זה יעלה לי ביוקר…

omg זה יעלה לי ביוקר...היום, בזמן שדיברתי בסקייפ עם מ., חתן היום הולדת מיום העצמאות האמריקאי, הייתי חייב לנצל את הזמן איכשהו. אני אוהב מולטי טסקינג, אז תוך כדי שיחה איתו, נזכרתי בבעייה שהייתה לי פעם, והיום אין לי כבר. בעייה שהייתי מוכן באותה תקופה לעשות הכל על מנת להפטר ממנה. חשבתי לעצמי… איזה מגניב אם הייתי יכול לקדם מוצר אשר קשור לבעיה, כי מאחר וחוויתי אותה, ידעתי כמה טוב זה יכול ללכת.

תוך כדי השיחה איתו, מצאתי מוצר שאני יכול לקדם, וביצעתי מחקר מילים זריז, על מנת לבדוק את מצב השוק! אני חייב להגיד לכם וואוו!!! איכשהו בפוקס עליתי על מכרה זהב. במיוחד שמחתי למצוא מילה, אשר קשורה מאוד למוצר הזה ויש לה 600 חיפושים ביום. שמחתי עוד יותר לגלות, שיש רק מפרסם אחד למילה הזו, ועוד יותר שמחתי לגלות שיש מספר מילים עם כמות נכבדת של חיפושים, אבל עם פחות מ-1000 תוצאות אורגניות, מה שאומר שמספיק לרשום דומיין (שפנוי), לכתוב כמה כתבות, לזרוק כמה לינקים. ורכבת הכסף בדרך….

וזה הולך לעלות לי ביוקר…

אני די בטוח שזה כבר קרה לכם, שהייתם בטוחים שגיליתם את אמריקה. כמו שאני מרגיש עכשיו, אני כולי בשמיים ובהתלהבות. הגישה הפסימית אומרת שיש סיבה למה יש כל כך הרבה חיפושים, וכל כך קצת תוצאות, הגישה האופטימית אומרת שזה מכרה זהב. לעומת זאת הגישה שלי אומרת שלא צריך להעמיס את הראש במחשבות כאלה, ופשוט לבדוק את זה. אבל גם לא צריך לשמוח ולרקוד כמו שאני עושה עכשיו (זה השלב שבו אמרתי לכם שהבלוג עוזר לי לשכנוע עצמי…), צריך להיות ריאליים ומציאותיים. במקרה הגרוע נשרוף יומיים-שלושה, ובמקרה הטוב… נו לא צריך לעשות לכל דבר תסריטים.

מה שלא יהיה, מעכשיו, אני חוזר לעבוד על הקמפיין הגדול שאני עובד עליו כבר מיום שבת, ובגלל הנישה החדשה הזו לא עבדתי עליו כבר כמה שעות.

17 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   8 ביולי 2008 בשעה 8:43
    (#)

    " ויש לה 600 חיפושים ביום"

     

    דרך אגב, מהיום גם בכלי של גוגל אפשר לבדוק את מספר החיפושים בחודש למילת מפתח.

  2. נרי   8 ביולי 2008 בשעה 10:39
    (#)

    למה פתאום להיות פסימי??

    הרי כל ההצלחה שלך התחילה מזה שהיית אופטימי וידעת שאתה הולך "לשחק אותה"

     

    לך על זה ב-ג-ד-ו-ל !!!!!

     

    בהצלחה

  3. אנונימי   8 ביולי 2008 בשעה 13:31
    (#)

    מה זה הכלי של גוגל שמאפשר לדעת כמה פעמים חיפשו את המילה?

  4. אנונימי לבינתיים   8 ביולי 2008 בשעה 13:59
    (#)

    הנישה קשורה לסנאים? לשון בחוץ

  5. 1nis   8 ביולי 2008 בשעה 23:14
    (#)

    איפה בודקים מספר חיפושים וכמה מפרסמים יש?

    כאילו לגבי המפרסמים אני יכול לחפש

    אבל איך אני יכול לדעת כמה יש שמפרסמים בUSA?

    • המיליונר בפיגמה   11 ביולי 2008 בשעה 18:51
      (#)

      תוסיף בסוף החיפוש את המחרוזת &gl=us, ותספור את כמות המפרסמים.

      בנוגע לאיפה, חפש free wordtracker, וזה לא מדוייק בכלל אל מקורב.

  6. חטוקאי עלי   9 ביולי 2008 בשעה 0:49
    (#)

    האמת זה מעניין מאוד מה שאתה אומר, מכירת פתרון לבעיה מסויימת יכולה להיות

    באמת מכרה זהב במקרה והיא קוראת להרבה, רעיון מצויין לאתר משני.

     

    בהצלחה

     

  7. פופה   21 ביולי 2008 בשעה 17:21
    (#)

    קרה לי משהו דומה – העלתי קמפיין לא גדול במיוחד בקישור ישיר, הוא רץ שבוע היה אחוז המרה מטורף, עד ש…

     

    גוגל הורידו לי 80% מהמודעות (disapproved) עם הנימוק הבא:

    Don't promote hacking and cracking sites

     

    קרה לך משהו כזה פעם?

    האם אתה חושב שאם אני אכתוב עמוד נחיתה זה יעבור? 

    או שבאמת הם לא אוהבים את המוצר (למרות שמלא מפרסמים אחרים עדיין מופיעים)?

     

     

    • המיליונר בפיגמה   22 ביולי 2008 בשעה 16:58
      (#)

      יש מוצרים שגוגל לא מאשרים, כמו הורדות, טלוויזיית לוויין, ועוד… זה בהחלט קרה לי.

      תנסה לעשות קמפיין קשור אבל לא קשור למה שעובר על החוקים שלהם. לדוגמא, במקום קמפיין לטלוויזיית לוויין, איך לצפות ביורו 2008 :)

      • פופה   22 ביולי 2008 בשעה 19:35
        (#)

        :)

         

        אז בעצם הבעיה היא בתוכן של הקמפיין (כלומר זה שיש ביטויים/מודעות הכוללים לויין טלויזיה מחשב וכו) ולא במוצר עצמו? 

         

        או שיש מצב שאם אשאיר את תוכן הקמפיין כמו שהוא ואשנה את המוצר למוצר אחר זה יעבור?

         

        או… שפשוט צריך לשווק את המוצר מכיוון כזה שגוגל לא ישימו לב (כלומר לא להשתמש בביטויים מפלילים בקמפיין/עמוד נחיתה) ?

         

         

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!