הנשק הסודי ביותר בשיווק שותפים

ידידים וידידות, חברים וחברות, תקשיבו לסיפור יפה, על איך באמת עושים את זה, בלי בולשיט. בפוסט הזה אני הולך לחשוף לכם את הנשק הסודי ביותר בשיווק תוכניות שותפים, ובשיווק באינטרנט בכלל. אם אתם רוצים יום אחד שיהיה לכם ניירות באותו שווי כמו הניירות של פליקס לשנו, או הצלחה מסחררת כמו של פול בורוק, או סתם אם אתם רוצים ללבוש פיג'מה כמו של המיליונר בפיג'מה, אתם תהיו חייבים לעקוב אחרי מה שיהיה כתוב בפוסט הזה.

רבים מכם, שעדיין מנסים להתלמד בתחום השיווק תוכניות שותפים, ודאי חושבים שהסוד תמון במחקר מילות מפתח, אבל מה יותר פשוט מלהיכנס ל-Google AdWords Keyword Suggestion Tool, ופשוט לרשום את הנושא ולמצוא את המילים. ואולי רבים חושבים שבחירת מוצר זה החלק הקשה, אבל יותר קל מלהיכנס לקליקבנק ולבחור 10 מוצרים עם gravity בין 50 ל-100 זה החלק הקשה? לא נראה לי.

אז מה באמת מבדיל בין משווקי תוכניות שותפים גדולים באמת וביניכם? אני מתערב איתכם שרבים יחשבו שעמודי הנחיתה עושים את ההבדל, אבל האם יש משהו יותר קל מאשר לגגל שם של מוצר בגוגל, ולהיכנס למודעות הממומנות בצד שמאל, ולראות את כל עמודי הנחיתה של המתחרים? לא נראה לי שכאן תמון הסוד. אז אם הכל כל כך קל, מה באמת הסוד?

חברים יקרים, נשק יום הדין של משווקי תוכניות השותפים הוא משהו שאני משתמש בו מידי יום ויום, כל היום! נשק יום הדין זה צירוף של 2 מילים בסה"כ, אשר הצירוף שלהם יחדיו יוצר כלי עם כח רב מאוד. "הכלי הזה", כולל את כל התפיסה של שיווק תוכניות שותפים, וכל המודל העסקי אשר עומד מאחורי התחום הכל כך גדול הזה. ברגע שתתחילו לעשות את מה שאני אכתוב עליו עוד מעט, אתם עלולים לראות לפעמים עליות, ולפעמים ירידות, אבל אם תסתכלו בסופו של דבר על התמונה הגדולה, אתם תראו שגרף הרווחים שלכם, בעלייה, וואה וואה איזה עלייה.

אז על מה אני מדבר בכלל? מזה הדבר הכל כך מיוחד הזה שכל הפוסט אני מהלל… לשיטה הזו קוראים "ניסוי ותהייה", או יותר נכון "ניסוי וטעיה", ובאנגלית "Trial & Error". זהו הסוד הגדול ביותר, והחלק המפתיע יותר זה שכמה שתטעו יותר, כך תרוויחו יותר (כמובן אם תתקנו את הטעויות שלכם). אתם חייבים לשבת ולנסות דברים, אתם חייבים להתנסות, אתם פשוט חייבים לשגות בשביל להצליח.

"ניסוי ותהייה", זו הדרך היחידה להצליח. למרות שאתם ממש, ממש, ממש, מחפשים בנרות איזשהו ספר תנ"ך של שיווק שותפים ללכת אחריו, אין ספר תנ"ך, אין 10 דברות. יש רק דברה אחת, אחת בלבד! לפעול, לשגות ולתקן. זוהי מילת הקסם היחידה בשיווק תוכניות שותפים.

בחודש הקודם, כשהרווחים שלי טסו, אני ניסיתי המון. למזלי, כל מה שניסיתי צלח, וכמעט ולא עשיתי טעויות. את הטעויות המעטות אשר ביצעתי תיקנתי ביום אחד. לעומת זאת אני חייב להגיד לכם, שעד כה, החודש, כל מה שעשיתי טעיתי בו. לא רק שטעיתי, אלא ההכנסות שלי צנחו לחצי ממה שהיו בחודש הקודם בתקופה המקבילה.

אבל אל תדאגו לי, אני לא דואג לעצמי. כל מה שאני יודע שזו ירידה לשם עלייה. אלה טעויות שלמדתי מהם המון, והכסף הרב אשר הפסדתי בגינם היוו לי שכר לימוד. אני יודע שגם במקרה שהחודש אני לא אעמוד במטרות שהצבתי לעצמי (למרות שאני עדיין מכוון לשם), אני די בטוח שבזכות הטעויות הללו בחודש הבא אני אצליח להכפיל את המטרה. כך זה, הניסיון הוא שם המשחק!

אתם מוזמנים להמשיך ולחפש את האוצר האבוד, את ספר הקודש, אשר אמור ללמד אתכם כיצד להרוויח כסף באינטרנט משיווק תוכניות שותפים, אבל אני חייב להזהיר אתכם. אם ספר כזה קיים, הוא נמצא במקום שמור היטב. ומצד שני, למה שאתם לא תכתבו ספר כזה? תתחילו לפעול, לנסות לתהות ולטעות, ואני די בטוח שבמוקדם ובמאוחר, אתם תצליחו לכתוב ספר כזה, שלפחות יפעל היטב עבורכם. מה שלא יהיה, אם אתם מתכוונים לחפש באמת את הספר, אני מאחל לכם המון בהצלחה, ומתנצל מראש בפני הזמן שלכם.

15 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. עמי   10 באפריל 2008 בשעה 14:51
    (#)

    מילים כדורבנות….

     

    ורק רציתי להוסיף:

    נגזרת כמעט מיידית של ה"סוד" הזה הוא (ותקן אותי אם אני טועה) היא Split Testing ו-tracking!

     

    תאמינו לי, שווה הזמן לפתח (למתכנתים ביננו)  או הכסף לקנות כלי שעוקב אחרי כל מה שזז בקמפיינים שלכם! ותמיד לעשות split testing!

    ככה תדעו בכלל מה הטעות וזה יקל עליכם בללמוד ממנה וכיצד לשפר!!

     

    בהצלחה לכולנו!

     

     

    • המיליונר בפיגמה   10 באפריל 2008 בשעה 15:09
      (#)

      תודה על התגובה,

      כמובן שמדובר ב-Split Testing ו-Tracking, אבל לא רק בזה, אלא בכלל על לא לפחד משינויים.

      בקרוב אני אלמד שיטה לעשות Tracking, לא בצורה מסובכת מידי, ובלי שום כלים מיוחדים.

      בנוסף לכך, מי שמעוניין בכלי מוכן, המלצתי
      כאן על אחד כזה!

      בהצלחה.

      • עמי   10 באפריל 2008 בשעה 17:03
        (#)

        אכן כן.

         

        כנראה שהתכוונתי יותר לחלק של "טעייה" בעוד שבאמת הקושי הגדול מתחיל ב"ניסוי"!!

         

        טוב לא נעמיק מדי כאן :)

         

        שבת שלום!

  2. אנונימי   10 באפריל 2008 בשעה 16:51
    (#)

    וואו, פוסט ממש יפה.

    well done once again

     

    אתה מלמד אותי המון 

  3. אבי   10 באפריל 2008 בשעה 17:57
    (#)

    אתה צודק, אבל לדעתי ההצלחה הזו קצרת מועד. אתה יכול לכוון בול במילות מפתח לאחר הנסיונות ולהתחיל למכור בלי הפסקה, עד ש… נכנס מתחרה עם אותם מילות המפתח, ואז מתחילים לריב על עלות המילים, או מתפשרים עם פחות רווחים וממשיכים בלי הפסקה לחפש מוצרים ומילות מפתח כדי להמשיך להרוויח.

    • המיליונר בפיגמה   10 באפריל 2008 בשעה 18:04
      (#)

      אני לא מסכים איתך.

      כי מה שאתה טוען זה שהמודל של שיווק תוכניות שותפים לא עובד.

      כמובן שתמיד יהיו מתחרים, אבל פה נמדדות יכולות השיווק שלך.

      • אבי   10 באפריל 2008 בשעה 20:37
        (#)

        המודל עובד כמובן, הכסף זורם 24/7/365 השאלה למי. מעבר ליכולות השיווק
        הנדרשים צריך לעסוק בחיפוש תמידי אחרי מוצרים ומילות מפתח. תאר לך שמשווק
        אחר יתפוס במקרה את אחת ממילות המפתח המוצלחות שלך דרך גוגל ויכפיל את
        הסכום שאתה משקיע במילה. הוא יהיה מוכן להרוויח נניח 10% אבל להרוויח משהו
        ואתה כנראה תקבל פחות קליקים שזה אומר פחות מכירות.

        • המיליונר בפיגמה   10 באפריל 2008 בשעה 20:44
          (#)

          כמובן שזה נכון שיכול להיכנס איתך מתחרה על הנישה, אבל אני לא מסכים איתך בכלל שצריך כל הזמן לחפש קמפיינים חדשים. נכון שמידי פעם צריך לחדש את המאגרים, אבל זה לא כל הזמן.

          אני מאמין שיש יותר נישות מאשרי משווקי שותפים שמצליחים. אני גם מאמין (למרות שעדייין לא יצא לי לבדוק), שלנישה לוקח למות בערך חצי שנה.

  4. פרחים   11 בנובמבר 2008 בשעה 0:02
    (#)

    אני מאמין גדול בניסוי ותהיה, וגם משתמש בזה כל הזמן בקמפיינים שלי

    בחודשים האחרונים אני מאמין גדול יותר בשיטת "בוא נראה אם מישהו אחר ביצע כבר את הניסוי הזה ומה היו הטעויות שלו"

    שזה בעיקר "לפני שאני מוציא את הכסף על הניסוי, בוא נבדוק אם למליונר כבר יש מסקנות בנושא"

    והשיטה הזו היא הצלחה גדולה (וזולה)

    אבל … יש מקרים בחיים שלא משנה כמה כאפות עפות מסביבך, אתה לא לומד עד שאחת פוגעת בך :)

    • המיליונר בפיגמה   15 בנובמבר 2008 בשעה 16:29
      (#)

      אהלן,

      תשמע, עליי אתה יכול לסמוך, אבל כבר יצא לי לראות ניסויים מפוברקים, אז כל עוד אתה בודק אצלי אז סבבה, מהשאר תיזהר… אני אומר לך את זה מניסיון כאוב.

      בהצלחה :)

  5. israeliaffiliates   11 ביולי 2010 בשעה 11:18
    (#)

    יגאל אתה כותב ממש יפה,
    תענוג לקרוא את מה שאתה כותב…
    פשוט כיף!

    אל תפסיק לכתוב!

  6. אנטון   24 באפריל 2011 בשעה 21:00
    (#)

    נו באמת… מי יחזיר לי את השלוש דקות של החיים שלי שביזבזתי.
    המיליונר, אני לא בא אליך בטענות, אבל לכתוב ש "נסיון וטעיה" זה נשק יום הדין של תוכניות שותפים….
    בחייך! תן קצת טיפים לפרסום – אנשים אפילו לא יודעים איפה הם טועים.

    • המיליונר בפיג'מה   25 באפריל 2011 בשעה 12:38
      (#)

      אתה רוצה טיפים לפרסום בגוגל? מה דעתך על העזרה של גוגל. יש להם מרכז הדרכה שלם בוידאו.

      וחוץ ממה שהם כותבים בעזרה שלהם, אין סודות, אבל לפי הגישה שלך את בטח תמשיך לחפש אותם…

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!