קמפיין הלידים השני שלי – שלב אחר שלב

בערך בחודשים יוני-יולי בשנת 2008, התחלתי ללמוד כיצד לשווק לידים. קמפיין הלידים הראשון שלי היה זוועה מוחלטת, ודפק לי הרבה מאוד מההכנסה, הרבה בזכות טפשות רבה שהפגנתי (או יותר נכון חוסר מחשבה). בקמפיין הלידים השני שלי המטרה הייתה לאחות את השברים, אבל בעיקר ללמוד קצת על שיווק לידים.

לפני שאני הולך להמשיך בקייס-סטאדי, אני חייב להגיד שמאחר התיישנות החומר, זה לא הולך להיותקייס סטאדי מפורט ברמה של הקייס-סטאדי שעשיתי על יורו 2008. המטרה של הקייס סטאדי הזה היא יותר לפתוח את הראש לשיטות שיווק חדשות, ועוד קצת מידע על איך להשיג קוואליטי סקור טוב.

תחילת הקמפיין

את הפרט הזה כבר כתבתי בהרחבה יותר בפוסט הזה (ואני ממליץ בחום לקרוא אותו לפני שממשיכים). אבל בקצרה, היו לי 2 הצעות Pin Submit, אשר מזכות את הלקוח בסיכוי לזכות באייפון. שתי ההצעות היו של Copeac:

  1. הצעה שנאמר לי שה-Conversion Rate שלה 5% ומזכה אותי ב-$5.5 ($275 על 1000 קליקים)
  2. הצעה שנאמר לי שה-Conversion Rate שלה 12% ומזכה אותי ב$2.90 ($348 על 1000 קליקים)

התכנון היה לקדם את ההצעה השנייה, כי על פי הנתונים היבשים היא יותר מקנברטת, ויותר רווחית. בגלל טעות של עייפות וחוסר שנה, נוצר מצב שהתחלתי לקדם דווקא את ההצעה הפחות טובה, ובסופו של דבר ביצעתי Split Testing ביניהם והגעתי לנתונים הבאים:

  1. יחס המרה: 4%, רווח ל-1000 קליקים: $220 (EPC: $0.21-$0.22)
  2. יחס המרה: 5%, רווח ל-1000 קליקים: $140 (EPC: $0.14-$0.16)

מחקר מילות מפתח

עד כאן המידע שכבר כתבתי בפוסט הקודם והדי ישן בנושא, ומעכשיו הגיע הזמן לקייס-סטאדי עצמו. הדבר הצפוי ביותר לעשות בקמפיין מהסוג הזה, זה פשוט ללכת ולקנות מילים שהם קשורים איכשהו להצעה, כלומר: iPhone, Free iPhone, Buy iPhone וכו'…

אבל מצד שני זה גם מה שכולם יעשו, ויהיו מתחרים שיהיה להם הרבה יותר משתלם לקנות את המילים הנ"ל במחיר יותר יקר וכך להדיח אותי אפילו מהמקום הראשון…..

אז מה עושים במצב כזה?

טעות נפוצה של הרבה מאוד משווקים מתחילים, שאכן מודעים לבעיה הזו, היא פשוט לוותר על המילים הללו מראש. אבל זו טעות, גם אם תהיו ממוקמים במקום 7, אתם עדיין יכולים להרוויח מהמילים הללו. תשתמשו במילות מפתח התחרותיות הללו בכל זאת…

אבל, תדאגו שבנוסף למילים הללו יהיו לכם עוד כמה שפנים בכובע. במקרה הזה, אני החלטתי ללכת על קהל יעד של אנשים אשר קונים טלפונים סלולאריים ונגנים למיניהם. כך שהדבר הראשון אשר עשיתי היה ללכת ל-ebay ולהוציא משם את כל הדגמים של כל הפלאפונים אשר מצאתי (אם תחפרו קצת באיביי, תמצאו רשימות של דגמים של סלולר, מצלמות, מחשבים, מדפסות וכו…), את אותו הדבר עשיתי גם לגבי נגנים (iPod, Zune, Archos, etc….).

לאחר שהיה ברשותי את הדגמים הללו, התחלתי לחפור את המילות מפתח לעומק. כלומר, להשתמש במילה iPod לדוגמא, כשמחפשים את המילה הזו אלפי פעמים והכוונה של כל מחפש היא שונה, זה די התאבדות, וזה די יכול לדפוק אותי כמו שלקנות את המילה Euro 2008 דפק אותי. לכן, מה שעשיתי היה לבדוק את נפחי החיפוש:

  • במידה ונפח החיפוש היה גדול, אז השתמשתי רק במילות בת: (Buy iPod, iPod Review, וכו…)
  • במידה ונפח החיפוש לא היה בשמים, כמו לדוגמא ל-Nokia 3210 (סתם דוגמא מהראש….), אז כן קניתי את המילה…

בחירת אסטרטגיית בידים

קודם כל אני אציין שכאשר בוחרים אסטרטגיית בידים (לפחות לפי שיטות העבודה שלי) יש להתחשב בהמון-המון פרמטרים. טעות נפוצה של הרבה מתחילים היא לנסות ללמוד הכל על כל הפרמטרים הללו, ולנסות להשתלט על הכל עוד מתחילת הקמפיין. לנסות להתחשב ב-QS עוד בתחילת הקמפיין.

למרות שאני כן עושה את זה, זו טעות חמורה! לא כי אני יותר טוב מכם, אלא כי אני יותר מנוסה מכם. מה שאני ממליץ למתחילים לעשות זה: כל עוד אין לכם תזרים מזומנים קבוע, אל תנסו להתחכם יותר מידי עם המערכת, כי אתם תפסידו. אל תתייחסו ל-QS יותר מידי, כי זה לא סוף העולם. פשוט תציעו מה שאתם יכולים להציע…. זה אמנם יכול לגרום קצת בעיות בעתיד, אבל אתם צריכים את הכסף עכשיו, לא בעתיד….

באותה הגישה בדיוק, באתי לקמפיין הזה. ממש לא הזיז לי שהמילה Free iPhone היא מאוד יקרה, הצעתי על כל המילים את אותו הסכום! הצעתי כמה שיכולתי להרשות לעצמי לשלם (כי זה היה בדיוק בתקופה שבה התחיל המשבר שלי…), הצעתי $0.10, כי חשבתי שזה יביא אותי ל-Break Even.

הערה 1: בדרך כלל אני ממליץ להציע לא יותר משליש מה-EPC אשר נאמר על ידי האפיליאייט מנג'ר.
הערה 2: בקמפיינים מהסוג הזה, שבהם התשלום הוא נמוך מאוד, אני גם לא מתאמץ יותר מידי בלנסות ולחקור את מחיר הביד האידיאלי, כמו שאני עושה בקמפיינים אחרים. מהסיבה שבגלל התשלומים הנמוכים, השינויים הללו הם זניחים…

בשלב הזה יש לנו את המילות מפתח שלנו, ואנחנו יודעים שאנחנו מוכנים לשלם עליהם $0.1, מה הלאה?

כתיבת מודעות

בדרך כלל אני ממליץ להשקיע הרבה מחשבה בכתיבת מודעות. אני ממליץ לעשות מחקר ולראות מה אחרים עושים. באפיליקון בחודש נובמבר הסברתי את זה יותר לעומק – במידה ומישהו עושה משהו לאורך זמן, כנראה שהוא מרוויח מזה כסף.

במקרה הזה, בגלל שלא מצאתי עוד אפיליאייטס שמקדמים את הלידים של האייפון על מילות מפתח של דגמים אחרים של סלולריים, נותרתי לבד. רק אני היצירתיות שלי, לכן קונספט המודעות שלי היה:

מודעות AdWords לקמפיין iPhone

מודעות AdWords לקמפיין iPhone

כפי שאתם רואים, בחרתי להשתמש בכותרת במילת החיפוש אותה אני קונה. לא השתמשתי ב-DKI (כלומר {KeyWord}), אלא עבור כל מילת מפתח יצרתי מודעה משל עצמה. מכאן ניתן להסיק שהשתמשתי במבנה קמפיין של Unique Keyword Per Ad Group. כיום אני לא ממליץ בכלל לבנות קמפיינים בצורה הזו, הסברתי כאן מדוע….

ו-בחזרה לקייס-סטאדי. כאשר אנחנו משתמשים ב-Unique Keyword Per Ad Group, הדרך בה אני יוצר (לרוב) מודעות היא בעזרת Excel. אני ממליץ לכם בחום לחפש סרטונים ב-YouTube על איך לשלב בין Adwords Editor ו-Excel, או סתם להתנסות בזה…

הגיע הזמן להכניס קצת כובע שחור לעניין (או עמוד נחיתה…)

בפוסט המקורי כתבתי שעשיתי Direct Linking, אבל למעשה מה שעשיתי זה קצת משהו אפרפר עם גוון שחור. השימוש בטריק הזה הוא על אחריותכם בלבד….

מה שעשיתי זה לקחת דומיין כללי שהיה לי, ולא היה בשימוש וליצור בו Sub Domain לקמפיין. על הדומיין העלתי מאמרים שהורדתי מתיקיות מאמרים על מנת להעלות את ה-QS. פשוט שמתי מאמר על כל יצרנית טלפונים גדולה (Nokia, iPhone, Sony Ericsson). לא הגזמתי עם זה יותר מידי, ובצעתי את זה רק עבור המילים שיש להם נפח חיפוש גדול.

לאחר מכן, העלמתי הכל בעזרת ג'אווה סקריפט ויצרתי iFrame אשר מכיל בתוכו את ההצעה. כך קיבלתי QS די סביר (לא משהו מטורף), אבל סביר. את אותו ה-QS הייתי מקבל גם אם הייתי עושה עמוד נחיתה אמיתי.

לא יצרתי עמוד נחיתה כי לא ראיתי איך אני יכול לשפר את ה-Conversion Rate על ידי עמוד נחיתה במיוחד לאור העובדה שההצעה די פשוט, ולא דורשת מהמשתמש להזין כרטיס אשראי.

תוצאות ביניים, אופטימיזציות ותוצאות סופיות

לאחר ההשפלה אשר חוויתי בקמפיין הלידים שקדם לקמפיין הזה, היה כיף לראות שהקמפיין רווחי מלכתחילה. כבר מיומו הראשון הוא היה רווחי ובמשך שבועיים היה מניב לי רווחים של $10 ביום (זה לא מטורף אני יודע, אבל גם משהו).

לאחר תום השבועיים, ולאחר שהבנתי מי נגד מי, מה המספרים שלי? ומה הקונברז'ן רייט החלטתי לשפר קצת את העניינים. אז בנוסף לאופטימיזציה הרגילה של מחיקת מילות מפתח לא ממירות, החלטתי לעשות עוד מעשה, החלטתי ליצור עמוד נחיתה.

מה שעשיתי זה, ליצור עמוד חדש על הסאב-דומיין שלי, ובו רשמתי כותרת בנוסח הבא (לא במדוייק, לקוח מהזכרון):
Choose which iPhone would you like to get?

מתחת לכותרת, שמתי שני באנרים בגודל 250X250, אשר לקחתי מהקריאייטיבס אשר Copeac סיפקו לי. כאשר כל באנר מוביל להצעה אחרת. את ההצעה אשר מקנברטת טוב יותר מיקמתי בצד שמאל, ואת ההצעה הפחות טובה בצד ימין.

מתחת לבאנרים, עשיתי כותרת משנה אשר אומרת את הדבר הבא:
(* You may apply for both of them)

מאחר והעמוד נחיתה היה ריק מתוכן, החלטתי שלא להפנות את האדוורדס לעמוד הנחיתה החדש, אלא פשוט להפנות את ה-iFrame בעמוד הנחיתה המקורי, לעמוד החדש.

וכך באופן הזה, בתקופה שלאחר האופטימיזצייה הצלחתי להגיע לרווח יומי שנע בין $30 ביום ל-$50 ביום. ברוב הימים המספרים עמדו על סביבות ה-$30. וזה כבר הרבה יותר טוב מהמספרים אשר היו קודם ($1000 בחודש לא בא ברגל…).

יכולתי להמשיך ולשפר את ההצעה, ולהגיע לרווחים אפילו יותר טובים אבל בסביבות חודש ספטמבר, מחקתי את הקמפיין בעיקר מ-3 סיבות:

  1. ה-ROI היה נמוך מידי עבורי
  2. הסיבה העיקרית: בגלל האופן שבו קידמתי את ההצעה, ה-CTR שלי באדוורדס היה נמוך ביחס לשאר הקמפיינים ולא רציתי שזה יפגע לי בהיסטוריית חשבון.
  3. מצאתי קמפיינים אחרים, יותר טובים עם ROI טוב יותר והעדפתי להשקיע את האנרגיה והכסף שלי בהם.

לסיכום, אני מקווה שבעקבות הפוסט הזה קיבלתם רעיונות חדשים. הרבה זמן כבר לא כתבתי פוסט כזה ארוך ומועיל, ואני שמח שסוף-סוף יצא לי, כי די התגעגעתי לזה. היום אני מקווה ללכת לים ב-Mar Del Plata ומקווה להקליט את וידאו התשובות הראשון, לשאלות שהבטחתי לענות עליהם. כך שתישארו מעודכנים….

עד כאן,
Adios Amigos….

53 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. משיח   4 במאי 2009 בשעה 17:16
    (#)

    תודה!! חיכיתי לפוסט מועיל.

  2. מוטי   4 במאי 2009 בשעה 18:39
    (#)

    אחלה פוסט !!!

    תודה :)

  3. אור 1 המקור   4 במאי 2009 בשעה 18:41
    (#)

    בהחלט מועיל,
    תודה רבה לך יגאל.

  4. The New Rich   4 במאי 2009 בשעה 19:21
    (#)

    באמת הרבה זמן לא כתבת פוסט בסגנון כזה של case study. כיף לקרוא ולרענן את המחשבה באסטרטגיות יצירתיות חדשות. תודה רבה!
    דרך אגב, היה לך פעם נסיון רע עם שיטות Black Hat?

    • המיליונר בפיג'מה   5 במאי 2009 בשעה 15:48
      (#)

      לא, אף פעם לא, וגם לא שמעתי על אף אחד שהיה לו.

      מה שכן היה לי ניסיון רע איתו, זה חשבון שהרצתי בו פעם Acai Berry בצורה לבנה לגמרי….

  5. ג'קי   4 במאי 2009 בשעה 20:53
    (#)

    ו-בחזרה לקייס-סטאדי. כאשר אנחנו משתמשים ב-Unique Keyword Per Ad Group, הדרך בה אני יוצר (לרוב) מודעות היא בעזרת Excel. אני ממליץ לכם בחום לחפש סרטונים ב-YouTube על איך לשלב בין Adwords Editor ו-Excel, או סתם להתנסות בזה…

    אני די הרבה מחפש מידע על זה ואני לא מוצא בשום מקום
    יש מצב שתהיה יותר ספציפי איפה אפשר למצוא את זה?

    • המיליונר בפיג'מה   5 במאי 2009 בשעה 15:51
      (#)

      אני למדתי את זה לבד.

      תחפש סרטונים על איך Efficient PPC או Speed PPC עובדים, ואני מקווה שתבין לבד. כך אני הבנתי….

      תנסה להכנס ל-Keywords לדוגמא ב-Adwords Editor ותלחץ על Add/Modify Multiple Keywords, תנסה להבין משם מה קורה. אותו הדבר יהיה נכון לגבי מודעות, קמפיינים, אדגרופים ושאר ירקות.

      בהצלחה.

  6. גידי   4 במאי 2009 בשעה 22:40
    (#)

    אחלה פוסט! כן ירבו ה case studies

  7. רוני   5 במאי 2009 בשעה 0:51
    (#)

    כיף לקרוא על לייפסטייל ,אבל אין כמו פרקטיקה מדי פעם – אחלה פוסט

    כמה שאלות:

    - כתבת :"מאחר והעמוד נחיתה היה ריק מתוכן, החלטתי שלא להפנות את האדוורדס לעמוד הנחיתה החדש, אלא פשוט להפנות את ה-iFrame בעמוד הנחיתה המקורי, לעמוד החדש"

    אני לא מבין בג'אווה סקריפט, אבל לא היה יותר פשוט ופחות אפור פשוט לעשות מהתחלה עמוד נחיתה ולמטה בקטן לינק למאמרים בנושא? אני לא ממש מצליח להבין את היתרון של מה שעשית לעומת עמוד נחיתה לבן מהתחלה

    - כתבת שאתה כבר לא עושה מודעות לכל מילה – דווקא אהבתי את המודעות והן נראות לי אפקטיביות בגלל שהמילה שם

    - שאלה קצת כללית – כתבת על כך שקנית מילים – זה אומר שעשית רק אדוורד או גם רשת תוכן? האם לידים בכלל עובדים בחיפוש או שעדיף קודם לנסות ברשת התוכן?

    המון תודה , תהנה ותיזהר מהשפעת :)

    • המיליונר בפיג'מה   5 במאי 2009 בשעה 15:55
      (#)

      אהלן,

      במידה ואין לך תוכן בעמוד לא יעזרו מיליון לינקים למיליון מאמרים, ה-QS עדיין יהיה גרוע, לכן הייתי צריך להחביא תוכן ולהציג את העמוד שרציתי להציג ב-iFrame.

      זה נראה אפקטיבי ונראה יפה, אבל כבר כתבתי על זה בעבר שזה רק זה… בקצרה, לא חכם לשים מילים עם קצת טראפיק באדגרופ משלהם. אם מעניין אותך יותר הנושא תחפש פוסט מהחודשיים שלושה האחרונים. אני לא זוכר את השם של הפוסט, כך שאודה לך אם תשלח לינק בתגובות אחרי שתמצא אותו.

      במקרה הזה זה היה רק רשת החיפוש. לא היה לי כח להתעמק ברשת התוכן עבור אותו הקמפיין. עדיף לנסות במה שאתה טוב בו, וכל מקרה נבחן לגופו…

      שיהיה המון בהצלחה…

  8. freedomgosu   5 במאי 2009 בשעה 0:57
    (#)

    איזה יופי שאתה עדיין כותב דברים מועילים, אמנם הולכים להיות עכשיו מלא אנשים שיעשו את זה בזכותך ולכן אני מפרגן להם את ה-30 דולר הנפלאים האלה ליום, אך עדיין תודה רבה על המאמץ, תמיד את פותח את הראש לרעיונות חדשים..

  9. K   5 במאי 2009 בשעה 1:09
    (#)

    היי

    תודה על הפוסט.

    כמובן הבנתי מדוע שמת 2 הצעות בדף הנחיתה, השאלה למה לא לשים 3 או 4 וכו,.. האם יש כמות מוגזמת שכבר לא מומלץ? ואני יודע שהכל צריך לבדוק ולנסות אבל בכל זאת…

    • המיליונר בפיג'מה   5 במאי 2009 בשעה 15:57
      (#)

      לטעמי 3 יותר מידי…

      אם הייתי ממשיך עם הקמפיין אולי הייתי משלב עוד הצעות בצורות אחרות, אבל שני באנרים לטעמי זה מספיק.

      בהצלחה.

  10. אילן ג'ורוב   5 במאי 2009 בשעה 5:54
    (#)

    נחמד מאד, באמת סכומית כאלה לא באים ברגל

  11. M   5 במאי 2009 בשעה 9:16
    (#)

    פוסט יפה מאוד, מחכה בקוצר רוח לבדוק ולהתחיל להתנסות בעצמי!

  12. גולד לייבל   5 במאי 2009 בשעה 10:27
    (#)

    היי
    כרגיל, אחלה פוסט

    אני אישית לא הייתי מעדיף להשתמש בIFrame כי מבחינת גוגל זה שווה לאפס תוכן.
    כמובן רצוי דומיין לכל קמפיין, מילת מפתח בtitle את המודעה עצמה איך שהיא
    meta description
    וב-meat Keyword את מילת המפתח לפחות אם אין תוכן אז יש את הפרמטרים האלה להעלאת הQS.
    אתה בטח יודע את הדברים האלה אבל שיהיה לידע כללי (-:

  13. תומר   5 במאי 2009 בשעה 15:14
    (#)

    יגאל, תקן אותי אם אני טועה אבל אם אתה משתמש במאמרים מאתרים אחרים וגוגל רואה כפילויות הוא מעניש אותך בQS נמוך, להבדיל אם היית משתמש בכל התוכנות ארטיקלס ספינרס למינהן היה יוצא לך מאמר Unique שאמנם לא היה יוצא כל כך קריא לבני אדם, בכל זאת הרובוט של גוגל היה משפר לך את הQS גם אם זה בעוד נקודה זה משמעותי לביד.

    • המיליונר בפיג'מה   5 במאי 2009 בשעה 16:01
      (#)

      אשמח מאוד לדעת איך בדקת והוכחת את הטענה הזו?

      • משיח   5 במאי 2009 בשעה 18:27
        • תומר   5 במאי 2009 בשעה 18:52
          (#)

          המשיח ענה
          Original Content
          זה אפשרי למרות שזה בלק האט

          • המיליונר בפיג'מה   5 במאי 2009 בשעה 19:23
            (#)

            לא כל מה שגוגל כותבים זה נכון. כבר הוכחתי את זה יותר מפעם אחת. בכלל, לדעתי צריך להאמין לגוגל פחות ממה שאתם מאמינים לבלוגים.

            גוגל כותבים אתה מה שהם צריכים לכתוב… או מה שהם רוצים להאמין בו, אבל כמו בכל חברה גדולה – וגוגל חברה עצומה… הם לא יכולים לשלוט על הכל.

            כל מחשבה שיש לך אני ממליץ לבדוק.

            אני בדקתי את הקטע עם התוכן המועתק, וזה עובד, תאמין למי שיותר קל לך להאמין….

          • המיליונר בפיג'מה   5 במאי 2009 בשעה 19:25
            (#)

            ואגב,

            תוכן מועתק זה לא בלאק האט.

            נניח ואתה משווק מצלמת קאנון. ישנם עוד אלפי משווקים שמשווקים את אותה המצלמה בדיוק, אז מה? לא תשים את רשימת היכולות הארוכה של המצלמה רק בגלל שזה תוכן מועתק?

            גוגל לא יתייחסו לעמוד הנחיתה שלך כי זה תוכן מועתק?

            • freedomgosu   6 במאי 2009 בשעה 11:16
              (#)

              אחלה טענה, לפני כמה שנים כשכמה חברים שלי פתחו חברות SEO למיניהן ושמעתי שהם אומרים שאסור שיהיה תוכן כפול, לא הבנתי באמת איך אפשר לשלוט בכל המידע שיש באינטרנט.. אפשר להוסיף את זה לתורת הבולשיט :) אהממ ולפי דעתי פשוט אסור להעתיק מויקיפדיה וכו', מכיוון שיש לי חבר שניסה להעתיק את כל התוכן של ויקיפדייה פעם (בלאק האט) ונענש על זה כהוגן – סגירת חשבון אדסנס וכו'.. קיצר ניראה לי שפשוט עדיף להעתיק מהמתחרים, כפי שאמרת גם ככה למצלמה של קאנון יש את אותן תכונות :)

            • המיליונר בפיג'מה   6 במאי 2009 בשעה 19:11
              (#)

              אני עדיין מעתיק מוויקיפדיה…

              אם תחשוב על זה, גם גוגל מעתיקים מוויקיפדיה, בעצם כל מנוע החיפוש של גוגל זה דופ-קונטנט…

            • משיח   6 במאי 2009 בשעה 19:55
              (#)

              לדעתי ההבדל הוא בין הדפים האורגנים לדפי הפרסומות.
              בראשונים אסור שיהיה תוכן כפול, ובאחרונים מותר.
              מה אתם אומרים?

            • המיליונר בפיג'מה   7 במאי 2009 בשעה 4:07
              (#)

              אהלן "משיח",

              לגבי אדוורדס אני יודע בוודאות שמותר תוכן משוכפל, לגבי תוצאות אורגניות…. אני לא איש SEO, אבל מהחתכחות עם כמה מוחות BH גדולים, גם על תוכן משוכפל באורגני ניתן לפסוח….

              בהצלחה.

            • בוריס   8 במאי 2009 בשעה 22:06
              (#)

              כל הקטע של גוגל עם תוכן משוכפל זה מיתוס אחד גדול. אולי אם אתה מעתיק אתר שלם יעלו עליך אבל דף או כמה פסקות לא יכניסו אותך לשום רשימה שחורה ולא משנה אם זה אורגני או פרסומת.

  14. קוואלה   6 במאי 2009 בשעה 18:58
    (#)

    מליונר

    בהמשך לפוסט הזה וגם לפוסט בו סיפרת על השיווק גרילה של האסאי

    אתה לא חושב עם כל הכבוד שההתעסקות בשיווק של לידים
    היא קצת עיסוק רדוד ?

    אני מכיר הרבה אנשים שעשו הרבה כסף באינטרנט
    אבל מה שאתה עושה נישמע דיי עבודת נמלים שלא כל כך מצדיקה
    את זה.

    מה שגם האנשים אשר כתובות הדואר שלהם נאספות
    יכולות בקלות רבה להיות מטרות לספאם ורמאיות ומי יודע מה..
    אין לך הרי שליטה על זה
    זה לא מוצר של קליק בנק שאם הוא רמאות אז הבן אדם יכול
    להחזיר בקלות.

    לאמר לך את האמת אם זה הדבר הכי טוב שהגעת אליו
    משיווק תוכניות שותפים אני ממש לא חושב שזה
    דבר כזה איכותי

    בטח לא לבן אדם שיודע לבנות אתרים ולתכנת ברמת PHP ו java script
    ויכולות דומות אשר הצבעת עליהן.

    אם שיווק לידים כמו שציינת הוא לא הדבר העיקרי שלך
    אני אשמח לישמוע מה התחומים הנוספים בהם יש לך הכנסה
    כי אני ממש לא מרגיש שלידים זה מה שאני מכוון את עצמי לעשות.

    אני שוב אסייג שזו רק דעתי
    ולמרות הכל אני עדיין רואה יתרונות בנסיון הנצבר שלך בתחום
    כי גם שיווק לידים זה שיווק ואתה תוכל להשתמש ביכולות האלה גם
    בעתיד בתחומים אחרים

    תקן אותי אם אני טועה.

    • המיליונר בפיג'מה   6 במאי 2009 בשעה 19:20
      (#)

      אני משווק הרבה דברים והרבה בתחומים בהרבה רשתות. אני לא פוסל את עצמי לכלום.

      כשאתה קונה מוצר של קליקבנק (שגם מוצרים משם אני משווק), זה הרבה יותר חשוף לספאם. כי גם האפיליאייטס רואים את האימיילים של מי שקנה אצלהם, וגם הספקים, כך שזה סיכון ספאם הרבה יותר גדול משיווק אימייל סאבמיטים/פין סאבמיטים.

      להגיד ש-"לפחות בקליקבנק אפשר לעשות ריפאנד", זה הקטנת ראש. אף אחד לא באמת עושה ריפאנד כי לאף אחד אין כח להתעסק עם זה…

  15. תומר   6 במאי 2009 בשעה 18:58
    (#)

    יגאל יש לך רעיון איך אפשר להחביא Referral שהרשת שותפים לא יוכלו לראות מאיפה אני מביא טראפיק?
    אני עושה עמוד נחיתה IFRAME של ההצעה ולא רוצה שהם יראו מאיפה הקליקים באים

    • המיליונר בפיג'מה   6 במאי 2009 בשעה 19:21
      • ג.ד   6 במאי 2009 בשעה 21:53
        (#)

        באותו נושא…

        באתר שלי אני עושה קלוקיניג ללינקים, אבל עדיין משום מה רשת השותפים יודעת את שם האתר שלי למרות שלא סיפרתי עליו…

        המטרה הראשונית היתה למנוע גנבת עמלות ושהלינקים יהיו יותר יפים. האם עכשיו שחשוב לי שרשת השותפים לא תזהה אותי, דרוש לי מהלך נוסף מבחינת הלינקים?

        תודה

        • תומר   6 במאי 2009 בשעה 23:12
          (#)

          איזה סוג של קלוקינג אתה עושה?
          אם הלינק הוא קובץ על הדומיין offer.php שמפנה להצעה הרשת שותפים שלך תדע מאיפה הגיע הטראפיק ותדע על האתר שלך, אני לא רואה עם זה שום בעיה כי הכל חוקי אבל אם אתה עושה בלק האט אז מומלץ להחביא את ההפניה.
          יש פלאגין נחמד לוורדפרס שמחביא את ההפניה מהאתר שלך אבל רק אם העמוד נחיתה הוא וורדפרס:
          http://www.contentgeneration.org/how-to-fake-a-browser-referrer-for-blackhat-cpa/

    • משיח   6 במאי 2009 בשעה 19:52
      (#)

      בדיוק חשבתי על זה, האם באמת יש צורך להסתיר את מקור התנועה?
      יש סיכוי שהונדור בודקים מה ממיר והולכים ומפרסמים כך בעצמם?

  16. אהוד   24 ביוני 2009 בשעה 15:18
    (#)

    איפה COPEAC חושפים את ה-conversion rate שלהם? בכלל, המערכת שלהם כל כך פרימטיבית לעומת advaliant, זה זוועה…

  17. נריה   5 באוגוסט 2009 בשעה 13:12
    (#)

    אהלן מליונר
    מעולם לא ניסיתי את הקונספט הזה של שיווק מוצרים וכל זה ועכשיו אחרי שקראתי את המאמר הזה אני מעוניין להתחיל
    רק שאלה בבקשה
    מאיפה אני מקבל את הלינק שאליו אני צריך להפנות (ולקבל עמלה)?
    איזה אתרים מאפשרים הם שותפים כאלה?
    תודה

  18. חיים   6 באוגוסט 2009 בשעה 12:47
    (#)

    רציתי לדעת מה הוא ה QS הנמוך שאתה מפחדים ממנו כ"כ(חיפשתי בגוגל באמת ולא מצאתי הסבר טוב)
    בנוסף, האם למתחיל כדאי להתחיל ללמוד במדיוק על כל המושגים האלה,איך להשתמש ב IFRAM וכו' או כבר לקפוץ למים ותוך כדי זה לבדוק מה קורה

    ואם אפשר דוגמאות לעמודי נחיתה טובים ללידים(להכניס מייל וכו')
    תודה

  19. אנטון   1 באפריל 2010 בשעה 13:12
    (#)

    אהלן פוסט שימושי מאוווד!
    באחד הקמפיינים של קופיאק רשום שחובה שעמוד הנחיטה שלי יאושר
    איך מאשרים ולאן לשלוח?

    תודה רבה!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!