פברואר השחור? – מס הכנסה לחודש פברואר 2008

חודש פברואר זהו חודש קצת מוזר. חודש פברואר זהו החודש השני בשנה האזרחית. למרות היותו החודש השני, מבחינתי חודש פברואר זהו למעשה החודש הראשון בנה, מאחר ובינואר עדיין כולם שיכורים מהחגיגות של השנה האזרחית החדשה.

מבחינת עסקים ושיווק, חודש פברואר ידוע כאחד שלא מאיר פנים לאנשי עסקים (גם משווקי השותפים הם סוג של אנשי עסקים :) ), מאחר וזהו החודש אשר בו הלקוחות הפוטנציאליים חוסכים כסף (בדיוק מה שהייתי צריך!), זה קורה בגלל כל הכסף אשר בוזבז לקראת תקופת החגים הנוצריים. חודש פברואר, כבר 14 שנה זהו החודש הכי גרוע של קבוצת הכדורגל האהודה עליי, ותצרפו לכך שהשנה קיבלנו יום אקסטרה לחודש פברואר, וקיבלנו ממש "חגיגת מכירות".

את חודש פברואר אני התחלתי עם המון סימני שאלה, מאחר ובחודש הקודם (החודש הראשון שלי בשיווק שותפים), יצאתי מופסד בכ-1000 ש"ח. זאת למרות המטרה שהצבתי לעצמי, להרוויח 358 ש"ח.

למרות הכל אני לעולם לא מפסיק להאמין, וכמו שנכנסתי למסע הזה אופטימי, כך גם התחלתי את חודש פברואר. אני שמתי לעצמי מטרה שלא משנה מה אני ארוויח 3650 ש"ח (ביום כתיבת המטרה, שער הדולר היה 3.65, משמע $1000).

למען האמת, אני חייב לכם התנצלות קטנה. אמנם כתבתי שהמטרה שלי הייתה להרוויח 3650 ש"ח, אבל בתוך עמקי ליבי, ממש רציתי להרוויח 7300 ש"ח ($2000). על כך אני חייב לכם התנצלות, על שלא סיפרתי את אשר בעמקי ליבי.

כמוכן, אני חייב לכם התנצלות על כך שלא בררתי עד הסוף את הסכום אשר אני מרוויח מקליקבנק. בקליקבנק, קיימת מדיניות החזרות. כל מוצר אשר נרכש מקליקבנק ניתן להזדכות עליו עד 8 שבועות לאחר מכן. עובדה אשר יכולה לפגוע בהכנסות (ופגעה בהכנסות של החודש הקודם!). כמוכן, קליקבנק לוקחים עמלות על דמי ניהול חשבון. לפי החישובים והבדיקות שלי, שתי העובדות הנ"ל מורידות את ההכנסות ב-12%, כך שאת ה-12% הללו אני אכלול בחישובים.

בחודש פברואר, אני המשכתי להתקדם במסע שלי אל עבר אי המטמון, ואני חושב שלמרות שההכנסות היו יפות, רוב ההתקדמות שלי התבצעה מבחינת הידע. למדתי המון, המון! אני חושב שהידע שלמדתי שווה הרבה יותר מהרווחים שלי, ויהווה לי נקודת פתיחה מצויינת לחודש מרץ. אבל על מה יהיה בחודש מרץ אני אפרט מאוחר יותר.

כפי שתראו בתצלומים אני מריץ מספר קמפיינים בגוגל אדוורדס, ב-YSM, ובמיקרוסופט אדסנטר. חלק מהקמפיינים מצליחים יותר וחלקם מצליחים פחות, אבל אני חושב שבסה"כ הרווחתי כסף, אז הם בסדר.

כמו בחודש הקודם, אני אתחיל לפרט על ההוצאות, ואני אתחיל מההוצאות הכי נמוכות ואעלה לאט לאט, ולבסוף אתם תזכו לצפות בהכנסות של המיליונר בפיג'מה.

ממש כמו שכתוב בספר, על כל 10 קמפיינים אשר תפעילו, קמפיין אחד יהיה מפוצץ!!! והשאר יהיו בסדר. אז כמו שכתבתי כאן, במידה והקמפיין מצליח בגוגל אדוורדס, יש לכם אור ירוק להפיץ אותו ברשתות המתחרות. בהזדמנות הזו אני רוצה להגיד שאמנם אני איש של קוד פתוח, ולא אמור להלל את מיקרוסופט, אבל אני חייב לתת להם מילה טובה על מיקרוסופט AdCenter, אז כן. אמנם התנועה לא בשמיים, אבל ה-Conversion Rate, מטורף. כמו שנאמר, כל קליק שווה זהב!
המיליונר בפיג'מה - אדסנטר - פברואר 2008

שער הדולר היציג היום הו 3.63, אז על פיו אני אבצע את החישובים. אז יש לנו הוצאה של $114.28, משמע 529.12 ש"ח. רשמתם? אני רשמתי.

את אותו הקמפיין אשר הרמתי באדסנטר, הרמתי גם ב-Yahoo Search Marketing, או בקיצור YSM. בגלל סיבות טכניות מסויימות הקמפיין ביאהו לא רץ כרגע, אך כאשר היה רץ, ללא ספק היה מקנברט.
המיליונר בפיג'מה - יאהו YSM - פברואר 2008

אנו רואים כאן $172.88, אשר מהווים 627.55 ש"ח. אתם עוקבים? עד כה, 1156 ש"ח! אבל חכו חכו, זה עוד לא הכל. חכו שתראו את המפלצת של לארי פייג' וסרגיי ברין. אתם יודעים על מי אני מדבר, אני מדבר על Big G.
המיליונר בפיג'מה - גוגל אדוורדס AdWords - פברואר 2008

כן, כן. אני יודע שאתם בשוק! גם אני. זהו סכום מכובד מאוד! תחשבו רק כמה דברים אפשר לקנות בסכום הזה! חבריי אשר השתחררו מהצבא, עשו בעזרת סכום זהה אחלה טיול אחרי צבא. ואני? אני מעדיף להכפיל את הכסף בהרבה, ואז לעשות טיול אחרי צבא :) טוב, חברים, $5359.07 הם 19453.4241 ש"ח (!!!). זה קשה, ועוד כשמחברים את מה שכבר היה לנו מקבלים 20609 ש"ח (ותסלחו לי על האגורודים אשר קיצצתי!).

טוב, עכשיו מתחיל האקשן האמיתי! אני כבר מדמיין את הציפייה שיש לכם לראות את ההכנסות שלי, ואני ממש חושב איך למתוח אתכם עוד קצת, אבל אני בעצמי ממש ממש רוצה לשלוח סקרין-שוט, אז… יאללה… שיהיה:
המיליונר בפיג'מה - קליקבנק Clickbank - פברואר 2008

החלק הקשה מגיע, כן אני מדבר על החשבון: $7740.48 + $2403.27 = $10143.75. נחמד לא? אבל קצת פחות ממה שזה נראה. זוכרים שציינתי את ה-12% החזרות והניהול דמי חשבון? אז כן, לצערי הרב זה נכנס לתמונה כאן. זה יוצא $8926.5. גם זה נראה נחמד, הכנסה של $8926.5 שהם 32403.195 ש"ח. כן, מספר יפה ללא ספק, אבל אל תשכחו את ההוצאה הגבוהה! נו פסדר, גם הרווח נאה. הרווח יוצא 12949.7709 ש"ח. לא רע לחודש שני הא?

לא רע בכלל בהתחשב בעובד שרציתי להרוויח בין 3650 ש"ח ל-7000 ש"ח!

ובדיוק ברגע הזה כששתפתי אתכם ברווחים שלי לחודש פברואר, אני יודע בדיוק מה הולך לקרות…
האנשים אשר יקראו את הפוסט הזה יתחלקו לשני חלקים. אני יודע את זה כי כך זה תמיד בבלוגים שאני קורא באנגלית. החלק הראשון, יגיד שזה זיוף. החלק השני, יתחיל לשאול לשאלות שלכולם יש תשובות בבלוג (כגון: לא הבנתי בכלל, ממה אתה מרוויח כסף…).

לגבי האנשים בקבוצה הראשונה, יש לי רק דבר אחד להגיד לכם RSS Unsubscribe, אני לא רוצה להתייחס בכלל. לאנשים בקבוצה השנייה אני רוצה להעביר את המסר הבא:
אני לא קוסם. כל מה שראיתם פה הושג על ידי עבודה קשה, קשה מאוד אפילו. אני חושב שהשקעתי בסה"כ בחודש פברואר כ-350 שעות בכל העסק, מה שאומר זה 200% מסרה בעבודה רגילה. זה לא היה קל. ויתרתי על הרבה בשביל זה. אם אתם רוצים להגיע להישיגים תהיו מוכנים לויתורים. אבל אם תשקיעו, תגיעו ליותר מזה.

בסה"כ הוכחתי לעצמי שהכל אפשרי, השמיים הם הגבול, ואני ממשיך במסע עם קצת בעיות שאני צופה להן בחודש הבא!

נ.ב. בטח שמתם שאני מתרגם הכל לשקלים במקום להשאיר לדולרים. בואו נשאיר את הדולרים לגויים, ואנחנו נחזק את השקל!

34 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אור   2 במרץ 2008 בשעה 10:18
    (#)

    במילה אחת : וואו!

     

    כל הכבוד! אתה מוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד מעבודה מהבית :)

     

    בהצלחה !

     

    מאוד מעריך אותך !

  2. גיא   2 במרץ 2008 בשעה 10:55
    (#)

    שלום למיליונר בפיג'מה,

     אני חייב לציין שאינני שייך לקבוצה הראשונה ולא לשנייה ולשבח אותך על התנהלות מאוד מקצועית ועניינית בפוסטים שלך לאורך הדרך.

     באחד האתרים פורסם על 5 אתרים שאי אפשר בלעדיהם ואני חייב לציין שהאתר שלך הוא בין החמישה שלי שאני לא יכול בלעדיהם. 

     כל הכבוד לך על התמדה והשקעה במיוחד בהתאם לתנאים ולהקרבה שאתה משקיע וכמו שאתה יכול לראות ההשקעה מתחילה להשתלם !!

    אל תתייחס לכל מיני אנשים קטנים שמעוניינים רק בהקנטות ובשאלות לא רלוונטיות כי יש גם כאלה אנשים, תשמור על הדרך שלך ותמשיך לעשות את מה שאתה עושה (אתה עושה את זה מצויין !!!).  אני חייב לציין שאני מזדהה מאוד עם הבלוג שלך כי גם אני באותה הדרך ובעזרת עבודה קשה והתמדה ניתן להשיג כל מטרה.   בנוגע לפוסט "לא גומר ת'חודש" – אל תדאג אלו דאגות מה שנקרא דאגות טובות, כמובן שצריך להיות לך כסף בחשבון אחרת לא תוכל להפעיל את הקמפיינים אבל אתה בהתחלת הדרך ובדרך לעצמאות פיננסית.  כל הכבוד !!!

     רק אל תפסיק לפרסם עוד פוסטים מקצועיים ואישיים ( אולי בשנה הבאה תגיע גם לAffiliate Summit …..)

    • המיליונר בפיגמה   2 במרץ 2008 בשעה 16:13
      (#)

      תודה רבה,
      ותודה על הרשימה של האתרים.

      האנשים בקבוצה הראשונה רק נותנים לי כח להמשיך, האנשים בקבוצה השנייה הם גם בסדר, רק קצת עצלנים….

      ובקשר ל-Affiliate Summit, רק בשנה הבאה? יש ביולי-אוגוסט סאמיט בבוסטון :) מקווה להגיע לשם :)

  3. betsss   2 במרץ 2008 בשעה 12:32
    (#)

    וואו כל הכבוד לך איזה הבדל בין החודש הראשון לשני…מעניין לדעת איך יראה מרץ ואז אפריל…

     

    אני בטוח שתעמוד ביעד שלך להגיע למליון  ואפילו לעקוף את זה…

     

     

     

    בהצלחה!

     

     

     

     

     

     

     

    • המיליונר בפיגמה   2 במרץ 2008 בשעה 16:14
      (#)

      תודה,
      חודש מרץ הוא חודש חשוב ביותר, ויהווה חודש קריטי מאוד. אני חייב להתגבר בדרך יצירתית כלשהי ב-"אין כסף" שיש לי בחשבון…

      תודה :)

  4. Dream   2 במרץ 2008 בשעה 18:11
    (#)

    כל הכבוד על ההתמדה והנחישות מבטיח לך רק בזכות זה אתה תצליח!

     

    תגיד מה אחוז הרווחים שלך מכניסות אורגניות ומה מ – PPC ?

     

    בהצלחה!

  5. אימון אישי   2 במרץ 2008 בשעה 18:52
    (#)

    בהחלט מרשים.הסכום דימיוני מבחינתי, אני מצליח להרוויח 400 דולר בלחץ. כל הכבוד, אני ממש מעריך את יכולת הלמידה שלך והמוטיבציה הענקית.

  6. abstract   2 במרץ 2008 בשעה 19:50
    (#)


    1. כל הכבוד! אני אוהב לקרוא את הבלוג שלך.


    2. באחד הקמפיינים של גוגל יש לך הקצבה של 5000$ ליום.

    אני מניח שעשית את זה אחרי שהוא רץ כמה שבועות על סכום נמוך יותר,
    וראית שאכן הצ'קים של קליקבנק מגיעים ושהם מכובדים ע"י הבנק שלך.
    אם לא – לא יודע מה לומר…


    3. שכחת לציין שמס הכנסה לוקח לך חצי !
    הצהרת? פתחת עוסק זעיר או מה שזה לא יהיה, כדי שההוצאות יהיו מוכרות?
    זה חשוב לא פחות משאר הפרטים.

    בהצלחה בהמשך.

  7. המיליונר בפיגמה   2 במרץ 2008 בשעה 23:07
    (#)

    אהלן abstract,

    את התקציב של ה-$5000 שמתי באופן זמני, מאחר ושיניתי את עמוד הנחיתה. על מנת שישתפר לי ה-QS צריך שגוגל יסרוק את העמוד עוד פעם. לפעמים הרובוט של גוגל מתעצל, ולכן אני מביא לו תמריצים לבוא אליי. לאחר הביקור אני מוריד את התקציב חזרה…

    לגבי מס הכנסה, כבר כתבתי את זה. אני עוסק מורשה, והמטרה היא להרוויח ברוטו, את השאר אני משאיר לרואה חשבון שלי.

  8. בן   3 במרץ 2008 בשעה 13:42
    (#)

    כל הכבוד!! סכום גבוה ומכובד.מתי בערך הכסף יגיע אליך?

    כמה הוצאתה מתחילת המסע שלך עד עכשיו?האם ה מה שהרווחתה עד עכשיו מכסה את ההוצאות?

    • המיליונר בפיגמה   3 במרץ 2008 בשעה 17:03
      (#)

      היי בן,
      שליש מהכסף כבר נשלח אליי, ואמור להגיע אליי בשבועיים הקרובים,
      לצערי ליתר אני אאלץ לחכות כחודש.

      מתחילת המסע בזבזתי את הסכום אשר פרטתי בפוסט הזה בתוספת של מה שבזבזתי בחודש הקודם לכך (רשוםן למעלה ליד הלוגו). כן, כרגע אני מורווח בערך ב-10,000 ש"ח.

      בהצלחה.

  9. abstract   3 במרץ 2008 בשעה 23:31
    (#)

    מיליונר,
    האם בכל הקמפיינים שלך אתה משתמש בדף נחיתה, או שגם ניסית מהאדוורדס
    להפנות ישירות לדף המכירה של האפיליאט?
    זה יכול לחסוך זמן בהעלאת קמפיינים.

    בהצלחה במרץ
    או איך שאומרים אצלנו:  משנכנס אדר – מרבין בשמחה  קריצה

  10. עמי   13 במרץ 2008 בשעה 22:00
    (#)

    קודם כל אני חייב לומר שממש כל הכבוד לך על ההשקעה בבלוג הזה !!!

     

    שנית, בפן האישי יותר אתה מעורר בי המון השראה. המצב שתיארת בבלוג שלך ממש דומה לשלי (ובטח לעוד המון אנשים). גם אני לפני כשלוש שנים שמעתי על תחום תכנית השיתופים וניסיתי אותו. הפסקתי וחזרתי כ"כ הרבה פעמים שהפסקתי לספור…

     

    בגללך אני עומד לתת לנושא עוד צ'אנס. והרעיון של בלוג פשוט אבל גאוני…ואני מתכוין לאמץ אותו. יותר בשביל עצמי כדי להיות בפוקוס…

     

    שאלה טכנית על עמודי נחיתה…

    אתה רוכש המון דומיינים? או יוצר משהו בדוגמת subdomain?

     

    תודה והרבה הצלחה,

    עמי

     

    נ.ב. הבלוג שלך כבר ב-favorites שלי ממש ליד הבלוג של פליקס

    • המיליונר בפיגמה   14 במרץ 2008 בשעה 6:06
      (#)

      תודה רבה עמי,

      לכבוד הוא לי להיות ליד הבלוג של פליקס. אני מאחל לך המון הצלחה, אני בטוח ב-100% שאם תתמיד אתה תצליח. אין סיבה שמישהו לא יצליח בתחום הזה. אין פה עניין של מזל, וגם אין פה עניין של כוחות על טבעיים. הכל נעשה בעבר, נעשה בהווה וייעשה בעתיד. אין כאן שום סודות, רק ניסיון. אני לא המצאתי כלום בתחום הזה. האתג הוא לצבור את הניסיון הזה ולא להשבר עד שתצליח.

      כרגע יש לי רק דומיין אחד. את כל עמודי הנחיתה שלי הם סאבדומיינים בדומיין הזה. למוצרים מנישות שונות. אני מתכנן בקרוב להתחיל לקנות מספר דומיינים בנישות שלי, וכך להתבסס עוד יותר.

      שיהיה לך המון בהצלחה, ואין לי ספק שאם תנסה ותשתדל לאורך מספיק זמן אתה תצליח. כמו שכבר אמרתי, אין פה משהו מיסתורי או סודות. הכל ידוע לכל. אני בטוח ששאקיל אוניל לא היה מטביע כשרק התחיל לשחק כדורסל. הכל דורש זמן, ואם תדע למצוא את הזמן הזה אני מבטיח לך שאתה תצליח!

      ב ה צ ל ח ה.

      נ.ב. כשיהיה לך בלוג מקווה שיהיה שם קישור לפה :)

  11. אבי   14 במרץ 2008 בשעה 23:16
    (#)

    אישית אני לא מסוגל לשתף אנשים בפעילות שלי (שהיא במידה מסויימת דומה לשלך) ובטח לא בהכנסות ובהוצאות. יפה מאוד שאתה נותן לאנשים מוטיבציה וכמובן מידע שאפשר ללמוד ממנו. לא משנה כמה נסיון יש לך, תמיד אפשר ללמוד משהו חדש, או להזכר בכלל חשוב. שים לב לתקציב שלך בגוגל ובמיקרוסופט וביאהו ! אתה יכול להעלות ללכת לישון והמנועים המטורפים האלה יגמרו לך את התקציב תוך שעות.

    • המיליונר בפיגמה   14 במרץ 2008 בשעה 23:50
      (#)

      שלום אבי,
      קודם כל תודה על תגובתך.

      אני לא יודע למה אתה אומר שאתה לא מסוגל לשתף אנשים במה שאתה עושה, נכון שבכל תחום ולכל בעל מקצוע יש את הסודות הקטנים שלו, אבל תמיד יש מידע אשר אפשר לשתף. או שזה סתם האופי החינוכי שלי מדבר. רק תסתכל על כמות הבלוגים הקיימים בעולם בתחומים רבים אשר יש בהם סודות, ואני לא מדבר רק על שיווק שותפים, אני מדבר גם עך בורסה ופורקס וכו…

      בכל מקרה היופי הוא שלכל בנאדם יש את הזכות ואת החופש לחלוק עם הכלל את מה שהוא רוצה ולא את מה שההמון דורש, למרות שלחץ חברתי עוזר לפעמים. אני שמח מאוד שהמון אנשים לומדים ומקבלים השראה ממני, ואני מקווה שכך ימשיך להיות.

      תודה על העצה שלך כבר למדתי על בשרי כמה זה נכון. זה כבר עלה לי בכמה מאות דולרים בחודש הקודם.

      אני מסכים איתך צאוד בנוגע לאימרה שמכל אחד אפשר ללמוד, ואני מאוד משתדל שכך יהיה. חכמינו כבר אמרו "מכל מלמדי השכלתי…", וכך גם אני.

      בהצלחה לכולם!

      • אבי   15 במרץ 2008 בשעה 10:23
        (#)

        אני משתף המון, בעיקר בתשלום… כי אני עוסק גם בהדרכה :-)   כלומר המון אנשים למדו, נהנו ואולי כמה מהם קיבלו השראה. יש כל כך הרבה מידע ברשת שאפשר למצוא די הרבה דברים, אז לכתוב בלוג משלי – אולי פעם… :-)

  12. עמי   15 במרץ 2008 בשעה 20:41
    (#)

    Hello again

     

    הבלוג שלי כבר חי ובפוסט הראשון שלי יש אפי' שני לינקים לפה :)

     

    לקחתי את הצעתך (ואת עצתו של פליקס בזמנו) והיום קראתי כמעט את כל הספר של רוברט קיוסאקי "אבא עשיר, אבא עני". חברים, חובה לכל אדם באשר הוא!!!!

     

     בהצלחה,

    עמי

     

    נ.ב. לחלק מהתגובות של האנשים פה לא שווה את הדקה שלוקח לך לכתוב את התגובה שלך :-)

    • המיליונר בפיגמה   15 במרץ 2008 בשעה 21:46
      (#)

      אהלן עמי,

      אני שמח שהחלטת לקרוא את הספר אבא עשיר, אבא עני. זהו ספר מצויין, וכמו שכבר אמרתי, אני מאוד רוצה לקרוא אותו בשנית. אבל הכי חשוב, זה לא לשמור את המידע מהספר בראש, אלא כל עוד הבשר חי להכות בו.

      לגבי התגובות הלא ענייניות, אני לא לוקח את זה כמובן מאליו שגולשים מגיבים, ואני חושב שבכך שאנשים מגיבים הם "מביאים לי כבוד", ואני משתדל להחזיר להם בתגובה משלי. לפחות כך אני חושב.

      שיהיה לך בהצלחה עמי, כל הכבוד, המשך כך.

  13. דניאל   6 בספטמבר 2008 בשעה 23:15
    (#)

    שלום,

    אתמול הגעתי לסוף ינואר והיום הגעתי לסוף פברואר…

    מדהים ומרגש אותי כי אני עשיתי החלטות שונות והגעתי לתוצאות שונות

    ההחלטה המשמעותית הייתה לעזוב את הבלוג שאמור היה ללוות אותי בדרך ממש כמוך, וכנראה שזו הייתה טעות כי זה מייצר מוטיבציה ומשמעת עצמית גדולה. וזה חשוב מאוד.

    הדרך להצלחה מחייבת נחישות והתמדה, ואהבה למה שעושים, יש לך את זה (וגם לי) ולכן אתה מצליח ותצליח מאוד.

    אני שוקל לכתוב בלוג חדש, דומה לרעיון המקורי שלי (דומה לשלך) אני יודע שראשוני זה לא יהיה אבל זה לא ממש משנה, זה יהיה בשבילי ובשביל מי שעוד ירצה.

    אני שוקל האם לעשות זאת בשמי האמיתי או בשם בדוי… מה אתה אומר? למה בחרת בשם בדוי?

    בברכה,

    דניאל

  14. המיליונר בפיגמה   14 בספטמבר 2008 בשעה 13:26
    (#)

    אהלן,

    קודם כל שיהיה המון בהצלחה, חשוב שיהיו המון בלוגים כמו שלי, לגבי אם שם בדוי או להשתמש בשם, אני מצטער חלקית על ההחלטה שלי לכתוב בשם בדוי, אבל מצד שני זה גםם עזר לי. זו אפשרות נוחה להתחיל חיים מחדש…

  15. freeguitar   25 באוקטובר 2008 בשעה 9:16
    (#)

    ראשית כל הכבוד :)

    אני לא בטוח לאיזה קבוצה אני שייך ,אבל יש לי מספר שאלות .

     

    אני עדיין לא ממש בתחום של affiliates אבל אני חוקר את הנושא ,

    אגב יש לי חבר שהמליץ על הבלוג הזה (גם הוא לא בתחום של ה affiliates ) אבל הוא מתפרס כעצמאי בתחום האינטרנט אתרים , adsense וכו'

     

    אני מאלו שהצטרפו מאוחר יותר ולא מאלו שקראו מהיום הראשון אבל אני מנסה להדביק את זה.

     כמו שאפשר לראות יש לי בלוג שקיים כבר מעל שנה ,האמת שלא ממש הגעתי לסכום של קבלת צ'ק מגורם כלשהו ,אבל היו לי הוצאות אז הנה השאלות :

     

    1. בקשר למס הכנסה ,כתבת בעבר שאתה לא מצהיר על הוצאות (לא מתכוון להכנס לך לכיס ואם זה נראה מוגזם או חצוף אל פשוט תתעלם) ,האם הם לא מוכנים לקבל את זה כהוצאות כי זה תשלום לחו"ל או בקיצור למה לא להצהיר על זה כהוצאה מוכרת (מדובר בלא מעט כסף )?

     

    2.האם יש ספרים שאתה תוכל לומר שהם חובה לקריאה וכנ"ל גם מדריכים ובלוגים דומים באנגלית ?

     

    (אני יודע שאין כמו להתחיל לעבוד ולעשות את זה ,אני לא האמנתי שיכנסו אלי מבקרים לאתר וכ"כ הופתעי לראות שגם נכנסו וגם הקליקו על ADSENSE זה אחד הימים שלא אשכח אף פעם ומדובר ב3 סנט  בלבד:)) מופתע

    3. האם אתה רק עוסק בשיווק שותפים affiliates (כאילו רק מודעות ועמודי נחיתה ) או גם ממש באתרים עשירים בתוכן ?

     

     

     

     

    • freeguitar   25 באוקטובר 2008 בשעה 15:34
      (#)

      תיקון והבהרה 1. בקשר למס הכנסה ,כתבת בעבר שאתה לא מצהיר על הוצאות (לא מתכוון להכנס לך לכיס ואם זה נראה מוגזם או חצוף אל פשוט תתעלם) == התכוונתי אז פשוט תתעלם

      • המיליונר בפיגמה   30 באוקטובר 2008 בשעה 18:54
        (#)

        היי,

        שמח שאתה נהנה לקרוא בבלוג, הנה התשובות שלי:
        1. אני מצהיר הוצאות והכנסות למס הכנסה כנהוג בחוק. מה שאמרתי זה, שאני לא חייב לשלם מע"מ מהסיבה שהעסקים שלי הם עם חול. עוד משהו שאמרתי זה שאני לא מדווח הוצאות של פריטים קטנים כמו כרטיסי אוטובוס, חלב, קפה – למי יש כח לקבלות?

        2. חפש פוסט בשם "סיפורו של המיליונר בפיג'מה", יש שם הכל… תבדוק גם את Black ink Project של ג'רמי פאלמר.

        3. תמשיך לקרוא בבלוג…

  16. אנונימי   13 באוגוסט 2009 בשעה 13:50
    (#)

    פיג'מיסט שלום,

    בקשר לסכום שיצא לך ספציפית לחודש זה האם מס הכנסה הורידו לך גם מה 32403.195 ש"ח שנכנס לך כי אם כן ההכנסה שלך לחודש זה נטו לא הייתה 12949.7709 ש"ח אלא פחות

  17. תמיר   9 בדצמבר 2009 בשעה 10:13
    (#)

    בכדי להיות עסק עצמאי עליך להיות או עוסק מורשה או עוסק פטור, הנה מאמר מעניין על פתיחת עוסק מורשה

  18. יוסי   10 בדצמבר 2009 בשעה 10:51
    (#)

    שאלה לכולם כולל יגאל: איזה אתרים יש חוץ מDIGG.COM שאפשר לשלוח להם בלוגים באותה צורה כמו בDIGG.COM ?

    תודה לעוזרים.

  19. יערית   23 בנובמבר 2010 בשעה 22:44
    (#)

    היי יגאל,
    או כל מי שבתחום, אשמח אם תוכלו להמליץ לי על רואה חשבון , פשוט יש רואי חשבון שאין להם מושג בתחום עסקי האינטרנט, וחשוב לי שלמצא מישהו שמכיר את התחום. אני גם מתעסקת במסחר באיביי ואני צריכה רואה חשבון לשני התחומים.
    תודה

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!