המיליונר בפיג'מה לאן? – חלק א'

כבר חודש עבר והבלוג חי ונושם. כבר חודש עבר והצלחתי לעדכן כל יום (ובימים בהם הייתי משתכר בערב, יום למחרת הייתי מעדכן פעמיים). על ההתנסות שלי ב-שיווק תוכניות שותפים כתבתי בפוסטים הקודמים. בפוסט הזה אני אכתוב טיפה על החודש שעבר עליי בתור בלוגר כחול לבן.

להיות בלוגר כחול-לבן, זה לא עניין פשוט. חסר הלהט של רשתות התיוג אשר קיים בחול, קשה מאוד לקדם בלוגים בארץ הקודש. נכון, אני ציינתי שאני כותב את הבלוג הזה על מנת "לסגל לעצמי מסגרת", אבל עדיין, יש לי איזשהו רצון שאנשים יקראו את הבלוג.
אנחנו כבני אדם, תמיד מחפשים תשומת לב, וזה לא פוסח עליי. למעשה, אף אחד מחבריי הטובים, ומהוריי, וממשפחתי בכלל לא יודע על הבלוג, איש לא יודע מה אני עושה, וקשה לשמור כל כך הרבה ידע ואמוציות בתוך הלב.

לכל אחד יש מטרה בחיים, לכל אחד יש משהו שהוא נהנה ממנו בחיים. במקרה שלי, כל חיי הייתי "איש חינוך" (לא, לא הייתי מורה בבי"ס), תמיד הייתי משתף את הידע שלי, תמיד הייתי מנסה לעזור לאנשים בתחומים שאני טוב בהם. אני חושב שבבלוג הזה, אני עושה את זה בצורה טובה. אמנם, תמיד יש מקום לשיפור, ואני אשתפר, אבל אני חושב שהתוכן שהבאתי כאן, בבלוג הזה הוא תוכן איכותי מאוד. עובדה, מהידע שכתבתי אני מצליח להרוויח כסף.

בחודש ינואר, בעזרת הבלוג, הצלחתי לעורר מודעות לא רעה לנושא שיווק תוכניות שותפים, אני יודע, כי אני רואה את זה על פי מספר הגולשים בבלוג, ועל פי כמות מנויי ה-RSS של הבלוג. אני מתחיל לראות בפורומים יותר שאלות על תוכניות שותפים, יותר שאלות על עמודי נחיתה, יותר שאלות על PPC, ויותר ויותר ויותר. בטח בזמן שאתם קוראים את זה, אתם חושבים, מי הוא חושב את עצמו? אבל אני נהנה לחשוב כך :) בכל מקרה, בזכותי או לא בזכותי, אני מתכוון להמשיך להביא המון מהידע שצברתי בתקופה האחרונה.

בתחילת חודש ינואר, הצבתי לעצמי מספר מטרות בקשר לבלוג, בחלקם עמדתי יותר ובחלקם עמדתי פחות. על המטרות שהצבתי לעצמי בבלוג, ועל האופן בו עמדתי בהן או לא עמדתי בהן, אני אפרט בפוסט הבא. בינתיים, אני ממשיך לחשוב כיצד אני ממשיך להביא ידע שתורם לאנשים, איזה ידע יתרום לאנשים הכי הרבה, וכו… בעולם של היום, ידע זה כח!

ממספר תגובות אשר ראיתי בבלוג, ישנם אנשים אשר ממש מנסים לשאוב מידע: "תביא קישורים לעמודי הנחיתה שלך", "איזה מוצרים אתה משווק", וכו… אני מתנצל מראש, אך אני אנסה להביא מידע כמה שיותר קרוב למה שאני עושה, אבל לצערי הרב מסיבות מובנות לא אוכל להביא בדיוק את הדברים אותם אני עושה, את השאר אתם תצטרכו להשלים בעיקר בעזרת ניסוי ותהייה. אני מנסה לכתוב פה בבלוג את הדרך לשווק בשיווק שותפים, אך לא את המתכון. במידה ואני אביא את המתכון, ברור לכולם כי אני לא ארוויח גרוש, מאחר ויהיו כל כך הרבה מתחרים. חשוב לי שתבינו את זה!

בסה"כ, במלוא חודש ו-30 ומשהו פוסטים לבלוג, אני יכול להרגיש מרוצה. כמו שכבר אמרתי, אני מרגיש שאני מצליח להגשים את עצמי, גם אם אני לא עומד בכל המשימות אשר הצבתי לעצמי. אני יכול גם להגיד בוודאות שלרוב המוחלט של הקוראים עזרתי, אפילו עזרתי מאוד. קיבלתי המון תגובות טובות, ואני מרגיש טוב עם זה. אני מניח שגם אתם מרגישים טוב עם זה! במידה ואתם מרגישים שהבלוג הזה עוזר לכם, אני אודה לכם מאוד אם תפיצו את הבשורה, ותקשרו לבלוג, או סתם תספרו לאנשים את הסיפור על "המיליונר בפיג'מה".

המשך יבוא…

7 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אופיר   9 בפברואר 2008 בשעה 0:00
    (#)

    מחכה בקוצר רוח לפוסטים הבאים שלך!!

  2. קטע קוד   9 בפברואר 2008 בשעה 11:29
    (#)

    עמדת בהתחייבות וסיפרת על ההכנסות שלך מהחודש :)

     

    אולי כדאי לספר קצת על ההוצאות. במה השקעת ? האם ההשקעה הייתה טובה ? טיפים לאן לנתב את הכסף…

    • המיליונר בפיגמה   9 בפברואר 2008 בשעה 14:11
      (#)

      תודה :)
      רעיון מצויין אני אכן אעשה זאת השבוע, יש איזה טעות מאוד מאוד חמורה שעשיתי שגרמה לי להפסיד אתמול כסף אז אני רוצה לכתוב עליה :)

  3. הנהלת חשבונות   2 ביוני 2008 בשעה 19:16
    (#)

    מה זה "חסר הלהט של רשתות התיוג"….?

    מהם רשתות תיוג ולמה הן לא קיימות באינטרנט הישראלי?

  4. המיליונר בכפכפים   24 בנובמבר 2008 בשעה 0:39
    (#)

    פסוט מתאבן

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!