אדוורדס או קליקבנק, מי אשם?!?!

כל השומחים לאיד, יש לי בסורה משמחת בשבילכם! מתחילת חודש מאי, אני נמצא במשבר! כמו כמו שדיווחתי בדיווח הרווחים של חודש אפריל, בדומה לתחילת חודש מרץ, אני חווה ירידה עצומה של כ-50%-75% ברווחים. אני עוד לא יודע מה הבעיה, אבל יש לי כמה כיוונים. בגדול, מה שמפריע לי, שזו אפיזודה חוזרת של תחילת חודש, וזה קורה כבר פעם שנייה ברציפות.

סתם בשביל להבהיר את המצב העגום. בשעה הנוכחית, לפני שבוע בדיוק, היה לי 8 מכירות יותר מאשר עכשיו! לפני שבועיים בדיוק, היה לי 9 מכירות יותר מאשר עכשיו!

תיאורית קונספירציה א': קליקבנק משלימים הכנסות!

הסיבה הראשונה שאני יכול לחשוב עליה שזה קורה, מתייחסת לעובדת גניבת העמלות בקליקבנק, אשר פרטתי עליה אתמול. תיאורית הקונספירציה שלי אומרת, שקליקבנק לא עמדו במטרות אשר הציבו לעצמם לחודש אפריל. ועכשיו זה הזמן להשלמת הכנסה! למען האמת, אני לא מאמין שזה קורה, אבל יכול להיות בגלל שיש לקליקבנק בעיה כלשהי בשרת, או במנגנון הסליקה של הכרטיס אשראי.

את תיאורית הקונספירציה הקודמת, אני לא יכול לבדוק, אבל יש לי עוד תיאורית קונפירציה, שאותה אני דווקא כן מתכנן לבדוק. בעיקרון, אם הייתי קליקבנק, והייתי רוצה לגנוב עמלות, לא הייתי עושה את זה למשתמשים חדשים, מאחר והמטרה שלי היא למשוך כמה שיותר משתמשים. לעומת זאת, משתמשים ותיקים, שמצליחים להרוויח סכומים נכדים לא יפרשו מקליקבנק. כי קליקבנק משלמים המון, אז להם, כן ניתן לגלח עמלות פה ושם, ועוד קצת פה ושם. מה שאני אנסה לעשות זה לפתוח חשבון חדש, ולנסות להשתמש בהופלינק שלו. או שמא, לכתוב ב-PHP סקריפט אשר כל פעם יספק הופלינק אחר, וכך ניתן יהיה להשוות ראש בראש.

תיאורית קונספירציה ב': יש עדכון Quality Score בכל תחילת חודש

התיאוריה הזו, נראת לי הרבה יותר הגיונית, מאחר ובחודש הקודם, כאשר שיפרתי את המיקומים שלי, חזרו לי המכירות!

התיאוריה שלי אומרת, שבכל תחילת חודש, גוגל רצים לסרוק את כל המפרסמים, ולעדכן את ה-Quality Score בקמפיינים שלהם. אני יוצא מתוך נקודת הנחה זו, מהסיבה שכמו בחודש הקודם, גם החודש, בתחילת החודש, קיבלתי ירידה פתאומית בכל מיקומי ההודעות שלי. ה-Quality Score אשר מוצג לי, הוא עדיין Great! אך לפי דעתי, זה מדד מוגבל, מאחר ומה עושים עם שני משתמשים בעלי Quality Score שהוא Great? את מי מציגים ראשון?

עכשיו אני הולך לחדר כושר, ואחרי זה פיינאל-פור, אבל אני כבר רואה את זה, מצפה לי לילה ארוך של אופטימזציות! כמו שכבר אמרתי, בחודש הקודם זה פתר לי את הבעייה, אני רוצה מאוד לקוות שגם החודש הבעיה תיפתר, ורצוי כמה שיותר מהר, כי הזמן רץ, ויש מיליון שקל להרוויח!

8 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אבי   5 במאי 2008 בשעה 17:45
    (#)

    או, שהמשתמשים באותם מילות המפתח שלך בדקו מה קורה והעלו קצת את המחיר. וגוגל כמובן קפץ על המציאה…

    • המיליונר בפיגמה   6 במאי 2008 בשעה 1:14
      (#)

      מצד אחד זה נכון, כי המיקומים שלי ירדו, מצד שני, אני עדיין מקבל המון תנועה שלא מתקנברטת. קשה לי להאמין שמיקום מודעה של 6 במקום 3 עושה כזה הבדל רציני ביחד ההמרה…

      זה עוד בבדיקה…

  2. אנונימי   5 במאי 2008 בשעה 21:35
    (#)

    בסורה -> בשורה

  3. megimix   11 במאי 2008 בשעה 23:54
    (#)

    אחי יש לך ים בלגן בסידור של הבלוג….

    אני ישלח לך סקרינשוט (אין לי מאייל שלך) בשביל שתבין כמה בלגן יש בסידור של הפוסטים…

    אני אפילו לא מצליח לדעת מהוא הפוסט האחרון שפורסם…

     

    בבקשה תתקן את זה כי יש לך בלוג ממש ממש מעניין!!! 

  4. אנונימי   24 במאי 2008 בשעה 13:00
    (#)

    אני לא מרגיש בלגאן/בעיה.

     

    היה נחמד אם הינו מקבלים אלרט למייל כשיש תגובה להודעה – אבל יש לך מליון להרוויח :)  

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!