חוויית ה-אפיליקון שלי

אני אתחיל פשוט ב-"WOW!", היה מדהים! איתי פז וענת, הצליחו לארגן כנס מדהים, ברמה גבוהה מאוד, שלא נופלת מהכנסים בחו"ל. עכשיו, כשהעברתי את הזמן מאז תום הכנס, בהברחת העייפות, על ידי השלמת שעות שינה, הגיע הזמן לסכם, וסוג של לחשוף את עצמי בפני הקוראים שלא הצליחו להגיע לכנס…

יום ראשון – ההכנות

היום החל בכך שאת כל היום אני אמור להעביר בהכנת המצגת שלי לכנס. את היום קודם לכן הקדשתי גם כן למטרה הזו. מה שעשיתי היה לכתוב נק' עליהם אני רוצה לדבר במצגת, מאחר ולא הייתי מרוצה ממה שכתבתי ביום קודם לכן, מחקתי הכל והתחלתי לכתוב מחדש… לאחר כמה שעות, כשסיימתי לכתוב, התחלתי להתכונן מול המראה. איכשהו המצגת, שהייתי צריך להתכונן לאורך של 45 ד', התארכה לאורך של שעתיים.

כשגיליתי את זה, היה כבר מאוחר, בערך 19:00, כשב-20:00 הייתי צריך להגיע לאירוע המקדים בבודגה בהרצליה. בדרך כלל לוקח לי בסביבות החצי שעה להגיע מ-"עיר הארובות" להרצליה. נכנסתי מהר להתקלח, הוצאתי כמה חולצות מהארון, אספתי את ה-EEE PC שלי, ויצאתי לדרך… כמובן שביציאה מ-"העיר עם השווארמה באמצע" נתקעתי רבע שעה בגלל מעבר רכבת, אבל המשכתי…

קבעתי עם רז שאני אאסוף אותו ב-19:50 מ-"הרצליה קיפוח", אבל רק ב-19:51 יצאתי למחלף אולגה. בסופו של דבר, בערך ב-20:15 אספתי את רז. התחנה הבאה הייתה לאסוף את רן ארוסי, מהרצליה פיתוח. אספנו אותו והמשכנו לבודגה. כמובן שהגענו באיחור אופנתי שכבר מזמן יצא מהאופנה בשעה 20:40, שם פגשנו את פליקס "משה" (לא לשנו).

היו די הרבה אנשים בבודגה, היה מגניב לדבר עם הרבה אפיליאייטס, לשתות ולאכול. בפנים נפגשנו עם אמיל וייפי, 50% מהצוות המרכיב את PPC Bully (לא לינק אפיליאייט). היה כיף נהננו, שתינו – יותר נכון הם שתו, אני אכלתי – כשנוהגים לא שותים! היה פצצה!
bodega חוויית ה אפיליקון שלי
"הכנופייה", מימין לשמאל: אני, פליקס (לא לשנו) "משה", אמיל, ייפי, רז, רן ארוסי.

מה שהיה הכי מצחיק בחלק הזה, שאורי מנור, אחלה גבר ומגיב אקטיבי בבלוג, שאל את רן ארוסי אם הוא מכיר את הפיג'מיסט, ואני אני נמצא שם… כל זה קרה כשאני נמצא במרחק 2 מטר ממנו. אז רן, תודה על החיפוי :)

נפרדנו מכולם לשלום… הקפצתי את רז הביתה, ואז אני ורן המשכנו למלון בשפיים. כמובן שלא הלכנו לישון, אלא הלכנו לאולם הכנסים, לעזור לאיתי פז ולענת פז (גברת אפיליקון המדהימה, שעשתה עבודה נפלאה, ומגיע לה כיפאק-היי גדול). שהייתנו באולם הכנסים נמשכה עד השעה 1:30 בלילה. כך הכל נראה בלילה לפני:

בסופו של דבר, כשסיימנו, אני רן ואיתי הלכנו ללובי של המלון. שוחחנו קצת על כל מיני דברים, סיפרתי להם על מה אני הולך לדבר במצגת, ובסופו של דבר, איתי התעייף והלך לישון. אני ורן, המשכנו לשבת בלובי, ולעבוד על המצגות שלנו. בסופו של דבר גם רן התעייף, וחתכנו לחדרים. אני המשכתי לעבוד על המצגת, והלכתי לישון ב-4:30 בבוקר.

יום שני – בוקר מיגרנה

מומחים משארים שבין היתר, מיגרנות נגרמות בגלל לחץ ובגלל חוסר שינה. אתם כבר יכולים להבין איזה "בוקר של כיף שהיה לי הבוקר". החל מהשעה 7:30, אני מקבל הרבה טלפונים, שמנסים לוודא שאני אתעורר בזמן. נכון, אלה היו כוונות טובות, אבל אתם יודעים… "הדרך לגיהינום מלא בכוונות טובות"… סתם צוחק…

ב-9:30 הגעתי בערך לאולם הכנסים. קשה לי לתאר את הלחץ בו הייתי. מה שעודד לי את המצב רוח, זה שפגשתי סוף-סוף את הגורו שלי – פליקס לשנו. המשכתי להיות ממש בלחץ, אבל ממש-ממש בלחץ, ובקושי הצלחתי לדבר עם עוברי האורח. לאחר כמה דקות, החל הכנס, וכולם נכנסו לאולם, אני נשארתי בחוץ לתאוורר קצת, וגם לעבוד על המצגת שלי עוד קצת.

בעוד אני עובד על המצגת, ניגשו אליי 2 בחורות, שנדמה שלא קר להן בכלל. הן היו "שכירות חרב" של אחת הרשתות בכנס, והצטלמו עם כולם. בדרך כלל, אני נחמד לבחורות, אבל הייתי בלחץ אז נפנפתי אותן. בסופו של דבר, ההתעקשות שלהן השתלמה, והתמונה צולמה תוך כדי שהן הראשונות שחוזות במצגת:
me and online365 חוויית ה אפיליקון שלי

ואז הגיע רגע האמת… הייתי צריך לעלות לבמה. הייתי ממש בלחץ, התרגשתי מאוד. כל הגוף רעד לי. ממש לפני המצגת שלי, הלכתי לשירותים, מרוב שרעדו לי הרגליים לא הצלחתי להוציא את מימיי. התכנון היה, שאיתי פז יציג אותי, ואני אעלה לבמה מתוך הקהל. בזמן שאיתי פז מציג אותי, אני יושב עם חברים ורועד. הם מנסים להרגיע אותי בטאקט שלא ראיתי כמותו בחיים: "אתה יודע? עשו סקר, ומצאו שהפחד מס' 1 בעולם זה פחד קהל. במקום השני נמצא הפחד מהמוות. מה שאומר שבהלוויות אנשים מעדיפים להיות בתוך הקבר מאשר לספוד…" – תודה זה היה מעודד!

ואז הגיע הרגע שלי, עליתי לבמה. הרגליים המשיכו לרעוד, וכך גם הקול וקו המחשבה. הכנתי 5 דפים שעל פיהם, הייתי אמור להעביר את המצגת. בסופו של דבר, ברגע האחרון החלטתי לא להצמד אליהם, ופשוט להגיד הכל מהראש. בחרתי לעשות כך, כי ההיצמדות לדפים הייתה מבלבלת אותי הרבה יותר. אחרי 3-5 דקות השתחררתי, וההרגשה הייתה מדהימה:

בסופו של דבר, הייתי מרוצה מאוד מהתוצאה, כי אני חושב שבאמת הצלחתי להעביר ערך מוסף במצגת, וגם נראה לי שהצופים היו מרוצים.

תודה ל-ybo-interactive.com על צילום הקטע הנ"ל. הם צילמו עוד קטעים מהמצגת, אבל אלו רק קטעים, ולא המצגת המלאה…

התעכבתי כל כך עם הפוסט, בגלל שרציתי להוסיף לפוסט הזה את כל המצגת במלואה, אבל בסופו של דבר חוסר ההבנה שלי בעריכת וידאו הכריעה, אבל אל דאגה זה כבר בטיפול, ויעלה בהמשך השבוע…

הנה תמונה מהמצגת:
me speaking חוויית ה אפיליקון שלי

את המשך היום, העברתי בשיחות עם אנשים, הכרתי כמה אנשים מגניבים מאוד, ששמחתי מאוד להכיר. היה ממש כיף לשוחח עם כולם:
mingling חוויית ה אפיליקון שלי

ככל שהזמן עבר המיגרנה שלי מהבוקר, התחזקה יותר ויותר. אבל בכל זאת לא יכולתי לותר על מסיבת אפיליאייטס בבר פתוח. הפעם לא יכולתי לנהוג, בגלל הכאב ראש, אז הצטרפתי לרן ולאישתו בדרך למועדון ה-"זיזי טריפו" בת"א. במסיבה היה כיף מאוד, הזכיר מאוד את מסיבות האפיליאייטס בחו"ל (לפחות את המעטות שאני הייתי בהן). לצערי, למרות שהיה בר פתוח, לא יצא לי להנות ממנו בגלל המיגרנה, למעט כמה רדבולים וכמה בקבוקי מים.

בסופו של דבר פליקס "משה" לא לשנו, חבר ילדות שלו צחי (שהוא גם בנאדם מדהים, ובדרך ליהיות אפיליאייט מדהים) ואני התקפלנו. הם הקפיצו אותי לשפיים, והמשיכו לנתניה. כשהגעתי למלון, פגשתי בלובי את אנדראה יאגר, ישבנו ודיברנו קצת. יותר נכון, אנדראה נזפה בי על כך שאני לא אוסף אימיילים. יש לה כושר שיכנוע טוב, אז יש סיכוי שאני אתחיל לאסוף אימיילים בעמודי הנחיתה שלי.

סוף סוף היום הארוך והמתיש הזה נגמר, הלכתי לישון – בלי שעון מעורר!

יום שלישי – הרבה יותר משוחרר

תיאורטית, בגלל העייפות ומחסור השינה ביום קודם לכן, הנפקתי לעצמי ביום שלישי פטור ליקיצה טבעית. "ביטוח לאומי" לא חשבו כך, והעירו אותי בערך ב-10:00 בבוקר ובנדיבותם הציעו לי לשלם ביטוח לאומי בכרטיס האשראי, אמרתי להם שאני לא מבין בזה כלום, והפנתי אותם לרו"ח שלי (שאני עוד אכתוב להם פריסל יום אחד… :) .

ואם כבר מדברים על מיסים, אז קשה לי שלא לציין את ההרצאה המדהימה שהעביר עו"ד יאיר בנימיני בנוגע למיסוי הכנסות מהאינטרנט. היה פשוט מרתק ובמקום. עוד הרצאה טובה שנכחתי בה, היה ה-Case Study של רן ארוסי. וכמובן, הפאנל שבו השתתפתי בנושא "איך לעשות יותר כסף מהתנועה שלך". את הפאנל כיבדו בנוכחותם רן ארוסי, סם מייקלסון, אנדראה יאגר (הזאת שנזפה בי על כך שאני לא אוסף אימיילים), פליקס לשנו האגדי ואני.

היה פשוט תענוג לשמוע את החבר'ה של הפאנל מדברים. הניסיון הרב שלהם בתחום פשוט קרן החוצה, ואני בטוח שהשפיע על כל הנוכחים. העצות שלי ממש התגמדו אל מול הניסיון שלהם, ואני מודה על כך שניתנה לי הזכות לשבת לצידם.

הטיפים שלי בפאנל היו:
1. לשלב 2 הצעות בעמוד נחיתה. כלומר למכור 2 דברים במקביל.
2. לעשות כסף מתנועה יוצאת, ז"א להקפיץ Popups ביציאה מהעמוד.
3. שני הדברים הללו פשוט עובדים!

את כל שאר שעות היום העברתי בשיחות עם אנשים. שמחתי לשוחח עם לוק ומטיו מטורונטו, שכבר פגשתי אותם בשייט ההוא של אדוואליאנט. באמת שהיה תענוג.

כמוכן, יש אפיליאייט נטוורקס שפשוט שואלות מה אני מקדם, ומצפות שאני אענה להם. לשמחתי, סוף סוף מצאתי תשובה הולמת לכך. מעכשיו, בכל פעם שישאלו אותי מה אני מקדם, אני אענה: "ויאגרה"! עשיתי ספליט-טסטינג בין הרבה תשובות, ומצאתי שזו התשובה שאחריה עוזבים אותי הכי מהר. כך שחברים, "אני מקדם ויאגרה! זה פשוט כיף לספק גברים מבוגרים, ולגרום להם לשמוח. אתם לא חושבים כך?"

אז הנה, עוד יום אפיליקון תם לו, ולצערי היה זה היום האחרון. אבל לא נורא, האפיליקון הבא ביוני… ולפני כן יש אפיליאייט סאמיט בינואר. יהיה מגניב.

סיכומים

אנשים יקרים, היה נורא כיף לפגוש את כולכם. אני מצטער שלא היה לי זמן לענות על השאלות של כולכם. מצטער אם יש מישהו שמרגיש שלא קיבל ממני תשובה מספיק טובה. העצה הכי טובה שאני יכול לתת לכם עכשיו זה "פשוט תעשו את זה!".

חוקי הבלוגינג הלא כתובים, אומרים שצריך לצרף לינק בכל פעם שאני מזכיר שם כלשהו. אבל אני חושב שהזכרתי יותר מידי פעמים את השמות פליקס לשנו, פליקס "משה" לא לשנו, רן ארוסי, אמיל, וכו… אז הנה רשימת לינקים:
רן ארוסי
יפי מ-PPC Bully
אמיל מ-PPC Bully
אנדראה יאגר שנזפה בי על כך שאני לא אוסף מיילים
פליקס לשנו – כשפגשתי אותו הרגשתי כמו מרקו שמצא את אמא :)
בלוג האופניים שלי – כנסו על מנת להבין לאן נעלמתי בספטמבר…

אנשים יקרים, תודה רבה שהנעמתם את זמני,
מקווה לראות את כולם בקרוב (פופה הבטיח שהוא מארגן מיט-אפ),
שיהיה לחיים,
יגאל פינס.
me goldstar חוויית ה אפיליקון שלי

64 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. רן   26 בנובמבר 2008 בשעה 22:10
    (#)

    ואוו אני תגובה ראשונה. קודם אני רוצה לומר שאתה כותב נהדר.

    שנית, ההרצאה שלך הייתה מדהימה, אתה תותח!

  2. אמיל   26 בנובמבר 2008 בשעה 22:18
    (#)

    יגאל,

    חוויה מדהימה לך ולכולנו.

    אין לי ספק שתמיד נזכר בנוסטלגיה על הכנס הראשון

    ואחד המסמרים בולטים שבו המיליונר בפיג'מה!

     

    בהחלט כל הכבוד לאיתי ולענת!

    שיחקתם אותה ובגדול.

     

    יגאל, הפגנת מצגת והצגה מצוינת.

    היה כיף לשמוע אותך, ידעת לסחוף את הקהל.

     

    לסיכום הרשה לי לקרוא בסיסמת

    ה או יו יו …. ouu ouu….ענק!!!

     

    אמיל והחברים.

     

     

  3. אחד   26 בנובמבר 2008 בשעה 22:55
    (#)

    נחמד..

    יצא לי לדבר איתך שם כמה מילים,

    אני באופן אישי גדול יותר מפליקס לשנו (הייתי בבלוג שלו וראיתי את המספרים)

    אבל דוגל חזק בכוח הנובע מחוסר חשיפה , לא מבין  מה החשיפה הזו נותנת.

     

    בהצלחה

    AFFILIATE

  4. פליקס לשנו   27 בנובמבר 2008 בשעה 0:18
    (#)

    תראה AFFILIATE,

     

    החשיפה עצמה לא נותנת כלום (חוץ מאולי זריקה לאגו) באופן אישי. להפך במקום מסויים היא אפילו מפריעה.

     

    אבל אני מאמין גדול במשהו שלמדתי מהספר אבא עשיר אבא עני:

    כשאתה כבר מצליח תרום חזרה לחברה".

     

    בקיצור הבלוג שלי והחשיפה נועדו לעזור לאנשים צעירים או  מבוגרים שרוצים לפתח קריירה או אפילו לעשות הכנסה צדדית. זאת תרומתי חזרה לחברה. צנועה אומנם אבל בכל זאת תרומה.

     

    אני זוכר טוב מאד איך זה להיות שכיר עם מינוס בבנק. או צעיר שמחפש את עצמו אחרי הצבא ולא ממש בא לו לעבוד בתחנות דלק או מלצרות.

     

    אם אתה אכן מצליח אני ממליץ לך לתרום באותה צורה. אתה לא צריך ממש להחשף (תראה את המיליונר שלא נחשף עד עכשיו).

     

    אני יכול להבטיח לך שלשמוע סיפור הצלחה של בחור צעיר שעזרת לכוון אותו למקום הנכון מרגיש הרבה יותר טוב מצ'ק שמן.

     

    ופיג'מיסט היה אחלה לפגוש אותך בכנס המדהים שהיה. תמשיך ככה.

     

     

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 14:32
      (#)

      AFFILIATE יקר,

      להעריך בנאדם על פי כמה הוא מרוויח אני חושב שזה לא המעשה הכי חכם. זה לא באמת משנה לי כמה כל בנאדם מרוויח, הנקודה היא שפליקס לשנו, נותן מעצמו לאחרים, וכך גם מהידע שלו. בלי פליקס לשנו, לא הייתי מגיע בכלל לתחום. ההערכה הרבה שאני רוכש לפליקס לשנו היא בגלל התרומה שלו, לא באמת איכפת לי כמה הוא מרוויח. זה העניין שלו ושל משפחתו.

      לגבי עצם החשיפה או לא, האמת שלא חשבתי על זה. לא נראה לי שזה באמת תורם לי משהו, כי אני לא מתכנן לעבור לתחום ההוראה או ההרצאות. אז בשורה התחתונה זה לא תורם לי כלום. אבל בכל זאת היה כיף.

      תחלס אני יכול לנסות להצטנע מפה ועד להודעה חדשה, אבל לפי דעתי להגיד שאין לי אגו, וזה לא תרם לאגו שלי, סתם יהיה לשקר. לכל אחד בסופו של דבר יש אגו, ולא משנה כמה הבנאדם מנסה לגמד את האגו…

      פליקס,
      אז אני מבין שאני גורם לך להרגיש טוב יותר מצ'ק שמן :) לכבוד הוא לי….

      חבל שלא יצא לנו לדבר יותר בכנס, אבל… וגאס לפנינו :)

      בסופו של דבר חברים,
      בהצלחה לשלושתינו,
      ושכל אחד יעשה את מה שעושה לו טוב.

  5. דרור   27 בנובמבר 2008 בשעה 1:17
    (#)

    יגאל היקר,

    שמחתי לפגוש אותך ולהכיר אותך. אין ספק כי עברת דרך ארוכה ב 11 חודשים האחרונים וכמו תמיד ההשקעה הניבה פירות. שמחתי לקרוא בבלוג את סיפורי ההצלחה אבל בעיקר את סיפורי הכישלון שמהם למדתי הכי הרבה.

    למרות שמדובר באירוע ולא בסגירה של בלוג, הרשה לי להגיד לך מילה אחת – תודה!

     

    לפליקס לשנו – מסכים עם דבריך אבל ראבק שחרר כמה פוסטים!! :)

     

  6. אפרת   27 בנובמבר 2008 בשעה 7:24
    (#)

    הייתם כולם גדולים ולמדנו המון ונהנו גם.

  7. woow   27 בנובמבר 2008 בשעה 9:06
    (#)

    פיג'מיסט מיליונר יקר,

     

    בתור חדרתי ובשם תושבי העיר חדרה אני רוצה להגיד לך תודה על כך שהוספת נקודות זכות לעיר שלנו (ואין ספק שזה קשה…).

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 14:40
      (#)

      אהלן,

      קודם כל אני שמח שיש עוד חדרתיעם בתחום, זה די מעודד :) לגבי העיר, חבל שהתושבים ממשיכים לירות לעצמם ברגל כל פעם מחדש. הבחירות האחרונות יעידו.

      אחרי כל המאמצים שלי בבחירות האחרונות, לנסות ולשנות משהו בהתנדבות כשלו, נראה לי שהרמתי ידיים.

      לא נורא,

      מקווה שמתישהו יהיה שינוי…

  8. אנונימי   27 בנובמבר 2008 בשעה 9:19
    (#)

    אתה בסדר!

     

  9. דודי   27 בנובמבר 2008 בשעה 9:34
    (#)

    יגאל היית מעולה, ההרצאה הייתה מצחיקה וכיפית והיה נחמד סוף סוף לראות מי הבן אדם שאני קורא את הבלוג שלו בכזו אדיקות.

    רציתי גם להגיד תודה על הזמן שלקחת לענות על כל השאלות שלי ושל האחרים – זה לא ברור מאליו ועשית את זה בכיף. 

     

    affilicon היה מעולה – לא תיארתי שאני אחזור כל כך מרוצה.

    קודם כל תודה למארגנים וסחטיין. רציתי גם לציין את ההרצאות המצויינות של פליקס לשנו, רן ארוסי סם מייקלסון ואנדראה יאגר – בוודאי שהם מקצועיים במה שהם עושים אבל מעל הכל הם אחלה אנשים שבאמת נהנים ממה שהם עושים וזה באמת מה שחשוב.

     

    אני אישית מקווה שקהילת ה PPC הישראלית תמשיך ותתהדק – כולנו מרוויחים מזה.

     

     

  10. אופיר   27 בנובמבר 2008 בשעה 10:25
    (#)

    היי יגאל,

     

    אופיר מ-K, הבטחתי שאצור קשר דרך הבלוג

     

    חייב לציין שהיה נהדר ושיגאל אחלה בחור, שמח לעזור ונותן מעצמו לטובת אחרים, גם אחרי שהכנס הסתיים – ורק על זה מגיע לברנש שאפו :)

     

    נהניתי מאוד

     

    יגאל, צור קשר במייל בזמנך הפנוי, אני רוצה לדסקס איתך קצת

     

    CHEERS! רגוע

     

     

  11. ערן   27 בנובמבר 2008 בשעה 12:40
    (#)

    קודם כל ולפני הכל -איתי וענת -קשה לתאר במילים לתאר את האופן המיקצועי והדרך האנושית שבה הם אירגנו את הכנס ולמה קשה במילים מפני שמרגע שנכנסתי לכנס ב-8 בבוקר יום שני ועד 18:30 יום שלישי נותקתי מהעולם החיצוני והייתי כולי שם -הם בנו את הכנס בחכמה ,תמיד היו שם לכל שאלה או בקשה והרגשת שהם מתנהגים כמו אמא אווזה -הכל יהייה כאן חלק ,מעניין וכייף, בתוך תרבות הסמוך שלנו הם בולטים כאנשים נדירים ממש!!!

    ועכשיו יגאל-כמו שהבטחתי מה שנאמר ב4 עניים בינינו ישאר אבל כמו שאמרתי לך בכנס -אתהאיש מבריק,מלא ידע, ויש לך אומץ לעשות את מה שהרבה אחרים חושבים שיעשו אבל דוחים את זה לאחרי החתונה או שהילד יגמור תיכון.

    לדעתי אם תמשיך כך בכל דבר שתבחר תצליח ותוכל להיות מנהיג של אנשים שזה דבר חשוב בכל ביזנס. 

    אז תודה לאיתי וענת

    תודה לכל המרצים ומשתתפי הפנלים

    ותודה לך יגאל על ביכולת והאומץ (וזה כמובן לא בא לסתור את דברי הביקורת שיש לי  ויש כמו שאתה יודע )

    מקווה להפגש בקרוב מי שהיה שם יודע שהכנס הזה הוא היסטוריה בהתהוות ומי שלא אני באמת ממליץ שלא יחמיץ את הכנס הבא .

     

    ערן שטינמץ 

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 14:45
      (#)

      אהלן ערן,

      אני מקבל את דברי הביקורת שלך, ומודה לך על הזמן שהשקעת באפיליקון להעביר לי אותם. שמח שליבנו את העניינים, והיה באמת כיף לפגוש אותך.

      שיהיה בהצלחה לשנינו.

  12. marxistSEO   27 בנובמבר 2008 בשעה 13:46
    (#)

    היה תענוג לראות ולשמוע אותך. ממש לכדת את הקהל. יש לך את זה לגמרי.

  13. אנונימי   27 בנובמבר 2008 בשעה 15:31
    (#)

    Dear CJ Publisher,

    Our records indicate that you have not yet
    submitted your tax information to Commission Junction. Since Commission
    Junction is required to collect tax information before an account is
    eligible for payment, it is important that you log in to your account
    and submit one of the online tax certification forms to ensure a timely
    payment. Please navigate to the Account tab and locate the Tax
    Information section within the CJ Account Manager™ to access our online
    tax forms.

    Regards,

    Commission Junction

     

    מישהו נתקל בזה?

    מאפה אני מוריד משם את הטופס לא הסתדרתי מי שיודע בבקשה עזרה…

     

  14. אני לא מפה   27 בנובמבר 2008 בשעה 15:35
  15. אנה   27 בנובמבר 2008 בשעה 16:24
    (#)

    היה כיף לשמוע את הרצאה שלך

    היה ממש כיף לראות המוני אנשים הולכים אחריך בכנס

     

    הכי כיף היה באמת לאמץ את אי אי אי שלך :) התחלתי להשתמש בו לאנשים אחרי במצבים שלא קשורים לאפילייט

     

    כך שמהפכה התחילה  

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 14:51
      (#)

      אהלן,

      תודה, כיף לשמוע את זה. ולגבי האי-אי-אי, אני ממליץ לך להשתמש במי-מי-מי-מי, כשאומרים את זה למישהו אחר, זה יותר מצחיק :)

  16. אנדראה   27 בנובמבר 2008 בשעה 17:52
    (#)

    Hi to Yigal and all your many fans!

     

    I know you wrote in English on my blog, so I should write in Hebrew. Oh well. If only life were fair :)

     

    I just hope this comes out looking normal.

     

    It was fantastic meeting you and look forward to crossing paths again or staying in touch.

     

    Thanks for the link. I linked to you today in my blog post. Come check it out. 

     

     

  17. אבי בוץ   27 בנובמבר 2008 בשעה 19:27
    (#)

    יצא לכם לדבר על המשבר הכלכלי, וכיצד הוא משפיע על המכירות?

  18. המבולבל   27 בנובמבר 2008 בשעה 19:49
    (#)

    היה באמת אחלה כנס (ראשון שלי אבל לא האחרון).

     

    ומקווה שתמשיך לכתוב פה בבלוג ולא תפרוש

  19. אנונימי   27 בנובמבר 2008 בשעה 21:26
    (#)

    שמח בשבילך על העולם החדש שגילת.

    אך אותי עדיין מעניין יותר דיווח הרווחים והדרך למיליון…

    יהיו עוד עדכוני הכנסות? (לפחות עד המליון )

    • המיליונר בפיגמה   7 בדצמבר 2008 בשעה 22:55
      (#)

      לא.

      מהסיבה שאני לא מעוניין שאנשים במכירים אותי יכנסו לי לכיס, כל עוד הייתי אנונימי זה היה סבבה, עכשיו זה מיותר.

  20. פופה   27 בנובמבר 2008 בשעה 22:46
    (#)

    הי בן אדם!

    שמע הכנס הזה היה חתיכת לונה פארק, במיוחד לאלו שזו היתה הפעם הראשונה שלהם. היה כיף מטורף! לא יודע כמה אנשים היו שם בזכותך (נראה לי פלח לא מבוטל בכלל) – אני ביניהם.

     

    היה ממש כיף לפגוש אותך, וכמו שאמרתי לך כבר – יש לך קארמה מדבקת!

     

    keep rocking

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 14:56
      (#)

      אהלצן פופה,

      גם לי היה כיף לפגוש אותך,
      כמו שאמרתי לך, אתה בדרך הנכונה.

      תודה על שיחת הקארמה,
      יש מצב שאתה צודק.

      בהצלחה…

  21. מתן   27 בנובמבר 2008 בשעה 23:14
    (#)

    הי יגאל, ההרצאה שלך היתה פשוט כיף. מזמן לא הייתי בהרצאה כל כך מחכימה ומעוררת השראה. דבר נוסף שהדהים אותי היה כמות הספונסרים שעוסקים בהימורים. לא ידעתי שישראל היא כזאת מעצמת הימורים עולמית. אני חושב להיכנס לתחום, עם איזו מהחברות היית ממליץ להתחיל עבודה?

    • בוריס   27 בנובמבר 2008 בשעה 23:54
      (#)

      הכי אמינה וגדולה זאת חברת האפיליאטס שעובדת עם pokerparty גם 888 גדולה אמינה ומכובדת. לגבי השאר אני לא ממש יודע אבל הרבה מהן זה בעצם white label זאת אומרת אתרי אינטרנט שקיבלו היתר מחברה גדולה יותר ועובדים עם המערכת שלה. שיווק הימורים הוא אמנם עסק מכניס מאוד למי שמצליח בו (ויש ישראלים שעושים מזה מאות אלפי דולרים בשנה…)

      אבל זה גם עסק מסובך מאוד כי ערוצי שיווק כמו ppc בגוגל ורשתות חברתיות סגורות בפני המשווקים. המלצה שלי אם אתה מתחיל גש לשיווק לידים או מוצרים דיגיטליים לתקופה מסוימת ורק אחר כך תיכנס לשוק הזה.

       

      • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 14:57
        (#)

        אהלן,

        אני לא מבין כל כך בהימורים, אבל הקטע הוא שבארה"ב, ההימורים אסורים. אז החברות הימורים גם לא באים לכנסים. מהסיבה הזו הם מנסים להדחף לכל חור.

        שיהיה בהצלחה בכל מקרה…

  22. Johnny the Doe   28 בנובמבר 2008 בשעה 0:01
    (#)

    היי יגאל,

     

    רק רציתי להוסיף את הפרגון שלי על ההרצאה המשעשעת והמסירות בפאנל השאלות והתשובות שערכת off stage.

     

     אפיליקון הראשון היה מעולה ותרם לי המון גם מבחינה מקצועית וגם בתוספת מוטיבציה ודלק להמשיך ולהרצאה שלך בין כל ותיקי התחום היה חלק נכבד בזה.

     

     אז תודה ותמשיך לעשות חיל,

    דורון ( {Keyword:25 Chars Max}  ;-) ).

     

    נ.ב.

    זה רק אני או שמופע הטלפתיה / בידור / presell ל-WeSell היה קורע? ;-)

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 15:00
      (#)

      אהלן דורון,

      לא ראיתי את המופע של וויסל, אז אני לא יכול להגיב.

      בהחלט כנסים כאלה נותנים המון מוטיבציה, אני זוכר עוד את המוטיבציה שלי אחרי האפיליאייט סאמיט, זה היה משהו מדהים!

      ואהבתי את התג שלך,
      סחתיין על המקוריות…

  23. יגאל   28 בנובמבר 2008 בשעה 0:42
    (#)

    Johnny the Doe זה רק אתה אחי….  :-)

     

    היי יגאל

     

    טוב נו מה עוד אפשר להגיד שלא אמרו כבר לפני, היה כיף לא נורמאלי!!! מאוד מאוד נהנתי והחכמתי, תודה יגאל על הכול, עוד נתראה בכנס הבא ביוני, הקטע של האויי אויי אויי היה פשוט גדול נכון ומצחיק

     

    אחלה אחלה אחלה של כנס אין מילים !!!! 

     

    תמשיך לכתוב ואנחנו נמשיך לקרוא ולהגיב :-)

     

    תודה,

     

    יגאל 

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 15:01
      (#)

      היי יגאל,

      שמחתי להכיר אותך, וגבר אמרתי לך שיש לנו הרבה דברים משותפים מעבר לשם.

      אין ספק שאני אמשיך לכתוב,

      שיהיה בהצלחה…

  24. צחי   28 בנובמבר 2008 בשעה 2:38
    (#)

    הרצאה מעולה, חבר'ה מדהימים, כנס ברמה גבוהה

     

    אכן היה כנס מעולה, הרבה חוויות,מידע ואנשים איכותיים משכמם ומעלה

    וגולת הכותרת היתה ההרצאה של " המיליונר בפיג'מה "  הלא הוא יגאל 

    אני חושב שההרצאה עשתה לכולם מתוק על השפתיים, הרצאה שבאה ממקום אמיתי וכל כך

    טבעי, שנוגעת במאסטרים הגדולים ובמתחילים המאותגרים

     

    נהניתי מאוד מהשיחות הקבוצתיות והאישיות, הטיפים והסיפורים של שי,

    פליקס(משה),פליקס(המקורי), רן, אנדראה, יגאל, רז, צוות PPC BULLY, המעודדות של 

    אונליין 365  ועוד רבים וטובים,

     

    בזכות זה יצאתי מחוזק מנטלית ומקצועית ועם סופר מוטיבציה להמשך

    וחשוב מאוד להודות לאיתי פז וכל הנוגעים בהקמה וניהול הכנס, היה מצויין

     

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 15:03
      (#)

      אהלן צחי,

      אותך אני מכיר כבר הרבה זמן, אין לי יותר מידי מה להגיד חוץ מזה שאתה אחלה בנאדם, ואני בטוח שאתה תצליח. פשוטו יש לך את זה… רק צריך להרים עוד קמפיינים.

      ורק שאלה קטנה,
      מה עם ההקלטוה שןל המצגת ? :)

      • צחי   30 בנובמבר 2008 בשעה 23:37
        (#)

        יגאל הצילומים בעריכה 

         

        אני אמסור לך אותם בהזדמנות הקרובה דרך משה 

  25. הנפעמת   28 בנובמבר 2008 בשעה 9:57
    (#)

     

    בוקר טוב,

    אכן הבקרים והימים שאחרי הכנס היו פשוט מלאי מוטיבציה והתרוממות רוח. ללא ספק כנס מדהים!!! אני פשוט לא יכולה לחכות כבר לכנס הבא.כולם היו מעולים איתי פז פשוט תותח על שהצליח להרים כנס כל כך מקצועי ומושקע.

    ואתה – אתה היית מעולה. סחטיין על כמות הסבלנות, שאני מניחה שנובעת מה passion שלך לתחום, אבל זה ממש לא דבר טריוויאלי (להיות מוקף בעדת מעריצים כל הזמן ולספק לכולם תשובות)! התשוקה שלך לתחום (וכמובן כל הבלוג הזה והמצגת והכל!) היו פשוט מעוררי השראה.

    פשוט תמשיך.

    אז תודה ונתראה בכנס הבא.

     

     

  26. יגאל   28 בנובמבר 2008 בשעה 11:03
    (#)

     היי

     

    רציתי רק להוסיף, שלדעתי הרגע הכי מדהים בכנס היה כשאחד הדוברים שאל מי קרא את "אבא עשיר אבא עני" ונראה לי שלא היה אדם אחד באולם שלא הרים יד, למי שלא שם לב, ובעיני זה אומר משהו!

    אני יודע שהמון קראו את הספר אבל לדעתי זה שכולם שם הרימו ידיים וכולם שם גם נקטו בפעולה, שהיא עצם ההגעה לכנס, בניסיון לקדם את החיים שלהם לכיוון של עצמאות פיננסית היא היא המדהימה כל כך בעיניי כי היא המבדילה בין כל האנשים שהיו בכנס לבין כל שאר המאוננים מנטלית כמו שהגדרת טוב כל כך 

     

    כך שבעיניי זה היה הרגע הכי מדהים בכנס.

     

    יחד עם זאת הכי נהנתי מההרצאה שלך  

  27. אור מרטונוביץ   28 בנובמבר 2008 בשעה 20:52
    (#)

    יגאל, הכרתי אותך פעם ראשונה בכנס והיה כיף להכיר!

    העברת אחלה הרצאה, היה ממש מרענן לשמוע סיפור אישי.

     

    אנצל את הרגע להציג את עצמי – אני בן 23, התפטרתי מהעבודה לפני שלושה חודשים, טסתי להודו לחודשיים ועכשיו, כשכל הגשרים מאחורי שרופים, אני עושה את דרכי בהתלהבות לעבר עצמאות כלכלית .

     

    תודה רבה על ההשראה

     

    אור

  28. אנונימי   29 בנובמבר 2008 בשעה 2:49
    (#)

    יגאל

     

    אחלה מצגת (ואחלה כנס)

     

    ז'אן

    • המיליונר בפיגמה   29 בנובמבר 2008 בשעה 15:08
      (#)

      אהלן ז'אן,

      שמחתי לראות אותך שם, תמיד כיף לראות מישהו מ-180 (כבוד!). ואני עוד זוכר שהיית המפקד התורן הראשון שלי, כשעשיתי פעם ראשונה שמירה.

      אז תודה על כך… :)

  29. שי   29 בנובמבר 2008 בשעה 19:40
    (#)

    היי יגאל,היה כנס מדהים והכול בזכותך!! עבר כבר כמעט שבוע ועדיין לא התאוששתי…אני מלא מוטיבציה שהתחילה בבלוג שלך והוכפלה פי 10 בכנס! ועוד יש את וגאס לפנינו…(מעניין מה אני אגיד אחרי וגאס…)היה כייף לפגוש את כולם!שי

  30. רועי   1 בדצמבר 2008 בשעה 23:08
    (#)

    יגאל היה מאוד נחמד להכיר אותך ואת פליקס (משה).

     

    אני אשמח אם כשההרצאה שלך תעלה לרשת, תפתח על זה פוסט חדש כדי שאני לא אפספס את ההרצאה (לצערי פספסתי את ההרצאה שלך בכנס).

     

    תודה, רועי.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!