מס הכנסה לחודש אוגוסט

כמו בכל חודש בשבעת החודשים אשר קדמו לחודש אוגוסט, יש לי התחייבות לדווח לכם, כמה הרווחתי, כמה הפסדתי ואיך היה בכללי. תמיד אני מציג סקרין-שוטים יפים של הוצאות ושל הכנסות. בפוסט הזה אני לא אעשה את זה, אבל אל תדאגו, בהמשך החודש כשאני אמצא את הזמן, אני אדווח לכם כמה הרווחתי או הפסדתי (אין לי מושג עדיין). היום אני רוצה לדווח לכם על הוצאות והכנסות של 2 מחבריי.

לא, הם לא "סופר אפיליאייטס" (כמה שאני שונא את המושג הזה…), הם לא נמצאים בתחום כבר שנים, הם לא מכירים סודות נסתרים בשיווק שותפים, ולשניהם יש עבודה יומית, כלומר הם לא פול-טיים אפיליאייטס. זהו סיפור יפה ואמיתי, אשר נותן השראה רבה לי, וגם שמחה רבה, זה תמיד כיף לראות את חברים שלך מצליחים. וכמובן, כמו בכל סיפור יפה, בכל סיפור יש מוסר השכל.

כתום עולה!

אל משווק השותפים הראשון, אשר אני הולך לספר לכם עליו, אני אתייחס כ-"ג'ינג'י", פשוט כי הוא ג'ינג'י (ולא רק בצבע שיערו). ג'ינג'י הוא סוג של אח, בלי קשר דם. הוא גם היה אחד האנשים הראשונים להם סיפרתי על בלוג "המיליונר בפיג'מה", עוד בחודש פברואר. הוא הכיר את כל מודל שיווק השותפים, אבל אף פעם לא התעסק עם זה. כמובן לאחר שסיפרתי לו מה אני עושה, וסיפרתי לו על הפוטנציאל העצום הטמון בשיווק שותפים, הוא התלהב וביקש שאני אלמד אותו.

אני לא מאמין בלימוד סטייל להאכיל בכפית, אלא בלימוד עצמי, אז מצאתי כמה מקורות מידע באינטרנט ושלחתי לו. הוא קרא וקרא, ומיד התחיל לפעול. ומידי פעם הייתי מספר לו כל מיני דברים, ונותן טיפים. הבעייה הייתה, שהוא גם חושב כמו ג'ינג'י, והיה עושה הכל בדרך שלו. כלומר את רוב ההמלצות שלי, הוא לא יישם לפי ההמלצות שלי. בסופו של דבר הפסקתי לעזור לו, חוץ מכמה טיפים פה ושם.

במעבר מהיר מחודש פברואר לחודש אוגוסט, "ג'ינג'י" הפסיד המון-המון כסף, אבל לא התייאש. הוא המשיך להאמין בשיווק שותפים, וידע שזה רק עניין של זמן עד שהוא יצליח. והנה לאחר משהו בסביבות ה-$5,000 שירדו לטמיון לאורך חמישה חודשים, הוא עשה את זה! הוא היה נחוש בדעתו ולא ויתר! הוא מצא את הקמפיין אשר מניב לו $100-$350 קבועים ביום, וסיים את חודש אוגוסט ברווח $330. אני יודע שזה לא מסתדר בחישובים, אבל 3 שבועות ראשונים בחודש אוגוסט הוא היה מופסד, ובכל השבוע האחרון הוא היה מורווח. אגב, למי ששואל בשבוע הראשון של חודש ספטמבר המצב נראה מצויין, והוא צפוי לכסות את כל ההפסדים אשר קדמו לחודש אוגוסט החודש…

כל הכבוד ל-"ג'ינג'י", הוא הצליח בדרך ה-"ג'ינג'ית" הייחודית רק לו, וזה מראה שיש יותר מדרך אחת להצליח בשיווק שותפים. אבל הדרך אל הדרך הזאת עוברת על אותו שביל. שביל הצבירת ניסיון, והעבודה הקשה. "ג'ינג'י" יקר, שיהיה בהצלחה בהמשך, ומקווה שתשכיל להגיע מניו-יורק לכנס ה-Affilicon בנובמבר.

זוכרים את "משה"?

על הקשר שלי למשה, ולשיווק שותפים, סיפרתי כבר בעבר. אז לאחר באמת המון השקעה מבחינתו, ולאחר שהתחיל להשקיע קצת כסף, או יותר נכון להפסיד (זו הדרך היחידה ללמוד – דרך הכיס), או יותר נכון להפסיד הרבה כסף, בחודש אוגוסט "משה" יצא מורווח בכ-$3000, כאשר כמו במקרה של "ג'ינג'" הרוב מהשבוע האחרון של אוגוסט.

עד לחודש אוגוסט, "משה" בדומה ל-"ג'ינג'י", הפסיד משהו בסביבות $5000, אבל הוא לא ויתר, הוא המשיך להאמין בשיווק שותפים. הוא ידע, שיש המון משווקי שותפים בעולם שמצליחים, ועצם העובדה שהוא לא מצליח, היא זמנית בהחלט. הוא ידע שיום יבוא והוא יצליח. ואכן, לאחר המון עבודה קשה היום הזה הגיע, "משה" בשבוע וחצי, כיסה את כל הכסף שהוא השקיע בלימוד שלו, והיום "משה" מרוויח $400-$800 ביום, והיו אפילו ימים של 4 ספרות.

מה משותף ל-"משה" ו-"ג'ינג'י"?

משה וג'ינג'י, שניהם משווק שותפים מתחילים, ידעו היטב, שהכסף אותו הם מפסידים, לא יורד לטמיון. שניהם ידעו שכל $ אשר מתבזבז מושקע בהשכלה שלהם. הם ידעו, שאם יש אלפי משווקי שותפים ברחבי העולם שמרוויחים הרבה גרושים משיווק שותפים, אז גם הם יכולים. הם עבדו קשה, ולעולם לא התייאשו.

נחישות, התמדה, ועבודה קשה, הם שם המשחק! לעולם אל תפסיקו להאמין בעצמכם, לא משנה אם כרגע אתם למעלה או למטה (כמו שאני הייתי בחודש יולי-אוגוסט, רמז: לא בספטמבר :) ). אם אתם מאמינים בתחום, תאמינו עד הסוף תשקיעו את כל המאמץ שצריך, ובסופו של דבר, גם אתם תמצאו את דג הזהב שלכם!

תלמדו מהטעויות שלי

משה וג'ינג'י היקרים, תודה על הרשות לפרסם את סיפוריכם מעוררי ההשראה, ותודה רבה שניתנה לי הזכות להכיר אתכם. אתם חברים נהדרים, ואחלה קולגות למקצוע. סיפורי ההצלחה שלכם, הם נכס לתעשייה, לכל אותם אלה אשר עושים את צעדיהם הראשונים בשיווק שותפים, ולכל אותם אלה שהצליחו בעבר ונמצאים בתקופה קשה.

אבל… תלמדו מהטעויות שלי! מצאתם קמפיין מצליח? סבבה! תעזבו אותו לנפשו ומספיק להתעסק איתו כל היום. מה שאתם עושים עכשיו זה מספיק טוב! אני ידעתי שצריך לשים את הביצים בהרבה סלים, אבל לא עשיתי את זה, וכמובן שילמתי את המחיר ולמדתי את הלקח. תעשו לי טובה, וגם לעצמכם, תלמדו מהטעויות שלי! תתחילו לחפש קמפיינים אחרים! אחרי שיהיה לכם "גב", תחזרו לקמפיינים הישנים ותמצצו מהם את המיץ!

בהצלחה לכולם!

31 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   6 בספטמבר 2008 בשעה 15:33
    (#)

    הנה הסיפור שלי:

    תמיד שמעתי על עניין שיווק השותפים אבל היתי בטוח שזאת חרטה, ואם לא אז איזו עבודה סיזיפית שמרוויחים ממנה 2 סנט.
    אבל אז פתחת את הבלוג, והתחלת להרוויח. אמרתי גם אני רוצה. התחלתי לקרוא את כל הפוסטים, חפרת דיי הרבה ורוב הטיפים דיי ברורים מעצמם, אבל לקחתי כמה טיפים לעצמי. תקציב לא היה לי, אז אמרתי יאללה אני אשקיע 400 שקל ונראה מה יצא מזה.

    שרפתי 200 ש"ח ולא הרווחתי כלום, מצאתי כמה קופונים של אדסנס וגם אותם שרפתי ולא יצא כלום. הייתי מיואש, איך הוא (אתה) מצליח להרוויח עשרות אלפים ואני לא מצליח לבצע מכירה מסכנה אחת. היתי כל כך מיואש שקניתי איזה מוצר מעצמי, לבדוק אולי הגדרתי משהו לא נכון, לצערי הכל עבד והכל הוגדר כמו שצריך. התחלתי לקרוא עוד ועוד חומר מהרבה מקומות, ומצאתי דיי הרבה טיפים שימושיים מאוד. אבל הנה נשרפו עוד 100 ועדיין ללא מכירות.

    התייאשתי, יותר מדי עצבים הדבר הזה, קראתי עוד מידע וחומר, שמתי קמפיין אחרון, ועזבתי את העניין. לאחר שבוע רציתי לראות מה נסגר, נכנסתי לאדסנס ולא היתה הפתעה, החשבון על 0 והלך הכסף. נכנסתי לקליקבנק, ולא להאמין, מישהו קנה מוצר! היתי בשוק, חשבתי שאפחד לא יקנה את הזבל הזה.

    אתה בוודאי מתאר לעצמך איך הרגשתי אז…
    כוסעמו שרפתי 450 שקל וקיבלתי בחזרה 60 ועוד לפני מסים, מה זה החרא הזה?

    טוב נו, לפחות זה פועל, צריך לחשוב מה לעשות עכשיו.

    אז אני מניח ש.. תודה.

  2. דרור   6 בספטמבר 2008 בשעה 19:47
    (#)

    כיף לשמוע על אנשים שלא מתייאשים, אם אתם שומעים (או קוראים) יישכח,

    זה נותן השראה לכולנו,

     

    זה מזכיר לי את אחד הקטעים מהספר מדע ההתעשרות של וואלס וואטלס,

    שבו הוא פוגש ילד קטן יושב מול הפסנתר ובוכה,

    שואל אותו למה אותו בוכה,

    אז הילד עונה, אני מרגיש את המוסיקה שבי אבל לא מצליח להוציא אותה לפועל.

     

    זו התחושה שלי היום (ואני מתאר שזו אחת התחושות שחוו אילו שכבר הצליחו),

    גם עם חוב של 100,000 ש"ח, אני יודע שההצלחה שלי תגיע,

    ואני לא אתיאש עד שאני אגיע לשם.

     

    זה רק מחייב ממני להיות חכם יותר, נבון יותר ולמוד יותר ניסיון וטעויות,

     

    וחוץ מזה, מיליונר שבדרך, תודה על הבלוג, העדכונים וההשקעה,

     

    • המיליונר בפיגמה   14 בספטמבר 2008 בשעה 13:13
      (#)

      אהלן,

      זה תיאור מצויין, אין ללי ספק שאתה תצליח. אני מכיר את ההרגשה, ואני יודע בדיוק מה ההרגשה הזאת. בסו, כל אחד ימצא את הנחלה שלו.

  3. אנונימי   7 בספטמבר 2008 בשעה 1:56
    (#)

    הי

     

    אני כרגע חווה את המשבר הכי גדול שלי מאז שהתחלתי – הקמפיין היחידי שלי, ושבגללו עזבתי עבודה – מת!

     

    איך אתה הצלחת לצאת מהמשבר? איך יוצאים מדיכאון ומתחילים לעבוד? איבדתי לגמרי את הבטחון

     

    תודה

    • מתחיל   7 בספטמבר 2008 בשעה 12:16
      (#)

      בתור מי שגם עושה את הצעדים הראשונים בתחום אני מציע לכולם התייחס לכל מיני טיפים שהמליונר נותן לגבי אנשים חדשים בתחום, טיפים ושמאוד "נח" להתעלם מהם.

       

      כמו למשל, בהתחלה לא לקחת קמפיינים כבדים מדי, להתחיל בקמפיינים שלא מפסידים בהם הרבה כסף (על סנטים בודדים) וכן הלאה.

       

      אני הייתי מוסיף (ואני יודע שזה קצת מאוחד מדי ספציפית בשבילך, אבל אולי בעצם לא) לא לעזוב את העבודה הרגילה שלכם עד שאתם רואים שיש לכם יכולת לעשות מזה כסף, להתחיל בזה חלקית, ורק אחר כך לכנס לזה פול טיים. אני מתעניין בתחום כבר חצי שנה בערך ויש לי עוד המון המון מה ללמוד, זה לא משהו שסתם ככה עוזבים בשבילו עבודה, גם המליונר כבר לומד את התחום שנים, ובזמן שלמד את התחום עבד בעבודה אחרת.

       

      אני מצטער אם אני מבאס אותך קצת, אבל הייתי מציע לך לחזור לעבודה קבועה, ולהכנס לתחום לאט לאט, ככה כל סנט שתפסיד לא יהיה קריטי כל כך, תוכל להסתכל על ההפסדים כעל "השקעה בלימודים", והכי חשוב, לא תיכנס ללחצים מהקמפיינים שלך ותוכל להסיק מהם מסקנות מפוכחות.

       

      מקווה שעזרתי

       

      • המיליונר בפיגמה   14 בספטמבר 2008 בשעה 13:16
        (#)

        שלום לשניכם,

        אני הייתי במצב שלך, ואני יודע בדיוק על מה אתה מדבר. הדרך היחידה לצאת מזה זה להסיק מסקנות, ללמוד, ולהמשיך לנסות. הרי הצלחת פעם אחת, אין סיבה שלא תצליח עוד פעם!

        שיהיה המון בהצלחה, ועם הרבה השקעה אין לי ספק שתצליח.

  4. דרור   7 בספטמבר 2008 בשעה 11:38
    (#)

    אני לא פה במקום המיליונר,

    אני רק יכול לאמר לך שאשרך שהגעת למקום שדורש את המיטב ממך,

    לא זה ממש לא פשוט, ונכון מאבדים את הבטחון, ואפשר לאבד עוד הרבה דברים נוספים,

     

    אבל זה המקום שבא להוציא ממך את מי שאתה באמת,

    זה בא להוציא ממך דברים שלא ידעת שאתה מסוגל, רק בשביל להגיע למקומות גבוהים יותר,

    ואם לא תעבור את זה, בעצם לא תהיה מוכן להתמודד עם הניסיונות הבאים,

     

    חזק ואמץ אח שלי 

  5. אנונימי   7 בספטמבר 2008 בשעה 13:23
    (#)

    ג'ורדן כהן, חי בקנדה.

    הוא "המיליונר" שכותב את הבלוג הזה

    • אנונימי   7 בספטמבר 2008 בשעה 16:49
      (#)

      על מה אתה מדבר? זה בכלל עמית מהטה שכותב את הבלוג.

       

      הוא למד עברית מ-Rocket Hebrew במיוחד בשביל זה (כמובן שהוא קנה את זה דרך ה-affiliate link שלו :-P ). 

    • אנונימי   7 בספטמבר 2008 בשעה 17:23
      (#)

      אתה בסרט או מה ?.. תבוא לאפיליקון ותפגוש אותו …

    • המיליונר בפיגמה   14 בספטמבר 2008 בשעה 13:18
      (#)

      זה בסדר חברים,

      אני אוהב חכמולוגים שחושבים שהם הכי חכמים בעולם, וחושבים שגילו את אמריקה.

      כל הכבוד שהשכלת לעשות WHOIS על הדומיין, אף אחד לא עשה זאת לפניך!

  6. קישקשתא   7 בספטמבר 2008 בשעה 16:55
    (#)

    צא מהחלום שלך………..פחחחחחח………

     

    אז פיג'מה רשם פעם דומיין על שם חבר שלו……אז מה?……התחלנו לשחק אותה חושחש הבלש?

     

    ולא……ג'ורדן זה לא פיג'מה……אני דווקא יודע מיהו…..אז זה ישנה לי את החיים ?

     

    ודרך אגב אני מכיר אותו כי אני מכרתי לו את הפיג'מה אחרי שהשמנתי קצת …רגוע

     

     

  7. קישקשתא   7 בספטמבר 2008 בשעה 17:02
    (#)

    תיקון קל….

     

    אני לא מכיר אותו אישית…..רק את השם …..אז זה יקדם אותי לאנשהו?

     

     

  8. אנונימי   7 בספטמבר 2008 בשעה 20:01
    (#)

    יש לי בעיה רצינית !

    לפני כשבוע כל הקמפיינים שלי נעצרו  סגרתי את החשבון וכשאני מנסה לפתוח חדש אני מקבל הודעה שהכרטיס אשראי נידחה גם במאסטרכרט וגם בויזה מחברת כרסטיסי האשראי נימסר לי שאין להם שום בעיה איתם ועכשיו אני בבעיה ולא יכול להמשיך לעבוד !

    אני ישמח לשמוע את דעתכם מה יכולה להיות הסיבה הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו שהחשבון נפסל מסיבה כלשהיא בלי שום הודעה אבל למה גם הכרטיסים נדחים הם פוסלים גם אותם? אולי לבנתיים אקנה כרטיס אשראי כזה שאפשר לקנות בדואר שמוגבל לסכום מסוים חד פעמי? זה יתפוס?

    אשמח לשמוע את דעתכם בנידון זה יעזור לי מאוד.

    בתודה מראש על תשובתם.

     

     

  9. אנונימ   8 בספטמבר 2008 בשעה 20:10
    (#)

    כמו שהמיליונר כבר המליץ, תתחילו לשווק קודם לידים ואז תעברו כבר לשיווק שותפים עצמו..

     

    ותחשבו שאם שיווק שותפים היה קל כל כך, אף אחד לא היה עובד בעבודה אמיתית וכל היום היו עסוקים בזה..

    וכמו שהוא אמר רק מעטים מצליחים בתחום וכל השאר מאבדים אימון בדרך.

     

  10. אנונימי   9 בספטמבר 2008 בשעה 0:40
    (#)

    בגוגל לא עונים

  11. אנונימי   11 בספטמבר 2008 בשעה 15:51
    (#)

    מה יהיה עם עדכון הרווחים שבראש העמוד? הוא לא התעדכן מאז חודש מאי – כלומר למעלה מ-3 חודשים!

     

    פיג'מיסט יקר, זכור שהסיבה המקורית לקיומו של הבלוג שלך היא מעקב אחר ההכנסות עד המיליון… אל תזניח את זה.

  12. אנונימי   2 בדצמבר 2008 בשעה 20:08
    (#)

    היי,

    מאוד אהבתי את הרעיון של הבלוג.

    רציתי לשאול אותך ראיתי שמס אתה משלם, אבל מה עם מע"מ?

    אתה משלם מע"מ, או שאתה לא צריך?

    ואם לא אז למה?

     

     

    ביי ותודה מראש!

    • המיליונר בפיגמה   7 בדצמבר 2008 בשעה 22:52
      (#)

      אהלן,

      אני לא משלם מע"מ, כי מע"מ זה על פעילויות בישראל. אין לי שום פעילות עם ישראל.

      לך לרואה חשבון, זה לא הדרך לשאול בבלוגים נושאי מס.

      בהצלחה.

  13. מתופפים   26 בדצמבר 2008 בשעה 15:54
    (#)

    שלום למיליונר,

    רציתי לדעת אך אני יכול לקרוא את כל הפוסטים שלך מהתחלה ועד הסוף.

    אני מתחיל להתחממם…

    דודי

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!