צריך לצאת מהמשבר – מטרות לחודש אוגוסט

כמו שכבר כתבתי בפוסט הקודם, אני מעדיף לא להתבכיין על אובדן הכנסה יומית של $1K ביום, וירידתה לשפל של לפחות מינוס $100 ביום, אלא לקחת הגורל שלי בידיים. זה הזמן שלי להתחיל לבנות הכל מההתחלה תוך כדי לימוד מהטעויות אשר היו לי עד היום. אמנם אנחנו כבר באמצע החודש, ובגלל הטיולים הרבים שלי החודש, לא יצא לי לעבוד כל כך הרבה, אבל עדיין אני חושב שאני יכול לכסות על הפערים.

אם פעם המטרה שלי בקמפיינים שלי הייתה ROI של 100%, היום המטרה שלי היא רווח נטו. ולא איכפת לי מה ה-ROI. אני יודע שכתבתי שזו חמדנות, אבל כמו שאתם יודעים, אני עדיין מגבש לעצמי אסטרטגיות, ועדיין נמצא בתהליך לימוד. עם העניין של ה-100% ROI, עוד לא הייתה לי הצלחה רבה, ודווקא עם העניין של לכוון לכמה שיותר הלך לי לא רע, עד שהכל התפוצץ לי, אבל הצלחתי לגייס כסף לא רע בשביל זמנים קשים כמו אלה.

ישנם אפיליאייטס, חלקם אפילו מפורסמים, שממש לא איכפת להם מה-ROI, אבל לי עדיין איכפת. רק שהחודש, הרווח נטו נמצא בראש רשימת העדיפויות שלי. אז אני מניח שמעכשיו, ועד שאני ארגיש יציב מספיק, אני אנסה לפצל שחלק מהקמפיינים יהיו אפילו עונתיים, ויהיו רק למטרות רווח, ואילו החלק השני של הקמפיינים יהיו יותר למטרות טווח ארוך.

כשאני מדבר על קמפיינים שהם למטרות רווח בלבד, אני מדבר בעיקר על לידים טרנדיים, כי טרנדים מוכרים. תראו את השגעון אחר האייפון החדש, אייפון זה טרנד. באותה מידה יש לידים שיש להם בהלה רבה מאוד היום, ואילו בעוד חודש חודשיים כבר לאף אחד לא יהיה איכפת מהם. הטרנדים הללו נובעים בעיקר מתוכניות טלוויזיה פופולאריות בארה"ב, שבהם ממליצים על כל מיני דברים. (צריך להיות בארה"ב בשביל להבין למה שיווק שותפים עובד :) )

נכון שאולי התבכיינתי על כך שקליקבנק מרמים, אבל אלה רק ספקולציות. להגיד לכם את האמת, אני לא חושב שהם מרמים, אני חושב שהבעייה נובעת מעצם העובדה שהונדורים פשוט לא יודעים למקם את הפיקסל של גוגל נכון. היה לי מקרה החודש, שבו נרשמו לי 2 קונברז'נים בגוגל, על קמפיין כלשהו לקליקבנק, שאין לי בו בכלל טראקינג פיקסל. איך זה קרה? פשוט מאוד. אלה אנשים שפשוט ביקרו באחד הקמפיינים שלי, אבל גם קנו מוצר אחר ששיווקתי בעבר והיה לו טראקינג פיקסל. הבעייה היא שהונדור לא יודע למקם פיקסל, ולא של קליקבנק. קליקבנק היא חברה גדולה ומכובדת שמרוויחה מיליון דולר ביום… אז עוד יעד שלי להחודש, זה להרים לפחות קמפיין אחד של קליקבנק, כי עדיין יש לי אליהם יחסי אהבה מסויימים :)

נכון לכתיבת שורות אלה, המצב שלי עדיין לא יציב, יש לי עליות ויש לי ירידות. יש לי ימים רווחיים ויש לי ימים מפסידים. עד עכשיו, כשפרסמתי את המטרות שלי, המטרות היו חודשיות. מעכשיו, על מנת שיהיה לי ביקורת עצמית גבוהה יותר אני אפרסם 2 מטרות. המטרה הראשונה תהיה הרווחמ נטו אותו אני רוצה להרוויח בסיום החודש, והמטרה השניה היא הרווח הממוצע ליום. הרווח הממוצע ליום, יחושב על פי שלושת הימים האחרונים של החודש.

אז המטרה החודשית שלי היא להתאזן, כי כרגע החודש אני עדיין מופסד, מה שאומר זה שאני רוצה שבסה"כ בסוף החודש יהיה לי 0 ש"ח מהחודש. המטרה היומית שלי, היא להגיע עד סוף החודש ל-$50 ביום, על מנת שיהיה לי קצת רוח גבית לחודש הבא…

18 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   19 באוגוסט 2008 בשעה 1:41
    (#)

    עלה והצלח!

    ואל תשכח – הצבת מטרות ולא ניחוש מטרות!

  2. אנונימי לבנתיים   19 באוגוסט 2008 בשעה 7:13
    (#)

    בהצלחה חביבי, אני בטוח שיהיה טובפה של כסף

    לדעתי תנסה לא להתפזר יותר מדי אלה לקחת 2-3 קמפיין מצליחים ומהם למקסם את הרווח

    והשאר תשים על אש קטנה.

     

    שוב, המון בהצחה…

     

     

    • המיליונר בפיגמה   20 באוגוסט 2008 בשעה 8:35
      (#)

      אהלן,

      הפעם אני דווקא כן אנסה להתפזר. כבר ניסיתי לעשות את זה, והצליח, ואחרי זה, זה נכשל. אני רוצה 25 קמפיינים של $50 ביום :)

  3. רן ארוסי   19 באוגוסט 2008 בשעה 8:16
  4. שלומי   19 באוגוסט 2008 בשעה 8:32
    (#)

    רגע רגע,


    אני עדיין לא הבנתי מה בדיוק קרה לכל אותם קמפיינים רווחיים?
    אולי אפשר כצעד ראשון פשוט לשקם את כל מה שהיה רווחי?

    • המיליונר בפיגמה   20 באוגוסט 2008 בשעה 8:37
      (#)

      אהלן שלומי,

      הסברתי את זה בעבר, אבל אני אחזור על זה בקצרה. היה לי 3 קמפיינים שרוב ההכנסה נבעה מהם. קרה מה שקרה, ובשילוב עוד כמה טעויות שלי, שלושתם דיי מתו.

      אני מנסה לשקם אותם, אבל על אש קטנה. קשה לי להאמין שזה אפשרי….

      • אנונימי   20 באוגוסט 2008 בשעה 13:25
        (#)

        ומה קרה בדיוק?

        נשמח לשמוע וללמוד מטעויותך. 

      • שלומי   21 באוגוסט 2008 בשעה 9:26
        (#)

        הנה רעיון,  

        נסה להתחיל את שלושת הקמפיינים מחדש לגמרי, אל תשאיל כלום מהקמפיין הישן.
        לא את חשבון האחסון, לא את הדומיינים, לא את המילים, לא את העיצוב ואפילו לא בדל קטן של קובץ שהשתמשת בו קודם. תתחיל אותם מאפס מוחלט.

         

        אם זה נשמע לך לא לעניין נסה לחשוב על כל הייתרונות וכל הניסיון שצברת מאז, כל הטכניקות שעוד לא ניסית וכו' אולי תשנה את דעתך…

         

        בהצלחה

        • המיליונר בפיגמה   21 באוגוסט 2008 בשעה 16:38
          (#)

          אהלן שלומי,

          כבר ניסיתי את זה. לא הצליח. אני אנסה לשחזר את הקמפיינים בחורף, כי כל הבעיות התחילו ב-1 ביולי….

          בכל מקרה, צריך להמשיך קדימה, ולא לנסות לתקן את מה שהיה בעבר…

  5. חדש דנדש   19 באוגוסט 2008 בשעה 13:38
    (#)

    אני עדיין לא מבין מה הקטע הזה לחפש את ה ROI של 100%

     

    כאילו, אני מבין את זה בתור שאיפה… אבל אני לא מבין למה להפסיק קמפיין אם הוא לא 100%

     

    כל עוד הוא מכניס כסף, הוא אמור להשאר באוויר, לא?

    • המיליונר בפיגמה   20 באוגוסט 2008 בשעה 8:39
      (#)

      אהלן,

      נכון לעכשיו, אני לא חושב שאני במצב להרשות לעצמי להפסיק קמפיינים רווחיים בגלל שיש להם ROI נמוך מ-100%. אבל… העניין עם זה, שברגע שהרוי כזה גבוהה, זו הכנסה בטוחה ופאסיבית. כאשר ה-ROI הוא 10%, כל יום צריך להיות עם האצבע על הדופק.

      הבנת למה הכוונה?

  6. אמיל   20 באוגוסט 2008 בשעה 7:10
  7. רות   27 באוגוסט 2008 בשעה 13:22
    (#)

    יחסי אהבה או כל הפרעה של התחושות לדעתי מפריעה

    וגורמת להכשלה עצמית.

    אצלי לפחות

     

    נכון קשה לנתק את התחושות – אך זה יעיל יותר

     

    כן צריך לאהוב ולהאמין במה שעושים זאת הדרך להצלחה

     

    בהצלחה לך ולכל אחד כאן

     

     

     

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!