טיוב שנותן המון השראה

בלוג המיליונר בפיג'מה קיים כבר כמעט חצי שנה, ולהפתעתי גיליתי שעוד לא העלתי לפה קטעי וידאו. אז אתמול נתקלתי בקטע וידאו מאוד מעניין, שנתן לי המון חומר למחשבה, ובעיקר המון השראה.

הסיפור הוא כזה, לאחרונה אני מנסה להעלות את משקל הגוף שלי ל-100 קילו, כמובן שאני לא מעוניין בשומן, אלא הכל ממסת שריר שאני מתאמן עליה קשה בחדר כושר. אז ישבתי אתמול על YouTube, וחיפשתי דוגמאות לביצוע תרגיל Dead Lift, תוך כדי החיפושים, נתקלתי בדד-ליפט של האחד והיחיד, מר אולימפיה 5 פעמים ברצף, ומושל קליפורניה – ארנולד שוורצנגר. מפה לשם, נתקלתי בהרצאה מאוד מעניינת של ארנולד שוורצנגר אשר לא קשורה לניפוח שרירים, אבל קשורה מאוד לעסקים.

אז מה שיהיה עכשיו, שאני אתן לכם לינק לוידאו הזה אשר אורכו בערך חצי שעה, ויותר מאוחר היום בערב, אני אכתוב את המסקנות שלי לגבי הוידאו. אני חושב שהוידאו הזה מראה כמה גדול ארנולד, ולא במובן הפיזי של המילה. נהנתי מכל רגע בהרצאה הזו, זו לא הרצאה רגילה. ובסוף ההרצאה, אמרתי לעצמי, כמה חבל שארנול לא מתמודד על נשיאות ארצות הברית, הוא פשוט בנאדם גאון.

אז קבלו את הטיוב של ארנולד:

6 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   7 ביוני 2008 בשעה 14:16
    (#)

    לא קשור לוידאו, מצטער…. אבל:

     

    האם אתה ממליץ לרכז את כל פעילות האפיליאייטס שלך תחת אותו מייל או שיהיו מיילים שונים?

     

    למשל, אחד לקליק בנק, אחד לקומישן ג'נקשן, אחד למרצ'נטס של סוג א', ועוד אחד למרצ'נטס של סוג אחר וכו?

     

    או שלדעתך אין חשיבות לכל זה?

     

    תודה

  2. איתן   10 ביוני 2008 בשעה 21:30
    (#)

    מעורר השראה. אהבתי איך שהוא מתאר את החשיבות של לראות את המסלול. בכל אופן אני חדש בתחום השיווק באינטרנט (אם לקרוא לזה ככה), נכנסתי לבלוג שלך דרך הקישור מהאתר של פליקס לשנו. בהצלחה

    היה קצת מביך שאנשים קמו ועזבו את ההרצאה שלו באמצע, אבל הוא התמודד עם זה יפה

  3. ורדה   26 ביולי 2008 בשעה 1:54
    (#)

    נהדר לראות אותו.

    אדם עם כוח עצום שבא מיושר פנימי.

    מסכימה איתך במשאלה עבור ארה'ב .אבל מה איתנו כאן בארץ ,עצוב לראות ומעורר

    חזק משאלת לב למשהו דומה.

    תודה לך על הטיוב

    תודה על הכתיבה שלך. נכנסתי היום לגוגל בחיפוש- פסיכולוגיה עיסקית" מושג שעלה לי רצון לבדוק לגביו, ואתה הופעת. נחמד, מעניין ,מעורר השראה.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!