לפני כמה שנים היה לי רעיון גאוני. עיצבנה אותי העובדה שאם אני רוצה לעשות סקרינשוט ולשלוח למישהו, אני צריך להעלות את הקובץ. הפתרון שלי היה פשוט, ברגע שלוקחים סקרינשוט הוא הופך אותו ל-Short URL…
בתור מתכנת, היה לי כמעט את כל הידע הדרוש לבנות מוצר כזה. היה חסר אולי 10% של השלמות.
רואים אותך ביום שלישי?
לפני חודש בערך, פנתה אליי בחורה בשם דנה. היא סיפרה לי על כנס Affiliate Marketing שהיא מרימה. היא ביקשה שאני אעביר מצגת בכנס.
ואני? אני מקבל הצעה כזו כמעט כל חודש. אז הייתי ממש מגעיל לדנה (סליחה דנה). דנה התעקשה ושכנעה אותי שהיא לא "גורו שקר כלשהו". היא פשוט ראתה וואקום בתחום של כנסי האפיליאייט בארץ, ונקטה פעולה.
לאחר שהיא שכנעה אותי שהכוונות שלה טובות ובאמת חשוב לה להרים כנס מקצועי ולא כנס חלומות, הסכמתי להרתם למשימה ולעזור בכל מה שאני יכול. שזה אומר גם להעביר מצגת…
למה אין יותר VisionCamp?
מי שזוכר, או היה נוכח, לפני 4 שנים הרמתי שני כנסים. הכנס הראשון היה מוצלח מאוד, הכנס השני היה קצת פחות (לדעתי).
זה היה סיוט לארגן את הכנס, מבחינה בירוקרטית וביחד עם העובדה שאכזבתי את עצמי בכנס השני, ירדה לי המוטיבציה להמשיך עם זה.
מה גם? שאחת המוטיבציות הגדולות שלי להרמת הכנס דיאז, היה תור הזהב הקודם של הגורואים. כל יום היה מגיע איזה גורו חדש, כמו שחקנים בינוניים למכבי חיפה.
אני האמנתי, שאם אני אתן את כל-כולי וארים את הכנס הכי טוב שהייתי בו, ואגבה עליו מחיר סמלי (אם זכרוני לא מטעה אותי זה היה 249 ש"ח לנרשמים המוקדמים), זה יסלק את כל הגורואים מפני השטח.
אני לא יודע אם בזכותי, או לא… הגורואים התהדו כלא היו ולא היה יותר צורך בכנס שלי.
אולי מתישהו נעשה עוד גיג, אבל לא נראה לי בעתיד הקרוב…
הוואקום
ב-4 שנים האחרונות, אף אחד לא זיהה את ההזדמנות העסקית וניסה למלא את הוואקום שלי. מדינת ישראל, היא אימפרייה של אפיליאצייה, בכל קנה מידה.
ועדיין, אף אחד לא טרח להרים כנס, מקצועי (למטרות רווח כמובן, כן?), שפונה לאפיליאטורים בארץ.
היו מיטאפים פה ושם…
אבל לא היה כנס…
בהזדמנות הזו, אני אציין, שכל מי שירים מיטאפ או כנס מקצועי ויוכיח לי שהכוונות שלו הם לא למכור חלומות, על התמקצעות, ייקבל ממני כל במה אפשרית שאני רק יכול לתת.
אפיליאייט מרקטינג בשבילי זה לא רק פרנסה, זה אובססיה כמו של מהמרים.
וכפטריוט, חשוב לי שיהיה ייצוג לאובססיה שלי גם בארץ.
לכן אני דוחף את ה-Affiliatech בכל הזדמנות. חשוב לי שהכנס יצליח וגם חשוב לי שדנה תרוויח על המאמץ העצום שהיא משקיעה בכנס.
האימפריה מכה שנית
לצערי הרב ההיסטוריה חוזרת.
סוחרי החלומות חזרו למדינתינו. הפעם משודרגים.
בינינו, חזרתם גם נתנה לי מוטיבציה לחזור לכתוב בבלוג. אני פשוט לא יכול לעמוד בצד ולראות את ערימות הזבל שמוכרים לאנשים.
את ההזנייה שעושים לי.
הם עד כדי כך משודרגים, שאפילו אחותי שאלה אותי: "רגע תגיד, אתה כמו GURU WTF?!?!", זה שבר אותי.
ומשיחות עם קולגות בתחום, הפרזיטים האלה מעצבנים גם אותם.
אני רק מדמיין לעצמי, איזה חוקים הקומיסרים שלנו היו מחוקקים אם היו מוציאים קורס: "איך לעשות כסף בתור חבר כנסת?".
אני צריך עזרה
מחר (יום חמישי ה-30 ביוני), זה היום האחרון להגשת נושאי המצגות. אני חייב עזרה.
אני לא יודע באיזה נושא להעביר את המצגת.
אגב, זה רלוונטי גם למי שנבצר ממנו מלהגיע. המצגת תצולם בוידאו ולכן בסוף לכולם יהיה גישה.
אני רוצה לעשות ניסוי מעניין. במקום שתגידו לי על איזה נושא לדבר.
תגידו לי, מה את/ה הולך לעשות בערב אחרי הכנס?
אני כבר אדע להשלים לך את ה-10% שחסר לך.
זה לא חייב להיות של מתחילם. זה יכול להיות גם מתקדמים.
פשוט תכתבו, מה אתם הולכים לעשות, ביום שלישי בערב אחרי הכנס….
ולגבי הרעיון שהיה לי? כמה חודשים לאחר מכן, יצא מוצר שקוראים לו Droplr. הייתי מהמשתמשים הראשונים שלהם. ואני משלם להם עד היום $10 כל חודש. לאחר מכן, הרבה חברות העתיקו אותם.
מבחינה טכנולוגית, זה לא מוצר קשה לפיתוח. הייתי יכול לפתח כזה בשבוע אם רק הייתי משקיע כמה שעות בללמוד את ה-10% שחסר לי.
אל תהיו כמוני, תגידו לי מה אתם רוצים לעשות ביום שלישי בערב, ואני כבר אדע מה ה-10% שחסר…
נ.ב. עוד פעם קישור לכנס. מזכיר, קופון pjs2008, אני לא מרוויח כלום. הקופון הוא למטרות טראקינג בשביל האגו העצמי שלי אל מול נתיבי התנועה האחרים.
נ.ב.2. בעברית צריך לכתוב נ"ב ולא נ.ב. כך על פי האקדמיה העברית. אני סתם מעתיק מאנגלית.
נ.ב.3. מה גם שבניגוד לאנגלית, לא ממספרים נ.ב.-ים. אם רוצים לעשות נ.ב.2 אז כותבים נ.נ.ב. וכך הלאה ברקורסיה.
נ.ב.4. כל החיים חשבתי, שנ.ב. זה "נזכרתי במשהו", אבל המקור זה "נוסף בסוף" או "נוסף בצד".
נ.ב.5. המקור של נ.ב. הגיע כשהיו שולחים מכתבים בכתב יד. אי אפשר היה לתקן, אז היו מוסיפים תיקונים ב-"נ.ב."
נ.ב.6. משווקים משתמשים בנ.ב.-ים בעיקר בשביל לחזור על מסרים ובשביל לכתוב תוכן אוף-טופיק.
נ.ב.7. אני הולך לנסות משהו מרושע שקראתי איפשהו, וזה לייצר סיפור בהמשכים בנ.ב.-ים בין פוסט לפוסט. מעניין מה יהיו התוצאות
נ.ב.8. אחרון ודי… תירשמו לכנס Affiliatech עם הקופון pjs2008.
אהלן גבר! אותי מעניין מה חוקי הבסיס להקמת עסק מצליח באינטרנט, ה-"עשה ואל תעשה" של עסק שאם אלך על פי הקווים המנחים האלה (תוכן, ערך, בשורה, וכו') יהיה לי עסק מצליח.
אני בטוח שתצליח להאיר בנושא. הרי אמרת שהקמת 2 אתרים גדולים, ואני בטוח שניתן לכמת את הצעדים וה"חוקים" שביצעת ולהראות אותם ב-high level.
חולה על הבלוג הזה! ממש שמח שחזרת אלוף!
תודה,
החוק הוא שאין חוקים. אתה ממציא את החוקים תוך כדי תנועה.
אבל אני אחשוב על משהו.
בערב אחרי כנס (לא הזה כי לא אגיע, אך רבים וטובים אחרים), אני מפוצץ ברעיונות לדברים חדשים לעשות, אך בסוף אני חוזר לרפרש נתונים של קמפיינים קיימים ברשתות אפילייט, ובתכלס מחכה למותם בשביל להקים פרומושן חדש, באותה טכניקה כמו מקודם, ללא שום קשר לכנס כזה או אחר. There, I said it.
זה המיינדסט שבאים איתו לכנס.
יותר לקראת הכנס, אני אכתוב פוסט על איך אני מגיע לכנס ומה הציפיות שלי.
כמה קמפיינים אתה מנהל במקביל?
שמע יגאל אני רוצה להפנות את תשומת לבך למשהו שחשבתי עליו בזמן האחרון, אני קורא לזה פרדוקס המשווק. הייתי אומר שבאופן כללי מאיך שאני בדרך כלל בורר ידע, כמה שהכותב הוא יותר איש מכירות, ככה הידע פחות יעיל ותמציתי בשבילי, אני אקרא את הספר שלו למטרות הנאה, אבל לא מעבר (כללי מאד, אבל חוסך לי גם הרבה מאד כסף). מי כותב תוכן איכותי ומועיל? בדרך כלל אלו אנשי מקצוע. מתמטיקה אי אפשר ללמוד מאיזה אחד שכל מה שהוא יודע זה להיות כריזמטי, וככה גם לא נהיגה. מה הבעיה בנוגע ללמידת שיווק? הבעיה היא שמשווקים הם משווקים ועל פי כלל האצבע שלי אסור לסמוך על משווקים, כי מה שהם עושים זה למכור, קח משווק "נורמאלי/ממוצע/רגיל" אבל אפילו ברמה גבוהה, תן לו לכתוב ספר וברור איזה סוג של תוכן יכנס אליו… רמז – 90% מהזמן זה לגרום לך להרגיש שההצלחה מעבר לפינה, לגרום לך להיות אופטימי ברגע קריאת השורות וכו' וכו' וכו', אבל בסוף עם מה יצאת מהקריאה? סבבה אז יש טעם לקרוא איזה ספר 2 כאלו אבל הם באיזשהו שלב מתחילים לחזור על עצמם, לזה יש אבא עשיר וההוא גילה סוד, לא אותו דבר אבל אותו חוסר בתוכן פרקטי ומועיל.
עכשיו השאלה הגדולה היא, האם אותו משווק הוא רק איש שיווק לא רע או באמת איש מקצוע (כמעט כל גורו שקר מצליח יודע שיווק ברמה מסויימת, אחרת הוא לרוב סתם עוד גורו לא מצליח – ושוב, פרדוקס הגורו יגרום לו לתת תוכן חסר ערך, כי מי קונה תוכן יבש? רק מי שבאמת מתעניין בתחום, לא מי שרוצה להתעשר מהר, וממי שבאמת אוהב את התחום הרבה יותר קשה להוציא כסף כי אי אפשר לעשות עליו טריקים).
לונג סטורי שורט כי באמת שדפקתי כאן חפירה עד לסין, השאלה הראשונה היא אם לגורו יש אינטרס מסויים (כמעט תמיד התשובה היא כן, שתקנה את הקורס / Ebook, ושאני אומר כמעט תמיד זה רק כדי לא להכליל)
השאלה השניה היא האם לאותו גורו יש בכלל את הידע שהוא מתיימר להקנות לתלמד. האם כל איש שיווק ברמה גבוהה יכול ללמד גם קורס לדרופ שיפינג? (ומי בכלל צריך קורס כזה?)
וכמובן שהשאלה השלישית וכנראה הכי רלוונטית וחשובה באופן משמעותי היא, איזה סוג של אינטרס יש לאותו "גורו" או מורה ומה הוא רוצה לקדם. האם המטרה של אותו גורו היא לבסס את עצמו כסמכות אמיתית, האם לאותו גורו יש כבר חברה מצליחה שלא קשורה לספר, והוא רוצה להוציא ספר מקצועי ומעולה כדי לעשות יחסי ציבור לחברה שלו (ואז יש סיכוי טוב יותר שהספר באמת מועיל), או שהוא רוצה לדפוק קופה בקליקבנק? בקיצור, אל תהיו כבשים
שמע,
אני לא מוכר חלומות, ואני מאמין שאם אני אעשה מוצר, אני אמכור יותר מכל גורו שאי פעם דרך בארץ.
למה?
פשוט, כי אני יכול להביא הוכחות. מי הטסטימוניאלז של אותם גורואים? דפנה משדרות?
אני אביא לך את מנכל קליקבנק שיעיד שאני האפיליאייט הכי גדול שלו.
ועוד 10 רשתות שיעידו.
אי אפשר לעשות טריקים? מי אמר שצריך לעשות טריקים?
לפני 3 שנים, שילמתי על קורס של בחור בשם אודי דהן, 12,000 ש"ח. הקורס היה שבוע בכל מיני נושאים מתקדמים בתכנות.
ועוד הייתי צריך להתחנן להכנס לקורס. הקורס היה מפוצץ והייתי ב-Waiting List. הוא לא מכר לי סיסמאות. אני פשוט יודע שהוא מקצוען. קראתי כל מילה ומילה שהוא כתב בבלוג שלו.
וברגע שראיתי שיש לו קורס בארץ (כי לרוב הוא מלמד בחול), ישר הלכתי.
אז לא רק שאפשר למכור קורסים מקצועיים, אפשר למכור אותם גם ביותר כסף. כי האיש מקצוע יודע להעריך יותר נכון את הערך שהוא מקבל.
עוד משהו, החברת אינפו פרודאקטס הכי גדולה בעולם, קוראים לה Beach Body. אני מת עליהם ועל השיווק שלהם. בוא תגיד לי אם הם מוכרים חלומות, הנה VSL שלהם:
https://www.beachbody.com/product/fitness_programs/insanity.do
"השאלה השניה היא האם לאותו גורו יש בכלל את הידע שהוא מתיימר להקנות לתלמד?"
ב-99% מהמקרים לא. ראיתי מספיק קורסים של גורואים בשביל לדעת שאין להם מושג על מה הם מדברים.
הגורו היחיד שאני מכיר, והוא יושב די בצל, זה אנדרה צ'אפרון. הוא עשה מספיק דברים בעבר והוא יודע על מה הוא מדבר.
בסופו של דבר, אתה רוצה ללמוד ממישהו עם ניסיון. לפני שאני קורא ספר כלשהו, אני עושה מחקר על הסופר ובודק מה הניסיון שלו.
לידע אין משמעות. יש יותר מידי ידע שהוא לא פרקטי. ניסיון לעומת זאת, זה דבר אחר.
אני יכול להגיד לך דבר כזה, גם בארץ, יצא לי לדבר עם כמה גורואים בעבר והם מכונות קריאה. יש להם ידע עצום. אני לא אגיד שאין להם ידע. הם קוראים מלא. הם יודעים יותר ממני.
רק מה אין להם? ניסיון. הרבה מהידע שלהם הוא תיאורטי. וזה שווה לתחת.
האם כל איש שיווק ברמה גבוהה יכול ללמד גם קורס לדרופ שיפינג?
קראתי מספיק על דרופשיפינג. אני יכול להעביר קורס על דרופשיפינג. הרי בסופו של דבר הכל משחק. הכל סקריפט שמקריאים. מי שיש לו יכולות תיאטרליות יכול גם בלי להיות גאון בשיווק.
בכל מקרה, אני קראתי מספיק על דרופשיפינג, אבל אני לא יכול לעזור לך בזה. כי יש לי 0 ניסיון בזה.
כך לדוגמא את כל תחום ה-Media Buying. התיאוריה היא קלה מאוד. הפרקטיקה היא קשה.
לגבי השאלה השלישית? זה מאוד פופולארי. כך את Jason Fried לדוגמא מ-37 סיגנלס. כמובן שהוא לא עושה את זה בשביל להפסיד. וזה גם לא רלוונטי אם הוא רוצה לדפוק קופה.
אם יבוא אליי בנאדם עם ניסיון, גם אם הוא פשט רגל. אני אקנה את הקורס שלו. רק מה? התפקיד שלך הוא לדעת מה הניסיון הזה… האם אתה מסתמך על הסיפורים שלו? או סיפורים אחרים…
שורה תחתונה, אם אתה מחפש ממי ללמוד, תסתכל כמו מי אתה רוצה להיות, וממנו תלמד. זה מה שמנחה אותי.
אי אפשר להשוות בין הדרך שאתה מתנהל עם השם שלך לדרך שבה גורו רנדומאלי מתנהל עם השם שלו, רק מהאתר אפשר לראות את זה. למה אני מתכוון? גורו רנדומאלי היה מפוצץ את הפוסטים שלו בבילבולי ביצים ולא באמת משקיע בכתיבה אלא עושה את זה בצורה "מקצועית", משקיע כמה שפחות זמן שאפשרי בתוכן שהוא יותר מכוון מכירה ופחות באמת מכיל איכות.
עכשיו אני אמשיך ואגיד שאני גם חושב שהספר/קורס שלך ימכור יותר, ולמה? כי הבלוג הזה, איכשהו במקרה הספציפי הזה עושה בשבילך עבודה יותר טובה מכל אתר תדמיתי שלא תבנה וזה ברור גם לך. כל מי שקורא פה בבלוג יודע שאתה בעסק כמעט עשור. אף בנאדם לא כותב במשך כמעט עשור פוסטים (ועוד פוסטים מגוונים) אם הוא לא מאד אוהב את הנושא, ואתה לא צריך לתת הוכחה מקליקבנק כדי שזה יהיה ברור.
הבעיה הגדולה בעיניי שהמקרה שלך הוא מקרה נדיר מאד… רוב הגורואים לא מאד מוכרים לפני שהם מתחילים למכור את הקורס שלהם, ואז הדרך למצוא קהל היא דרך סחר בחלומות, או לפחות הדרך הקלה ביותר.
מה שאתה אומר בנוגע לשאלה השלישית זה מעניין, אבל אני אומר שמעבר לרצון הטוב שזה בהחלט גם דבר חשוב, האינטרס שלך לשמור על השם הטוב שלך לא יאפשר לך לכתוב זבל, גם אם תדע שזה ימכור יותר. (תקן אותי אם אני טועה לגבי זה, לא יכול לדבר בשמך) אין פה שחור ולבן, ברור שאם בנאדם כותב ספר הוא רוצה גם למכור אותו, השאלה על מה הדגש? על להשאר סמכות בתחום או למכור מלא עותקים של ספר בלי ערך. בכל תוכן בינוני ומעלה שהוא לא ספר סקאם מעורבב רצון טוב אז אני אתעלם מהגורם הזה, שהוא בהחלט משמעותי גם.
בקיצור סופ"ש נעים לכולם
אפשר להצליח גם כשאתה מגיע משום מקום…
תיקח את הבחור הזה לדוגמא:
http://conversionxl.com/blog/
אני עוקב אחריו מהיום הראשון שהוא התחיל. הוא כתב פוסט כל כך טוב בחינם. כל כך טוב. ממש טוב. שהוא נהיה שם דבר בתוך יום אחד.
בסה"כ, בשביל לייצר לפחות חצי אותוריטה, אתה צריך פוסט אחד ממש-ממש-ממש טוב, והמשכיות. זה הכל.
הבלוג שלי נהיה פופולארי כבר אחרי 3 שבועות.
לגביי?
אם אני אכתוב ספר? (מתישהו אני אכתוב, זה אחת המטרות שלי… אבל כנראה זה יהיה באנגלית והוא יימכר באמזון במחיר של ספר).
אני אקדם אותו הכי חזק שאני יכול. בצורה הכי אגרסיבית שאני יכול.
ואני אעשה את זה בתנאי, שאני לא מתפשר על הערכים והאמונות שלי. אם אני אכתוב ספר, ההבטחה תהייה דם, יזע ודמעות וכמובן אור בקצה המנהרה. זה מה שאני מאמין בו. רוסי, מה אני אעשה?
ועוד משהו… אני אקדם אותו בצורה אגרסיבית. כי אני לא אתן לספר להתפרסם עם שמי, מבלי שקראתי אותו 10 פעם ובדקתי כל מילה בו. אני אפילו אדאג שלא יהיו בו שגיאות כתיב
נשמע טוב, כולנו מחכים.
*מצפים
אין מה לצפות. זה יותר בגדר חלום.
מתישהו זה יקרה
גאד דאמיט..
אני מת לדעת מה אתה חושב על אדם טל:)
+1 !!!!!!
מקווה שאוכל להגיע. ממש.
הייתי שמחה לשמוע על איזה טכנולוגיות ואיזה כלים טובים ואמינים יש היום בשוק, מה המומלצים היום לעומת פעם ומאיזה בחינה.
לא משתמשים בכלים שלא היו קיימים לפני 5 שנים. סליחה שאני מאכזב.
…
מבולגן , קופץ מנושא לנושא , לא ממוקד… איזה מן פוסט זה?
מעבר לשנאה (אולי מודצקת) למוכרי החלומות – לא הצלחתי להבין כלום מהפוסט הזה.
תחזור בבקשה לאדיטור ותעלה אותו מחדש… ככה לא מעלים פוסט
כשאני אומר להקים בלוג בנושא שאוהבים, בשביל שיהיה אפשר לבדוק עליו דברים, גם על זה אני מדבר.
אני תמיד בודק תבניות כתיבה חדשות. לפעמים זה מוצלח יותר, ולפעמים זה פחות מוצלח.
מתוך ה-500-600 פוסטים שכתבתי, לא ערכתי אף אחד ואני לא אעשה את זה גם עכשיו.
מקווה שהפוסט הבא יידבר אליך יותר.
יש מצב שאני הולך לנהל SEO באיזה חברה גדולה.
הייתי רוצה לשמוע מה נהיה עם התחום הזה.
שום דבר לא השתנה.
האתרים שלי רק משתבחים עם הזמן.
יגאל, אולי אנחנו צריכים להודות לכל הגורואים האלה שבזכותם חזרת אלינו?
בכל אופן עברו 5 שנים אני חושב מאז שהעברת מצגת על אאוטסורסינג וסקאלינג, האם משהו השתנה מאז? ולמה לדעתך אייג'נסי זה פתרון לא טוב לפרסום ממומן, בניגוד ל SEO שכן הצהרת בעבר שאתה מוציא החוצה?
הייתי חוזר גם כך…
הכל משתנה ושום דבר לא משתנה…
לגבי SEO, הוצאתי חלקים החוצה, לא את האסטרטגיה.
אני לא יודע איך להסביר את זה שרק הדבר הטכניים משתנים. המיינדסט לא השתנה ב-100 השנה האחרונות.
הספרים הכי טובים על פרסום ושיווק נכתבו לפני 50-100 שנה. לפני האינטרנט. האסטרטגיות הן אותם אסטרטגיות. רק הדברים הטכניים משתנים.
אם פעם היו עושים ניוזלטר דרך רשות הדואר, היום זה דרך AWEBER. האופן שבו עושים את זה, לא השתנה.
ואם תחשוב על זה, פייסבוק וטוויטר, זה גם סוג של ניוזלטר….
בגלל זה אני אומר הכל השתנה ושום דבר לא השתנה.
היה נחמד לשמוע על אפיקים חדשים להביא תנועה ממומנת למוצרי קליקבנק, למי שקיבל כבר כמה סלאפים מגוגל ולא רוצה להיכנס לאדוורדס יותר בחיים.
כיף גדול שחזרת לכתוב, אני רואה מייל ממך על הבוקר וזה עושה לי טוב על הלב.
תודה, תודה ושוב תודה.
תודה על התגובה.
יש לי כמה רעיונות.
היי יגאל,
אני הייתי שמח לראות אותך מציג פאנל שלם, החל מאיך ומאיפה אתה בוחר מוצר (יש כאלה שרואים מה אופרה ממליצה, יש כאלה שבוחרים לפי פרמטרים שונים בקליקנבק וכו'), איך אתה בונה את הקמפיין, איך אתה מתמחר, באיזה תקציב שיווק אתה מתחיל, איזה טראפיק אתה מביא ומאיפה, איזה אופטימיזציה אתה עושה, אילו מערכות טרקינג, אימייל, AB וכד' אתה מחבר, מה סדר היום עם הקמפיין הזה, מתי אתה מחליט אם להמשיך או להפסיק איתו וכד.
אני חושב שבגדול כל (או רוב) הקוראים שלך יודעים די הרבה על שיווק באינטרנט, רק שמרוב אינפורמציה לא יודעים איך ומאיפה להתחיל בצורה מ-ת-ו-ד-ו-ל-ו-ג-י-ת, וזאת דווקא בשל ריבוי השרלטנים ואי אפשר לדעת על מי לסמוך.
אני יכול לדבר עלי באופן אישי – מהניסיון שלי בשיווק באינטרנט ברור לי לחלוטין שאתה יודע על מה אתה מדבר ושאתה מצליח, ולכן אני מאמין שהערך הכי גדול שאתה יכול לתת לכל מי שמנסה ולא מצליח זה את הקיקסטארט הזה של ההתחלה וצבירת הידע והביטחון של כל אחד להמשך.
אה, ונ.ב: כתבת לא מזמן שאתה מנצל פיקים של טראפיק בעקבות אירועים גדולים בעולם (כל סיפור ההיצע וביקוש). נו, ניצלת את היציאה של בריטניה מהאיחוד?..
תודה ושיהיה אחלה יום,
אורי
אהלן,
יש לי כבר נושא למצגת לקחתי את המחנה המשותף של כולם. גם של השאלה שלך… זה יתאים גם למתחילים וגם למתקדמים. אני פשוט אראה איך אני לומד את טוויטר… פחות או יותר.
הנה כמה תשובות:
- פאנל שלם: בוא נשכח מהאינטרנט. ניקח עמותה כלשהי לאימוץ כלבים. נבנה לה פרסומת לרדיו ונבנה לה פרסומת לטלוויזיה. אתה חושב שהפאנל יהיה זהה? המסר אולי כן, הפאנל לא. פאנל אתה מתאים לטראפיק סורס ולמוצר. כך שלכל סוג טראפיק ומוצר יש פאנל + אחרי זה עוד זה משתנה בין טראפיק סורס לטראפיק סורס. סוג טרגטינג וכו…
- איך בוחרים מוצר: מתחיל ממה שרץ בטראפיק סורס, ואחרי זה מעתיק לטראפיק סורסים אחרים עם התאמה. זה לופ אינסופי. לפעמים מישהו שאני סומך עליו ממליץ. הכל מתחיל מספיינג.
- איך אני בונה את הקמפיין: זה תלוי בטראפיק סורס. נניח עכשיו, אני לומד טוויטר. הקמפיין לא מעניין. טוויטר מעניין. אני בוחן את טוויטר ואחרי זה אני אתאים את האסטרטגיה לטוויטר. לכל טראפיק סורס יש את השטיקים שלו. תקרא את הפוסט על טוויטר ותראה איזה דברים אני מנסה ללמוד. כמה פעמים ניסית להבין את המיינדסט של הגולשים בטראפיק סורס שלך?
- תמחור: שונה בכל טראפיק סורס. זה תלוי איך הטראפיק סורס עובד.
- תקציב: תמיד המינימום האפשרי ומרפרש כל הזמן ולפעמים מחליט להעלות כמה פעמים ביום.
- איזה טראפיק: כמעט כל מה שקיים באינטרנט, חוץ מגוגל.
- איזה אופטימיזציה: אופטימיזצייה זה לא פטיש, וקמפיין הוא לא מסמר. מחפש בעיות בקמפיין ובהתאם לזה עושה את האופטימיזצייה.
- טראקינג: imobitrax ו-פרוספר
- אימייל: אני לא עושה
- AB טסטינג: אני לא מאמין בזה. זה נושא ל-10 מצגות בערך. אני אדבר עליו. נושא שאני מאוד אוהב.
- מה סדר היום עם קמפיין: על זה יש הרבה מה לכתוב. אני אכתוב את זה. זה לא נושא למצגת. זה תורה שלמה.
- מתי אני מכבה קמפיין: גם זו תורה שלמה, לפעמים אחרי $20 הפסד ולפעמים אחרי $1000 הפסד. אני אכתוב על זה. זה יותר מידי שאלות. גם בקורס שלם.
לגבי ההתחלה, אני אדבר על זה. התחלה או המשך. זה הכל אותו הדבר.
לגבי הפיקים. אני לא מנצל אותם. אמרתי שיש פיקים של טראפיק. לא מכין להם פרומושן יעודי. זה רעיון טוב, לא התנסיתי בו מספיק.
אני פשוט מקסל את הפיקים של ההיצע והביקוש כעובדה.
יום טוב.
Subject: Monetize Chatbots Technologies
That's definitely the future, early adapters will make tonloads of bread
Doing it since 2013
And that's how you hit that high 5 figues a day!
Keep it up player, I'll reach u up when the time is right, we'll do crazy shit together
Actually, now when I think about it, it's since 2014.
It used to be great source of revenue when we started, these days we not using it as much as we did.
So most of our revenue is not thanks to chat bots.
Any specific reason for it not being a top revenue asset for you guys ?
As I see it , the potential not even in full force, actually not even close.
Can be used in various and unique ways with any marketing method you probably already been using.
That's the shit that can actually turn a visitor into a customer, with that "personal touch" given into every visitor.
Because we found better angles.
אני חושב שסוחרי חלומות (הגדרה מעניינת אגב חחח) הם פשוט אנשים שמציגים "כתובת מקוצרת" של הצלחה, משהו בסגנון : " תקים אתרים ותרוויח אלפי שקלים בחודש בקלות!!"
כשהגרסא היותר ארוכה היא ללמוד בכלל אנגלית, איך דברים עובדים, SEO ועוד 10001 דברים שצריך + להוסיף התמדה, כסף, כוח, יכולת לעבוד לבד, יכולת לשתף פעולה, ואז תראה כמה שקלים..ואם תמשיך הלאה מעבר לנקודה שאחרים ויתרו, אז, רק אז תרוויח.
אהלן,
ללמוד אנגלית זו מטרה מצויינת. הרבה יותר טובה מ-"אני רוצה להרוויח $1000 ביום".
אני רואה את האנשים שמגיבים בקבוצות ובעמודי פייסבוק של סוחרי החלומות, ומצחיק אותי שהם כותבים את השם שלהם בעברית בפייסבוק. לא יודע, אולי אני ביקורתי מידי, אבל זה נראה לי מצחיק.
בכללי, פתחתי לי מדד לבדוק עד כמה ה-"Poo-ru" מאכר, על סמך הקונברזן רייט שלו מסך התגובות, לתגובות של אנשים שכותבים את שמם באנגלית.
אני מסכים עם כל מה שכתבת, חוץ ממשפט אחד: "אם תמשיך הלאה מעבר לנקודה שאחרים ויתרו, אז, רק אז תרוויח."
אין פה שום קשר לאחרים. יש פה קשר רק לבנאדם. להיות בעל עסק (בלי קשר לאם זה אפיליאצייה או לא), זה מלחמה בלתי פוסקת עם עצמך. המטרה היא לשפר את עצמך, התוצאות הם השתקפות שלך.
אבל מניסיון מסויים, כמעט כל אחד יכול לעשות כסף מהאינטרנט. כמה? זאת שאלה. אני בינתיים יושב על סכומים די נמוכים, בוא נגיד פחות מאלפיים… בהשקעה של מעט זמן.(בלי יכולת מינוף), אני שוקל לפתוח חנות באייבי נגיד שזאת הכנסה שאפשר לבנות על זה שהיא תגיע, ובמקביל להתפתח בתחום של השיווק, שזה נראה לי כמו אפיק ממש לא בטוח ופשוט, אבל מעניין הרבה יותר להתמקצע בו, אחרי הכל כסף זה לא העיקר, למרות שיש בתחום הרבה כסף אני מניח. בכל מקרה הדרך לרווח מחנויות אינטרנטיוץ נראית לי הרבה יותר פשוטה עד גבול מסויים, ולמי שיודע לתכנת יש יכולת לבנות כלים שמאד מקלים. מה הבעיה בזה? לטעמי בעיקר קושי למנף את העניין והגליוטינה של איביי על הצוואר שלך, בגלל זה חשוב לחשוב על היתרונות והחסרונות של על עסק… אני אוטודידקט מובהק ועדיין קשה לי להכנס לשיווק, לא יכול לדמיין כמה זה קשה למישהו שאין לו אנגלית, יכולת לימוד עצמי וידע טכני…למרות זאת, אני בטוח שבין אותם אנשים יש כאלו שעתידים להיוץ מליונרים, מעטים, אבל יש, לא ברור למה ואיך אבל יכולת להרוויח כסף היא יכולת חמקמקה בעיניי.
סתם כדי לחדד, יצא לי כאילו ה"כסף מאינטרנט" זה איזה טריק שאני עושה באיזו תוכנית פירמידה שמוכרת חלום להכנסה פאסיבית… הלוואי. זה מעבודה, שיש מישהו שמוכן לשלם בשבילה. נ.ב, לא מבין מה השגעון הזה להכנסה פאסיבית, מה רע בלעשות משהו מעניין? ההכנסה הפאסיבית הכי ריאלית וזמינה בלי הרבה מאד מאמץ מקדים היא לחתום בלשכה.
ממליץ לך לפגוש אנשים שסוחרים באיביי ולדבר איתם.
סחרתי באיביי לפני הרבה שנים. לפני הבלוג הזה. מצאתי שיטה והיה לי עם מי לדבר.
איזה כיף שחזרת לכתוב! אתה נותן ידע מטורף וזה עוזר ברמות. תודה תודה תודה.
אשמח אם.תוכל לענות על 2 שאלות שיש לי:
1. מהיכן מומלץ להתחיל, בלי לזרוק יותר מידי כסף? אין לי 100 דולר לבזבז רק כדי לבדוק מוצרים, ולפי הפוסטים שלך.צריך הרבה יותר… אני רוצה להתחיל בקטן ואת.הכסף שארוויח להשקיע חזרה- מאיפה כדאי להתחיל? פייסבוק, ppc, youtube, מה כדאי?
2. אני בקורס של אדם טל. לדעתך גם גורו חסר ניסיון או שהוא כן מבין דבר או שתיים?
תודה שוב שחזרת אלינו!!!
היי,
תודה על התגובה.
אני אתחיל בהתייחסות ל-$100. אתה קונה קורס באלפי שקלים, ואין לך כסף להשקיע בעסק? זה כמו לקנות רכב, מבלי שיהיה לך כסף לדלק.
דבר נוסף, מה אתה מצפה להשיג? וזה לא עניין של $100, אסטרטגיה כזו או אחרת. תבין, גם אם אתה רוצה להגיע ל-$1000 ביום, כל שעה, כל דקה, כל שנייה, כל רגע שאתה משקיע. אתה לא משקיע בשביל להגיע ל-$1000 ביום.
מייקל פלפס, לא התאמן קשה בשביל לזכות ב-18 מדליות זהב אולימיפיות. אתה חושב שכשהוא התחיל לשחות הוא שם לעצמו מטרה: "אני רוצה לזכות ב-18 מדליות אולימפיות?"
התוצאות שלך, זה השתקפות של היכולות שלך.
אני מרוויח הרבה, כי אני משקיע בעצמי. בלשפר את היכולות המקצועיות שלי.
והנה התשובות לשאלות שלך:
1. מומלץ להתחיל מעצמך. משיפור היכולות שלך. משיפור האנגלית שלך. משיפור היכולות הטכניות. משיפור היכולות הקריאייטיביות. יוטיוב, פיפיסי, פייסבוק אלו כלים. זה ההדק של האקדח.
אקדחים לא יורים סתם. מאחורי כל צלף יש שעות של אימונים.
2. אני לא מתייחס לאנשים באופן אישי. התפקיד שלך להיות ביקורתי, לראון אם הבנאדם מוכר לך חלום או ניסיון.
בהצלחה.
אהבתי את התובנה: "התוצאות שלך, זה השתקפות של היכולות שלך"
cool
אני אתכונן נפשית לחצי גמר יורו
ועל הדרך אמשיך לקרוא את- Joseph Sugarman – Advertising Secrets of the Written Word
כדאיי לשפר את היכולות והכישורים שלי.
מצויין, אחרי זה תקרא את Cashvertising
שכחתי מהספר הזה בכלל… עד הכנס של STM.
סוף סוף חזרת!!
שאלה :
אני מריץ קמפיינים על ה content network של בינג
אתה יכול להמליץ על עוד מקור תנועה דומה ללא סכומי כניסה גבוהים ($500 ומטה)
תודה
אנחנו התחלנו להריץ קונטנט נטוורק של Bing רק לפני שבועיים. כך שאני לא מכיר אותו מספיק.
זה גם תלוי במה שאתה מריץ. טאבולה ואווטבריין לא עושים את העבודה?
אני רואה שאתה מזכיר הרבה את אנדריי צ׳פרון… ממה שאני רואה הוא מטיף גדול לאימייל מרקטינג.. בניית ליסט ואינגייג׳ וכו וכו… מה דעתך על זה.. והאם אתה מיישם בניית ליסטים וכו?
בנוסף מה דעתך על עתיד האימייל מרקטינג אל מול המעבר לעולם המובייל .. וכן ברור לי שמייל אפשר גם לפתוח במובייל
תודה.
אני אוהב את צ'אפרון וזה לא אומר שאני חייב לעשות כמוהו. אני לא עושה מייל ואני חושב שחשוב לעשות מייל. ברבעון הזה אני מקווה שנתחיל לעשות מייל.
מייל נהיה הרבה יותר חשוב, כי כל האינטרקציה החברותית יצאה מהמייל. היום רק דברים רשמיים מהרשויות / חברות האשראי / קניות מגיע למייל.
לכן, לדעתי מייל רק הולך ומשתבח.
קראתי גם מחקר על הבלאק פריידיי האחרון, מקום ראשון ברווניו היה מייל.
החלום שלי שהאנשים הבאים בתור לא יקשיבו לך ולא ינסו לעבוד בזה אפילו יום 1
ביזבזתי שניםם על חלומות וקישקושים שגרמת לי להאמין בהם למרות שאתה רק כותב טוב ובפועל כסף אין בזה
מאחל לך שיעשו לך את אותו הדבר בדיוק או יותר גרוע
I am very impressed with your writing baccaratsite I couldn't think of this, but it's amazing! I wrote several posts similar to this one, but please come and see!
When I read an article on this topic, majorsite the first thought was profound and difficult, and I wondered if others could understand.. My site has a discussion board for articles and photos similar to this topic. Could you please visit me when you have time to discuss this topic?