כתיבת תוכן שיווקי למאמר Presell – דוגמא בוידאו

בפוסט הקודם אשר עסק בכתיבת תוכן שיווקי ו-Presell-ים, הראתי את הנוסחא בה אני משתמש. בנוסחא הזו אני גם מדריך את הכותבות תוכן שלי להשתמש. היום, אני רוצה להראות לך בוידאו, כיצד בונים Presell. אני מראה 2 דוגמאות ל-2 מוצרי קליקבנק, ונותן כמה טיפים טובים על קופירייטינג…

לפני שממשיכים לוידאו, אני חייב לציין שאני מצטער שפרסמתי את רשימת המרצים ל-VisionCamp כ-3 שעות בלבד לפני תום ההרשמה. מה שלא הותיר לאנשים שום סיכוי להתרשם מאיכות המרצים. אני יודע, שה-True Fans שלי לא באמת היו צריכים את רשימת המרצים, עם זאת יש גם כאלה שהיו צריכים…

בכל מקרה, לאחר שבסוף השבוע קיבלתי הרבה מיילים והופנו עליי הרבה לחצים מכל מיני גורמים, החלטתי לא להעלות מחיר לכרטיס עד יום רביעי. במקור המחיר היה אמור לעלות היום, ודחיתי את זה ליום רביעי…

אגב, בנוסף לרשימת המרצים פרסמתי גם את התוכנייה/אג'נדה, כך שמי שעוד לא ראה, מוזמן להציץ

זהו לבינתיים, תבלו מהוידאו:

זהו לבינתיים…

תבלו…

אדיוס!

31 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. שגיא   3 ביולי 2011 בשעה 15:36
    (#)

    מה שם האתרים שאמרת שמספקים שרותי קרינות ,אמרת vioce over ו ilans ?

  2. אלכס   3 ביולי 2011 בשעה 15:36
    (#)

    המיקרופון נחמד, קצת יותר מדי רגיש לרעש רקע, ותוריד קצת את הECHO

  3. אדי זבלונוב   3 ביולי 2011 בשעה 15:42
    (#)

    יגאל , תודה לך על הזמן הרב שאתה משקיע בנתינה!
    פוסט מעולה. חשוב מאוד לראות את עמודי המכירה של המוצרים עד כמה הם טובים.ולבחון האם שווה להביא לעמוד הזה טראפיק שרובו יצא ממנו מבלי לרכוש את המוצר.

    פוסט נהדר.

  4. דרור   3 ביולי 2011 בשעה 15:54
    (#)

    אהלן יגאל, הסאונד חלש מאד. הייתי צריך להרים את הווליום עד הסוף וגם אז היה קשה לשמוע.

  5. רון   3 ביולי 2011 בשעה 18:41
    (#)

    פוסט טוב!

    שאלה שכבר שאלתי בעבר אך ללא תשובה, מהי התוכנת חשיבה שאתה מציג עימה?

  6. טול   3 ביולי 2011 בשעה 20:40
    (#)

    אחלה וידאו, יש לי כמה שאלות .

    1. בבלוג כשאתה עושה פריסלים, כל פריסל זה בעצם פוסט אחר?

    2. בעמוד הראשי (root domain) יש לך פריסל מסויים או פשוט רשימה של פוסטים?

  7. מור הללי   3 ביולי 2011 בשעה 23:00
    (#)

    היי יגאל, כל הכבוד על הוידאו (:

    אהבתי מאד את הזווית הנוספת שנתת על הפרי סייל
    אני בד"כ בונה את כול הפריסיילים שלי ממקום האווטר הסובל
    ותמיד כייף לראות דרכים נוספות.

    אני מקווה שאוכל לבוא לסמינר שלך, מאד מעניין אותי לשמוע אותך
    תמיד יש מה ללמוד (:

    בתקווה שנתראה,
    מור

  8. יגאל   3 ביולי 2011 בשעה 23:04
    (#)

    אהבתי מאוד, בעיקר את ה-CTA שממשיך את הכותרת של דף הנחיתה שאליו הוא מעביר
    אחלה פוסט יגאל, גם אהבתי מאוד את איך שאתה מכניס את ה-CTA מעל לקפל ושיש קריאה חזקה אבל היא בסיידבר, בקיצור אהבתי, תודה אחי על הווידאו

    הסאונד היה סבבה, אפילו הנמכתי את הווליום מאוד נמוך כי זה היה אצלי חזק
    אבל היה שם איזה אלמנט של הד…

    שבוע טוב ומבורך

  9. המועמד לפיג'מה   3 ביולי 2011 בשעה 23:37
    (#)

    תודה יגאל על הפוסט הנהדר הזה :)
    ממש נתת טיפים מעשיים , אז אני מתאר לעצמי שככה יהיה בכנס. בקשר לסאונד הוא היה מעולה וברור.

    ודרך אגב מצאתי לי קוצ'ר, והוא יעזור לי בכדי שאתחיל להזיז את התחת :) .

    שבוע טוב לכולם

  10. מיקי   4 ביולי 2011 בשעה 0:09
    (#)

    אחלה וידאו , תודה רבה העברת לי המון ערך …
    שאלה: אם יש לי אתר שבנוי על מאמרים שבתוכם אני שותל לינקים שלי למוצרים בקליקבנק אני עדיין יכול לעשות עמוד נחיתה – או שזה או זה או זה ?

    אני חייב לראות את אחד מעמודי הפריסל שלך – דחוווווווף :)

    תודה

    • המיליונר בפיג'מה   4 ביולי 2011 בשעה 0:12
      (#)

      היי,

      1. ממליץ לך לקרוא את המדריך עמודי נחיתה שלי באתר של פבל. בעיקרון עמוד נחיתה זה כל עמוד שמיועד ברובו לגולשים חדשים ולגלישה חד פעמית. מה שאומר, שסביר להניח שגם כל מאמר אצלך הוא עמוד נחיתה.
      2. נראה לי שזה ענה לך
      3. בקרוב אני הולך לחשוף משהו :)

      תבלה…

      • מיקי   5 ביולי 2011 בשעה 16:46
        (#)

        היי

        אני התכוונתי שיש לי בלוג שהמאמרים בתוכו מעבירים אך ורק מידע שלא מנוסח בצורת דף נחיתה….

  11. Fero   4 ביולי 2011 בשעה 11:13
    (#)

    הי יגאל,

    למדתי שהפריסל תפקידו לקשר בין ה-KW לבין כותרת עמוד המכירה,
    KW -> פריסל (כותרת קשורה ל-KW …… ערך …. CTA קשור לכותרת עמוד המכירה) -> עמוד מכירה.
    ולבחון עמודי מכירה אם טובים או לא

    שאלה: אמרת שעמודי הנחיתה שלך הם פוסטים ב- WP , ואחוזי המעבר 40% , איך אתה עוקב אחרי המעברים, איך אתה יודיע אחוזי קניה מכל פוסט ופוסט או מבאנר או CTA אחר?
    אם זה ב- Prosper202 אתה יכול לפרט, כי לא ידעתי איך!!!

    תודה רבה למדתי המון

  12. מיכאל פינגרוט   4 ביולי 2011 בשעה 11:27
    (#)

    היי יגאל,

    מאלף ביותר!
    יש משפט אחד שאמרת בשלב די מוקדם, ואני חושב שהוא המפתח הכי חשוב בוידאו הזה ובכלל בשיווק – "להיכנס למוח של הלקוח". זה הדבר הכמעט יחיד שחשוב, לדעת מה הלקוח רוצה/רואה/חושב.

    מעבר לזה, אני חייב לפרגן על הוידאו באופן כללי – זה תענוג שנתת את האפשרות ממש להיכנס איתך לתהליך החשיבה של קמפיין כזה- החל מהמחשבה אם הנישה כדאית, עד לחלוקה של מילות המפתח לפי קבוצות מסוימות ועד לניתוח של עמודי הנחיתה והכותרות.

    לגבי המיקרופון, הוא עובד ונשמע מצוין – תתחדש!

    מיכאל

  13. מתנות ברשת   4 ביולי 2011 בשעה 12:14
    (#)

    יגאל אני מקווה שלא אכפת לך, אבל אם כן אתה מוזמן למחוק את התגובה.

    אם מישהו מעוניים לקדם את התוכנית של ה childbirth preparation handbook אז יש לי את הדומיין childbirthpreparationhandbook.net ולא נראה לי שאני הולך להתחיל לקדם את זה.

    לא אכפת לי למכור את הדומיין.

    • Dave   4 ביולי 2011 בשעה 19:27
      (#)

      היי יגאל.
      תודה רבה על ביקורת בונה.כבר ביציאתי כמה שינוים.
      היום אני נמצה חודש אחרי השקה. אחוז ההמרות יחסית גבוה לכמות הטרפיק שאתר מקבל.
      החלפתי כרגע דף נחית לסאילסלטר רגיל עד הבירור אם פרילנסרית שעשת את "הקול רקה".
      רציתי לשאול אותך עד כמה אתה בטוח לגבי ענין הרובוט?
      אני הקדשתי להשקה הזו חצי שנה וסכום נכבד של כסף. אני גם לא מעלו שמבתרים בקלות ומאמין שלמוצר שלי יש סיכוי טוב להיות בין הראשונים בנישה שלו בקליקבנק.
      בשלב הזה יש קרוב ל30 אפילליט שמקדמים את המוצר ביקר דרך קידום אורגני. אני אשמח לכל ביקורת בונה שתעזור לשפר את התוצאות של האתר. אני מוכן לעזור לכל אפילליט שרוצה לקדם את המוצר.
      שוב תודה רבה ושבוע טוב לכולם
      http://childbirthpreparationhandbook.com

  14. דודי   4 ביולי 2011 בשעה 13:36
    (#)

    הסאונד נשמע מעולה ובכלל תודה

  15. מיליונר בדישדשה   5 ביולי 2011 בשעה 0:30
    (#)

    תודה רבה על ההתייחסות…כל מקרה אמרתי נעשה ניסוי לדיירקט לינקינג כמו שאמרת [הייתי מקבל רק 40% קליקים למעבר למוצר של הוונדור]..אז ניסיתי את זה
    וקיבלתי השעייה לצמיתות מגוגל כעבור שעתיים..=\
    אין סיכוי להשתמש בחשבון אחר עם אותו אשראי, אה?
    ימח שמם

    • מיליונר בדישדשה   5 ביולי 2011 בשעה 0:33
      (#)

      ד"א איך קוראים לתוכנה שאתה משתמש בה?

  16. ליבי   5 ביולי 2011 בשעה 11:06
    (#)

    אני פשוט לא מאמינה,אני רואה את הוידאו ושואלת את עצמי האם התחלת לקרוא מחשבות?! :-)
    הראת בוידאו בדיוק את המוצר שאני מקדמת. לצערי עדיין לא הצלחתי לעשות אפילו מכירה אחת… מחכה ומצפה לכנס!

    • יגאל   5 ביולי 2011 בשעה 16:19
      (#)

      היי ליבי

      אני לא מכיר את דרך יצירת ההכנסות שבחרת בה, עד כמה שהבנתי את בונה ערוץ ביוטיוב ומשם מקווה למכור משהו. אם זה נכון אז נראה לי שפספסת קצת, אני לא בטוח כמה אפשר באמת למכור ביוטיוב…

      כתבת בבלוג שלך שאת רוצה לתת ערך אמיתי ותוכן לגולש, כל זה על מנת שמנועי החיפוש ימצאו אותך ויקדמו אותך כי יש לך תוכן טוב, ככה אני הבנתי בכל אופן מהפוסט האחרון שלך

      על זה יש לי להגיד שני דברים, הראשון הוא שאם תחכי למנועי החיפוש שיתנו דירוג לאתר שלך כי יש בו אחלה תוכן טוב למשתמש אז המשיח יבוא לפני שתדורגי במקומות גבוהים, לבנות לינקים ולעשות SEO לא קורה בכמה ימים (כמו שעשית) אלא זה משהו שלוקח כמה חודשים טובים אלא אם כן אתה תותח על ואז תוכל להגיע לזה בתוך חודשיים וחצי נניח

      אם את לא משקיעה את הזמן שלך בהתנדבות על מנת להעשיר את הידע האנושי בתחום שבחרת לשווק בו אז המטרה העיקרית שלך צריכה להיות קודם כל שהוא ירוויח ורק אח"כ לתת ערך, כלומר לא בדיוק, זה מתחלק חצי-חצי (זה גם לא חייב לבוא אחד על חשבון השני) אבל אם את לא עושה המרות בכלל אז מה בעצם שווה כל התוכן הטוב הזה? כמו שאמרתי אנחנו לא כאן בהתנדבות והמטרה העיקרית שלך צריכה להיות קודם כל לעשות כסף.

      נ.ב – חבל שאי אפשר להגיב אצלך בפוסטים אולי הייתי יכול לעזור לך במשהו

      • ליבי   5 ביולי 2011 בשעה 16:29
        (#)

        היי יגאל,
        אני לא מוכרת בערוץ יוטיוב שהקמתי אלא עושה פריסייל (או לפחות מנסה לעשות פריסייל). אני מקווה שאני עושה משהו נכון ואכן המכירות יגיעו.
        לגבי הפוסטים שלי – בטח שאפשר להגיב בבלוג שלי, הכי כייף לקבל תגובות.

        • יגאל   5 ביולי 2011 בשעה 21:00
          (#)

          הבנתי

          לא הצלחתי להגיב, קיבלתי הודעה שאתה חייב להיות מחובר למערכת על מנת להשאיר תגובה, לחצתי על להתחבר אבל הגעתי למסך הכניסה של ה- wp login

          אם תשני את זה ואני אוכל להגיב אולי אוכל לנסות לעזור לך או לכוון אותך

  17. עידן   7 ביולי 2011 בשעה 15:13
    (#)

    שאלה :
    איך שכל הדפי נחיתה של קליקבנק כאלה ארוכים ומלאים מידע ?
    איך זה מסתדר אם זה שיש למשתמש 8 שניות להחליט אם לעזוב או להשאר ?

    האם לא עדיף לכתוב כמה בולטים וסרטון קצר ? למה כל המלל הזה ?

    תודה
    עידן

  18. שלומי   8 ביולי 2011 בשעה 11:48
    (#)

    פריסל הכוונה נגיד שאתה עושה מודעה לדוגמא שמוכר את הכותרת של הדף מכירה הארוך?
    אז איפה פה נכנס הדף נחיתה?
    נגיד אם עושים מודעה שמובילה לדף נחיתה שגורם להם לרצות לקבל פרטים,אז הם משאירים פרטים ועוברים לדף מכירה.

    איזה דרך צריך?

    • עידן   8 ביולי 2011 בשעה 11:50
      (#)

      השאלה לא הייתה על פריסל, אלא על דף הנחיתה דוגמת אלה שהוצגו בוידיאו

  19. עומר   9 ביולי 2011 בשעה 21:39
    (#)

    יגאל שלום,
    את ה Presell\תוכן שיווקי כותבים בעמוד הנחיתה?
    או שכותבים אותם בפורומים, בלוגים וכו… ?

  20. ברי   11 ביולי 2011 בשעה 0:33
    (#)

    יגאל שלום
    תודה רבה על הפוסט. באמת נתת פה מידע מועיל ושימושי מאד.

    אני עובבד בימים האחרונים על אתר חדש בנישה של מוצרי אנטי אג'יינג. אני רוצה להרים אתר שמרכז בתוכו סקירות למוצרים שונים בנישה.
    השאלה שלי האתר באתר review יש מקום לפריסיילים כמו שתארת. אני חושב שאם נניח אני מקם באתר שלי 30 מוצרי אנטי אייג'ינג שונים כל הפריסיילים יהיו דומים מאד אחד לשני ואני חושש שזה יפגע באמינות שלי כבעל האתר. כי סה"כ כל מוצרי האנטי אייגינג באים בסופו של דבר לתת מענה על אותו הצורך.
    תוכל לתת כמה טיפים על כתיבת סקירות על מוצרים לאתרי review ועל מה צריך לשים דגש?
    גם במקרה שלי אני צריך "לחמם" את הלקוח אבל כל פריסטטיל (פוסט) באתר צריך להראות שונה. אני מוטרד מזה שגולד יגיע לאתר שלי ו"יעלה" עלי שאני ממחזר לו סקירות של מוצרים בגלל שכולם יהיו בנויים אותו דבר.
    תראו למשך אתר גאוני של משווק תותח שמדפיס כסף כמו מטורף: http://webforhealth.com/
    הפריסיילים שלו הרבה יותר פשוטים ממה שתארת. מה סוד ההצלחה שלו? השאיפה שלי זה לייצר לעצמי אתר דומה רק בנישה שציינתי.

    תודה על העזרה!!!

  21. אופיר   12 ביולי 2011 בשעה 9:45
    (#)

    היי יגאל

    אני חושב שפוסטים בווידאו הם BEST ומחדדים את החשיבה בצורה מעולה .
    לגבי המיקרופון שלך אז הוא קצת רגיש לרעש רקע אבל האיכות שלו טובה בהחלט .

    שאלה דווקא לגבי היבט SEO בפריסל .

    1. האם אתה מסביר לכותבת לפי איזה עקרונות SEO לעבוד ?
    זאת אומרת כיצד והיכן חשוב לך לשלב את ה KW ?
    או רק לפי הנוסחה שפרסמת ?

    תודה ונתראה בכנס , הולך להיות יותר חם בפנים מאשר בחוץ :-)

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!