הסטארטאפים הישראלים שהולכים לכבוש את עולם השיווק באינטרנט

כיוצא ממרם, הרבה מחבריי בחרו להקים סטארט-אפ בתקופה כזו או אחרת אחרי הצבא. אחת התופעות הבולטות בה סטארטפיסטים ישראלים נתקלים כשהם יוצאים עם הסטארטאפ שלהם לעולם הגדול (עמק הסיליקון) היא האמרה שישראלים מצויינים בטכנולוגיה, אבל לא יודעים לשווק. יצא לך לשמוע את זה פעם? האם זה הולך להשתנות?

כשהייתי ילד, בעוד חבריי העריצו את אבי נמני לי יצא להעריץ את ביל גייטס (טוב נו… גם את רובן עטר). אחד הציטוטים היותר זכורים לי מביל גייטס הוא "Technology is the solution". אני לא זוכר למה, מתי ובאיזה הקשר הוא אמר את זה. אבל זה משפט שהולך איתי הרבה…

מאז שנכנסתי לתחום של השיווק באינטרנט, קצת שכחתי את האמרה הזו. התנתקתי מהטכנולוגיה לחלוטין. אולי שירות של 3.5 שנים בתפקידי מחשוב הוציא ממני את המיץ. אני לא יודע…

בכל מקרה, בכמה חודשים האחרונים הכל מתחיל לחזור אליי. אני חוזר למקום אליו נכנסתי בגיל 12. אני חוזר להיות שגריר של הטכנולוגיה. אפילו התחלתי לשלב בין שיווק באינטרנט לטכנולוגיות (משהו שלא עשיתי בכל ה-4 שנים האלה). היום אני שוב חי, נושם ומאמין ש-"Technology is solution".

בפוסט הזה, אני רוצה לסקור 3 סטארטאפים ישראלים שהולכים לדעתי לשנות את עולם השיווק באינטרנט (חלק משנים כבר עכשיו):

כל השירותים תחת קורת גג אחת

סרבולה

סרבולה

הסטארטאפ הראשון עוסק בשירותי קידום אתרים למקדמי אתרים. מה שמעניין אצל מקדמי אתרים הוא שקידום אתרים הוא אף פעם לא המיין ביזנס אלא רק משהו נלווה. הקידום אתרים הוא אף פעם לא הנקודת מינוף העסקית העיקרית.

לדוגמא, במידה ואתה Agency של קידום אתרים, העסק שלך הוא לא לקדם אתרים. מה שמביא לך את הכסף זה לא לקדם את האתרים אלא לגייס את הלקוחות. הפעילות העיקרית היא הבאת לקוחות חדשים. אני יודע שזה פרדוקס, אבל זו האמת. ההבדל בין חברות קידום אתרים גדולות לקטנות הוא (לצערינו) לא טיב העבודה שלהם, אלא היכולת של כל אחת מהן לגייס לקוחות.

אותו הדבר נכון אם אנחנו אפיליאייטס. אם המודל העסקי שלנו לא מתבסס על כמות אתרים שאנחנו מקדמים, אלא על מספר מועט של אתרים, אז העסק שלנו הוא לא קידום אתרים אלא תחזוק האתרים…

וכאן מגיע הסטארטאפ הראשון שהולך לשנות את עולם הקידום אתרים. אתם בטח מכירים את הבחור… אני מדבר על Servula, הסטארטאפ של מיודעינו פבל ישראלסקי.

מה שפבל מציע זה שירותים למקדמי אתרים… (גאוני נכון…)

ה-Benefit הגדול של Servula הוא שהם חוסכים זמן על הרבה פעולות סזיפיות. תחשבו לעצמכם כמה זמן אתם מבזבזים על חיפוש פרילנסר, סינון, התנהלות מולו, בדיקת העבודה, תשלום, מחלות חגים הודיים מומצאים, הריונות פעם ב-3 חודשים, וכו…

Servula בא לפתור את כל זה בכך שהם מאגדים תחתם הרבה פרילנסרים ויודעים בדיוק מה כל אחד שווה ובמה כל אחד טוב. אתם, בתור לקוח הקצה, עובדים מולם ולא מול הפרילנסרים. הם דואגים לכל השאר.

והחלק הטוב באמת הוא, שלא רק שהם מספקים לכם את העבודה שביקשתם, הם גם עושים QA לעבודה בשביל לשמר את האיכות הגבוה של השירות. במידה והאיכות לא טובה, זה חוזר לפרילנסר אחר. אתם מקבלים בסופו של דבר עבודה מוגמרת באיכות גבוהה.

זה יתרון עצום! זה חוסך המון זמן! מדובר צפה בימים שלמים…

נכון לעכשיו, השירותים שפבל מציע הם:

  1. כתיבת תוכן סופר איכותי
  2. Yahoo Answers posting
  3. Blog/forums commenting
  4. הפצת מאמרים
  5. תרגום מכל שפה לכל שפה
  6. הפצה באינדקסים
  7. Social Bookmarking

יש להם גם 2 שירותי פרימיום:

  1. ניהול ותחזוקת עובד
  2. ניהול ותחזוקת רשת

סרבולה במספרים:

  • הם צוות של 4 עובדים
  • שמספק 10 שירותים
  • ל-40 לקוחות בטא
  • באמצעות 307 ספקים
  • ב-2 שפות
  • תחת קורת גג אחת

הדבר הגדול באמת בסטארטאפ של פבל הוא לדעתי היום בו הוא יפתח API לעולם. ברגע שיהיה לו API, הדרך לקידום אתרים "White Hat" אוטומטי סלולה…

פבל הגאנגסטר.

פבל הגאנגסטר. כל הפוסט נכתב בשביל שאני יוכל לשים את התמונה הזאת בבלוג. מבינים למה הוא מצליח?

כל הבקרה במקום אחד

Zefo

Zefo

אם הסטארטאפ של פבל מתמקד ב-Offsite SEO אז Zefo, הסטארטאפ של ניר אדר שמיש מאוד לתחזוק האתר עצמו וניהול כל העניינים המעצבנים האחרים שקשורים לקידום…

ניר אדר, שואל ותיק בתחום של ה-SEO. הוא כל כך ותיק, שאני נוטה להאמין שהוא המציא את המונח "קידום אתרים" בארץ. למה אני אומר את זה? לחברה שלו קוראים "קידום אתרים בע"מ". אם הוא לא הראשון בארץ שהשתמש במונח "קידום אתרים", אז מי כן?

מערכת Zefo לטעמי מתאימה בעיקר לאתרים גדולים או בינוניים (לבנים). היא לא תועיל כל כך למיניסייטים של 5 עמודים שממקדים מילת מפתח אחת. אלא אם כן אתם Agency ואתם רוצים להרשים את הלקוחות שלכם בדוחות קידום אתרים מרשימים.

האתגר הראשון אותו מערכת Zefo פותרת זה אינטגרציה בין מקורות מידע רבים… כשיש לך אתר אותוריטה אתה תמיד צריך לעקוב אחרי:

  1. המיקומים שלך בגוגל
  2. כמות התנועה שמגיעה אליך דרך Analytics
  3. מידע נוסף שמתקבל מ-Webmaster tools
  4. מציאת מילים חדשות/קבלת מידע על מילים קיימות מה-Keyword Tool של גוגל.

Zefo, מאחדת בין כל הדברים האלה ומציגה נתונים מרשימים…

ל-Zefo יש הרבה Features כמו בדיקת מיקומים אוטומטית עבור המילות מפתח שלך ושל כל הנישה, מציאת מילות מפתח חדשות בהתבססות על המתחרים, דוחות אונפייג' אוטומטיים, דוחות ללקוחות, מחקר תחרות/מודיעין עסקי, סקירת עמודים מאונדקסים, סקירת מצב קישורים, השוואה בין כמות התנועה הצפוייה לכמות התנועה שהגיע.

רוב ה-Features מיועדים בעיקר ל-Agencies או לחברות גדולות עם צוות SEO Inhouse שבה האנשי SEO רוצים להשוויץ בפני הבוס על העבודה אותה הם עושים.

מאחר ואני לא אייג'נסי ואין לי צורך להשוויץ, המה הפיצ'רים שממש התלהבתי מהם:

בדיקת מיקומים – נכון, יש הרבה שירותים שמספקים בדיקת מיקומים. זה לא המצאת הגלגל, אבל מה שייחודי בZEFO זה הכמות מידע שהם מביאים אודות המיקומים גם שלי וגם של המתחרים…

בדיקת מיקומים ב-Zefo

בדיקת מיקומים ב-Zefo

מחקר תחרותי – המערכת יודעת לגלות מי המתחרים שלך ומה מילות המפתח שלהם. המערכת יודעת לספר לנו, כמה טראפיק מגיע למתחרים שלנו מכל מילה שהוא מדורג עליה… והכי חשוב… המערכת יודעת לספר לנו, האם המתחרה שלנו נמצא איפה שהוא נמצא במקרה או כי הוא עבד קשה וגם ממשיך לעבוד קשה…

ניהול קישורים ועמודים מאונדקסים – הרבה פעמים יש לנו ירידה בתוצאות ואז צריך ללכת לחפש להבין למה. בהרבה מאוד מקרים זה נובע מעמודים שיצאו מהאינדקס או (בעיקר) מקישור כזה או אחר שהורידו לנו. זה הזמן להתחיל לעקוב באמת אחר הקישורים שלנו…

קישורים שהוסרו

קישורים שהוסרו

תנועה בתחלס אל מול תנועה משוערת – זה הפיצ'ר שהכי אהבתי. תמיד חשבתם לעצמכם עד כמה מדוייק כלי מילות המפתח של גוגל? עכשיו זה אפשרי. בצוות של ניר אדר עובדים כמה מטובי מהנדסינו שפיתחו אלגוריתם מיוחד שמתבסס על 3 מחקרים שנעשו על CTR אורגני. האלגוריתם יודע להציג כמה תנועה משוערת כל אתר צריך לקבל בהצלבה עם נפח החיפושים על פי ה-Adwords Keyword tool. חזק מאוד!

טראפיק משוער אל מול טראפיק במציאות

טראפיק משוער אל מול טראפיק במציאות

בימים אלו, ניר והצוות שלו מסיימים תרגום של המערכת לאנגלית ואני צופה שבקרוב הם יכבשו את עולם ה-SEO איתה. אני די בטוח שכל האייג'נסיז ברכבי העולם, או לפחות בצפון אמריקה יקפצו על המציאה.

Traffic Makes the World GO Round

GoTraffic

GoTraffic

בואו נודה בזה, זה לא משנה אם אתם מרוויחים על קליקים מאדסנס או על קונברזנים של תוכניות שותפים, בסופו של דבר הכל זה משחק של CPM. כמה מרוויחים ל-CPM… כשאני יודע מה ה-CPM שלי, וכמה טראפיק אני יכול לשלוח לאנשים אחרים, זה לא באמת משנה אם אני עושה אדסנס או אפיליאייט מרקטינג…

בעולם של היום, טראפיק ממוקד הוא מילת המפתח. טראפיק הוא החמצן של האינטרנט. וכשהחמצן כל כך נדרש, מישהו צריך לעשות סדר בעניינים.

השריף התורן, הוא חברינו איתי אדם. הפיראט הנודע, החליט להתמסד קצת ולהקים סטארטאפ שיווה מארקטפלייס לטראפיק (איך לא חשבו על זה קודם?!?!).

איתי אדם, השריף התורן.

איתי אדם, השריף התורן.

במשך שנים רבות, היו כל מיני מרקטפלייסים קטנים מפוזרים על גבי הפורומים השונים של הוובמסטרים והפורומים של המשווקים האינטרנטיים, אך לא היה מקום מרכזי שמאגד את הכל. תמיד זה היה כרוך בפלטפורמה לא נוחה של הודעות פרטיות וחרדה לכסף…

אני נעקצתי לפני כשנה ב-$600 דולר. קניתי טראפיק שמעולם לא הגיע… זה קורה לכולם.

GoTraffic, בא לפתור את הבעייה ומציע פלטפורמה קלה לשימוש הכוללת פידבקים עבור הספקים. ממש כמו איביי, רק של טראפיק.

הממשק, מאוד נוח לשימוש. כל מה שאתה צריך להחליט הוא אם אתה "קונה טראפיק" או "מוכר טראפיק". זה הכל…

אבל זה לא הדבר הכי גדול שאיתי אדם עשה…

איתי אדם הוא גם ציוני. כחלק מהפעילות שלו, איתי הצליח לעשות את הבלתי יאמן ובמבצע סודי הצליח לעלות לארץ את אחד המוחות הגדולים בעולם השיווק האינטרנטי. מדובר בג'ון פישר, מייסד הפורום האגדי WickedFire. ג'ון פישר, פעם אקס-אורטודוקס מברוקלין והיום אחד השותפים ב-GoTraffic.

ג'ון פישר, מייסד WickedFire.

ג'ון פישר, מייסד WickedFire.

עם צוות מוחות שכזה, איך אפשר להתפלא שבתוך חודש-חודשיים החבר'ה הללו הגיעו לאלקסה 99,441 (אנד קאוונטינג). בכל מקרה, מי שמחפש טראפיק… GoTraffic זה ה-מקום!

————

בקיצור חברים, שהאמריקקים לא יספרו לכם שטויות… ישראלים מבינים גם במרקטינג…

38 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. Fortune   27 בדצמבר 2011 בשעה 10:59
    (#)

    תודה! SERVULA נראה כשירות מאוד מעניין.

  2. McDuck   27 בדצמבר 2011 בשעה 11:04
    (#)

    הפוסט הזה – מחווה של רצון טוב לחברים ולא יותר מזה!

    לדעתי, אין שום "בשר" בכל הסטארטאפים האלו. מצטער.

    טכנולוגיה בשקל ואפס חידוש -) זה מה שזה!

    בברכה,
    McDuck

    • המיליונר בפיג'מה   27 בדצמבר 2011 בשעה 11:07
      (#)

      גם אני חשבתי כך, עד שניסיתי בעצמי :)

      כל השלושה הם מסוג הדברים שרק כשאתה מנסה אתה מבין כמה עבודה נחסכת ממך…

      • McDuck   27 בדצמבר 2011 בשעה 11:12
        (#)

        באמת שלא ניסיתי,
        יכול להיות שאתה צודק -)

    • עידו   27 בדצמבר 2011 בשעה 17:46
      (#)

      מק דאק,

      זה לא רק רצון טוב, החברה שלנו עובדת עם Servula כבר כמה חודשים.

      מעבר לעובד שפבל הוא אדם מקסים באופן אישי – השירות שהוא מציע מאד יעיל וגם תחרותי.
      מבדיקות שעשיתי, לא תאמין שהמחירים בעקבות המספרים הגדולים שלהם יותר טובים מאשר שהיינו עושים את זה בתוך החברה.

      בהנחה שהמערכת תשתפר ולא יהיה את הצורך באכיפה (שהיום אנו עושים ידני) אני בכלל לא רואה שום תחרות בין המערכת של סרבולה להחזקת אנשים בתוך החברה לשירותים שהם מציעים.

      זה לא אומר שאת כל העבודה ניתן להוציא החוצה, אבל בהחלט הרבה כן.

      עידו

  3. omerbsh   27 בדצמבר 2011 בשעה 11:11
    (#)

    מי שהיה מתכנת יחזור להיות מתכנת :-) ככה זה!

  4. גונן   27 בדצמבר 2011 בשעה 11:31
    (#)

    יגאל, יופי של פוסט. תודה!
    צריך לתת הרבה קרדיט לחבר'ה האלה שקמו ועשו (בגדול).
    ברור שיהיו דברים שצריך לתקן ולשפר, אבל הרעיונות והפוטנציאל לדעתי פשוט מעולים!

    לא יודע מה אתכם, אבל לי הפוסט הזה נתן לי בוסט רציני של אנרגיה ועשייה.

    כל הכבוד פבל ישראלסקי, ניר אדר ואיתי אדם. אתם תותחים!!

  5. פבל ישראלסקי   27 בדצמבר 2011 בשעה 11:53
    (#)

    תודה רבה על ה-review יגאל אני מאד מעריך את זה!
    אתה ללא ספק קופירייטר מלידה….

    והמון תודה ללינקשייק המדהימים שיצרו את הלוגו שלנו על בסיס servula האורגינל: http://en.wikipedia.org/wiki/Scea_servula

  6. שרון   27 בדצמבר 2011 בשעה 12:02
    (#)

    ראש היהודי יודע להמציא פטטנטים
    כל הכבוד ושירבו כמותם
    איך מדינה כל כך קטנה מייצרת כל כך הרבה רעש בכל מקום שבו היא נמצאת?
    פרס נובל, סטארטפים, שיווק באינטרנט, אפיליאט וכו'
    ישר כח

  7. טל גולדפרב   27 בדצמבר 2011 בשעה 12:24
    (#)

    יגאל כל הכבוד על הפרסום והשיתוף.

    על החברה של פבל עוד נשמע רבות, הכל עדיין בתחילת הדרך שם ואני בטוח שמקדמי אתרים יעזרו בשירותים המוצעים בחברה.

    על המערכת של ניר אדר אין מה להגיד. אמרת כבר את הכל :)

    שיהיה המון בהצלחה לכולם.

  8. DOR   27 בדצמבר 2011 בשעה 12:55
    (#)

    גאווה קטנה לעם, אני לא יודע למה אבל כשקראתי את הפוסט הדבר הראשון שעלה לי בראש הוא פוסט אחר שקראתי בעבר ולא יודע אפילו איפה על ישראלים בקידום אתרים.
    הפוסט דיבר על זה שכמעט בכל כנס עולמי של קידום אתרים ניתן למצוא איזה אמנון אחד. הכותב טען שם, שההבדל בינינו לבין רוב העולם שהישראלים מחפשים "פרצות" שונות במנגנון של גוגל בעוד רוב מקדמי האתרים בעולם פועלים לפי הספר.
    הישראלים מחפשים דרכים לחסוך בזמן והנה מספר כלים שימושיים שיעזרו לנו לחסוך בזמן.
    השירותים השונים האלא שונים מכל כלי הBLACK HAT שקיימים בשוק בשביל ליצור תוכן וקישורים. השירותים האלו מאפשרים תוכן איכותי וקישורים איכותיים בניגוד למיליון השירותים השונים שמוצאים בשוק בדר"כ. הם פשוט נוחים והגיוניים וחוסכים זמן רב למי שעושה את העבודה בצורה נקייה ללא קיצורי דרך של קידום אתרים שחור.

  9. אבי   27 בדצמבר 2011 בשעה 14:47
    (#)

    GoTraffic רעיון יפה, גם גוגל מוכרת טראפיק. אבל לדעתי הם צריכים מערכת לסינון ספאם כמו הפצצת אימיילים של סטודנטים, שיכול להרוס למפציץ המוכר, לקונה ולאתר עצמו. אולי הכוכבים יעשו חלק מהעבודה. דומה קצת ל adbrite ואחרים. גם אני אולי אקנה שם פעם :-)

  10. זיו   27 בדצמבר 2011 בשעה 16:26
    (#)

    אחלה חברה כולם

  11. רן   27 בדצמבר 2011 בשעה 16:50
    (#)

    עבודה של תכנת אחד ממוקד שווה לפעילות של מאוד עובדים.
    לשמחתי האינטרנט כיום מושתת פיתוח טכנולוגי מתמיד, אומנם יש כלים בהם כל אחד יכול להרוויח כסף ולהתפרנס מהאינטרנט. אבל על מנת להגיע להישגים חייבים גם הישגים טכנולוגיים.

    בכל מקרה כתבה יפה ומחווה יפה לסטארט אפיסטים, ומשמח לראות שמשקיעים גם בכאלו סטארט אפים ולא רק באפליקציות….

  12. ירון   27 בדצמבר 2011 בשעה 19:14
    (#)

    היי יגאל
    האם ידוע לך פרטים נוספים על כתיבת תוכן סופר איכותי, מה המחירים ?

  13. אור   27 בדצמבר 2011 בשעה 20:08
    (#)

    בדר"כ אני מגיע לקרוא פוסטים של יגאל כשהם קופצים לי ברידר של גוגל… אבל לפוסט הזה הגעתי מפרסומת בפייסבוק.
    האם זה אומר שהניסוי שבשבילו היית צריך לייקים לעמוד הראשי הצליח? יהיה פוסט שמספר על זה?

  14. מחקר מתחרים בארץ - אופיר פטרושקה   27 בדצמבר 2011 בשעה 20:46
    (#)

    וואו כל כך הרבה פטריות אחרי הגשם, שירותים חדשים אין סוף.
    מצד אחד אני חושב לעשות איזה פוסט השוואה, מצד שני בגלל השירות שלי זה יראה משוחד… דילמה.

    • שניר   28 בדצמבר 2011 בשעה 17:59
      (#)

      אתה יודע שזה הדרך של הפטריות לשרוד, כי כל המערכת שלהם נמצאת מתחת לאדמה ומתי שהם מרגישים סכנה אז הם מוציעים פטריות במקומות יותר רחוקים.
      תקרא את זה http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3527587,00.html
      מדהים שהטכנולוגיה של האינטרנט הייתה עד עכשיו מתחת לאף שלנו.

      תעשה פוסט השוואה, למה לא, יהיה לנו יותר אפשרויות לבחור ולנסות.

    • מישהי   18 בינואר 2012 בשעה 6:27
      (#)

      הבן אדם מעיק

  15. שניר   28 בדצמבר 2011 בשעה 18:10
    (#)

    "בקיצור חברים, שהאמריקקים לא יספרו לכם שטויות… ישראלים מבינים גם במרקטינג…"
    קטע מצחיק, בסופו של דבר אפילו שיש הרבה בלאגן תמיד היינו ותמיד ניהיה עם סגולה.

  16. ABC   29 בדצמבר 2011 בשעה 4:43
    (#)

    משום מה התמונה בצד הזכירה לי שיר http://www.youtube.com/watch?v=Gsn8xBVneb8
    מתאים לאמריקאים :)

  17. לאונרדו אספרסו   4 בינואר 2012 בשעה 18:40
    (#)

    פוסט מצויין יגאל תודה רבה

  18. מישהי   16 בינואר 2012 בשעה 5:10
    (#)

    כשאתה מפרגן אני אוהבת אותך

  19. שלומי בוסטנגי   28 בפברואר 2012 בשעה 17:08
    (#)

    אחלה פוסט אהבתי, במיוחד שמדובר בהברקות של המוח הישראלי – יהודי :)

  20. דויד   1 במרץ 2012 בשעה 8:24
    (#)

    אני צריך עזרה דחוף בebay.com איך אני מוסיף פריט למכירה עם אופצייה של "buy it now" בלבד?
    אני תמיד מצליח עם bid התחלתי כלומר שקונה יכול לתת מכיר משלו מהמחיר ההתחלתי שרשמתי
    וגם עם buy it now אבל כמו שאמרתי אני רוצה רק עם buy it now.
    איך אני עושה את זה?

  21. דויד   1 במרץ 2012 בשעה 16:53
    (#)

    למה אף אחד לא עונה לי?

    • מיטל   3 במרץ 2012 בשעה 14:42
      (#)

      דויד,
      כשאתה יוצר את דף המכירה שלך (create your listing) אתה ממלא קטגוריות מסוימות: Variations, Title, Condition וכן הלאה… בהמשך תצטרך למלא: Choose how you'd like to sell your item, שם אתה בוחר Fixed price- Buy It Now price

      בהצלחה

  22. דויד   4 במרץ 2012 בשעה 8:06
    (#)

    מיטל תודה על התגובה אבל את לא הבנתי כי האפשרות היחידה שיש לעשות זה עם 2 התיבות מכירה: 1 של הביד זה עם המחיר ההתחלתי ו2 של Buy It Now ואני רוצה רק עם But It Now .

  23. נועם ברוקר   8 ביולי 2012 בשעה 16:59
    (#)

    הבעיה היחידה היא בסטארטאפים הישראלים שכולם נמכרים לחברות עצומות מחול מה שמוציא הרבה כסף מהמדינה

  24. זיק לבנסטיין   24 ביולי 2012 בשעה 10:40
    (#)

    חופשי מסכים איתך! צריך להגביל את הexit ולשמור קצת מזה לפחות בארץ

    • איחטיאנדר   12 באוגוסט 2012 בשעה 14:13
      (#)

      להגביל את האקזיט? ובוא תספר לי איך לדעתך אתה הולך לבצע את זה

  25. קריסטל   10 באוגוסט 2013 בשעה 21:06
    (#)

    אחד הבלוגים הכי מענינים שאני מכיר פשוט מקסים!

  26. יגל   16 בספטמבר 2013 בשעה 14:52
    (#)

    [URL=http://www.purecash.co.il/DistributedClicker.aspx?p=171473x1786]קורס שיווק באינטרנט, קידום אתרים ורשתות חברתיות[/URL]

  27. יגל   16 בספטמבר 2013 בשעה 14:55
  28. יזם ותיק   16 בדצמבר 2013 בשעה 19:16
    (#)

    אני לא רואה מה חדשני בהעתקה כמעט מוחלטת של שירותים קיימים, עם גרפיקה קצת שונה, ואולי כמה עמודים שבנויים אחרת. (הכוונה ל servula).

    זה בערך כמו שאני אקים מיזם של רשת חברתית, שהוא בעצם העתקה של FB עם סכימת צבעים טיפה שונה ואולי איזה 1-2 פיצ'רים אחרים שגם ככה אף אחד לא צריך.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!