוג ניסה להעליב אותי.

      אני הולך לבכות לאמא…

      • אלי   5 בדצמבר 2009 בשעה 17:15
        (#)

        חפש בבינג, מה אתה רוצה לרוץ ערום אחרי אמריקאיות :-)

      • ירון   8 בדצמבר 2009 בשעה 5:13
        (#)

        למה ניסה להעליב? בן אדם תמים (וכנראה בתול) נוסע לניו יורק ומחפש מקום טוב לבלות. למה לזרוק עליו את רגשי הנחיתות שלך???

  27. אמיל   5 בדצמבר 2009 בשעה 18:32
    (#)

    יגאל,
    אהבתי את הפוסט הפואטי שלך, וחלק מהתובנות והמסקנות.
    יפה לראות שבכל דבר אתה מוצא משהו טוב!

    השיעורים שקיבלנו מגוגל יביאו את כולנו לגבהים חדשים ומאלצים אותנו לצאת מה comfort zone.

    מברוכ על המעבר למרכז.
    בוא לבקר יש לנו כמה מסעדות חדשות סוף הדרך שחבל על הזמן!

    להת' אמיל והחברים מPPCBully

  28. שימי   5 בדצמבר 2009 בשעה 18:53
    (#)

    שאלה חשובה – יש לאנשים כמה חשבונות – האם כשמקבלים באן זה לחשבון אב , או לחשבונות מתחת ל – MCC
    כמו כן למה לא לקדם ב – SEO , זה גוגל לעולם לא יתנו באן לעצמם, תמיד יהיו 10 תוצאות ראשונות בעמוד של גוגל על כל מלה כמעט, כך לעניות דעתי.

    • דני   5 בדצמבר 2009 בשעה 19:37
      (#)

      מצטרף לשאלה של שימי

    • אבלדס   12 בדצמבר 2009 בשעה 11:41
      (#)

      שימי
      למה לקדם ב SEO רק בגוגל?
      שאלה מצויינת
      גוגל לא יתנו באן לעצמם , עם זאת הם יכולם לשנות אלגוריטם.
      (ואז די מהר אתה יכול לעוף לכמה עמודים אחורה,וחלק נחמד מההכנסה שלך תעוף ביחד עם העמודים שלך)
      כשאתה עושה SEO תעשה גם כן ביאו ובBING. (משפט הביצים בסל אחד :P )

      נ.ב
      PJ פוסט מעולה כמו תמיד :)

  29. רמי   5 בדצמבר 2009 בשעה 19:59
    (#)

    עדכון, 3 חשבונות גוגל אינן מציגים מודעות, או שמציגים מודעות למשך פרק זמן קצר מאוד מרגע הפעלת קמפיין חדש.

  30. אסף   5 בדצמבר 2009 בשעה 21:05
    (#)

    מבחינתי זה הPOST הכי נכון ויפה שכתבת עד היום.
    אני נמצא כבר שנים לפניךבתחום ואני אנסה להגיד את זה בלי להישמע מתנשא או משהו כזה אבל בתקופת הPPC שלך ממש חיכיתי שתגיע כבר למסקנות הנכונות לגבי החברה ששמה גוגל.
    ועכשיו כשאתה מיישר קו אתה מנסח את זה בצורה הכי יפה ונכונה שיש.
    אסור לעבוד עם גוגל ADWORDS זה מגרש משחקים רק לניסוי, במידה ומצליח לכם משהו מיד תחשבו כיצד להעביר את המודל הזה לחברות אמינות ויציבות כי עסק שעומד על גוגל בתור הרגל המרכזית אין לו זכות קיום.
    מה שאני אומר פה נכון גם לAFFILIATES וגם לVENDORS.
    גוגל במאמץ רב הפכה את עצמה במספר שנים מDO NO EVIL לDARTH VADER.
    THE EMPIRE OF EVIL
    אולי בהתחלה עפו כל מיני מודעות לא לגיטימיות אבל היום הם מאבדים גם את אלו שתמיד היו תומכים נלהבים שלהם ומפרסמים איכותיים,ואני לא מכיר כבר הרבה אנשים (למעשה בכלל לא) רציניים שלא מדברים בגנותם או מראים רצון כולשהו לעבוד בצורה רצינית עם החברה הזו

    .

    • אלי   6 בדצמבר 2009 בשעה 18:04
      (#)

      צודק ב- 100% – אל תעבדו אתם, תנו להם ליפול!

      • לירן לביא   8 בדצמבר 2009 בשעה 10:55
        (#)

        לא מבין מה המטרה שלכם בלתת לגוגל ליפול?

        אני אישית שאני קם בבוקר אני מסתכל על גוגל, ואני רואה אותו בתור מקור להכנסה כספית בלבד ולא שום דבר אחר, אני יעשה את כל מה שאני יכול בכדי להפיק ממנו כסף. ככה אני מסתכל על זה, בנוסף, אני מסתכל על זה שאין לי שליטה על גוף בגודל כזה, אז כל שינוי שהוא עושה אני צריך לדעת להתגבר עליו ולמצוא את הדרכים לקדם לפי הדרישות שלו.

        בכל מקרה, ההשקפה הזאת נכונה למי שבאמת מכניס כסף רב מגוגל, ככה צריך להסתכל על זה לפי דעתי.

        • אחד   8 בדצמבר 2009 בשעה 15:23
          (#)

          כשיגיע הבוקר ובו תקום ותראה שגוגל נעצר לך בלילה ללא שום הסבר נראה לעין ותקבל מכתב שאומר שתלך קיבינימאט ושלא תעז לפנות אלינו יותר ושכבר אין לך פתאום מקור הכנסה.
          וכל זאת למרות שכביכול עשית את כל מה שהבנת שצריך לעשות.
          אז תקרא את השרשור הזה שוב ותגיב.

          • אלי   8 בדצמבר 2009 בשעה 22:51
            (#)

            נכון מאוד, ולכן רשמתי את מה שרשמתי, גוגל היו כסף כרגע הם כלום, אז שיפלו, הם לא רלוונטים עבורי יותר

          • לירן לביא   9 בדצמבר 2009 בשעה 17:01
            (#)

            טוב אחלה אז בוא לא נעבוד עם גוגל וניתן להם ליפול
            בהצלחה

            • אבי   17 בדצמבר 2009 בשעה 12:00
              (#)

              זה לא העיניין של בו לא נעבוד, כי אם אתה עושה כסף מה פתאום שתפסיק. העיניין הוא כשהם מחליטים לא לעבוד איתך! ואת הם הופכים להיות לא רלוונטים עבורך. אבל מאוד רלוונטים עבור מי שממשיך לעשות איתם כסף. בכל מקרה אם אתה רוצה להפסיק לעבוד אתם תוך כדי שאתה עושה כסף – תפסיק…

  31. גיימס בלונד   5 בדצמבר 2009 בשעה 23:42
    (#)

    אח איזה כייף לשמוע שזה הגיע גם אילו. שאני דיברתי אז שגוגל העיפו אותי סתם הוא אמר לי "תפסיק להתבכיין" …
    אח הצביעות הצביעות…
    איך הוא כל הזמן שיבח את גוגל ועכשיו הוא בוכה אני מעולם לא בכיתי רק אמרתי בדיוק מה שהוא אומר עכשיו שהם פועלים על סמך הרובוטים שלהם וזה מעליב כי שנים עבדתי איתם לפי התקנון שלהם רק בפוסט הקודם שלחתי תגובה על כך בנדון ועכשיו הוא חוזר על מה שאמרתי..
    מי שדיבר שסגרו לו את החשבון הוא אמר עליו שהוא טירון וזה בגלל שהוא לא מספק "תוכן" לגוגל כל ה"תיאוריות" האלה סתם בלבולי ביצים כולל הפוסט האחרון "איך טמבלים עושים מלא כסף"
    סתם כותרת מפוצצת שנועדה למשוך תשומת לב אך ריקה מתוכן ממש כמו כל האיבוקים האלה על איך להתעשר מהר..

    אל תידאג יגאל אחרי כמה מכתבים כאלה הסגירת חשבון בוא תבוא..

    • המיליונר בפיג'מה   6 בדצמבר 2009 בשעה 0:47
      (#)

      איפה ראית אותי מתבכיין?

      כתבתי שקיבלתי את האימייל, החשבון שלי עדיין פועל ואני עוזב אותם, לפי דעתי זה בדיוק ההפך מלהתבכיין.

      חוץ מזה, איפה ראית אותי מגיב לך? אז למה סתם לצאת עליי בהאשמות?

      • גיימס בלונד   6 בדצמבר 2009 בשעה 11:55
        (#)

        ואפה ראיתה שאני התבכיינתי? פשוט אמרתי אותם הדברים שאמרתה. וגם אם לא הייתה עוזב אותם הם ישלחו לך עוד מכתבים ויסגרו אותך.
        כל אחד שידפדף כמה פוסטים אחורה יראה שכתבתי את הדברים האלה שגוגל ישלמו על חטא הגאוה שלהם ציפתי שלא תודה באמת אני לא יוצא סתם בהאשמות שאמרתי שגוגל זבל אתה אמרתה אוייש כל הבכיינים האלה הם לא נותנים תוכן ובאים בטענות אמרתי אל תידאג בקרוב תקבל את הבום ותבין והינה קיבלתה אל תדאג אחרי המכתב הראשון באים מהר עוד שתיים שלוש ואתה בחוץ לכל החיים.

  32. תודה לך יגאל   6 בדצמבר 2009 בשעה 2:27
    (#)

    היי יגאל,

    איזה מזל שיש את הבלוג שלך! גוגל העיפו גם אותי שלשום ובזכותך הבנתי שאני לא לבד. למזלי איפשהו צפיתי את זה, ובנוסף להרבה קמפיינים בניתי עשרות אתרים וקמפיינים מקבילים ביאהו ואדסנטר כך שההכנסה ירדה רק בשליש. אני עובד איתם כשנתיים עם עשרות קמפיינים שהיו מעולים עד עכשיו – אף פעם לא קיבלתי שום אזהרה.

    משלשום גוגל לא מראה אותי יותר בכלל. פניתי אליהם באימייל ובטלפון. התייחסו אליי כמו ממש 'זבל עופות' (סליחה על הביטוי, אבל זאת האמת). מסתבר שגם אתרים עם 30 מאמרים יוניקים זה לא מספיק Added value. ברור שחווית המשתמש היא מעל הכל אבל להתייחס אלינו ככה בתור שותפים שלהם, לירוק לנו בפרצוף ואז לירוק אותנו, לדעתי זה זלזול טוטלי!!!

    במקום להסביר מה הבעייה, מה צריך לתקן, להדריך אותנו – פשוט זורקים אותנו ביום אחד בהיר ללא אזהרה. אני בטוח שככה הם מפספסים הרבה מאוד מפרסמים שכן יודעים לתת Add value.

    לפי דעתי יהיה נחמד אם תוכל להתעסק בבלוג המדהים הזה עכשיו, באלטרנטיביות יצירתיות במקום גוגל.

    אני מעודד אותך להמשיך לכתוב כאן בתדירות קבועה – ואתה צודק! אתה אכן מייצג פה אותנו האפלייטים הקטנים ובינוניים(כמוני). תודה רבה על הכל!

    • גיימס בלונד   6 בדצמבר 2009 בשעה 12:00
      (#)

      זה מה שאמרתי כל הזמן אם הם היו מסבירים מה לתקן זה עוד מילא אבל הם לא מסבירים איך פתאום לאחר שאני מפרסם אצלם שנים המודעות שלי לא עומדות בתקנון? חרטה!

      וגם איך שזה קורה פתאום לכולם כמו צונאמי זה מוכיח את ההסבר שלי היחיד לתופעה שהיא שיש באג ברובוטים של גוגל שמתריע על מודעות לא תקינות סתם לא כולם טיפשים סתם לסכן את החשבון שלהם ולהריץ מודעות "לא חוקיות" רובם מפרסמים שמפרסמים אצלהן שנים ומעונינים בעבודה לטווח ארוך אז שגוגל לא יזיינו במוח הם פשוט פתאטים ומסורבלים אצלם הלקוח תמיד אשם וכמו שהיו ענקים ונפלו הם גם יפלו.

      • שלומי   6 בדצמבר 2009 בשעה 12:53
        (#)

        בוא'נה בלונד, אתה מלחיץ

        אז בסדר, כולם הבינו שאתה צודק וגוגל הולכים ל**** את כולנו.
        מה הוספת לוויכוח חוץ מלהגיד שאתה צדקת וכולם טעו ושאתה ניצחת?

        זה ידוע לכל שגוגל לא מתנהגים ללקוחות שלהם בכבוד – ודי ****** אותם.
        תשתמש בהם או לא – זו בעיה שלך.

        • גיימס בלונד   7 בדצמבר 2009 בשעה 11:13
          (#)

          אני אין לי שום בעיות יחתיכת מיסכן מי אתה בכלל שתנסה לסתום לי את הפה? חתיכת תולעת.

          • שלומי   7 בדצמבר 2009 בשעה 11:41
            (#)

            אם טענה כזאת אין לי ויכוח – אני לא צריך לסתום לך את הפה – יהלומים יוצאים לך מהפה.

            • גיימס בלונד   8 בדצמבר 2009 בשעה 10:43
              (#)

              כותבים עם לא אם

        • אביב   7 בדצמבר 2009 בשעה 20:42
          (#)

          לא מסכים איתך שלומי, גוגל מונופול, כך שחופש הבחירה לא ממש קיים לעסקים קטנים למשל שרוצים לפרסם באינטרנט בארץ

          • שלומי   7 בדצמבר 2009 בשעה 21:02
            (#)

            אתה צודק אביב, גוגל הם מונופול. עסקים שמפרסמים לארץ הם בבעיה, כמובן שאפשר לפרסם בפורטלים כמו וואלה YNET וכו.. אבל בגדול הם באמת בבעיה.

            העניין הוא שאני לא חושב שתביעה ו\או בזבוז אנרגיה על התלוננות תעזור.

            לא עדיף לנסות למצוא פתרונות יצירתיים?

            • אביב   7 בדצמבר 2009 בשעה 21:05
              (#)

              בוודאי שאפשר לחשוב על פתרונות יצירתיים:
              * פירסום באתרים אחרים (הרבה פחות אפקטיבי, עוללה יותר, בקיצור לא משתווה לגוגל)

              * החלפת מס כרטיס אשראי בכל פעם שחשבון נחסם כידוע לכולנו..זה יכול להמאס באיזה שלב לא ככה?:)

              אגב, לדעתי, פירסום בYNET וכדומה ממש לא מתאים לעסקים קטנים, פירסום בוואלה לעומת זאת בפורמט PPC מתאים.

            • גיימס בלונד   8 בדצמבר 2009 בשעה 10:41
              (#)

              החלפת כרטיס אשראי לא תעזור ניסתי אחרי פעם פעמיים הם עולים עלייך

            • אביב   9 בדצמבר 2009 בשעה 2:26
              (#)

              תפתח חשבון חדש לגמרי ותשתמש בכרטיס אשראי אחר ותצליח. ואז אחת לשנה בערך הם יחסמו לך אותו:) אבל במשך שנה תוכל לפרסם.

  33. בחפירות   6 בדצמבר 2009 בשעה 6:35
    (#)

    ADBRITE שולטטטטטטטט

    • יואב   6 בדצמבר 2009 בשעה 8:44
      (#)

      הי יגאל,

      קורא נלהב של הבלוג שלך ובתחום בעצמי מספר שנים.

      הייתי שמח לשמוע את דעתך פעם לגבי PPV

      בהצלחה ותודה

  34. יוני כץ   6 בדצמבר 2009 בשעה 11:30
    (#)

    אהבתי ומסכים בהחלט
    אשמח שתיתן יותר מידע / הדרכה על שימוש ב בינג יאהוו
    כתחליפים לגוגל אדסנס

  35. אסף דנט   6 בדצמבר 2009 בשעה 13:53
    (#)

    בבקשה יגאל תגיב לי :
    יגאל יש לי שאלה ברשותך:
    אני מתעסק עם שיווק שותפים (כל התודות מגיעות לך) כבר קרוב ל3 חודשים ועד עכשיו התעסקתי רק עם מוצרי CLICKBANK. בניתי לכל מוצר ששיווקתי עמוד נחיתה והכל טוב ויפה , עם זה אין לי בעיה.
    עכשיו מגיע החלק הבעייתי- בעת חיפושיי אחר אתר אפייליאטס אחר הגעתי לCOPEAC (גם פה כל התודות מגיעות לך) ויש לי איתם בעיה. הם מבקשים ממני להציג להם אתר שבו אני מתכוון לפרסם את המוצרים שלהם, אבל אין לי כזה. אני עוד לא יודע איזה מוצרים יש להם אז איך אני אמור לבנות עמוד נחיתה למוצר שאני לא יודע מהו? בCB הייתה לי אפשרות לעבור בין המוצרים ולהחליט באיזה מוצר אני מעוניין ולפי העמוד של הונדור יכולתי להתאים עמוד נחיתה משלי.
    בקיצור, אין לי אתר , איך אני יכול להצטרף לCOPEAC למרות זאת?

    תודה מראש!

    • לילה   7 בדצמבר 2009 בשעה 21:58
      (#)

      הי אסף

      התקבלתי לקופיאק וזאת למרות שאני ממש (אבל ממש) בתחילת הדרך ועוד לא בניתי אפילו אתר נחיתה אחד בחיי ה- IM שלי!
      בכתובת האתר שמתי את כתובת הלינקאין שלי (מה שמוכיח שהם ממש לא בודקים את זה) והחלק החשוב בתהליך זה שתעשה רושם טוב כשהם יתקשרו אליך ושתראה שהם במגמה להשקיע (זמן וכסף) אתה כבר עובד עם רשתות שותפים נוספות (CB, CJ וגם את זה הם לא ממש בודקים) ושתדע להגיד פחות או יותר באיזה ערוצי פרסום אתה הולך להשתמש (PPC, אתר, רשימות דיוור וכד')
      יצרה איתי קשר בחורה שלאחר מחקר עליה מדובר באמריקאית בלונדינית טיפוסית בהחלט. אתה ממש לא צריך להיות עם רקורד עשיר, אילא רק קצת להבין את ה"ראש" העיסקי והאמריקאי שלהם.

      בהצלחה!

  36. יואב   6 בדצמבר 2009 בשעה 14:32
    (#)

    אסף,
    הכל תלוי תכלס איך באמת אתה משווק את המוצרים שלך.
    תסביר להם במילים פשוטות והם יבינו, הם מתעסקים עם משווקים ברמה יום יומית וכבר שמעו את כל הסיפורים.

    אני התעסקתי בעיקר בשיווק דרך מנועי חיפוש והאתר שהצגתי היה http://www.google.com, כמובן.
    הסברתי קצת איך אני משווק בגדול (אדוורדס, קישורים ישירים, דפי נחיתה וכו')

    בכל אופן אתה יכול לרפרף במוצרים שלהם גם אם לא נרשמת. רק לא תוכל לראות מספרים לגבי ההצעות.

    קצת סבלנות :-)

  37. תודה לך יגאל   6 בדצמבר 2009 בשעה 17:01
    (#)

    כל הכבוד לך יגאל שאתה צריך להתמודד עם כל התגובות האלה שלא קשורות כלל לפוסט…אני הייתי מתמוטט מזמן;)

  38. אסף   6 בדצמבר 2009 בשעה 17:30
    (#)

    רבותי
    החל משלשום גוגל משנים את כל עולם הSEARCH
    הSEO AS YOU KNOW IT הולך להשתנות.
    הם מכניסים כעת את הPERSONAL SEARCH RESULTS לעבוד גם על מחשבים
    שלא עשו LOGIN לGOOGLE ACCOUNTS.
    המשמעות היא שכל פעם שאתם גולשים בגוגל ומחפשים משהו גוגל ידעו לפעם הבאה מה להציג לכם וגם יאספו את הביקור שלכם כנתון סטטיסטי שישפיע על תוצאות החיפוש הכלליות.
    המשמעות המיידית היא שהדפים הראשונים בגוגל יציגו עכשיו תוצאות שונות בכל מחשב ומחשב.
    אין יותר מצב של תוצאות חיפוש סטטיות.
    חברות SEO שנבנו על העולם הישן תתחילו לכתוב מחדש את תוכנית העסרים שלכם.
    עוד מידע:
    http://googleblog.blogspot.com/2009/12/personalized-search-for-everyone.html

    http://www.webmasterworld.com/google/4037372.htm

    • לירן לביא   6 בדצמבר 2009 בשעה 19:06
      (#)

      היי, זה אכן שינוי מאוד משמעותי בתוצאות של גוגל לפי איך שזה נשמע/נראה
      לפי דעתי, הוא פשוט יפגע באנשים החלשים בתחום, ויקדם את האנשים החזקים בתחום.

      בתור אחד שמתעסק בקידום בשיטות שגוגל אוהב ושיטות שהוא לא אוהב,
      לא הרגשתי שום שינוי רציני כרגע ב 2 השיטות… נראה מה יהיה בעתיד..

  39. יהונתן   6 בדצמבר 2009 בשעה 19:28
    (#)

    יגאל רציתי להגיד לך כאחד שמשווק בתחום הרבה זמן ועם המון ניסיון שהכי טוב לשווק בPPC כי אם אתה משווק באתרי מאמרים אז במקרה הטוב בשלוש-ארבע ימים הראשונים תעשה קצת כסף אבל אחרי זה כלום כי יש מעתיקנים לוזרים שאחרי זה הם לא יעשו כלום או כמה דולרים בודדים ומיסכנים,וכל הכוח וההשקעה בכתיבת המאמרים הולכים לטמיון.
    הכי טוב בPPC . אני אישית תמיד אהבתי את YAHOO .

    אני יודע שרוב הגולשים פה הם 4 חודשים בתחום(הם מכירים את התחום בגלל הכתבה בערוץ 10) ולכן הם לא מבינים במה אני מדבר.

  40. שי   6 בדצמבר 2009 בשעה 20:11
    (#)

    חברים יקרים,
    מהי הרשת שותפים שקל לעשות בה כסף לדעתכם?

  41. שי   6 בדצמבר 2009 בשעה 20:32
    (#)

    חברים יקרים,
    באיזה רשת שותפים הכי קל לעשות כסף לדעתכם?

    • דבשצ   6 בדצמבר 2009 בשעה 20:46
      (#)

      למה קל? למה תמיד קל? מה עם קצת אתגר בחיים?
      אבל ברצינות, שמעתי שב – makemoneyonlinefastnoriskjustenteryourcreditcardnumberhere.com עושים בוכטות

    • אבלדס   12 בדצמבר 2009 בשעה 11:51
      (#)

      לשכת העבודה

  42. מליונר   7 בדצמבר 2009 בשעה 10:10
    (#)

    חברים, נו באמת?
    אתם הייתם קונים מעצמכם?
    99% שאתם מנסים לרמות את הקונים שלכם.
    גוגל לא טפשים – הם חוסמים לכם את החשבון כי ככה הם יעשו בסופו של דבר יותר כסף.
    גם בינג ויאהוו יבינו את זה בקרוב ויחסמו אפיליאייטס.

    בהצלחה.

    • שלומי   7 בדצמבר 2009 בשעה 10:55
      (#)

      התגובה שלך קצת מעצבנת, לא יודע מה לימדו אותך, אבל לא כולם גנבים בעולם.

      מה שאתה בעצם אומר, זה שכל מוכר בחנות של מוצרי חשמל או מחשבים הוא רמאי, בגלל שהוא לא תמיד ניסה את המוצר אבל הוא מוכר אותו, כל משווק הוא רמאי בגלל שהוא לא ניסה את המוצר ומוכר אותו.

      רק לידיעתר, רוב האנשים שמוכרים מוצרים – לא ניסו אותם ולא בדיוק יודעים מה לעשות אתם, והם עדיין מוכרים אותם.

      ועוד לידיעתך, הרבה מהונדורים ש"כותבים מוצרים" לא יודעים מה הם מוכרים כי ההודים שלהם בכלל כתבו את זה.

      בקיצור, אני מדבר יותר מדי. אבל לפחות אני לא מדבר שטויות.

      מה שרציתי לומר הוא שלא כל מי שמנסה למכור משהו כאפילייט הוא רמאי, ישנם רמאים בכל תחום ויש גם אנשים שרוצים להרוויח כסף בצורה ישרה.

    • מנוי קבוע   7 בדצמבר 2009 בשעה 13:48
      (#)

      מדוע אם כך סוני לא מוכרת בעצמה את כל המכשירים שלה?
      מדוע לכל תחום יש מפציםי ומוכרים בסדרי גודל שונים?
      אפיליאט אלו המתווכים בין הצרכן ליצרן של עולם האינטרנט.
      האם לדעתך יצרן עלום של איזו תכנה ליצירת וידאו מתמחה בשיווק אונליין?
      האם לדעתך יצרן אלפסקים מבין משהו בשיפור יחסי המרה של עמוד נחיתה?

      ללא אפיליאט אף אחד אחר לא ימלא את המשבצת של לתת תשובה טובה לצרכן שמחפש פתרון לבקשה שלו וכל אחד הרי כותב את זה אחרת (כן מחקר מילים).

      הסוחרים / מתווכים הללו חיוניים מאוד. לסגור את הדלת על כולם
      כולל אלו שאינם מזבלים זה פשוט לא הדרך.

  43. ניר   7 בדצמבר 2009 בשעה 10:55
    (#)

    יגאל רציתי להגיד לך ששיווק שותפים זה עבודה טובה ומזל שיש אותה עם המצב של היום של שוק העבודה המצב המשפיל והזוואה.
    היום שעושים רעיונות עבודה המראיין הוא יכול להיות מטומטם שאין לא רקע בתפקיד שהוא מראיין אליו ולפסול המון אנשים משכילים ואיכותיים. פעם היו מקבלים כל אחד לכל תפקיד גם בלי תעודה.
    היום פוסלים סתם אנשים טובים ואיכותיים עם תארים מכובדים.
    לך לדוגמא לחברת פרטנר תראה איך אחת שלא מבינה כלום מהחיים שלה פוסלת את רוב הקבוצה או את כל הקבוצה על סתם,בחברת פרטנר הרעיון הוא מול מראיינת(אומרים שהיא "מאבחנת מוסמכת") ששואלת שאלות קבוצה של מועמדים. ובגלל ה"מאבחנות" המטומטמות פרטנר מפסידה המון אנשים איכותיים וטובים.
    ולכן מזל שיש את השיווק שותפים.

  44. גיימס בלונד   7 בדצמבר 2009 בשעה 11:16
    (#)

    אתה צודק גם אני הייתי פעם בראיון הזה בפרטנר חח

  45. שיר טל   7 בדצמבר 2009 בשעה 14:53
    (#)

    היום המצב על פנים בשוק העבודה.
    וחברת פרטנר על הפנים זה לבוא לחינם.
    במקרה הטוב מקבוצה של 15-20 האבלה תקבל אחד.

  46. מרינה   7 בדצמבר 2009 בשעה 16:36
    (#)

    שאלה לכולם: איזה תוכנה יש לטוייטר שאפשר לשלוח הודעות באופן אוטומטי?

    תודה מראש

  47. אביב   7 בדצמבר 2009 בשעה 19:32
    (#)

    יש תשובה מגוגל!

    קיבלתי תשובה שבשורה האחרונה אומרת שכל החשבונות שקשורים לחשבון MVC או ששם מנהל החשבון שלהם משוייך לאותו מנהל MVC נחסמים במידה והייתה הפרה, גם באם התת חשבון לא נעשתה הפרה.

    • גיימס בלונד   9 בדצמבר 2009 בשעה 9:59
      (#)

      שלא יזיינו במוח היה לי חשבון קטן ופשוט שעבדתי איתם שנים והם סגרו אותי

  48. אביב   7 בדצמבר 2009 בשעה 19:40
    (#)

    מתארגנת תביעה ייצוגית, לפרטים:http://www.facebook.com/group.php?gid=199588660317&ref=mf

  49. אחד   8 בדצמבר 2009 בשעה 20:38
    (#)

    היי מה המצב?
    אני מעוניין להחליף 5$ PAYPAL תמורת EGOLD.

    כל מי שיועיל בטובו שיפנה אלי,
    ב ב ר כ ה,
    tounano

    • אחד   8 בדצמבר 2009 בשעה 20:53
      (#)

      Has anyone seen these water power car converter kits advertised online? Has anyone tried it? Or know someone who tried it? I'm really tempted to spend the approx. $50 for the instructions and approx $60 for parts, since I pay at least $50 per week on gas right now and it's supposedly going to keep going up. If this could increase my gas mileage by 30-50% like they claim it would certainly be worth it (plus it's enviromentally friendly). But I just wonder how hard it is to put together and if it really works (assuming you get it together correctly).

      סתם מעניין אותי מה גוגל עושים בימינו למי שפרסם בעבר דברים כאלו בADWORDS,
      יש מצב שהם מסוגלים לשלוח מייל אזהרה לחשבון שיש לו הסטוריה על נישות "לא משהו.."?

  50. אבי   8 בדצמבר 2009 בשעה 23:00
    (#)

    גוגל תובעים affiliates שמשתמשים בשמם לפרסים מוצרים כגון "Use Google to make 1000s of Dollars!"

    לכתבה:

    http://money.cnn.com/2009/12/08/technology/Google_lawsuit_Pacific_Webworks/index.htm

  51. עוד חושב   10 בדצמבר 2009 בשעה 17:05
    (#)

    כל הכבוד להם שהם תובעים מי שמפרסם מודעות כאלו.
    יגאל רציתי לשאול 2 שאלות שהתשובה לא ברורה לי עליהן.
    הראשונה לגבי צפיפות מילות מפתח.
    האם מילות המפתח שמופיעות בתגים הן נחשבות למדוד את הצפיפות?
    כלומר אם בגוף המאמר יש לי צפיפות מילים של 5 אחוז ובתגים יש את המילות מפתח בצפיפות של 3 אחוז למשל.האם גוגל יחשבו את זה כ-8 אחוז,או כ-5 אחוז.
    שאלה שניה נניח ואנ י עושה קמפיין פי פי סי ויש לי מילת מפתח שאין עליה בידים.אם אני אשים עליה ביד של שני שקלים למשל.האם גוגל יקחו עליה 2 שקלים או ממחיר מינימום של כמה סנטים.זה מכרז אני יודע שאם יש רק שני בידרים ואחד מציע 4 סנט והשני שני דולר.
    השני לא ישלם שני דולר ,אלא כמה סנטים יותר מהראשון,אבל לא ברור לי מה קורה אם אתה בידר יחיד.
    לילה טוב.

    • המיליונר בפיג'מה   16 בדצמבר 2009 בשעה 0:35
      (#)

      אהלן,

      אני לא מתייחס לצפיפות. נראה לי סתם רובוטי ומיותר. אני מעדיף לשלוח עוד לינק או 2 במקום צפיפות.

      לגבי PPC, אם אתה בידר יחיד, הם ייקחו 5 סנט.

  52. EA   10 בדצמבר 2009 בשעה 18:45
    (#)

    היי יגאל,
    אשמח אם תעזור לי רשת השיווק A4D שניסיתי להירשם אליה:

    אחרי שנרשמתי, אחד האנשים שלהם ביקש לדבר איתי. אחרי שיחה קצרה, הוא אמר לי שהוא
    אישר אותי.
    זה היה לפני 3 ימים, ועדיין אין לי חשבון והמייל שלי לא מזוהה.
    הבחור לא עונה למיילים שלי.
    כמו כן, בהרשמה קיבלתי PDF עם הצהרת מס של ארה"ב שצריך לפקסס להם.
    האם זאת סיבת העיכוב?

    תודה מראש

    • שלומי   10 בדצמבר 2009 בשעה 19:10
      (#)

      הוא היה אמור לאשר אותך אם דיברת איתו, ההצהרת מס היא בשביל לקבל כסף, תשאיר לי בבלוג שבלינק שלי הודעה עם השם שלך ושם ה מנהל אפילייטס שלך ב A4D ואני אנסה לשאול בשבילך

  53. אייל   10 בדצמבר 2009 בשעה 22:00
    (#)

    יש לי בעיה רצינית מאוד עם הונאה בCLICKBANK. האמת שאני משקיע בהם כבר כמה חודשים טובים ולא הייתה לי שום בעיה עד עכשיו. אז זה מתחיל ככה:
    הבוקר כמו בכל בוקר אני מתחיל את היום עם קליקים רבים והכסף לגוגל ובינג מצטבר, הרבה כסף יחסית. השגתי בסביבות 600 קליקים למוצר מסויים בקליקבנק, והכל טוב ויפה, אבל מה? אין מכירה! עזבו שאין מכירה! אין אפילו כניסה אחת לדף של הORDER FORM (העמוד שבו משלמים) בזמן שיש כמעט 600 כניסות לעמוד הראשי של הVENDOR. כשזה הגיע כבר ל600 קלילקים האלה בלי אף כניסה לORDER FORM ישר עשיתי פאוז לקמפיין, נכנסתי לעמוד של הונדור ומה אני רואה? שפתאום הוא שינה את כל העמוד והחליט לתת DISCOUNT חד פעמי רק להיום של 20 אחוז, מילא, אבל מה שבאמת הרתיח אותי היה שכשנכנסתי לORDER FORM ראיתי בתחתית של העמוד שבמקום שיהיה כתוב את הכינוי אפילייאט שלי[affiliate = XXXXX], היה כתוב שם את שלו, מה שאומר שכל קנייה שמתבצעת בORDER FORM הזה , אפילו אם היא הגיע דרכי, הוא מקבל את כל התשלום עבור אותה קנייה ואני נשאר בלי כלום. ככה יצא שבזבזתי בבוקר כמה מאות דולרים על פארש.

    כמובן שישר שלחתי מייל לאותו ונדור אבל הוא ניסה להוציא אותי שיכור ואמר שאני כנראה לא ראיתי טוב. בטח. לא ראיתי טוב? לקחתי את המצלמה בפלאפון ועשיתי וידיאו בדיוק כדי לתעד את הנוכלות שלו.
    עכשיו השאלה מה אני עושה עם זה? הרי לקליקבנק אין שירות לקוחות נורמלי, שלחתי להם אמייל והם לא ענו, טוב בעצם הם לא ענו לי על אמייל ששלחתי להם גם לפני חודש אז מה אפשר לצפות מהם.

    יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות במצב הזה ? לפחות יש לי וידיאו שמתעד אבל אין לי יותר מדי מה לעשות איתו..

    אודה מאוד לכל מי שיתן רעיון!

    • עידו   13 בדצמבר 2009 בשעה 1:44
      (#)

      חמוד, המקסימום שאתה יכול זה לעלות את הוידאו ליוטיוב ולקשר אליו מפורומים שונים. אבל מה שנתקלת בו ממש לא נדיר בקליקבנק והרבה משווקים תמימים מפסידים ככה הרבה כסף. אל תשכח, קליקבנק דואגת קודם כל לאלה שבונים את המוצר ולא לאלה שמשווקים אותו. הרי גם דרך הלינק של ה publisher קליקבנק מקבלת את הנתח שלה בעוגה.
      או שתוכל לשלוח את הוידאו ליגאל ולבקש ממנו שידבר ישירות עם דוש. אבל אני בספק אם יש לו אינטרס לעשות משהו כזה. וזה לא כי הוא לא רוצה לעזור, פשוט יש כל כך הרבה מקרים כאלה וברור שלקליקבנק זה פשוט נוח.

      • המיליונר בפיג'מה   15 בינואר 2010 בשעה 19:22
        (#)

        תנסה לשלוח אימייל עכשיו,

        אחרי התקופה של החגים.

        מקווה מאוד שהם יעזרו לך, אתה גם מוזמן ליצור איתי קשר בטופס יצירת קשר באתר ואני אעביר להם את זה.

  54. הסבא בפיג'מה   10 בדצמבר 2009 בשעה 22:38
    (#)

    לך לחדר כושר אחי, תוציא אגרסיות… ותחזור לעבודה…

  55. אייל   10 בדצמבר 2009 בשעה 22:59
    (#)

    התכוונתי רעיון שקשור לנושא ..אם אפשר

  56. עוד חושב   11 בדצמבר 2009 בשעה 3:37
    (#)

    אחד הדברים שאתה כן יכול לעשות אולי.זה אם תחליט להפסיק עם המוצר הזה להזהיר את כל שאר האנשים באתר הזה ובאחרים מפני הונדור הזה.

  57. tttt   11 בדצמבר 2009 בשעה 12:10
    (#)

    שאלה לכולם כולל יגאל: איזה אתר חוץ מDIGG.COM יש שאפשר לשלוח לו בלוג באותה צורה גמישה כמו בDIGG.COM ?

  58. מאיר שמעון   11 בדצמבר 2009 בשעה 17:20
    (#)

    חבר'ה שאלה לגבי COPEAC– אפשר לפרסם את הEMAIL SUBMIT וכל שאר ההצעות שלהם בכל מיני פורומים שקשורים לנושאים האלה? תנועה שתגיע מפורומים שקשורים לנושא היא הרי לא תנועת זבל אבל בכל זאת אני מפחד שיחסמו אותי בקופק אם יגלו שאני מפרסם בפורומים.
    חשבתי לשאול את האפיליאט מנג'ר שלי אבל אני מפחד שאם זה אסור אז רק מזה שהוא יבין שיש לי רעיון כזה הוא ישר יחסום אותי או משהו…

    בבקשה תענו לי

    • אבי   12 בדצמבר 2009 בשעה 9:26
      (#)

      אם אתה חושש, פשוט אל תפרסם בפורומים.

      • מאיר שמעון   12 בדצמבר 2009 בשעה 10:35
        (#)

        אני חושש כי אני לא יודע אם זה חוקי או לא…בגלל זה אני שואל פה האם זה חוקי
        ואני לא מתכוון סתם להספים פורומים עם כל מיני הצעות, אלא נגיד מישהו שואל שאלה אז אני אענה לו תשובה עם קשר לאיזשהו ליד או שלמשל אני אוסיף בחתימה שלי בכל מיני פורומים את הלינק לליד…זה חוקי?

        • אבלדס   12 בדצמבר 2009 בשעה 12:02
          (#)

          שאלה מאוד מעניינת. אני גם בזמנו חשבתי לעשות את זה, אבל שכחתי מזה בכלל . לדעתי כדי לשאול את ה AM שלך לגבי זה .

          • המיליונר בפיג'מה   16 בדצמבר 2009 בשעה 0:38
            (#)

            כל הצעה זה מקרה לגופו.

            תשאל את האפיליאייט מנג'ר

            בגדול אני לא רואה מניעה.

            • עוד חושב   16 בדצמבר 2009 בשעה 2:54
              (#)

              יגאל בזמנו כאשר נרשמתי לקופיק ג'ניפר לנוטי במפורש אמרה לי שהם אוסרים פירסום בפורומים ,תגובות בפורומים וכדומה.אם אתה עושה את זה תיזהר .אם אתה עושה את זה עם דף נחיתה אז כנראה שאין בעיה.דיירקט לינקינג בפירוש אסור.
              ברגע שהפנת לדף באתר שלך ומשם להצעה הם לא יכולים לבוא בטענות.בכל אופן זה מה שהיא כתבה לי.

            • עוד חושב   16 בדצמבר 2009 בשעה 2:56
              (#)

              בהמשך למה שכתבתי למטה (או למעלה עוד לא ברור לי) ג'ניפר כתבה לי רק שהם אוסרים תגובות בפורומים שמפנים להצעות.מה שכתבתי על דף נחיתה זה פירוש שלי ,לא מה שהיא אמרה.

            • המיליונר בפיג'מה   15 בינואר 2010 בשעה 19:13
              (#)

              הכל תלוי בהצעה.

              אין כזה דבר אוסרים.

    • עוד חושב   12 בדצמבר 2009 בשעה 12:22
      (#)

      אסור לך לפרסם בפורומים בדיירקט לינקינג ויחסמו אותך בצדק.
      תהיה חכם ותשלח לעמוד באתר שלך ,לדף נחיתה באתר של ומשם להצעה של קופיק.
      זה לדעתי לא יהווה בעיה.

      • אבלדס   13 בדצמבר 2009 בשעה 11:28
        (#)

        לא יודע אם בצדק,
        עם זאת ההצעה שלך טובה מהסיבה שלא יוכלו לעקוב מאיפו התנועה מגיעה ,ותוכל תמיד לשנות את העמוד.
        בזה אתה בהכלט צודק!

  59. ולדי   12 בדצמבר 2009 בשעה 11:02
    (#)

    למה אף אחד לא עוזר לttt ששאל:

    שאלה לכולם כולל יגאל: איזה אתר חוץ מDIGG.COM יש שאפשר לשלוח לו בלוג באותה צורה גמישה כמו בDIGG.COM ?

    כולם פה חושבים רק על עצמם זה לא יפה.
    אם הייתי יודע את התשובה הייתי עונה לו.

  60. דפנה   13 בדצמבר 2009 בשעה 11:22
    (#)

    לירן לביא איך אני שולחת בלוג לtechnorati.com ?
    אחרי שאני נרשמת אני עושה Claim Blog ואחרי זה כתוב שזה נשלח אבל אני לא רואה אותו מתי שאני מחפשת בtechnorati.com .
    וזה מוזר כי בלוגים אחרים אני רואה אבל את שלי לא.

    • לירן לביא   13 בדצמבר 2009 בשעה 19:07
      (#)

      האמת אני לא מבין גדול של זה אני רק יודע שאפשר לשלוח שם גם בלוגים, אני אישית משתמש ב ping-o-matic לפי דעתי זה מספיק בכדי להפיץ בלוגים זה עובד מעולה תנסו
      pingomatic.com

  61. אור   13 בדצמבר 2009 בשעה 13:49
    (#)

    גם אני חטפתי …..

    רציתי לשאול שאתם פותחים חשבון חדש עם כרטיס אשראי חדש (על שם של מישהו אחר) – איך אתם מדווחים למס הכנסה על ההוצאות שנעשו בגוגל למעשה בחשבון בנק לא שלכם?

    תודה

  62. דפנה   14 בדצמבר 2009 בשעה 10:47
    (#)

    לירן לביא תודה על השיתוף אני רק רוצה להבין משהו ראיתי בעמוד את הראשי של האתר שיש אפשרות להכניס שם של בלוג וועוד 2 כתובות אינטרנט ולסמן אתרי בלוגים כגון:Technorati ועוד אחרים.
    אז רציתי לדעת אחרי שאני מסמנת ושולחת איך אני רואה אם הבלוג שלי מופיע באתרים האלה?

  63. דפנה   15 בדצמבר 2009 בשעה 14:25
    (#)

    ללירן לביא תודה על השיתוף אני רק רוצה להבין משהו ראיתי בעמוד את הראשי של האתר שיש אפשרות להכניס שם של בלוג וועוד 2 כתובות אינטרנט ולסמן אתרי בלוגים כגון:Technorati ועוד אחרים.
    אז רציתי לדעת אחרי שאני מסמנת ושולחת איך אני רואה אם הבלוג שלי מופיע באתרים האלה?

    • לירן לביא   15 בדצמבר 2009 בשעה 18:13
      (#)

      אני לא מבין גדול של זה אבל ראשית כל לגבי הכתובות, שימי לך שכתובת אחת זה ה url של הבלוג, והכתובת השניה זה כתובת למפת .rss

      לגבי הלינקים אני לא יודע בוודאות היכן אפשר למצוא אותם ובאיזה צורה הם מופיעים באתרים, תנסה לקרוא בגוגל על blog ping ככה זה נקרא, מה שאני יודע שורה תחתונה שזה מביע יותר רובוטים של מנועי חיפוש לאתר שלך ומה יותר, וגורם להם לאנדקס את האתר שלך.

      לירן

  64. אסף הנעמן-הלל   30 בדצמבר 2009 בשעה 12:46
    (#)

    כרגיל יגאל פשוט תענוג לקרוא את הפוסטים שלך
    תודה על כל המידע
    חבר טוב שלי קיבל לאחרונה סטירה רצינית מגוגל
    ובעצם אצר לי : אני חושב שזה טוב עבורי כי עכשיו אין לי ברירה אלא ללמוד שיטות אחרות בכדי לקדם את הפרויקטים שלי – בקיצור הזדהתי !

    שתהיה שנה אזרחית טובה
    שלך
    אסף הנעמן-הלל

  65. מייבש ידיים סילוני   21 בדצמבר 2010 בשעה 19:36
    (#)

    פשוט תענוג לקרוא את הפוסטים שלך

  66. בוריס   29 במאי 2011 בשעה 16:13
    (#)

    זהו חוזרים לSEO חזרה. הבעיה היא, שעדייו זה תלוי בגוגל. הפתרון? קניית מדיה.

    • המיליונר בפיג'מה   9 ביוני 2011 בשעה 18:19
      (#)

      יש לך הרבה אפשרויות פעולה. אני חושב שהפתרון הוא להשתמש ב-SEO בשביל למנף את העסק למצב שהוא לא תלוי באף אחד. זה עדיין סיכון שה-SEO יפול מתישהו, אבל סיכון מחושב. חוץ מזה שיש לך SEO לבינגהו…

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!