איך זה שקידום אתרים של שנת 1997 באלטה ויסטה עדיין עובד

אני אתחיל את הפוסט כך…

אין לי מושג איך להתחיל. יצאתי קצת מהקצב של הכתיבה וגם קצת הרשתי לעצמי להתחפשן קצת בעבודה בכמה ימים האחרונים. זה דינה של נפילת מתח.

דברים כאלה קורים תמיד. לפעמים צריך להיאבק במנטליות שלנו וביצרים שלנו ולעבוד גם כשאין חשק. בכל מקרה, את הפוסט הזה אני מכריח את עצמי לכתוב כי צריך לחזור לשגרה. מאחר ואין לי כל כך נושא לכתוב עליו, אז אני פשוט אתייחס למשהו שהצחיק אותי…

מקווה ששבוע הבא, כבר יחזור הנושאים לפוסטים ואפשר יהיה להמשיך בעסק השקוף (כן אני עוד חולם לסיים אותו).

קידום אתרים ב-2 שקל

אז מיד עם תום הכנס, אני ערכתי סקר שביעות רצון. לשמחתי (ולא כל כך להפתעתי :) ), את כמות האנשים הלא מרוצים, ניתן לספור על 2 ידיים.

מה שכן, גם כאלה שהיו מרוצים לפעמים הביאו לי ביקורות בונות…

אחת הביקורות הבונות היותר פופולאריות שקיבלתי (וגם, היא לא הייתה כזו פופולארית) זה על שיטת ה-SEO שלי שהסברתי וכמוכן על הקייס סטאדי קידום אתרים של שני. הטענות שהיו הם שמה שהצגנו עבד בשנת 97 ולא עובד עכשיו. שהשיטות קידום אתרים שלי מיושנות וכו…

יודעים מה?

מבחינתי להשתמש בקידום של שנת 94. דווקא הייתה אחלה שנה. מונדיאל בארה"ב, מה רע? הדבר היחיד שמעניין אותי, זה האם השיטות הללו עובדות לי או לא? זה הפרמטר היחיד שמעניין אותי. כל השאר לא מעניין.

זה תמצית עיסוקי בתור אפיליאייט, לעשות את מה שעובד.

ואילו לנתח מאיזה שנה זה? את זה אני משאיר להיסטוריונים ולספקולנטים…

השיטת קידום שלי פשוטה ועובדת. אני שולח לינקים רלוונטיים. אם זה לא מקדם את האתר, אני שולח עוד לינקים רלוונטיים. ואם האתר עדיין מתקדם, אני שולח עוד הרבה לינקים רלוונטיים ומחזק את הלינקים הרלוונטיים בלינקים ספאמיים לא רלוונטיים. זה הכל…

ב-3 שורות, סיכמתי הכל!

מה זה לינק רלוונטי? לינק מעמוד שיש בו פיסת תוכן כלשהי שקשורה במישרין או בעקיפין לנושא שלי. מאמרים, בלוגים, וכו…

נ.ב.מוקדם… זה עובד גם על מילים תחרותיות מאוד.

המלחמה האמיתי של גוגל

אבל הבעיה מתחילה ממקום אחר. הבעיה מתחילה מגוגל שאין לה אינטרס להציג את זה כאילו פיצחו לה את האלגוריתם. והיא לא יכול לנצח את מקדמי האתרים, אז מה גוגל עושים? גוגל מנצחים במלחמה הפסיכולוגית.

מהצד השני, אתרים שכל הזמן מלקקים לגוגל את התחת כמו SeoMOZ באים ומזיינים את המוח עם כל מיני גראפים לא רלוונטיים. עם שטיפות מוח ושטיפת מידע. מדברים איתי על Social Signals, שיכול להיות הם פועלים, אבל זה לא מעניין כי לינקים זה עדיין הפרמטר החשוב. מדברים איתי על UXI אבל מי שלא עשה את זה עד עכשיו גם כך הפסיד כסף, אז זה בכעה שלו.

בשורה התחתונה, קידום אתרים נכון להיום זה משחק של לינקים שמקשרים לאתר שלך ולינקים שמקשרים לעמודים שמקשרים אליך. זה הכל. אתם צריכים ללמוד איך להוציא כאלה בכמויות, או למצוא אנשים שיוציאו לכם בכמויות…

כמו שסיפרתי בכנס, אני בחנתי 48 חברות בניית לינקים, רובן מהודו. בסופו של דבר מצאתי 2 חברות שעושות לי את העבודה.

ותקראו לי פיג'מה מודל 97, מעניין לי את התחת. לכו תקראו SEOMOZ ותלקקו לגוגל. דווקא יהיה מגניב, הם יושבים ליד הבית שלי. תבואו להביא כיף בדרך.

וכשאני חושב על זה…

כל דבר שאתם הופכים אותו למסובך ולמורכב, זה רק עונש לעצמכם. אותו הדבר בכל תחום שתצטרכו לעסוק בו:

  • SEO
  • PPC
  • Media Buying
  • Conversion Rate Optimization

כל הדברים האלה הם פשוטים ביסודם. אין מה לשבור את הראש. מי שמנפח את זה, זה אנשי המקצוע שרוצים לתת משמעות למקצוע שלהם.

מי שחושב שמה שהוא שמע על SEO זה פשוט מידי ואין מצב שזה יביא כסף, לכו תציירו גראפים בטכניון.

פשוט המשפט הזה, של זה פשוט מידי… זה לא יכול להיות שזה כל כך פשוט… כבר מצחיק אותי.

שיהיה לכם שבת שלום, ואני לא באמת עצבני. בכוונה בחרתי בנימה הזו של הפוסט. לא באמת מפריע לי ש-4 אנשים חושבים שזה חומר בסיסי מידי. בסופו של דבר אני עושה מזה כסף, ומי שהקשיב לי יעשה מזה כסף.

זו השורה התחתונה…

שבת שלום!

נ.ב. מי שחושב שהכל ורוד ותמיד מצליח לי, סתם דוגמא להמחשה מהשבוע… מצאתי קופירייטר שחשבתי שהוא טוב, והוא הביא חרא של Sales Letter למוצר שאני מעלה. זה עלה $300. כשכבר חשבתי שבזבזתי את ה-$300, משום מה החלטתי לבדוק האם הוא העתיק משהו. אז העברתי Copyscape את ה-Sales letter וגיליתי ש-86% ממנו מקורי, עם זאת הוא העתיק במדוייק 2 פסקאות ממתחרה. כך שבסוף עשיתי Dispute.

נ.ב.2. הזמן שבזבזתי הרבה יותר יקר…

נ.ב.3. מי בא לאפיליאייט סאמיט בניו יורק?

34 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אדי זבלונוב   29 ביולי 2011 בשעה 15:42
    (#)

    כיף לראות פוסטים ממך יגאל.
    הרבה אנשים חושבים שהם צריכים לקבל את הכל תמורת 397 שקלים שהם שילמו, את האמת בינינו, החומר שהועבר בהרצאות שווה הרבה הרבה יותר. אנשים מרוב המידע שרץ עכשיו באינטרנט מבולבלים לא יודעים במה להתחיל. האם ב-SEO האם ב-PPC האם לאסוף נתונים ואז בעתיד לעשות EMAIL MARKETING ועוד שיטות כאלה ואחרות. כמו שבקבוצה מישהו רצה לקבל קייס סטיידי שמראה מה עושים בכל צעד עד שמקבלים מכירה. ואני הצאתי לו שיפסיק לחפש ופשוט יעשה ויתקן בדרך אבל אנשים רוצים את הדרך הקלה. וזה מה שבאמת מעצבן. אני בחיים לא יבין את האנשים שלא היו מרוצים מהכנס. שילמתם עשרית מחיר מכנסים דומים וקיבלתם פי 10 מידע ועוד הם לא מרוצים?
    יגאל, אני מקווה מאוד שאתה לא מתייחס אליהם יותר מידי , הכנס עבר מעולה. ותמיד יהיו אנשים שלא מרוצים כי ככה הם בחייהם ואז הם מתלוננים למה הם לא מרוצים מהחיים שלהם.
    אני אישית מאז הכנס שלך כבר העלאתי 2 אתרי אפליאייט משהו שעד עכשיו לא עשיתי ואני כבר קורא את הבלוג שלך כבר שנתיים +.
    הדבר הכי חשוב שלמדתי זה לעשות , לא לחכות. אני מקווה שבקרוב אני אעלה עוד אתרים יש לי כרגע בעיה כספית שמגבילה אותי ברגע שזה יעבור אני מתמקד בעסק.

    תודה לך יגאל על הנתינה העצומה שאתה נותן לאנשים כמוני שפשוט חולמים לצאת לדרך יותר טובה מאשר להיות שכיר ורוצים קצת חופש כלכלי. באמת שאתה נותן מעל ומעבר וגם ללא תמורה. אין מילים לתאר את ההשראה שאתה נותן לאנשים. שאפו.

    • ירוק עולה   30 ביולי 2011 בשעה 16:02
      (#)

      אח שלי, אני לא ביקשתי דוגמה לקייס סטאדי בשביל לחפש את הדרך הקלה, תאמין לי שאין לי בעייה להתלכלך ולעבוד קשה וכבר עשיתי כמה דברים בחיים בכלל ובאינטרנט בפרט… אבל בנוגע להקמת אתרים מהסוג הזה ובעיקר בקידומם לא יצא לי להתעסק ורציתי לסדר את הבלאגן בראש. אז אל תתעצבן :-)

      והכנס היה תענוג !!! נגע בכל מה שמעניין היום ונתן דחיפה אדירה ללא מעט אנשים.
      יגאל בחייאת יגאל, אל תגנוז את הרעיון לעשות כנס דומה ב – 2012, מה שאמרת שהרף גבוה מידי זה לא נכון, יש עוד כל כך הרבה ישראלים מצליחים בתעשיית האינטרנט והטכנולוגיה וכל כך הרבה דברים שונים שאפשר לגעת בהם. רק בנוגע לפיתוח אפליקציות אייפון ולשיווק בסלולרי אפשר להעביר 2-3 הרצאות.
      בכל מקרה תודה.

  2. דרור   29 ביולי 2011 בשעה 15:56
    (#)

    יגאל, מה שנכון נכון.

    הבעיה בתחום הזה, שכל המוצרים החדשים שיוצאים, מתבססים על משהו "חדש". משהו שעוד לא ראינו. משהו שכביכול עובד היום כשכל שאר הדברים כבר לא רלוונטיים ולא עובדים.

    גם אני סבלתי מהבעיה הזאת והמחשבה של "זה לא יכול להיות כזה פשוט" הייתה תקועה לי בראש הרבה זמן עד שאיכשהו הצלחתי להיפטר ממנה ולהתחיל לבדוק לבד מה עובד ומה לא.

    אחת הבדיקות שעשיתי הייתה לקדם אתר בעזרת מאמרים לא רלוונטיים בשיט לנושא של אותו אתר ולהשתמש רק ברשת בלוגים והפצת מאמרים אחת. תוך חודש ממקום 15 האתר עלה למקום 3 ואחרי עוד חודש הוא ישב כבר במקום הראשון ונמצא שם חצי שנה כבר.

    יש הרבה "חוקים" שמסתובבים ברשת בכל מה שקשור ל SEO אבל בתכלס, את "החוקים" צריך לכתוב בעצמך לפי מה שאתה עושה ומה שאתה בודק ומה שאתה יודע שעובד.

  3. אופיר ס   29 ביולי 2011 בשעה 15:57
    (#)

    אח יקר, אי אפשר לרצות את כל העולם, אנשים (ובעיקר ישראלים) מצפים שתמורת 397 שח ימקמו אותם במקום ראשון בגוגל על המילה facebook, אז עצם זה שיש רק בודדים שהתלוננו, רק מעידה על ההצלחה שלך והאיכות של ההרצאות המדוברות :)

    אני נהניתי מאוד ובתור מישהו שנמצא בתחום קצת יותר מיומיים, אני יכול לתמוך מקצועית במה שנאמר. כל הכבוד.

    אופיר

    נ.ב – אחחח שנת 94, רובן עטר, ברקו, קנדאורוב… איזו שנה מתוקה!!

  4. טוליק   29 ביולי 2011 בשעה 15:58
    (#)

    אחלה פוסט תמשיך בקצב הזה :] אנשים תמיד יהיו סקפטים זה הטבע שלנו, ומי שלא יזיז את התחת שלו ויתחיל לעבוד, כנראה ימשיך לקראו ולקנות קורסים עוד כמה שנים טובות..

    אני עד הכנס שלך היתי עם 4 אתרי אפילייט שקדמתי רק אבל רק עם לינקים בלי שום פרמטרים ובלי שום חרטא של Social וכל הדברים שמדברים עליהם, 4 אתרים פשוטים עם 20 עמודי תוכן, עמודי צור קשר וכל מה שצריך ב FOOTER (או MENU) וזהו.

    האתרים שלי יושבים יפה בטופ 10 של גוגל לאט לאט מגיעים ל #1

    אז מה שרציתי להגיד, שאחרי הכנס שלך והבית חרושת לאתרי אפייליט, הצלחתי להרים עוד 13 אתרים דומים תוך פחות משבוע, עם תוכן איכותי ומקורי. וכל זה עלה לי 600$ . ואני בטוח שמתוך כל ה 13 אחד או שניים יצליחו וירוויחו לי הרבה יותר כסף :)

    • מורן   30 ביולי 2011 בשעה 12:03
      (#)

      רק 600 דולר? איך כמה אתה משלם למאמר? כמה מאמרים באתר?

      • טוליק   31 ביולי 2011 בשעה 15:17
        (#)

        מצאתי אחלה חברה ב ELANCE מ INDIA שכותבים לי מאמרים ברמה די טובה , יוצא לי סביבות ה 2.5$ למאמר

        כל אתר מכיל לי בין 3-5 מאמרים + כל הדפים של צור קשר, אודות וכו'.

        מהבדיקה של היום, 3 מתוך 13 אתרים החדשים יושבים בטופ 10 בלי שום קידום. כן כן אפילו בלי backlink אחד לאתר .

  5. of   29 ביולי 2011 בשעה 16:08
    (#)

    פיג'מיסט יקר, תוכל לומר לי איפה אני מוצא את ההרצאה שלך מהקאמפוויז'ן ?

    שמח שחזרת לכתוב

  6. נדב   29 ביולי 2011 בשעה 16:37
    (#)

    וואו, אני חשבתי שאני היחיד שעוד משתמש בשיטת "לינקים, לינקים ועוד לינקים". מסתבר שיש לי תחרות פה.

    ד"א: כל מי שלא מאמין שהשיטה עובדת על מילים תחרותיות יכול לבקש ממני נתוני טראפיק על מילות ביטוח שפרסמתי לפני כמה שנים. גם אחרי שהפסקתי, התנועה עדיין מגיעה מדי פעם.

    nadavs

  7. רוברט צימרמן   29 ביולי 2011 בשעה 18:18
    • יגאל   29 ביולי 2011 בשעה 23:48
      (#)

      נראה לי שזה User Experience Interface
      אבל אני לא סגור על זה

  8. יונתן דונסקי   29 ביולי 2011 בשעה 21:36
    (#)

    חברים יקרים, אני שילמתי 1000 יורו להגיע לכנס (שני כרטיסי טיסה) והיה שווה כל יורו.

    397 שקל זה מחיר נמוך למה שאני למדתי בכנס. הכיף הגדול שלי היה להפגש עם משווק מתחיל לשיחה כמה ימים אחר כך ולשמוע שהוא התחיל לעבוד.

    הלינקים כיום עדיין עובדים. אין לי מושג מה עבד ב 97' או ב 94'. היום זה עובד.

    • אדי זבלונוב   30 ביולי 2011 בשעה 2:08
      (#)

      גם לך מגיע המון תודות יונתן , תודה שחלקת איתנו את השקפת עולמך לגבי שיווק באינטרנט.
      פקחת את עיניי.
      תודה

  9. שגיא סוחומון   30 ביולי 2011 בשעה 11:49
    (#)

    מסכים איתך לגמרי, היסודות של הקידום האורגני לא השתנו. לי זה עובד כל פעם מחדש.

  10. בובי   30 ביולי 2011 בשעה 12:00
    (#)

    היי יגאל,
    אני מסכים איתך ב 100%, גם לי בניית קישורים פשוט מוכיחה את עצמה וחשוב לציין שלא רק בגוגל.

    שאלה: ציינת פה (וגם בכנס) שאתה עובד עם חברות בניית קישורים לאתרים שאתה בונה על בסיס חודשי, אותי מעניין לשמוע מה התקציב פר אתר שאתה מקציב לקישורים שהחברות בונות לך – והאם יש תחזוק שוטף של בניית קישורים?

    תודה.

  11. מורן   30 ביולי 2011 בשעה 12:01
    (#)

    "אם זה לא יהיה פשוט- פשוט זה לא יהיה"

  12. benjamin coloto   30 ביולי 2011 בשעה 12:04
    (#)

    זה נכון שהלינקים הם הכי חשובים אבל….(אבל גדול)…. יש עדיין שיטה נכונה איך לעבוד עם הלינקים הנכנסים… צריך לפעול חכם כי גוגל עדיין נותנים פנדלים למי שעולה ברשימה ויוצר חשד מסויים.
    גוגל בתכלס אומרים לנו, אתה רוצה לקדם את האתר שלך ע"י לינקים? סבבה! אין בעיה! הוא יתקדם, אבל האם זה יהיה לך שווה להוציא סכום כזה של כסף על מילה כזו? האם זה שווה מקום ראשון ביחס לתחרותיות שיש על המילה? תוציא כסף על לינקים זה בסדר אבל אולי תצטרך לשפוך פה המון כסף, וכמובן לא לגרום לנו לחשוב שאתה עושה ספאם ואז נבעט לך בתחת אחורה. אז תעשה חישוב אם כדאי לך להוציא את הסכום המתבקש כדי לתפוס מיקום במילה…

    אני אומר ש.. בטח משתלם! ברגע שיודעים איך לעשות את זה ולא קופצים על פרסומים של הודים שישלחו לנו 1000 לינקים עם PR גבוה בחמש דולר, אלוהים יודע מאיפה הם מוצאים את הלינקים האלו אבל הם לא טובים, הם מלוכלכים בדיוק כמו התחתית של הגנגס, אולי משם הם הביאו אותם!

  13. שחר   30 ביולי 2011 בשעה 15:16
    (#)

    אני גם לא מרוצה מהכנס !

    באתי שילמתי, ישבתי יומיים ושמעתי הכל הכל וכלום לא קרה.
    חזרתי הביתה, בדקתי את המיקומים של האתרים שלי ונאדה
    יומיים !! הייתי בכנס והם לא התקדמו.

    ואני גם לא מרוצה מזה שאם אתה יושב בשורה ראשונה או רחוק מהכניסה
    יוצא שבסוף אתה האחרון בתור לבפלות. יש refund ? לפחות על שווי הבפלות ?

    אם היה אפשר להתפרנס בתור מבאס מקצועי
    יש אנשים רבים במדינה שהיו הופכים למיליונרים בן לילה…

  14. אני   30 ביולי 2011 בשעה 16:42
    (#)

    היי
    לגבי ההרצאה של ה seo לא נעים אבל היא אכן הייתה בסיסית ולא סיפרה כלום רלוונטי.
    ליגאל:
    תשמע לניסיון אמיתי אכן שיטות הקישורים יעבדו לך וגם בתחומים תחרותיים אבל לא לאורך זמן ואת זה אתה תגלה. לא תצליח למור על מקום גבוה במונח בינוני עד קשה בצורה הזאת. ואני אפילו ינבה לך את העתיד ואתר שאתה משקיע בוא בתחום תחרותי יום אחד יעוף לך.
    בהתלחה :)

  15. לומד להרוויח כסף באינטרנט   30 ביולי 2011 בשעה 19:47
    (#)

    אני אוהב את הדברים הפשוטים

    לדאוג לקישורים נכנסים
    (וכמובן להקים את האתרים)

    מניסיוני הדל… זה מה שעובד.
    ומניסיונך הרב שמח שזאת גם דעתך
    :)

  16. עידו   30 ביולי 2011 בשעה 20:25
    (#)

    צריך לעשות הפרדה בין מי שבונה עסק אמיתי או מקדם עסק אמיתי לבין מי שהוא אפיליאט ומזרים תנועה לעסקים / מוצרים שבונה רשת של אתרים להזרמת לידים / מכירות.

    לאפיליאט, קל יחסית כי סיכוניו קטנים, עוד אתר נפל, עוד אתר קיבל עונש, האקונט ב- MCC נפסל לא קרה כלום, עוד תבנית וורדפרס, קצת פרילנסרים ואולי נקום מחדש.
    מרווח הטעות הוא גדול והסיכון קטן מאד יחסית.

    עסק אמיתי לא יכול לאפשר לעצמו לרכוש קישורים מחשידים ושאחרים יפנו אליהם. פשוט לא יכול לקחת את זה על עצמו.

    בנושא ה- SEO, כבר רואים היום שטכניקות שעבדו בעבר לא עובדות היום.
    שוב השאלה היא מה בונים? האם בונים מיני סייט להזרמת תנועה כדי לקצור פירות היום? וש"אחרי המבול"? או שבונים עסק אמיתי.

    אם הייתי צריך לבנות עסק אמיתי בחו"ל היום השימוש שלי בהודים ליצירת "קישורים איכותיים" היה נמוך מאד וכל האסטרטגיה היתה אחרת לגמרי וזאת כמובן בראיה לאן פניו של גוגל מחר.

  17. מרטין   30 ביולי 2011 בשעה 21:24
    (#)

    יגאל, אתה מדהים, זה בדיוק מה שאני תמיד אומר לאנשים: "זה כל כך פשוט" למה לסבך את זה? ועובדה הם כולם ממשיכים. מסכים איתך במאה אחוז. פוסט צודק ואמיתי תמשיך ככה.

  18. אופיר   30 ביולי 2011 בשעה 21:48
    (#)

    אני כתבתי שההרצאה על SEO התאימה לאלטה ויסטה של שנת 97 ,
    בגלל שלא היה שם כל חידוש \ עניין .

    המטרה להביא בהרצאה ידע רלוונטי מזווית מעניינת \ חדשה , ולא היה דבר כזה בהרצאה הנ"ל , הכנס היה מצויין , אבל תמיד יש מקום לביקורת בונה , ומשם הדברים הגיעו – no hard feelings .

    • הישראלים האלה   31 ביולי 2011 בשעה 23:54
      (#)

      אופיר, התגובה שלך כל כך מטופשת ושל נוב (NOOB),
      ורואים שאתה לא מבין כל כך באפילייטינג – no hard feelings

      מה שחבל לי, זה שיגאל מתייחס ברצינות לתגובות של פשוטי העם, וזועם עליהם ועל בורותם.

      מי שרוצה ללמוד באמת לא נותן טיפים, אלא מקשיב ומתבונן בלי לפספס פיסת מידע אחת.

  19. מוטי   30 ביולי 2011 בשעה 21:59
    (#)

    אני מסכים איתך, קישורים זה הפרמטר הכי חשוב שיש + לדעתי גם האופטימיזציה של האתר זה חלק די חשוב.

  20. MOTMAG   30 ביולי 2011 בשעה 23:18
    (#)

    יגאל שלום

    אני הייתי בכנס ונהנתי מאוד מי שלא בעיה שלו

    יגאל עכשיו שהכנס ניגמר הגיע הזמן באמת לחזור לעסק השקוף….הרבה אנשים מצפים לזה ואני אחד מהם
    אתה בן אדם שעומד במילה שלו….סומכים עליך

  21. אייל ליבנה   31 ביולי 2011 בשעה 3:24
    (#)

    סוס מנצח לא מחליפים, נקודה. :)

  22. אבי   31 ביולי 2011 בשעה 12:35
    (#)

    נראה לי שזה הרבה יותר פשוט. תייצר תוכן איכותי והקישורים כבר יבואו אליך…

    • הישראלים האלה   31 ביולי 2011 בשעה 23:57
      (#)

      אבי, לאיזה תוכן איכותי התכוונת?
      לתוכן שאיתו אתה מספם ליגאל את האתר בשביל קישור מסכן לאתר המסכן שלך?

      • אבי   1 באוגוסט 2011 בשעה 22:38
        (#)

        לתוכן שיש רק ל 20% מהאתרים ברשת. אבל זה לא בסקופ שלך, אז אל תתאמץ…

      • אבי   1 באוגוסט 2011 בשעה 23:52
        (#)

        עוד כמה מילים למבקר ה"גאון" אם הוצאת לינק ביוזמתך מהאתר שלך לעמוד כלשהו באתר כלשהו. סביר להניח שהתוכן של העמוד רלוונטי מספיק ואיכותי מספיק לדעתך כדי להוסיף לו לינק ביוזמתך ובחינם ובלי החלפות. ככה אתה נותן לגולשים שלך עוד מידע רלוונטי וערך מוסף. אם אתה מבקש מאתר כלשהו לעשות לינק לעמוד שלך בתמורה כשלהיא תשלום, החלפה או שימוש בתוכנת השתלת לינקים… אז זה כנראה לא איכותי אלא נועם לקידום האתר שלך בלבד. יותר גבוה בתוצאות יותר מבקרים יותר מכירות. וכשגוגל יקבלו שכל הם יעסיקו אנשים שיבדקו לפחות את 10 התוצאות הראשונות בכל מילת מפתח (פופולארית לפחות) ואז האתר שלך ימצא את מקומו הראוי בפח האשפה.

  23. Doc   1 באוגוסט 2011 בשעה 1:42
    (#)

    יגאל מסכים איתך לגמרי. רק לאחרונה הבנתי את הכוח של בנית קישורים מסיבית שכזאת. ואיך הדירוג טס. עד עכשיו הכל היה לאט ותמיד חיפשתי בלוגים טובים לפרסם בהם מאמרים מקוריים ויקרים שעלו לי. אומנם אני עדין עושה גם את זה. כדי לקבל אחלה קישורים מבלוגים רווחים. אבל השקעה מזערית יותר מקדמת לי את האתר הרבה יותר טוב. שילוב של גם וגם תמיד טוב לאתר.

    ואני אשמח לשתף אותך בשירות כזה שאני משתמש בעלות של $33 ועוד אתר מאוד זול ומעולה של Press Release אם תסכים לשתף אותי בשירותים של הבנית קישורים שהזכרת.

    אגב את האתר של הPR אשמח שלא יעבור הלאה לאף גורם…זה GOLDEN SITE בעיני. למרות שעוד לא יצא לי לרדת לעומק ולבדוק אם אפשר ליצור ממנו הכנסה באופן קבוע.

    את המייל שלך יש לי :) אשמח לשמוע ממך…

  24. רוני   2 באוגוסט 2011 בשעה 18:52
    (#)

    אחלה פוסט. תודה יגאל.
    לגבי בניית לינקים מאסיבית: איך אתה מוצא מקומות לפרסם בהם לינקים רלוונטיים?
    (חוץ מפרסום מאמרים מקוריים בספריות מאמרים – שיטה בה גם אני משתמש)

    תודה!

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!