קבלו את האפיליאייט מנג'ר

אני רוצה להכיר לכם דבר חדש, שאם שיווקתם עד עכשיו מוצרי קליקבנק לא הכרתם, קוראים "לדבר" הזה, אפיליאייט מנג'ר. תפקידו הוא לדאוג לכם, ולהוות לכם אוזן קשבת. אם בקליקבנק תהיתם, למי לפנות כשיש לכם שאלות, ברשתות השותפים האחרות לא יהיו לכם תהיות, האפיליאייט מנג'ר הוא הכתובת.

בואו ניכנס קצת לכיס של האפיליאייט מנג'רים. המשכורת של האפיליאייט מנג'רים מורכבת משני מרכיבים, המרכיב הראשון הוא משכורת הבסיס. המרכיב השני הוא העמלות! זהו המרכיב המעניין יותר. האפיליאייט מנג'ר, מקבל עמלה על כל שקל שהאפיליאייטס שלו מרוויחים. כמובן שהעמלה לא באה מכיסי האפיליאייטס אלא מהכיס של החברה.

החלק, הכי מגניב בזה, הוא שיש לכם מטרה משותפת. המטרה שלכם היא שאתם תרוויחו כמה שיותר, על מנת שהאפיליאייט מנג'ר ירוויח כמה שיותר. מה שאומר שלאפיליאייט מנג'ר יש אינטרס לעזור לכם כמה שיותר. העזרה הבסיסית שהוא מביא היא סיפוק נתונים סטטיסטיים עבור כל קמפיין שאתם רוצים. הנתונים שהוא רשאי להציג לכם הם בד"כ ה-Conversion Rate של ההצעה, וה-EPC. חשוב לציין שעם כל הרצון המשותף, האפיליאייט מנג'ר יכול להטעות, ולא בזדון, אבל זה נושא לפוסט אחר. השורה התחתונה היא, שאתה הסטטיסטיקות צריך לקחת בערבון מוגבל.

נתון נוסף שהאפיליאייט מנג'ר לפעמים ייספק בעת בקשה, זה מילות מפתח ממירות. האפיליאייטס אשר עושים דיירקט לינגינג, יכולים לספק שורה נכבדת של מילות מפתח ולכן, יש לרשתות השותפים סטטיסטיקות מעניינות לחלק.כמובן שגם במקרה הזה, יש להתייחס לרשימת המילים הממירות כטיפ ולא יותר מזה.

נוסף על כך, לפעמים ניתן גם לשאול אפיליאייט מנג'ר איזה קמפיינים כדאי לקדם, הוא רואה בדיוק מה הולך כיום בשוק, על פי הסטטיסטיקות של הרשת שלו, ועל פי כך יכול להמליץ (בפוסט הבא יש סיפור על סיפור המלצה).

מצד שני, עם כל היתרונות, חשוב לזכור דבר חשוב אחד. לאפיליאייט מנג'ר שלכם, יש עוד הרבה אפיליאייטס כמוכם. ואם הוא יגלה מה עמוד הנחיתה שלכם ובאיזה מילים אתם משתמשים, הוא יכול לשתף את המידע הזה עם אפיליאייטס אחרים. כי כמו שאמרתי, האינטרס שלו הוא שהאפיליאייטס שלו ירוויחו כמה שיותר. כך שצריך לדעת גם לשמור על הפה.

בהצלחה.

6 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. יגאל   29 ביולי 2008 בשעה 18:31
    (#)

    אתה טועה פיג'מיסט, אין לך מטרה משותפת עם המנג'ר.

    המטרה שלך זה מקסימום רווח ואילו המטרה של המנג'ר מקסימום הכנסה.

    שתי מטרות שונות לחלוטין.

    • המיליונר בפיגמה   29 ביולי 2008 בשעה 20:51
      (#)

      וואללה צודק,
      לא חשבתי על זה :)

      אבל מה שכן, אני תמיד חושב שבסופו של דבר המטרה של רשתות השותפים היא בכל זאת שתרוויח כמה שיותר ולא תכניס כמה שיותר, מהסיבה הפשוטה, שבמידה ואתה תהיה מבסוט, כך תמשיך לעבוד איתם. ולקדם עוד מוצרים שלהם….

  2. שי   14 בנובמבר 2009 בשעה 2:41
    (#)

    ואיך אני יכול לפנות אליו ?

  3. פזנוט   4 בינואר 2010 בשעה 16:27
    (#)

    תותח תודה!

  4. מורן   29 במרץ 2011 בשעה 13:25
    (#)

    אני מחפשת אפילייט מנג'ר לחברה שלנו, יש לך המלצות למועמדים רלוונטים? אשמח לקבל קו"ח רלוונטים :)

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!