אז מה זה SEO?

לפני שאני אמשיך לשפוך כאן את הגיגיי, אני רוצה להגיד שמאוד רציתי לפרסם את המטרות שלי עבור חודש מאי, אבל פשוט לא הספקתי. יש לי מלא עבודה לפני שאני הולך לישון, שעיקרה זה לאסוף את כל החשבוניות שלי ממקורות ההוצאה השונים אשר עברו עליי בחודש הקודם, על מנת שאוכל להגישם לרואה חשבון שלי. אני אנסה מאוד מחר לפרסם את המטרות, ובינתיים, תהנו ממה שיש :)

רבים חושבים שקידום אתרים במנועי חיפוש זו אמנות גדולה, צריך לחשוף סודות מדינה בשביל זה, לשכב עם מישהי בחירה בגוגל, או 1001 דברים אחרים. אבל לפי דעתי החלק הקשה בקידום אתרים בתוצאות האורגניות של גוגל או מנועי חיפוש אחרים, זה בעצם לבצע בצורה נכונה את המחקר מילים. אני די בטוח שרבים יחלקו עליי, ואני לא מומחה, אבל ממה שהצלחתי להבין (ובד"כ אני מבין ממש טוב), קידום אתרים זה בסה"כ…

להשיג לינקים רלוונטיים, להשיג לינקים רלוונטיים, ו…. נחשו לבד! זהו, זוהי תורת הקידום אתרים. זה הסוד הגדול. ככל שתשיגו יותר BackLinks עם ה-AnchorText, מאתר אוטוריתה, שהוא מילת החיפוש כך תקדמו את האתר שלכם טוב יותר עבור אותה מילת החיפוש!!!

זה בשבילי קידום אתרים בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש!

להשיג לינקים!
ולהשיג לינקים זו כבר אמנות!

אז תפסיקו לקרוא על קידום אתרים, ותתחילו להשיג כבר את הלינקים שלכם!

13 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אופיר   12 במאי 2008 בשעה 13:32
    (#)

    מצטער גבר אבל אתה קצת טועה נכון זה קשור להצבת קישור אבל איפה בדיוק יש אתרים שאם הם שמים קישור שלך זה יכול דווקא להזיק יש אתרים שיש להם pr (דירוג בגוגל) נמוך ויש עוד הרבה והרבה בשביל לדעת SEO צריך ללמוד המון נכון לא מרוויחים למרות שאפשר עם קצת מאמץ אבל SEO זה מורכב יותר עם המון ידע.

    • המיליונר בפיגמה   13 במאי 2008 בשעה 8:16
      (#)

      אז בוא תסביר לי מה זה SEO, אם לא לינקים?

      • אופיר   14 במאי 2008 בשעה 17:15
        (#)

        זה לא לינקים אחי… זה הדירוג של הלינקים יש הרבה דברים המיקום של הלינקים ולא הכל רק לינקים סתם אתה שם לינק בדף ובוףף אתה חושב שאתה ראשון אין מצב לדברים כאלה שתבין אחי זה לא רק לינקים

        • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 18:02
          (#)

          כן,

          אבל אם אני אשיג 1,000,000, והכל מדומיינים שונים, לא משנה מה האיכות שלהם, תסמוך עליי שאני אהיה ראשון בהרבה-הרבה דברים…

          • אופירס   11 באפריל 2009 בשעה 13:51
            (#)

            דומיינים שונים בC קלאסים שונים. אבל גם לדומיינים האלה תצטרך לדאוג לקישורים, זה יותר מורכב ממה שאתה חושב… מצד שני, זה לא מורכב בטירוףףףףףף, אבל זו עבודה רצינית.

            מסכים איתך שהדרכים להשיג לינקים רלוונטים ואיכותיים היא האמנות.

            • אופירס   11 באפריל 2009 בשעה 13:53
              (#)

              עוד משהו, האלגוריתם של גוגל משוכלל, הוא לרוב ירצה לראות שיש אל האתרים שלך זרימה שוטפת וטבעית של קישורים ולא 'נאגלה' אחת וזהו… כי אז מבחינתו זה סימן למלאכותיות.

              הדגש פה הוא על דפוס בניית קישורים שנראה טבעי.

  2. אנונימי   13 במאי 2008 בשעה 14:32
    (#)

    שמע, המבנה של האתר שלך יכול ליהיות על הפנים מבחינת גוגל וגם עם מליון לינקים הוא לא ידע שדף מסויים מתעסק באמת בנושא רלוונטי לקישורים בשביל לדרג אותך..

     

    בוא נגיד ככה עם קידום מוצלח על האתר הזה ספציפית, עם בנייה נכונה היית אמור לקבל לפחות 4 PAGERANK

    ומן הסתם שגם אם הייתה בונה אותו בצורה נכונה גם כל הדפים שבנית היו מאונדקסים לפי המילות חיפוש שבחרת, ואני מאמין שהיית מקבל מיקום יחסית גבוה טבעית במילים כמו "שיווק תוכניות שותפים" וכו,

     

    כל פוסט שלך מופיע בעוד 3 דפים שונים בקטגוריות שונות.. קיצר אחי

    בעייתי לעשות קידום לכזה אתר שבנוי בצורה כלכך הזוייה :)  

    • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 17:32
      (#)

      בקשר למבנה של האתר.

      כל הבלוגים בנויים כך. ובכל תגית יש לך שיכפולים של פוסטים.
      המבנה של האתר עוזר, אבל הכי חשוב לינקים. תראה את YNET, יש להם חרא של מבנה אתר, ועדיין הם מדורגים גבוהה בהרבה מילים.

      מה שמצחיק זה, שמה שמדורג ממש, ממש גבוהה, זה דווקא התגובות שהם שמים בתוך IFRAME.

  3. אנונימי   13 במאי 2008 בשעה 14:35
    (#)

    מיליונר שלנו,

     

    אתה טועה, יש המון פרמטרים שונים לקידום אתרים אורגני.

     

    יש את כל החלק של האופטימיזציה של האתר, שהוא בעצם נושא גדול מאוד שיש מספיק מאמרים עליו(קישורים פנימיים,יחס מילות מפתח,מספר מילים לדף וכד') 

    • המיליונר בפיגמה   15 במאי 2008 בשעה 17:34
      (#)

      זה בולשיט!

      סתכל על התגובה למעלה, שמדברת על YNET, ותראה למה אני מתכוון…

      לפרמטרים הללו יש חשיבות, אבל קטנה מאוד ביחס ללינקים, אולי 10%. כך שעדיף להשקיע את הזמן בלינקים…

  4. dream   17 במאי 2008 בשעה 1:15
    (#)

    זה נכון שללינקים חיצוניים יש משקל כבד בקידום האתר אבל לא רק! זה נכון שככל שמקורות רלוונטיים "איכותיים" יקשרו אלייך זה ישפיע על דירוג האתר שלך, אבל מפה ועד לאמר שבזה מסתכם כל העניין ? מה לגביי CTR ? מה לגביי זמני השהייה באתר ? מה לגביי מילות מפתח ? מה לגביי כמות גולשים לאתר ? וכו' וכו'. הלא הרלוונטיות לא נמדדת רק בכמה מקשרים או ממליצים אלייך.

    • המיליונר בפיגמה   18 במאי 2008 בשעה 9:59
      (#)

      מה זמני השהייה באתר קשורים ל-SEO? אם כבר זה יותר קשור ל-SEM, שבתוכו נכללים גם ה-PPC וגם ה-SEO. SEO = אופטימיזציית אתר בתוצאות האורגניות. לעשות שתהיה כמה שיותר למעלה. נקודה. ובשביל זה אתה צריך לינקים…

      • אופירס   11 באפריל 2009 בשעה 16:59
        (#)

        גוגל הולך יותר ויותר לכיוון של התנהגות גולשים בקביעת תוצאות החיפוש ומייחס חשיבות לנתונים כמו: זמן שהייה באתר, באונס רייט, CTR, כמות עמודים נצפים וכד' בקביעת תוצאות החיפוש

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!