קמפיין היורו נחשף – הקמפיין שהרס לי את החיים!

אם אתם זוכרים, מתישהו בחודש יוני העלתי קמפיין שניסה לרכב על הטרנד של יורו 2008. ליתר דיוק, העלתי 2 קמפיינים הקשורים ליורו 2008. את הקמפיין הראשון (או יותר נכון הקמפיין השני), התחלתי לחשוף כבר. אני מדבר על הקמפיין של הטלוויזיית לוויין על המחשב, אשר משווק דרך מילות מפתח של היורו. אני לא סיימתי לחשוף אותו, ואני בהחלט אסיים, כשיהיה לי זמן לכך. אני יודע שהבטחתי אבל אתם חייבים להבין שכל פוסט של Case Study גוזל ממני בערך שעתיים, ונכון לעכשיו זה זמן יקר מידי שכרגע אני לא יכול להשקיע.

בינתיים, אני רוצה לחשוף בפניכם קמפיין אחר אשר העלתי והוא קשור ליורו 2008. הקמפיין הזה היה רווחי, עם 100% ROI. הבעייה עם הקמפיין הזה היא אחרת, מסיבות אשר אני אפרט אותן בהמשך, הקמפיין לא החזיק לי מספיק זמן בשביל לעשות קופה רצינית. הקמפיין קיבל סלאפ, לאחר 4 שעות של ריצה! ב-4 שעות שהוא אכן רץ, בזבזתי $10, והכנסתי $20, כלומר $10 רווח נטו. אני יודע שזה לא הרבה, אבל מה שאני בא להציג כאן, זה את הרעיון מאחורי הקמפיין, ולא להתרברב בכמה שהרווחתי מהקמפיין. במידה ותממשו את השיטה אשר אני מציג כאן, ותמנעו מהטעויות שאני עשיתי שגם אותם אני אפרט, אתם תצליחו להגיע לרווחים לא רעים…

שיווק מונחה אירועים

ישנם אירועים כאלה, ממש גדולים, שכל העיניים מופנות אליהם, ממש כמו האירוע של היורו 2008. למען האמת, יורו 2008 זה אירוע בסדר גודל עצום, ישנם אירועים הרבה יותר קטנים (אני אביא דוגמאות בסוף) אשר ניתן לנצל אותם על מנת לשווק מוצרים, או סתם לייצר לידים. כל מה שאנחנו צריכים זה קישור מינימאלי כלשהו בין הליד אותו אנו משווקים, לבין האירוע. את הקישור הזה, אנחנו אמורים לעשות כמשווקים. לחשוב מחוץ לקופסא שווה הרבה כסף! היתרון הגדול בשיווק מונחה אירועים זה שלרוב אתם תהיו המפרסמים היחידים, וכל קליק יעלה לכם 5 סנט.

* הרבה מהאנשים, אשר ישמעו על השיטה אשר באמצעותה שיווקתי, יגידו שהיא גאונית. אז בהזדמנות הזו אני רוצה לציין, שאני לא עד כדי כך חכם. אני לא המצאתי את הגלגל, וגם לא מנסה להמציא את הגלגל. זו שיטה שאודותיה קראתי בפורום WF. דבר אחרון, אם אתם הולכים להירשם לשם, תדאגו שלפני שאתם שולחים הודעה, תקראו שם במשך חודש, ותנסו להבין את הלך הרוח ההולך שם, אני לא רוצה שמישהו מכם יפגע, כי לא אוהבים בפורום מתחילים.

איך לבחור ליד לשיווק?

כאשר עושים Case Study, קודם כל צריך לבחור מילות מפתח לשיווק. מאחר ונושא הקמפיין שלי נבחר מראש, שזה יורו 2008, מילות המפתח שלי הם די צפויות. אבל רק בשביל לספק אתכם הנה המילים שאני זוכר שבחרתי:
euro 2008
euro2008
euro cup 2008
euro cup
eurocup
euro football
euro soccer
והיו עוד וריאציות של המילה euro 2008 שעליה חשבתי, וכרגע אני לא זוכר אותן. אבל הרעיון ברור לכם. פשוט ניסיתי לירות לכל הכיוונים, לכל חובבי היורו 2008.

ועכשיו לבחירת הליד, במצב אידיאלי, הליד אותו נבחר יהיה קשור איכשהו לנושא השיווק. אבל לרוב, זה לא יהיה אפשרי בכלל. במצב אידיאלי, הייתי רוצה לשווק ליד שקשור ליורו, אם לא ליורו אז לכדורגל (אולי חולצת כדורגל…), אבל אמריקאים כמו שאתם יודעים לא חובבי כדורגל גדולים. למרות שלאירועים גדולים כמו היורו הם כן מביעים עניין.

במידה ואין לנו ליד כלשהו הקשור באופן ישיר לאירוע (יורו, כדורגל), נצטרך לחשוב עוד קצת. נצטרך לראות מה אוהדי כדורגל אוהבים, אני באופן אישי יודע שאוהדי כדורגל אוהבים בירה, אז ליד כלשהו הקשור לבירה יכול להיות אידיאלי. אבל גם את זה לא היה לי. לא הצלחתי למצוא שום ליד שקשור בדרך כלשהי לדמוגרפיה של אוהדי הכדורגל.

אבל אל ייאוש, אני מציג לכם את דרך המחשבה שצריכה להיות לכם במידה ותרצו לשווק אירועים אחרים בעתיד. מאחר ואני לא מצאתי שום ליד המתאים לנושא האירוע, או לדמוגרפיה של האירוע, פניתי לליד שמתאים למחנה המשותף האחרון – כולנו בני אדם! לבני אדם יש 2 חולשות מרכזיות: 1. סקס, 2. כסף!

מאחר ופורנו יכול להיות לא חוקי לפעמים, הלכתי על החולשה של בני האדם לכסף. כולנו חמדנים, ואם יציעו לכם $500, רוב הסיכויים שאתם לא תתנגדו. מהסיבה הזו, הליד אותו בחרתי לשווק הוא ליד מספר 1993, ברשת Copeac. הליד מציע Gift Card של ויזה על סך $500, תמורת הזנת אימייל. ומהצד השני, אנחנו מתוגמלים ב-$1.25 על כל ליד. הנה לינק ישיר לליד. והנה תמונה של איך שהעמוד נראה:

עוד הערה בקשר לבחירת הליד: תדאגו שלליד יהיה שדה אחד בלבד למילוי. שבגדול זה אומר או להשאיר Email או להשאיר Zip (מיקוד).

איך מקשרים בין יורו 2008 ל-$500 מתנה?

בשלב הזה, מגיעה הגאוניות של השיטה. זהו השלב שבו הכל מתחבר. כל מה שאנחנו צריכים לעשות, זה סקר! או יותר נכון לשאול שאלה, אשר הפרס על ההשתתפות בסקר הוא כמובן ה-Visa Gift Card על סך $500. בשלב הזה, כל מה שנותר לנו לעשות זה למצוא את נושא השאלה. אני העלתי את הקמפיין הזה, ביום השני של יורו 2008, כאשר ביום הראשון היה 2 משחקים ממש משעמים… לאחר שסבלתי 3 שעות ביום היורו הראשון מכדורגל משמים ופרימיטבי, סטייל ליגת העל(ק) שלנו, כל מה שנותר לשאול זה " האם יורו 2008 מסריח ?

הנה העמוד נחיתה שלי:

ובשביל לרצות את גוגל, ולקבל QS גבוהה מה שעשיתי זה להוסיף 2 כתבות שמצאתי בתחתית העמוד, כאשר הנושא שלהם כמובן זה יורו 2008. הכתבות היו בצבע אפור בהיר, ובפונט קטן.

כאשר לוחצים על Yes, וגם כאשר לוחצים על No, הגולש מועבר מיידית לליד. עכשיו כשאני חושב על זה, אולי יכולתי לבחור ליד יותר טוב, כי בעמוד של הליד עצמו ישנה עוד שאלה: "Do you like shopping?". אבל בכל מקרה בגלל שהקליקים היו זולים, היה לי בקמפיין הזה 100% ROI.

המודעות

כאשר מדובר על המודעות, לא צריך לשבור יותר מידי את הראש. פשוט תסבירו מה צריך לעשות, ומה הפרס. כמובן שתזכרו תמיד לעשות ספליט-טסטינג, ולמצוא את המודעה המנצחת. אני כתבתי 2 מודעות.

הנה המודעה המפסידה:

הנה המודעה המנצחת:

למה הקמפיין הרס לי את החיים?

עכשיו, במבט לאחור, הבחירת מילות חיפוש שלי הייתה נוראית! אולי זה נשמע כאילו ללכת על מילות Euro 2008 זה צעד חכם, כי זה עולה 5 סנט, והרבה מאוד אנשים מחפשים את זה, אבל פה בדיוק תמונה הבעיה. יותר מידי אנשים מחפשים את זה. עד כדי כך הרבה אנשים בארה"ב חיפשו את זה שתוך 4 שעות מרגע הרצת הקמפיין, הדעתי למספר Impressions מטורף מאוד, ותזכרו שאנחנו מדברים על Traffic מארה"ב בלבד.

ה-CTR שלי, לאחר 4 שעות עמד על 0.06% ברשת החיפוש, שזה אומר בגדול: "כאפה ממש חזקה, וממש מצלצלת!". הטעות שלי הייתה, שבאותה התקופה, כל הקמפיינים שלי היו על אותו הדומיין, כלומר כולם היו כסאב דומיינים על אותו דומיין ראשי. מה שהקמפיין הזה עשה, זה כאפה אחת גדולה לכל הדומיין, וירידת QS מיידי לכל הקמפיינים אשר על אותו דומיין, נוסף על דפיקת ההיסטוריה של החשבון גוגל אדוורדס שלי. מה שאומר הפסד של אלפי שקלים!

איך הייתי עושה את הקמפיין יותר טוב?

עכשיו הגענו לחלק של ההסקת מסקנות. הכי חשוב זה להסיק את המסקנות הנכונות. אולי רבים יחשבו שהשיטה הזו לא עובדת, אבל זו לא המסקנה הנכונה. המסקנה הנכונה היא לא להציע על מילים פופולריות מידי, שמאחוריהם יכולות להיות כוונות רבות.

להגיד לכם את האמת, ניסיתי לבנות את הקמפיין הזה עוד פעם. הפעם ניסיתי ללכת על צד אחר. רציתי להתמקד במדינות המשתתפות ביורו, כי אם מישהו לדוגמא מחפש Euro 2008 Holland, זה אומר שיש לא סנטימנטים מיוחדים להולנד. מהסיבה הזו, הוא ישמח להחליט אם הולנד תזכה ביורו או לא. בדיוק בגלל המחשבה הזו, העלתי קמפיין דומה, אשר מילות החיפוש בו הן בסגנון:
euro 2008 holland
euro2008 holland
euro 2008 netherlands
euro2008 netherlands

וכך הלאה, והנה עמוד הנחיתה:

* שימו לב למניפולציות הפסיכולוגיות כאן :)

הבעייה בקמפיין הזה הייתה, שבגלל הכישלון של הקמפיין הקודם, כל המילים שיש בהם בצורה כזו או אחרת euro 2008, קיבלו סלאפ אוטומטי עוד לפני שהתחילו לרוץ. וחבל מאוד שקרה כך, מאחר ואהבתי מאוד את עמוד הנחיתה הזה…

איך למצוא רעיונות לקמפיינים כאלה?

אולי קראתי לשיטת שיווק הזו, "שיווק מונחה אירועים", אבל זה לא חייב להיות אירועים בכלל. זה יכול להיות עם כל נושא שמחופש ומדובר. רוצים דוגמאות? "הילארי נגד אובאמה", "הבת של שרה פיילין בהיריון", "בריטני ספירס והתסביכים", "ג'סיקה אלבה מתחתנת", או כל דבר טרנדי אחר.

ואיפה אפשר למצוא טרנדים אם לא ב:
Google Hot Trends
Yahoo! Buzz
Lycos 50
Technorati Popular

ורק בשביל לעורר עוד השראה, הנה הקמפיין האחרון שעשיתי שהיה לפני חודש בערך. נראה לי שכבר סיפרתי לכם ש-Batman זה גיבור הילדות שלי, ואחרי שהשקעתי את כספי ב-3 הקרנות של האביר האפל, ונראה לי שבא לי עוד פעם, ידעתי שאני חייב לעשות קמפיין באטמן כלשהו. מזל שבדיוק יצאה ידיעה/שמועה שאנג'לינה ג'ולי תהיה Catwoman וג'וני דפ יהיה The Riddler בבאטמן הבא:

הקמפיין הזה היה הרבה יותר מוצלח מהקודם, היה לו CTR גבוהה מ-1%, והוא רץ יותר זמן מ-4 שעות :) אה, וגם הרוויח קצת יותר מ-10$ :)

כמובן שלמדתי מהטעות שלי, ולא הצעתי על מילים פופולאריות מאוד כמו Angelina Jolie, Batman, The Dark Knight. פשוט הלכתי על:
batman catoman
batman angelina
וכו…

כמה אפשר להרוויח?

שלא תטעו, אתם לא תהיו מיליונרים בעזרת השיטה הזו. בעזרת השיטה הזו גם לא תצליחו לייצר הכנסה פאסיבית. במקרה הטוב, אתם תצליחו להרוויח מכל קמפיין כזה $500 בכולל.

אבל!
אם כרגע אתם מתקשים להרוויח כסף בשיטות אחרות, בעזרת השיטה הזו בהחלט קל להתחיל. בעזרת השיטה הזו, אתם בהחלט תצליחו לצבור לעצמכם הון ראשוני, אשר בעזרתו תוכלו להמשיך הלאה ולעבור לדרכים יותר רציניות אך גם יותר מתגמלות.

אני יודע שזה מעצבן כל יום לבדוק באתרי הטרנדים על מה מדברים היום. ואז להתחיל להרים קמפיינים בנושאים שבכלל לא מעניינים אותנו. אבל ברגע שצתליחו להרוויח את ה-$1000-$3000 הראשונים שלכם בשיווק שותפים, הכל פתאום יהפוך להיות יותר קל. אתם תוכלו להשקיע חזרה הכל.

לסיכום

על מנת להתחיל לייצר לידים כמו משוגעים, הנה תכנית פשוטה שמסכמת הכל:
1. להרשם ל-Copeac
2. להכנס לאתרי הטרנדים המפורטים מעלה, ולבחור נושא.
3. לבחור Zip Submit or Email Submit כלשהו מהמאגר הגדול של Copeac (אייפודים ורודים עובדים טוב על בחורות שמחפשות רכילות)
4. לבנות עמוד נחיתה, אשר שואל שאלה פשוטה הקשורה לנושא שלכם, ולהבטיח בתמורה את מה שהליד מספק, כאשר כל תשובה מעבירה את המשתמשים לעמוד הליד.
5. לבחור מילים הקשורות לנושא אותו בחרתם, הזהרו מלהציע על מילים פופולאריות כגון Britney Spears. אם לדוגמא בחרתם להתעסק בידיעה אודות בריטני והחסות על ילדיה, תדאגו ששני הנושאים יופיעו במילת חיפוש, כלומר: Britney Spears Children/Custody/Kids.
6. בהצלחה.

נ.ב. סתם שתעריכו את ההשקעה, לקח לי 3 שעות לכתוב את הפוסט הזה!

79 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימיt   28 בספטמבר 2008 בשעה 17:15
    (#)

    באמת שאני מעריכה את ההשקעה בפוסט!

     

    הרעיון מעניין. אז עכשיו לכל ניסוי כזה אתה משתמש בדומיין חדש?

    ושאלה עיצובית – מאיפה הכפתורים של הכן/לא - אני לא מצילחה ליצור כאלה יפים בפרוטפייג….

     

    תודה וחג שמח

     

    • המיליונר בפיגמה   28 בספטמבר 2008 בשעה 18:44
      (#)

      אהלן,

      אני שמח שנהנית. אני לא משתמש בדומיין חדש לכל קמפיין כזה, אבל יש לי דומיין אחד עכשיו, שהוא מיועד רק לקמפיינים מהסוג הזה. קמפיינים אחרים שם, לא מתקבלים בברכה…

      למען האמת, את כל העמודי נחיתה שהראתי לכם, בניתי בעזרת תכנה, שמיועדת לסגנון עמודי נחיתה האלה. לא רציתי לציין את זה, כי אני לא רוצה שתבזבזו סתם כסף.

      בכל מקרה, הכפתורים משם. אבל אם תחפשי בגוגל web 2.0 buttons, אני בטוח שתמצאי.

      • אנונימי   28 בספטמבר 2008 בשעה 20:01
        (#)

        היי

         

         במידה ואני לא "מתחיל" ויש לי את הכסף, איזה תוכנה לקנות: פוטושופ, דריימויוור, FIREWORKS?

         

        תודה

      • אנונימיt   28 בספטמבר 2008 בשעה 20:45
        (#)

        הי תודה על התשובה,

         

        לצערי אני מכירה רק פרונטפייג…

         

         

  2. אנונימי   28 בספטמבר 2008 בשעה 17:18
    (#)

    תודה שהשקעת את 3 השעות האלה.

    פוסט מאלף. 

  3. פרופיל עסקי   28 בספטמבר 2008 בשעה 17:26
    (#)

    אחד הפוסטים המעולים שלך מר פיג'מה! פוסט מעולה, ממקוד, מאוד מלמד ומאוד מקצועי.

     

    אתה נותן פה המון רעיונות והמון טיפים לנושא שהוא בהחלט יכול להיחשב כ"כסף קל" לעומת תחומים אחרים שיותר קשים, והצורת חשיבה שלך לגבי כל העניין היא טובה ויעילה.

     

    אני רק תוהה – אפשר ללכת על גישה של התמקדות בטרנדים, להיות מומחה במציאת טרנדים, בניית קמפיין מנצח, והרווחת מקסימום כסף אפשרי מאותו טרנד, ואפשר ללכת על קמפיין תחרותי, שהוא לא טרנדי, אך הרבה יותר קשה למקסם את הרווח ממנו – להשקיע בו המון זמן ועבודה, אך במידה של הצלחה – זה לאורך זמן, ויותר כסף. 

     

    מה לדעתך עדיף למשווק רציני ומקצועי? האם לדעתך אחד שעובד לטווח ארוך יכול להתמקד בטרנדים?

    • המיליונר בפיגמה   28 בספטמבר 2008 בשעה 18:48
      (#)

      אהלן,

      טרנדים הם טרנדים. הם באים והולכים. אי אפשר לבנות עליהם לטווח ארוך. אבל, אם אין לך כרגע כסף להשקיע לטווח ארוך, טרנדים יכול להיות פתרון מצויין עבורך לגייס כסף.

      כן, זו לא ההכנסה הפאסיבית שכולם כל כך חולמים עליה, אבל זה קמפיין שלוקח להעלות אותו שעה-שעתיים. והתגמול שלו הוא לפחות $100. אני לא מכיר אף אחד שלא היה רוצה להרוויח $50 בשעה…

      בהצלחה.

  4. אנונימי   28 בספטמבר 2008 בשעה 18:11
    (#)
    סחתיין עלייך גבר !
    הפעם שיחקתה אותה ובגדול!!! ואללה היה שווה לחכות :) ניראה לי שזה היה אחד הפוסטים החזקים שלך.
    חבל שקופאק האלה לא נותנים להצטרף ניסתי כמה פעמים .
    אגב גמני תמיד נדלקתי על הכפתורים היפים האלה תמיד שיגע אותי איך עושים אותם אתה "חייב" להגיד לי :)

    בכל מיקרה טנקס !

    • המיליונר בפיגמה   28 בספטמבר 2008 בשעה 18:48
      (#)

      אם אתה רוצה, תגיב להודעה הזו עם המייל שלך שאיתו נרשמת לקופיאק, ואני אדאג שיאשרו אותך.

      בהצלחה.

      • אנונימי   29 בספטמבר 2008 בשעה 0:12
        (#)

        אני אשמח לאישור ב COPEAC אבל איני מעוניין לפרסמו בפומבי

        האם תוכל לפרסם דרך התקשורת איתך?

         

        תודה!!!

        • המיליונר בפיגמה   30 בספטמבר 2008 בשעה 16:37
          (#)

          פשוט תגיב איפשהו, ובשדה אימייל תרשום את האימייל, רק אני רואה אותו…

          • nerya   10 באוגוסט 2009 בשעה 13:05
            (#)

            הגבתי עם המייל שלי כאן
            בבקשה אם תוכל לדאוג שיאשרו אותי ל COPEAC אני אשמח
            אני מתכתב שם עם אחד המנהלים אבל זה ממש ארוך, לא התקשרתי כיוון שהאנגלית שלי בדיבור לא "אי אי אי"
            תודה רבה

            • דנוביץ'   11 באוגוסט 2009 בשעה 15:03
              (#)

              גם אני די תקוע עם התכתבות המיילים עם COPEAC
              אם תעזור לאדם שמעלי תודיע לנו

            • המיליונר בפיג'מה   14 באוגוסט 2009 בשעה 20:54
              (#)

              תשלחו לי מייל בצור קשר.

  5. אנונימי   28 בספטמבר 2008 בשעה 18:17
    (#)

    מה זה שכתוב בכניסה לקופק

    Payment Information

    SS#/Corp ID#/ABN

    מה צריך לבחור?

  6. אלעד   28 בספטמבר 2008 בשעה 20:33
    (#)

    פוסט מעולה!

    תודה על ההשקעה מזמנך (היקר)!

  7. teso   28 בספטמבר 2008 בשעה 21:30
    (#)

    ענק!!!

    כל הכבוד על חשיפת הקמפיין

  8. אנונימי   28 בספטמבר 2008 בשעה 22:52
    (#)

    פוסט מצוין וזו הזדמנות להחמיא על הבלוג כולו שגיליתי לא מזמן וקראתי כל מלה מהפוסט הראשון.

    האם תוכל לפרט יותר (אולי פוסט מיוחד) לגבי איך להשיג אישור של רשתות ה affiliates השונות? לפי מה שקראתי גם במקומות אחרים זה חסם כניסה משמעותי ולא מצאתי תשובה מספיק מלאה. אמנם התייחסת לזה בקיצור בכמה מהתגובות אבל נראה לי שרבים מוטרדים מזה וישמחו ליותר אינפורמציה.

     

    תודה

  9. אנונימי   29 בספטמבר 2008 בשעה 0:22
    (#)

    תודה גבר נירשמתי אליהם במייל ****** אם תוכל להסיר את המייל שלי מפה אחרי קריאת ההודעה כדי שלא שלחו לי דואר זבל הזו אני יודה לך… :)

  10. אנונימי   29 בספטמבר 2008 בשעה 1:40
    (#)

    אני חייב להגיד לך הבלוג שלך נותן השראה אשמח לדבר איתך בפרטי אם תוכל.

    שלח לי הודעה למייל חג שמח ושנה טובה עם הרבה רווחים ובריאות :)

  11. אנונימי   29 בספטמבר 2008 בשעה 9:16
    (#)

    תודה.

     

    זה נתן לי הרבה רעיונות, אחד מהם כבר באויר.

    רק מה – אתה מדבר מן הסתם על אדגרופ אחד שכל המילים שלו יקבלו ציון OK. זה מספיק טוב?

     

    אשמח מאוד אם תשחיל מילה בעניני בקופיאק (בינתיים אני עובד עם CJ וזה סביר). 

     

     

    • המיליונר בפיגמה   30 בספטמבר 2008 בשעה 16:40
      (#)

      אני מחלק לאדגרופים,
      תלוי במילים, לפעמים זה אדגרופ אחד, לפעמים זה יותר.
      לדוגמא אם מדובר בחתונה של יהודה לוי ונינט טייב, יהיה לי 3 אדגרופים. אחד לכל אחד ואחד לשניהם.

  12. אנונימי   29 בספטמבר 2008 בשעה 9:19
    (#)

    נ.ב.

     

    (אנחנו אותו אנונימי)

     

    מה זה בדיוק להוסיף מאמר בקטן ?

    ואם כבר – איך מעבירים קמפיין שיושב בגוגל לאדסנטר ? 

    • המיליונר בפיגמה   30 בספטמבר 2008 בשעה 16:41
      (#)

      פעם הבאה תשתדל להמציא כינוי יותר יצירתי :)

      להוסיף מאמר, זה לחפש את האייטם החדשותי לעשות קופי פייסט, ולמקם אותו מתחת לסקר שיהיה כמה שפחות בולט :)

  13. ilya   29 בספטמבר 2008 בשעה 10:13
    (#)

    hi pijama!

    i know this post has no relevance but i need your
    help. since you the expert of programming i want to chalenge you.i have
    a subbmition wab form created in html and i want to to be able to track
    different source of traffic. can you help me with php code which could
    solve this problem without creating additional web form for each
    traffic. are you up to,would appritiate that. thanks

  14. דני   29 בספטמבר 2008 בשעה 11:21
    (#)

    באמת רעיון גאוני! תודה רבה PJS.

    אני נרשם לCopeac בגלל הרעיון שהבאת כאן.

    הבאתי את האימייל איתו נרשמתי, אשמח אם תאשר אותי.

     

    שוב, תודה על הכול, אחד הפוסטים הטובים. ובהצלחה במסע. אני בטוח שתצליח!

  15. אנונימי   29 בספטמבר 2008 בשעה 11:59
    (#)

    פיגג'מיליונר – אני חושב שהמודעה הראשונה בקמפיין

    היורו 2008 לא הצליחה בגלל שהסתננה לך טעות:

    Does Euro 2008 Sucks – הS מיותרת

    זה אמור להיות Does Euro 2008 Suck

    לפי דעתי..

    • המיליונר בפיגמה   30 בספטמבר 2008 בשעה 16:43
      (#)

      יש מצב,
      אבל זה כל היופי שהאנגלית שלי לא מושלמת, אבל אני עדיין עושה כסף.

      בכל מקרה, אני מנסה לשפר את זה, אז תודה :)

  16. דרור   29 בספטמבר 2008 בשעה 12:53
    (#)

    תודה על ההשקעה!

     

    שיטה הרבה יותר מוצלחת מהצעת העבודה דרך קרייגליסט ושליחת מייל אוטומטי

    להירשם לאיזה ליד.

     

    שתהיה שנה נפלאה ומאוד רווחית,

     

    דרור 

  17. אנונימי   29 בספטמבר 2008 בשעה 15:16
    (#)

    כל הכבוד על הפוסט.

    לדעתי תוצאות הקמפיינים שלך ישתפרו אם תקפיד על אנגלית תקינה – ניסוח ואיות נכונים.

    כשהגולש קורא את המודעות ועמודי הנחיתה שלך, הוא עלול להירתע מהם באופן בלתי מודע בגלל ניסוח לא מתאים או שגיאות קטנות.

     

    יחסית לבחור ישראלי האנגלית שלך טובה, אבל לדעתי היא עדיין גורמת לבעיות בקמפיינים שלך.

    • המיליונר בפיגמה   30 בספטמבר 2008 בשעה 16:45
      (#)

      מסכים איתך לגמרי,
      בקמפיינים גדולים יותר, אני שולח לפרילנסרים לבדוק שגיאות, בקמפיינים כאלה לא ממש איכפת לי.

      בכל מקרה אני מנסה ללמוד אנגלית כמה שיותר טוב וכל יום.

  18. במבולבל   30 בספטמבר 2008 בשעה 4:02
    (#)

    אותו סיפור …דחו אותי בגלל שלטענתם האתר שלי לא עומד בדרישות!

    אשמח לתת לך 2% אם תעזור (-:

  19. נרי   30 בספטמבר 2008 בשעה 14:12
    (#)

    כל הכבוד! אחד הפוסטים הטובים ביותר!! נהניתי מכל רגע.. בהחלט נותן ערך מוסף לכל שיטת שיווק הלידים עליה כתבת בכמה וכמה פוסטים בעבר.

     

    שתהיה שנה מוצלחת לכולנו, המון ברכה ובריאות,

    נרי

  20. אנונימוס   5 באוקטובר 2008 בשעה 1:46
    (#)

    פיג'מה, בתוכנית הספציפית שהפנית אליה כתוב:

     

    Cannot be incentivized. 
    No Search Traffic or Contextual Traffic   

     

    אתה בטוח שזה בסדר מה שאתה עושה??  

     

    ואגב, אם מנסים לראות את דף הנחיתה מישראל – הוא אומר שהשירות לא קיים באיזור זה.  
    איך אתה הצלחת לראות את הדף?

     

    • המיליונר בפיגמה   7 באוקטובר 2008 בשעה 20:01
      (#)

      אהלן,
      1. שאלתי את האפיליאייט מנג'ר, הוא אישר. תבדוק איתו את העניינים.
      2. כתבתי פוסט בנושא

      • אנונימי   11 באוקטובר 2008 בשעה 8:37
        (#)

        במקרה שלך לדעתי אין צורך באישורים. התנועה הרי לא מגיעה מגוגל אלא מדף הנחיתה שלך.

        זה שאנשים היגיעו לדף נחיתה שלך דרך פרסומות גוגל לא צריכה לעניין אותם.

  21. בן   23 באוקטובר 2008 בשעה 12:00
    (#)

    אני מנסה להרשם ל copeac אבל הם לא מאשרים אותי..

    אני אשמח מאוד אם תעזור לי

    זה האימיל שאיתו נרשמתי

    [email protected] 

     

    תודה מראש :-)  


  22. דיאטה   7 בנובמבר 2008 בשעה 1:35
    (#)

    למעשה צריך כאן אתר או לפחות עמוד איכותי באנגלית עם תנועה סבירה של גולשים. הבנתי נכון?

  23. אביב   5 במאי 2009 בשעה 16:07
    (#)

    פוסט איכותי ביותר

  24. אביב   5 במאי 2009 בשעה 16:09
    (#)

    פוסט איכותי ומושקע!

  25. אפרסקית   15 ביולי 2009 בשעה 11:06
    (#)

    היי,

    התחלתי לעקוב לא מזמן אחרי הבלוג שלך, ורציתי קודם כל להצטרף לתודות הרבות – אתה עושה עבודה נפלאה.

    השאלה שלי היא לגבי זכויות יוצרים – ראיתי ששמת תמונות של אנג'לינה ג'ולי, לוגו של יורו 2008 וכו'… מאיפה אפשר להשיג תמונות כאלה שלא מוגנות בזכויות יוצרים ? הבנתי שהסיכון לתביעה מאד גדול אם לוקחים כל תמונה אחרת.

    • המיליונר בפיג'מה   17 ביולי 2009 בשעה 20:20
      (#)

      צודקת,

      במקרה הזה, הפרתי זכויות יוצרים. אין לי תשובה לזה, מצטער.

      מה שכן, יש תמונות חופשיות באינטרנט ברשיון CC שאם את מציינת את שם הצלם או משהו כזה, אז ניתן להשתמש בתמונה.

      שיהיה בהצלחה.

  26. אנדריי   31 ביולי 2009 בשעה 9:59
    (#)

    צהוריים טובים העם תוכל לדבר עם קופיאק שיאשרו אותי
    כי כבר הספקתי לדבר איתם בפלפון
    ובעיקרון עם אמרו שאישרו אותי אבל לא קיבלתי שום מייל ושום סיסמה

    תודה והמשך יום נעים

  27. נרי   11 באוגוסט 2009 בשעה 20:02
    (#)

    שלחתי לך כרגע מייל עם הבעיה שלי עם COPEAC ,לא אישרו אותי כיוון שאני לא מדבר משהו באנגלית(בלשון המעטה)אך אני יודע לכתוב לשמוע ולקרוא באנגלית(כל מה שדרוש לרשת שלהם)
    רשמתי לך את כל הסיפור מהמייל שממנו אני גם שולח את התגובה הזאת
    אני ממש אשמח אם תוכל לדאוג שיאשרו אותי
    תודה

  28. ערן   23 באוגוסט 2009 בשעה 17:26
    (#)

    אהלן יגאל
    אומנם הפוסט הזה הוא ישן נושן, אבל אני מקווה שתראה את ההודעה הזאת.
    תשמע בנאדם, אתה איש מדהים ושבוע חלף מאז שהכרתי את האתר שלך ומאז החיים…בהחלט מקבלים תובנות חדשות.
    רציתי להגיד לך תודה ענקית, אתה אדם יקר ואני לא בטוח שאתה מודע לזה, אבל אתה עושה מצווה ענקית שאני מקווה שתביא לך ברכה בכל. אתה מלך!

    שיהיה לך רק טוב, כנראה שהנוכחות שלי כאן תלך ותיגבר…
    ערן

    • המיליונר בפיג'מה   27 באוגוסט 2009 בשעה 9:25
      (#)

      אהלן ערן,

      ראשית ברוכים הבאים.
      שנית אני קורא את כל התגובות ללא יוצא מן הכלל :)

      תודה על הברכות אני שמח לעזור, ומקווה שתמשיך ללמוד ולהתפתח, שיהיה המון בהצלחה.

      :)

  29. Irena   8 באוקטובר 2009 בשעה 16:14
    (#)

    וואו יגאל,
    אין לי מילים,אני מעריכה אותך מאוד והפוסט הזה תרם לי המון!
    אני כל כך שמחה שמצאתי את הבלוג שלך.
    חבל רק שCopeac לא אישרו אותי( ביקשתי כבר פעמים) בכל מקרה פוסט פשוט מדהים!
    בהצלחה בהכל!
    אירנה.

    • Irena   8 באוקטובר 2009 בשעה 18:19
      (#)

      היי יגאל,
      רציתי לעדכן אותך שהיום שעות ספורות אחרי שכתבתי תגובה זו ( שלחתי לך גם הודעה בצור קשר) Copeac אישרו אותי…
      בכל מקרה אין צורך להפעיל את הקשרים שלך, תתעלם מהבקשה ששלחתי לך!
      בהצלחה בהכל,
      אירנה.

  30. פזנוט   23 בדצמבר 2009 בשעה 11:56
    (#)

    אהלן יגאל,
    מקווה שתראה את השאלה הזו, למרות שמדובר בפוסט עתיק.
    נתת דוגמה לקמפיין שעשית על יהודה ונינט. רציתי לשאות מאיפה אתה לוקח הצעות ללידים ישראליים (משהו נקביל לקופיק)?
    וגם: האם אתה מכיר את neverblue ומה דעתך עליהם?

    תודה!

  31. תומר   10 בינואר 2010 בשעה 0:14
    (#)

    איך רושמים את מספר הפאלפון שלי ב-copeac
    יש מקום למספרים ו- ext מה רושמים שם??

    תודנ:)

    • המיליונר בפיג'מה   23 בינואר 2010 בשעה 3:11
      (#)

      לא זוכר,

      נרשמתי לשם כבר מזמן…

    • קוף אחד   31 בינואר 2010 בשעה 13:03
      (#)

      לא יודע אם זה עדיין רלוונטי לגביך, אבל לכל מי שנתקל וצריך את התשובה.

      זה רשום שם במדוייק, אבל הנה התרגום של ההנחיות:

      תרשום את המספר שלך רגיל, ללא קידומות של מדינה.
      נניח 05XXXXXXXX.
      כמו שתיתן לחבר בארץ, בEXT אל תרשום כלום, זה רלוונטי לקווים עם שלוחות.

      בנוסף תוודא שלא רשום למטה שמזכירה עונה.

      אם עשית את זה נכון יתקשרו אליך לאחר כמה דקות עם הודעה אוטומטית.

  32. תומר   11 בינואר 2010 בשעה 16:13
    (#)

    כמה כסף הרווחת מהקמפיין הזה נטו?

  33. דיאטה   17 באוגוסט 2010 בשעה 17:35
    (#)

    כתבה מאוד מעניינת ! אהבתי . תחום האינטרנט הוא לא פשוט בשביל לייצר ממנו רווח וכדאי להרוויח צריך באמת להשקיע וללמוד הרבה מאוד זמן.

  34. אורי   10 ביוני 2011 בשעה 18:42
    (#)

    היי יגאל.
    תוגה על עוד מאמר מעניין ועוזר
    אני יודע שעבר הרבה זמן מאז שרשמת אותו אבל אני מעוניין שתכניס אותי לאתר http://copeac.com.
    אם זה עדיין אפשרי זה יהיה נהדר! ממש בא לי לנסות את שיטת השיווק שבפוסט הזה.
    תודה

  35. רום   17 ביוני 2011 בשעה 11:08
    (#)

    אכן קצת מוזר..:-) אבל מעניין בהחלט!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!