מה נורא רציתי שיספרו לי כשהתחלתי, אבל אף אחד לא טרח לעשות זאת

מה לא סיפרו לי?

אתם יודעים, כשהתחלתי עם העניין הזה של השיווק באינטרנט, תמיד הפריע לי משהו. כשהייתי ממש צעיר וירוק עם נזלת, כשעשיתי את צעדיי הראשונים בתור משווק באינטרנט, כשהתחלתי להחשף לחומרי המידע הראשונים אליהם נחשפתי בשיווק באינטרנט ולבסוף כשהתחלתי אשכרה להרים קמפיינים בגוגל אדוורדס היה משהו שלא הבנתי…

אף פעם לא הבנתי למה כשאני קונה את מילת המפתח How to do SOMETHING ובתמורה, בעמוד נחיתה שלי הייתי מוכר eBook בנושא SOMETHING לא היו קונים ממני.

לדוגמא, האיבוק הראשון אי פעם ששיווקתי היה בנושא ג'ט לג. פשוט לא הצלחתי להבין למה המילים How to get rid of Jet Lag לא ממירות לי.

לאחר מכן, ניסיתי למכור מוצרים בנושא קסמים, ולא הבנתי למה How to do Magic Tricks פשוט לא מוכר לי.

הרי גורו שקר כלשהו (מעכשיו גש"כ) הבטיח לי שמילות How to ממירות. או Where או Why. הוא סיפר לי שאם אנשים שואלים שאלות לגבי נושא מסויים, הם מחפשים פתרון כי כואב להם והם רוצים לקנות. אני אף פעם לא הבנתי למה מי שמחפש How to train a dog, לא באמת קונה ממני…

לפעמים היו פנינים… אבל לעיתים רחוקות… רחוקות מאוד… החלק האבסורדי היה כשגם מילים כמו Learn French (עבור לימוד צרפתית) ו-Learn Guitar (עבור לימודי גיטרה כמובן) כמעט ולא המירו לי…

הייתי על סף יאוש עד שגיליתי את הטריק ש…

האמת שלא גיליתי אף טריק, אבל תודו שהייתם במתח… האמת שלקח לי די הרבה זמן להבין משהו. אולי אני איטי, אולי אני חושב לאט. אבל  לקח לי שנתיים להבין מדוע מילות How to… או Learn… לא ממירות… זה לא טריק, וזה לא קסם. זו הבנה בסיסית בשיווק ומכירה (שכל כך חסרה בקהילת השיווק באינטרנט עם כל מנטליות הסיפוק המיידי). נוסף על כך יש יותר מסיבה אחת, כמו גיל המחפשים (תבדקו את הגילאים של Learn Guitar, למי שיודע איך).

אבל…

היום, אני רוצה להציג לך סיבה אחת מרכזית ללמה הדבר הזה קורה. וכן… אחרי בדיוק שבוע של מלחמות וידאו, הצלחתי להעלות את ההרצאה שהעברתי באוניברסיטת תל אביב ליוטיוב (לכל המפקפקים :) ). ההרצאה מכסה 3 נושאים שמקושרים אחד לשני:

  1. מודל בסיסי לעסק באינטרנט
  2. מודל חום קנייה
  3. מקורות תנועה והתאמתם למודלים הקודמים.

ההרצאה מתחילה גם למתחילים וגם למתקדמים. היא עוסקת פחות בטקטיקות, אלא בעקרונות בסיסיים בשיווק.

לצערי הרב, הצילום של ההרצאה נקטע משום מה כ-5 דקות לסיום. דווקא יש חלק חשוב במה שנקטע, מה שאומר שיהיה חלק ב' לפוסט בו אני אכסה את החומר שנקטע. כמוכן, חילקתי לנוכחים בהרצאה דף כלשהו. את קובץ ה-PDF הזה אני אעלה לך בחלק ב' של הפוסט, עוד כמה זמן… :)

אז קבלו:

(לינק ישיר לסרטון ביוטיוב)

תודה רבה על הצפייה.

מה דעתכם על הסרטון?

נ.ב. מי שלא עוקב אחר העמוד שלי בפייסבוק, עדיין לא יודע שבסופו של דבר המו"מ על החברה מרודוס נגמר בחיוביות, וקניתי חברה יוונית :) זהו, עוד כמה שעות יש לי טיסה לארץ ואני כבר מת לחזור למשרד מחר ולהתחיל לשפצר את החברה החדשה שלי.

נ.ב.2. אם היית עושה לייק לעמוד פייסבוק שלי, היית יודע את זה. בכל מקרה, אני ממליץ מאוד לעשות לייק לעמוד פייסבוק מאחר ואני מביא שם מידי פעם טיפים חשובים מאוד, אך קצרים מדי מכדי להכנס לפוסט. הנה מגיע הקול-טו-אקשן -> עשו לייק עכשיו :) !!!

נ.ב.3. אני אודה לכם גם אם תכנסו לערוץ שלי ביוטיוב, תעשו לי Subscribe, תוסיפו אותי לחברים וכמובן הכי חשוב, תכתבו לי משהו על ה-Wall של היוטיוב :)

תודה :)

56 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. מאוכזב   20 במרץ 2011 בשעה 12:25
    (#)

    מה קשורה כל הקדמה הזאת לסרטון שלך? =\

  2. עוד חושב   20 במרץ 2011 בשעה 15:23
    (#)

    אח שלו תן עוד כמה מילים בבקשה על נושא ה-How to
    נכון שמי שמחפש ללמוד גיטרה באינטרנט כנראה עוד צעיר ואולי אין לו כרטיס אשראי ,אבל עדיין לא הצלחתי לרדת לעומק התובנה שלך.מדריך מאוד פופולרי באינטרנט הוא איך לבנות בית גידול לתרנגולות,אני בטוח שאתה מכיר,ומי שקונה אותו וודאי לא ילד.האם אתה רוצה לומר שהביטוי :
    How to build a chicken coop
    לא ממיר ואם כן מדוע אינו ממיר?

  3. מאוכזב   20 במרץ 2011 בשעה 17:32
    (#)

    במבט שני… אהבתי את ההרצאה.
    באמת עושה סדר בראש, מי נגד מי.
    ממליץ!

  4. RedSEO שני סלמה   20 במרץ 2011 בשעה 19:58
  5. אייל ליבנה   20 במרץ 2011 בשעה 20:25
    (#)

    מה ששני אמרה מסכם את הכל…אין מה להוסיף :)

  6. גבריאל   20 במרץ 2011 בשעה 20:33
    (#)

    בקרוב תגיע רחוק

    תודה
    וברכות על האי היווני
    :)

    • המיליונר בפיג'מה   20 במרץ 2011 בשעה 21:10
      (#)

      תודה רבה, יש עוד הרבה עבודה.

      • גבריאל   20 במרץ 2011 בשעה 22:59
        (#)

        סתם הערת אגב
        בדקה 1:07:31 של הסרט את מציין שלא ניתן לפרסם משהו בסטטוס ולקבל פרסומת.
        זה קיים כ-Sponsored Stories
        זה כלי די חדש (כמה שבועות) יש לו מילות מפתח שלילות (מישהו אמר אדורדס?)
        אתה מקבל פרסומת שמספרת לך שיוסי (לדוגמא חבר שלך) אמר שארומה אחלה בית קפה, הפרסומת כמובן מומנה על יד ארומה ומשתמשת בפיד שלך לפרסום לחברים שלך
        כי ציינת זאת

        • המיליונר בפיג'מה   20 במרץ 2011 בשעה 23:04
          (#)

          אני משתמש ב-Sponsored Stories, זה לא זה.

          דווקא היום היה התקדמות בנושא… היום פייסבוק הכריזו שיש להם בבטא אפשרויות מיקוד על פי סטטוס :)

  7. (#)

    אין מה להגיד יגאל, הרצאה שפתחה לי כמה דברים בראש.
    ואני מבין עכשיו דברים שלא הבנתי קודם.
    אתה תותח.

  8. קרנף   20 במרץ 2011 בשעה 23:51
    (#)

    וואלה הנתי המון המון דברים וההרצאה עשתה לי המון סדר הראש
    תודה רבה לך על החומר
    אגב כול הקורס יעלה לווידאו או שהקורס הוא רק לנבחרים?

    • המיליונר בפיג'מה   1 באפריל 2011 בשעה 17:58
      (#)

      אהלן,

      אני לא יודע מה יעלה ומה לא. בעקרון יש לי רק את ההרצאה הזו. יתר ההרצאות הם של מרצים אחרים.

      אני מניח שהם לא יעלו לרשת.

      בהצלחה.

  9. קרנף   21 במרץ 2011 בשעה 0:03
    (#)

    יש לי בקשה קטנה ממך
    אמרתה שיש כלי שאפשר לנתח את קהל שמחפש מילות מפתח בגוגל
    כול הקשור לגילאים ,השכלה,כמה אותם אנשים מרווחים וכו
    תודה רבה מראש

  10. אילן ג'ורוב IMCASH   21 במרץ 2011 בשעה 9:42
    (#)

    יגאל פשוט מעולה, אלווי שהייתי שומע את זה לפני שנתיים בערך לפני ששרפתי את כל הכסף שלי על PPC… הטמפרטורת קנייה וההתאמה של הביטוי חיפוש זה הנקדוה הכי גדולה לדעתי שיש, זה מדהים שאתר לדוגמא ב SEO שמביא פי – 10 פחות גולשים יכול לעשות לי פי 4-3 יותר מכירות, רק בגלל העניין הזה.

    גם אני שברתי שנים את הראש על למה HOW TO לא ממיר כמו שצריך.

    זה מתחבר לי יופי לפוסט שאני רוצה לכתוב כבר הרבה זמן על buyer keywords, נתתן לי הרבה רעיונות!

  11. יוליה   21 במרץ 2011 בשעה 10:45
    (#)

    יגאל,
    קודם כל יופי של הרצאה בהחלט עושה סדר במיוחד למתחילים כמוני
    תודה!
    יש הרצאות קבועות בסגנון שאתה מעביר? איפה ?
    האם ניתן להירשם להרצאות בודדות ולא קורס שלם?

    תודה רבה שוב וכן מסכימה עם שני על "תותח" :)

    • המיליונר בפיג'מה   1 באפריל 2011 בשעה 18:02
      (#)

      אהלן יוליה,
      תודה על התגובה והמחמאות.

      אני לא מעביר הרצאות קבועות.

      לפעמים כשמזמינים אותי, וזה מסתדר לי עם הלוז אז אני מרצה. יכול להיות שבקרוב אארגן משהו חד פעמי.

      לגבי האם ניתן להרשם להרצאות בודדות, יש לשאול Startau.

      בהצלחה.

  12. ערן רוזמן   21 במרץ 2011 בשעה 14:02
    (#)

    עוד לא ראיתי את ההרצאה. זה כל כך ארוך שאני צריך לפתוח יומן בשביל זה :)

    רק רציתי להגיד שמאוד אהבתי גם את הכותרת וגם את הכותת משנה. ממלה השראה לראות איך שאתה מצליח להכנס לראש של הקהל שלך.

    • המיליונר בפיג'מה   1 באפריל 2011 בשעה 18:02
      (#)

      אהלן ערן,

      תודה. כיף לראות פרגון…

      ראית כבר?

      • ערן רוזמן   27 באפריל 2011 בשעה 15:50
        (#)

        הי יגאל,

        היום סופסוף ראיתי. באמת חומר מעולה שעזר לי לסגור עוד כמה מעגלים במוח :)

        עדיין לא ברור לי איך ליישם את הנושא של מילות קנייה. תמיד נותנים דוגמאות כמו שאתה נתת. איך זה מתרגם לתחומים יותר רכים ממוצרי צמיכה. אני בתחום של עזרה עצמית ועדיין לא ברור לי איך זה עובד אצלנו. אני מקווה שכשהעסק השקוף יתקדם תתן דוגמאות למחקר מילים.

        ערן

  13. nestery   21 במרץ 2011 בשעה 15:09
    (#)

    יגאל שלומות,
    תודה על ההרצאה המאלפת ונכונותך התמידית לעזור ולקדם.
    יש לי כמה המלצות על הסרטון:
    רצוי מאוד לחזור על שאלות והערות הסטודנטים כדי שמי שצופה בוידאו יוכל להבין במה מדובר.
    מומלץ למקד Zoom למרצה וללוח כדי שנוכל לראות את תשריט המודלים.

    ותמיד מפתיעה אותי העברית המדוברת….. ולתיקון: חמישה שקלים, שני מודלים וכד'

    • המיליונר בפיג'מה   1 באפריל 2011 בשעה 18:04
      (#)

      אהלן,

      תודה על ההערות. וכן, למרות שאני לא עושה את זה אני מאוד מאמין ובעד לדבר עברית תקנית. לצערי רוכשים את זה בבית, ואצלי בבית עברית זה לא הצד החזק.

      לכן, תודה רבה על ההערה. מקווה פעם הבאה להשתפר.

      בהצלחה בהמשך.

  14. טל גולדפרב   21 במרץ 2011 בשעה 19:21
    (#)

    יגאל,
    ההרצאה בהחלט טובה ומיועדת לקהל יעד שמעוניין ללמוד ולהכיר את דרכי הפרסום העיקריים באינטרנט. כהערה בונה הייתי ממליץ לך מאוד להעביר את ההרצאות מול מספר אנשים קרובים אליך – בסגנון ש.ד (שיעור לדוגמא) בכדי שתוכל להסגר על עצמך בצורה טובה יותר כי כשמרצים לקהל יעד שלא מבין כמעט כלום בנושא מסוים, צריך להיות מאוד ברור ולדייק מאוד במונחים והסברים.

    בנוסף הייתי ממליץ לך לעבוד מול מצגת או לפחות להכין דפי מידע ברורים וכתובים לכל המשתתפים בהרצאה. כך תהיה לך זרימה יותר בהעברת החומר, יותר שאלות ענייניות וההרצאה תלך לכיוון יותר מקצועי ולא לכיוון של שאלות בסיסיות ולא רלוונטיות.

    לדוגמא – יכולת בקלות לייצר תרשים מעוצב וברור של כל דרכי הפרסום העיקריים (ולא הבסיסיים כפי שציינת) באינטרנט וגם את סגנונות העסקים שניתן להקים באינטרנט – ואז הם היו יכולים יותר להבין את מה שאתה מנסה להעביר.

    בנוסף – דע לנצל את כל הלוח ולהשאיר כמה שיותר מידע על הלוח בכדי שאנשים במהלך ההרצאה יוכלו לחבר נקודות וקצוות לא סגורים מבחינתם.

    תמשיך להשקיע ולתרום, כל הכבוד!

    • המיליונר בפיג'מה   1 באפריל 2011 בשעה 18:06
      (#)

      אהלן,

      תודה על התגובה. כנראה שלמדנו להרצות בבתי ספר שונים :)

      בכל מקרה, אודה לך אם תשלח לי הרצאה שלך לדוגמא על מנת שאוכל ללמוד ולהשתפר.

      תודה שוב,
      -יגאל.

  15. יגאל   21 במרץ 2011 בשעה 22:16
    (#)

    הרצאה מעניינת מאוד

    אישית אני מכיר את הביינג סייקל של הגולשים אבל מודה ומתוודה שלא עשיתי בזה שימוש
    בזמן מחקר המילים, מה גם שלא חשבתי לקשר את זה למודל האאידה – אני מאוד אוהב את ההבחנות
    שלך, הן משכילות וחדות מאוד

    תודה על השיתוף ונתראה באפיליגנג

    • המיליונר בפיג'מה   1 באפריל 2011 בשעה 18:07
      (#)

      תודה על התגובה יגאל,

      האמת שאני מכיר גם את המודל די הרבה זמן. אך הבעיה הגדולה שלי הייתה הסיווגים. תמיד הייתי מסווג את השאלות לחוקרים במקום לסקרנים, ופה אני חושב שהגדולה של ההרצאה הזו :)

      תודה על התגובה. :)

      נ.ב. איך ההתקדמות לגבי מה שדיברנו עליו במייל?

  16. מתנות ברשת   22 במרץ 2011 בשעה 12:31
    (#)

    הרצאה מעניינת ביותר. התרשים זרימה של הכביש היה מדליק לאללה.

    הערה אחת יש לי אלייך, אתה צריך לעבוד קצת על איך אתה מעביר את החומר למי ששומע אותך, היה טיפה מבולגן לפעמים.

    אבל overall הרצאה מצויינת.

  17. אבלדס   22 במרץ 2011 בשעה 14:20
    (#)

    הסרטון פשוט ענק, מעמיק ומעניין. חידדתה לי כמה נקודות חשובות

    תודה וכל הכבוד :)

  18. אנטון ליבשיץ   22 במרץ 2011 בשעה 21:36
    (#)

    תודה רבה על שהעלאת את ההרצאה הענקית הזאת! עדיין לא ראיתי אותה אבל אני מתכוון לפנות שעה וחצי מחר ולפצות בה…

  19. Bakerloo   23 במרץ 2011 בשעה 14:04
    (#)

    זה די איטואיטיבי וברור שעדיף להשקיע בגולש שמעוניין לקנות עכשיו.
    אבל נראה לי שהנושא הזה די משתקף במחיר של המילות מפתח שקונים בPPC.
    הרי מי שמשפיע על מחירי הקליקים הם המפרסמים הכבדים ולא המתחילים חסרי הניסיון וסביר להניח שהמפרסמים יודעים איזה מילים ממירות וכמה שווה להשקיע בכל אחת .

    • המיליונר בפיג'מה   1 באפריל 2011 בשעה 18:11
      (#)

      אהלן בייקרלו,

      מה שאתה אומר אולי נכון לוגית, עם זאת עבור עסק אחד מילה X תהיה מיועדת לסקרנים ועבור עסק אחר, מילה X תהיה מיועדת לקונים. הכל תלוי בפעולה שאתה רוצה שהגולשים שלך יעשו.

      בהצלחה.

  20. MOTI   23 במרץ 2011 בשעה 14:54
    (#)

    יגאל אחלה הרצאה
    יש אפשרות לראות את שאר הרצאות בקורוס?
    זה יעזור מאוד….

  21. omerbsh   24 במרץ 2011 בשעה 19:24
  22. אמן סודי   18 באפריל 2011 בשעה 13:32
    (#)

    אחלה הרצאה (ודי מדהים כמה אנשים בורים לעיתים במושגים בסיסייים ברשת)
    זה אחלה כלי לבניית מצגות שאולי יעזור לך בעתיד – http://prezi.com/
    איך בסוף יו-טיוב נתנו לך להעלות שעה וחצי לרשת ?
    יש אולי ברשת את הדף של תרשים על הלוח שחילקת ?

  23. שלמה   26 ביוני 2011 בשעה 14:58
    (#)

    יגאל,
    איך אפשר לזהות מילה שקשורה לחקירה. לפי מה שאני מבין זה כל המילים עם מילות תואר. לדוגמא: best…..easy……זה אומר שאנשים כבר לא סקרנים ומחפשים מיידע, אלא פיתרון.
    האם האבחנה שלי נכונה?

    אני מנסה למצוא מילים לנישה שלי, כאשר יש לי כבר קמפיין שרץ ואני מפסיד כסף בנתיים. אז אני חושב שאני צריך לבנות אותו מחדש, עם מילים יותר ממוקדות וחלוקה אחרת לקבוצות.
    תודה,
    שלמה

    נ.ב (כמו שאתה אוהב :) ), האם רה-מרקטינג של גוגל עובד רק מעל מספר מסויים של כניסות לאתר?

  24. Lady D   16 באוגוסט 2011 בשעה 7:14
    (#)

    המודלים שהזכרת מאוד מעניינים, כמו תמיד, אחרי כל וידאו שלך הראש "נפתח" ואני רצה יומיים על גוגל ללמוד יותר.
    (גם אני לא הבנתי, בקדנציה ההסטורית והקצרצרה שלי בשיווק שותפים, למה how to לא ממיר בהמוניו…)
    תודה!

  25. שלמה   22 באוגוסט 2011 בשעה 12:13
    (#)

    יגאל,
    אני מוצא שהמילים שכן אמורות למכור (מילות חקירה לפחות) הם מאוד מועטות. עשיתי קמפיין חדש עם מילות חקירה שזה בגדול מילים שקשורות למוצר שלי אבל אם תוספות של best, easy, fast u וכאלה.

    קמפיין כזה לא מייצר יותר מכמה קליקים בודדים ביום. יש בערך 100-200 הופעות.
    האם יש דרך למצוא עוד מילות חקירה?

    ושאלה נוספת שעולה לי עכשיו, איזה סגנון מודעות נכון לכתוב למילות חקירה. כדי שה-CTR יהיה גבוה יותר.
    שלמה

  26. דניאל   23 באוגוסט 2011 בשעה 4:22
    (#)

    לא הבנתי

    מועמד – אדם שיכול לקנות
    סקרן – מישהו שרוצה מידע
    חוקר – מחפש מה לקנות
    קונה – מחפש את המוצר הספציפי הזה

    ??

  27. Lady D   1 בספטמבר 2011 בשעה 1:35
    (#)

    לנוחיותכם, מצ"ב סיכום ההרצאה:

    עקרונות בסיסיים בשיווק
    כל עסק באינטרנט מתחיל בפרסומת ואמור להיגמר במכירה.
    יש כמה מודולים בסיסיים :
    CPC לפי קליק – משלמים לפי אנשים שמביאים לאתר
    CPL פר ליד – לפי פרטי התקשרות של בנאדם
    CPA לפי פעולה או קניה – משלמים לפי פעולה שגולש עשה באתר שלי לדוג' הזמנת דוגמית או הורדת תוכנה (נורטון)
    CPS- לפי המכירה עצמה
    CPM -מחיר עבור 1000 – ככה קונים צפיות של פרסומות לדוג' 5 דולר על 1000 תצוגות של הבאנר
    אנו קונים משהו ומוכרים משהו: קונים קליקים => מוכרים לידים, קונים לידים => מוכרים פעולות
    כל היכולת היא להעביר אנשים "מהמחלפים" ביעילות – אם קונים קליק ב-20 סנט ומקבלים 2 דולר על התקנה אז בשביל להיות מאוזן צריך שאחד מכל 10 יקנה/יתקין.
    הכי כדאי להיות ההומלס ליד העגלות של הסופר שמבקש מאנשים את ה-5 שקלים שכבר מחוץ לארנק. כאן יהיה לו יחס המרה גבוה.
    מודל חום קניה
    יש 4 שלבים במחזור קניה (המשפך):
    1. מועמד (הכמות הכי גדולה) – לקוח פוטנציאלי, אדם שמן שלא יודע כמה השמנה זה רע. הנתונים הפיזיים שלו מתאימים לנו.
    2. סקרן – מחפש מידע, יודע שהוא צריך להרזות והוא מחפש מידע
    3. חוקר – קרא את כל החומר אפשרי, ועכשיו חוקר מה לקנות
    4. קונה (כמות הכי קטנה)
    אלו השאלות שצריך לענות עליהם כפרסומאים:
    1. מועמד שואל – האם יש לי בעיה? למה כדאי לי לפתור את הבעיה?
    2. סקרן – איך לפתור את הבעיה? מה עלי לעשות כדי לפתור אותה?
    3. חוקר – למה עלי לבחור דווקא בך? למה לי לתת את הפרטים שלי כאן?
    4. קונה – למה לי לקנות עכשיו? (הוא כבר רוצה לקנות, צריך לתת לו בונוס או דיל מנצח שהוא לא יוכל לעמוד בפניו לדוג' מבצעי סוף עונה)
    מדד חום קניה – 100% חום זה קניה, 0% – אין סיכוי שהוא יקנה
    מדד חום קניה מול המודלים באינטרנט:
    1. CPC CPM פונה למועמדים
    2. CPL פונה לסקרנים (למה לי להשאיר את הפרטים? כי אתה סקרן ואני אביא לך מידע), גם בתפר בין חוקר לסקרן.
    3. CPA מתאים לחוקר
    4. CPS קונה ("החום" צריך להיות גבוה כדי שאדם יקנה)
    מודל אאידה AIDA מודל פרסום ידוע
    • Attention תשומת לב או Awareness מודעות
    • Interest: עניין
    • Desire: תשוקה, רצון
    • Action: הנעה לפעולה
    שוב, הכל "חופף": למועמד – ניתן מודעות. לסקרן – ניתן עניין, לחוקר – נביא לו החלטה של פתרון, קונה – נגרום לו לעשות את הפעולה.
    מקורות תנועה
    איפה אני "מוכר" את התנועה ואיך זה מתבצע טכנולוגית?
    1. SEO קידום אתרים אורגני – זה לא ע"י תשלום לגוגל אלא ע"י ביצוע פעולות מסויימות
    2. PPC מודעות ממומנות
    מבחינת הגולשים של מגיע מאותו מקור תנועה. אפשר למקד את היוזר – כי זה לכל המשפך השיווקי.
    BUY AHAVA – קונה
    BEST ANTI AGING CREAM – חוקר, מחפש קרם כלשהו ולא יודע איזה
    HOW TO LOOK YOUNGER – סקרן, צריך לעניין אותו
    את המועמדים קשה לטרגט בגוגל.
    אנו רוצים לפנות ללקוחות שמחזירים את עגלת הקניות – וה-5 ₪ כבר בחוץ – ואז לבוא אליהם.
    כשמתחילים חייבים ללכת על החוקרים ועל הקונים, כדי לא לבזבז זמן וכסף על הסקרנים.
    מי שחיפש "איך לאמן את הכלב שלי" קיבל פרסומת "כך תאמן את הכלב" ולא היו קונים – כי מיקדנו את הסקרן אך הבאנו לו פתרון של מישהו שנמצא בין קונה לחוקר. חשוב להתאים את הפירסומת הנכונה לאדם במצב הנכון.
    עוד דוגמה: סקרן יחפש – איך להיראות צעיר יותר, חוקר – קרם אנטי איג'ינג הכי טוב, קונה – ג'יג'י קוסמטיק קרם (מותג ספציפי). ג' יפית לדוגמה, פונה בעיקר לחוקרים ("אני בדקתי…"). היא מעבירה את החוקר שלב – מחוקר לקונה, אבל היא לא עונה מדוע כדאי לקנות דווקא עכשיו.
    3. פייסבוק – המקור הכי חזק למועמדים: יודעים מה הגיל, מין, סטטוס (נשוי/רווק), תחביבים (על איזה עמודים עשה "לייק"). בדיאטה, אפשר לטרגט נשים בנות 35-50שעשו לייק לתוכניות ילדים => יש להם ילדים => סימן שהיו בהריון ואולי יש להם ק"ג עודפים להוריד.
    4. הכי טוב לפרסם באמזון ובאיביי- שם יש הכי הרבה חוקרים או קונים (גם ZAP).
    אם משלמים על תנועה – כדאי להתמקד בחוקרים ובקונים. אם לא משלמים – אפשר לפנות לכולם.
    5. רשת פרסום – על בסיס באנרים או רשת תצוגה (display ads network). בשיטה זו אפשר לעורר מודעות – פרסומת לקרם פנים באתר לאישה, פרסומת של מחשב בכתבת מחשבים.
    6. שיווק שיחתי – להגיב עם פרסומות/לינק.

    תחכימו ותצליחו,
    ליידי D

  28. שחר   5 בינואר 2012 בשעה 23:49
    (#)

    שלום יגאל,
    אין ספק שאתה בחור מאוד מוכשר במה שאתה עושה, אך עם זאת, יש לך הרבה מה ללמוד על פרזנטציות, על אופן הצגתן ועל הכימיה עם הקהל.
    אני באמת אשמח לתת לך טיפים בנושא,
    אתה מוזמן ליצור איתי קשר במייל.
    תודה על הרצאה מאוד מעניינת.
    (לידיעתך, זאת החשיפה הראשונה שלי לנושא והצלחת לעניין אותי..)

    שחר

  29. אלעד   1 באפריל 2012 בשעה 13:40
    (#)

    הי יגאל,
    הרצאה מאד טובה!
    תוכל להעלות את קובץ הPDF שאתה מדבר עליו שם?

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!