שיווק מהסרטים: 21 או איך התמכרתי לבלאקג'ק? ואיך זה קשור לשיווק שותפים

בלאקג'ק ושיווק תוכניות שותפים

בלאקג'ק ושיווק תוכניות שותפים

פעם, ממש מזמן, רציתי לעשות פינה באתר של מה אפשר ללמוד על שיווק מהסרטים. עד כה כתבתי פוסט אחד בנושא, בעיקר כי לא יצא לי לצפות בסרטים שלמדתי מהם משהו. אבל עכשיו, מאחר ונהייתי מכור להימורים הגיע הזמן לספר על הסרט 21. את הסרט 21 ראיתי בחודש מרץ 2008 כאשר טיילתי לי בקנדה. עבר הרבה זמן מאז, אבל עכשיו כשאני מבלה זמן לא מבוטל בקזינו, זה חזר אליי

קצת קשה להאמין, כי כשאומרים קזינו ישר עולות התמונות מהסרטים של אותם אנשים שמהמרים על הבתים והנשים שלהם. אבל אני לא כזה, למעשה אני מהמר תמיד על הסכום המינימאלי, ו… תמיד זוכה!!! (כמעט תמיד)

הכל התחיל באפיליאייט סאמיט בוגאס…

כאשר שהיתי באפיליאייט סאמיט בלאס וגאס, הצבתי לעצמי מטרה, לא להמר כל השמונה ימים. לאחר מכן התגמשתי קצת והצבתי לי תקציב יומי של $1 ביום, על מנת לקבל אלכוהול איכותי בחינם (בוגאס, מי שמהמר מקבל משקאות חינם). אני חושב ששברתי שיא הימורים שלילי בוגאס, צריך לבדוק את זה עם גינס.

בכל מקרה, ביום הלפני אחרון אמיל מ-PPC Bully לימד אותי לשחק בלאקג'ק. למרות שראיתי את הסרט 21, לא בדיוק ידעתי איך לשחק. אמיל למעשה יצא מורווח במשהו כמו $100 (אם זכרוני לא מטעה אותי). ביום למחרת ממש רציתי לשחק, אבל התעוררתי מאוחר ואז היה כבר מאוחר מידי, כי היה צריך לתפוס את המטוס לסן-פרנסיסקו.

התחייה מחדש

מאז וגאס עבר הרבה זמן, ומאז שראיתי את הסרט 21 עבר הרבה יותר זמן, ולא שיחקתי בלאקג'ק. עד שהגיע יום בהיר אחד (או בעצם לילה משעמם אחד) באל-קלאפאטה (ארגנטינה), כשהכל היה סגור והיה די משעמם, כך שנכנסתי לקזינו המקומי. החלטתי להשקיע 20 שקל על הימורים בבלאקג'ק. וההתחלה הייתה מסחררת…. על המשחק הראשון קיבלתי בלאקג'ק! – קוראים לזה מזל של מתחילים….

באותו הערב יצאתי מהקזינו ברווח של 80 שקל (400% ROI)

באותו הערב, כמו בכל ערב טיפוסי בקזינו בארגנטינה, היו לא מעט ישראלים. ונוצרה שיחה קטנה על ספירת קלפים. כולם אמרו שזה לא חוקי, כולם אמרו שלקזינוים יש חוקים נגד זה, כולם אמרו שבשביל לספור קלפים צריך להיות איינשטיין לפחות וכולם אמרו שפעם זה היה עובד והיום כבר לא… ישראלים, סקפטיים, אתם יודעים… ההרגשה שיצאה מהשיחה הזו היא שכל אחד מנסה להראות כמה הוא תותח ומבין על מה הוא מדבר, אבל בעצם מדבר רק שטויות.

על 21 וספירת קלפים

ביום למחרת, נזכרתי בסרט 21, שבו מסופר על חבורה של סטודנטים ב-MIT עם אייקיו ממש גבוהה שהרוויחו מיליונים על ידי ספירת קלפים בקזינויים ברחבי העולם. הסרט מבוסס על הספר Bringing Down The House, אשר טוען שהוא מבוסס על סיפור אמיתי, אבל מחקר קצת מעמיק יותר מגלה שהספר מבוסס על כמה אירועים בודדים אמיתיים. בתנאי השימוש של הספר כתוב: חלק מהדמויות הם שילוב של כמה דמויות, וחלק מהאירועים שונו על מנת לשמור על צנעת הפרט. שזה בערך מאפשר לכתוב הכל (אתם יודעים, כמו הסיפורים האלה על ה-Acai Berry….)

המשכתי לקרוא עוד קצת על ספירת קלפים, וגיליתי את העובדות הבאות:

  • זה חוקי (מה שלא חוקי זה להשתמש במכשירים לספירת קלפים, אבל בראש זה מותר)
  • מה שלא חוקי זה Backrooming (שזה להכניס לחדר אחורי כמו ב-21)
  • החוקיות של הספירת קלפים עברה בג"ץ בארה"ב
  • הדבר הגרוע ביותר שיעשו, זה להרחיק מהקזינו בלי אלימות ובלי לקחת את הכסף.
  • מישהו מקומי שסיפרתי לו על זה, סיפר לי שהרחיקו אותו פעם אחת סתם כי הוא זכה ביותר מידי כסף בצורה חוקית לגמרי, כלומר המזל היה איתו.
  • ספירת קלפים זה פאקינג קל!!! (AKA מספיק 2 שיעורי בדידים בבי"ס היסודי)

מה המשמעות של ספירת קלפים, ואיך סופרים?

הרעיון של ספירת קלפים מסתמך (איך לא?) על סטטיסטיקה. התיאוריה אומרת שככל שיש יותר קלפים נמוכים בקופה, כך לדילר יש יותר סיכוי לזכות. ככל שיש יותר קלפים גבוהים בקופה כך יש יותר סיכוי לשחקן לזכות…

מכאן ניתן להבין, שלספור קלפים זה קל. ישנם כמה גרסאות לספירת קלפים, הנה הגרסה שאני משתמש בה (שהיא הגרסה הכי פשוטה): קודם כל יש לחלק את הקלפים ל-3 קבוצות:

  • קלפים רעים – כל הקלפים שהם 2-7 (כולל)
  • קלפים נטרליים – 8 ו-9
  • קלפים טובים – 10 ומעלה….

עכשיו, כל מה שצריך לעשות זה לספור את כמות הקלפים הרעים אשר יוצאים מהמשחק. ככל שיצאו יותר קלפים רעים כך יהיו יותר קלפים טובים בקופה, כלומר יש יותר סיכוי לבלאקג'ק. מה שאומר שמתי שיוצא קלף רע אנחנו מוסיפים 1 למונה, כאשר יוצא קלף טוב אנחנו מחסירים 1 מהמונה. לנטרליים אנחנו לא מתייחסים.

ברגע שהמונה מגיע למספר גבוהה, זה אומר שהשולחן חם וניתן להכנס למשחק… אני בד"כ נכנס כאשר המונה עומד על 35.

בשיטה הזו בדיוק, יצא לי להפסיד רק פעם אחת, פעמיים לסיים באיוון, והרבה פעמים לנצח. כך שאם פעם תהיתם אם זה אפשרי לטייל בחינם, אז זה אפשרי….

התקציב היומי שלי זה 30 פזו (שזה כמו 30 שקל), וזה שווה ערך ל-3 משחקים….

הידעתם? בלאקג'ק זה המשחק היחיד בקזינו, שכאשר סופרים קלפים טוב, סיכויי הזכייה הסטטיסטיים הם לטובת השחקן ולא לטובת הקזינו? 51:49 למעשה….

איך ספירת קלפים קשורה לשיווק תוכניות שותפים?

לאחר שסיפרתי לישראלים אחרים בקזינו על הדרך בה אני זוכה בבלאקג'ק, ישר עלתה השאלה: "אם זה כזה קל, למה כולם לא עושים את זה?" והתשובה היא פשוטה, בני האדם הם החיה הכי עצלנית בעולם!

אולי יהיה הרבה יותר קל לנסח את זה כך… אני בטוח שלפחות 50% מכם ראו את הסרט 21, כמה מכם באמת התעניינו בתחום הספירת קלפים לאחר מכן? כמה מכם באמת עשו מעשה והלכו לספור קלפים? אני בטוח שהתשובה שואפת ל-0…

וזה בדיוק כמו שיווק תוכניות שותפים. מאז "שיצאתי מהארון" (כלומר חשפתי את שמי), הרבה חברים שאלו אותי אם זה אמיתי, ואמרתי להם שכן. כמה מהם באמת עשו מעשה? עצלנים!!!!!

49 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. FreedomGosu   26 באפריל 2009 בשעה 20:25
    (#)

    ואוו אהבתי את הפוסט! אני גם יצאתי מהסרט בתחושה של זה שאני הולך להביס את הבית, אבל אז נזכרתי שאני שונא להמר ואני מעדיף לעבוד קשה על שיווק תוכניות שותפים מאשר לשחק פוקר (טקסס) עם חברים.. משחק שבדר"כ נמשך כל הלילה ואני בא לארח להם חברה בשעתיים הראשונות.

    תקשיב מה קרה לי היום, יש לי חבר, "עצלן ביותר!", שהוא בערך גאון הדור, הוא לומד בטכניון הנדסת חשמל וקל לו, יש לו חברה (פחות זמן ללמוד), חיים, והוא פשוט מקבל ציונים מעולים בלי לחרוש יותר מידי, כולם בחבר'ה מקנאים בו בטירוף (חוץ ממני חח), היום הייתה לי שיחה איתו, הוא התעניין בעסק החדש שלי, וסיפרתי לו קצת על הנושא.

    לאחר חצי שעה שיחה עם גאון הדור, ושהסברתי לו בערך מה אני עושה ואיך כל העסק עובד, הוא התחיל בהצהרות: "אני רוצה משהו שייתן לי 10 אחוז בשנה בלי הרבה סיכון", אני החזרתי לו "לפני שבועיים היה לי משהו שעשה לי 100 אחוז על הכסף שאני שם בו ביום", אז הוא בא בטענה – "כן, אבל הבחור שדיברת עליו (המליונר בפיג'מה) בטח עושה דברים מטורפים שהוא לא מספר לאף אחד, אין מצב שאנשים רגילים כמוני וכמוך יכולים לעשות את זה".

    מה שמראה, שמה שאמרת בפוסט פשוט נכון, אנשים עצלנים!!!, כל פעם שבאתי לספר לו על העסק האינטרנטי שלי הוא אמר לי "כן, אבל חייבים להמציא איזה אתר גיאוני כמו פייסבוק שאף אחד לא חשב עליו, אני עדיין חושב על רעיון".

    • המיליונר בפיג'מה   27 באפריל 2009 בשעה 16:30
      (#)

      אהלן גוסו,

      תודה שחלקת את הסיפור.

      אני לא מופתע בכלל, זו תשובה טכניונית טיפוסית :) ואגב, אני מסכים איתו שיש דברים שאני לא מספר לאף אחד, אבל החכמה היא שכל אחד יגיע לאותם דברים בעצמו….

      שבוע טוב.

  2. בוריס   27 באפריל 2009 בשעה 1:02
    (#)

    21 זה אחד הסרטים האהובים עלי. השחקנים הצעירים לא משהו אבל קווין ספייסי כפרופסור ולורנס פישבורן כאיש האבטחה פשוט אדירים.

    חברים קרובים שיודעים במה אני עוסק שואלים אותי לפעמים אם זה לא מוסרי בעייני לקדם קזינואים ברשת ואני עונה להם שבעיני קזינו זה הענף הכי מוסרי ברשת. אתה לא צריך לשקר לאף אחד על דיאטה פלאית או רובוט גאוני שיודע לנתח מניות. אתה פשוט מציע להם כמה שעות של פאן ואדרלנין בשבוע. הם יודעים שהם יכולים להפסיד אבל הם גם יודעים שהם יכולים להרוויח. אבל הרבה יותר חשוב מזה הם יודעים שקלפים זה כמו החיים ובסופו של דבר כולנו שחקנים. כולנו מקבלים קלפים שלא בחרנו אותם והיינו מעדיפים שלא לקבל אבל אם אתה מספיק חכם אתה תמצא דרך להשתמש עם הקלפים שקיבלת בצורה הכי טובה שיש.
    הבחור בסרט רוצה לחסוך 350,000 דולר כדי לללמוד בהרווארד. הוא לא בא ממשפחה עשירה והוא לא חלקלק לשון או בן אדם שיודע להשתמש במרפקים, למעשה הוא חנון די תמים וביישן אבל הוא קיבל קלף של כישרון מתמטי נדיר והוא יודע לשחק איתו בצורה הכי טובה שיש.

    תבלה בדרום אמריקה.

    • המיליונר בפיג'מה   27 באפריל 2009 בשעה 16:32
      (#)

      בשביל לספור קלפים, לא צריך כישרון מתמטי, אפילו לא את המינימאלי. רק לספור מ-1 עד 30 בלי להתבלבל.

      בכל מקרה, אתה צודק לגמרי בכל מה שאתה אומר לגבי קזינוים. לפחות אותי שכנעת שלשווק קזינו זה הרבה יותר לבן מלשווק דיאטה :) כשאני אתחיל לעשות זאת, אני אשתמש בסיבה שלך :)

      תודה ושבוע טוב,
      -יגאל.

    • יותם   28 באפריל 2009 בשעה 8:05
      (#)

      בחור, אתה חי בשקר ומשכנע את עצמך בדברים שאתה יודע שלא נכונים. אם אתה משווק הימורים באינטרנט סביר להניח שהרסת כמה משפחות של מכורים. זכותו של כל אדם להתפרנס איך שבא לו אבל לפחות תתמודד עם האמת כמו שהיא. על אנשים עם הפרעת הימורים אובססיבית שמעת?

      http://www.optenetpc.com/stop-gambling-addiction.html

      • בוריס   30 באפריל 2009 בשעה 11:34
        (#)

        אם אני מוכר מכוניות אז סביר להניח שחלק מהאנשים שמכרתי להם יהרגו על הכביש. אם אני עובד בתעשיה הצבאית אז סביר להניח שגם חפים מפשע יהרגו מהנשק שאני מייצר ואם אני כותב בלוג אז סביר להניח שגם אנשים מתחסדים יגיבו בו. הימורים זה הנאה כמו כל הנאה אחרת. אם אדם מתמכר להנאה ברמה שהיא מזיקה לו בחיים אז הוא צריך טיפול אבל רובה הגדול של אוכלוסית השחקנים אונליין הם לא כאלה.

  3. yoni katz   27 באפריל 2009 בשעה 8:35
    (#)

    כל כך נכון העצלנות – מטיבעם של האנשים

    מקווה שלא יפריע לך שאני אשתמש בסיפור שלך להמשיך את הנקודה של העצלנות כלפי אחרים

  4. יגאל   27 באפריל 2009 בשעה 15:03
    (#)

    נראה לי שאתה פשוט מפתח טינה כלפי אנשים כי אתה מאוד עסוק בכמה הם עצלנים
    מתסכל אותך שבמקום לקום ולעשות משהו עם החיים שלהם, להשיג משהו,
    להגשים חלומות… הוא יושבים וממציאים "סיבות" למה זה לא יעבוד וזה מתסכל
    אני יודע אבל אין מה לעשות אנשים עצלנים! סקפטיים! וציניים! וזה שילוב גרוע ביותר
    ככה תמיד היה וככה תמיד הם יהיו, אין מה לעשות
    אז תיזהר לא לשקוע בבוץ הזה ופשוט ללמוד להתעלם.

    למשל, חבר מהעבודה שסיפרתי לו על העסק שאני עובד להקים באינטרנט וגם
    על סיגנון החיים של משווק שותפים, ועל הכסף שניתן להרוויח באינטרנט, וכו וכו וכו…
    אמר לי בזמנו שזה מצריך המון ממך, וזה כאב ראש לא קטן, וזה עסק וזה ככה וזה ככה
    אתמול דברתי איתו והוא נראה מותש במיוחד ומה הוא אומר לי?
    "איך בא לי הכנסה, שתהיה לי הכנסה מהצד שאני יכול לקום בבוקר ולא לעבוד…"

    נו מה אפשר להגיד על דבר כזה?? עצלן !!! עצלן גדול!! וזה מעצבן מאוד
    הוא רוצה שהכסף יפול עליו מהשמיים בלי מאמץ, בלי לקום ולעשות מעשה שאפילו יכוון
    אותו לכיוון הנכון, במקום זה אני בטוח שעוד 10 שנים הוא עדיין יגיד את אותם דברים בדיוק
    אז אני מתעלם לחלוטין, אם מישהו יבוא אלי וישאל בעצתי, אני אתן לו את כל האינפורמציה
    שאני רק יכול, אבל אני רוצה לראות שזה גם בא מאותו בן אדם, שהוא רוצה ללמוד

    אז העצה שלי היא פשוטה – תתעלם!
    אין טעם לבזבז זמן ואנרגיה על אנשים עצלנים, ציניים או סקפטיים
    אם בן אדם תהיה לו אמביציה אישית להצליח הוא כבר ימצא את הדרך

    קיאוסקי סיפר סיפור על מישהו שאמר לו שהוא רוצה לפתוח איזה חברה של ביטוח
    אבל הוא שונא סוכני ביטוח, אז קיאוסקי אמר לו תודה רבה, שלום!
    ולמה הוא לא ביזבז טיפת אנרגיה בלשכנע את הבן אדם שזו לא הדרך להתנהל וכולי..?
    הוא הסביר שיש לו תמונה בבית של חזיר לבוש בחצאית בלט ועל התמונה יש
    כיתוב שאומר "אל תנסה ללמד את החזיר לרקוד, גם לא תצליח וגם תרגיז את החזיר"

    • המיליונר בפיג'מה   27 באפריל 2009 בשעה 16:35
      (#)

      אני לא מפתח טינה כלל וכלל לאנשים הללו. בעבר הלא כל כך רחוק, הייתי בדיוק אותו הדבר. כמו שהיו אנשים שעזרו לי להיפטר מהעצלנות האישית שלי, אני רוצה לעזור לאנשים אחרים להיפטר מהעצלנות שלהם. במידה ואני אצליח לעזור לפחות לבנאדם אחד להיפטר מהעצלנות שלו, זה יעשה אותי בנאדם שמח יותר :)

      אגב, המשפט של חבר שלך הוא טיפוסי מאוד. יצא לי לשמוע אותו (וגם להגיד אותו) לא פעם בחיים…

      שבוע טוב.

      • טל   19 במאי 2009 בשעה 0:40
        (#)

        אני קורא את הבלוג מתחילת דרכך ואני חייב לציין שעזרת לי להיפטר מחלק מהעצלות שלי.
        פתחתי לא מזמן חנות באיביי אומנם זה לא כל כך קשור לדברים בבלוג שלך, אבל לקחתי מהבלוג המון מוטיבציה.
        אולי בהמשך אני יקדם את החנות שלי בגוגל לכל הבלגן הזה אבל בנתיים אני מתמקד בלעלות את כל המוצרים שלי…

        אז תודה רבה לך ואני מודה לך על שעזרת לי להיפטר מהעצלות שלי!!!!!

  5. עוד אחד בפיג'מה   27 באפריל 2009 בשעה 18:25
    (#)

    הנה טבלה שעוזרת למקסם רווחים. אם תשחקו לפיה הסיכויים מתקרבים ל49-51 לטובת הבית:
    http://www.blackjackencyclopedia.com/blackjack-strategies.html

    • המיליונר בפיג'מה   28 באפריל 2009 בשעה 13:53
      (#)

      מה המצב אחי?

      מזמן לא דיברנו… חוסר אחריות מצידי…

      בכל מקרה, תודה על הטבלה, כאשר סופרים קלפים עדיין חובה לשנן את הטבלה הזו. (טיפ: תנסו לזכור תבניות).

      ומשהו קטן אחרון, כאשר משתמשים באסטרטגיה הבסיסית וסופרים קלפים אז הסיכויים הם לטובת השחקן ולא לטובת הדילר…

  6. אופירס   27 באפריל 2009 בשעה 18:26
    (#)

    אני חושב שההבדל בינך ובין משווקים מצליחים אחרים לבין 95 האחוזים שלא מצליחים זה שאתם פשוט מתמקדים בעשייה, בתוספת ההתמדה, הרצון, הנחישות ושאר יכולות מנטליות.

    אז מההה, איך ההורים שלך הגיבו? ;)

  7. אילן ג'ורוב   27 באפריל 2009 בשעה 20:20
    (#)

    ידעתי שהבלוג הזה יגיע גם לפה, הימורים…. WF קילקלו גם אותך (-:

    • המיליונר בפיג'מה   28 באפריל 2009 בשעה 13:56
      (#)

      האמת שלא ביקרתי שם הרבה זמן…. לפחות חצי שנה…

      כך שאין מה לדאוג, עד סוף התחתית של WF אני לא אגיע…

      • FreedomGosu   29 באפריל 2009 בשעה 22:01
        (#)

        חחחח נמאס לך מהדיקרולים? :)

        • אילן ג'ורוב   29 באפריל 2009 בשעה 22:15
          (#)

          הדיקרולים כמעט שברו אותי, הגעתי למצב שאני מפחד ללחוץ שם על לינקים, על איזה פורומים אתה ממליץ בנושא, מה אתה קורא בימים האלה?

          • המיליונר בפיג'מה   1 במאי 2009 בשעה 20:31
            (#)

            מה שנמאס לי ממנו בוויקד פייר זה הקארמה הרעה שיש שם. אנשים שם מעדיפים לשנוא מאשר לאהוב, וזה לא סוג האנשים שאני נהנה להיות שם. בגלל זה גם הפסקתי לקרוא בניקי קייקס. נשבר הז*ן כבר מכל הדרמות האלה, אני מנסה להתרחק מרכילות ככל האפשר.

            לא ביקרתי שם כבר קרוב לחצי שנה….

            האמת, שאני כבר לא מסתובב בפורומים או בלוגים (למעט הבלוג שלך ושל גוסו ושל העשיר החדש, וגם לשם אני נכנס בשביל לראות את ההתקדמות שלכם [ההתקדמות שלכם = ההתקדמות שלי :) ]).

            כניסה לפורומים ולבלוגים (לרוב הבלוגים) פשוט גוזלת יותר מידי זמן ולא מועילה כל כך.

  8. עמי   27 באפריל 2009 בשעה 22:06
    (#)

    הסרט נהדר וגם הסיפור מהנה אבל העצלנות טבועה בנו ולהתגבר עליה דורש לפעמים תעצומות נפש שאין לכולם. התחום שלנו הוא לפחות בתחילתו מתיש עד שאתה רואה תוצאות ולא לכל אחד יש את הסבלנות.

  9. מומו הכלב   27 באפריל 2009 בשעה 22:55
    (#)

    אפשר לשחק גם ברשת – אני לא ממש יודע איך זה נראה, אבל זה אמר לתת את התמונה של השולחן.

    • המיליונר בפיג'מה   28 באפריל 2009 בשעה 13:58
      (#)

      כן אני יודע,

      אבל אני לא משחק בלאקג'ק בשביל הכסף, רק בשביל ההנעה והאתגר. ובלשחק בלאקג'ק מול מחשב אני לא מוצא יותר מידי הנעה.

  10. P2P   28 באפריל 2009 בשעה 3:58
    (#)

    היי מליונר
    אולי זה קצת עוף טופיק(כן כתבתי ככה בכוונה)
    אבל אולי תוסיף פוסט על זה שCB העיפו את כל הP2P?
    זה השפיע על הרבה HARD WORKING HONEST AFFILIATES
    אני בטוח שמאחר וכמות הAFF ההגונים היא גדולה זה מאד השפיע על הרבה ישראלים..
    לא ראוי לפוסט משלו?

    • המיליונר בפיג'מה   28 באפריל 2009 בשעה 14:00
      (#)

      יכול להיות שכן ויכול להיות שלו,

      מאחר ולא קידמתי P2P, אני לא מבין כל כך בכל הנושא הזה, לכן אני לא רואה סיבה לכתוב על משהו שאני לא מבין בו.

  11. יגאל   28 באפריל 2009 בשעה 9:51
    (#)

    תגיד, איך כשאתה מגיב בבלוג של הגוסו מופיעה תמונה שלך בתגובה ?
    שאלתי אותו אבל הוא לא ידע, חחח…

  12. יעקב   28 באפריל 2009 בשעה 11:31
    (#)

    המונה מתחיל מאפס?
    הרי יש 52 קלפים לא כולל את הג'וקרים, אם אתה מוריד את כל ה 2-7 במקרה הטוב זה 24 בספירה מ0
    איך אתה מגיע ל35?

    • המיליונר בפיג'מה   28 באפריל 2009 בשעה 14:08
      (#)

      סכום כל חפיסת קלפים זה 4:
      * 2-7 (6 קלפים) כפול 4 צורות = 24
      * 10, נסיך, דאמה, קינג ואס (5 קלפים) כפול 4 צורות = 20 כפול (-1) = -20
      הסכום הוא 4

      בשביל שסכום של כל חפיסה יהיה 0, לפעמים מחשיבים גם את 7 כניטרלי. אני לא מתייחס אליו כך, כי לטעמי אם אני מוציא 7 זה לא טוב לי… אבל זו רק דיעה

    • יעקב   8 במאי 2009 בשעה 22:45
      (#)

      עדיין לא הבנתי איך אתה מגיע ל35?

      • אמנון   9 במאי 2009 בשעה 10:40
        (#)

        בקזינו משחקים עם כמה חבילות קלפים. כדי להגדיל את הסיכוי התיאורטי שהאסטרטגיה הבסיסית תעבוד, הוא מחכה עד שהמונה יגיע ל35. (כלומר, יצאו 35 יותר קלפים חלשים מחזקים)

  13. גולד לייבל   28 באפריל 2009 בשעה 20:24
    (#)

    היי

    נקווה באמת שזה ישאר בגדר של פאן ולא משהו כבד יותר (-:
    (טקסס הולדם יותר מעניין)
    יום עצמאות שמח

  14. גידי   30 באפריל 2009 בשעה 11:09
    (#)

    היי יגאל
    כשקראתי את הפוסט, הרגשתי שבסופו הולך להגיע איזה לינק של "אז למה אתה מחכה? שחק בלאק ג'ק עכשיו!!!" אבל בעצם בכל פוסט שלך יש את ההרגשה הזאת :) כל הכבוד שאתה מתאפק.
    בכל מקרה, בימינו זה בעייתי עד בלתי אפשרי לספור קלפים – מצחיק שחשבת על זה דווקא באל קלפטה, שם (לפי מיטב זכרוני) משחק הבלאק ג'ק ממוחשב :) אם תגיע לקזינו בבואנוס איירס, תגלה שיש להם איזשהי מכונה לעירבוב קלפים כך שגם שם לא תוכל לספור, ואפילו בווגאס – משתמשים ב – 6 חפיסות לפחות, ובעוד כל מיני טריקים שיהפכו את ספירת הקלפים לכמעט בלתי אפשרית.
    אבל עזוב אותך בלאק ג'ק – בטקסס הולדם הסיכויים להרוויח הם הרבה יותר טובים – אתה משחק נגד אנשים אחרים, כל מה שאתה צריך, זה פשוט להיות יותר טוב מהם.
    ואתה יודע מה הכי טוב? לשווק את הדברים האלה באינטרנט! אני כבר מחכה לאיזה פוסט בנושא.

  15. ניב   1 במאי 2009 בשעה 9:29
    (#)

    תודה רבה יגאל על הבלוג הנפלא הזה ואני מקווה שאתה ממצה כל יום בדרום אמריקה בצורה הכי מלאה שיש. העצות שאתה נותן מאוד טובות ומועילות אבל יש לי תחושה שלפחות בתגובות פה הבלוג תופס כיוון מאוד ישראלי. יש פה הרבה אנשים ששואלים שאלות ואני די בטוח שהרבה מהאנשים שגולשים פה יודעים את התשובות לשאלות האלו אבל מעטים מאוד פה טורחים לחלוק ידע ולשתף. ואני באמת לא מבין למה. הרי זה משחק גלובלי ואין לכם שניים או שלושה מתחרים אלא כמה עשרות ומאות אלפים. אז אפיליאייטס ותיקים, למה לא לחלוק ידע ולשתף?

    • המיליונר בפיג'מה   1 במאי 2009 בשעה 20:35
      (#)

      אהלן ניב,

      תודה על המחמאות. דווקא האנשים פה מאוד עוזרים ותומכים. עניין הישראליות הוא דווקא בשאלות. הרבה פעמים אני מוצא את עצמי עונה על שאלות כמו תקליט שרוט, אשר חיפוש פשוט בגוגל יניב תוצאות.

      לטעמי זהו זלזול באנשים שמשקיעים זמן בלענות על התשובות הבאמת חשובות.

      סופ"ש נעים,
      בהצלחה.

  16. אמנון   1 במאי 2009 בשעה 14:30
    (#)

    אני מצטער לבשר לכם את זה, אבל כדאי שתשארו בתחום שאתם מכירים טוב.

    ספירת קלפים זה נחמד ותורם סטטיסטית תחת 2 הנחות פשוטות.
    מספר הקלפים חייב להיות סופי וקלף שיוצא לא חוזר.

    אין היום אף קזינו רציני בעולם שמשחק ככה.
    אל תשלו את עצמכם שאם תספרו קלפים בקזינו תוכלו לנצח בזכות זה.
    אפשר להרוויח בבלק ג'ק די בקלות לאורך זמן אם מה שנקרא ניהול הכספים (money management) שלכם נכון.
    אבל לא בגלל שספרתם קלפים.

    רוב בתי הקזינו הרציניים בעולם משחקים עם 8-12 חבילות ב"נעל" או במכונת ערבוב.
    כאשר במקרה הטוב (לסופר הקלפים) זו הנעל, ממנה הדילר שולף את הקלפים ומחזיר אותם מעורבבים מחדש רק אחרי 3-5 סיבובים.
    במקרה הנוראי עבור סופר הקלפים, כל סיבוב המכונה מערבבת מחדש. ובשום מקרה אין שום סיכוי לסופר קלפים טוב ככל שיהיה, אפילו אם יש לו מכונת ספירה מטורפת.

    בקיצור, תישארו איפה שאתם עושים כסף. בשביל לעשות כסף בבלק ג'ק, כדאי ללמוד (מעבר לסטטיסטיקה הבסיסית) קצת אסטרטגיות ניהול כסף לסדרות גדולות.

    בהצלחה!

    • M   1 במאי 2009 בשעה 19:26
      (#)

      וגם אז, הMartingale הנחמד שלך אוכל אותה ומתישהו אתה מפסיד כל מה שהרווחת במשך הרבה זמן.

      • אמנון   1 במאי 2009 בשעה 20:16
        (#)

        המרטינגייל אוכל אותה כבר כשהקזינו מכריז על לימיט עליון להימור פר שולחן…
        אבל יש דרכים לעקוף את זה. (תחשבו על לפתוח עוד ידיים על השולחן)

        בכל מקרה שיטות אנטי מרטינגייל לימיניהן טובות יותר.

        • המיליונר בפיג'מה   1 במאי 2009 בשעה 20:40
          (#)

          עד כה אתם לא הוכחתם שאני טועה, אלא צודק.
          ישראלים אוהבים להיות סקפטיים, וכך גם אתם.

          אני עוד לא נתקלתי בקזינו עם מכונה שמערבבת, וכאשר אני אגיע לקזינו כזה אני אעשה את החושבים שלי (אני בכלל לא יודע עדיין איך המכונה הזו עובדת).

          ובאשר לקזינויים אשר אני משחק בהם. משחקים פה עם 5-6 חפיסות (להערכתי), וזה מספיק לכמות רבה של משחקים גם אם השולחן מלא.

          העירבובים פה נעשים על ידי הדילר, ולאחר מכן הקלפים מוכנסים למגף כמו שנאמר.

          כל זה לא מונע מספירת קלפים לעבוד, הרי שבספירת קלפים המטרה היא לדעת את יחס הקלפים הגבוהים לקלפים הנמוכים בחפיסה. כאשר המשחק מנוהל בצורה הנ"ל יש סבירות סטטיסטית גבוהה שלאורך כל המשחק ייבצר מצב שבחפיסה יש יותר קלפים גבוהים מאשר נמוכים.

          ולכן – ספירת קלפים עובדת!!!

          וזה לא משנה כמה סקפטיים תהיו, התוצאות שלי מדברות בעד עצמן….

          בהצלחה.

          • אמנון   1 במאי 2009 בשעה 22:41
            (#)

            טועה או צודק? זה עניין של טענה.
            מה הטענה שלך?
            שאפשר לספור קלפים? תחת ההנחות שציינתי קודם – זה נכון – אפשר.

            אבל אולי באל קלאפטה אפשר. בלאס וגאס, מונאקו, מונטה קרלו, שוויץ, סידני ומלבורן (אלה שהייתי בהם), אי אפשר.

            אתה יודע למה אפשר באל קלאפטה? בגלל ששם אם במקרה שתיקח לבית מליון דולר, לא תוכל לצאת. או לחילופין, אחרי שיראו שאתה מרוויח יום אחרי יום אחרי יום כסף יפה, יפסיקו לתת לך לשחק.

            ובקשר לתוצאות.

            תוצאות מודדים לאורך זמן. מי כמוך יודע את זה. מבחינתי – תצליח. לך על זה. רק תדע, הפרמטר הכי חשוב בקביעת גודל הרווח הוא לא מתי להמר (בהתאם לספירה) אלא כמה להמר. וזה מנסיון.

            שוב בהצלחה.

            • המיליונר בפיג'מה   3 במאי 2009 בשעה 21:15
              (#)

              אהלן,

              כל עוד לא הייתי בקזינויים שאתה ציינת אני לא אתווכח :)

              בכל מקרה, גם אני עושה את זה בתור תחביב, שאני גם לא רוצה להרוויח מיליונים מזה אלא משיווק שותפים.

              החוק שלי, שאני יוצא מהמשחק ברגע שאני מרוויח 100 פזו, וזה לא ישתנה כי כמו שאמרתי אני עושה את זה בשביל הכיף.

              שבוע טוב ומוצלח…

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!