למי שיודע ולמי שלא (איך לא ראיתם היום השלישי?!?!), אתמול היה הרביעי ביולי, שזה אומר יום העצמאות האמריקאי. עכשיו, מעבר לעובדה שיש לי כמה חברים (הפעם אמיתיים), שחוגגים יום הולדת ברביעי ביולי (מ. היקר, מזל טוב…), זה לא ממש מקפיץ אותי מהכיסא ומטיס אותי לפאב השכונתי לשתות גולדסטאר (או באד בשביל האמריקאים). בשבילי ישראל תמיד הייתה ותהיה המדינה מספר אחת בעולם. והמדינה היחיד שאיכפת לי ממנה…
כדור הרגעה לכולם
טוב, האמת גם מארצות הברית איכפת לי, אבל זה רק בגלל שרוב הלקוחות באים משם. המטרה של הפוסט הזה היא להרגיע את כל האנשים שיש להם קמפיינים פעילים, שאיך לומר את זה יפה…. לא כל כך מתפקדים. העניין הוא שכך זה ביום העצמאות האמריקאי, אנשים שם הרבה יותר "שרוטים" מהישראלים ביום העצמאות.
האפקט של הרביעי ביולי החל כבר ביום חמישי, והו צפוי להמשך עד מחר (כולל). ברוב הנישות אתם תרגישו ירידה משמעותית, אבל יהיו גם נישות עם עלייה משמעותית לכבוד הבטלה. הנישות אשר בעלייה בימים הללו, הם כל מיני נישות "טובות הנעה" למיניהם, כמו סרטים, אלכוהול, מסיבות, ***, וכו…
אז כן, זה באסה, אבל Shit Happens.
לפני שאתם סוגרים את הקמפיינים שלכם, אתם מוזמנים לחכות עד יום שלישי.
נ.ב. לאחרונה התחלתי להתלהב מהאופציה של לשים תמונות בפוסטים, אני אוהב את זה, זה מוסיף צבע. אם זה מפריע לכם, תגידו…
התמונות דווקא נורא מוסיפות
תופעה מעניינת
תודה רבה,
אני מקווה שהתופעה הזו תיעלם סופית כבר ביום שני
כי היא נעלמה, אבל לא עד הסוף…
התמונות דווקא נחמדות… כל עד זה לא לוקח לך הרבה זמן למצוא אותן…
אה למצוא תמונות זה שטויות,
פשוט אני כותב את הנושא של הפוסט בתוספת המילה funny.
לדוגמא: funny 4th of july.
חיפוש התמונות של גוגל אף פעם לא מאכזב אותי
אני דווקא אוהב את התמונות. במיוחד את החתול מהפוסט הקודם…למה שזה יפריע????
יש לי שאלה לא ממש קשורה אבל שיהיה- האם בדוח הראשי של קליקבנק שאתה מציג (אני מתכוון לדף הראשי עם ה- Daily Sales Subtotals bar) הסכומים שמוצגים עבור כל שבועיים כבר כוללים בתוכם קיזוז של כל ההחזרות של אותה תקופה או שזה סך המכירות בלבד?
TNX
הלוחם בגרגמל
לא,
זה הברוטו. בגלל זה אני מחסיר בכל חודש בין 12% ל-15% שהם מהווים את אחוז ההחזרות שלי בד"כ…
בהצלחה.
חיכיתי שתתחיל לשים תמונות! ככל שיותר מושקעות יותר טוב.
אגב, לך וגם לנו זה מסייע לזכור דברים לאורך זמן (גם אם לא תודה בזה)
וואללה, לא חשבתי על זה.
אבל באמת זה מוסיף עוד מימד לזיכרון. ככל שמפעילים יותר חושים, כך זוכרים יותר טוב
פישתי את הפוסט שכתבת פעם על מילים שמתחרות אחת בשניה באותו קמפיין, ולא מצאתי את זה….
השאלה שלי:
אם יש לי שני ביטויים :
train dog
train dog cheap
האם שני הביטויים ייתחרו אחד בשני כשמישהו יכתוב
how to train dog cheat
או שמילת החיפוש ה"יותר מדויקת" תעלה? (כלומר ה Train dog cheap)
האם יכול להיות שבמצב כזה דווקא המילת חיפוש שתעלה היא train dog בגלל שה CS שלה יותר טוב?
תודה רבה!
כן,
אם לדוגמא העלת את המילה train dog, עם תחילת הקמפיין, והמילה צברה CTR גבוהה והיסטוריה טוב, וכמוכן ה-QS שלך גבוהה, ואז גילית שהמילה train dog cheap היא מילה שמוכרת הרבה, ותוסיף אותה, המילה train dog עדיין תוצג על ביטויים של train dog cheap.
בגלל זה תשתדל לשים לך כלל אצבע לשלם על BROADS פחות מאשר שאר המטץ' טייפס…
בהצלחה.
יש שאלה לא קשורה –
לפני כמה שבועות שאלתי איך אני יכול לראות את התחרות ב google adwords? זאת אומרת, איך לראות את כל המפרסים לשוק האמריקאי (המפרסים חוסמים את רוב הפרסומות שלהם ל IP מישראל).
התשובה שקיבלתי כאן היתה מצוינת (להוסיף gl=us) ועכשיו אני מעוניים לעשות דבר דומה ביאהו וMSN, יש לכם מושג אם יש להם תוספות דומות לכתובת?
תודה!
זה מאוד מעניין, איך באמת רואים את הפרסומות של השוק האמריקאי?
חשבתי שזה לא אפשרי
אין לי פתרון קסמים.
קניתי strongvpn.com, כך אני עובד… לא מכיר דרך אחרת.
לפי דעתי התמונות בצד מוסיפות המון!
החתול די הצחיק אותי :O
כן, גם אני די אהבתי את החתול