העתק-הדבק: איך לעשות אופטימיזציה ב-59 שניות?

אופטימיזציה של קמפיין PPC

אופטימיזציה של קמפיין PPC

זה הולך להיות פוסט מהיר על אופטימיזציה של קמפיינים. אפילו פוסט מהיר מאוד, אין לי כח וזמן לחפור לכם עכשיו. אם גם אתם עדיין משווקים ב-PPC וזה לא משנה באיזה פלאטפורמה – אדוורדס, אדסנטר, פייסבוק, או כל דרך אחרת בה אתם משלמים על התנועה שלכם, יכול להיות שאתם משאירים כסף על השולחן…

הרבה פעמים ישנם מקרים בהם קשה מאוד לעשות אופטימיזציה לקמפיינים, במיוחד בתקופות בהם אתם אוגרים מידע…

כפי שאנחנו יודעים, כשעושים אופטימיזציה אחד מהחוקים הבסיסיים ביותר הינו חוק 80/20 (פארטו). הרבה פעמים אין לנו מספיק סטטיסטיקות על מנת ליישם את חוקי פארטו, לכן הדרך הנכונה היא לבסס את חוקי פארטו על השעות הרווחיות ביותר.

כן, כן, שמעתם אותי נכון… לעצור את הקמפיינים שלכם בחלק מהשעות. (בפייסבוק זה לא אפשר בדרכים קונבנציונאליות).

באיזה שעות מומלץ?

ברגעים הללו ממש, אני עושה אופטימיזציה לאחד הקמפיינים שלי. לשם כך נכנסתי ל-Prosper202 שלי ובתוך הפרוספר נכנסתי לאיזור של ה-Overview->Day Parting. במסך הזה ניתן לראות את החלוקה לשעות.

אני הולך להציג לכם את התפלגות השעות שלי….

עם זאת לפני שאני עושה זאת, חשוב לציין שזו נישה די כללית, וההתפלגות השעות הזו היא התפלגות שעות שמצאתי אותה כנכונה ברוב הנישות. לכן, אני ממליץ גם לכם להשתמש בה…

הנה הסקרינשוט שלי, אתם מוזמנים להעתיק:

אופטימיזציית זמנים ב-PPC

אופטימיזציית זמנים ב-PPC (לחצו על מנת להגדיל)

נ.ב. מי אמר שחוק ה-1% תקף? זה אותו החוק שהרבה פעמים אומרים לך שזה הממוצע של הקונברזן. כפי שניתן לראות, יחס ההמרה שלי נמוך מ-1%, עם זאת יש לי הרבה תנועה וקליקים זולים…

נ.ב.2. לכל מי שתוהה, כ-ל התנועה מגיעה מאדסנטר. אפשר להביא משם ה-ר-ב-ה תנועה. במיוחד עכשיו כשגם יאהו בעניין…

29 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. דודי כליפא - בייגלה   27 באוקטובר 2010 בשעה 18:39
    (#)

    אתה באמת מליונר? והפיג'מה, ממה היא עשויה?

  2. שימי   27 באוקטובר 2010 בשעה 19:11
    (#)

    תודה על הכתבה

  3. מאור קפלנסקי   27 באוקטובר 2010 בשעה 19:31
    (#)

    יפה!!..
    בלי קשר – איזה פלאג-אין פותח לך את התמונה בצורה כזאת בתוך המסך?

  4. אור   27 באוקטובר 2010 בשעה 20:23
    (#)

    זו טכניקה מעולה שעובדת. מוצרים שונים ואפילו מסרים שיווקיים שונים עובדים בשעות שונות!
    בהמשך לאחר שאוספים הרבה סטטיסטיקות, אפשר גם לכוון את הקמפיין לימים שונים בשבוע.
    מישהו מכיר דרך לראות תנועה לפי שעות באתרים אחרים? (פיצ'ר שאלקסה יכולים לאמץ, סביר להניח שיש להם את הנתונים :)

  5. שיווק באינטרנט - הביצה המקומית   27 באוקטובר 2010 בשעה 20:33
    (#)

    אחלה פוסט יגאל
    נלמד וניישם

    תודה

  6. omerbsh   27 באוקטובר 2010 בשעה 22:15
    (#)

    פוסט מעולה , אני חושב שהסברת כבר שבשעות מסויימות (לילה) יש פחות המרות.
    לגבי המשפט שלך "אם גם אתם עדיין משווקים בPPC" האם יש סיבה שאנשים ירדו מהפרק? (אה – אה תפסתי אותך!) :-)

    לילה טוב

    • אבי   28 באוקטובר 2010 בשעה 11:59
      (#)

      התמונה אומרת PPC … יש להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותך, מה שאצלך עובד טוב יותר (מכניס יותר כסף) בו תשקיע יותר.

  7. שרה   27 באוקטובר 2010 בשעה 23:57
    (#)

    שלום , מצטערת , לא הבנתי דבר, עקבתי אחר ההוראות , הגעתי לפייסבוק, חזרתי למתחת לכתבה ששם היה כתוב, העתק הדבק, לא ידעתי מה עושים הלאה, מה הייתי אמורה להעתיק ואיפה להדביק
    סליחה על הבורות, הסבר לי בבקשה תודה שרה

  8. אמיר   28 באוקטובר 2010 בשעה 14:27
  9. שרון   28 באוקטובר 2010 בשעה 18:48
    (#)

    נעלבתי כשאמרת שאין לך כוח לחפור לנו……….. :(

  10. יוסי   28 באוקטובר 2010 בשעה 18:51
    (#)

    האם אפשר לבדוק את הנתונים גם באדוורדס?
    אם כן איך?

    תודה מראש

  11. דורי   29 באוקטובר 2010 בשעה 2:08
    (#)

    יגאל אז הפסקת להשתמש באדוורדס עם כל האינסנט וה"נחמדות" שלהם למפרסמים כמונו?

    את משתמש היום רק באדסנטר?

  12. דורי   29 באוקטובר 2010 בשעה 13:40
    (#)

    שאלה נוספת

    אני מתעסק זמן מה בפירסום מקוון וקראתי את הבלוג שלך שהוא מצויין כפי שכבר ציינו לך פעמים רבות :)

    אני שוקל להתחיל מספר קמפיינים בשיווק שותפים, ורציתי לשאול.

    מהו התקציב הממוצע המינימלי שכדי להעמיד לקמפיין חדש? (ברור לי שהדבר מאד תלוי בעלות המוצר עלות הקליק וכו) אבל מניסיוני חייבים להביא כמות גולשים ראויה במשך תקופה כדי לראות עם משהו עובד או לא עובד?

    את ממליץ להריץ 10 קמפיינים בשלב ראשון, אם כך מה הייתי אומר התקציב שרצוי להכין ל10 קמפיינים לשבועיים ?

    בתודה מראש

    דורי.

  13. שרה   31 באוקטובר 2010 בשעה 20:15
    (#)

    הכינותי מרקחה מחומרים טבעיים להסרת כיתמי פנים , החומרים הם מהים ומהמטבח, ברצוני לשווק זאת , אחרי אריזה ותמחור, מאיפה מתחילים , מה עושים אודה על עזרתך שרה

  14. עוד חושב   1 בנובמבר 2010 בשעה 12:35
    (#)

    יגאל מנסיון שלך ניתן עוד להשיג עוד הרבה קליקים איכותיים שעולים סנט אחד מקסימום 3 או שזה כבר רק אגדה?

    • אביב   9 בדצמבר 2010 בשעה 1:59
      (#)

      עם השפל העמוק של הדולר… הייתי אומר שזאת אגדה. נקודה (זאת אומנם סיבה מהותית ומרכזית לקושי בהשגת עלויות כאלה לקליקים, אבל יש עוד הרבה תופעות וסיבות המסבירות את העניין). זו אגדה לא פחות מהשגת תנועה מספקת וראציונאלית מ- Long Tails שבאמת יכולים לספק עלויות זעומות שכאלה.

  15. מוטי אייפון   3 בינואר 2011 בשעה 0:56
    (#)

    תגיד…מיליונר בפיג'מה…
    יצא לי לקרא את הבלוג שלך לא מעט בחודשים האחרונים
    אני רוצה לציין שאתה עושה עבודה נפלאה.
    יש לי שאלה:
    באיזה אתרים מומלצים אני יכול להרשם כמשווק ?
    בעצם שאלה נוספת:
    האם אני מפרסם באדסנס או במערכת אחרת את הקישור שאני מקבל מתוכנית המשווקים או שאני אמור לבנות אתר לכל קמפיין ולפרסם את הקישור לאתר ?

  16. אופיר   19 ביוני 2011 בשעה 10:22
    (#)

    אחלה פוסט

    העניין שאני מסכים גם לתשובה שלך לאור על המיקרו מנג'מנט
    אם מתחילים להיות פדנטים מידי אפשר ללכת לאיבוד די מהר .

    צריך לדעתי להגדיר יעד וללכת איתו עד שמשיגים אותו ואז ללכת למשהו אחר
    אין סוף לנסיונות להשתפר , לדעתי יותר רווחי לחפש נישות חדשות מלנסות לשכלל נישות קיימות בלי סוף

    שבוע נפלא

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!