שרשרת המזון של הטראפיק

אתמול בערב, הייתה לי שיחה עם אחד מהמיילרים הגדולים בתחום ה-Health & Fitness. מה שלמדתי ממנו, השאיר אותי בשוק.

בכל שנה יוצא פוסט כזה או אחר, של בנאדם כזה או אחר הטוען שהאימייל מת. הרשתות החברתיות מחליפות את האימייל וכבר אין טעם להשקיע בשיווק באימייל.

עכשיו, כשאני מדבר על אימייל, אני לא מדבר על הגורו ספאם. אני מדבר על אמאזון, סטארטאפים ואתרי Ecommerce. וכן, גם על מייל מרקטינג של Info Products. פשוט כל הגורואים עושים את עולם האימייל כל כך קטן ומופשט, שלדעתי לא להתייחס ל-Ecommerce זה פשע.

ניתן לקרוא עוד קצת על מיילינג ואיקום כאן.

ועכשיו נחזור לעולמינו…

עולם ה-Info Marketing.

Going Social

ואז הגיעו הרשתות החברתיות. כל הפייסבוקים, הטוויטרים, הפינטרסטים, הוואטסאפים, הסנאפצ'טים וכל הלונגטייל… (מתחת לחגורה גוגל…)

בניגוד לכל ה-"קומון סנס" שהולך בתחום, שאומר שהרשתות החברתיות השמידו את המייל מרקטינג, בדיוק הפוך קרה.

הרשתות החברתיות, הוציאו את כל הראש ממייל מרקטינג.

את כל התמונות חתולים, את כל הצ'יט-צ'אט המיותר, את כל מה שמסיח את הדעת…

חשבו על זה… מתי פעם אחרונה התכתבתם עם חבר במייל?

ומה מגיע למייל? חשבונות חשמל, חשבונות מיים, מיילים מהבנק ומהרשויות.

כן, אני יודע…

זה נשמע כמו מדע בדיוני.

אך אילו החיים במדינות שהקומוניזם פסח עליהן.

אצלינו, אנחנו אפילו לא יכולים להפתר מאיכספלורר, כי אתרי הרשויות (שאגב מאוד מונגשים… חוק ההנגשה) לא תומחים במשהו אחר.

הקדמה למייל מרקטינג של Info Products

לפני שאמשיך, אני אציין. אין לי ניסיון במייל מרקטינג. אני לא עושה מייל מרקטינג (לפחות לא ליום כתיבת פוסט זה). עשיתי בעבר, לפני 3 שנים כמה נסיונות כושלים, וזהו…

אנחנו מתעסקים רק ב-Cold Traffic. קניית מדינה.

יחד עם זאת, אני כן עושה נטוורקינג עם מיילרים. שלשום הייתה לי שיחה עם אנדרה צ'אפרון האגדי (הגורו היחיד שהוא PJS APPROVED), ואתמול עם המיילר הגדול מעולם הפיטנס. בואו נקרא לו תובל.

כלומר, תוווו-בל. עם דגש על ההברה הראשונה. כך היו קוראים לו בחדרה… ומה לעשות? אמנם אני חדרתי פרוגרסיבי, עם זאת אי אפשר להוציא ממני את חדרה.

מה שקורה בתעשיית המיילינג הוא דבר כזה…

יש את כל הבעלי מוצרים של Health & Fitness… והם שולחים מיילים ל-Buyers List שלהם.

אך מאיפה הם מקבלים את ה-Buyers List שלהם? למעט מייק גירי, שבין היתר גם קונה לעצמו מדיה, הרוב המוחלט נשענים על אפיליאייטס.

אפיליאייטס כמונו שולחים להם טראפיק, הם לא אוספים Opt-ins בניגוד למה שהגורואים מלמדים אותנו (אולי רק בהשקות). הם פשוט משתמשים ב-Buyers List שהאפיליאייטס ייצרו להם.

יש לי Vendors שמשלמים לי 100% עמלה. הם לא עושים כסף על ה-Front End. רק מהמייל של ה-Buyer.

הם שולחים למייל פרומושנים להצעות אחרות של עצמם, וכן… גם למוצרי אפיליאייטס של "מתחרים" בעולם של Health & Fitness…

אני הרוסי הגדול בכניסה למועדון

רק מה הבעייה?

שרוב האפיליאייטס של ה-Info Products הם לא כמונו. רוב המכירות בעולם הזה מגיעים ממיילרים.

(הערת צד: כשאני מדבר על מיילרים, אני לא מדבר על ספאמרים… זה עולם אחר, ואני לא עושה בו נטוורקינג… אני פרנואיד, וספאם זו עבירה פלילית… גם אם לא אוקפים, מעדיף לא להתעסק בזה… גם לא בקטע של נטוורקינג)

אוקיי… אז נחזור למיילרים…

מאחר ורוב המכירות בתחום מגיעות ממיילינג, נוצר מצב של Circle Jerk. בסופו של דבר, לכולם יש את המיילים של כולם, וכולם כבר כנו מכולם.

אז איך נכנס המייל הראשון לרשימה?

צדקתם…

תובל אמר שאנחנו הרוסים הגדולים בכניסה למועדון (למרות שטכנית רק אני ופליקס רוסים, גנאדי לא באמת רוסי… כך אנחנו קוראים לו שלא ירגיש מקופח בחברת רוסים). אנחנו הרוסים, שפותחים תיק ובודקים אם יש נשק ובסוף מחליטים מי נכנס למועדון. ה-Backend על ה-Buyers שלנו, יותר איכותי מהשאר… כי את השאר עוד לא אנסו במיילים…

למען האמת, תובל לא אמר שאנחנו רוסים גדולים בכניסה למועדון. הוא אמר באוונסרים. השאר אימפרוביזצייה שלי :)

הבאוונסרים שלנו

מכירים את זה שיש לכם קמפיין מצליח ופתאום הוא נדפק (מבלי שהייתה רגולציה כלשהי?)? פשוט נדפק בלי שום הסבר?

לא? יש פה מישהו מבת ים?

אז בפוסט הקודם כתבתי שהולך לנו טוב. טוב זה סבבה, אבל זה לא מצויין. חודש שעבר הלך לנו יותר טוב… וחודש הבא יילך יותר טוב מהחודש הזה…

אני לא מתרגש מזה.

סה"כ יש קצת גלים בים… מי שיש לו סירות קטנות, מרגיש את זה יותר טוב כנראה.

הנה ההסבר לסיבה…

מה שקורה זה, שכמו בטבע, גם בעולם הטראפיק יש שרשרת מזון…

כמו שאנחנו הבאוונסרים של המיילרים, גם לנו יש באוונסרים. הבאוונסרים שלנו הם הטראפיק סורסז.

וזה לא נגמר שם…

גם לטראפיק סורסז שלנו יש באוונסרים.

וכך הלאה… וכך הלאה…

איפה זה נגמר?

פחות או יותר בגוגל ופייסבוק.

הם השחקנים הגדולים. ולמרות שיש מספיק טראפיק מחוץ לגוגל ופייסבוק, כולנו תלויים בחברות הללו גם אם אנחנו לא קונים מהם ישירות.

בסופו של דבר, רוב היוזרים מתחילים את הרפתקת הגלישה שלהם בגוגל או בפייסבוק. ומשם מתגלגלים. אם זה לחיצה על פרסומות ואם זה לחיצה על פוסטים אורגניים.

כשה-CPM עולה

אז למה הולך לנו פחות טוב עכשיו?

זה שילוב של 2 דברים.

הסיבה הראשונה לכך, היא סוף הרבעון. שבועיים אחרונים ברבעון תמיד קשים.

הבראנדים מסיימים תקציבי פרסום ומעלים את ה-CPM-ים בגוגל ופייסבוק. כך למשל, כל הפרימיום טראפיק הולך לבראנדים, ומה שמחלחל לגל השני של הטראפיק סורסז זה ה-Remanant.

באופן הזה, כל שרשרת המזון נפגעת…

זוכרים את הסיפור על יוסי? בפוסט הזה סיפרתי לכם על כך שב-14-11-2015, היה לי יום ממש טוב. מי שהיה עצלן ולא חיפש בגוגל מה קרה ביום הזה, אז אני אספר לך. היה את הפיגוע הגדול בפריז.

אנשים נהיו אמוציונאליים, ונכנסו בהמוניהם לפייסבוק. הביקושים לפרסום נשארו קבועים, אך היצע הלקוחות עלה בצורה מטורפת.

וכך…

נוצר המון טראפיק. עצה וביקוש. CPM יורד. הכל טוב.

ומצער שזה קרה בנסיבות טראגיות כאלה.

אבל היי… גם תחלופת האפיפיור בזמנו הייתה סבבה :)

הסיבה השנייה לעליית הסיפיאמים עוד יותר, היא חודש יוני. חודש יוני הוא בעייתי…

יש לנו Memorial Day, Fathers Day ובקרוב גם 4th of July.

חודש יוני, זה חודש של פרומושנים ללא הפסקה.

אנחנו, בתור אפיליאייטס, לא באמת יכולים להתחרות בבראנדים… לא משנה מה נעשה…. בתקופות האלה, פשוט עדיף לנוח ולחכות ליום שהבראנדים יחזרו לחורים שלהם.

ומה עושים בכל זאת?

באים לכנס Affiliatech עם הקופון pjs2008 ומחכים למצגת שלי….
.
.
.
.
.
.
.
סתם…

לא באמת…

זה היה יכול להיות Presell מעולה. אני לא כזה…

ואני גם לא יודע על מה נושא המצגת שלי… עוד נדבר על זה בהמשך…

בכל מקרה, הפתרון הוא, להתרחב למדינות אחרות.

אוסטרליה, ניו זילנד, קנדה, מערב אירופה ויש גם כמה מדינות מפתיעות במזרח אירופה…

ואם כבר מדברים על זה, אני חושב שהעתיד הוא במזרח הרחוק. זה פוטנציאל מטורף. עוד לא הצלחנו לפצח את זה. אני פשוט חושב שהכסף שם. מי שקורא מה הולך שם בתחום ה-Ecommerce, זה פשוט פסיכי…

בקיצור חברים, ביצים, סל, אחד, גם במדינות.

פרנסה טובה וטראפיקים לכולם.

נ.ב. כמו שכתבתי בפוסט הקודם. אני לא מקבל עמלת אפיליאייט על הכנס. זה לא מעניין אותי.

מה שחשוב לי זה להרים חזרה את קהילת האפיליאצייה הישראלית. דיברתי עם דנה, מי שמרימה את הכנס ויש לה כוונות טובות. וידאתי שלא יהיה מכירת חלומות על הקהל.

באותו אופן אני אדחוף כל אחד אחר שירים את הכפפה וירים כנס / מיטאפ שלא בא למכור חלומות.

70 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. ג׳מייקל   22 ביוני 2016 בשעה 21:43
    (#)

    מי זאת Leanne Kimmings ? רווקה בטעות ?

  2. דניס   22 ביוני 2016 בשעה 21:50
    (#)

    היי יגאל,

    אני חדש בכל הסיפור הזה ובכלל בשיווק באינטרנט,

    1.השאלה שלי כזאת, גם פראנק קארן הוא משווק מוצרי INFO באימייל מרקטינג מה אתה חושב עליו כמשווק ?(או שעוד גורו).

    2.האם באימייל מרקטינג ניכנס הקטע של מכירה בוובינרים של מוצרי מדיע (אם אני לא טועה רן ארוסי היה עושה את זה) ?

    3.ניראה לי הגבול מאוד דק בין ספאם למייל מרקטינג, איך לא לעבור אותו ?

    4.ועוד שאלה, האם גיוס כספים לחברות סטארטאפ מתחילות דרך indiegogo יכול להתנהל כקמפיין משווק שיווק תוכניות שותפים ?

    • המיליונר בפיג'מה   22 ביוני 2016 בשעה 23:02
      (#)

      פראנק קרן גאון,

      1. ולא בגלל מה שהוא מלמד, אלא בגלל מה שהוא עושה. הוא מלמד זבל, אבל פועל שונה לגמרי ממה שהוא מלמד.

      2. מייל מרקטינג זה איך אתה מגייס מיילים ולאן אתה שולח לשם… אתה יכול לשלוח לוובינר גם מהבלוג, זה לא קשר אחד לשני.

      3. ספאם = לקנות רשימות מיילים, מייל מרקטינג = לדוור ללקוחות, או לאנשים שנרשמו לעדכונים.

      4. לא הבנתי.

      • דניס   22 ביוני 2016 בשעה 23:21
        (#)

        תודה יגאל,

        התכוונתי ב 4, האם יש רשתות תוכניות שיווק שמשווקים קמפיינים לגיוס כספים לחברות סטארטאפ, כמו indiegogo (יש גיוסים עם סכומים מכובדים) ?

        האם אתה מכיר את זה/ עסקת בזה?

        ושאלה לא קשורה ביכלל,

        פעם הרצאת ב STARTU קורס של שיווק שותפים, הם עדיין מעבירים קורסים מקצועיים, מלמד שם קובי טריקי, האם אתה ממליץ על המקום ?

        • המיליונר בפיג'מה   22 ביוני 2016 בשעה 23:25
          (#)

          לא מכיר ולא עסקתי.

          העברתי מצגת אורח ב-STARTAU פעם אחת או פעמיים. אין לי מושג מה מלמדים שם, והאם זה עדיין קיים.

        • עידו   23 ביוני 2016 בשעה 8:04
          (#)

          ל INDOEGOGO למשל יש תכנית שותפים
          ברגע שאתה נרשם לאתר הקישור לכל הצעה הוא קישור שותפים
          זה די מחתרתי אבל יש כל מיני גיוסים שתופסים תאוצה ואותם ממש קל לקדם
          (כמובן תלוי בנישה)

      • אישש   23 ביוני 2016 בשעה 9:35
        (#)

        היי יגאל…
        מה זאת אומרת ש"הוא מלמד זבל, אבל פועל שונה לגמרי ממה שהוא מלמד."

        איך הוא פועל בפועל ומאיפה אתה יודע מה בפועל הוא עושה?

  3. אדיר   22 ביוני 2016 בשעה 22:01
    (#)

    אני מבת ים ;) ותודה על הפוסט – ההסברים על התמחור של הCPM מאוד מעניינים

  4. דניס   22 ביוני 2016 בשעה 22:10
    (#)

    5.מה ההבדל בין צ'וקצ'א ופאפואס? :)

  5. אני   22 ביוני 2016 בשעה 22:11
    (#)

    אני קורא פה מ 2008 ופשוט כיף שאתה כותב.
    נתת לי המון השראה לאורך הדרך.

    (גם מבת ים אגב..)

  6. בן   22 ביוני 2016 בשעה 23:34
    (#)

    היי יגאל,

    בטור מתחיל אתה ממליץ לפתוח בלוג לא למטרת רווח, יש לזה סיבה ?

    • המיליונר בפיג'מה   22 ביוני 2016 בשעה 23:41
      (#)

      כן,

      אני לא עושה כסף באינטרנט, כי יש כסף באינטרנט, או כי זה 2 קליקים לעשות כסף באינטרנט.

      אני עושה כסף באינטרנט, כי יש לי יכולות. את היכולות הללו פיתחתי עם השנים. הכסף שאני מרוויח הוא השתקפות של הכישורים והיכולות שלי. לדעתי, באופן בו אני עובד, אני ארוויח יותר כסף מאשר אם אני אהיה שכיר.

      עד כאן אני.

      עכשיו אליך, אם אין לך את הכישורים והיכולות. אתה צריך לעבוד עליהם. ואתה לא יכול לעבוד עליהם בזמן שאתה מנסה לסגור את החודש.

      המטרה שלך, צריכה להיות כישורים ויכולות ולא לעשות רווח.

      בגלל זה אני כל כך עצבני על גורוים, כי הם הופכים את זה ל-2 קליקים וגמרנו.

      ואז כשמכרים שואלים אותי "מה אתה עושה?", ואני אומר שיווק באינטרנט. מרתיח אותי כששואלים אותי "מה? כמו 'גורו שקר כלשהו'?".

      • בן   22 ביוני 2016 בשעה 23:54
        (#)

        אני מבין, ואני בטוח שזה לא תחום קל, אם זה היה קל אז כלם היו משווקי אינטרנט והיו

        עושים כסף, אני לא חיי באשליות הללו,

        אבל לפי מה שאני קורא בבלוג שלך אתה מתחילת דרכך התחלת לעשות כסף במקביל לבלוג הזה, שיווקת מוצרים מרשתות שיווק קליקבנק בגוגל,

        ואם אין לי יכולות של תיכנות, אבל יש לי זמן ויש לי כסף, בכל זאת הייתה ממליץ להתחיל מבלוג ?

        בזכות אנשים כמוך אני לא חושב שזה תחום של גורו שקר, בזכות אנשים כמוך התחום
        נהיה מקצוע,

        בוא נעשה עמוד יוטיוב ונרד על כל המשווקים מוכרי החלומות בישראל (עם דאחקות והרבה הומור).

        • המיליונר בפיג'מה   23 ביוני 2016 בשעה 14:04
          (#)

          אהלן,

          הרעיון של היוטיוב זה סתם בזבוז אנרגיה, עדיף להשקיע אותה באנשים כמוך שבאמת רוצים להצליח.

          לתכנות אין כל קשר. אני אסביר את הפילוסופיה שלי בהמשך.

          נכון, אני מתחילת דרכי התחלתי עם אפיליאייט מרקטינג.

          עם זאת, בניתי 2 אתרים גדולים עוד לפני הצבא + היה לי את הבלוג במקביל שעזר לי להתאמן עליו בבעיות טכניות.

          יום טוב.

  7. אני   22 ביוני 2016 בשעה 23:47
    (#)

    היי יגאל,
    אני מתחיל, מאוד בראבק להכנס לתחום, קורא את הבלוג שלך כבר 3 חודשים בשקיקה!!
    אין לי ידע עדיין בתיכנות, יותר נכון בכלום בשוק הזה, כלומר יש לי המון פירורי מידע לא משהו מסודר.
    נאיפה אתה ממליץ לי להתחיל, הכי קטן שיכול משם אני בעיקר יבין איך זה עובד ויתקדם..
    אני מאמין שצריך פשוט בהתחלה הרבה סבלנות בהבנה בתחום שהיא מגיעה בעיקר בלהתעסק בו, לכן אני ממש אשמח לתשובה מאיפה להתחיל או יותר נכון איך להתחיל.

    תודה יגאל על הכל!!!

  8. שמשון הגיבור   23 ביוני 2016 בשעה 9:31
    (#)

    פוסט מצויין, תבורך.

    אני אישית נהנה מהכתיבה שלך ושמח מאוד שחזרתה לכתוב.

  9. Yaroslav Kanonirov   23 ביוני 2016 בשעה 10:36
    (#)

    היי יגאל ) אני מאוד שמח לקרוא שוב את הפוסטים שלך!
    מה שאני הבנתי מתאוריית השרשרת טרפיק, זה שקורות תנודות / אירועים בעולם אשר יכולים להשפיע על כמות הטרפיק, שחקנים אשר נמצאים בנישה או בתת נישה, מחיר פר יוזר קונוורט ועוד. ויכולים לרכז כמות גדולה של טרפיק למקום אחד.

    כמובן ישנם אירועים גדולים כמו הפיגוע בפריז אשר הכניס הרבה אנשים לפייסבוק, אני חושב בגלל הרצון העז לבדוק מה שלום הקרובים ולהתעדכן בחדשות.

    אם יש ארועים גדולים אשר גורמים לאנשים להתרכז למקום אחד, ישנם גם אירועים גדולים אשר ממוקדים נישה ומכניסים טרפיק למקום מרוכז אחד ושם לא נמצאים שחקנים גדולים, אפשר לקרוא לזה "נהרות" או אפילו "נחלות".
    ומשם לקנוורט את הקהל יעד למייל ליסטינג עם הצעה לאותם יום או לאותו אירוע.
    קיצר זה המחשבות שלי אשר רציתי לשתף אותך :) תודה על הפוסט!

    • המיליונר בפיג'מה   23 ביוני 2016 בשעה 14:10
      (#)

      תודה.

      מה שאתה אומר זה נכון, רק יש חוק אחד במייל מרקטינג. אתה חייב להיות ברייק איוון (לפחות) ביום הראשון על כל אימייל בממוצע.

      • אורי   5 ביולי 2016 בשעה 12:17
        (#)

        היי,

        מה הכוונה לברייק איוון על כל אימייל בממוצע?

        אתה מתכוון אם אני קונה לידים ב CPL ואז שולח להם אימייל עם הצעה כלשהי?

        תודה מראש

        • המיליונר בפיג'מה   24 ביולי 2016 בשעה 22:47
          (#)

          האמת שזה לא חוק. דיברתי עם עוד אנשים ולא חייב לצאת מורווח על המייל הראשון.

          אבל ב-30 יום הראשונים של המייל סיקוונס מומלץ. ואז אפשר להכנס למרדף קאש-פלואו.

  10. יובל   23 ביוני 2016 בשעה 10:47
    (#)

    אם כבר מדברים על מיילים.. יש לי רשימת תפוצה של כ-7000 מיילים מישראל, בתחום של טיולים בארץ, אבל אני בכל זאת לא מצליח לעשות מזה כסף. אמנם אני לא שם הרבה הצעות עסקיות בניוזלטרים, אבל כל הניסיונות שכן היו לי עד עכשיו לא ממש הניבו כסף. מה היית מייעץ לי לעשות עם זה?

    • המיליונר בפיג'מה   23 ביוני 2016 בשעה 14:11
      (#)

      אין פה נוסחא לאיך לעשות מיילים.

      יש הרבה דרכים, וכל עסק צריך למצוא את מה מתאים לקהל שלו.

      כל כמה זמן אתה מדוור? איך הקליקרייט? מאיפה הם הגיעו לרשימה?

      • יובל   24 ביוני 2016 בשעה 20:31
        (#)

        תודה שענית לי,
        מדוור בין פעם בשבועיים לפעם בחודש. יש בערך 30% אחוזי פתיחה למיילים שלי והם נרשמו כדי לקבל ספר מתנה שהאתר שלי מחלק. הייתי שמח אם היה מישהו שיכוון אותי בצורה יותר מקצועית אבל בינתיים אמשיך לגשש ולשלוח ניסיונות. אני צריך בשביל זה ליצור קשרים עם אנשים שונים כדי לבסס שיתופי פעולה, הצעות מקליקבנק וכו' לא מתאים פה

        • המיליונר בפיג'מה   25 ביוני 2016 בשעה 18:55
          (#)

          אהלן,

          שוב, אני לא מומחה מיילים. היה לי רק כמה ניסיונות כושלים. הנה מה שאני יודע מחברים לתעשייה:

          1. מייל שהגיע מ-"שוחד", שווה בערך $0.1-$0.2 לחודש למשך חצי שנה.
          2. בשבוע הראשון של מייל שהגיע משוחד, חברים שלי שולחים מייל כל יום, בעיקר עם סוף סלים.
          3. מי שלא הקליק על לינקים בשבוע הזה, יורד מהרשימה.
          4. לאחר שבוע מתחילים לעשות Hard Sell.
          5. מי שלא הקליק/קנה (לא זוכר בדיוק) במשך 90 יום, יורד אוטומטית מהרשימה.

          זה בערך… שוב אין לי ניסיון עם זה.

          בהצלחה.

  11. עמית   23 ביוני 2016 בשעה 17:01
    (#)

    יש לי רשימת מיילים בתחום בריאותי מסויים שצברתי לאורך שנים ממכירת מוצרי קליקבנק. אני לא ממש יודע מה לעשות איתה ולא מצליח למכור דרכה. מה יכולה להיות הבעיה?
    דרך אכב. את הרשימה יצרתי דרך סרטוני וידאו שהגיעו למקומות ראשונים והפנו לדף נחיתה.

    • המיליונר בפיג'מה   23 ביוני 2016 בשעה 17:07
      (#)

      אהלן עמית,

      הבעייה שרשימת אימיילים לא נותנת דבר…

      אתה צריך לסגמנט אותה.

      בגדול, המטרה שלך היא קודם לגרום לקוראים לפתוח את האימיילים, אחרי זה להקליק על האימיילים, ורק אחרי זה לקנות.

      • עמית   24 ביוני 2016 בשעה 14:14
        (#)

        תודה ועוד תודה על התשובה. אתה יכול לתת לי דוגמא יותר ספציפית לכותרות טובות לאמיילים?
        איך כדאי לעשות בלנק רפייראל ללינק אפילאייט של קליקבנק? השירות הזה אמין? https://href.li

        • המיליונר בפיג'מה   25 ביוני 2016 בשעה 20:15
          (#)

          אני לא עושה אימיילים. אין לי כותרות טובות לאימיילים.

          ב-Prosper202 אפשר, לא מכיר את השירות.

          אבל אם הייתי לוקח שירות שמקצר, הייתי לוקח משהו בתשלום.

        • The dude   25 ביוני 2016 בשעה 21:33
          (#)

          למה שלא תעשה איזה רידירקט לדף אחר?

  12. דניס   23 ביוני 2016 בשעה 18:14
    (#)

    אהלן יגאל,

    יש לי מלאה שאלות כמתחיל,

    אמרת שתחשוב על איזה מדריך עדכני (אני חולם עליו כבר :) ), האם כדאיי לחכות לו או שפשוט להפציץ כאן בשאלות ?

    (ניראה לי פשוט לא רלוונטי לפוסט שאתה כותב ולא רוצה להפריעה לאחרים).

    • המיליונר בפיג'מה   24 ביוני 2016 בשעה 20:18
      (#)

      קראת את המדריך הקודם?

      העניין הוא כזה, כשיצאה הטלוויזיה, לא שכחו ממה שלמדו על שיווק ברדיו.

      וכך גם אם המדריך הקודם לא רלוונטי בחלקו, עדיין יש חלק שלא רלוונטי. מה גם ששווה ללמוד גם מה היה פעם.

      אני קורא ספרים על פרסום משנות ה-50,60,70. נכון, יש דברים לא רלוונטיים.

      אבל תמיד טוב ללמוד את ההיסטוריה של התחום שלי. + הרבה מאוד רלוונטי.

      • דניס   24 ביוני 2016 בשעה 20:53
        (#)

        כן יגאל קראתי את רובו, אני כבר ב 2010 בבלוג יושב כל יום 6-8 שעות על הבלוג,

        לפעמים יוצא אם הרגשה של קאשה, אבל בסוף איך שהוא הכל מסתדר.

        אבל בכל זאת הצטברו אצלי הרבה שאלות.

        1. האם עדיין אפשר להשתמש בכלי PROSPER202/ EXTREME CONVERSIONS לניתוח תנועה ?

        2. אם הייתה עושה היום גרילה מרקטינג, מה הייתה ממליץ (אפשר דוגמה) ?

        3.האם עדיין פריסל הכי טוב הוא סיפור ?

        4.האם עדיין כדאיי לשלב 2 הצעות בעמוד נחיתה 1 ?

        5.אמרת ב 2008 שאפשר לעשות כסף תנועה יוצאת בזה שאתה מקפיץ POPUSPS עדיין עובד ?

        6.האם להצעות של אדולט אפשר להתחיל בטראפיק סורס של גוגל ? (מה אתה ממליץ באיזה טראפיק סורס להתמקד?)

        7. שיווק גרליה בקרייגסליסט האם יש משהו דומה היום ?

        8.איך לבחור את הכיוון שלך בשיווק, באיזה נישות להתמקד ? באיזה טראפיק סורס להתמקד ?

        9.לגביי שרשרת מזון, מי הם השחקנים הגדולים שלא עושים SPY שהם בעצם אלה שמנתבים את כולם ?
        הכוונה (נייקי מוציאים נעליים חדשות והם מכתיבים לכולם את כללי המשחק הם לא צריכים לעקוב, הם פשוט ממציאים) האם זה קיים גם פה ?
        (משהו שמייצר איך שהוא טרנד, ואז מייצר מוצר ואז מזרים טראפיק והוא השחקן הגדול)

        10. אתה יכול להמליץ על ספר טוב לקופרייטינג.

        11 אם אני מבין נכון. בהצעות אדולט המטרה שלי היא CPA, והדרך בא אני עושה את זה היא PPC ?

        ***אני מסוג האנשים שחייב לראות דוגמה מ א עד ת גם בעיניין טכנולוגי, באיזה כלים להתשמש אך לבצע את זה מערכתית, את הרעיון קלטתי כבר.

        13. סתם הצתנעת ואמרת שאתה לא גאון ולא נעליים, מתחילת הדרך הבנת כל כך הרבה דברים שהם ממש לא של מתחיל, ההבנה של התחום של התהליכים הטכנולוגיים
        את כן גאון! וכניראה נולדת לשווק בפיג'מה :)

        • המיליונר בפיג'מה   25 ביוני 2016 בשעה 19:14
          (#)

          אהלן,

          הנה התשובות:

          1. prosper202 ממשיך להתחדש.
          2. הגרילה מרקטינג שכתבתי עליו, הוא לא באמת גרילה… חוסר הבנה של המושגים דאז. מה שכתבתי עליו זה שיווק שיחתי. וכך בניתי את הבלוג הזה. זו שיטה שתמיד תעבוד.

          הרעיון פשוט, פתח בלוג, תכתוב תוכן טוב, תפרסם את הבלוג במקומות שהטראפיק נמצא. פורומים, תגובות בבלוגים, קבוצות בפייסבוק.

          אל תעשה את זה בדרך מגעילה. תעשה את זה בדרך יפה שעוזרת לאנשים.

          כך האינטרנט אמור להראות. כך הרמתי את הבלוג הזה.

          3. סיפורים תמיד עובדים ועם זאת, צריך להתאים את הפריסל לטראפיק סורס. פריסל צריך לשנות את הסטייט אוף מיינד של היוזר ממה שהוא נמצא, למצב שאתה רוצה שהוא יהיה בו.

          4. זה תלוי בנישה, במוצרים, בטראפיק ובעוד הרבה גורמים. לפעמים אני משלב גם 10 הצעות ולפעמים הצעה אחת. תתחיל מ-1.

          5. לא הבנתי את השאלה.

          6. לא. בכללי, לא ממליץ לאפיליאייטס להתחיל עם גוגל. גם בלי קשר לאדולט. באדולט תתחיל עם ExoClick.

          7. אין חוקים. תבין את העיקרון.

          8. הנישות לא חשובות. הטראפיק סורס זה מה שחשוב. זה לא קסם. אין פה קסמים. כשאתה הולך לחפש עבודה בתור מדייה באייר, אתה הולך לחפש עבודה בתור מדייה באייר. לא בתור מדייה באייר של אדולט או של פיטנס.

          תחשוב שאתה לא הולך לעשות כסף, אלא לומד מקצוע. כך שתוכל למצוא עבודה במקצוע.

          9. אנחנו. אבל תמיד עושים ספיי. 80% מהעמודי נחיתה בנישות שאנחנו מקדמים, מועתקים מאיתנו. תמיד מתחילים מספיי, ועוברים לעמודים שלנו.

          בכל מקרה, בכל נישה, יש את העמודים שלה. גם באדולט, התחלנו עם עמודים של כולם, והמשכנו לעבוד בעיקר על עמודים מקוריים שלנו.

          10. ג'ו שוגרמן. פגשתי אותו גם במציאות לפני 6 שנים. בנאדם מרתק:
          https://www.amazon.com/Advertising-Secrets-Written-Word-Entrepreneurs/dp/1891686003/
          והוא משלנו :)

          11. אתה לא מבין.

          12. תגלוש מספיק באתרי פורנו, תצפה בפרסומות ותבין את הקטע. אם אתה לא רוצה אתרי פורנו, לך לפייראט ביי ואתרי סטרימינג.

          13. זה שהתחלתי ב-2008, לא אומר שהתחלתי ללמוד את התחום ב-2008. קראתי ספרים על שיווק אוףליין וספרים על שיווק און ליין עוד מ-2003. קראתי את זה כי זה עניין אותי. לא היה לי שום תכניות להיות אפיליאייט באותה תקופה.

          תחשוב שהיה לי את כל החופש ללמוד מה שאני רוצה, מבלי שהיה לי את הלחץ להגיע לתוצאות. בגלל זה אני ממליץ להתחיל מלבנות אתר לא למטרות רווח.

          מראש לא להגדיר רווח כמטרה, ורק להתמקצע.

          תקח את השיווק כתחביב שאתה אוהב לעשות.

          לדוגמא, יש לי עכשיו תחביב לאלף את הכלבה שלי. כל יום אחרי שאני חוזר מהמשרד אני יושב לפחות שעה עם הכלבה שלי. אין לי שום רצון לעשות מזה כסף, ואני כן מוציא מספיק כסף בשביל התחביב הזה ובכללי בשביל הילדה שלי :)

          בהצלחה.

          • דניס   25 ביוני 2016 בשעה 19:54
            (#)

            תודה יגאל.

            ב 5 התכוונתי לזה שאמרת שאפשר שאפשר לעשות כסף מתנועה יוצאת מעמודי נחיתה בזה שאתה מקפיץ POPUSPS, זה עדיין עובד ?

            אתה יכול לבבקשה להסביר את 11 ?

            לגביי בלוג, יש לי ממש רעיון מגניב ל בלוג אני אעשה גם באנגלית וגם בעברית, זה נושא שיש לי ידע רב בו.

            **לגבי לקחת את זה כתחביב האמת שגישה כזאת ישר משחררת הרבה לחצים וביגלל זה אני מצליח לשבת 6-8 שעות ביום על זה, אין לי לחץ אני סתם גולש קורא לי בלי מטרת רווח, אלה למטרת הבנה וסתם תחביב איך שאתה אומר.
            לגביי כסף באמת שאין לי את הקמצנות הזאת, אני מבין שזה תחום ואצטרך להוציא כסף כדאיי ללמוד ובהתחלה לא אצליח.

            *** הבעיה אצלי היא פחות פסיכולוגית היא יותר להבין טכני את העניין.
            בלבצע ולעשות טעיות לא תהיה לי בעיה.

            אני באמת בא בגישה שאני רוכש מקצוע לחיים, ויותר מזה, התחום הזה מעניין אותי מכמה סיבות:
            אני אוהב שיווק, ולשווק דברים שאני אוהב, אני רואה כאן פרספקטיבה כלכלית שזה בעניין מאוד חשוב, זה שחזרת לכתוב בבלוג ואתה יכול לעזור ולכוון.
            כל זה נותן לי מוטיבציה

            תודה לך!

            • המיליונר בפיג'מה   25 ביוני 2016 בשעה 20:14
              (#)

              5. תראה לי איפה אמרתי את זה? בטח זה הוצא מהקשרו.

              11. אמרת, אם אני מבין נכון. ואמרתי לך שאתה לא מבין.

              ——-

              תעשה רק בשפה אחת. עדיף באנגלית. תתמקד.

              תרים בלוג. מה מונע ממך לעשות את זה היום/מחר?

              זה יקצר לך את הדרך טכנית.

              בכיף.

            • The dude   25 ביוני 2016 בשעה 21:41
              (#)

              5. נראה לי הוא מתכוון ל-Exit popup
              11.,קח טראפיק סורס למשל יגאל מציע את exoclick,(הגיוני לאדולט) תתמקצע עליו בהצעות של אדולט

            • המיליונר בפיג'מה   26 ביוני 2016 בשעה 9:50
              (#)

              אם זה אקזיט פופאפ, אז זה מוסיף לי עוד 1%-2% בדסקטופ, עם זאת רוב הטראפיק הוא מובייל. ושם אין אקזיט פופ.

            • דניס   26 ביוני 2016 בשעה 13:15
              (#)

              היי יגאל,
              התחלתי כבר עם הבלוג באנגלית, ואם הספר :) תודה.

              1.תגיד איזה רשת שותפים כדאיי לעבוד בהצעות אדולט ?
              .
              והאם יש איזה מדריך קצר או סרטונים שאתה ממליץ לראות שנושא ?

            • דניס   26 ביוני 2016 בשעה 13:34
              (#)

              יגאל לגביי רשת מצאתי את התשובה :)

            • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 9:40
              (#)

              אני לא עובד עם מדריכים.

              תקרא את הפוסט של הטוויטר ותבין איך אני עובד.

              בהתחלה אני אוסף את כל האינפורמציה שאני יכול, ואחרי זה מפלטר בין עיקר לתפל.

  13. ולדי   24 ביוני 2016 בשעה 16:34
    (#)

    היי יגאל, קורא ותיק מאוד, פעם ראשונה מגיב.
    יש לי לא מעט הצלחות בשיווק שותפים, אבל בשלב מסויים הקמפיין "מת" בלי סיבה נראית לעין. ואז אני עושה מלא שינויים עד ששוב מצליח לעלות על הגל. כמו שתיארת. עד עכשיו התרכזתי בנישה מאוד ספציפית (מוצר מידע).

    אני רואה שיש המון כסף במובייל. כל הפופאפים שאני מקבל בפלאפון ששולחים אותי להתקין אפליקציות מסויימות. עד עכשיו לא קניתי טראפיק למובייל בגלל שהתרכזתי בנישה אחת מסויימת שרק WEB רלוונטי עבורה.

    יש לך המלצות לaffiliate network עם הצעות של אפליקציות. רוצה לעשות כמו שאמרת: מעתיק מה שאחרים עושים, ומשפר.

    • ולדי   24 ביוני 2016 בשעה 16:41
      (#)

      יש לך המלצות לaffiliate network*?

      • המיליונר בפיג'מה   24 ביוני 2016 בשעה 20:21
        (#)

        אהלן ולדי,

        אין בעייה להתמקד בנישה ספציפית. אבל אתה מדבר ברמת הקמפיין. הדברים האלה קורים כל הזמן ברמת הקמפיין.

        אצלינו בחברה, מעודדים לנהל 100 קמפיינים במקביל. החוק הוא שתמיד יהיה לך יותר קמפיינים מפסידים.

        אצלינו היחס הוא בערך 30:70. המורווחים צריכים לכסות על המופסדים ולייצר מרג'ין.

        אני לא מקדם אפליקציות סקאם. כל הקלינרים והבטריות.

        לך לavazu.

        בהצלחה.

        • The dude   25 ביוני 2016 בשעה 21:44
          (#)

          זה לא הפריע לך עם הקלינרים לסקטופ בעבר ((O:

          • המיליונר בפיג'מה   26 ביוני 2016 בשעה 9:51
            (#)

            לא שפטתי אף אחד.

            אני לא מורה למוסר.

            אני פשוט אומר שאני לא מקדם את זה.

            מקווה שגם לא יהיה לי את הצורך לקדם את זה בעתיק.

            צריך להתקדם לא?

  14. ולדי   24 ביוני 2016 בשעה 20:30
    (#)

    תודה על ההמלצה. זה בדיוק מה שתכננתי – קלינרים ובטריות. הייתה לי הצלחה קטנה עם טולבר לפני הרבה זמן אבל עזבתי את זה כי המוצר נישה עשה הרבה יותר כסף. אתן לזה ניסיון.

  15. אני   25 ביוני 2016 בשעה 21:59
    (#)

    אגב אם מדברים על ספאם, אני די בטוח שאין סכנה בספאם "בקטנה", אבל קשה לי להאמין שרווחים של מאות אלפי שקלים בחודש זה משהו שיעבור מתחת לרדאר, הרי מדובר במיליוני אימיילים וזה ממש לא דבר שלא שמים לב אליו… לא בטוח שהעונש יתקרב אפילו לרווחים, אבל עדיין מדובר בתהליך משפטי. אולי לאדם שגר במדינה שממש לא מעניינים אותה עברייני אינטרנט כדאי להתעסק בדברים כאלו, אבל אז בהרבה מקרים הם מעדיפים להפעיל איזה ראנסומוור ולתת מכה (סה"כ בלי היכרות מעמיקה עם הגורמים הפועלים, אני מניח שהספאם/ מאלוור/ טולבר הם פחות או יותר אותם טיפוסים).
    ספאם זה בהחלט מעניין אבל האמ אמא של הטינופת.
    בכל אופן שבוע טוב ותודה על הפוסט

    • אני   25 ביוני 2016 בשעה 22:00
      (#)

      סליחה התכוונתי למאות אלפי שקלים בשנה

      • המיליונר בפיג'מה   26 ביוני 2016 בשעה 9:53
        (#)

        ל-FTC לא איכפת איפה אתה גר.

        הם כבר תפסו אפיליאייטס באוסטרליה וניו זילנד.

        מעבר לזה, אני לא פושע. זו עבירה פלילית וגם אם לא אוקפים אותה טוב, אני לא רוצה להתעסק בזה.

        מעבר לזה, אני נלחם בכל מי שעושה לי ספאם. ואני מאמין במה ששנוא עליך, על תעשה לחברך.

        יחד עם זאת, אני לא אמא תרזה, ולא שופט אף אחד שבוחר בדרך הזו.

        אני מקבל החלטות עבור עצמי, ומכבד אנשים שמקבלים החלטות עבור עצמם.

        • אני   26 ביוני 2016 בשעה 19:27
          (#)

          האמת שזה כבר הגיע למצב שהספאם הוא בשיחה או בSMS, ושהמספר חסום ההודעה נשלחת ממספר אחר.
          אני מאמין שרובנו נסכים שעדיפות 10 הודעות על פינס אנלרגמנט ביום למייל מאשר שיחה מהרב יחיזיבי והודעה של הלוואה מיידית עד אלף שקל לסלולרי, לידם הספאם קינג הוא ממש אמא תרזה.

          • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 9:43
            (#)

            אני עושה עכשיו ניסוי עם השיחות ספאם בארץ.

            אני מתעד אותם באקסל באופן הבא:
            http://d.pr/i/1lC8R

            בכל שיחה אני דואג להגיד שאני רוצה שיורידו אותי.

            התיעוד הזה, יש לו אותו מעמד משפטי כמו הקלטת שיחה.

            כשיצטבר, אני הולך לתבוע אותם ולהפוך את זה לויראלי.

            החברה שאני הכי שונא בארץ זה הוט.

  16. מישל   26 ביוני 2016 בשעה 20:28
    (#)

    אשמח אם תוכל לכתוב פוסט על מובייל מדיה, כל כיוון שתכתוב
    עליו יהיה מעניין ללא ספק.

    אני מתעסק עם אתרי אפילייט – מקבלים טראפיק אורגני,
    ורק לאחרונה הבנתי שאני יכול לשפר המרות בכל הקשור לכניסות
    ממובייל. כבר יש תוצאות.

    מקווה שגם בקניית מדיה מובייל אצליח להתקדם :)

  17. קונאנמוקסין   28 ביוני 2016 בשעה 9:23
    (#)

    תודה על הפוסט.
    אני התחלתי להכנס לעולם האי מייל מרקטינג בחודשיים האחרונים ואני שם לב שיש buzzword מאד חזק שנקרא אוטומציות למייל.
    הרבה חברות לאחרונה מוציאות כל מיני הרחבות לחבילות שלהם שאתה יכול להכין סדרת מיילים מראש אבל החידוש הוא שהמיילים מגיבים ללקוח (נגיד אם המדוור פתח את המייל או לא פתח, ותגובה שונה לכל פעולה).
    מייל צ'ימפ השיקו שירות כזה שקצת פחות יצא לי להתעסק איתו בינתיים, ובארץ אקטיב טרייל השיקו דווקא אחלה שירות כזה (אני עובד הרבה בעברית אז אני מעדיף חברה ישראלית שתומכת בעברית).
    אשמח אם תכתוב על איך אתה עושה שימוש בדיוורים אוטומטיים ומתודת העבודה. (:

  18. יגאל   2 ביולי 2016 בשעה 23:25
    (#)

    היי יגאל , אחלה פוסט וטוב לראות שחזרת לכתוב..

    אני עולה עם קמפיין גיוס המונים בקרוב ואספתי קרוב ל15 אלף מיילים מפרסום , הפניות ועוד .

    הבעיה עכשיו היא יחס פתיחת מיילים , עומד על 15% בממוצע , כל המיילים נאספו ישירות מהאתר – לא נקנו או הוחלפו עם מישהו.

    A/B :

    1.ניסינו לשלוח בוקר וערב שלישי עד חמישי
    2.סבג'קט :

    Hey
    !
    Hi first name
    Thanks for joining
    Hi first name thanks for joining
    Welcome to our family

    3.html & plain text

    4.עם ובלי תמונה

    כל הדברים האלו ועוד מעלים באחוז 2 לא יותר , אני מחפש משהו שונה שיכפיל את האחוזים או בקיצור איך לצאת מהpromotions של ג'ימייל בתור התחלה.

    חשבתי לשנות את האתר ולהוריד את הsubscription , להחליף את זה בטופס צור קשר רק בלי התוכן – רק שם ומייל , למה זה טוב ? כי אז זה שולח לנו אוטומטי מייל כמו פנייה של צור קשר וכשנרצה לפנות אליו פשוט נגיב למייל .

    1.כולם פותחים תגובות
    2.אין מצב שזה ינחת בpromotions

    ישמח לכל טיפ , רעיון , כיוון …

    אחלה שבוע,
    יגאל

    • קונאנמוקסין   3 ביולי 2016 בשעה 10:43
      (#)

      קודם כל להעלות ב-2% על כל פעולה זה יחסית יפה.
      הייתי גם מציע לך לשלוח עם שליחה שמתוזמנת לפי השעות האופטימליות לנמענים. זה נקרה predictive delivery וזה מעלה את אחוזי הפתיחה כיוון שיש אופטימיזציה שנעשית על הנמענים שלך באופן אוטומטי.
      ראיתי מדוורים שמוסיפים את גם "הוסף אותנו לInbox הראשי בגוף המייל". כך לפחות אלה שכן פותחים את המייל שלך בקביעות יגיעו לתיבה הראשית.
      אגב, הגדרת את כתובת הDNS של המייל שלך ואישרת אותה במערכת דיוור?

      • יגאל   3 ביולי 2016 בשעה 10:52
        (#)

        1.predictive delivery – אחלה טיפ , בדיוק דיברתי על זה עם MC לעשות שליחה לפי IP לקוח והם אומרים שיש משהו בפיתוח . אני ינסה לתת להם את המושג המדויק הזה אולי זה קיים והייתה אי הבנה

        2.DNS – כן

        3.הוסף אותנו לראשי – כן , מופיע DRAG TO PRIMARY גם בעמוד תודה וגם במייל WELCOME

        • המיליונר בפיג'מה   24 ביולי 2016 בשעה 22:28
          (#)

          בכנס של קליקבנק היה מצגת מעולה על דליוורי של מייל.

          הפארטו להכנס לאינבוקס:
          1. שלח מ-IPv6
          2. תגרום לאנשים לעשות לך Reply.

          מה המייל הראשון שאתה רושם אותם. מה הסיבה שלהם של להכנס לרשימת תפוצה מלכתחילה?

  19. יגאל   24 ביולי 2016 בשעה 23:16
    (#)

    המייל הראשון זה תודה ועדכון על התפתחות המוצר , הסיבה זה 50אחוז הנחה.

    לגבי זה שצריך להוציא מהם תגובה , ננסה לרשום שאפשר יהיה לראות את המחיר או הצצה לסרטון בקישור הבא ולשים קישור שבור , יכול להיות זה יגרור יותר תגובות עם בקשה לקישור תקין.. אם לא יעבוד נשלח קישור תקין בכל מקרה אחרי 24 שעות…

  20. סופי   11 באוגוסט 2016 בשעה 11:56
    (#)

    הי יגאל!
    אני מאוד רוצה להתחיל לשווק הימורים בקיליקבאנק. אבל לא ברור לי באיזה דרך. גוגל חוסם פרסום מסוג זה וגם פייסבוק לא מתלהב. ראיתי שבקליקבאנק יש דווקא הרבה קזינואים שמחפשים אפילייטים. מה עלי לעשות?

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!