אתם שאלתם, המיליונר ענה! חלק א'

כמו שהבטחתי בפוסט של השאלות והתשובות, לאט-לאט אני הולך לענות לכם על השאלות שלכם. רוב השאלות אשר שאלתם, הם לא היו חדשות וכבר עניתי עליהם הרבה פעמים בעבר, ובדיוק בגלל הסיבה הזו החלטתי להקדיש פוסט שלם לכל 10 שאלות. בעתיד, הפוסט הזה יהיה, והפוסטים הבאים בתור יהיו חלק מפינת ה-"שאלות והתשובות", ובכך נוכל להעלות את רמת התגובות בבלוג (וגם כמובן לתת לי לנוח קצת באפיליקון :) ).

לפני שנתקדם, אני רוצה להתנצל בפני כל מי שהשקיע את זמנו בכתיבת תגובה בבלוג, והתגובה יצאה לו בג'יבריש. אין לי מושג מדוע זה קורה, מאחר וזה לא עקבי אפילו עבור אותם האנשים שהתגובות יוצאות להם בג'יבריש. אני חוקר את העניין, ומקווה לפתור אותו בהקדם. אם למישהו יש רעיון מדוע זה קורה וכיצד לתקן את זה, אני אודה לו מאוד אם יצור איתי קשר בטופס יצירת קשר…

החדשות הטובות הן, שהרוב המוחלט של התגובות יוצא בסדר גמור, כך שניתן להמשיך להגיב ברעל :)

אני מציג לכם כאן את התשובות שלי, לעשרת השאלות הראשונות…. לאחר שתסיימו להפנים את התשובות, תמשיכו לקרוא מתחת לוידאו:

מקווה  שזה עזר לכם, אם למישהו יש שאלות בקשר לוידאו הזה, אתם מוזמנים להגיב לפוסט הזה. במידה ויש לכם שאלות נוספות, פוסט השאלות והתשובות עוד פתוח לשאלות. כדאי לכם להזדרז לפני שימאס לי… :)

בכל מקרה, היום יום רביעי, ומחר בלילה (יותר נכון בחצות, אז זה כבר יום שישי…) המחירים לאפיליקון עולים. מהסיבה הזו, כדאי לכם להבטיח עוד היום את מקומכם. בזמן שאתם נרשמים לאפיליקון, תדאגו להשתמש בקופון 20DollarLess, על מנת שישאר לכם קצת תקציב להזמין אותי לבירה (האמת בא לי יותר Vino Blanco, אבל בירה נשמע יותר טוב) :) במידה ואתם עדיין לא בטוחים, הנה הסיבה אשר בגללה (בזכותה) אני החלטתי לטוס מארגנטינה רק בשביל האפיליקון

צ'או…

100 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. Alex   13 במאי 2009 בשעה 20:44
    (#)

    פעם ראשונה שאני מתישב לראות וידאו שהוא יותר מ-5 דקות. בד"כ אני נגמר אחרי 3.
    אבל וואלה, 15 דקות ויכולתי להמשיך מעט.

    מה זה אומר? יחס אישי, תוכן לעניין.. – תעבוד לוידאו בלוגינג, חחח

  2. Imcouple - He   13 במאי 2009 בשעה 21:25
    (#)

    מתגעגע לחו"ל, ואם אפשר לנצל את הבמה אז רציתי לשאול את She:

    מתי טסים ? ארגbטינה , בואנוס איירס …..

    אם תגיע לאריאל דה אג'ודה בברזיל שב לאכול ב ED מסעדה מדהימה!

  3. רותם   13 במאי 2009 בשעה 21:40
    (#)

    היי יגאל.
    רוצה להגיד תודה רבה שהשקעת בשבילנו הקוראים והעלאת את פוסט הוידאו הזה.
    היה נורא כיף גם לשמוע שאתה נותן יחס אישי וקורא את השם שלי (רותם), ועונה על השאלה.

    פשוט כיף לקורא את הבלוג, וכל פעם ללמוד עוד ועוד תוך כדי הנאה.

    תהנה באפיליקון.

  4. גו'קר   13 במאי 2009 בשעה 23:57
    (#)

    היי יגאל
    רציתי לפרסם פה לינק שמבטא את התחושות שלי לגבי השרשור האחרון שלך בפורום
    http://www.youtube.com/watch?v=XpQQpIOCp_A&feature=related

    תודה

  5. דני   14 במאי 2009 בשעה 1:38
    (#)

    הי יגאל
    אחלה תשובות ואשמח לקצת הסברים

    – דיברת שמומלץ לאחסן באחסון שותפי ולא בשרת – זה קצת סינית בשבילי. האם אתה מתכוון לכך שאני מאחסן ומסתיר את הפרטים שלי (private) ?

    - שאתה מחלק קמפיין מוצלח לכמה דומיינים כדי שלא יבלוט – האם אתה משנה גם את עמודי הנחיתה שלך ואת המודעות?

    - עד שלא אמרת שאתה סומך על PPCBULLY שלא יגנבו לך מידע לא חשבתי על הנושא בכלל, אבל עכשיו זה מטריד אותי… האם זהבכלל אפשרי? האם הם יכולים להסתכל במילים שלי? חשבתי שזה יושב לי על הדסק טופ ואין להם כניסה למידע

    המון תודה

    • המיליונר בפיג'מה   14 במאי 2009 בשעה 18:52
      (#)

      אהלן,

      לגבי השרת, מדובר באחסון שכממה אנשים מאחסנים עליו. זה יכול להיות גם קצת מסוכן, אבל הגעתי למסקנה שלפחות בשבילי זו האופציה המועדפת. אני משתמש ב-DreamHost.com עם הקופון 50DollarsCheaper שמזכה ב$50 הנחה.

      כל מקרה לגופו, לפעמים כן ולפעמים לא….

      PPC BULLY זהו שירות באינטרנט, והוא לא יושב אצלך על הדסקטופ. אבל הם אמינים, ומעבר לזה, הם לא באמת יכולים לדעת מה המילים המוכרות שלך….

      בהצלחה.

      • שמ-נה   17 במאי 2009 בשעה 1:27
        (#)

        עם ההצפנה החדשה של clickbank:
        asdfhk8912y34SD322232ASDV@#.hop.clickbank.net/
        הם לא באמת יכולים לדעת מיהו האפיליאט. הם רק בודקים מילת מפתח מול התוצאות של הודעות הפרסום לאורך זמן. מילה שמפעילה את אותה מודעה לפי URL לאורך אומר שהצירוף הזה מרוויח (מילה-מודעה-URL). ולכן דיברו כאן על חלוקה לדומיינים אותה הצעה על פני מספר דומיינים ואז קשה יותר לעלות על הצירוף המצליח.

  6. אילן ג'ורוב   14 במאי 2009 בשעה 7:37
    (#)

    נחמד מאד פוסטי הווידאיו האלה

  7. מוטי   14 במאי 2009 בשעה 9:09
    (#)

    תודה על הפוסט וידאו,
    זה דווקא נחמד יותר מאשר לקרוא :]

  8. יגאל   14 במאי 2009 בשעה 9:58
    (#)

    סחטיין על הכובע בוקרים :-)

    אני מקווה שאתה עושה חיים בטיול!!

    ממש כיף הפוסטי וידאו האלה, המון אינפורמציה שעוברת בכיף…
    אתה יכול להסביר מה זה "shared hosting" ?

    תודה

    • GRQ   14 במאי 2009 בשעה 11:28
      (#)

      כל הוסטינג שאתה קונה ב50-100 דולר לשנה זה SHARED. לעומת DEDICATED שבו אתה מקבל מכונה משלך.
      ב-SHARED הכוונה היא שאתה יושב על אותו שרת עם עוד XXX לקוחות. מה שאומר שיש אלפי אתרים על השרת, ואי אפשר לדעת מה שייך למי.

  9. Eyal   14 במאי 2009 בשעה 11:09
    (#)

    Hi Ygal
    Great reading your blog !

    thanks

  10. אור   14 במאי 2009 בשעה 19:31
    (#)

    אתה אומר שצריך לעשות לכל קמפיין דף נחיתה משלו…
    גפ לפני הטסט? , נגיד ואני עכשיו בחרתי מוצר לשיווק ואני בונה לו דף…אבל המוצר לא ממיר, אז סתם ביזבזתי זמן…לא עדיף לבנות את דף הנחיתה רק לאחר הטסט?

    • המיליונר בפיג'מה   15 במאי 2009 בשעה 20:25
      (#)

      אהלן אור,

      ובוא נגיד ואתה בוחר לעבוד בתור מתכנת מחשבים בחברת הייטק בחירה, אתה מגיע כל יום בשעה 9 והולך בשעה 5. מה שקורה זה שאתה לא מבזבז בכלל זמן אבל מרוויח קצת כסף.

      שום דבר שאתה עושה הוא לא בזבוז זמן, אתה לומד תוך כדי התהליך….

      אני בונה עמוד נחיתה לכל קמפיין שאני מעלה!

      בהצלחה.

  11. Sagistious   14 במאי 2009 בשעה 19:39
    (#)

    סחטיין על ההשקעה, אחלה וידאו לשם שינוי גם אינפורמטיבי (רוב הוידאוים שאפיליאייטס מעלים הם בד"כ רק "תראו איזה בית מגניב יש לי" וכו' )

    האם אתה חושב שאפשר להשתמש ב PPC BULLY גם בשביל נישות שהן לא תחרותיות במיוחד?
    תודה!

    • המיליונר בפיג'מה   15 במאי 2009 בשעה 20:26
      (#)

      אהלן,

      תלוי עד כמה הנישות לא תחרותיות. בוא נגיד כך, אם אפשר היה לדרג את התחרותיות ברמות של 1-3, אז PPC BULLY מצויין לנישות של רמות 2 ו-3.

      תודה על המחמאות ובהצלחה.

  12. רותם (Dodem)   14 במאי 2009 בשעה 21:11
    (#)

    היי יגאל,

    רציתי לשאול אותך שאלה בנוגע לCOAPEC. אני יודע שאתה לא הנציג תמיכה שלהם, אבל אולי נתקלת בבעיה.

    נרשמתי לCOPAEC, לפי מה שהם אומרים הם מאשרים אותך תוך 24 שעות.
    ואם אתה מעוניין שהם יאשרו אותך לפני שיעברו עד 24 שעות, אתה צריך לשלוח להם אימייל עם מס' פרטים.
    שלחתי להם אימייל עם מספר פרטים, עברו כבר יותר מ24 שעות, ועדיין הם לא יצרו איתי קשר ואני לא מצליח להיתחבר.

    אני אשמח אם תענה לי על השאלה הזו (בכל אופן פשוט אני מניח שיש פה עוד אנשים שרוצים להירשם לשם ולהתחיל לשווק לידים).

    תודה מראש.
    :)

    • אור 1 המקור   14 במאי 2009 בשעה 22:19
      (#)

      פשוט תתקשר אליהם ותוך כמה דקות יאשרו אותך, זה מה שאני עשיתי ועבד.

    • יגאל   15 במאי 2009 בשעה 6:13
      (#)

      מחזק את דבריו של אור, הם צריכים לראות שהבן אדם מספיק רציני להרים טלפון אליהם או שלפחות יש בכלל בן אדם ולא סתם תוכנה שעושה רישום אוטומטי או משהו כזה, בכל אופן כשאני נרשמתי הם לא חזרו אלי עד שהתקשרתי אליהם.. וכשמתקשרים הם שואלים אותך רק מה את השאלות שכבר נשאלת הטופס רישום ולא יותר מזה.

      בהצלחה

      • תוכניות שותפים   17 במאי 2009 בשעה 6:06
        (#)

        בקשר ל-COPEAC צריך להרים טלפון ובכל מקרה הם יהיו באפיליקון בארץ ביוני אז זו הזדמנות לדבר איתם ולסגור עסקאות

  13. אור 1 המקור   14 במאי 2009 בשעה 22:21
    (#)

    רותם,
    התגובה שלי יצאה בג'יבריש, אז אני אנסה שוב.

    מה שאתה יכול לעשות זה להתקשר אליהם והם יאשרו אותך ישירות, זה מה שאני עשיתי ועבד.

    • רותם (Dodem)   15 במאי 2009 בשעה 9:40
      (#)

      אוקי, אני אנסה את זה.
      תודה רבה!

      • המיליונר בפיג'מה   15 במאי 2009 בשעה 20:28
        (#)

        אהלן,

        אני מחזק את אור ואת יגאל.

        אני תמיד מתקשר ישר לאחר שאני נרשם, ומאשרים אותי תוך 5 דקות בד"כ….

        • רותם (Doodem)   21 במאי 2009 בשעה 21:30
          (#)

          היי יגאל.
          כבר כמה ימים שאני מנסה להתקשר לCOPEAC. (ב2 מספרי הטלפון שיש באתר, ה1-800 וגם מה שיש בדף של ההרשמה שנתת).

          פשוט ימים על גבי ימים שאני מנסה ומנסה, ופשוט לא עונים לי.
          השארתי כבר כמה הודעות, ושום דבר לא יצא מזה.

          אשמח אם תוכל לבדוק לי אם יוכלו לאשר אותי (כנראה שאתה מכיר שם כמה אנשים).
          אני רשום עם האימייל: eyedesign1[at]gmail.com
          המון תודה,
          רותם.

  14. שגיא   14 במאי 2009 בשעה 23:19
    (#)

    אחלה פוסט יגאל!
    ותודה על כל האינפורמציה.
    אם אני רק בתחילת דרכי אתה ממליץ להשתמש בPPC BULLY או שלהשאיר את זה להמשך?
    כמו כן הזכרת תקציבים של 16 אלף שקל… אין לי אפילו חצי מזה.. מה המינימום תקציב שהיית ממליץ (למישהו שמבין אינטרנט טוב ועשה שיעורי בית) בשביל להתחיל עד לשלב שסטטיסטית ניתן להגיע לרווח? (זאת שאלה שאולי אין עליה תשובה אבל אולי המלצה..)

    תודה רבה!

    • המיליונר בפיג'מה   15 במאי 2009 בשעה 20:32
      (#)

      אהלן,

      ניתן להצליח גם ללא PPC BULLY, אני רק אומר שזה עוזר. אני בהתחלה לא השתמשתי בPPC BULLY.

      לגבי התקציב, מצטער אין לי המלצה. תתחיל עם כמה שאתה יכול, ותעבוד על פי התקציב. כלומר, תחלק אותו ל-11 קמפיינים, ותעבוד בחכמה…. שזה אומר לא להתפרע עם בידים, אם אתה רואה שהמילות חיפוש יקרות מידי (על פי Google Traffic Estimator), פשוט תעבור לנישה אחרת.

      תשתדל לחשוב בכיוון של: "במידה והייתי משווק בנישה הזו במשך 3 חודשים ועם הצלחה גדולה, איזה נתונים חשובים היו לי?". לאחר שתמנה את כל הגורמים, תשאל את עצמך שאלות בנוסח של: "אוקיי, אני יודע שלמתחרה יש מידע על מודעות עם CTR גבוהה, איך אני מציג אותם?"

      בהצלחה,
      -יגאל.

      • הסטודנט   17 במאי 2009 בשעה 1:32
        (#)

        היי יגאל
        קודם כל פרנק אישר אותי לקופיאק ואפילו שלח לי מייל
        תודה רבה רבה !!!!!!
        ודבר שני …
        סתם לגבי עניני תקציב
        אני התחלתי לשווק שבוע שעבר דרך פייסבוק (יותר זול ופחות מורכב מאדוורדס)
        ורק בשביל לעודד כאלה שאין להם אני אגיד לכם שההוצאות שלי על פרסום השבוע היו 50 דולר וההכנסות הם 250 דולר שזה אומר 200 דולר רווח לשבוע.
        בתור סטודנט זה בערך מה שאני מרוויח מעבודות זמניות אז היה נחמד לשם שינוי להרוויח את זה מהבית…
        שוב יגאל אני זוקף הכל לזכותך (רוצה אחוזים? :-) ) תודה רבה אח שלי

        • Johnny the Doe   18 במאי 2009 בשעה 23:27
          (#)

          סטודנט – כיף לקרוא את המספרים האלה.
          אשמח אם תוכל תחלוק את רשמיך מהפרסום בפייסבוק – אילו סוגי הצעות עובדים, איך לקבוע את קהל היעד וכו'.

          • הסטודנט   19 במאי 2009 בשעה 22:42
            (#)

            אני עדיין בחיתולים
            אני כרגע לומד את רשת הפייסבוק בשיטה הישנה והטובה (אופטימיזציה ועוד קצת אופטימיזציה)
            אני רחוק מלהדריך אנשים אחרים (קטונתי).
            אבל כשהיו לי תוצאות ונסיון אני אשמח לספר על זה….

            • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 22:32
              (#)

              סטודנט יקר,

              כיף לקרוא את התגובה הזאת,
              המשך כך ושיהיה בהצלחה בהמשך.

            • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 22:37
              (#)

              ולגבי אחוזים,

              מה דעתך שנדבר על זה עוד שנה? :)

  15. אופירס   15 במאי 2009 בשעה 2:39
    (#)

    היי יגאל, וידאו מעניין!
    את הפוסט הבא אתה חיייייב לצלם מאיזה חוף אקזוטי!! :)

  16. אורי מנור   17 במאי 2009 בשעה 3:30
    (#)

    פוסט יפה ואינפורמטיבי בנוהל!

  17. גולד לייבל   17 במאי 2009 בשעה 16:52
    (#)

    קיבלת כבר מראה של מיליונר (-:
    אחלה פוסט וידאו..כן ירבו.

    נ.ב
    נרשמתי תחתיך לCOPEAC אשמח אם תוכל להזיז כמה חוטים(:
    (אותו מייל שאני רשום פה)

  18. בובי   18 במאי 2009 בשעה 0:02
    (#)

    אחלה פוסט, תודה על התשובות…
    יש לי שאלה שאני לא בטוח אם שאלו פה בעבר ולא מצאתי לכך תשובה…

    יש לי חשבון אדוורדס וותיק – שנה פלוס, הוא לא היה פעיל כמה חודשים ולאחרונה (לפני חודשיים) העלתי קמפיינג קטן ($5 ליום) למחקר אישי קצר… הקמפיינג, במכוון, לא היה ממש להיט וה CTR היה בריצפה כל התקופה… האם ההסטוריה של האקאונט הזה שרופה? האם ניתן לבנות אותה מחדש בקלות או שכדי להגיד קדיש?
    אשמח בכלל לקבל קצת יוצר מידע בנושא של היסטוריה של חשבונות.
    וגם כמה קל לפתוח אחד חדש – צריך כרטיס אשראי אחר?

    שוב תודה…

    • רותם הראשון (Dodem)   18 במאי 2009 בשעה 19:58
      (#)

      מחזק.
      אין לי מושג אם דברים כאלה שורפים חשבון.

      • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 22:42
        (#)

        היסטוריה זה לא דבר שמשווקים יודעים עליו במדויק. כולם יודעים שזה קיים, אבל לא בדיוק ידוע מה זה אומר…

        כלומר, בוא נניח שיש לך חשבון שפתחת לפני 3 שנים, אבל לא השתמשת בו מאז. לטעמי, ההיסטוריה לא נחשבת. אבל זו רק דעתי.

        ההיסטוריה לדעתי נועדה על מנת לתת לגוגל מדד ראשוני עליך כמשווק, כלומר, אם גוגל רואים שאתה מצליח להשיג QS מעל הממוצע, אז הם יביאו לך QS מעל הממוצע בקמפיינים חדשים.

        זו התיאוריה שלי לגבי היסטוריה.

        כך שלומר לך את האמת, אני לא בטוח שעם תקציב של $5 הרסת את ההיסטוריה, ואני לא בטוח שהייתה לך בכלל.

        בכל מקרה, כמו שאתה מבין, ניתן לבנות היסטוריה, רק צריך להיות יותר חכם….

        בהצלחה.

        • Johnny the Doe   22 במאי 2009 בשעה 22:45
          (#)

          "כך שלומר לך את האמת, אני לא בטוח שעם תקציב של $5 הרסת את ההיסטוריה, ואני לא בטוח שהייתה לך בכלל."

          משום מה ישר נזכרתי בנסיך המדליק מבל-אייר:
          Fresh Prince: "Uncle Phil, you're ruinin' my rep!"
          Uncle Phil: "You're only 17, you don't have a rep yet!"

          ;-)

  19. Senior Kumeta   18 במאי 2009 בשעה 2:01
    (#)

    שבוע טוב יגאל!

    בטח שאלת את עצמך "מה זה? איפה נעלם סניור קומטה היקר עם השאלות המתחכמות שלו?"
    אז הנה אני. בתכלס, אני לא כל כך בטוח אם זה התחום שלך, אבל ננסה. כמובן שאני אשמח לפתוח את העניין לדיון מול כל קורא אחר בפוסט שמרגיש שיש לו תשובה.

    אז ככה. הבעיה שלי היא מאוד פשוטה.
    אני הצרכן הכי גרוע בעולם.
    אני לא קונה כלום.
    אני לא קונה בגדים כי יש לי מספיק.
    אני לא אוכל בחוץ, כי אני אוכל את האוכל המבושל של אמא, ולפעמים איזה בייגל טוסט אמריקאי בסוף משמרת בגרג קפה.
    אני לא משדרג את הפלאפון שלי, כי פעם לימדו אותי שאם "עובד, אל תיגע!"
    אני לא מוציא כסף על בירות בפאבים, כי העבודה שלי היא יציאה אחת גדולה (כמות הכוסיות שמתנקזות לבית קפה הזה מדי יום היא פשוט בלתי נסבלת), וחוצמזה לא חבל להוציא 25 שקל על כוס ערק אשכוליות, כשאני יושב על בקבוק ב 21 שקל בים בשמש????
    יוצא שהדבר היחידי שאני שאני מוציא עליו כסף זה דלק ותחבורה…ואולי קצת מסיבות והופעות.
    כל השאר נראה לי כמו הבל הבלים גמור!

    עכשיו, כשעבדתי בקריסמיס האחרון בארה"ב בעגלות, יצא לי להבין כלל מאוד פשוט – על מנת להיות סיילסמן טוב, צריך להיות צרכן טוב. ראיתי בעיניים שלי איך כל התותחיות שסגרו קופה יום לפני כן על 1000$ (הכניסו 300$ לכיס) יום אחרי הלכו באמצע היום לפוצץ את כסף שלהם על מגוון תיקים ושמלות וטוניקות ומשקפי שמש ואייפודים ולפטופים והשד יודע מה עוד…
    וזה ברור, על מנת למכור לצרכן מסוים, צריך להזדהות איתו, ועל מנת להזדהות עם צרכן, צריך להיות צרכן בעצמך.

    עכשיו עוד לא הגעתי לשלב שבו אני מפשפש בתוך אלפי המוצרים לשיווק, אבל מראש יש לי תחושה שתהיה לי בעיה למצוא משהו, כאשר אני חי מתוך אמונה שאין צורך בכלום באמת.
    איך מתגברים על הבעיה? על מנת להצליח לשווק נכון, אני צריך להיכנס לראש של הצרכן, ואיך אני יכול להיכנס לראש של הצרכן, אם בטבע שלי אני כלכך אנטי-צרכנות???

    • רותם הראשון (Dodem)   18 במאי 2009 בשעה 20:57
      (#)

      לפי דעתי אתה צריך לרשום לך טבלה עם כל היתרונות של המוצר שלך.
      לנסות לנסות להבין למה המוצר הזה חשוב, ואיך הוא יוכל לשמש את הלקוח.
      לאחר מכן, תנסה לדמיין את עצמך רוצה משהו, למשל את הבקבוק ב21 ש"ח. מה הרגשת שקנית אותו?
      תנסה להביע את ההרגשה שלך בכתב, תוך כדי שימוש ביתרונות שרשמת בטבלה.

      מקווה שזה יעזור.

      • הסטודנט   19 במאי 2009 בשעה 22:47
        (#)

        מסכים ב100% תסתכל על התועלות שבמוצר
        כשאתה קונה את הבקבוק ארק אתה לא קונה בקבוק ארק אתה קונה "סטלה מבקבוק ארק". (והתועלת שלך היא גם שאתה קונה את זה בזול)
        אני מאוד מזדהה איתך גם אני לא צרכן גדול אבל כשאני מבין שמשהו יביא לי תועלת גדולה יותר מן המחיר ששילמתי עליו אז אני קונה (לדוגמה: אני הולך בקרוב לעשות את הקורס של מכללת קליקים כי אני חושב שזה יביא לי יותר תועלת מן המחיר שאני אשקיע שם- שוב אני לא קונה קורס אני קונה ידע (ואולי גם אופציה לעשות הרבה כסף)

        דרך אגב שאלה לא קשורה יש פה מישהו שעשה את הקורס ויכול להמליץ?

        • פיקו   21 במאי 2009 בשעה 1:30
          (#)

          אל תרשם בלי המלצות

          • הסטודנט   22 במאי 2009 בשעה 22:42
            (#)

            בגלל זה בדיוק אני מבקש המלצות
            אני מפחד להיכנס לגוגל אדוורדס ללא ניסיון
            (אין לי יותר מדי כסף לבזבז על ניסוי וטעיה כרגע)
            מישהו עשה/מכיר מישהו שעשה את הקורס?
            אודה לכם מאוד…..

            יגאל אולי אתה תוכל לחוות דיעה? אולי אפילו במייל?

            תודה רבה מראש לכל העוזרים

            • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 23:22
              (#)

              קורס יביא לך ידע, אבל עדיין תצטרך את אותו סכום הכסף בשביל לצבור ניסיון.

              כך שאם אתה מפחד, עדיף שתלך על דרכים פחות מסוכנות עד שיהיה לך תזרים מזומנים.

              ובאשר לאיבוקים, אני ממליץ לך לקרוא:
              High performance Affiliate Marketing
              The Coming Adwords War
              שניהם חינם ושניהם עזרו לי לא מעט.

              תקרא גם בלוגים, ותהיה בסדר מבחינת ידע.

              שיהיה בהצלחה….

          • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 22:45
            (#)

            אני מסכים עם כל מה שנאמר פה,

            ההמלצה שלי היא להיות שחקן. פשוט תעמוד מול המראה ותגיד לעצמך: "יש לי כלב, אני כל כך אוהב אותו, אבל נורא מפריע לי שהוא משתין על הרצפה. נורא מפריע לי שכשאני אומר לו 'תקוף' הוא לא תוקף ערסים. אני מוכן לעשות הכל בשביל שהכלב שלי יציית לי…."

            חוץ מזה, מהניסיון שלי, דווקא האנשים שרואים את עצמם הכי לא צרכנים בעולם, וכל כך אנטי, הם בעצם בדיוק ההפך, והכי קל למקור להם…. קוראים לזה אפקט המראה בפסיכולוגיה. כך שאל תחמיא לעצמך יותר מידי :)

      • הסטודנט   19 במאי 2009 בשעה 22:48
        (#)

        מסכים ב100% תסתכל על התועלות שבמוצר
        כשאתה קונה את הבקבוק ארק אתה לא קונה בקבוק ארק אתה קונה "סטלה מבקבוק ארק". (והתועלת שלך היא גם שאתה קונה את זה בזול)
        אני מאוד מזדהה איתך גם אני לא צרכן גדול אבל כשאני מבין שמשהו יביא לי תועלת גדולה יותר מן המחיר ששילמתי עליו אז אני קונה (לדוגמה: אני הולך בקרוב לעשות את הקורס של מכללת קליקים כי אני חושב שזה יביא לי יותר תועלת מן המחיר שאני אשקיע שם- שוב אני לא קונה קורס אני קונה ידע (ואולי גם אופציה לעשות הרבה כסף)

        דרך אגב שאלה לא קשורה יש פה מישהו שעשה את הקורס ויכול להמליץ?

  20. אבי   18 במאי 2009 בשעה 18:34
    (#)

    זהירות!!! האקרים מתלבשים על הלינק של קליק בנק (דרך מודעות של גוגל) ומכוונים אותו להשתלת תוכנה זדונית. גוגל השעה לי את החשבון בגלל ×–×”. פניתי לקליק בנק דרך התמיכה הרשת בתקווה שיפתרו את הבעיה של הלינקים האלו מהר כדי שגוגל יבטלו את ההשעיה של החשבון לי. אם למשהו יש פתרון אחר – אשמח לשמוע.

  21. אבי   18 במאי 2009 בשעה 18:47
    (#)

    זהירות!!! זהירות!!! האקרים מתלבשים על הלינק של קליק בנק (דרך מודעות של גוגל) ומכוונים אותו להשתלת תוכנה זדונית. גוגל השעה לי את החשבון בגלל ×–×”. פניתי לקליק בנק דרך התמיכה הרשת בתקווה שיפתרו את הבעיה של הלינקים האלו מהר כדי שגוגל יבטלו את ההשעיה של החשבון לי. אם למשהו יש פתרון אחר – אשמח לשמוע.

  22. אבי   18 במאי 2009 בשעה 18:48
    (#)

    זהירות!!! זהירות!!! זהירות!!! האקרים מתלבשים על הלינק של קליק בנק (דרך מודעות של גוגל) ומכוונים אותו להשתלת תוכנה זדונית. גוגל השעה לי את החשבון בגלל זה. פניתי לקליק בנק דרך התמיכה הרשת בתקווה שיפתרו את הבעיה של הלינקים האלו מהר כדי שגוגל יבטלו את ההשעיה של החשבון לי. אם למשהו יש פתרון אחר – אשמח לשמוע.

    • בובי   18 במאי 2009 בשעה 23:11
      (#)

      אני בספק שאלו הם האקרים…

      נתקלתי בדבר חדש בחודשים האחרונים – גוגל מזהיר אותנו מפני אתרים מסויימים – אני מדבר על התוצאות האורגניות.
      אתר די מבוסס שאני מכיר כבר הרבה זמן שמוכר מוצרי יופי, לפתע הוצג בדף התוצאות עם אזהרה שהוא מסוכן, מכיוון שהסתקרנתי הקלקתי על הלינק וקיבלתי דף אשר מציין שהאתר נימצא כמחדיר תוכנה זדונית ע"י הגוגלבוט.

      אני די בספק (לא של 100% אבל 99.9%) שבעלי האתר ×”×–×” עושים זאת, אני משער שהרובוט של גוגל פירש סקריפטים צד לקוח או אולי פעולות שרת עם הדפדפן כבעלות כוונה זדוניות – הרי ישנן הרבה פירצות אבטחה.

      בכל מקרה אני חושב שאולי (שוב… רק אולי..) מערכת הטראקינג של קליקבאנק עושה פעולות כאלה וגוגל לפעמים מפרש כלא כשרות. וכשזה מגיע לאדוורס הם פשוט יבטלו את הופעת המודעות ולא יטרחו לשים הודעות אזהרה…

      מקווה שזה עוזר ואולי אם יש עוד אנשים שזה קורה להם ואם כן אולי כדי לעדכן את קליקבאנק – גם אם ההשערות שלי נכונות וגם אם לא, אם התופעה נפוצה הם בטוח ירצו לדעת מזה…

      • בובי   18 במאי 2009 בשעה 23:11
        (#)

        אני בספק שאלו הם האקרים…

        נתקלתי בדבר חדש בחודשים האחרונים – גוגל מזהיר אותנו מפני אתרים מסויימים – אני מדבר על התוצאות האורגניות.
        אתר די מבוסס שאני מכיר כבר הרבה זמן שמוכר מוצרי יופי, לפתע הוצג בדף התוצאות עם אזהרה שהוא מסוכן, מכיוון שהסתקרנתי הקלקתי על הלינק וקיבלתי דף אשר מציין שהאתר נימצא כמחדיר תוכנה זדונית ע"י הגוגלבוט.

        אני די בספק (לא של 100% אבל 99.9%) שבעלי האתר הזה עושים זאת, אני משער שהרובוט של גוגל פירש סקריפטים צד לקוח או אולי פעולות שרת עם הדפדפן כבעלות כוונה זדוניות – הרי ישנן הרבה פירצות אבטחה.

        בכל מקרה אני חושב שאולי (שוב… רק אולי..) מערכת הטראקינג של קליקבאנק עושה פעולות כאלה וגוגל לפעמים מפרש כלא כשרות. וכשזה מגיע לאדוורס הם פשוט יבטלו את הופעת המודעות ולא יטרחו לשים הודעות אזהרה…

        מקווה שזה עוזר ואולי אם יש עוד אנשים שזה קורה להם ואם כן אולי כדי לעדכן את קליקבאנק – גם אם ההשערות שלי נכונות וגם אם לא, אם התופעה נפוצה הם בטוח ירצו לדעת מזה…

        • אבי   19 במאי 2009 בשעה 11:46
          (#)

          אני כתבתי על זה ל CB. כשזה הגיע ל ADWORDS הם חשבו שהאתר שלי (במקרה זה היה קישור ישיר לאתר כלשהו ולא לעמוד נחיתה שלי) והם לא ממש ביטלו את הופעת המודעות שלי… הם השעו לי את כל החשבון ולי אין שליטה על הלינק כי במקרה זה הוא לא מכוון לעמוד נחיתה שלי – זה היה קישור ישיר. צריך לשים לב במידה ואתם מוצאים את האתר שאתם מקדמים או את האתר שלכם כחשוד בהחדרת תוכנה זדונית – קודם כל לעשות Pause מיידי לקמפיין שלכם ואחר כך להתחיל לבדוק ולטפל בעיניין. אצלי כל החשבון היה מושבת 3 ימים בגלל הסיפור הזה.

  23. רונן   18 במאי 2009 בשעה 23:20
    (#)

    שלום יגאל

    אני עוקב אחרי הבלוג שלך מזה זמן מה ולפי דעתי קראתי את רוב הפוסטים

    אבל יש לי בעיה

    למרות שאני דיי מנסה את מה שאתה מדבר עליו וגם מוסיף נסיונות משלי
    עד היום לא מצאתי שום דבר שבאמת מוכר
    והשקעתי לא מעט כסף על הנסיונות האלו

    אפילו בניתי עמודי נחיתה שמאוד דומים לקמפיינים שרצים
    לבדוק אולי הבעיה אצלי אבל עדיין שום דבר
    אין כמעט מכירות לשום מוצר שאני מנסה…

    עד היום בעיקר שיווקתי איבוקס למינהן ותוכנות שונות
    לגביי כל עיניין הלידים לא נכנסתי כי הוא קצת ניראה לי משהוא
    שאני לא כל כך מתחבר אליו.

    יש לך אולי איזו עצה לאן להתקדם מכאן?

    יש לך אולי רשימה של מוצרים שאתה יודע בוודאות שמוכרים
    גם אם התחרות בהן עזה לא איכפת לי להפסיד כסף בשיווק
    אבל אני רוצה למצוא מוצר שבוודאות מוכר
    ומשמה להשקיע על אופטימיזציה וכאלה
    או שיווק גרילה אימיילים וכו'

    פשוט זה כבר דיי מייאש להשקיע שעות על בניית אתר מושקע
    והמוצר פשוט לא מוכר גם אם יש הרבה כניסות.

    תודה

    • סתם   11 בנובמבר 2009 בשעה 19:39
      (#)

      תרגום:
      שלום יגאל

      אני עוקב אחרי הבלוג שלך מזה זמן מה ולפי דעתי קראתי את רוב הפוסטים

      אבל יש לי בעיה

      למרות שאני דיי מנסה את מה שאתה מדבר עליו וגם מוסיף נסיונות משלי
      עד היום לא מצאתי שום דבר שבאמת מוכר
      והשקעתי לא מעט כסף על הנסיונות האלו

      אפילו בניתי עמודי נחיתה שמאוד דומים לקמפיינים שרצים
      לבדוק אולי הבעיה אצלי אבל עדיין שום דבר
      אין כמעט מכירות לשום מוצר שאני מנסה…

      עד היום בעיקר שיווקתי איבוקס למינהן ותוכנות שונות
      לגביי כל עיניין הלידים לא נכנסתי כי הוא קצת ניראה לי משהוא
      שאני לא כל כך מתחבר אליו.

      יש לך אולי איזו עצה לאן להתקדם מכאן?

      יש לך אולי רשימה של מוצרים שאתה יודע בוודאות שמוכרים
      גם אם התחרות בהן עזה לא איכפת לי להפסיד כסף בשיווק
      אבל אני רוצה למצוא מוצר שבוודאות מוכר
      ומשמה להשקיע על אופטימיזציה וכאלה
      או שיווק גרילה אימיילים וכו'

      פשוט זה כבר דיי מייאש להשקיע שעות על בניית אתר מושקע
      והמוצר פשוט לא מוכר גם אם יש הרבה כניסות.

      תודה

  24. רונן   18 במאי 2009 בשעה 23:24
    (#)

    שלום יגאל

    אני עוקב אחרי הבלוג שלך מזה זמן מה ולפי דעתי קראתי את רוב הפוסטים

    אבל יש לי בעיה

    למרות שאני דיי מנסה את מה שאתה מדבר עליו וגם מוסיף נסיונות משלי
    עד היום לא מצאתי שום דבר שבאמת מוכר
    והשקעתי לא מעט כסף על הנסיונות האלו

    אפילו בניתי עמודי נחיתה שמאוד דומים לקמפיינים שרצים
    לבדוק אולי הבעיה אצלי אבל עדיין שום דבר
    אין כמעט מכירות לשום מוצר שאני מנסה…

    עד היום בעיקר שיווקתי איבוקס למינהן ותוכנות שונות
    לגביי כל עיניין הלידים לא נכנסתי כי הוא קצת ניראה לי משהוא
    שאני לא כל כך מתחבר אליו.

    יש לך אולי איזו עצה לאן להתקדם מכאן?

    יש לך אולי רשימה של מוצרים שאתה יודע בוודאות שמוכרים
    גם אם התחרות בהן עזה לא איכפת לי להפסיד כסף בשיווק
    אבל אני רוצה למצוא מוצר שבוודאות מוכר
    ומשמה להשקיע על אופטימיזציה וכאלה
    או שיווק גרילה אימיילים וכו'

    פשוט זה כבר דיי מייאש להשקיע שעות על בניית אתר מושקע
    והמוצר פשוט לא מוכר גם אם יש הרבה כניסות.

    תודה

    • אורי מנור   19 במאי 2009 בשעה 18:55
      (#)

      רונן…
      לדעתי הבעיה היא בState-of-mind שלך.
      כמשווק באינטרנט – אתה חייב "להתחבר" למנגנוני הצריכה של הלקוחות הפוטנציאליים שלך..(ועד כמה שזה מצער…לא ממש משנה להם שבנית אתר מושקע….)

      אבל הנה החדשות הטובות…אתה לאו דווקא צריך לעבוד "קשה" (להוציא את שלב מחקר הנישה). להיפך – ברגע שיש לך מספיק אינפורמציה ופילוח – לבחור הצעות (מכירות/לידים) זה החלק הכיפי…אל תעבוד "קשה". תעבוד בכיף…!
      .
      אפיליאייט מרקטינג נשען על שילוב של זיהוי הזדמנויות וחיבור נכון ל"ראש" של הלקוחות הפוטנציאליים..זה החלק היחיד שאי אפשר לעשות לו "אאוטסורסינג" (בעיקר משום שלמי שיש כישרון כזה לא ימכור אותו כ"כ בקלות…:)

      כל השאר – זה טכניקה, לא העיקר. אמנם זה חשוב – אבל זה לא מה שמשנה. כל אחד מוצא לו שיטות אחרות לייצר מכירות/לידים.. קח את ניקי קייקס – הוא לדוגמא הצהיר על עצמו לא מזמן שמעולם לא היה לו אפילו קמפיין אחד מוצלח באדוורדס – ואת הכסף שלו (והוא עושה הרבה) הוא מביא מערוצים אחרים…

      מקווה שעזרתי…

      אורי

      • רונן   19 במאי 2009 בשעה 19:15
        (#)

        אורי אני לא חושב שהבעיה היא בסטייט אוף מיינד

        אלא איך אני יכול לדעת שהמוצרים באמת מוכרים?
        גם אם אני עוקב אחרי קמפיין אחר שבועיים או חודש
        זה עדיין לא אומר שהוא מוכר
        אולי זה קמפיין בנסיון
        אולי הבן אדם מפסיד הרבה כסף

        קח מוצר לדוגמא שלא דומה למוצרים של קליק בנק נגיד אייפוד
        זה מוצר שבטוח מוכר.

        עכשיו על מנת לשווק אותו ולהיות רווחי אתה צריך להתחרות עם משווקים אחרים על הרבה דברים החל מעיצוב
        ועד בידים לפי שעות ומיקומים
        אולי בסיאטל יש המרה יותר טובה מניו יורק וכאלה

        אבל זה שאייפון מוכר זאת עובדה ואין מה לבדוק בכלל.

        ההרגשה שלי ממה שאני בדקתי עד היום בקליק בנק
        זה שהמוצרים פשוט לא מוכרים

        אני מדבר על מסות.
        שאם שמת ביד גבוהה שיתן לך מקום ראשון ויש לך אתר דומה למקומות הראשונים
        אז אולי תפסיד כי יעלה לך יותר לפרסם מהרווח
        אבל עדיין יקנו 20/50/100 יחידות ביום ויותר
        ולא 1-2

        השאלה היא איך אפשר לדעת בוודאות שמוצרים נמכרים ובכמויות

        לפעמים ברשתות האפילייטס מפרסמים קצת נתונים אבל אני לא יודע אם אפשר להאמין לזה.

        עכשיו יכול בכלל להיות ש 99% מהמוצרים של קליק בנק
        או רוונוויר בכלל לא מוכרים
        ורק אלו שמצאו את ה- 1% שכן מוכרים עושים הרבה כסף
        אז במקרה הזה לי חבל על הזמן לחפש אותם ואן לי מה לחפש ברשתות האלה ואני יחפש רשתות אחרות.

        אבל אם מישהוא יודע על מוצרים שבטוח מוכרים
        והוא לא משווק אותם בגלל תחרות או שלא איכפת לו לחשוף
        כי יש לו שיטה סודית גם ככה למכור אותם שהיא לא דרך
        adwords אני אשמח לישמוע עליהם.

        • אורי מנור   19 במאי 2009 בשעה 20:20
          (#)

          רונן,

          אני גם אפיליאייט וגם מרצ'נט.
          יש לי ארבעה מוצרים שונים בקליקבנק וכולם מוכרים, כל יום.
          אפילו אלו עם gravity נמוך מחמש.

          אם מוצר לא מוכר בכלל – הוא בסופו של דבר ייעלם מהאינדקסים של קליקבנק.

          ברשתות אחרות – קל לבדוק: נניח בCJ:
          תצליב Network earnings עם EPC ותקבל אינדיקציה.

          גם לבדוק את כוחו של דף המכירה באלקסה לא מזיק בכלל.

          אם אתה מדבר על מסות – אז לא שום דבר לא נמכר כמו האייפון. אבל זה בגלל שבאמת שום דבר לא מוכר כמו האייפון.

          אם תקדם ארבעה-חמישה מוצרים, בכל רשת, שכל אחד יכניס לך 5-10 מכירות ביום – אתה מסודר לגמרי. אתה לא צריך שום אייפונים או אייפודים…

          אורי

          • תומר   20 במאי 2009 בשעה 15:36
            (#)

            רונן, אם אתה לא מצליח למכור כמו שאתה אומר
            תתחיל לעבור ללידים גם אם אתה לא מתחבר לזה
            תאמין לי שאחרי הליד הראשון (שדי יבוא בקלות אגב) אתה כל כך תתלהב שלא תרצה להפסיק לשווק לידים. מניסיון

            • רונן   20 במאי 2009 בשעה 18:20
              (#)

              :)
              שלום תומר

              אני מניח שאני יבדוק את זה מתישהוא
              ( יגאל אל תדאג אני ירשם דרכך מגיע לך.. )

              ביום שאני יתיאש משיווק של מוצרים
              אני ישקיע בזה את הזמן

              כרגע אני רוצה להשקיע עד הסוף ולראות
              שבאמת ניסיתי כמו שצריך

              מה שאני רוצה להבין זה האם ה 1% שלא מתייאש ומרוויח משיווק מוצרים זה בגלל שהוא מצא מוצר מעולה ונדיר
              ( מה שלא כזה טוב כי עם הזמן יגלו אותו והתחרות תעלה וזה לא יהיה רווחי )

              או שיש הרבה מוצרים שתמיד מוכרים
              וכל מה שצריך זה לשווק אותם בצורה מקורית וחכמה.
              אם זה המקרה אני עוד לא מצאתי מוצר שמוכר ברמה גבוהה

              לא מקליקבנק או רוונוויר לפחות
              אני יבדוק גם רשתות אחרות
              אבל לפני כן רציתי לבדוק
              אם יש עוד סיכוי בכלל לרשתות האלו

            • אורי מנור   20 במאי 2009 בשעה 22:04
              (#)

              "יש הרבה מוצרים שתמיד מוכרים
              וכל מה שצריך זה לשווק אותם בצורה מקורית וחכמה".

              זה היה משפט המפתח רונן. צריך להפעיל את הראש. יש עקרונות אבל אין נוסחאות מדויקות….

              אם אתה מחפש דברים בטוחים ונוסחאתיים – אתה פשוט לא בתחום הנכון…:)

            • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 22:53
              (#)

              שלום לרונן ולכל המגיבים,

              אורי, תודה על התגובות הממש מועילות.
              תודה גם לתומר :)

              לגבי מה שאמרת רונן. החלק הכי קשה זה למצוא את המוצר הראשון, שיוציא ממך את הדאגות הכלכליות. ברגע שתמצא את המוצר הראשון, יהיה לך הרבה יותר קל. יש הרבה מוצרים מכל מיני סוגים, צריך רק למצוא דרך למכור אותם.

              בסופו של דבר כמו שאורי אמר, גם למוצרים הכי הזויים שיש להם גראביטי 5, הם מוכרים, צריך רק לדעת איך :)

              שיהיה המון-המון בהצלחה,
              ובשביל לקבל יותר עזרה בעתיד מומלץ שתגיד כמה כסף בזבזת ולכמה מוצרים בנית עמוד נחיתה. ב99% מהמקרים הסיבה לאי ההצלחה תמונה שם.

              שיהיה בהצלחה…

  25. רותם (Dodem)   19 במאי 2009 בשעה 9:04
    (#)

    יגאל כתב כאן ש99 אחוז ממשווקי הAFFILIATE לא מצליחים בד"כ. אתה יודע למה? כי הם פשוט מוותרים. רואים שאין מכירות, ואומרים, יאללה נפסיק, אין פה כסף.

    אבל, יש גם את האלה שלא מוותרים, לדוגמה – ראה את הסירטון – יגאל סיפר שיש לו חברים, ששנה שלמה! לא הרוויחו, ורק אחרי שנה התחילו להיות רווחיים. משמע, שנה שלמה הם לא וויתרו.
    הם יכלו לבוא ולהגיד, טוב, אין לי מכירות, אולי זה פשוט לא עובד, ולתרץ תירוצים. אבל מה שהם עשו זה כל הזמן להמשיך.

    לא יודע אם יגאל יתן לך מוצרי קסם שמוכרים. אבל לפי דעתי תחפש כל פעם להתייעל יותר ויותר.
    אל תוותר, ובסופו של דבר לדעתי תצליח אם לא תוותר.

    • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 22:54
      (#)

      תודה רבה על החיזוק רותם,

      אני מסכים עם כל מילה…. הבאת לי רעיון אדיר לוידאו שאני הולך לצלם באפיליאייט סאמיט בניו יורק…

  26. רונן   19 במאי 2009 בשעה 11:56
    (#)

    אין לי בעיה עם השיטה של לפרסם ולמכור

    מן הסתם כמו על כל מוצר שיש לו ביקוש
    יש הרבה משווקים ויש תחרות

    ועל כן צריך להשקיע עבודה קשה
    על מנת להפוך את הפרסום לרווחי

    אם הייתי נתקל במוצר שמוכר אבל אני מפסיד עליו כי יש שמה יותר מידיי
    תחרות אז הייתי ממשיך לנסות ולחפש מוצר עם פחות תחרות

    המצב היום שגם אם אני שם בידים יחסית גבוהים ונימצא במיקומים 1-3
    עם דפי נחיתה דיי דומים למשווקים אחרים
    אין כמעט קניות…

    הרי אם יש מכל המוצרים 20-50 מוצרים שממש מוכרים
    מן הסתם יש הרבה תחרות ומי שאין לו QS מעולה
    אין לו מה לחפש שמה כי הוא יפסיד כסף על בידים גבוהים

    אבל אני מוכן להפסיד כסף לתקופה מוגבלת בשביל לראות שהמוצר בכלל מוכר….

    ועד כה כל מה שניסיתי המכירות דיי נמוכות.

    • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 22:59
      (#)

      אתה לא חייב להפסיד כסף בשביל זה, יש דרכים להשיג QS.

      כמו לדוגמא, לנסות להתמקום במיקום הראשון-שני של העמוד השני, וכך תקבל CTR גבוהה עם בידים נמוכים. בסופו של דבר כשתגיע ל-QS גבוהה תוכל להעלות בידים, ולהתחרות על המיקומים השווים באמת.

      זו רק דרך אחת,
      אבל שמוכיחה שיש דרכים אחרות.

      זה תלוי בעוד הרבה דברים ממה שפרטת, כמו מיקום גיאוגראפי ותזמון מודעות. אבל אלו דברים שמשיגים עם הניסיון. זה הרבה יותר מורכב ממה שאנשים חושבים.

      אם יש 20 עמודים שמפרסמים על המילה ACAI BERRY, אז זה רווחי!

  27. רותם (Dodem)   19 במאי 2009 בשעה 13:29
    (#)

    הייתי ממליץ לך לנסות להשתמש בqwankest
    לפי מה שמתואר בסרטון:

    qwankest – כמו אלקסה – רק אפשר להצליב מידע.
    אם אפיליאט שולח לדף נחיתה מסויים לאורך זמן, זה אומר שהוא מרוויח כסף.

    אז תוכל לבדוק אם משווקים שונים שולחים לדפי נחיתה מסויימים להרבה זמן. ככה תוכל לדעת שהמוצרים ממירים, ומשווקי האפיליאט עושים כסף.

  28. פיקו   20 במאי 2009 בשעה 1:28
    (#)

    יש משהו לא מדוייק לגמרי לגבי PPC BULL הם כן מומחים ב PPC לפחות EMIL והמטרה שלהם היא גם לעשות כסף דרך PPC ולא רק דרך התוכנה. ככה שזה לא מדוייקט שהם רק מתכנתים. והם בהחלט יכולים לבדוק מה קורה אצלם בבסיס הנתונים לגבי נישות מילות מפתח וכדומה – זה כמובן לא אומר שהם יעשו את זה, וזה כמובן לא אומר שהמוצר שלהם לא יעזור לכם.

    תבדקו בסרטון שלהם:

    http://ppcbully.com/launch/

    • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 23:01
      (#)

      זה לא נכון!!!!

      אמיל הוא חבר טוב. הוא יודע אדוורדס, אבל בין לדעת איך להשתמש בממשק של אדוורדס ללהיות מומחה PPC יש מרחק רב.

      אני אומר לך חד משמעית, שPPC BULLY לא מרוויחים מPPC. וגם כשהם מרימים קמפיינים זה רק למטרות קידום PPC BULLY, ואני עוזר להם בזה בד"כ….

  29. תומר   20 במאי 2009 בשעה 22:11
    (#)

    למישהו יש המלצה לאתר עם שרת איחסון טוב ומהיר לישראלים?
    עשיתי את טעות חיי כשנרשמתי ל-Fatcow הכניסה לפרוספר איטית להחריד
    לישראלים. מי שיש לו ניסיון עם פרוספר על שרת מסויים והכל רץ לו חלק ולא לוקח
    דקה לעבור מטאב לטאב בפרוספר שירשום מה השרת אחסון שלו

  30. יגאל   21 במאי 2009 בשעה 5:54
    (#)

    היי יגאל

    איזה קטע, נכנסתי לאתר של איאן פרננדו ויש לו באתר תמונות שלו שרצות רנדומלית מהאפילייט סאמיט 2009 ופתאום אני קולט פנים מוכרות.. תמונה שלך איתו חחחח איזה עולם קטן

  31. עידן   21 במאי 2009 בשעה 8:42
    (#)

    שאלה קטנה, בcomission junction או כל רשת אפילייאט אחרת באמת חייבים לחתום על טפסי מיסוי?
    נשמע הזוי , יש שם טפסים גם לתושבי USA וטפסים לשאר העולם

    • המיליונר בפיג'מה   22 במאי 2009 בשעה 23:04
      (#)

      יש כאלה שכן,

      זה לא הזוי בכלל. הם חייבים את הטפסים הללו בשביל להוכיח שהם לא מבריחים כסף לחו"ל. גם בארץ כשאתה מעביר כסף לחול יש הצהרה כזו…

  32. lady D   18 באוגוסט 2011 בשעה 11:02
    (#)

    סיכום חלק מהשאלות+תשובות של הוידאו:

    איך לבחור מוצר מתוך אלפי מוצרים?
    ללכת לכנסים -בכנסים יגאל מדבר עם אפילייאט שחושפים מה הם משווקים וכך יודע.
    לבדוק מה המתחרים עושים –לבחון עמוד נחיתה מסויים להיכנס לאלקסה ולבדוק כמה תנועה יש ולאורך כמה זמן (אם יש הרבה תנועה לאורך הרבה זמן סימן שעושים מזה כסף). ניתן להיכנס גם לquantcast ולהצליב מידע.
    תוכנות ריגול – הם לא שרלטנים, אך זה רק כלי, יגאל משתמש בכמה תוכנות כאלה (PCC בולי לדוגמה). צריך עוד יכולות בשביל להבין מה המתחרים עושים ואותן רוכשים רק ע"י ניסיון.
    איך להסתיר את עצמך כדי שהמתחרים לא יעקבו אחריך?
    חסינות של 100% לא ניתן להשיג, אפשר לנסות: לאחסן על אחסון שיתופי ולא על שרת, לעשות קלוקינג, לא לשלוח יותר מידי תנועה לדומיין אחד, כאשר הוא מקבל מספיק תנועה נוהג לשלוח את התנועה לכמה דומיינים כדי שאף דומיין לא יבלוט.
    המלצות לבלוגים טובים
    יגאל רשום להרבה בלוגים, ופעם בחודש-חודשיים עובר על כל הפוסטים וקורא רק מה שמעניין אותו.
    כי בכל בלוג יש פוסטים איכותיים, צריך רק לדעת לסנן. אותו דבר לגבי פורומים.
    מה התקציב למתחילים?

    אין על שאלה זו באמת תשובה – כ"א עם היכולות שלו. כדאי לעשות חישובים עם התקציב ולא להתעצל. לדוג' לא לעשות דיירקט לינקינג אלא לכתוב עמוד נחיתה לכל הצעה.
    ממליץ להתחיל עם SEO ולא PPC כי צריך בעיקר זמן ולא כסף – אפשר להתחיל עם 100$.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!