תעצרו! לפני שאתם קונים את זה…

אז אתם רוצים להיות משווקים באינטרנט? אתם רוצים שאנשים יקנו מכם דברים? אל מתי בפעם האחרונה הסתכלתם על עצמכם קונים משהו? אני לא אומר לכם עכשיו ללכת לקנות דברים, כי אני בטוח ב-100% שאתם קונים דברים, וזה לא משנה אם אתם קונים דרך האינטרנט או לא. זה בדיוק אותו הדבר, ואני עדיין בטוח שלפחות 90% מכם, קניתם מתישהו משהו יקר באינטרנט.

כשאנחנו קונים משהו, יש לנו סיבה, יש לנו צורך. האם אי פעם, עצרתם לרגע לפני שאתם לוחצים על כפתור הרכישה, וחשבתם לעצמכם מה הצורך שלכם? מה אתם מרגישים בזה הרגע?

רוב בני האדם לא קונים עם הראש בכלל, רוב בני האדם קונים עם הדמיון והרגש. אחד הדברים החשובים, זה לפנות לרגש הזה, בזמן שאתם מנסים למכור משהו. מתי בפעם האחרונה חשבתם, וניסיתם למפות את הרגשות שלכם לפני שאתם קונים משהו?

אני אתן לכם דוגמא שתסביר לכם למה אני מתכוון. אני הייתי שמן פעם. אם בני האדם היו מחליטים את ההחלטות שלהם על בסיס לוגי, אז הסיבה הלוגית ההגיונית היחידה הייתה בטח: "זה בריא, זה יפה…", ועוד כל מיני סיבות. אבל בואו אני אספר לכם את האמת על הרזייה, מי שמחליט שהוא רוצה להרזות, זה לא על בסיס הטיעונים הלוגיים האלה!

ההחלטה להרזות באה מכאב רגשי, מזלזול הזולת, ממבטים מוזרים, ממגושמות, וכו… כל הסיבות האלה, לא גורמות לכאב פיזי כלשהו, אלא למשהו הרבה יותר גרוע. הסיבות הללו גורמות לכאב מנטאלי ונפשי, ובמצב הזה, רוב בני האדם עושים את ההחלטות שלהם (כמובן שיש יוצאים מן הכלל).

בגלל זה כל המוצרים הפיננסיים, אשר כוללים : "להרוויח יותר כסף", "לחסוך כסף, "דיאטה", "להתחיל עם בחורים/בחורות", מצליחות כל כך. הם תופסות את הקונה במצב רגשי מתוסבך.

אז פעם הבא שאתם קונים משהו, נסו לאתר את המצב הרגשי שלכם, אולי תמצאו עוד אנשים כאלה :)

17 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. deer1983   24 באוגוסט 2008 בשעה 23:44
    (#)

    אהלן מיליונר,

     

    מכיר את הנושא –

    לי הייתה בעיה עם בחורות, הגעתי למצב של יותר מ500 איבוקים בנושא, בסוף זה עבד :)

    ד"א, אני כמוך משווק את התוכנה לצפייה בשידורי לווין – אבל בעיקר לישראלים, ובד"כ משיג כ3-4 מכירות בחודש מהמוצר הזה בלבד

     

    כמוך ובעקבות הצורך שהרגשתי לנסות את מה שאני משווק לאנשים, הורדתי אותו השבוע ואני לומר לך שמעבר ליכולת ההקלטה המובנת בתוכנה זה זוועה של מוצר, המון ערוצים לא מעודכנים ולא עובדים – התוכנה איטית ועם באגים…

     

    אם אתה רוצה אשמח לשלוח לך.

     

     

    • המיליונר בפיגמה   26 באוגוסט 2008 בשעה 19:16
      (#)

      היי חבר,

      תודה, אני לא צופה בטלוויזיה, למעט משחקי כדורגל. מבחינתי זה בזבוז זמן :) וכן, אני לא יודע מה ההמולה סביב 24, דקסטר, נמלטים, אבודים וכו… אבל הייתי רואה האלופה :)

      אני לא משווק את המוצר, אלא שיווקתי אותו פעם אחת, וזה היה רק בגלל היורו 2008, שאגב, הפוסט הבא בנושא קרוב מתמיד :)

      בהצלחה.

  2. אורי   25 באוגוסט 2008 בשעה 0:31
    (#)

    יש עוד עיקרון מעניין (שמיושם בכל דף מכירה ) – אנשים משתכנעים מצירוף של כמה יתרונות של מוצר מסוים , גם אם הם לא הכי חשובים , יותר מאשר מתכונה אחת טובה. למשל רדיוטייפ עם נורית FM, ראש מתהפך, כיבוי אלקטרוני אחרי שעה בלי שימוש, חיבור לרמקול חיצוני ומצב "חיסכון" בצריכת חשמל מוכר יותר מטייפ זול ואיכותי. ובפוליטיקה המקומית השמאל בארץ היה נותן תמיד טיעון מרכזי אחד בזמן שהימין , בייחוד בימי ביבי, היה מפרט המון benefis.

     

    ולפני שתאבד עניין לגמרי בCB יש שתי שאלות שמציקות לי הרבה זמן-

     

    מה זה כל  הדיבורים על המוצרים המחורבנים של CB? הרי אנחנו ממילא בוחרים כאלה עם שיעור החזרות נמוך וכאלה יש מספיק. אם אפשר לסמוך על הנתון הזה כפי שאנחנו מחשבים אותו אז מה הבעיה איתם?

     

    ועם כל הנסיון שצברת האם אתה יודע להגיד מה עושה מילה למוכרת? כלומר יש עקרונות מסוימים שזיהית (ושתוכל לרמוז עליהם) או שזה משהו לא צפוי כי מילה מוכרת זו פשוט מילה טובה שמעט מאוד אנשים התלבשו עליה וזה  דבר שאין דרך לנחש. 

     

    רק טוב,

     

    אורי 

    • המיליונר בפיגמה   26 באוגוסט 2008 בשעה 19:18
      (#)

      היי,

      מה שעושה מילת מפתח למוכרת, זה כשאתה יודע מה עומד מאחוריה. תנסה להיכנס לראש המחפש, ותראה אם יש סיכוי שזה ימכור. אני יודע שלא לטיפ מהסוג הזה ציפית, אבל זה הכי טוב שאני יכול…

      ואני עדיין אוהב את CB, לא אמרתי שאני עוזב. אמרתי שאני הולך לשווק גם לידים :)

  3. YISRAEL .H   25 באוגוסט 2008 בשעה 4:32
    (#)

    בוקר טוב  למר מיליונר

     

    אני כבר בדף שלך כמעט 8 שעות רצוף

     

    אשמח אם תוכל ליצור מילון מושגים שיסביר למתחיל את יסודת השיתופים

     

    תודה ויום טוב

     

     

    • אנונימי   25 באוגוסט 2008 בשעה 17:53
      (#)

      ישראל,

      אני מציע לך לשנות דחוף! את ה TID שלך באתר…..שמת סיסמא בטעות…

       

      TID  זה tracking id 

       

      מיליונר תעשה לבחור טובה ותמחוק את הלינק לאתר שלו…

       

      • אנונימי   25 באוגוסט 2008 בשעה 19:08
        (#)

        למה הtid מסוכן ?

        • אנונימי   25 באוגוסט 2008 בשעה 19:12
          (#)

          אהה אוקי הבנתי למה התכוונת, איך בכלל עלית על זה…

          מציע גם להחליף את הסיסמא.

          • אנונימי   26 באוגוסט 2008 בשעה 0:48
            (#)

            מה הבנת????

            לטובת הקוראים תפרט (למה ה-TDI) כזו בעיה

            איך הוא עלה על זה גם מעניין לשמוע

  4. מאמרים   25 באוגוסט 2008 בשעה 7:39
    (#)

    בדיוק מהסיבות האלה יכול המשווק האינטרנטי למצוא ולבחור את החומר השיווקי אשר נראה לו ככזה אשר ייצר את מירב המכירות המוצלחות.

     

    בחברות ועסקים בהן מתייחסים לשיווק האינטרנטי ברצינות הראויה, ישנן מחלקות CREATIVES אשר מטרתן היא לספק את עזרי השיווק היעילים ביותר.

    תפקידן של מחלקות אלה הינו גם לתת מענה למקרים בהם משווק צריך באנרים בגודל מסויים שאינו סטנדרטי, שירות AUTO-ROTATING BANNERS, באנרים בעלי צבע/רקע ספציפי וכיו"ב.

     

    לדעתי האישית, לכל מוצר/שרות טוב – חייב להיות גב של מחלקת קידום מכירות משומנת שמסוגלת לספק את מיטב העזרים למשווקי המוצר.

    כפי שציינת בעצמך בעבר, כלל היסוד הוא שהצלחת המשווק היא גם הצלחת החברה.

     

    עלה והצלח.

    • המיליונר בפיגמה   26 באוגוסט 2008 בשעה 19:19
      (#)

      יחסים טובים זה תמיד חשוב, לא רק בין המשווק לחברה, אלא בין המשווק ללקוח, החברה ללקוח, המשווק לקולגות וכו…

  5. YISRAEL .H   25 באוגוסט 2008 בשעה 19:07
    (#)

    תודה לבחור מאנונימי אם מישהו יכול לפרט מה זה ה-TID

    ואך משנים אותו

    תודה וערב נעים למשיבים

  6. קקטוס   25 באוגוסט 2008 בשעה 21:39
    (#)

    דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אני ממש בצרות. אתמול גוגל ביטלו לי את חשבון האדוורדס שלי. אני ממש לא יודע מה לעשות.

    הם טוענים שהפרתי את הכללים שלהם. העניין הוא שאפילו לא ידעתי שאני מפר אותם בכלל.הם אמנם פסלו לי מודעות אבל שלחתי חדשות עם ניסוח שונה (שגם הם נפסלו). פתאום הם שולחים לי מייל שהם פסלו לי את כל החשבון.

    בינתיים שלחתי להם מייל ובו הסברתי להם שמדובר בחוסר הבנה וששלחתי את המודעות החדשות דווקא על מנת לנסות ולעמוד בתנאים שלהם. עוד לא קיבלתי תשובה.

    מה אני יכול לעשות בנידון? אני ממש לא יודע…

    למישהו זה קרה ויכול לתת לי עיצה איך ניתן בכל זאת "לחזור למשחק"?

     

    תודה לכל העונים

  7. YISRAEL .H   26 באוגוסט 2008 בשעה 9:32
    (#)

    שלום

    לגבי ה-TID

    תוכלו לומר לי האם סודר ותגיבו

    • אנונימי   26 באוגוסט 2008 בשעה 15:54
      (#)

      לא זה לא סודר

       

      תיקח את אחד הHOP לינקים ששמת באתר ותבדוק אם משהו מוזר

       

       כי כל אחד יכול לראות את הקישור הזה

      וזה שילוב של משתמש וסיסמא זה מסוכן

       

       

      אז תשנה מיד את הקישורים ותחליף סיסמא

       למרות שמאחר ולא הרווחת כלום אין סכנה גדולה מידי

      • y.h   27 באוגוסט 2008 בשעה 14:59
        (#)

        ביטלתי את הקישור של TDI

        עכשיו אך עושים את זה נכון תודה למשיב ולאנונימי שהזהיר אותי

        אגב אם אפשר לכתוב הסבר מפורט

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!