עמוד נחיתה או באנגלית Landing Page, הינו העמוד הראשון אליו אמור להגיע משתמש חדש לאתר. מטרתו של עמוד הנחיתה הינה "לרכך" את ההגעה של משתמש חדש באתר. התיאוריה מאחורי עמודי נחיתה אומרת כי כאשר משתמש חדש מגיע לאתר, המשתמש אינו מבין מה הולך סביבו, לאן הוא הגיע, ומה הוא צריך לעשות. עמוד הנחיתה, הוא החבר הטוב של אותו משתמש. עמוד הנחיתה יהיה ידידותי מאוד למשתמש, וינחה אותו. ברוב עמודי הנחיתה לא יהיו הרבה קישורים, לרוב יהיו מספר קישורים אשר ניתן לספור אותם על יד אחת.
בעמודי נחיתה טובים, לרוב, ניתן יהיה למצוא 4 אלמנטים חוזרים. ראשית, עמוד הנחיתה ינסה לעורר את תשומת הלב של המשתמש, לגרום למשתמש להתעניין בהמשך. לרוב, בשלב זה ייכתב משפט קונספירציוני/בלתי שגרתי/וכו… לאחר שכל תשומת הלב של המשתמש בעמוד הנחיתה שלנו, עלינו לעורר בו עניין. אנו נציג למשתמש כל מיני טובות הנעה אשר אנו מציעים לו. לאחר שבפעולה זו יצרנו קשר לוגי לשירות/מוצר אותו אנו מספקים, אנו ממשיכים בשכנוע. השלב הבא בתהליך השכנוע שלנו הינו ליצור קשר רגשי עם המוצר/שירות. בשלב זה, אנו נעורר את החשק והתשוקה של המשתמש. אנו נסביר למשתמש כמה המוצר חסר לו, כמה הוא צריך אותו, ואיך חייו יהיו אומללים ללא המוצר! והשלב האחרון בנוסחא הזו, הינו קריאה לפעולה! אנו נקרא למשתמש לפעול! לעשות משהו! "קנה עכשיו!", "לחץ כאן עכשיו!",
הרשם ל-RSS עכשיו!
, וכו…
כתיבת עמודי נחיתה, הינה אמנות! אבל לא מסוג סוגי האמנויות כמו ציור, פיסול וכו… אמנות זו ניתנת ללימוד! בכתיבת עמודי נחיתה יש צורך בניסיון, רק כתיבה רבה של עמודי נחיתה יביאו אתכם לרמה של רב אמן!
נ.ב. נכון שעוררתי בכם עכשיו את התשוקה ללימוד אומנות עמודי הנחיתה? לפחות אצלי עוררתי, חבל שאני לא יכול להרשם עכשיו לעמוד ה-RSS שלי בעצמי וללמוד משם יותר.
עשיתי מנוי ל RSS שלך ומחכה בקוצר רוח לפוסטים נוספים!
שיהיה לך המון בהצלחה!
לבניית עמודי נחיתה יש חוק אחד- קוראים לחוק הזה "חוק האחד" והכוונה…
מה הדבר היחיד שאתה רוצה להגולש יעשה (דוגמא: ימלא אימייל\יוריד תוכנה וכו')
אחרי שביררת מה אתה רוצה שהגולש יעשה תבדוק האם כל תמונה\טקסט\קישור ששמת בעמוד תורם לפעולה הזו …
מאת : ה – לא נודע
אחלה עצה 'לא נודע'…
ללאנודע:
תודה על העצה, התכוונתי לכתוב על זה מתישהו, אבל הקדמת אותי
תודה על המנוי RSS.
משהו נחמד שגיליתי בעקבות שוטטות ב Google help center.
גוגל מציעים אופציה להוסיף שדה חיפוש לאתר.
יתרון: אחרי שהמשתמש הגיע לאתר שלנו ורוצה ללכת אנחנו רואים בדיוק איזה ביטוי הוא חיפש ויודעים למקד יותר את עמוד הנחיתה שלנו בעתיד = מה הגולשים שלנו ציפו למצוא אחרישראו אתהמודעה.
חסרון: נותנים פתח לגולש לצאת מהאתר שלנו לא ע"י ה Aff. link .
מה אתה אומר מליונר?
לא הבנתי למה אתה מתכוון,
ל-Google Custom Search?