אני יודע שהבטחתי שאני אחזור. קיבלתי התקפת פסוריאזיס חמורה, בשילוב של מחלת הנשיקה. זה הכניס אותי לדיכי, והוריד לי את החשק מלכתוב. בכל מקרה, אני רוצה שהפוסט הזה יהיה הכי מקצועי שיש, אז אני רק אתנצל על הפוסט הדיכי הקודם ואגש ישר לעניין.
חזרתי עכשיו ממיטאפ שאורגן בחסות קליקבנק. בסה”כ זה היה מיטאפון עם 4 הרצאות. אחת של קליקבנק ו-3 של מרצים אורחים. אני הייתי ביניהים.
למי שפספס, הנה מיינד-מאפ מהמצגת. בגדול, מאחר ולא ידעתי מה תהיה הרמה של הנוכחים בכנס, חילקתי את הנושא לשני חלקים. הנושא הראשון למתחילים שהוצג בכנס, והחלק השני בנושא אופטימיזצייה יוצג כאן כפוסט בבלוג.
מה האתגר העיקרי בקמפיינים של RON?
כשעושים אופטימיזצייה לקמפיין, יש מספר אלמנטים חשובים. באנרים, עמודי נחיתה, הצעות. בקמפיינים של RON, נוסף אלמנט נוסף. וזה הפאבלישרים, האתרים בהם אנחנו מפרסמים.
בקמפיינים לגוגל לדוגמא, אפשר להתייחס למילות מפתח כפאבלישרים.
בצורה אבסטרקטית, כשיש רשימה של משהו גדול מאוד, עד כדי אינסופי שצריך לסנן, נוצרת לנו בעייה (או אתגר).
כשיש רשימה כזו בקמפיין, סינון הרשימה הזו, הופך להיות ל-80/20 של ניהול הקמפיין.
תחלופת הקריאייטיבים וההצעות מתגמדת, לעומת האימפקט של הרשימה הזו.
בחברה שלנו, אנחנו עושים BlackList לפאבלישרים כל יום. אפילו כשהיינו באפיליאייט סאמיט בווגאס.
מדוע זה חשוב?
דמיינו לכם, שאנחנו מפרסמים על גבי 10,000 אתרים, והתגמול שלנו על קונברז’ן עומד על5,000. זה Non-sense.
מעבר לזה, אני אספר לכם סוד קטן…. רוב הקונברז’נים שלכם יגיעו מהלונגטייל. זאת-אומרת, מאתרים שהביאו קונברז’ן אחד או שניים. נוסף על כך, רוב האתרים גם לעולם לא יגיעו בתווך זמן סביר לאפילו $1 הוצאה בממוצע.
יתרה מכך, הרשימת 10,000 האתרים הללו היא דינמית. כל יום יש תחלופה של X% מהאתרים. זה כבר תלוי ברשת שבה מפרסמים.
איך הקומון סנס אומר לעשות אופטימיזצייה?
הרבה אפיליאייטס, מריצים $500 על RON, רואים מה קינברט ומייצרים קמפיין של WhiteList. בזמנו, הרצתי בדיקה… וראיתי שאם היינו עושים את זה, היינו מסיימים עם 10% מהפרופיט. בעייה נוספת היא שכולם מכירים את האתרים האלה. אם לא עכשיו, אז בעוד כמה שבועות. אי אפשר לנהל כך עסק יציב. במיוחד לא לעשות סקיילינג למאות קמפיינים.
שורה תחתונה, אני נגד קמפיינים של WhiteList (לרוב… יש מקרים שאני בעד…). יש בזה עוד הרבה בעיות, שאני לא אפרט עכשיו.
אז איך כדאי לעשות אופטימיזצייה?
בואו נגדיר את הבעייה… אנחנו רוצים לעשות אופטימיזצייה לקמפיין, אבל לא יכולים, כי $2 עבור אתר זה יקר מידי…
הפתרון החלופי, זה למצוא Action אחר שעליו נעשה את האופטימיזצייה, נגיד אקשן של $0.2…
מה דעתך על קליק שיוצא מעמוד נחיתה?
נניח ואנחנו מריצים את כל הקמפיינים שלנו בפורמט הבא: קליק מבאנר/פופאפ->עמוד נחיתה->הצעה
עכשיו כבר יש לנו 2 אקשנים לעשות על פיהם אופטימיזצייה הרבה יותר אגרסיבית, על אקשנים יותר קטנים. כי אם הקונברזן רייט של ההצעה מקליק מעמוד נחיתה עומד על 10%, אז זה אומר שכל קליק מהעמוד נחיתה שווה $0.2… על פי זה אפשר לעשות אופטימיזצייה.
אבל זה לא הכל, אני גם אספר לכם על דרך טובה לעשות את זה…
יש לנו קבוע אחד: CPC, זה העלות של צפייה בעמוד נחיתה שלנו.
ויש לנו משתנה אחד: EPC, זה ההכנסה שלנו על כל צפייה בעמוד נחיתה.
אם ה-CPC של פאבלישר מסויים גדול מה-EPC שלו, אז אפשר להעיף אותו.
אבל שוב, הבעייה היא שאנחנו לא יודעים את ה-EPC עד שיש לנו קונברזן. אז נצטרך לחזות את ה-EPC עד שיהיה לנו קונברזן.
ואיך עושים את זה?
epc = ctr * cvr * cpa
ctr – היחס בין הלחיצות בעמוד נחיתה, לכניסות לעמוד נחיתה
cvr – היחס בין הקונברזנים, ללחיצות בעמוד נחיתה.
cpa – הפרס שלנו על קונברז’ן.
אבל זה עדיין לא פותר אותנו משגיאות. לדוגמא, אם לא היה קליקים יוצאים מהעמוד (clicksOut) ולא היה leads, זה אומר ש:
cvr = leads / clicksOut
אבל זה אומר שצריך לחלק ב-0. מבחינת רוסי כמוני, זה קו אדום. כל מי שמכיר אותי, יודע שאני נהיה אדום כשאני רואה באקסל #DIV/0!.
ובכל מקרה, זה לא פותר לנו את הבעייה…
מה שאפשר לעשות זה להגדיר Factor.
לדוגמא:
clicksOutFactor = 3
leadsFactor = 1
מה שהפקטור אומר, זה סוג של grace כמו שנותנים על משכנתאות. מין צ’אנס של 3 קליקים וקונברז’ן אחד. ואז נקבל:
factoredCtr = (clicksOut + clicksOutFactor)/clicks
factoredCvr = (leads + leadsFactor)/(clicksOut + clicksOutFactor)
ואז, בסופו של דבר:
predictedEpc = factoredCtr * factoredCvr * cpa
עכשיו, מי יקום ויגיד… “רגע, אבל אנחנו עושים אופטימיזצייה ל-Break Even, אנחנו רוצים לצאת ברווח..”
אני שמח ששאלת, בואו נגדיר משתנה חדש…
eCpa = cpa / (1 + roi)
אצלי ה-roi תמיד שואף ל-0.3
בסופו של דבר נקבל:
predictedEpc = factoredCtr * factoredCvr * eCpa
כמוכן, ניתן לשלוט על האגרסיביות של המודל על ידי משחק עם הפאקטורים. ככל שהפאקטורים נמוכים יותר, כך האלגוריתם אגרסיבי יותר. כמובן שהם אף פעם לא יכולים להיות 0, אבל הם יכולים להיות שברים. חשוב שהפאקטור של ה-ctr יהיה גבוהה מהפאקטור של הלידים.
איך עושים אופטימיזצייה בחברה שלי?
הנוסחא למעלה לא מדוייקת מתמטית 100%, אבל היא מספיק טובה בשביל האפיליאצייה. במשך כמה חודשים רצנו עם הנוסחא הזו (ואפילו אחת יותר גרועה)
הדרך היותר נכונה מתמטית להגיע למטרה שלנו זה על ידי ייצוג כל משתנה בהתפלגות. מעבר לכך, אנחנו מבצעים גם הסקה באייסנית על כל התפלגות. מי שמתעניין בתחום יכול להעמיק את הידע בקריאה על התפלגויות ו-Conjugate Priors.
ואם אתם ממש רוצים להיות כבדים, אז אפשר לקרוא את האלגוריתם של גוגל, מיקרוסופט, יאנדקס, יאהו, לינקדאין, טוויטר, פייסבוק. בכלל, יש הרבה אלגוריתמים שחברות ענק פרסמו. רק צריך לחפש.
אצלינו יש תכנה אוטומטית, Pablo שמה, שעושה את העבודה. מי שמתעניין בשם אגב, זה מוטצייה של Publisher Blocker = Pub Block = Publock = Pablo.
אנחנו משתמשים גם ב-Markov Chain Monte Carlo בדרך. מי שרוצה להעמיק עוד בנושא, אני ממליץ לו על הספר החינמי המצויין Bayesian Methods For Hackers.
לסנן את המסתננים
חדי האבחנה, ישימו לב שזהו מודל די אבסטרקטי, וניתן לייצג בה כל סוג של מסתנן:
- פאבלישרים
- מילות מפתח
- באנרים/מודעות
- עמודי נחיתה
- הצעות
או כל דבר אחר שמתקנברט וצריך לסנן.
טיפ למתקדמים. אם יש ביכולתכם דרך להצליב בין הדאטא של האדנטוורק, לדאטא של הטראקר שלכם, אז אפשר להרחיב את המודל:
eCpm = adNetworkCtr * lpCtr * cvr * cpa * 1000
ואם העמוד נחיתה שלכם בנוי משני שלבים זה יהיה:
eCpc = step1Ctr * step2Ctr * cvr * cpa
מקווה שה-pattern הובן. זה מתמטיקה פשוטה.
לסיכום
זו דרך אחת לעשות אופטימיזצייה לקמפיין מדייה באיינג, יש עוד הרבה דרכים לעשות את זה.
זהו, מקווה שהפוסט היה מועיל. אם יש למישהו שאלות, אשמח לענות עליהן בתגובות…
תודה, בהחלט הגיוני
וכמה שאלות פרטיקה קשורות:
האם היית מריץ את זה גם על טאפיק זבל?
אתה שואף ל ROI של 0.3, מה סף ההוצאה על אתר לפני שאתה מכניס אותו לרשימה השחורה? האם זה 0.7 פעמים CPA?
תודה
אני שופט לפי הpredictedEpc. אם האיפיסי נמוך מהסיפיסי, אפשר לסגור פאבלישר…
בסופו של דבר הנוסחא שנתתי למעלה נותנת משקל גם ל-CTR וגם לקונברזן רייט. אם ה-CTR נמוך בטירוף, אז אפשר יהיה לסגור פאבלישר גם אחרי 20 סנט בזבוז.
תודה,
אגב – רעיון מצויין של הרצאה עם פוסט המשך/מתקדם ממש באותו יום
תודה
אנחנו מחפשים אותך !
במידה ואתה מעוניין להיות תותח אפיליאציה וללמוד מהטובים ביותר
אני מגייס כרגע למחלקה שלי עוד עובד אחד (חברה גדולה ומוכרת)
אם אתה בחור רציני חרוץ יוזם ונמרץ
שלח את הקו"ח שלך ל- [email protected]
תן לאחרים לעשות את החישובים האלה בשבילך, להיות פאבלישר כ״דרופשיפר״ יכול להיות פשוט ממה שאתה חושב, כל הקטע התפעולי יכול להמשיך לשבת על הוונדור עצמו אך אתה תהיה מתווך נוסף בדרך.
וזה אפילו לא חשוב איזה מוצר אתה מפרסם ומהו הCPA שאתה מקבל פר קונברז׳ן, 5 דולר על ליד בודד או 50k$ על מכירת ספינה ברמת גימור גבוהה
בכל מקרה, החישוב באמת מועיל ומרשים. שאפו.
רייאן.
כמו שאמרתי, Pablo עושה לנו את החישוב הזה ועוד הרבה חישובים אחרים.
כך שבהחלט יש לי מישהו אחר שעושה את החישובים
וואי יש לי עוד המון המון ללמוד.
כשילדים שואלים למה צריך מתמטיקה בחיים צריך לדחוף להם את זה מול הפנים.
עד עכשיו לא חשבתי על הדברים האלה בעצמי ואני חייב להגיד שזה פעם ראשונה בהרבה זמן שבאמת חידשו לי משהו ברמה העקרונית שלא חשבתי עליו קודם וכרגיל עשה את זה המיליונר בפיג'מה.
אם תמשיך לפרסם מדי פעם דרכים לשפר את היעילות של טסטינג ואופטימיזציה לקמפיינים בזכות מתמטיקה וסטטיסטיקה, יהיה מגניב מאוד.
אהלן,
תודה על התגובה. אני אחשוב על זה
נוסחה יצירתית, ומרשימה בפשטותה.
שמחתי לעזור
שני דברים נוספים – האם אתה מתייחס לפאבלישרים "סגורים" במקרה של רימרקטינג?
כלומר, אתה מעביר את התנועה שני שלבים (דף נחיתה > הצעה.
יעול להיות שמשקולי עלות טארפיק סגרת את הפאבלישר, אבל האם היית ממשיך ברימרקטינג? אולי ממשיך ברימרקטינג (ומפעיל בדיוק את אותה נוסחה על הטראפיק מרימרקטינג)?
בנוסף, אתה יכול להמליץ על רשתות זולות ששקופות, מבחינת הפאבלישרים שמפררסמים בהם?
כלומר רשתות שמעבירות את המיגע על האתרים שבהם פורסמה המודעה / לינק למפרסם?
אהלן,
בגדול יש לי משהו שאנחנו קוראים לו Global BlackList. זה בלאקליסט של פאבלישרים גרועים בכל הקמפיינים. אחת לשבוע-שבועיים אנחנו מסתכלים על כל הקמפיינים ויוצרים בלאקליסט גלובאלי עבור הנטוורק.
קמפיינים חדשים שעולים (וזה לא משנה עם זה רימארקטינג), לא יקבלו טראפיק מהבלאקליסט הגלובלי.
בנוסף, עבור כל קמפיין יש בלאקליסט מקומי. בלאקליסט מקומי זה ספציפי לקמפיין שממנו הוא נוצר. כך שאם אני יוצר קמפיין חדש של רימרקטינג, או כל קמפיין אחר אני מייצר לו בלאקליסט מקומי מאפס בתוספת לגלובאלי.
מבחינת רשתות… אין כזה דבר רשתות זולות. לרשתות זולות יש טראפיק פחות טוב. הכל עניין של עצה וביקוש. כשהטראפיק טוב, אז הוא יקר.
הדרך היחידה למצוא רשתות זולות, זה רשתות שעדיין אף אחד לא מכיר. תמיד יש כאלה. נכון לעכשיו, אני לא מכיר רשתות כאלה…
בהצלחה.
הן לא צריכות להעביר מידע על הפאבלישר, אלא מספיק שיתנו ID לכל אחד, וזה כמעט כולם עושים..
כן, יורי, כמעט כול הגדולות מעבירות ID, ובאמת לא הייתי ברור מספיק, שכן אני שאלתי על טראפיק זול, סנט לקליק
רק בפורנו אני מכיר רשתות שמעבירות לך את הדומיין המלא.
מבחינת טראפיק זול… פופים ב-US זה לפי CPM. זה אומר שברוב המקרים תקבל קליקים לעמוד נחיתה בפחות מסנט.
מצד שני, פופים זה לא נחשב טראפיק איכותי כביכול… אפשר להפוך אותו לאיכותי, אבל דיירקט לינקינג לא יעבוד שם.
Exoclick נותנים את כל הדומיין
כן, אקסו נותנים את הדומיין.
במיינסטרים יש את Sitescout שנותנים. אבל סייט סקאווט זה הטראפיק סורס הכי קשה…
ניסיתי את Sitescout, גם לרימרקטינג, לא כל כך הלך לי..
אמממ זה קצת יותר תלוי. זכור לי מתקופת עבודתי בנטוורק שכשהיינו קונים טראפיק מרשתות גדולות עבור הצעה שהיא מאוד לג׳יט, היינו יכול לקבל רשימה כולל דומיינים, ולפעמים עושים אותו דבר גם כשמכרנו את שלנו.
וכמובן שיש עדיין את הפופ אפים חברות כמו ריבייזר ודילפליי (כל מי שמוכרות טראפיק של טולבארים וסרץ אינג׳קשן וכן הלאה) שזה לא טראפיק שלהן בכלל, אבל אתה תקבל שם דומיין (כי מה׳כפת להם….)
החברות הללו מוכרות גם טראפיק למובייל?
חיובי.
מה אתה אומר על טראפיק מ adfly ?
סבבה, אנחנו קונים משם מדיה.
היי יגאל,
ניסתם לעשות את השיטה הזאת אבל לבדוק micro conversions מסוימים שיש פירסון חיובי מובהק בינם לבין המרה?
לדוגמא, אני יודע שיש לי פירסון 0.8 בין המרה לבין גלילה בעמוד 2/3, אז אני אבדוק את כמות האנשים שגללו עד ל2/3 עמוד במקום למדוד המרות בכסף (מן הסתם יש לי הרבה יותר אנשים גוללים ממשלמים)?
לא בדקנו פירסון.
אנחנו עושים את זה קצת אחרת, אנחנו ממדלים את האקשנים שלנו עם התפלגויות ועושים סוג של אינטגרל.
יגאל סחתיין, שיחקת אותה! כהרגלך הבאת אותה בהרצאה (+פוסט) חבל על הזמן, היה שווה לבוא למיטאפ רק בשביל זה.
הייתי שמח לקשקש איתך קצת יותר, אבל לצערי לא היה לי זמן, אגב אני זה שבא להגיד שלום בחיפזון ביציאה.
בכל מקרה מכיוון שהידע שלי במדיה באינג נורא דל יש 3 דברים שהייתי רוצה לשאול אותך:
1) מה אורך חיים של קמפיין ממוצע במדיה באינג?
2) האם יש הצעות שיותר/פחות מתאימות לקידום בשיטה הזו?
3) האם יש איזה קורס שהיית ממליץ למישהו שעושה צעדים ראשונים בתחום?
כואב הראש מהאינפורמיישן אוברלואד ששפכת פה, אבל בהחלט כיפרת על הפוסט דיכי הקודם
There are many blogs & forums out there that offer information on media buying, you just need to dig in a little and search them.
אהלן,
תודה על התגובה.
1) זה משתנה, יש לי קמפיינים שמחזיקים מאוקטובר, ויש קמפיינים שלא. זה תלוי מאוד בשיטת עבודה שלך. השיטת עבודה צריכה להתאים ליכולות שלך. אני והשותף שלי פליקס "משה" מנהלים קמפיינים בצורה שונה לגמרי. כי היכולות שלנו שונות לגמרי.
אני בנאדם יותר אנאליטי ופליקס בנדאם יותר קריאייטיבי. אני מתבסס בעיקר על מתמטיקה, ופליקס מתבסס בעיקר על חשיבה מחוץ לקופסא. כמו עמודי נחיתה חדשים, באנרים חדשים וכו…
הקמפיינים של פליקס מייצרים הרבה כסף בזמן קצר ובמרגינים נמוכים. הקמפיינים שלי נפרסים לאורך תקופה, עם מרגין גבוהה.
פליקס יכול לנהל כמות מוגבלת של קמפיינים בו זמנית, אני יכול לנהל מאות.
הכל תלוי ביכולות שלך.
2) כן ולא… בגדול, זה יותר נישות גנריות שפונות לחתכים מאוד גדולים באוכלוסיה. מצד שני, עם עמוד נחיתה טוב אפשר לקחת הצאה נישתית ולעשות לה פריימינג להצעה גנרית.
3) לא נתקלתי באף קורס או בלוג שמלמד את זה בצורה טובה. אבל הנה בגדול איך למצוא קורס/בלוג טוב ללמוד ממנו.
אם הבנאדם כותב פוסטים רק על מוטיבציה, סימן שאין לו תוכן לתת.
אם הבנאדם נותן דוגמאות פרקטיות, ומדבר על דברים קונקרטיים, הייתי חוקר עליו עוד.
בנימה אחרת, מאוד הייתי רוצה לחזור לכתוב בבלוג ולכפר על שאר הפוסט דיכי שכתבתי. לצערי כרגע אנחנו חברה בצמיחה, ואין כל כך זמן. אבל אני אעשה את המקסימום בשביל לכתוב עוד. התגעגעתי לזה.
קח ת'זמן יגאל, תן לי לעכל ת'פוסט הדיפרנציאלי הזה לפני שאתה רץ לפרסם עוד אחד
ועכשיו בשורה תחתונה: אני מתחיל בתחום, בלי נטוורק שלם מאחורי. אתה ממליץ לי ללכת על מדיה באינג או לנסות seo ? אולי בכלל עדיף לי להפוך לשכיר ומשם להתקדם? קראתי הרבה מאמרים שלך על אפיליאייטס, זה עדיין תופס? אפשר לעשות כסף מלהיות אפיליאייט?
בעצם אתה שואל אם אפשר לעשות כסף מהאינטרנט…
הימור מושכל שלי אומר שיש מצב טוב שאפשר לעשות כסף באינטרנט.
לגבי האיך? זה תלוי בך. יש מיליון ואחת דרכים, וכל אחד צריך להתאים לו את הדרך שמתאימה לו.
אני חדש בתחום ה cpa ונרשמתי עכשיו ל exoclick כדי לקבל תנועה. בחרתי פופאנדר כמו שהמלצת והעתקתי דף נחיתה שראיתי הרבה אנשים משתמשים בנישה שבחרתי – דייטינג. למה עוד צריך לשים לב? לכמה תקציב להגביל בהתחלה? ביום הראשוןהוצאתי 20 דולר והכנסתי 14 וחצי דולר. האם אני בכיוון הנכון למרות חמש וצי דולר הפסד?
שכחתי לציין התנועה היא מ us בלבד למרות שההצעה פתוחה לעוד ארצות ואני הולך על whitehat כי בתקציב מצומצם אין לי אפשרות לבנות בלקליסט. ראיתי בפורום של שיווק הצעה לרשימת בלאקליסט של חמישים אלף פבלישרס. האם זה אמין?
ליאור אתה באחלה מצב יחסית לקמפיין בשלבים הראשונים שלו.
המלצתי תהיה לעשות A/B test על הprelander שלך + על ההצעה (פשוט תעשה מה שעשית ותעתיק עוד כמה עמודים) כדי למצוא את הואריאציה המנצחת, אני חושב שאתה ממש קרוב
בנוסף, אם אתה עובד בUS לי אישית לא יצא לפרסם שם, אבל חבר שעובד חזק במובייל והצליח שם אמר שחשוב מאוד לעשות טירגוט לפי state כי בכל אחת אתה יכול לקבל אחוזים שונים לגמרי, אני בטח שיש טראקרים או רשתות שעושות את זה
אתה בכיוון הנכון.
מינוס 6% ROI, זה לא רע בכלל ליום הראשון.
תמשיך לנסות.
אתה עושה מובייל?
לפי המספרים נראה שכן
יגאל,
תודה על פוסט מעולה נוסף שהוספת, מקווה שתמשיך לעדכן את הבלוג הנפלא הזה…
זיו
בכיף, אשתדל…
איפה אפשר ללמוד על מדיה באינג ב exoclick?
קניתי היום תנועה ב 200 דולר (סכום מינימום) פופאנדרס ותוך פחות מחצי שעה עברתי את התקציב היומי. לא הבנתי בכלל שהם ישלחו את הכל בבת אחת והקטע הממש מבאס שהאתר נפל ונותן לי עכשיו הודעת שגיאה. אני חושב שזה בגלל ההגנה של הקלאוד שחשב שזאת איזו מתקפה. אני מרגיש כזה אהבל ששרפתי 20 דולר ולא הכנסתי קליק אחד לאתר.
הסכום המינימאלי בפופים באקסו זה $20.
השאלה שלך מקבילה ל: "איפה אפשר ללמוד לרוץ על דשא ירוק?".
מדייה באיינג, זה מדייה באיינג. אקסו זה רק פלטפורמה.
מעבר לזה, יש מיליון ואחד דרכים לעשות מדייה באיינג, כל אחד צריך למצוא את הדרך שלו.
בכל מקרה, תתחיל ללמוד ממדינות קטנות, בלי הרבה טראפיק….
היי יגאל
מעניינת אותי דעתך בסוגיה הבאה: אני מניח שאתה רץ על קמפיינים בתקיבים מאוד גדולים (או אפילו בunlimited), כשמדובר על תקציבים קטנים, באזור ה100-200 דולר ביום, האם היית ממליץ להפנות את רוב התקציב לקמפיין שהוא whitelisted ולהשאיר בערך 20-30 אחוז בקמפיין RON (תוך כדי שמגדילים את הwhitelist בהדרגה כמובן)?
יגאל, טוב לראות שיצאת ממערת העטלף
Buysellads זה מקום טוב לקנות ממנו מדיה באינג? יש המון סרטונים ביוטיוב ו udemy שממליצים עליהם ובבדיקה שעשיתי גיליתי שם לא מעט אתרים איכותיים שמציעים שטחי פרסום.
שאלה נוספת, האם בניית רשימת אימיילים עדיין עובדת? רוב הסרטונים ממליצים לבנות קודם כל רשימה פרטית מטורגטת ורק אחר כך להפנות להצעת ה cpa.
שלום לך, נתקלתי במקרה גמור בסירטון שלך ביוטיוב.
אני עוסק בשיווק רישתי בחברה גדולה בעולם.
דיברתי עם חבר שעסק בשיווק רישתי בדרך שאמרת עם הדף נחיתה והכל, אבל החברה שלנו קצת שונה ולא עובדת בדרך הזו.
היא מאפשרת לך לשנות את הלייפסטייל שלך בנוסף אפשרות לעשות הכנסה נוספת ואף הכנסה פסיבית.
הייתי שמח אם היית פונה אלי במייל על מנת שאוכל לדעת מה דעתך בנושא.
בנוסף מי שפתוח להצעות חדשות מוזמן לפנות אלי במייל
[email protected]
אהמ פירמידה אהמ
תודה
יגאל אני חדש בתחום, מאוד חסר אנשים מקצועיים כמוך שחולקים את הניסיון והידע שלהם, אני בטוח שכולם היו רוצים שתחזור לשתף בפוסטים הסופר מעניינים שלך.
LIKE
אחד הטובים.
אחי אחלה מאמר, מאוד שימושי ומלא באינפורמציה, תודה!
יישר כח!
מאמר ממש טוב מלא במידע מועיל!
כל כך חבל שהפסקת לכתוב בבלוג כל פוסט שלך היה מלא במידע מאוד עוזר לכל מי שרוצה ללמוד על התחום ולכל מי שמתעסק בתחום.
אני מקווה שתחליט לחזור לכתוב מתישהו.
אחלה כתבה, תמשיך לכתוב
אחד שיודע..
אנחנו לא מתיימרים להוות תחליף לבלוג הענק והמדהים של יגאל אבל כן בנינו בלוג חדש ששם דגש על אפיליאייטס ו Cpa.אתם מוזמנים לבקר אותנו ב israelrich.com
נוסחה מעולה! יישר כח!
http://beterlifestyle.activetrail.biz/PromoteBetralife
http://betralife.com/?a_aid=15841806918666
מאמר ממש טוב מלא במידע מועיל!