הכל כבר מוכן, כל המילים כתובות, עמודי הנחיתה כבר עומדים. – קליק, הקמפיין עלה!!! עבר יום, עברו יומיים, עברו שלושה! כלום, הקמפיין שורף המון כסף ולא מכניס אגורה. אבל עשיתי הכל כמו בספר! למה זה לא עובד? מה? עכשיו אני אפסיק את הקמפיין? אחרי שהשקעתי כל כך הרבה זמן? טוב, אם מחר זה לא יפעל אני אפסיק אותו.
זה קורה לכולם, לא רק בשיווק באינטרנט, אלא בהרבה תחומים. אנחנו עושים משהו ונקשרים אליו. קשה לנו להפרד ממנו, כי השקענו מטוב זמננו. אני יודע, אני יודע… זה קשה להפסיק קמפיין באמצע! למעשה אני השבוע הפסקתי קמפיין כי לא הניב תוצאות. היה ממש קשה להגיע להחלטה הזו, אבל זה הדבר הנכון לעשות!
לטעמי, הכי חשוב זה לקבוע אסטרטגיית נטישה מראש. פשוט לכתוב את כל העובדות על הדף! כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בקמפיין עד שתראו החזרים? כמובן שלא להיות קמצנים מידי, זה יכול להיות עסק יקר. תנו לכל קמפיין את הצ'אנס שלו, אבל בלי להיקשר אליו רגשית. למתוח את החוט יותר מידי יכול להוביל לשבירה מנטאלית קשה. למעשה, זה מה שקורה לרוב האנשים אשר מתחילים בשיווק באינטרנט. הם מרימים קמפיין או שניים, נקשרים אליהם רגשית, מפסידים כסף, וזהו!
אל תתנו לאגו שלכם לשלוט בכם! אתם לא מוותרים, אתם נתקדמים הלאה!
נ.ב. אני יודע שחודש חדש, אני יודע שאתם מחכים לדיווח הכנסות. אבל…. סתם אני נהנה למתוח אתכם. השבוע מתישהו אני אפרסם…
הכי גרוע זה לשקר לגולשים שלך.
אמרת בראשון לחודש ואז אמרת שלא מדברים על כסף ביום שבת.
היום אתה צריך לפרסם אחרת אתה מאבד את אמון הגולשים שלך.
אני אישית לא אכנס לכאן יותר אם אדע שהיום לא פירסמת ואני בטוח שעוד גולשים חושבים כמוני.
אסור לשקר לגולשים!
אנשים!!!
תרגעו.
יושב כאן אדם, משקיע מזמנו וכותב פוסטים,משתף, חושף, מלמד אותי הרבה דברים חדשים ועוד יש פה לאנשים טענות??
הוא לא משקר לאף אחד, הוא לא חייב כלום לאף אחד ובטח שלא צריך להציב לו אולטימטום.
גם אם לא יפרסם הכנסות, אני ממשיך לקרוא את הבלוג ולהיות מנוי ל RSS שלו.
אז חליק, תפרגנו!!!!
אופיר.
תרגעעעעעעעעעעע מה אכפת לי מהכסף שהוא עושה ! הבלוג שלו מצויין אני נכנס כל יום ולומד והכסף שהוא עושה זה רק בונוס בשבילי לראות איך הוא מתקדם וכמובן שבונוס בשבילו!
חברים יקרים!
תודה רבה על התמיכה, אני שמח שאני תורם לכם!
ולמר אנונימי לא מפרגן
אני לא מעוניין בגולשים כמוך! אם תחפש לא תמצא שהתחייבתי לדווח בראשון לחודש, אני התחייבתי לדווח אבל לא היה מפורט תאריך. למעשה אתה תראה שאמרתי שמס הכנסה מדווחים עד ה15 וזו היית האמרה היחידה עם תאריך.
אני הבטחתי לפרסם הכנסות והוצאות, ואני אפרסם. אל תשכח שלבלוג אני מקדיש אוליי 5% מהזמן שלי, כל השאר זה לשיווק שותפים עצמו!
ולסיום, אם כל מה שאתה מקבל או מצפה לקבל מהבלוג הזה זה לראות כמה אני מרוויח, אתה מוזמן להכנס למדור הרכילויות ב-ynet, או למדור הרכילויות ב-one, דוגמניות וכדורגלנים מרוויחים יותר ממני.
במקום לראות כמה אני מרוויח אני ממליץ לך לראות כמה אתה יכול להרוויח!
מכל הפוסטים האחרונים שלך, זה המוצלח ביותר.
לאנשים יש נטייה לברוח מוקדם מידי, או להשאר זמן רב מידי.
שני המצבים דפוקים.
גיבוש אסטרטגיה בטרם משחק תעזור מאד לא ליפול לשתי המלכודות…
ועדייןזה קשה
פוסט מצויין
הי
אתה יכול לתת קווים מנחים לאסטרטגיית המטישה.
אני למשל העלתי קמפיין שעלה לי כ 350$ וראיתי הכנסות של 100$. מה עושים עכשיו ממשיכים ועושים אופטימיזציות נוטשים ועוברים לבא?
מהו תקציב סביר לבחינת קמפיין
כמה קליקים לחכות לפני שמקבלים החלטה מוסכלת?
השאלות שלי הן לא מתוך חטטנות חלילה אלא ללמוד מניסיונך כי כמו שאמרת כשנקשרים קשה לקבל החלטות, ובלי ניסיון יכול להיות שנוטשים מהר מידיי או לאט מידיי כי אין מדד או למה להשוות.
תמשיך לקרוא