כמו שסיפרתי לכם בעבר, אני מנסה בכל הכח לפצח את סודות רשת התוכן של גוגל, לפעמים אני מצליח להעלות קמפיין סביר, לעיתים רחוקות קמפיין מצויין, אבל בדרך כלל לא. עדיין אין לי מושג, מה גורם להצלחה או לכישלון של קמפיין. אבל ככל שהזמן עובר ועובר, אני מצליח להבין כמה גדול הפוטנציאל לשליטה ברשת התוכן, רק עדיין לא מצליח לשלוט בה…
מבולבלים?
גם אנחנו!!! אני הולך לספר לכם משהו הזוי ביותר, משהו כל כך הזוי שקשה להאמין… אז הייתה לי שיחה עם חבר (חבר אינטרנט), וסיפרתי לו על מה שאני חושב על רשת התוכן, והוא הסכים שיש לזה פוטנציאל אדיר. סיפרתי לו גם שאין לי מושג מה גורם להצלחה בקמפיינים מסויימים, ולחוסר הצלחה באחרים. ההשארה הראשונה היא שיש נישות שפשוט חסר בהם תוכן, משהו שאני לא מסכים איתו בעליל. חברים, זה האינטרנט, תוכן הוא המלך!
אז החלטתי להפריח את ההשארה הזו בעליל, והצלחתי… הנה מה שעשיתי, קניתי דומיין חדש, שכפלתי במדוייק את עמוד הנחיתה שלי, עשיתי Export לקמפיין מצליח שלי, ושלחתי אותו לג'וני (בואו נקרא לחבר אינטרנט שלי כך). ג'וני העלה את הקמפיין במדוייק, שינה קצת, אבל ממש קצת את המודעות שלא יראו זהות. הבידים שאני משלם בקמפיין שלי הם 34 סנט לקליק, אמרתי לג'וני שישים את זה על 50 סנט, וכך הוא עשה…
החלק שבו אתם הולכים להיות נדהמים הוא… שהקמפיין המשוכפל הוא כשלון חרוץ! אבל ממש חרוץ! זה לא שהוא מבזבז כסף, אפילו את זה הוא לא עושה… הקמפיין פשוט לא מצליח להביא תנועה. אם בקמפיין המקורי יש CTR של 0.7%, בקמפיין המועתק זה 0.12%! ולשא נדבר על כמויות ה-Impressions שבקמפיין החדש היא פי 100 הרבה יותר קטנה…
שורה תחתונה
אין לי מושג מה השורה התחתונה. עכשיו, כשלי ולג'וני יש שני קמפיינים זהים לחלוטין, המטרה של שנינו היא להביא את הקמפיינים לביצועים זהים. זו תהיה הדרך המושלמת מבחינתינו להשתלט על רשת התוכן.
האמת שיש לי כמה רעיונות שאני רוצה לבדוק לסיבה שזה קורה, אבל אני רוצה לבדוק את זה. בכל מקרה, השלב הבא בניסוי המעניין הזה יהיה להעלות את הביד ל-$1! הייתם מאמינים מתישהו שמישהו יציע $1 על קמפיין ברשת התוכן? גם אני לא, אבל זה משהו שאנחנו רוצים לבדוק, וחוץ מזה… ג'וני משלם, אז מה איכפת לי
כמה הודעות עוף טופיק
אני יודע שהתחיל חודש חדש, ויש לי למלא התחייבויות של חודש חדש, אבל לצערי הפוסטים של ההכנסות לוקחים ממני המון זמן יקר שאני לא יכול להקצות. כמו שכבר סיפרתי לכם עוד שבוע וחצי אני טס לחו"ל ועד אז שמתי לעצמי מטרה להעלות 5 קמפיינים, עם 5000 מילות מפתח כל אחד. העלתי כבר אחד, ועוד אחד בדרך.
כשיימאס לי לחקור מילים, לכתוב פריסלים, לחלק לאדגרופים, לכתוב 100 הודעות שונות לכל קמפיין, אני אכתוב את הפוסט. במקרה הגרוע, אני אכתוב את הפוסט במטוס, יהיה לי הרבה זמן
בכל מקרה,
תודה על תשומת הלב…
היי
יש לי שאלה לא קשורה כל כך, האם יש גורם כלשהו (מס הכנסה וכדומה) שלו אתה צריך לדווח אילו מוצרים אתה מוכר ומה הם האתרים שלך?
תודה, ותהנה בחו"ל
לא!
צריך לדווח כמה הרווחת, וכמה בזבזת, ולא מעבר לזה!
תודה על התשובה
שאלתי בגלל שאני זוכר שפעם אמרת שמע"מ למשל לא אוהב שכל העסקים שלך בחו"ל, ולכן היית רוצה להתחיל לקדם גם כמה דברים בישראל כדי לרצות אותם….
איך הם בכלל יכולים לדעת אם כך, אם אתה מפרסם מוצרים בחול או בארץ?
מה הקטע עם התמונות? סתם מציק.
אני דווקא אוהב את זה,
יש עוד אנשים שזה מפריע להם? אם יהיו הרבה אנשים שיסכימו איתך, אני בהחלט יוריד אותם.
מה דעתכם?
לא מציק בכלל.
לא מציק ואפילו מצחיק
היי יש לי שאלה,
אם יש לי אתר ב HTML פשוט, ואני משתמש בגוגל אדוורדס,
איך אני יכול לבדוק איזה מילת חיפוש הניבה את המכירה? למשל עם CJ?
אי אפשר…
כל הכבוד לך שאתה מתמיד לעבוד!!!
בקשר לתמונות זה דווקא נחמד :]
תודה רבה…
שיהיה לך בהצלחה,
וכמובן תהנה בחו"ל.
תודה רבה,
אני אשתדל לדווח מה הי בסאמיט…