עמודי נחיתה שמוכרים

בעבר פירטתי את חשיבותו של דף נחיתה. בעבר כתבתי שעמוד נחיתה הוא הגשר בין ההצעה אותה אנו משווקים אל הלקוח. בעבר ציינתי את חשיבותו של עמוד נחיתה בכלליות. כעת, כל מה שנותר לחשוב עליו זה "עמוד נחיתה, זה עמוד נחיתה!", נכון? לא בדיוק! ישנם תוכניות שותפים רבות, אשר המטרה של כל תוכנית שותפים היא שונה.

כמו שצייר טוב, לא יכול לצייר את כל הציורים שלו עם אותו מכחול, כך גם המשווק באינטרנט לא יכול לשווק את המוצרים עם אותו עמוד נחיתה. מאחורי כל עמוד נחיתה מטרה שונה, קהל יעד שונה, ומילת חיפוש שונה. בפוסט הזה אני אנסה להציג מספר עמודי נחיתה אפשריים למימוש לצורך שיווק תוכניות שותפים.

מכתב המכירה הארוך
רובכם בוודאי נתקלתם לא אחת במכתב מכירה ארוך, במיוחד במידה וניסיתם לשווק תוכניות שותפים של קליקבנק. לרוב המוצרים מקליקבנק ישנו מכתב מכירה ארוך. מטרתו של מכתב המכירה הארוך היא ראשית לפנות לכמה שיותר אנשים, לקהל יעד כמה שיותר גדול. עמוד הנחיתה הארוך ישמש לרוב כעמוד הראשי של מוצר ויכיל המון מאפיינים של המוצר (features), וכמוכן גם תועלות של המוצר (benefits). בד"כ אם מדפיסים מכתב מכירה במדפסת, נקבל כ-12-15 עמודי A4, אבל זה בד"כ, אחד הקופירייטרים הטובים בעולם, מייקל פורטין שמו, כתב פעם מכתב של 50 עמודי A4, שהניב $1,000,000. לרוב אנו לא נשתמש בסוג הזה של העמוד נחיתה, אלא אם כן יהיה לנו מוצר משלנו, או אנחנו מייקל פורטין.

מכתב המכירה הבינוני
זהו מכתב מכירה קצר בהרבה מהמכתב מכירה הקודם. בניגוד למכתב המכירה הארוך אשר לרוב מתפרס על 15 עמודים, עמוד המכירה הבינוני ייתפרס על סה"כ כ-250-500 מילים. סוג זה של עמוד מכירה משמש לרוב על מנת למכור הצעה בעלת ערך מוסף רב מאוד ביחס למחיר, או אפילו טובות הנעה חינם. סביר להניח שנשתמש בסוג זה של מכתב מכירה על מנת לשווק Leads.

עמוד הסיקור
זוכרים את הפעם ההיא שרציתם לקנות נגן MP3? זוכרים את הפעם ההיא שגיגלתם בגוגל אתם שם המוצר ואז באמת בתמים נכנסתם לעמוד שמסקר באופן מקצועי את המוצר? זוכרים את הפעם ההיא שישר מעמוד הסיקור עברתם לעמוד המכירה? ומשם, אחרי שבוע הנגן MP3 הכל כך מהולל הגיע לתיבת הדואר שלכם? אז זהו, שיכול להיות, שמישהו הרוויח עליכם כמה גרושים… כפי שאתם יכולים להבין, מטרתו של עמוד המכירה מסוג זה, זה להציג מומחיות ומקצועיות בתחום ממש ספציפי, ולהציג את הסיבות לקניית מוצר כלשהו, תוך כדי סיקור "אובייקטיבי" ב-100%. בסוג הזה של עמוד נחיתה, נשתמש המון.

עמוד ההשוואה
עמוד ההשוואה הוא ממש מזכיר את עמוד הסיקור, רק שבמקום שמסוקר מוצר אחד, מסוקרים מס' מוצרים דומים. לדוגמא, מצלמות דיגטאליות מיני קומפקטיות. בעמוד נחיתה מסוג זה, נבחר מספר פרמטרים אשר על פיהם נסקר 2-5 מוצרים דומים, נחלק ציונים, ולבסוף נכתיר מנצח. כאשר המשתמש מגיע לעמוד נחיתה מסוג זה, המשתמש די נהנה "מהעבודה שכבר נעשתה עבורו". תחשבו על זה, כאשר אנו מחפשים מצלמה מיני-קומפאקטית, אנו רוצים לבחון מספר אפשרויות, וכאשר אנו מגיעים לעמוד מהסוג הנ"ל, אנחנו מוצאים בדיוק את מה שאנחנו מחפשים, יש כבר מנצח, כל מה שנשאר זה לקנות!

עמוד המאמר
פעמים רבות, יש ברשותינו בלוגים או אתרים מקצועיים כלשהם, אשר מעולם לא יזיק לנו לנסות ולהטביע מאותם אתרים. לדוגמא, במקרה יש לי בלוג אשר נקרא המליונר בפיג'מה, אשר מדבר על שיווק שותפים, במקרה גם יש לי פוסט שמסביר על עמודי נחיתה, שזה מאמר לכל דבר אשר בה להביא ערך מוסף למשתמש. כעת, בסוף המאמר, לאחר שפירטתי את סוגי עמודי הנחיתה הקיימים, ואת המשמעות של עמודי הנחיתה בכלליות, אני פושט יכול לכתוב:
עמודי נחיתה זה עסק לא פשוט, וכולם עושים המון טעויות, כולם – גם הכי טובים. קיימת דרך מיוחדת לבחון את הטעויות לפחות במישור מילות החיפוש. בחינה נכונה של הטעויות וניתוח נכון שלהם, מעלה במאות אחוזים את יחס הרווח לעומת ההשקעה. אני באופן אישי, נהנה מאוד משירותיה של התוכנה, Xtreme Conversions, בהחלטה הצלחתי לצמצם את ההוצאות שלי במאות אחוזים, ויחד עם זאת להעלות את ההכנסות שלי במאות אחוזים, ממש כמו שהסברתי בפוסט על קאיזן.

16 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. האלפיונר בחליפה   26 במרץ 2008 בשעה 19:14
    (#)

    אלפיונר – כזה שיש לו לפחות אלף ממטבע מסויים.

    בחליפה – מרגיש כאילו יש לו יותר.

    בכל אופן, הגעתי רק לפוסט הזה, והתחלתי לרוץ על הבלוג מהפוסט הראשון – כל הכבוד ובהצלחה הכי חשוב.

    כמו שכתבת הרבה חומר מעשי באמת אין פה יותר מדי ועל כן יש לי שאלה –

    כשאתה כותב יש לי להרים קמפיין, מה הכוונה? האם אתה בונה את האתר?האם את האתר הזה http://www.xconversions.com/index.php אתה כתבת עם כל התוכן שלו או שזה בעצם דף הנחיתה של השותף ואתה רק מפנה אליו?

    • המיליונר בפיגמה   27 במרץ 2008 בשעה 4:55
      (#)

      אהלן אלפיונר,

      תודה על האיחולים.

      לא הבנתי חלק מהשאלות שלך, אבל את השאלה על האקסטרים קונברז'נס דווקא הבנתי. למעשה, אני לא בעל המוצר הזה, וגם לא כתבתי שום דבר מהאתר אשר נכנסת אליו. אני בסה"כ שמתי לינק אליו, למקרה (והסיכוי לכך קלוש) שמישהו יקנה, שאני אקבל עמלה.

      אשמח לסייע לך יותר אם אני אבין את השאלות יותר טוב.

  2. הנהלת חשבונות   17 ביוני 2008 בשעה 12:58
    (#)

    כל האופציות פתוחות.
    ניתן להגיד מהו דף נחיתה גרוע, מהו דף נחיתה מצוין שיעשה את ההבדל: וואלה. זה רק אלוהים וקוביות מזל.

    ;-)

  3. 1nis   24 ביוני 2008 בשעה 2:23
    (#)

    כתבה עם ערך שימושין- בשבילי לפחות – *נשמר במועדפים*

     

     

    האם יש דרך שכעת- חצי שנה אחרי אתה רואה כיעילה ביותר או שזה משתנה בהתאם למוצר

     

     

    יש כמה שאלות שהיתי רוצה לשאול אותך אך מעדיף לא לפרסם בגלוי

    אשמח אם תיצור איתי קשר באימל שנתתי פה- אימל עיסקי ראשי שלי

  4. אנונימי   8 בדצמבר 2008 בשעה 16:07
    (#)

    למה אתה מנסה לשווק כאן מוצרים של CLICKBANK? זה לא אמור להיות אתר אינפורמטיבי?!

  5. חן לוי   26 בינואר 2010 בשעה 19:06
    (#)

    שלום רב,
    אני בחרתי לשווק חנות למוצרי תינוקות ולא עולה לי שום רעיון איזה עמוד נחיתה אני צריך לבנות לזה.
    הרעיון היחיד שהצלחתי למצוא הוא לפרט את המוצרים בקטגורית אמבטיה שזה התחום שהחלטתי ללכת עליו בחנות וגם לפרט קצת את המחלקות האחרות.
    אבל יצא לי עמוד שנראה לי די לא משהו ואני רוצה לשמוע את דעתך.
    הכתובת:
    http://www.baby-products-online.com/baby.html
    אשמח להערות והארות מפורטת על הדף הזה.

    אגב, פתחתי קמפיין אדוורדס כדי להביא תנועה לאתר לפני שאני מצליח להגיע לתוצאות עם SEO אבל גוגל כותב לי בקמפיין אדוורדס: איכות דף נחיתה: עלובה . מעבר לעובדה שזה די מעליב :-) אשמח לשמוע מדוע לדעתך גוגל כתב את זה ומה לעשות כדי להעלים את זה ולהתחיל לעבוד עם אדוורדס.

    תודה

    חן

    • המיליונר בפיג'מה   5 בפברואר 2010 בשעה 19:48
      (#)

      אהלן,

      תחשוב מי הקהל יעד שלך, ותתאים לו את עמוד הנחיתה הכי פשוט שאתה יכול לחשוב עליו. יש לך שם הרבה לינקים להרבה מוצרים, אתה מבלבל את הלקוח, אני חושב שאתה צריך לבחור מוצר אחד ולשווק אותו, לא את כולם ביחד.

      לגבי אדוורדס, זה יכול להיות שילוב של הרבה דברים, אני בכל מקרה לא ממליץ למתחיליחם להשתמש בגוגל אדוורדס…

      שיהיה בהצלחה בכל מקרה,
      -יגאל.

      • שחף   30 ביוני 2010 בשעה 13:12
        (#)

        פספסתי משהו…
        כשאתה אומר "לא ממליץ למתחילים להשתמש בגוגל אדוורדס" הכוונה היא לשווק של
        האתר שלהם ?
        איפה מתחילים אם לא שם?

  6. חן   6 בפברואר 2010 בשעה 0:02
    (#)

    יגאל תודה

  7. Tsafi   2 ביולי 2010 בשעה 14:20
    (#)

    יגאל שלום,

    האם זה הגיוני לקחת את עמוד נחיתה ולתרגם אותו לשפה של השוק שלי (אני חי בהולנד ) אם שינוים קטנים,ובסוף לתת את הקישור לדף הקניה של קליקבנק?
    בדרך הזאת אני יוצר עמוד נחיתה טוב ואם גוגל יתיחס אליו כאל דבר מקורי אני הצליח לקבל גם דירוג טוב דרך SEO (או שגוגל מזהה דברים כאלה?)

  8. יעקב   11 בפברואר 2014 בשעה 20:24
    (#)

    אחלה דף נחיתה לxconversions:)

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!