סיכום אפיליאייט סאמיט ווסט 2009

האפיליאייט סאמיט של החוף המערבי בלאס וגאס לשנת 2009 נגמר, והגיע הזמן לסיכומים. בגלל הלו"ז הצפוף, קצת קשה לכתוב פוסטים, כי הם בד"כ לוקחים לי למעלה משעה, אז אני הולך להציג לכם שני סיכומי וידאו. בסיכום הוידאו הראשון ניתן למצוא אותי, פליקס לשנו (שאגב גם עשה פוסט סיכום בבלוג שלו) וחברים. הפוסטים של הוידאו לא הולכים להחליף את הפוסטים בכתב, אלא להעלות את כמות העידכונים לימים הטובים…

השבוע, ובשבועות הקרובים, צפויות לי מספר פגישות מעניינות עם אנשים מהתחום, אני אנסה לשכנע אותם להצטלם לוידאו פוסטים, מקווה שיהיה מגניב :)

בכל אופן, הנה שני הסרטונים:

נ.ב. CPM זה באמת Cost Per Thousand Impressions, מה שכן ה-M מגיע מהמילה Mille שזה Thousand ברומאית (לא איטלקית ולא רומנית, רומאית).

תודה על הצפייה :)

44 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. דקל   16 בינואר 2009 בשעה 14:17
    (#)

    מדהים, אגב איזה מלון שהית ? הייתי בלאס וגאס לפני כמה חודשים טובים ואני מתגעגע לשמה…מדהים שמה!! עכשיו לנושא מרכזי, כל הכבוד לך מה שעשית :)

  2. סאני   16 בינואר 2009 בשעה 14:46
    (#)

    יגאל אחי, אם אתה עדיין בוגאס אז כדאי שתדע שמתקיימת שם ברגעים אלו תערוכת הפורנו הגדולה בעולם:

     

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3656646,00.html

     

    תבלה ותעשה חיים, זה בטוח יותר מעניין מלשבת בכנס של קליק בנק עם כמה אפיליאייטס ממושקפים.

  3. המבולבל   16 בינואר 2009 בשעה 15:46
    (#)

    תעשה יותר פוסטים של ווידאו.

     מה באמת אחוז משווקי ה PPC בכנסים האלה?

     

    ותהנה לך ביבשת אמריקה!

  4. FreedomGosu   16 בינואר 2009 בשעה 15:55
    (#)

    חחח איזה מצחיק אתה, זה בכלל Cost per millenium זוכר שהיה את כל חגיגות המלניום? שנת 2000? אז זה זה :)

     

    נשמע כאילו שהסקת תובנות יפות מכל האפילייט סאמיט הזה, אני כרגע נכנס חזק בפייסבוק, אבל אחרי הוידאו פוסט הזה החלטתי להיכנס גם למייספייס, ואתה צודק לגבי הטלוויזיה האמריקאית, חובה חובה חובה, אני צריך לראות איך משיגים את זה, אם אתה מוצא דרך בבקשה תכתוב עליה :)

  5. Make Money Using Your Digital Camera   16 בינואר 2009 בשעה 19:07
    (#)

    כשהגעתי לאפיליקון בארץ, אני נדהצתי לגלות שהרבה מהישראלים משווקים דווקא ב PPC

     

    לדעתי זה בגלל השפה, הרבה יותר קל לכתוב 3 שורות טקסט למודעת ADWORDS מאשר לכתוב מאמרים ולהפיץ אותם
    אטום

     

     

  6. אנונימי   17 בינואר 2009 בשעה 4:47
    (#)

    מעורר השראה, לחיות, לנשום כך ולצעוד . מגיע לך כבוד. יש רמה לישראל ולצעירים תלמדו ותיישמו תגיעו רחוק "אנשים לא נכשלים, הם פשוט מפסיקים לנסות" המון בהצלחה.

  7. deer1983   17 בינואר 2009 בשעה 18:19
    (#)

    אחלה פוסט יגאל,

     seo בהחלט יותר חזק לטווח הארוך, מצד שני ישנם מוצרים שאני מנסה כבר יותר משנה להרים אורגנית וזה פשוט לא מצליח – צריך להמשיך ולנסות עם ארסנל של מוצרים (יותר מ-100)

     עכשיו וגאס זה בהחלט יעד לטיולים ברשימת המטלות שלי

    הוידאו הראשון אינו עובד – יהיה אחלה עם תוכל להעלות בשנית

    • המיליונר בפיגמה   18 בינואר 2009 בשעה 18:56
      (#)

      כן, זו יכולה להיות עבודה קשה, אבל לטווח הארוך אני מאמין שזה משתלם.

      תנסה לבדוק את הוידאו הראשון שוב, אני חושב שהייתה תקלה ביוטיוב כשבדקת, הוא עובד לי.

      שבוע טוב.

  8. Rozala   18 בינואר 2009 בשעה 10:28
    (#)

    איזה כיף לך!

    (לא מקנאה, רק מפרגון!)

     

    חייבת, חייבת, חייבת לשאול משהו, שאלה שמסתובבת לי בראש מידי פעם ועכשיו צצה שוב:

    אם נצא מנקודת הנחה שהמטרה העיקרית של הכנסים היא networking,ושאת רוב ה – networking עושים במסיבות על כוס בירה ועוד לשון בחוץ, ולא בהפסקות הכנס.

     

    בתור בחורה, יש טעם להגיע לכנסים האלו בכלל?

    • אנונימי   18 בינואר 2009 בשעה 16:05
      (#)

      שווה לך…

      את עשויה להכיר שם מישהו כמוני…;)

      • המיליונר בפיגמה   18 בינואר 2009 בשעה 18:58
        (#)

        כן, למה לא?
        יש בחורות גם במסיבות, ועושים נטוורקינג בעיקר בכנס עצמו, במסיבות יותר מתפרקים ונהנים.

        • Rozala   18 בינואר 2009 בשעה 22:18
          (#)

          תודה,

           

          אז זה לא מה שאמור לעצור אותי חיוך

           

           

      • Rozala   18 בינואר 2009 בשעה 22:17
        (#)

        בדיוק מזה אני חוששת – מלהכיר שם אנשים כמוך ;)

         

         

        • אנונימי   19 בינואר 2009 בשעה 0:11
          (#)

          את מפסידה…

          כשמדובר בבחורות יש לי %CONV (אחוז המרה)

          מאד גבוהה.

           

           

          • Rozala   19 בינואר 2009 בשעה 23:00
            (#)

            אבל מה שווה אחוז המרה גבוה אם כשמדובר בבחורות יש לך CTR נמוך?

             

            • אנונימי   19 בינואר 2009 בשעה 23:28
              (#)

              את טועה…

              כשאני יוצא מהבית ומקבל המון IMPRESSIONS יש לי CTR מאד גבוה.

              ומאלו שמקליקים יש לי אחוז המרה מצויין.

               

            • Johnny the Doe   20 בינואר 2009 בשעה 13:53
              (#)

              אבל מה שווה אחוז המרה גבוה כשה-refund rate מרקיע שחקים? ;-)

               

            • Rozala   21 בינואר 2009 בשעה 16:12
              (#)

              צוחק

               

              וחמור לא פחות: כשה – Bounce Rate מתחרה בו בהרקעת השחקים, בהנחה שאתה מנסה "למכור את עצמך" ולא חלילה מישהו אחר. 

            • חזי   23 בינואר 2009 בשעה 1:17
              (#)

              רק אשה יכולה לחשוב ש Bounce rate זה סוף העולם.

              או מישהו שמעולם לא עשה IM.

            • אנונימי   23 בינואר 2009 בשעה 6:06
              (#)

              רק בחור שקוראים לו חזי יכול להיות שובינסט שמנסה לדחוף את האפיליאט לינק שלו לחתימה….רגוע

               

              מחכים להסבר אמיתי שלך על ה-Bounce Rate

            • אנונימי   26 בינואר 2009 בשעה 0:16
              (#)

              איך אתה יכול להיות בטוח שקוראים לי חזי?

              מצד שני אני דווקא בטוח שלא קוראים לך אנונימי.

              (במחשבה שנייה, יכול להיות שכן.)

              האמת, Bounce Rate  רלונטי רק לאנשי PPC. כשאתה לא משלם על כניסות זה לא יותר מאנקדוטה. היסטורית נשים רגילות לחשוב שהן משלמות על כניסות ולכן הן כ"כ רגישות לעניין. גברים, כידוע לך (אני מקווה) לא משלמים עליהן.

              (במחשבה שנייה, לגביך אני לא כ"כ בטוח.)

               

               

               

            • חזי   26 בינואר 2009 בשעה 0:17
              (#)

              עכשיו יצאתי גם שובניסט וגם אנונימי.

               

            • Rozala   26 בינואר 2009 בשעה 13:06
              (#)

              מ.ש.ל ("בדיוק מזה אני חוששת – מלהכיר שם אנשים כמוך ;) ")

  9. The New Rich   18 בינואר 2009 בשעה 20:08
    (#)

    אחחח… איזה Life Style…

     

    אני מבטיח שעד לכנס הבא כבר אגלוש על גלי ההצלחה ואבוא לבלות בניו-ניורק :)

  10. A.M.F   19 בינואר 2009 בשעה 23:47
    (#)

    יגאל ואחרים יש לי שאלה:

     

    מה אתם אומרים על שימוש ב-misspelled words כחלק ממילות המפתח בקמפיינים? יעיל? לא יעיל?

     

    תודה 

  11. irsguy   22 בינואר 2009 בשעה 12:57
    (#)

    אי אפשר באמת לדעת מי נמצא בטופ מאה של קליקבנק. כי האפיליאייטס הכבדים משתמשים בכמה חשבונות תחת שמות שונים במקביל. זה יפה שיש לנו שמה נציגות ישראלית, אבל במדינה כמו ישראל אני לא בטוח שזה צעד נבון לנהל את כל העסקים מול קליקבנק תחת חשבון אחד….

  12. אנונימי   23 בינואר 2009 בשעה 11:37
    (#)

    מה עם סיכום שנתי???

  13. דניאל   23 בינואר 2009 בשעה 12:53
    (#)

    הי יגאל, תמשיך לעשות חיים בארה"ב ולנצל הזדמנויות עסקיות. האם אתה יודע אם כאפיליאייט אני זכאי לניכוי הוצאות רכב?

  14. מוני   24 בינואר 2009 בשעה 14:07
    (#)

    בעיה דחופה עם קליקבנק. הי יגאל, בימים האחרונים קליקבנק שינו את מערך הanalytic שלהם בצורה שהנתונים מועברים עשר ולפעמים שתים עשרה שעות אחרי הזמן בפועל. פניתי למרכז התמיכה שלהם והם הסבירו לי שזה המצב כרגע ובכל החשבונות יש עיכוב של כמה שעות במסירת נתונים. איך אפשר לנהל קמפיין ppc כשאתה לא יודע בזמן אמת כמה קליקים ויחס המרה יש לך?

    • המיליונר בפיגמה   26 בינואר 2009 בשעה 0:37
      (#)

      לא יודע,
      אני לא בודק בזמן אמת, כי אין שום ערך למידע בזמן אמת. פעם אחרונה שנכנסתי לאיזור האנאליטיקס של קליקבנק, היה בערך לפני שנה.

  15. איתן1   25 בינואר 2009 בשעה 0:53
    (#)

    בנוגע לUSTV, מציע שתתייעץ בארץ עם ארז טל וקשבים מסוגו של מיקי גורדוס.

    ד"א, לאור החדשות הטובות שאתה ממשיך להביא, מעניין יהיה להתעדכן בנוגע לעמדתם של הוריך שרצו שתהיה מהנדס מהטכניון באשר למה שאתה עושה.

     

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!