Blacklist v. Whitelist: Dawn of Practice

אתמול היה Meetup של STM. היה אחלה. ראיתי הרבה פנים מוכרות, וגם כמה אנשים חדשים. הותקפתי בשאלות, ולשאלה אחת אני רוצה להתייחס כאן.

אחד הקוראים, שראה אותי ביוני 2015 (פאק, עברה כמעט שנה), נותן מצגת על אופטימיזצייה במיטאפ של קליקבנק. במצגת אמרתי שרוב הרווח שלנו מגיע מקמפיינים של RON עם בלאקליסט. זה עדיין נכון, אבל… זה לא אומר שאנחנו תמיד משתמשים בבלאק ליסט.

משוואה במיליון נעלמים

במהלך חייו של קמפיין יש לנו הרבה משתנים לבדוק:

  • באנרים / מודעות (במקרה של דיספליי או נייטיב)
  • עמודי נחיתה
  • מדינות
  • Devices
  • Carriers (זה חשוב לא רק במובייל בילינג)
  • מערכות הפעלה

וכן…. גם פאבלישרים….

אבל פאבלישרים, זה לא העניין…. פאבלישר זה משתנה, סימן שאלה, כמו כל דבר אחר.

בנטוורקים מסויימים יש גם סיגמנטציה יותר רחבה, כמו: קטגוריה, פלייסמנט, קטגוריית-על וכו…

אנחנו, בתור מנהלי קמפיינים, צריכים לפתור משוואה עם הרבה מאוד נעלמים.

אז איך פותרים את המשוואה הזו?

פשוט מאוד… (האמת לא כל כך)

מבודדים משתנים…

אם אני יודע שהמוצר שאני מקדם עובד הכי טוב על Android Tablet, אני ארוץ על Android Tablet.

אם אני יודע שהמוצר שלי עובד הכי טוב בניו-זילנד, אני ארוץ על אנדרואיד טאבלט וניו-זילנד.

אם בסופו של דבר, הייתי קשוח מידי וצמצמתי את הקמפיין מאוד מלכתחילה, כך שהוא לא מצליח להביא טראפיק בכלל. אני מחזיר משתנים. אוסיף אוסטרליה ואייפאדים, וכך הלאה…

וכך הלאה…

טעות נפוצה של אנשים, זה כשהם מעלים קמפיין, הם נראים כך:

הם חושבים ישר על המיליונים שהם הולכים לתפור על הקמפיין הזה. אז תנו לי לגלות לכם כמה סודות:

  • לכל קמפיין צריכה להיות מטרה, והמטרה לא תמיד צריכה להיות כסף.
  • כל מוצר שאתם מקדמים, לא חייב להיות מקושר לקמפיין אחד, אלא לכמה קמפיינים שלכל קמפיין יש מטרה אחרת.
  • לפני שקמפיין עושה $1000 ביום, הוא עושה $100.
  • ולפני שקמפיין עושה $100 ביום, הוא ברייק איוון.

יש אמרת שיווק מפורסמת שאומרת… Let's break even today, and break the bank tomorrow.

האמרה הזו הולכת איתי הרבה שנים.

אז מה עושים?

מגיעים לרווח הכי מהר שאפשר. זו המטרה הראשונה שלי תמיד. לצאת רווחי כמה שיותר מהר. אני לא חושב על סקייל. אני לא חושב על אלפי דולרים. אני פשוט מנסה להגיע לרווח הכי מהר.

מה שהרווח מאפשר לי, זה להוסיף משתנים, ולבדוק אותם. לבדוק קריאייטיבים, לבדוק עמודי נחיתה, לבדוק הצעות, דיווייסים וכל דבר אחר.

אז כן… אפשר לעשות משמעותית יותר רווח מקמפיין RON עם בלאקליסט, מאשר קמפיין ווייטליסט. יחד עם זאת, ה-ROI על קמפיין ווייטליסט יהיה תמיד יותר גבוה מקמפיין בלאק ליסט.

ומשהו קטן לסיום, תעשו לי טובה. כשמישהו אומר משהו על משהו, כמו Blacklist VS Whitelist. ש-A עובד יותר טוב מ-B, או B עובד יותר טוב מ-A. תבינו… אין פה חוקים. כל קמפיין, הוא מקרה פרטי בפני עצמו. כל טראפיק סורס, הוא מקרה פרטי בפני עצמו.

במקום לחפש את ה-"מה עובד?", תחפשו את ה-"למה זה עובד?" ו-"באילו מקרים זה עובד?".

פרנסה טובה והרבה טראפיקים לכולם.

71 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. בני   24 במאי 2016 בשעה 14:00
    (#)

    היי יגאל,
    תגיד בבקשה האם תחזור לכתוב את הבלוג באופן קבוע?
    ושאלה שניה אני רוצה ללמוד א התחום לעומק, האם אתה מעביר עדיין קורסים,
    ומי מה הייתה ממליץ לי להתחיל ואיפה?

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 14:05
      (#)

      היי בני,

      אני כבר כמה שנים רוצה לחזור לכתוב את הבלוג באופן קבוע. אבל לא מצליח להביא את עצמי לזה.

      אני אף פעם לא לימדתי, בגלל זה ה-"עדיין" לא רלוונטי. אני מאמין ש-Those who can't do, teach.

      מבחינת המלצות, הפורום של STM לפי דעתי האופציה הכי פחות גרועה.

      • פבלו   25 במאי 2016 בשעה 11:10
        (#)

        יגאל, הכרתי אותך בעבר הרחוק, קמפיין שעשית לחברה שעבדתי בה, עוד כשהייתי שכיר.
        מסכים איתך לגבי ללמד, מי שלא יודע, מלמד ובכל זאות יש בקהילה שלנו שארינג, במיוחד בידע הנרחב ובניסיון הנרחב שלך, אתה נמצא בכמה רמות מעל רובנו. כאוטודידקט בעצמי, אני עדיין לומד מכולם וגם כן למדתי המון ממך. אז תכתוב, לא תכתוב כי לא בא לך, לא בסדר עדיפויות שלך או פשוט לא ב… שלך כרגע. אולי בכל זאת תמצא דרך לחלק טיפים ועצות שחוסכות להרבה מאיתנו, כאב ראש ודינרוס, אני עצמי טועה מלא…תודה גם אם אין לך חשק לכתוב…אשמח לפגוש, לשמוע אותך בפורום כלשהו, כנס…מה שלא יהיה. לא מגדיר אף אחד גורו אבל אתה הרווחת את הכבוד המקצועי שלי והיית לי להשראה בהרבה רגעי משבר וייאושת תודה לך שוב…פבלו, יזם מנסה הרבה, מצליח כרגע קצת פחות…

        • המיליונר בפיג'מה   25 במאי 2016 בשעה 18:47
          (#)

          תודה רבה,

          באיזה חברה זה היה? מתחיל ב-מ' נגמר ב-ד'?

          בכל מקרה, שארינג זה לא ללמד. ההבדל בין Sharing ללימוד, איך שאני רואה את זה, שבלימוד אתה אחראי על התוצאות של התלמיד. במיוחד אם הוא משלם לך כסף.

          ב-Sharing, אתה מתמקד בעצמך, ופשוט משתף מהניסיון שלך. בלי לקחת אחריות על אף אחד.

          אלה לפחות הסטנדרטים שלי.

          • פבלו   26 במאי 2016 בשעה 13:28
            (#)

            לא, מתחיל ב-T, נגמר ב-C, שלושה מילים. התכוונתי ב-שיארינג בפורום רחב יותר, כלומר שמי שבתחום יוכל להיעזר בזב בעת הצורך…
            עשית פעם את ה-Vision Camp, לי מאוד חבל שלא היה המשך לזה.. אפשר ללמוד המון במפגשים האלו.

            • המיליונר בפיג'מה   26 במאי 2016 בשעה 20:27
              (#)

              אתה הורג אותי. אתה בטוח שזה היה אני?

              לפני כמה שנים זה היה?

              אני עד כדי כך סנילי? פבלו זה השם שלך?

            • פבלו   1 ביוני 2016 בשעה 9:13
              (#)

              כן אחי, אתה סנילי. בחברה לא אני ניהלתי את הקמפיין אלא אורי מ., שהיה וי פי מרקטינג, זוכר עכשיו?

            • המיליונר בפיג'מה   1 ביוני 2016 בשעה 9:37
              (#)

              עדיין לא זוכר.

              תשאיר כבר אימייל אמיתי בתגובה, אני אשלח לך אימייל. ותכתוב לי מי זה.

              זה לא בריא לOCD שלי.

  2. דניס   24 במאי 2016 בשעה 14:16
    (#)

    אהלן המיליונר בפיג'מה,

    תגיד איפה אפשר למצוא אותך כדיי לקבל מימך חתימה :)

    תגיד איזה רשתות הייתה ממליץ לעבוד איתם בטור התחלה ?

    אתה ענק, באמת חבל שאתה לא חוזר לכתוב את הבלוג שלך.
    אני מאריץ שלך

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 14:29
      (#)

      תודה על התגובה,

      אני עדיין עובד עם קליקבנק. ויש מספיק רשתות…

      תתמקד בטראפיק סורס, תלמד לעשות שם SPY, ותראה מה אנשים אחרים מקדמים שם.

      • ישראל ריצ'   24 במאי 2016 בשעה 15:22
        (#)

        יגאל, אתה תקבל תנאים טובים מכל רשת. אבל למשווק המתחיל יהיה הבדל ברור בין רשת וותיקה ואמינה כמו Globalwidemedia או Maxbounty לאיזו רשת קטנטונת שאוהבת לגלח: http://israelrich.com/?p=13

        • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 15:34
          (#)

          הרשת לא רלוונטית. הטראפיק סורס הרבה יותר רלוונטי. בסופו של דבר לכולם יש את אותן הצעות.

          ואם רשת א' מגלחת ב-10%-20%, זה לא מה שיעשה את ההבדל אם בנאדם יצליח או לא.

          מה שחשוב זה היכולת להצליח עם רשת ממוצעת, הצעה ממוצעת וטראפיק סורס ממוצע. כל השאר מכפילי רווח.

          ובגלל זה לדעתי, צריך להתחיל להתמקד בטראפיק סורס.

          אם תיקח הצעה טובה, על טראפיק סורס בינוני, אתה לא בטוח תעשה כסף.
          אבל אם תיקח הצעה בינונית, על טראפיק סורס טוב, אתה תעשה כסף.
          ואחרי שתעשה כסף, אתה תוכל למצוא את ההצעה הטובה, ולבדוק אותה על טראפיק סורסים בינוניים.

          • ישראל ריצ'   26 במאי 2016 בשעה 10:11
            (#)

            בוא ניקח מקרה ספציפי: קידמתי הצעת מובייל גיימינג די מצליחה לאנדרויד בשתי חברות, אחת גדולה וותיקה והשנייה חדשה יחסית ובינונית בגודל.
            בשני הקמפיינים השתמשתי באותם דפי נחיתה ואותו טראפיק סורס. ההצעה של החברה הגדולה והמוכרת קינברטה בשבעים אחוז יותר מההצעה של החברה הקטנה והפחות מוכרת. למה???
            כי ברשת הגדולה המרה נחשבה כ "download and install" ברשת הקטנה המרה נחשבה "download and install" והיוזר שהוריד את המשחק צריך להגיע לרמה שלוש לפחות.
            יתכן שהרשת הפחות מוכרת הרגישה שהמפרסמים בודקים אותה עם זכוכית מגדלת כי יש לה פחות מוניטין ויכול להיות שהיה לחץ על העובדים להראות רווחיות גדולה יותר כדי להשאיר את הרשת מעל המים.

            • המיליונר בפיג'מה   26 במאי 2016 בשעה 20:26
              (#)

              כן, אבל הדברים האלה כתובים בפרטים של ההצעה. זו לא אותה הצעה… הקונברזן EVENT שלהן שונה.

              יש המון דוגמאות כאלה.

              בזמנו קידמתי הצעת דייטינג. את אותה ההצעה – DIRECT. מהוונדור.

              קידמתי גם CPL וגם CPS.

              בעוד ה-CPS היה ברייק איוון, ה-CPL התפוצץ עם משהו כמו 200%.

              אחרי כמה ימים, אמרו לי לסגור את ה-CPL.

              למה? כי הלידים לא קינברטו למכירות.

              בסופו של דבר, מה שמעניין בעלי הצעות זה כרטיסי אשראי. כל השאר זה משחק של ניהול סיכונים.

              אני אגב, משתדל תמיד לקדם הצעות CPS. אין לי כח למשחקים של לפתוח / לסגור / לפתוח / לסגור…

              למי שמכיר את המשחקים האלה…

              כמובן שאני תמיד אעשה טסט על CPL, אבל ברגע שאני מחליט שההצעה הזו מעניינת. אין מנוס מ-CPS לדעתי.

              בנוסף הצעות CPL, זו גם אחלה דרך לבנות בלאקליסטים וווייטליסטים.

  3. דניס   24 במאי 2016 בשעה 14:42
    (#)

    תודה על התשובה המהירה.

    מה הם התנאים להצליח בתחום הזה?

    ולמה לדעך לא כל אחד מצליח גם כשיש לו את כל המידע הנחוץ.

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 15:19
      (#)

      כי אנשים מתמקדים בתוצאה. ובחלומות שמוכרים להם.
      הם רואים מישהו עושה הרבה כסף, ורוצים גם.

      אנשים רוצים להיות נהגי מירוצים, עוד לפני שהם למדו לנהוג.

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 15:20
      (#)

      ולגבי התנאים להצליח, זה לגשת ללימוד התחום כמו שרוכשים מקצוע.

      אנשים שהולכים ללמוד כלכלה, לא אומרים לעצמם אני הולך להיות סוחר בבורסה. הם באים לרכוש מקצוע.

  4. שלמה   24 במאי 2016 בשעה 16:25
    (#)

    היי יגאל,
    בזמנו רשמת שהגעת למסקנה שעדיף לך לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים נוספים (אם אני לא טועה רשמת ששכרתם משרד בבורסה, אני לא זוכר איזה פוסט זה היה), מסקרן אותי אם יש לך תובנות חדשות או עדכונים מאז הפוסט הזה? האם זה נשא פרי או שחזרת מאז לעבוד לבד? לי אישית גם קשה לעבוד לבד אבל אין לי ממש אלטרנטיבה בתחום של האפילאציה, לא מכיר אנשים שתהיה לי איתם סינרגיה מספיק משמעותית בשביל לעבור למסגרת שכזאת.

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 16:35
      (#)

      יש לי שותפים וצוות.

      ואין כזה דבר עדיף. תלוי מה המטרות שלך. אני רוצה לייצר חברה עם ערך ל-Marketplace. ואי אפשר לייצר את זה לבד מהבית. לפחות אני לא יודע איך.

      אז עשיתי את הצעד שנראה לי הכי הגיוני להגיע למטרה שלי.

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 16:37
      (#)

      ולגבי איך למצוא אנשים?

      נטוורקינג.

      הנה טיפ מהחיים שלי. תכתוב בלוג על שיווק שותפים. תעזור לאנשים ואל תמכור להם חלומות. ותראה שאנשים יגיעו אליך, מתוכם יהיו אנשים שיהיה לך איתם יותר סינרגיה ופחות סינרגיה.

      זה כמו פאנל :)

      את כל החברים שלי מהתעשייה אני מכיר דרך הבלוג. הרבה מהם, עושים את מה שהם עושים בזכות הבלוג.

  5. דניס   24 במאי 2016 בשעה 17:39
    (#)

    יגאל,
    האם כדאיי על ההתחלה איך שאתה אומר ללמוד על הסוסר טראפיק והSPY לשלוח את הטראפיק ישירות להצעות ?
    ורק אז ללמוד לקדם אותה דרך דפי נחיתה ?

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 18:03
      (#)

      לא.

      תעשה ספיי, תדע להבדיל בין אפיליאייטס לוונדור.

      תפעיל קצת את הראש… כלומר, אם התקציב שלך זה $50 ליום, אין לך מה לקדם מוצר שהעמלה שלו היא $30.

      ובקיצור, אם אתה מוצא אפיליאייט שנראה לך גדול. תעתיק אותו אחד לאחד. עם ההצעות שלו והרשת שדרכה הוא רץ.

      אחרי זה תשפר לבד.

  6. איתי   24 במאי 2016 בשעה 18:11
    (#)

    היי יגאל,

    אני תקוע כרגע בתקרת זכוכית מבחינת האדוורדס. בכמה השנים האחרונות למדתי הכל לבד. כרגע אני במצב שקשה לי למצוא מידע שיחדש לי בתחום. עולים לך במקרה מקורות טובים (פורומים, קורסים, כל דבר…) למתקדמים מאוד?

    תודה :)

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 19:35
      (#)

      לפי השאלה נראה שאתה לא מתקדם מאוד.

      על פי מה אתה חושב שאתה מתקדם מאוד?

      • איתי   25 במאי 2016 בשעה 22:35
        (#)

        הגדרה עצמית. בדיוק כפי שאתה מגדיר את עצמך.
        בכל מקרה, תודה.

        • המיליונר בפיג'מה   26 במאי 2016 בשעה 20:21
          (#)

          אני לא מגדיר את עצמי.

          לגבי לימוד, אני לא לומד מקרוסים או מפורומים. אני לומד לבד. תמיד בוחן את הגבולות וכל פיצ'ר קטן שפלטפורמה מציעה.

          לגבי קורסים / פורומים / נטוורקינג, אני מחפש השראה לצאת מהקופסה. רעיונות לטסטים חדשים. כשאני עושה טסטים בעצמי, הטסטים שלי מונוטוניים. אבל באמצעות פורומים / קורסים / נטוורקינג אפשר לצאת מהמסגרת ולקבל רעיונות לטסטים חדשים. וזה אגב, לא משנה האם הרעיון הגיע ממישהו מתחיל או לא.

          במיט אפ הנ"ל, קיבלתי מלא רעיונות. חלק כבר נמצא בבדיקה.

  7. יגאל   24 במאי 2016 בשעה 18:11
    (#)

    יגאל נשמה, שמח לשמוע ממך :) תודה על הפוסט!

    אני כבר הרבה זמן לא בנושא הזה אבל האם אפיליאציה וקליקבנק עדיין רלוונטיים היום?
    האם עדיין שווה לקדם מוצרי מידע?

    הקמפיינים שאתה מדבר עליהם הם בגוגל? בפייסבוק? או טראפיק ממקור אחר?

    לגבי זה שאתה מאמין שמי שלא יכול לעשות מלמד, למה זה צריך להיות "או או"?
    למה זה לא יכול להיות "גם וגם"? המנטור שלי לימד אותי שאני יכול ללמד כל אחד
    שעבור אותו נושא אני יודע יותר ממנו.

    כמובן אני חייב שיהיו לי תוצאות כי זה בתכלס מה שקובע ואת זה אין ספק שיש לך.

    מה שאני מנסה להגיד זה שיש לך המון מה לתרום מהידע שלך, והרבה לתת, כמובן
    אם תרצה ותרגיש שבא לך. זאת החלטה שלך. תמיד.

    מקווה שתחזור לכתוב כי אני מאוד מחכים מהפוסטים שלך ואני אוהב שיש מישהו
    שאני סומך עליו בעיניים עצומות (במדינת החאפרים) שיכול לבער דברים בנושא
    שיווק באינטרנט ועוד עושה את זה כיף על הדרך :)

    בכל מקרה תצליח אח יקר!

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 19:42
      (#)

      לגבי אם התחום שווה? 2015 הייתה השנה הכי טובה שלי בתחום.

      2016, כבר כמעט עברתי את 2015. אז אתה תשפוט.

      לגבי הטראפיק סורסים. אני לא בודד. אני לא עובד מהבית. אנחנו רצים בכל הטראפיק סורסים חוץ מגוגל ופייסבוק. אין לנו פריבילגיה לא לעשות את זה. ומתישהו נגיע גם לגוגל ופייסבוק.

      לגבי השאלה, התשובה פשוטה. הזמן שלך מוגבל. זה המשאב הכי מוגבל בעולם. ומהכירותי את התחום, אין את הפריבילגיה להפסיק ללמוד. כל יום יש משהו חדש.

      מעבר לזה. מה שהמנטור שלך אמר, יש לי שאלה. אם אני במשך שבוע הולך וקורא על אפיליאייט מרקטינג. ז"א שאני מבין יותר מכל בנאדם אחר שלא קרא על אפיליאייט מרקטינג. מה שאומר, שעל פי המנטור שלך, אני יכול ללמד במצפון נקי… כי בעצם מאחר וקראתי יותר מהתלמידים שלי, אני יודע יותר מהם, אז אני יכול ללמד.

      איך תרגיש אם אני אלמד אותך על בורסה? קראתי הרבה ספרים על בורסה. בחיים לא השקעתי שקל בבורסה. תרגיש בנוח עם זה כשתדע שלא השקעתי שקל בבורסה?

      יום טוב :)

      • יגאל   25 במאי 2016 בשעה 8:58
        (#)

        תודה רבה יגאל על התשובה! כבר הרבה זמן אני רוצה לקדם מוצר קליקבנק, ככה בקטנה, לאט לאט. היום החלטתי שכן :)

        לגבי נושא הלימוד, ברור שלא. לקריאה אין שום משמעות. אפס. גם אם תקרא 10 שנים על רכיבת אופניים, ותהיה כביכול "מומחה" לאופניים – בפעם הראשונה שתעלה עליהם אתה תתרסק.

        אני אמרתי ש"אני יכול ללמד כל אחד שעבור אותו נושא אני יודע(!) יותר ממנו"
        לדעת משהו = לחיות אותו. לדעת משהו זה לדעת בידע מעשי (=תוצאות) כמו שכתבתי.

        עד שאתה לא חי את הדבר, אתה לא יודע אותו.

        אותי מעניין תוצאות. לך יש תוצאות מדהימות. מעשיות. לכן אתה יכול ללמד אותי ועוד רבים אחרים. כמובן, זאת בחירה לך. אני אשמח מאוד ללמוד ממך :)

        יום טוב אחי!

  8. אורי בורי   24 במאי 2016 בשעה 18:23
    (#)

    היי יגאל,

    איזה סורסים מומלצים לדעתך? או אם איזה אתה אוהב לעבוד

    תודה על כל הטיפים, אתה ממש עוזר לכולנו

    • המיליונר בפיג'מה   24 במאי 2016 בשעה 19:43
      (#)

      אני עובד עם הכל חוץ מגוגל ופייסבוק.

      ומה שאני אוהב לעבוד, לא רלוונטי. אצלינו בחברה, אנחנו עושים הכשרה לעובדים, לא על הסורסים שאוהבים לעבוד עליהם. אלא על הסורסים שילמדו את העובדים הכי טוב מה זה להיות פרפורמנס מרקטר.

      • עומר   30 במאי 2016 בשעה 19:01
        (#)

        אל תחפשו מה מתאים ליגאל…
        תבחרו סורס אחד ומרקט אחד ותגרמו לו לעבוד.
        אין טעם לדלג בין סורסים, כי הסורס זה לא הבעיה אלא אתה.

        אחרי שיש קמפיין ריווחי זה כבר עניין של scale.
        והסקייל האחרון בעיניי הוא להתרחב לעוד סורסים.
        הרבה יותר קל להוסיף מדינות או מוצרים על אותו סורס.

        אפשר להגיע לשבע ספרות בשקלים (וגם בדולרים) לחודש מסורס אחד.
        מה שמתאים ליגאל לא בהכרח מתאים לכם.

        • המיליונר בפיג'מה   1 ביוני 2016 בשעה 9:28
          (#)

          אני מסכים עם עומר ב-200%. פאק, ב-1000%.

          אני רץ על הרבה טראפיק סורסים כי יש לי צוות. אם הייתי עדיין עובד לבד, סביר להניח שהייתי מתמקד באחד-שניים.

      • נורית   1 ביוני 2016 בשעה 3:40
        (#)

        היי יגאל,

        איזה סורסים אלו?

        מאיזה סורסים אוכל ללמוד הכי טוב מה זה להיות פרפורמנס מרקטר?

        • המיליונר בפיג'מה   1 ביוני 2016 בשעה 9:30
          (#)

          הרשימה ארוכה מידי.

          אבל… יש הבדל בין מה עושה לי הכי הרבה כסף, למה הכי טוב ללימוד.

          תחום האדולט, הוא תחום טוב להתחלה. הרווח שלנו באדולט מהווה אחוזים בודדים מההכנסות שלנו.

          יחד עם זאת, כשמגיע עובד חדש, אנחנו עושים לו קודם כל הכשרה על אדולט.

          • נורית   1 ביוני 2016 בשעה 19:44
            (#)

            תודה רבה, יגאל

            איך אתה כותב את זה באנגלית?

            איזה עוד סורסים טובים להתחיל איתם?

            • נורית   1 ביוני 2016 בשעה 19:50
              (#)

              סליחה, הבנתי. ADULT

  9. דניס   24 במאי 2016 בשעה 20:00
    (#)

    יגאל
    אני רוצה לעבוד אצלכם בחברה, מה צריך בשביל זה ?

  10. SIMHA   25 במאי 2016 בשעה 8:01
    (#)

    היי יגאל,
    אני קראתי המון חומר ולמדתי את התחום בהאקריו וגם לבד מהבית אך חדשה בתחום, אני אשמח לשלוח קורות חיים שלי לבדיקה. מאוד אשמח לעבוד אצלך לצבור ניסיון פרקטי ומעשי יש אפשרות לעשות רעיון עבודה?

  11. Eyal   25 במאי 2016 בשעה 13:05
    (#)

    תודה על הפוסט.
    עם איזה ad networks ראית הצלחה?

    • המיליונר בפיג'מה   25 במאי 2016 בשעה 18:49
      (#)

      בכל נטוורק שבחרתי להצליח בו, ראיתי הצלחה.

      אם אתה שואל אותי, איפה אני רץ? אני רץ בהרבה.

      אבל… הנטוורקים הכי טובים שלי, הם נטוורקים קשים… רוב האנשים לא מצליחים בהם.

  12. אייל   26 במאי 2016 בשעה 13:42
    (#)

    הי יגאל, התגעגענו אליך :)

    שאלה לגבי מדיה בייניג, יותר נכון התייעצות האם מה שאני עושה נראה לך נכון

    אני לוקח הצעות מקליקבנק ומנסה להריץ אותם ב sitescoute עם באנרים, מחכה 100 קליקים ואם אין המרה (ובינתיים ניסיתי 2 הצעות ולא היו) עובר הלאה להצעה הבאה

    הכוונה שלי היא שחבל לי לבזבז זמן על דף נחיתה, אני מחפש משהו שממיר בכל מקרה ואז אני אכתוב לו דף נחיתה ואנסה לשפר ביצועים

    מה אתה אומר ?
    ואגב לא הבנתי איך אפשר לעשות spy על אחרים, יש כלים מיוחדים לזה ?

    • המיליונר בפיג'מה   26 במאי 2016 בשעה 20:32
      (#)

      המיינדסט נכון. פחות או יותר…

      100 קליקים יכול להיות מעט מידי.

      בכל מקרה, המיינדסט הוא נכון, כשאתה מכיר את הטראפיק סורס. לפני שאני מקדם הצעה כלשהי, אני לומד את הטראפיק סורס.

      ב-SiteScout מה שאתה מנסה לעשות זה בעייתי.

      ולגבי לבזבז זמן על דף נחיתה? אתה יכול לשים פרינט סקרין של העמוד ולכתוב CLICK HERE בגדול באמצע. כך שזה לא בזבוז זמן.

      אתה תראה שבסייטסקאווט ה-CTR של העמוד נחיתה, לא משנה כמה קליקים הוא מזמין יהיה נמוך מאוד.

      סייטסקאווט ו-DSPs אחרים למיניהם, זה הטראפיק הכי קשה שיש. יותר קשה מכל דבר אחר.

      היתרון ב-DSPs שהאופציות סקייל LITERALLY אינסופיות.

      אבל זה הטראפיק סורס הכי קשה שיש. אני ממליץ לגשת ל-סייטסקאווט וחבריו, רק כשיש לך פאנל שאתה מכיר את המספרים שלו. לא הייתי עושה עליו טסטים.

      אלא אם כן יש לך AUDIENCE גדול וטוב בסייטסקאווט. אז אפשר לעשות טסטים על האודיינס הזה.

      גילוי נאות: הקטע עם האודיינס בסייטסקאווט, זה בתיאוריה. זה טסט שאני רוצה לעשות כבר הרבה זמן ופשוט עוד לא יצא לי. מקווה שאולי בשבועיים הקרובים אני אעשה את זה.

      • ישראל ריצ'   1 ביוני 2016 בשעה 10:33
        (#)

        בעקבות השרשור הזה והתגובות הנוספות על קליקבנק כתבתי מאמר שמתייחס לקידום מוצרי קליקבנק בשנת 2016. אשמח לשמוע תגובות ומה האסטרטגיה שלכם: http://israelrich.com/?p=103

        • המיליונר בפיג'מה   1 ביוני 2016 בשעה 10:55
          (#)

          בשעה טובה יש בלוג נוסף על אפיליאייט מרקטינג. חיכיתי לזה כל התקופה שלא כתבתי.

          עכשיו, כמה טיפים…

          אל תכתוב מה אפשר לעשות, תכתוב מה עשית.

          בארה"ב עשו ניתוח Transcripts של ראיונות עבודה עם עובדים, ו-Performance שלהם בעבודה שנה אחרי.

          העובדים הכי גרועים, דיברו בראיון עבודה בעיקר בלשון עתיד. העובדים הבינוניים דיברו בלשון הווה. והתותחים באמת, דיברו בלשון עבר.

          למה זה?

          כי הם דיברו מהניסיון שלהם.

          הלוגיקה לא משנה. למה דווקא גראביטי 20 ולא 21? אני עכשיו מקדם מוצר בלי גראביטי, ועובד לי סבבה.

          המוצר זה לא הבעיה, וזה לא משנה…

          הטראפיק סורס, זה העיקר. זה לא משנה אם זה מיילינג ליסט, נייטיבים או פופים.

          יש מוצר דיאטה שעובד לי בסוג טראפיק אחד ויש מוצר אחר שעובד בסוג טראפיק אחר.

          אתה צריך להכיר את הטראפיק סורס. ואז כל המספרים הלא רלוונטיים במרקטפליס של קליקבנק לא משחקים תפקיד.

          פעם גם אני חשבתי שצריך לבחור על פי פרמטרים טכניים. אבל זה חרטא…

          בזבוז זמן.

          בשנה האחרונה, ניסינו לקדם משהו כמו 200-300 מוצרים לפי בדיקה טכנית. פחות מ-10% יצאו רווחיים.

          שלא תבין לא נכון. פרמטרים טכניים חשובים, אבל הכירות עם הטראפיק סורס שלך יותר.

          • ישראל ריצ'   1 ביוני 2016 בשעה 11:55
            (#)

            ,תודה על התגובה. אני בהחלט אקח בחשבון את הטיפים שלך ואני רוצה להודות לך גם על כך שחזרת לכתוב. הבלוג שלך, הכנסים שערכת והפורום של visionbase עליו השלום, היה המצפן העיקרי בעולם של אי וודאות להרבה אפיליאייטס. כל עצה שלך שווה זהב וכל טיפ על מיינדסט מסדר את הראש מחדש.
            המדריך שכתבתי הוא יותר למתחילים שאין להם תקציבים להתנסויות גדולות.
            אני מאמין גדול בצניעות ופרטיות ולכן אני מעדיף לדבר פחות על עצמי ויותר על ידע/שיטה.

            • המיליונר בפיג'מה   1 ביוני 2016 בשעה 12:06
              (#)

              סבבה. תודה על התגובה.

              הבעייה היא שמתחילים בלי תקציב, מסתמכים על המזל יותר מידי כשמקדמים קליקבנק.

              הסיבה שאנחנו מכשירים עובדים חדשים על אדולט, זה בגלל ש-Lead Value שם נע בין $1 ל-$5.

              אפשר לצבור הרבה יותר דאטה כך.

              אם מכירה ממוצעת בקליקבנק מניבה $34, תחשוב שאפיליאייט צריך להוציא $1020 מכירות שהן מדגם מייצג בסיסי כלשהו.

              לעומת זאת בלידים, הכל הרבה יותר דינאמי. לכן, אני ממליץ למתחילים להתחיל להתעסק בהצעות לידים, ורק אחרי שצברו ניסיון והון קטן. שיעברו למשחק של הגדולים.

              אם אני מתחיל קמפיין ומפסיד עליו $500-$1000 בהתחלה (לא אומר שעושה את זה כל הזמן). איזה יתרון יש למתחילים?

              היתרון היחיד שיש למתחילים על גבי ותיקים, זה הרעב שלהם והזמן שלהם.

              מתחילים יכולים להתעסק בקקה. לי אין כח לזה כבר. בגלל זה מתחילים צריכים להתחיל מאיפה שהתעסקות בקקה יש לה יתרון.

              כמו בפופים, ובמיוחד באדולט.

  13. אדיר   26 במאי 2016 בשעה 22:13
    (#)

    ביצעתי את ההמלצה בקמפיין נייטיב מופסד שהיה לי – והוא הפך לריווחי ביומיים האחרונים. העליתי את הבידים והוספתי עוד כמה מודעות כדי להגידיל את הטראפיק כי אני מבזבז דולרים בודדים ביום, אבל בינתיים הייתה מכירה אחת היום ואחת אתמול ככה שנכון ליומיים האחרונים הROI פצצה והרווח המעשי אומנם נמוך, אבל זאת התחלה נראה לי.

    הכותרת מצחיקה זה בטוח

  14. מיליונר שעדיין רעב   1 ביוני 2016 בשעה 0:45
    (#)

    יש לי כבר חברה של 20 איש ואנחנו גדלים והכל התחיל מהבלוג שלך..
    לפני 5 שנים בערך.. נתקלתי בבלוג ופתחת לי את העיניים..
    כל היום מעלים קמפיינים..

    ועדיין כל פעם מלמד וכיף לקרוא פוסטים שלך..

    אני יודע מה אתה מריץ ואיפה ;)

    • המיליונר בפיג'מה   1 ביוני 2016 בשעה 9:34
      (#)

      אם היית במיטאפ של סטאק יכולת לשאול אותי מה אני מריץ ואיפה. אני לא מסתיר כלום. עברו הימים של 2008 שצריך להיות שושואיסט.

      אני פשוט לא כותב את זה בשום מקום, אבל פנים-אל-פנים, אין לי סודות. בסופו של דבר, הבנתי עם הזמן, שהאתגר הגדול בתור אפיליאייט זה לדעת להריץ הצעה ממוצעת, עם לנדר בממוצע בטראפיק סורס ממוצע ועדיין לעשות כסף.

      כרגע, כל מה שאנחנו מריצים, זה די ממוצע. והיכולות שלנו הן שגורמות לזה לעבוד.

      אם היה לי משהו עם ROI של מאות אחוזים שאני מריץ, כמובן שלא הייתי חושף. אבל כל עוד זה דברים ממוצעים, אני לא מסתיר. גם לא כותב על זה. אבל אם תשאל אותי פנים-אל-פנים, אתה תדע בדיוק מה אני עושה.

      וגם עשיתי את זה במיטאפ הנ"ל.

      בכל מקרה, אם אתה רוצה אפשר להפגש. אולי אפשר לעשות משהו מעניין ביחד.

  15. תומר   1 ביוני 2016 בשעה 21:03
    (#)

    יגאל אתה פשוט תותח שאפו ענק אתה צריך לעלות יותר פוסטים לאתר

  16. Biff tanen   15 ביוני 2016 בשעה 15:13
    (#)

    שמעו חברה,

    לכל החדשים או כאלו שמתקשים,

    הקבוצה שלי היא אחת החזקות שיש בדרג השני בעולם האבסורדי הזה של האפיליאציה, למה אבסורדי לפעמים אתה הולך לישון וקם בבוקר עשיר יותר ב 2kלפעמים אתה משקיע את התחת ומיליון שקל בפרויקט ולא מרוויח כלום.

    מה זה חזקות שיש? אין לי מושג כמה אחרים מרוויחים ואין לי מושג מה תקציבי הפרסום שלהם ומה אחוז הרווחיות שלהם (כמה באמת הם לוקחים הביתה בסוף היום) אבל אני עדיין יודע שאנחנו מהחזקים שיש.

    לאורך השנים יש המון ירידות וביום אחד נישה שמתעשרים ממנה נסגרת לגמרי על ידי אדוורדס שזה תאמינו או לא עדיין הסורס העיקרי שלנו. אז פשוט ממשיכים הלאה. Evolving

    היו ימים שחשבתי שעוד חודש אהיה מובטל אבל יום רודף יום וחודש רודף חודש ושנה אחרי שנה ואנחנו עדיין כאן. אני יכול להגיד שאנחנו חיים את החלום (זה שהיה לנו פעם לפחות)

    המסר בגדול זה אל תתייאשו, נישות חדשות וסופר רווחיות נוצרות בכל יום, טראפיק סורס כמו הנייטיב שנפתח לגמרי בשנתיים האחרונות זה עדיין תחום שיש המון מה לעשות בו,

    אפילו פינטרסט לעסקים נפתח כבר לכולם לא מזמן (רק לכרטיס אשראי אמיתי מארה"ב). ובתור פלאטפורמה יחסית חדשה נוצרות שם המון הזדמנויות. אבל צריך להפעיל את הראש. כל הזמן. קשה ללמוד משהו מפורומים וכאלו, אם זה שם זה אומר שזה כבר חרוש.

    הבלוג הזה מדהים לתת לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל. אני עוקב אחריו כבר 6 שנים לפחות רק כדי לקרוא את התגובות וללמוד משהו אם אפשר. לצערי הרב בכל שנותיי בתחום אפשר לספור על יד אחת את מספר אפיליאייטים שדברנו איתם.

    כשאנחנו מסתובבים בווגאס אנחנו בעיקר מדברים עם בעלי המוצר שאותם אנחנו מפרסמים שזו העצה הכי טובה שיש בעיניי, תהיו כמה שיותר קרובים למוצר, בעיני להיות קרוב למוצר ( ללא מתווכים) זה אפילו יותר חזק מטראפיק סורס בהנחה שלכל מוצר כמעט יש

    שוק לא בישראל כמובן. להיות בעלי המוצר זה גם מעולה כמובן אבל זה מנגן על יכולות אחרות לגמרי שלא מתאימות לכולם, בעיני או שאתה בעל מוצר או שאתה המשווק שלו. (יותר בנישות של אפיליאייט) אי אפשר לאכול את כל העוגה אומרים.

    אני אומר לכם מנסיון אישי, יש המון כסף שמחכה שתאספו אותו זה לא אגדה, אבל אם אתה חדש בעסק אתה צריך לעבוד בשבילו כמו איכר. אני אוהב לראות דור צעיר שמסתער על טראפיק כמו בסצנה מהסרט 300 . תמיד יש מה ללמוד.

    בהצלחה.

    • המיליונר בפיג'מה   20 ביוני 2016 בשעה 7:21
      (#)

      אני מוריד בפניך את הכובע.

      התגובה הכי טובה שנכתבה בהיסטוריה של הבלוג.

      • Biff tanen   20 ביוני 2016 בשעה 12:02
        (#)

        ווי יגאל תודה, לא התכוונתי…

        כבוד הוא לי ( ללא טיפת ציניות), זה יכול להיכנס לקורות החיים שלי (שלא שלחתי מ 2010)

        יש עוד כל כך הרבה לדבר עליו אבל אני אתן לך לשתף… תמשיך לכתוב. כיף לקבל למייל את הדיוור

    • המיליונר בפיג'מה   20 ביוני 2016 בשעה 7:23
      (#)

      נ.ב. אתה מדבר איתי על 300? כשפינטרסט פתחו את פלטפורמת הפרסום שלהם, הרגשתי כמו בסרט Lord of War בסצנה שבה בריה"מ מתפרקת :)

  17. האימפריה בירוק   17 ביוני 2016 בשעה 0:47
    (#)

    היי יגאל,
    האם אתה המקים של אתר האוהדים האגדי "האימפריה בירוק"?

    אם לא וזה נשמע הזוי אז סורי :)

    • האימפריה בירוק   17 ביוני 2016 בשעה 0:48
      (#)

      זה בטוח נשמע הזוי. התכוונתי ל "מכבי חיפה אונליין" כמובן

      • המיליונר בפיג'מה   20 ביוני 2016 בשעה 7:27
        (#)

        אהלן,

        לא, ולא. האימפריה בירוק, הוקם על ידי אליסף דעואל. נדמה לי צלם היום בוואן.

        ומכבי חיפה און-ליין, הוקם על ידי בחור בשם ניצן הראל.

        אני הקמתי אתר בשנת 96 או 97, שנקרא מכבי חיפה הוירטואלית. כתבו עליו במעריב לנוער :)

        בכל מקרה, האתר הכי גדול באותה התקופה נקרא מכבי חיפה על הרשת. בנה אותו בחור בשם עידן ביסמוט. וכשהוא התגייס לצבא, הוא העביר אליי את המושכות…

        בסופו של דבר, הבחור ממכבי חיפה און-ליין היה בוגר ממני בשנתיים. זה היה משמעותי. והוא עקף אותי בסיבוב….

        אז סגרתי….

        • סמנכ"ל אימפריה בירוק   22 ביוני 2016 בשעה 22:06
          (#)

          מכבי חיפה אונליין באופן מדהים ממשיך להיות פעיל לאורך כל העשורים…

          בתור סגן מהל באימפריה בירוק :) אני עד היום מקפיד להכנס לאתר ולבדוק את הטראקר פעם בחצי שנה.מינימום.

          • המיליונר בפיג'מה   22 ביוני 2016 בשעה 23:03
            (#)

            היה אתר טוב האימפריה בירוק…

            ולגבי מכבי חיפה אונליין, MHFC עבר אותם בסיבוב מבחינת טראפיק.

            בכל מקרה, אני עדיין מעדיף מכבי חיפה אונליין. :)

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!