ניסוי הטוויטר הקטן שלי

כשהתחיל כל עולם הפרסום במובייל, לפני 6 שנים בערך, עשיתי מס' ניסויים קטנים שלא הצליחו ופרשתי. נצמדתי לדסקטופ, כי זה היה איזור הנוחות שלי. 6 שנים קדימה, אני לא מקדם מה שלא רווחי לי במובייל.

בתקופה ההיא, אף אחד לא כתב על מובייל. לא דיברו על זה בשום מקום. לא היה שום מידע וכנראה שלא הייתי מספיק מנוסה בשביל לגרום לזה לעבוד.

בדיעבד, חברים שדיברתי איתם, תפרו מיליונים בתקופה ההיא.

איך?

הכל עניין של היצע וביקוש. אם אין ביקוש לטראפיק, המחירים יהיו ברצפה, וכל מה שנותר זה רק למצוא את הקומבינציה שתגרום לזה לעבוד.

דבר דומה קרה לי עם עוד פורמאטים של פרסום.

בסופו של דבר, התחלתי לפרסם במובייל, לקראת סוף שנת 2013. באיחור של שלוש שנים.

Fast Forward קדימה, היום 80% מהטראפיק אונליין הוא מובייל. אם יש לי קמפיין שלא מעניין במובייל, אני נוטה להפסיק אותו.

כיום, אני משתדל להתחיל קמפיין במובייל או בטאבלט (גם מתנה של עולם המובייל), ורק לאחר שזה עובד אני מרחיב אותו. דסקטופ זה רק המייל האחרון אצלי.

מוניטיזצייה של טראפיק

כיום אני נמצא בסטייט אוף מיינד, אם יש טראפיק – אפשר לעשות לו מוניטיזצייה. השאלה היחידה שנשאלת זה, מה יהיו המרג'ינים.

בסופו של דבר, הכל עניין של היצע וביקוש. כמובן גם היכולת למצוא את אי היעילות בשווקים (מישהו אמר טארגטינג).

אני החלטתי, שכל סוג טראפיק שקיים, שאף אחד לא מדבר עליו בפורומים, אני אתן את הכל בשביל לעשות לו מוניטיזציה. כי אם אף אחד לא מדבר על זה, סימן שאף אחד לא ניסה מספיק.

מתי להפסיק לנסות?

הפלטפורמה של טוויטר, קיימת בערך 3 שנים. זה די מדהים אותי שאיש לא דיבר על להריץ קמפיינים של אפיליאייט שם. אפילו לא קמפיינים כושלים.

זה מה שמעודד אותי ללכת לשם. לתת את הכל ולנסות…

רק מה? יש משהו אחד שיכול להשתבש.

כמו שאמרתי, התמחורים הם תמיד סביב היצע וביקוש.

כיום, מי שמפרסם בטוויטר זה בעיקר בראנדים.

לנו, בתור אפיליאייטס אין את היכולת להתמודד עם בראנדים. המטריקות של בראנדים, הם לרוב לא קונברז'נים. מדובר בחשיפות.

וחשיפות חברים…

זה בועה.

השאלה היא, האם הבראנדים תופרים את טוויטר, כי אמרו להם שטוויטר זה "טרנדי".

וזו בדיוק השאלה הראשונה שאני רוצה לענות עליה.

למה נכשלתי קודם?

מכל הכשלונות שלי, של ללמוד פורמאט פרסום חדש, למדתי דבר אחד.

וזה שחוקי השיווק לא משתנים. הפלטפורמה משתנה.

הייתי מגיע, לפורמאט חדש עם מיינדסט של פורמאט ישן.

זה כמו לשלוח את סיירת מטכ"ל לבצע משימה של שייטת 13 בים. הנשק הוא אותו הנשק. השטח, קצת שונה…

זה כמו להתייחס לכל פלטפורמה כמו מסמר, ולדפוק בה עם פטיש.

מבינים?

הייתי מריץ במובייל, עמוד שהתאים למיינדסט של דסקטופ ולא הבנתי למה זה לא עובד?

גם בפופים נכשלתי בהתחלה…. למה? כי הייתי מריץ את זה בטכניקה של Search. כעבור 3 שנים, הצלחתי גם בפופים… כי היה לי את מי להעתיק :)

העלאת הקמפיין הראשון

את הקמפיין הראשון בטוויטר, הרמתי כבר לפני שבועיים. התוצאות גרועות. $500 ספנד, ורק $30 רווח.

האמת?

בניגוד למה שכתבתי למעלה. עדיין העלתי קמפיין של סיירת מטכ"ל על בתחום המומחיות של שייטת 13.

סתם זרקתי שלושה קמפיינים ונתתי להם לרוץ. הפעם, עשיתי את זה במודע. רציתי לזרוק $500 ולראות מה יקרה. לקבל Baseline כלשהו. לראות איך הסטטיסטיקות של טוויטר עובדות.

לקחתי הצעת איקומרס כלשהי. נקייה. לא אגרסיבית וזרקתי לטוויטר.

תמיד כשאני מתחיל פלטפורמה חדשה, אני זורק את הדבר הכי נקי והכי פחות אגרסיבי שאני יכול.

ואז… לאט… לאט…

בודק איפה עובר הגבול.

קלואקינג, אנחנו לא עושים. אנחנו תמיד קומפלייאנט עם הפלטפורמה.

בכל מקרה, הרמתי את הקמפיינים לפי 3 שיטות טרגוט:

  • Keywords
  • Users Lookalike
  • Retargeting

בכללי…

תמיד הכי טוב להתחיל פלטפורמה חדשה מריטרגטינג אם זה מתאפשר. ואכן, הקונברזנים הבודדים שהגיעו – הגיעו משם.

אפילו לא התקנתי את הקונברזן טראקינג פיקסל. קידמתי סתם משהו שאני יודע שאנשים מקדמים בפייסבוק.

ובגלל שלא קידמתי את זה בשום מקום אחר, ידעתי שהקונברזנים הגיעו משם.

עד כדי כך התאצלתי לדאוג לקונברזן טראקינג, שקידמתי גם שלושה מוצרים שונים.

פשוט….

כדי להתחיל את קצב זרימת הדאטה.

מה טוויטריסטים חושבים?

אני חייב להתוודות. יש לי אקאוונט ישן בטוויטר, אבל אף פעם לא הבנתי את הקטע של זה. לא השתמשתי בטוויטר 6 שנים בערך.

היום, ניסיתי להבין… מה עובר בראש למשתמשי טוויטר… זה הדבר הראשון תמיד, לפני שלומדים פלטפורמה/נישה חדשה.

זה הרגיש לי כמו היום הכי פחות פרודקטיבי שהיה. רק ניסיתי להבין. זה הגיע למצב, שכשהייתי בחוץ הייתי שואל את שכינינו מהמשרדים ליד אם הם משתמשים בטוויטר ולמה….

עוד קודם לכן, ביום חמישי… היה וובינר של טוויטר. זה נתן לי כמה רעיונות. למרות שכל ה-Use Cases שהראו היה בראנדים.

ונחזור להיום…

אחת השאלות הפופולאריות שאני נשאל: "האם התוכן מ-2008 עדיין רלוונטי?".

אז אמנם ב-Stalking שעשיתי לבלוג של טוויטר לא הגעתי ל-2008. אבל הגעתי ל-2013.

אני מאמין שאף פיסת מידע שנכתבה, לא נכתבה לחינם. גם אם האופן שבו מעלים תמונות היום לטוויטר, שונה ממה שהיה לפני 3 שנים – הרעיון הוא אותו הרעיון.

למעשה, עולם הפרסום לא השתנה ברמה הקונספטואלית שלו ב-50 שנה האחרונות. הכלים השתנו. פעם היו שולחים Direct Mail והיום זה אימייל. אז האופן שבו שולחים מייל, קצת אחר מללכת להדפיס מכתב.

אבל מה אתם רוצים? שאני אתן לכם הוראות שימוש במדפסת. בשביל זה יש את הפלטפורמות. קראתי את כל העזרה של טוויטר היום + בלוג הפרסום שלהם.

למה עכבתם אחרי?

אחרי הוובינר (אגב, זה היה הוובינר הראשון שצפיתי בו בחיים!) שהיה לטוויטר ביום חמישי, המנחה אמר שאם יש שאלות, לשאול אותו בטוויטר ולתייג #TwitterAcademy.

בקיצור, מפה לשם…

שאלתי שאלה…

שלא ענו לי עליה כמובן, כי כנראה היא הייתה מורכבת מידי. לשאלות מטומטמות אחרות, שיש להם תשובה בעזרה כן ענו.

היום, בניסיוני להבין את הטוויטר, גיליתי שלאחר תקופת שממה ובמקרה לאחר השאלה ששאלתי, בערך 30 אנשים התחילו לעכוב אחרי.

אז שלחתי להם את השאלה הבאה:

הניחוש שלי, זה כי הם רצו Reciprocal following. ואני לא סתם עושה Follow לאנשים.

בכל מקרה, אני עוד מחכה לתשובות…

אז מה למדתי?

במהלך היום, למדתי מס' דברים:

  • יש הרבה ילדים בטוויטר ובטוויטר אין טרגוט גילאים – צריך ללמוד איך לסנן אותם. Keyword Targeting יכול להיות בעייתי בגלל זה.
  • 60% ממשתמשי טוויטר גולשים בזמן שהם רואים טלוויזיה – ויש אופציית טארגטינג ממש מגניבה. אפשר לטרגט סדרות טלוויזיה – בזמן שהיוזר צופה בהן.
  • האופציות טרגוט של US ו-UK, שונות משאר העולם.
  • תחומים אמוציונאליים כמו חדשות, יותר ויראליים בטוויטר.
  • טוויטים חדשותיים, יותר ויראליים (אולי צריך להרכיב אנגל סביב הבריטנתקות)
  • 80% מטוויטר זה מובייל.
  • רוב הטוויטים הם "חדשותיים" גם ברמה האישית. סוג של Real time. יש מצב שאנגל טוב יהיה "אני יודע שאת/ה עסוק. בוא אני חזור אליך באימייל כשיהיה לך יותר נוח… עם עוד פרטים…". לטוויטר יש פורמט מגניב של One Click Opt in.
  • לטוויטר יש CPA BIDDING ואני מנסה לתפוס נציג מטוויטר להבין איך זה עובד. בפלטפורמות רגילות, זה מסנן פאבלישרים. בפייסבוק זה בונה היררכיית קהל מהרלוונטיים לפחות רלוונטיים (פחות או יותר)… מעניין אם זה אלגוריתם דומה לשל פייסבוק.
  • אפשר לטרגט כנסים בטוויטר. נניח, אם רוצים טראפיק של אפיליאייטס אפשר לטרגט את האפיליאייט סאמיט בטוויטר.
  • קראתי מחקר, שממליץ לפרסם טוויט כל 24 דקות.

בנוסף עקבתי אחרי 2 נישות בטוויטר. אין כלים ל-SPY בטוויטר. אז פשוט חיפשתי משתמשי טוויטר גדולים בנישה. הסתכלתי רק על משתמשים עם הרבה Followers. הנישות שלמדתי הן קונסרביטיבים ו-Health. הנה מה שלמדתי:

אצל הקונסרבטיבים, יש הרבה Memes. הרבה תוכן ויראלי. הרבה ריטוויטים וקצת מאוד הפניות לקישורים.

בנישה של ה-Health יש כאלה שאשכרה עוקבים אחרי חוק ה-24 דקות ומפציצים לינקים לאתר שלהם. משם יש פאנל של Opt-in. את הפוסטים הממונים של העמודים (אם יש), אין לי דרך לראות. לפחות לא דרך שאני מכיר עדיין. בנישה של ה-Health זה כמו שופר, פחות יש דיונים עם היוזרים.

ניסיתי למצוא עמודים של Health שיש שם תוכן ויראלי ולא מצאתי. כשאני אומר Health, אני מתכוון לתוכן שמטורגט לנשים.

אצל גברים זה קל, מראים להם בחורות שעושות סקוואטים והם מבסוטים.

מה למדתי משלושת הקמפיינים שלי בטוויטר

בנוסף לכל ה-Stalking היום, גם התחפרתי בסטטיסטיקות של שלושת הקמפיינים שלי בטוויטר.

בטוויטר יש קטע. יש הרבה דרכים לעשות טירגוט, אבל הבעייה איתם שזה איחוד (Union) לא חיתוך (Intersection).

יש את האופציה לעשות שונות (Difference/Exclude) לקהלים מוכנים מראש. כלומר, ריטרגטינג נגטיבי. זה לא עוזר יותר מידי, כי אם כבר אני רוצה לעשות משהו זה חיתוך בין הריטרגטינג שלי עם Interest מסויים.

והאופציה היותר מעניינת היא Behavior Targeting על ידי 3rd party data providers.

אפשר לעשות טירגוט התנהגותי גם פוזיטיבי וגם נגטיבי. לצערי זה קיים רק בארה"ב וב-UK.

כלומר, אני יכול לעשות ריטרגטינג, וממנו לעשות Exclude להתנהגות כלשהי. בפועל זה גם מעפיינים כמו דור (Millenials / Baby boomers וכו…).

בנוסף לזה, יש אפשרות לעשות Lookalike. אני יכול לקחת קהל מוכן ולבקש מטוויטר שיביאו לי גולשים דומים.

האופן שבו יצרתי את הריטרגטינג שלי זה על ידי הוספת אימיילים של קונים שהיה לי. זה הוסיף לי קהל בגודל של 4,000.

כמו שאמרתי בהתחלה, האתגר הגדול שלי כשאני מטרגט הוא לבדל הכי מהר שאפשר את הרלוונטיים מהלא רלוונטיים.

כלומר, גם אם טוויטר יודע להביא אותי לקהל יעד ממוקד מבחינת Interests, אני צריך לחתוך משם את כל מי שלא נוהג לקנות און-ליין.

** הערת צד: כמו שכתבתי למעלה, שאלתי את אנשי טוויטר איך ה-CPA BIDDING עובד. מי שביקר בפרופיל הטוויטר שלי, יראה ששאלתי יותר מפעם אחת. הסיבה שזה מעניין, היא שיש מצב שה-CPA BIDDING יידע לבדל באופן אוטומטי בין ה-Buyers לכאלה שהם לא. בגלל זה חשוב לי ללמוד את פני השטח…

אז התחפרתי בסטטיסטיקות, ומצאתי שיש Behaviors מסויימים שמאפיינים את קהל הריטרגטינג שלי (של Buyers כן?). מה שאני הולך לעשות, זה לנסות להריץ מודעות Interest עם Exclude להתנהגויות שלא מאפיינות את הריטרגטינג שלי.

איך מתחילים (או ממשיכים)?

מי שקרה את התגובות האחרונות שלי, ואת התשובה האל מותית לשאלה "איך מתחילים?", ראה שיש לי תשובה חדשה לשאלה.

התשובה שלי היא להרים אתר וורדפרס, על תחביב כלשהו. לעשות את אתר החלומות שלכם בתור יוזר, ולעשות אותו לא למטרות רווח.

אז יש לי כמה אתרים כאלה (והבלוג הזה הוא אחד מהם). הסיבה שאני ממליץ את זה, זה בדיוק בגלל מה שקורה כאן עם טוויטר.

יש המון מה ללמוד, וחבל על הזמן.

צריך להתמיע פיקסל של טוויטר? אני לא אחכה עכשיו לוונדורים… שיתמיעו פיקסל ולחכות למשיח. בלוגים כאלה, נורא קל ללמוד עליהם.

בסופו של דבר אנחנו בעסקי ה-Direct Response Marketing. מה שאומר שתמיד מחכים ל-Response כלשהו. זה יכול להיות Buyers זה יכול להיות מגיב בבלוג, זה יכול להיות הרשמה לניוזלטר וזה יכול להיות כל תגובה אחרת שאנחנו מצפים מהלקוח לעשות.

אה… וזה יכול להיות גם Pageviews.

היתרון הוא, שמכירה זה דבר שצורך המון Spend. לעומת זאת Pageviews זה קומודיטי.

נדמה לי שזה היה כתוב בספר Influence של Robert Cialdini. אנשים נוטים לחזור על אותה תגובה יותר מפעם אחת.

אז Buyer יש לו אופי של Buyer והוא קונה Online.
מישהו משועמם שמייצר Pageviews יש לו אופי של משועמם, והוא ימשיך לייצר Pageviews לכולם.
מגיבים מיצרים תגובות.
מי שנרשם לרשימות תפוצה, נרשם לרשימות תפוצה.
וכך הלאה…

אפשר לצפות מאנשים לקבל את אותה התוצאה שהם כבר נתנו.

ולכן, הקמפיינים הבאים שאני מרים הם לא למטרות רווח, הם למטרות לימוד. בגלל זה אין שם הצעות Affiliate.

אני אנסה לייצר Pageviews, תגובות ודברים כאלה…

אחרי הכל המטרה שלי היא לנסות להוריד את ה-Baseline.

הטכניקות שאני אלמד להוריד באמצעותם את ה-Baseline יישארו איתי על כל תגובה שאני ארצה.

ולכן, תרימו בלוג, לא למטרות רווח, על נושא שאתם אוהבים ותשחקו קצת עם טראפיק…

על בלוג, אפשר לקבל מספיק דאטה מתקציב של $10 ביום… גם מ-$5 אגב. אתם רוצים להגיע למצב שאתם מייצרים 30 תגובות ביום לפחות.

בדיקות שצריך לעשות

אני משתמש בבלוג למטרה המקורית שהוא הוקם עבורה. לא ללמד אחרים. אלא לתעד…

לשים לעצמי תזכורות…

הפסקתי לכתוב בבלוג, כי הבנתי שהפסקתי לתעד וחזרתי ללמד. אני לא מורה, אני סה"כ מספר על הניסיון שלי… מי שרוצה ללמוד ממנו מוזמן. הנקודה היא שאני לא מלמד…

והנה כמה תזכורות לעצמי:

  • לבדוק Zero Targeting, מה קורה אם אני משתמש ב-Conversion Pixel ולא מטרגט כלום. בפייסבוק זה עובד לא רע.
  • לבדוק פאנלים שונים. (אולי כדאי קודם כל להפוך אנשים ל-Followers). לנסות להפוך את האנשים ללידים בתוך טוויטר או אולי מחוץ לטוויטר.
  • לבדוק פורמטים של מודעות: תמונה / וידאו / לינק / ליד
  • לבדוק אסטרטגיות בידינג
  • לבדוק Objectives: אנגייג'מנט / קליקים / קונברזנים / פולוארס
  • לנסות קמפיין Followers עם Auto Reply. זה מותר לפי ה-Terms של טוויטר :) וגם קיבלתי אחד כזה מהקונסרבטיבים עם לינק להצעת אפיליאייט :)

שוב, בסופו של דבר הטסט יצליח, אם יהיה לי אופציות לסגמנט את הקהל. בגלל זה אני כל כך להוט שטוויטר יענו לי על ה-CPA BIDDING.

אל דאגה, לא לחינם אני משלם $600 ללינקד-אין בשנה… אני הולך לנצל את כל הקרדיטים שיש לי לשלוח הודעה לאנשים שהם לא קשרים שלי. בנוסף כמובן שפניתי כבר ל-Support. בטח יענו לי מחר.

עכשיו שאלות אליכם:

  • מי משתמש בטוויטר?
  • מי שכן משתמש, אפשר הסבר למה? לא בציניות, אני באמת רוצה להבין מה אנשים מוצאים שם…. אחרי מי אתם עושים פולואו? איזה תוכן אתם צורכים?
  • האם מישהו בכלל ניסה לפרסם בטוויטר?
  • ראיתי בלינקד אין שיש ישראלים במחלקת הפרסום בטוויטר. מכירים מישהו?

בכל מקרה, אני עכשיו הולך לנסות להשתמש בטוויטר יותר (איכשהו), מוזמנים לעקוב אחריי

הרבה טראפיקים ופרנסה טובה לכולם.

נ.ב. אתם לא תאמינו איזה איבוק רכשתי בסופ"ש (כן, כן, רכשתי איבוק). אני אספר לכם בפוסט הבא, או בפוסט הבא-הבא.

נ.ב.2. אחד מניסויי הטוויטר שלי, זה כאן בארץ. על האקאוונט שלי. בוא נראה אם זה יביא לי עוד FOLLOWERS. כך שיש מצב שאתם מטורגטים.

נ.ב.3. אני יודע שיש לי שגיאות באנגלית למעלה. (מעברית לא איכפת לי). רק עכשיו שמתי לב. באנגלית דווקא אין לי שגיאות בדרך כלל :)

נ.ב.4. מי שעדיין לא נרשם לכנס Affiliatech עם הקופון pjs2008. אני מעוניין לדעת למה? שואל בכינות…

58 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אדיר   26 ביוני 2016 בשעה 23:28
    (#)

    הפוסט הזה מזכיר לי את העובדה ששיטת העבודה בשיווק באינטרנט היא מדעית לכל דבר.
    ומדע זה קשה :(

    • אני   27 ביוני 2016 בשעה 0:13
      (#)

      קשה זה גם לא משעמם! ולא הייתי מתווכח לגבי זה שזה לא קל (לי לפחות) אבל זה בטח לא מדע.

      • אדיר   27 ביוני 2016 בשעה 0:18
        • אני   27 ביוני 2016 בשעה 0:36
          (#)

          מה ההגדרה שלך למדע? כי שיווק זה תחום הרבה פחות מבוסס וחד משמעי ממדע (הייתי אומר שיש מדע שאנחנו קבענו שהוא הכי מדוייק וחד משמעי, ז"א מתמטיקה, מחשבים וכו', אחר כך יש מדעים מדוייקים כמו פיזיקה וכימיה שמשתמשים בכלים שקבענו ואז כל הדברים שמתוארים כמדע בטעות, מדעי החברה זה אחד מהם), לא משנה כמה גרפים וסטטיסטיקות תראה לי אני לא אסכים ששיווק זה מדע. זה שצריך כישורים אמיתיים לא הופך את זה למדע כמו שזה שממש ממש קשה לנגן בכינור לא הופך את זה למדע…

  2. אני   27 ביוני 2016 בשעה 0:05
    (#)

    האמת, אתה לא מורה אבל הפסקה על האפייון של המשתמשים זה זהב טהור בשבילי (אני מאד מזדהה עם זה שיש באייר, וויואר מגיב וכו', אגב לדעתי כל אחד מהתפקידים האלו הם לאתר/סיטואציה ספציפית, זאת אומרת שאני בדרך כלל רק ויואר אבל אצלך יוצא לי להגיב לדוג') . נ.ב, מה שאני מוצא שימושי בבלוג שלך זה בדרך כלל בין השורות, סה"כ מה שמועיל כאן זאת הכתיבה הלא ממוקצעת שנותנת להבין את כיוון החשיבה. יש מלא מה ללמוד אבל סה"כ היישום של כל הפרטים האלה הוא אופציונאלי ולא ברור כמה השפעה יש לכל הניתוחים המורכבים לגבי קמפיין, אבל האפיון של סוג המשתמש זה פאקין אולי הדבר הכי חשוב שיש וכנראה שהוא יחמוק די בקלות מתחת לרדאר של מישהו כמוני שלא מכיר טוב את התחום ולא יקבל את תשומת הלב הראוייה. בקיצור, הרבה דברים שאין לי עוד מה לעשות איתם יותר מדי אבל נכנסים למאחורה של הראש. שבוע טוב לכולם!

    • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 9:49
      (#)

      כן,

      כמובן שיש קונטקסט.

      גם אני בקושי מגיב בבלוגים, אבל יש בלוגים מסויימים מאוד שאני מגיב שם.

      אם יהיה בלוג נוסף של שיווק, ברמה גבוהה, אני מהמר שאתה תגיב שם גם.

      לגבי דברים שאני כותב מבלי להתכוון אליהם. הכל מכוון. יש הרבה מסרים סמויים בפוסטים שלי שנכנסים לתת מודע :)

      אני תמיד מתרגל קופירייטינג על הבלוג :)

      אם תשים לב, אני שם הרבה הסחות דעת בפוסטים שלי. דברים לא רלוונטיים לפוסט או לנושא. זה במכוון :)

      אם הייתי כותב מדריכים, זה לא היה מעניין ואף אחד לא היה קורה. הסיבה שלכל פוסט יש לפחות 20 תגובות אם לא יותר, זה כי אני כותב את זה באופן שבו לא משעמם לקרוא מדריך עם מידע יבש.

  3. עמית   27 ביוני 2016 בשעה 7:29
    (#)

    מה זה קונברזן טראפיק פיקסל ואיך אני משיג אחד?
    יש דבר כזה פיקסל שמתאים גם לפייסבוק, גם לטוויטר וגם לגוגל?
    כשהכנסת את ה4,000 אימיילים, טוויטר זיהה אותם ועשה לכולם ריטרגטינג? זאת אומרת שאם אני מכניס רשימת אימיילים בטוויטר רק לאנשים שכבר קנו מוצר בתחום מסוים, אז טוויטר יודע לזהות אותם?

    • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 9:51
      (#)

      טראקינג פיקסל, זו הדרך של הפאנלים שלנו/האתרים שלנו לתקשר עם פלטפורמת הפרסום.

      יש פיקסל כמעט לכל פלטפורמת פרסום. הפיקסל ייחודי לכל פלטפורמה.

      למען האמת הכנסתי יותר מ-4,000 מיילים. הכנסתי משהו כמו 40,000. מתוכם, הוא קלט רק 4,000 משתמשי טוויטר.

      טוויטר יזהה אותם, רק אם הם משתמשי טוויטר עם אותו המייל שאתה מכניס.

  4. עמית   27 ביוני 2016 בשעה 7:30
    (#)

    נ.ב אני לא מגיע לאפיליאייטק כי בבוקר אני מתפרנס כשכיר….

  5. עידו   27 ביוני 2016 בשעה 8:17
    (#)

    יגאל בטוויטר אדס מה שעובד חזק זה נושא של קהלים כמו שהיה בפייסבוק יש תכנות שמורידות קהלים (UID) לפי מילות מפתח לפי עוקבים של משתמש וכו' וכך יש נישות שאפשר להגיע לקהל מאד מדוייק (חצי שנה עבדתי על זה מאד חזק וזה עבד מעולה ( הצעות של MMO , JVZOO , וקצת WEIGHTLOSS שעבד מעולה אבל בסוף הם עשו בעיות…. לדעתי אכן מקום חזק לתנועה אמריקאית בעיקר )

    • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 9:53
      (#)

      התעסקתי ב-Social Lead Freak לפני 3 שנים בפייסבוק.

      זה עבד לי פחות טוב מטרגוטים של פייסבוק. כלומר, ה-RESPONSE היה טוב יותר, אבל לא היה סקייל.

      בטוויטר יש בעייה נוספת, באמצעות הטכניקה הזו, אי אפשר לבדל בין ה-BUYERS לכאלה שהם לא.

      מה שכן חשבתי עליו עוד לפני התגובה שלך. זו יופי של דרך להביא אנשים שיעשו ריטוויט או FOLLOW. כי אותם אתה כן יכול לבדל.

  6. שמשון הגיבור   27 ביוני 2016 בשעה 9:16
    (#)

    פוסט מעולה עם ערך עצום.

    יהיה מעניין לפרסם סקר כאן בנושא של כמה אנשים באמת חיים מאפיילייטס בלבד כתצורת תעסוקה מוחלטת וכמה אחוזים קוראים פאסיבים וכדומה.

    נשמח לראות נתונים מסוג זה.

    אני חי כבר כמה שנים מאון ליין אפילייטס בלבד ואת החזון לאופן החיים הזה קיבלתי מהבלוג הזה.

    תודה יגאל וששיניתה את חיי ויחי החופש.,

    • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 9:55
      (#)

      תודה על התגובה. בהחלט יהיה מעניין לבצע את הסקר הזה.

      ואגב, אני אשתמש בטסטימוניאל שלך כשאני אעשה את מוצר הגורו שלי.

      #NOT

      • שמשון הגיבור   27 ביוני 2016 בשעה 13:12
        (#)

        :) )

        אם תעשה מוצר גורו אני בטוח שתעשה מוצר גורו טוב ולכן יש לך כבר לקוח אחד מובטח ידידי.

        • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 14:31
          (#)

          אולי יום יבוא.

          האמת שחשבתי לעשות ניסוי חברתי. לכתוב איבוק, ולתת לאנשים לשלם כמה שהם רוצים עליו. החל מ-0.01 ועד כמה שהם רוצים.

          מעניין איך זה יעבוד :)

          לא בשביל הכסף כמובן, אלא בשביל לספק את הסקרנות.

          נ.ב. העמוד lonely peleg זה אתה?

  7. אייל   27 ביוני 2016 בשעה 9:47
    (#)

    פעם קראתי איזשהו מדריך שמסביר שאנשים הולכים ליוטיוב משני סיבות: לבדר את עצמם, או ללמוד איך עושים משהו..
    נראה לי שאותו עיקרון עובד בטוויטר רק הסיבות שונות: לדעתי הצורך העיקרי של הגולשים הוא להיות מעודכנים בזמן אמת על כל מיני נושאים ובנוסף צורך בידורי כגון: Mems

    • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 9:56
      (#)

      אחלה תובנה…

      העניין הוא, שאני מאמין שתמיד צריך לשלב בין השניים. השאלה היא, איך גורמים לאנשים בתחום ה-HEALTH גם להיות מבודרים וגם ללמוד :)

      • אייל   27 ביוני 2016 בשעה 16:06
        (#)

        כנראה שבונים (או קונים) סמכות בתחום.
        לצורך העניין יש אנשים שעוקבים אחרי ארגון הבריאות העולמי ומתעדכנים
        אחרי כל ציוץ שיוצא מהם בשקיקה (כמו שמשקאות חמים מסרטנים).
        כך שאם אתה בעל בלוג מעולה בתחום הבריאות ואנשים כל הזמן באים להתעדכן אצלך,
        סביר להניח שכל ציוץ שלך, בין אם הוא חדשותי או בידורי יגיע לקהל יעד רלוונטי, ובבוא היום כאשר תציע להם הצעת אפילייאט כלשהי, קהל היעד (הרלוונטי ברובו) ירגיש ביטחון לקנות דרכך בגלל הסמכות שהם נותנים לך בתחום.

  8. יויו   27 ביוני 2016 בשעה 9:51
    (#)

    מהיכות עם עולם הגמבלינג – הרבה משתמשים בטוויטר לקדם הימורי ספורט באנגליה

    • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 9:57
      (#)

      זה הגיוני…

      האמת? זה חזק… שווה לבדוק אם בטרגוטי טלוויזיה שלהם אפשר לטרגט משחקי כדורגל. כך אפשר לעשות קמפיין ייעודי לכל אירוע ספורט שהוא….

      קלאסי….

      אחלה תובנה…

  9. שי   27 ביוני 2016 בשעה 10:00
    (#)

    נשמע מאוד מעניין יגאל, יהיה מעניין לראות לאן זה מתפתח.

    אם כבר מדברים על סושיאל וריטרטינג, יש לי אתר שמקבל בערך 20K כניסות בחודש מתנועה אורגנית. הטמעתי בו את הפיקסל של פייסבוק וניסיתי להריץ קמפיין אבל לא הלך, 90% מהטראפיק היה מובייל ולא היו מספיק המרות.

    אני חושב שאם הייתי עושה יותר אופטימיזציה זה היה עובד, מצד שני אין לי זמן להתעסק עם זה וכל פעם שאני רואה פוסט על ריטרגטינג אני מתבאס עוד יותר שאני לא מנצל את ההזמנות הזאת.

    האם לדעתך אפשר למצוא אאוטסורסר טוב שינהל עבורי את הקמפיין, ואם כן איפה היית מחפש?

    • שלמה   27 ביוני 2016 בשעה 10:36
      (#)

      אותה בעיה. יש לי פוסט עם מוצר מאוד מסוים ויש שם לינקים לאפיליאטס שמוכרים אבל אפשר לעשות הרבה יותר. כמו שכתבת גם אני רוצה לעשות ריטרגטינג אבל לא בטוח אם זו הדרך נכי טובה. את הפוסט ההוא אני לא יכול לשנות כי הוא פוסט אורח אצלי בבלוג.

      חשבתי על עוד אפשרות והיא להביא עוקבים למי שפרסם אצלי את הפוסט. אולי זה יעניין אותו. השאלה איך עושים מעקב על כל הדרך שהמשתמש עשה.

      • המיליונר בפיג'מה   27 ביוני 2016 בשעה 14:29
        (#)

        היי לשניכם,

        מובייל עובד, השאלה איך אתה ניגש לזה.

        אייג'נסי זה בעייה. אני לא מכיר מישהו שמספיק טוב בשביל זה.

        אייג'נסי זה פתרון טוב למוצר בן זונה. כך שאם אין לך זמן להשקיע באתר, ולאו דווקא בשיווק בפייסבוק, אייג'נסי לא יעזור לך.

        שלמה, אל תלך על תוצאות. לך על CPM. במקרה הזה אין מנוס.

        • שי   27 ביוני 2016 בשעה 19:07
          (#)

          המוצר הוא סביר, אני מקבל משהו כמו 3% המרה. אבל אני בטוח שאפשר להגדיל את זה באמצעות רשימת דיוור ותוכן איכותי שמכוון למכירה.

          לדעתך עדיף לפרסם לבד מאשר לקחת איש PPC שיעשה אופטימיזציה לקמפיין וינטר על הטראפיק? גם אם זה במחיר של לא לעשות דברים אחרים? הבעיה היא שאני מתעסק בעיקר ב SEO ואין לי זמן להרים קמפיין לכל אתר ולנהל אותו.

  10. פליקס   27 ביוני 2016 בשעה 10:53
    (#)

    אמרת שכמעט ואין מידע לגבי הטראפיק סורס הזה.

    אני מציע שתבדוק ב-STM, די בטוח שתמצא שם משהו.

  11. איציק עגם   28 ביוני 2016 בשעה 0:02
    (#)

    פוסט מצויין!
    אפשר ללמוד ממנו הרבה

    לגבי אחוז התנועה מהמובייל עומד היום בממוצע כ-55% מהמובייל

  12. עומרי   28 ביוני 2016 בשעה 22:10
    (#)

    היי! תודה על הפוסט…אם זה בסדר, בקשה למי שקורא…

    הרמתי קבוצה של 4 אנשים מתחילים באפיליאציה (כולנו באותה רמה של מתחילים, טיפה פחות או יותר). המטרה שלנו להריץ קמפיין במובייל, כנראה איזו אפליקציה CPI.

    המטרה היא שכולם ילמדו. אנחנו נעשה את כל השלבים ביחד ונשקיע כסף ביחד כך שהסיכון יורד.
    דיברנו על שכל אחד יהיה מוכן לשים 200 דולר. עוד לא סגור סופית, אבל זה הכיוון.
    המטרה היא להרים קמפיין ושנביא אותו למצב של BREAK EVEN לפחות.
    כלומר שלא נפסיד, ברגע שהקמפיין עובר לרווח. נדבר על איך מתקדמים עם הSCALING.

    אנחנו נבצע את כל השלבים
    החל מ

    בחירת רשת פירסום. המקום שממנו ניקח קמפיינים

    נעשה SPYING, חיפוש קמפיינים

    נרשם למערכת מעקב (למשל VOLUUM, או משהו אחר)
    בתור התחלה אני חושב שעדיף שלא נתעסק עם הרמת שרת

    נחפש TRAFFIC SOURCE

    ונריץ את הקמפיין

    רצוי שמי שרוצה להצטרף שיבוא עם ידע בסיסי. רצוי מSTACK THAT MONEY…אם אין, תפנו אלי.
    [email protected]

    • המיליונר בפיג'מה   29 ביוני 2016 בשעה 21:17
      (#)

      אהלן,

      יוזמה מבורכת.

      אני אתחיל מהסוף – STM זה לא ה-Holy Grail. זה בסיס טוב. יש שם גם הרבה זבל. פחות מפורומים אחרים אבל עדיין יש שם הרבה זבל.

      בהצלחה עם זה, ואודה אם תכתבו קייס סטאדי שייתן השראה לאחרים.

      אני אתן לזה במה בבלוג. אם אתם צריכים עזרה, אשמח לעזור.

      רק תתחילו כבר :)

      • עומרי   29 ביוני 2016 בשעה 21:59
        (#)

        אחלה תודה!
        אנחנו כרגע בשלב הלמידה..מרימים את הקבוצה (5 איש), מנסים לגלות איך לתקשר ולנהל בצורה נכונה (בינתיים עם גוגל דרייב + SLACK)

        אם יש לך מקור טוב יותר מSTM אני אשמח לשמוע. קראתי כמה ספרים לא טובים.
        יש את הבלוג של CHARLES NGO
        קראתי את הספרים של FINCH SELLS
        היה עוד בלוג שלא זוכר את השם שלו..אבל תכלס כולם מפנים לSTM. חרשתי די הרבה שם ורק שם הרגשתי שקיבלתי ידע שיעזור לי.

        • המיליונר בפיג'מה   30 ביוני 2016 בשעה 9:44
          (#)

          המקור הכי טוב זה אתה. מעבר למידע בסיסי אין משמעות.

          פינץ' סביר.

          צארלס נו? לפני שגנאדי רואה את זה, אני אגיב… תראה לי פוסט אחד, פרקטי של צ'ארלס נו. פוסט אחד מקצועי, שלא מדבר על מוטיבציה או על פרוטאין שלו.

          בכל מקרה, אני עדיין ממליץ על STM, זה עדיף מהשאר. פשוט רק אומר, תיקח כל דבר בעירבון מוגבל. גם מה שאני כותב אגב.

          • עומרי   30 ביוני 2016 בשעה 12:21
            (#)

            חחח..על CHARLES
            בדיוק, הוא נותן טיפים טובים כלליים אבל שום דבר על התהליך

            תודה!

            • המיליונר בפיג'מה   30 ביוני 2016 בשעה 15:14
              (#)

              הטיפים שהוא נותן, זה מה שאני קורא לו "טיפים של ידידה".

              משהו בסגנון: "תהיה אתה עצמך".

    • עומרי   25 באוגוסט 2016 בשעה 13:21
      (#)

      לגבי הקבוצה, מיכוון שאנשים פונים אלי לגבי התגובה שלי למעלה.
      רק מי שיש לו ניסיון יכול להצטרף אלינו.
      אנחנו קבוצה של ארבע, כבר הרצנו קמפיינים. אז אין כניסה יותר למתחילים מתחילים – אלה שאין להם לחלוטין מושג.

      אם הרצתם קמפיין, אתם יודעים לעבוד עם טראקר. להיכנס לטראפיק סורס, להכין קריאייטיב ולפרסם…
      אתם רוצים לעבוד בקבוצה כדי להוריד סיכונים
      תפנו אלי
      [email protected]

  13. עומרי   28 ביוני 2016 בשעה 22:14
    (#)

    היי יגאל, אני כתבתי את התגובה על קבוצה של מתחילים שאני מרים. בלי קשר לפוסט על טוויטר :-)
    רציתי לשאול אותך, אם יש לך טיפים, איך להרים קמפיין בקבוצה ?

    למשל, איך מנהלים את הכסף ? פותחים חשבון משותף לכולם ? פייפאל? רשת פירסום חשבון משותף? או שלכל אחד חשבון נפרד ומשתפים רק במידע ? או חשבון משותף רק במערכת המעקב (כמו VOLUUM)?
    נשמח לכל טיפ בנושא

    תודה!

    • המיליונר בפיג'מה   29 ביוני 2016 בשעה 21:22
      (#)

      הטיפ שלי?

      כמה שפחות בירוקרטייה.

      תסמכו אחד על השני, זה הכל. כמובן שאחד יכול לעקוץ את השני, יחד עם זאת אני מעדיף לסמוך על אנשים, למרות שנעקצתי בעבר.

      ואני אמשיך להיעקץ בעתיד. זה לא ישנה את הגישה שלי, שאני סומך על אנשים.

      הנה כמה תשובות:
      - ניהול כסף – אקסל ומתחשבנים בסוף
      - רשת פירסום – שמישהו אחד יפתח
      - טראקינג – לא נגעתי בווליום שלוש שנים. בטח ישתפרו מפעם קודמת. בתקופה ההיא זה לא התאים לי.

      עוד דרך להתחיל, זה כמו שאני ופליקס התחלנו.

      כל אחד מרים קמפיין בעצמו, באקאוונט שלו, רק מה? עושים את זה ביחד. בבית קפה. עושים אופטימיזצייה ביחד.

      אם מישהו עלה על משהו שעובד, אז נותנים להעתיק אחד מהשני.

      האמת?

      זו הדרך המועדפת עליי. אתם ארבעה אנשים. תחליטו איזה 4 קמפיינים מעלים, שכל אחד ייקח אחריות על קמפיין.

      ושהכל יהיה שקוף.

      כל אחד מממן ומרוויח מהקמפיין שלו, אבל מתחלקים בדאטה.

      באופן הזה יהיה לכם יותר סיכוי להצליח.

      הסטטיסטיקה שלנו בחברה זה 30:70. על כל 30 קמפיינים מוצלחים, יש 70 מופסדים.

      פעם אחת ניסיתי לשבור את הסטטיסטיקה, הצלחתי להרים 10 קמפיינים וכולם היו רווחיים. אבל זה לא שווה את הזמן והמאמץ. זה היה סתם ניסוי שלא ממליץ עליו כאסטרטגייה.

      • dan   16 בפברואר 2017 בשעה 18:08
        (#)

        איך אתה מרוויח אם יש קמפיינים מפסידים?
        דן

  14. עומרי   29 ביוני 2016 בשעה 22:12
    (#)

    תראה, למשל באפליקציות שלי הרצתי פעם 30 קמפיינים. מתוכם רק איזה 4 הביאו לי רווח..אני מתכוון משהו. כל השאר, 0.
    מתוך ה4, רק 1 היה רווחי משמעותית יותר. עשיתי לכולם גם אופטימיזציה על הקריאייטיב.

    תכלס אם הייתי עושה SPYING, הייתי יכול להגיע אל ה4, בלי להריץ 30.

    לפי החישובים שלי הייתי צריך BID של פחות מ5 סנט לקליק, כדי להגיע לרווח.
    כל הטראפיק סורס שמצאתי, חייבו אותי במינימום של 5 סנט !!!
    INMOBI – 5 סנט
    LEADBOLT – 5 סנט
    והיו עוד כמה שלא זוכר
    FACEBOOK – ביד מטורף ואני ממש מתחיל והסתבכתי שם בלהוריד את הECPM.
    ADMOB – הם לא נותנים להריץ קמפיינים של אפיליאייט ? אתה יודע על זה משהו ? איך אפשר להריץ קמפיין שם ? כולם מדברים על CLOAKING…אבל זה לא חוקי נראה לי.
    אני מרוויח כסף מADMOB ואני לא רוצה לסכן את החשבון שלי.

    בקיצור, השאלה הגדולה היא, למה להריץ הרבה קמפיינים אם אפשר לעשות SPYING? אתה לא עושה את זה ?

    אגב, קטע שגיליתי לאחרונה. הכנסתי את INMOBI לאפליקציות שלי, לעשות כסף איתם.
    הייתי בהלם שהרבה קליקים, נותנים לי 0.001 דולר
    שתי אפסים אחרי הנקודה.
    אז לא רק שהECPM שלהם
    נמוך בצורה מגוחכת לעומת פייסבוק וגוגל
    הם דורשים BID של 0.05 סנט! תראה איזה רווח מטורף הם גורפים על המתכנתים.

    • המיליונר בפיג'מה   30 ביוני 2016 בשעה 9:53
      (#)

      היי,

      ריגול זה חשוב, אבל זה לא הכל. יש הרבה דברים קטנים שחשובים ובסוף זה מצטבר.

      הביד הוא נגזרת של האופו שאתה מריץ בו. לדוגמא, שימוש בעמוד נחיתה אחר, יכל לאפשר לך לרוץ ב-10 סנט לקליק. סינון פאבלישרים, גם מוסיף מרגינים. וכו…

      זה אוסף של פעולות קטנות שכל פעולה מעלה לך את המרג'ין.

      זה לא ש-CLOAKING זה פלילי. לא תלך לכלא על CLOAKING. אבל זה נוגן את התקננונים של הרשתות.

      אנחנו לא עושים את זה. זה לא עסק. זה משחק לילדים. אולי אפשר לעשות שם הרבה כסף, אבל גם בלמכור סמים.

      לגבי להריץ הרבה קמפיינים. זה לא מחייב שלכל מוצר יהיה קמפיין אחד. אתה יודע, אפשר גם 10 קמפיינים על מוצר אחד. לכל קמפיין יש את האנגל שלו לדוגמא.

      ו-SPYING? זה לא פתרון קסם. סביר להניח שהרוב פה נתקלו בפרסומות שלנו. אתה לא מבין כמה מנסים להעתיק אותנו. אבל אף אחד לא מצליח. למה? כי הם רואים את הכוס לא את מה שיש בתוכה.

      לאסטרטגיה יש תפקיד חשוב. וכשאתה רואה משהו בריגול, אתה רואה רק את הסוס, לא את מה שיש בתוכו.

      ולמה להריץ הרבה? פיזור סיכונים.

      ולגבי הסוף. The house always wins.

  15. עומרי   30 ביוני 2016 בשעה 12:27
    (#)

    אוקי אחלה..חשבתי שקמפיין=מוצר
    התייחסתי לאנגל כמשהו בתוך הקמפיין.

    אומרים גם לשאול את הAFF MANAGER על קמפיינים…למרות שהבנתי שגם הם משקרים. שמעתי מאפיליאייטית כבדה יותר הם מגלים על קמפיינים שהכי רצים עם נתונים רק לאפיליאייטים הכבדים.

    הבעיה עם CLOAKING זה סגירת חשבון.
    השאלה היא, האם זה אפשרי, להריץ בצורה חוקית אצל גוגל, בלי סכנה לחשבון. פירסום אפליקציה שהיא לא שלך (הם תמיד רוצים שהמפרסם יהיה בעל המוצר, להעלים אפיליאייטים ככה שמעתי)
    אפשר להסתדר בלי גוגל ?
    למשל ADMOB במובייל זה לדעתי למעלה מ50% מנתח השוק

    תודה! זה עוזר מאוד מה שאתה כותב

    • המיליונר בפיג'מה   30 ביוני 2016 בשעה 15:17
      (#)

      אהלן עומרי,

      כנראה שזה לא חוקי.

      והבעייה שלי עם קלוקינג זה לא סגירת חשבון, הבעייה שלי עם קלוקינג זה שזה לא עסק.

      הגדולים שעושים קלוקינג, שולטים גם בטכנולוגיה ויש להם גם אופרציה של השגת חשבונות.

      משווק ממוצע, לא יכול לצפות לקנות מוצר מדף של Cloaking ומוצר מדף של חשבונות ולהצליח עם זה.

      ושוב, לי בכל אופן אין שום בעייה טכנולוגית ואם אני אתאמץ מספיק אני אצליח להקים אופרציית חשבונות.

      אבל למה? למה? למה?

      יש מיליון ואחת דרכים להצליח, למה להתעסק עם חרא?

  16. איציק עגם   15 ביולי 2016 בשעה 16:04
    (#)

    יגאל, איך אתה מסכם את הפרסום בטוויטר לעסקים בישראל?
    לדעתי אין לטוויטר מקום בקהל הישראלי בשל חוסר נוכחות בםלטפורמה הזו

  17. אלי סאסי   4 באוקטובר 2016 בשעה 1:07
    (#)

    אני לא חושב שזו פלטפורמה שמיועדת לעשיית כסף…לפחות לא בישראל..
    מה דעתכם?

  18. גיא ללזרי   18 במרץ 2017 בשעה 16:48
    (#)

    מעולה, תודה!

  19. ניר   6 בנובמבר 2017 בשעה 15:08
    (#)

    היי
    קודם כל, המאמר הזה ששיתפת מתוך היום ה"לא פורה" שלך :) באמת מעולה. שאפו ותודה.
    שנית, אני נוטה להסכים עם אלי… פלטפורמה לעשיית כסף בישראל?
    #NOT :)

  20. GESITE אתר לעסק   25 בנובמבר 2019 בשעה 12:49
    (#)

    אחלה מאמר. תודה לך

  21. המאוכזב ומקווה שלא תתאכזבו   4 בפברואר 2020 בשעה 11:44
    (#)

    החלום שלי שהאנשים הבאים בתור לא יקשיבו לך ולא ינסו לעבוד בזה אפילו יום 1
    ביזבזתי שניםם על חלומות וקישקושים שגרמת לי להאמין בהם למרות שאתה רק כותב טוב ובפועל כסף אין בזה

    מאחל לך שיעשו לך את אותו הדבר בדיוק או יותר גרוע

  22. totosite   16 באוגוסט 2022 בשעה 12:42
    (#)

    I've been searching for hours on this topic and finally found your post. totosite, I have read your post and I am very impressed. We prefer your opinion and will visit this site frequently to refer to your opinion. When would you like to visit my site?

  23. baccarat online   8 במרץ 2023 בשעה 9:04
    (#)

    It's really great. Thank you for providing a quality article. There is something you might be interested in. Do you know baccarat online ? If you have more questions, please come to my site and check it out!

  24. baccaratcommunity   28 באפריל 2023 בשעה 10:02
    (#)

    Your explanation is organized very easy to understand!!! I understood at once. Could you please post about baccaratcommunity ?? Please!!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!