אוקיי, אז התחלתי להעלות את הקמפיין המפורסם שאני מדבר עליו כבר כמה ימים. בגלל שיש המון אדגרופים, וצריך לכתוב די הרבה מודעות, זה לוקח זמן. המון זמן…
בקמפיינים הקודמים שהעלתי, לא היה כל כך הרבה מילות מפתח, ולכן יכולתי לשאוף בכיף ל-CTR של 5%, בנוסף לכך, מה שעוד תרם לשאיפה הזו, זו העובדה שתמיד הייתי מכוון למקום הראשון בתוצאות החיפוש הממומנות. כשאני אחד משלושת המקומות הראשונים, נורא קל לצבור CTR גבוהה. בקמפיין החדש, כפי שכבר ציינתי בעבר, אני בוחן גישה אחרת קצת.
מאחר ויש לי המון מילות מפתח, אני לא יכול לשלם הרבה לקליק, כי זו תהיה פשוט התאבדות. לכן, קבעתי לעצמי שאני אשלם $0.26 ל-Broads, ו-$0.32 ל-Phrases & Exacts, וזאת גם אם אני אופיע בעמוד השני או השלישי של התוצאות הממומנות. אל תקחו את זה כתורה מסיני, אני בודק את השיטה הזו, ועוד אין לי מה להגיד עליה. במצב הזה, סיכויים רבים כי ה-CTR שלי יהיה נמוך מ-5%, אך אני עדיין שואף ל-CTR גבוהה מ-1%.
בניגוד לדעתי, ובניגוד למה שאני אומר תמיד, שלא לגעת בכלום למשך שבועיים. אם הולכים על השיטה הזו, לפי דעתי זה חובה לגעת, אפילו ביום הראשון. לדוגמא, שמתי לב שאדגרופ כלשהו אצלי קיבל CTR של משהו כמו 0.15% (רשת התוכן לא מופעלת), נכנסתי פנימה, וראיתי שיש מילה שטוחנת לי 400 צפיות ולא לחיצה אחת. מה שעשיתי זה לעשות לה Pause. לא מעניין אותי כרגע מה הסיבה. את הסיבות לכך אני אבדוק בעוד שבועיים, כרגע אני רק רוצה CTR מעל 1%.
בכל מקרה, אני כבר יודע מה הולך לקרות פה. אנשים יתחילו להלחץ ולאכול סרטים ולהפסיק קמפיינים שלמים. ההמלצה שלי, היא לעצור מילת חיפוש מסויימת, אם היה לה לפחות 200 צפיות. אל תתחילו להעלות בידים ולעשות דברים אחרים, פשוט תעצרו את המילה.
זה הכל לבינתיים. אגב, למי שממש מתעניין, אחרי 27 קליקים הייתה לי מכירה $26 !
לילה טוב.
תזהר שלא לקחת את הפרוייקט הזה כמשהו שאתה לא יכול לסגור בכל שניה, כי אם בסוף הפרויקט לא יצליח ואתה רק תנסה לשנות ועדיין לא יקנו ולא תרצה לסגור אותו תהיה לך בעיה כספית קשה.
אני בכל מקרה מאחל לך רק הצלחה ומקווה שביום מן הימים תוכל להראות לנו איזה אתר שלך
בעיה כספית קשה לא תהיה לי, בזה אתה יכול להיות בטוח
רשת התוכן וקמפיין למדינה,
למרות שאני יודע שעדיף לפרסם קמפיין למדינה, על מנת לחסוך זמן אני מפרסם את ה קמפיין שלי בכמה מדינות באותו הקמפיין.
האם אתה יודע איך אפשר לקבל סטטסטיקות לclicks ול impresions per country?
או שמא הפתרון היחיד זה לפצל את הקמפיין למדינה…באסה…
כמוכן, האם פצחת את רשת התוכן כבר…? איך אפשר לזהות מאין מגיעה התנועה דרך רשת התוכן….לא רק clicks אלא גם מופעים (impresions)….
סחטיין על ה ROI המדהים!!!
בהצלחה, אמיל
אהלן,
ה-ROI ירד מאז, אבל גם היו עוד כמה מכירות, והקמפיין רווחי בינתיים. בכל מקרה, אין לי ציפיות לגביו כרגע, ואני כבר עובד על הקמפיין הבא.
עוד לא פצחתי את רשת התוכן, אבל אני מתקדם לאט לאט, היום אני אמור להעלות קמפיין לרשת התוכן ונראה מה יהיה. לגבי התנועה, יש לך Placement Report ב-Adwords Reports.
והשאלה שלך לגבי המדינות, אני לא יודע לענות עליה. אני עושה הכל בקמפיין אחד, ולא ממש בודק שיש לי מדינות רווחיות או לא.
בהצלחה.
הי,
רשמת שאם יש 400 צפיות ללא שום קליק – אתה עושה Pause. סבבה
אבל ה לגבי מילה שיש לה למשל 400 צפיות וקליק אחד או שניים? או אפילו 200 צפיות וקליק אחד או שניים? מה אתה עושה עם מילים כאלה?
הסיבה שאני שואל היא שבכל אחד מהקמפיינים יש לי מילים כאלה ואני לא ממש יודע מה לעשות איתן.
תודה
דודי
אם יש לי 400 צפיות או יותר, ו-CTR קטן מ-0.75%, אני אעשה Pause. אבל תזכור שאני מדבר על Keyword, ולא על AdGroup.
בהצלחה.
שלום PJS,
האם ניתן לעשות שני קמפיינים עם אותן מילות מפתח, שירוצו במקביל וכל אחד מהם למדינה אחרת?
תודה!!
התשובה היא כן (המיליונר עסוק – סופר כסף:))