עוד דבר אחד שצריך לעשות בשביל להיות משווקי שותפים מצליחים!

אם אתם זוכרים את הסיפור שלי ושל "משה", אתם וודאי זוכרים שאני ו-"משה" התחלנו לשווק תוכניות שותפים ביחד, ובטח אתם זוכרים שכתבתי מה אני עשיתי נכון ומה הוא עשה לא נכון. אז כמובן יש עוד הרבה דברים שבטח לא ציינתי, לא כי לא רציתי, אלא כי לא חשבתי על זה. אבל היום נזכרתי בעוד פרט ממש, ממש חשוב, אשר אני פוקד עליכם לעשות.

אם אתם זוכרים, או לא, בזמנו המלצתי על הספר "אבא עשיר, אבא עני", בעיקר כי הספר שינה לי ב-180 מעלות את הגישה שלי. אחד הדברים, שלפי דעתי הוא החשוב ביותר, אשר מחבר הספר, רוברט קיוסאקי ממליץ עליו, זה למצוא לך מעגל חברתי שמתאים לך. רוברט קיוסאקי אומר שבמידה והאנשים מהמעגל החברתי שלי (כלומר, חברים), לא חושבים באותו אופן כמוני, או אין לנו את אותם החלומות, אנחנו צריכים למצוא חברים חדשים.

ואולי אני אנסה לשכנע את החברים שלי לחלום את אותם החלומות?!

נכון, המשפט הזה קצת קשה לעיכול. מה פתאום להחליף את החברים? הרבה יותר פשוט יהיה "להלהיב" את החברים שלי על תחום שיווק השותפים! התשובה שלי היא חדש משמעית – פשוט לא! אם אני מסתכל על העבר שלי, ומנסה לבחון מה לא עבד לי לפני 3 שנים, ולמה? אחד הדברים הללו היה שניסיתי לשכנע את חברים שלי להצטרף, ומכאן אתם יכולים להבין, עוד סיבה ללמה אני מעדיף להישאר אנונימי. אני פשוט מעדיף לסתום את הפה, ולהתעסק רק במה שמביא לי כסף. אגב, סיפור יפה בנושא, כתבתי מזמן-מזמן בפוסט הזה.

אז במצב הזה, אתם בטח כבר מיואשים וחושבים שצריך לזרוק את החברים שלכם. אבל, אל תעשו את זה בשום פנים ואופן! לפחות במקרה שלי, אני מעדיף לחיות כל החיים עני מאשר לזרות את החברים שלי. אבל עדיין, צריך למצוא חברים חדשים בנוסף לחברים הישנים. תסתכלו על זה כאילו שאתם הולכים לעבוד, ויש לכם חברים מהעבודה. פשוט בצורה הזו. וכך במקום מעגל חברתי אחד, יהיה לכם עוד מעגל חברתי, ואולי עוד אחד של חברים מהצבא, ואולי עוד אחד ממשחקי הכדורגל, וכך הלאה… אמנם הרבה חברים יכול להיות כאב ראש רציני, ממש רציני, כי צריך לשמור על קשר עם כולם, אבל לאט לאט מתרגלים… בכלל, אני חושב הצלחה של בנאדם נמדדת בכמות החברים אשר הוא רכש, ולא על ידי שום פרמטר אחר!

רגע, למה בכלל?

נחזור ל-"משה", אז זה שאני מכיר את "משה", ולא הייתי צריך לשכנע אותו לדבוק בחלום שלי, אלא חלמנו את אותו החלום זה מצויין. ויש לי עוד כמה חברים שאני מכיר באופן אישי, אשר דובקים באותו חלום, או בחלומות דומים. אבל את זה יש גם ל-"משה", אז מה בכל זאת מבדיל בינינו?

מה שמבדיל בינינו, זה שלי, כיום, יש חברים בכל העולם, אשר עוסקים בשיווק שותפים, ולו אין. יש לי חברים, אשר אני מתכתב איתם במיילים על בסיס יומי, מדבר איתם בסקייפ, ומשתף איתם רעיונות. אף אחד מהם לא יודע איזה קמפיינים אני מריץ, אף אחד מהם לא יודע על איזה מילות חיפוש אני מפרסם. אבל כולם יודעים דבר אחד עליי, ואני יודע עליהם, אנחנו משווקי שותפים, ואנחנו חולמים את חלום החופש הפיננסי.

אנחנו משתפים כל הזמן מידע, על דרכים, על שיטות, על סטטיסטיקות שכל אחד הגיע. כל אחד נותן טיפים לשני, ובאופן הזה, אנחנו מקדמים האחד את השני. אנחנו גדלים ביחד, ונהנים מההצלחה ביחד. ואני מקווה מאוד שבקרוב אני אפילו אפגוש אותם באופן אישי ב-Affiliate Summit.

אז איך עושים את זה?

פשוט שולחים מייל! אין פה יותר מידי מקום למחשבה. אם אתם מסתובבים בפורום, ורואים מישהו, פשוט תתחילו לדבר איתו. ותתחילו להיות בקשר, בסופו של דבר שניכם תגיעו למסקנה שהקשר חיובי לכם או לא. אם אתם קוראים בלוג מסויים, ורואים שמישהו מעניין אתכם, פשוט כנסו לאתר שהוא משאיר בחתימה, וחפשו דרך ליצור קשר!

עכשיו חשוב לציין! שתלכו עם מישהו ברמה שלכם. אל תלכו עכשיו לפליקס לשנו, או עמית מהטה, או מישהו שמרוויח אלפי דולרים ביום, בעוד אתם מרוויחים רק אחדות או עשרות. כמה שהאנשים הללו נחמדים, הם לא יספרו אתכם. אין לכם מה לתרום בהתקשרות איתם. תזכרו, שבסופו של דבר לכל אחד יש אינטרס אישי, ואתם לא פוגעים באינטרסים שלהם.

בחודש הראשון, כשעוד הייתי ממש, ממש מתחיל, והייתי בהפסד של כמה מאות דולרים. התחלתי לתקשר עם אנשים, שגם הם בהפסד. לאחר מכן הרווחתי כמה דולרים, וגם "החברים החדשים" שלי הרוויחו, וכך אנחנו גדלים ביחד. עכשיו, אני מתקשר כבר עם אנשים שהם די רציניים, אשר כוללים את החברים שלי שהיו בהפסד כשאני הייתי בהפסד, וגם עם אנשים שאני מתיידד איתם מידי יום, אשר מרוויחים סכומים זהים לשלי.

אני באופן אישי, עדיין לא נמצא בקשר עם אנשים שהם Super Super Affiliate, אשר עליהם אני כותב לפעמים בבלוג, כל אחד מתקשר עם אנשים ברמה שלו.

וכמה טיפים לסיום

כשאתם פונים לבנאדם בפעם הראשונה, תנו לו להבין שיהיה לו אינטרס לתקשר איתכם. בנוסף, לא הייתי ממליץ לפנות בשאלה מקצועית, כי לאנשים אין כח לענות על שאלות מקצועיות. דברו אל האינטרסים של האנשים הללו.

לסיכום, אני מאוד ממליץ לכם, להתחיל להסתובב כל יום בבלוגים, ופורומים העוסקים בתחום, בארץ ובעולם. תתחילו לקרוא תגובות, ולהגיב. ליצור קשר עם אנשים שם, ולעזור לאחרים. כך אתם תבנו אחלה מעגל חברים, אשר יישרת אתכם לאורך כל הקריירה המקצועית. דבר חשוב נוסף שהייתי ממליץ עליו. כשאתם באמת עושים את זה, תעשו את זה עם סטופר, שלא תשרפו על זה יותר מידי זמן. אני עושה את זה כל יום למשך שעה.

שיהיה בהצלחה,
ותמצאו כמה שיותר חברים!

7 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   27 באפריל 2008 בשעה 17:07
    (#)

    אחלה של המלצה אבל מה עם כמה קישורים לפורומים ובלוגים שמומלץ להתחיל בהם?

    • stuk   27 באפריל 2008 בשעה 18:08
      (#)

      אני חושב בפורום k.co.il זה מקום טוב להתחיל בו.

      אבל בכל מקרה, כאשר עולה לך שאלה של חיפוש אתר מסויים אני ממליץ להשתמש באתר המדהים והמאוד שימושי שנותן מענה לכל החיפושים שלך שנקרא google.co.il

       

      חיפוש שיכול לעלות לך כאלו פורום יכול לכלול את המילים

      קליקבנק

      תוכניות שותפים

      ואולי גם חיפוש לגבי נושאים שמעניינים אותך ברגע זה של ההתפתחות, כמו לדוגמא, "מילות מפתח" או "צמצום הפסדים בתוכניות שותפים"

       

      בהצלחה, ושיטות מהנה. 

  2. אנונימי   27 באפריל 2008 בשעה 23:09
    (#)

    אם ככה אני צריך להחליף את אישתי ומהר…חחח

  3. בן   2 במאי 2008 בשעה 1:53
    (#)

    צודק,לא צריך להחליף חברים אפשר פשוט לרכוש עוד

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!