תורת הבולשיט – חלק ב'

בפוסט הקודם על תורת הבולשיט, כתבתי את דעתי על תעשיית האיבוקים כתבתי את דעתי על כל התעשייה הזו, ועל הפאתטיות בתעשייה הזו. הפוסט קיבל מספר רב של תגובות ונוצרו מספר דיונים מעניינים בתגובות. נוסף על כך, מספר אנשים בתחום יזמו איתי קשר, וביניהם חברי הטוב "משה" ויצא לי לדבר איתם על כך. להגיד לכם את האמת, דעותיי קצת השתנו – אני בנאדם עם ראש פתוח, ולכן אני אף פעם לא כופא את הדיעה שלי על אחרים, ותמיד שמח לשמוע.

אמנם על תצפו ליותר מידי מהפך במה שאני חושב, אבל נהיו כמה שינויים. נוסף על כך, אני אכתוב את דעתי על כמה תת-נושאים שהועלו בתגובות לפוסט הקודם.

מזה סופר אפיליאייט? (אני לא מאמין שאני כותב את זה…)

כשנכנסתי לתחום האפיליאייט, תמיד שמעתי על סופר אפיליאייטס. בהתחלה חשבתי שזה אפיליאייט ממש תותח, אחרי זה חשבתי שזה אפיליאייט שגייס תחתיו אפיליאייטס ברשתות שותפים, ואחרי זה חזרתי לחשוב שזה אפיליאייט תותח. כמו טמבל, חיפשתי הגדרות למה זה סופר אפיליאייט. ואז הגעתי למסקנה הממש פשוטה. סופר אפיליאייט בימינו, זה מישהו שמגדיר את עצמו כזה. וזאת הבעיה, אני יכול לקרוא לעצמי סופר אפיליאייט המיליונר בפיג'מה, כי סופר אפיליאייט זה אחד שהצליח להרוויח סכום כסף זהה למה שרשום למעלה. אני יכול לקרוא לעצמי סופר אפיליאייט כי יש לי הרבה אנשים ב-DOWNLINE ברשתות השותפים, או אני יכול לקרוא לעצמי סופר אפיליאייט כי יש לי בלוג פופולארי בנושא שיווק שותפים, ואפילו בזכותו קיבלת תעודת עיתונאי לאפיליאייט סאמיט.

אתם מבינים? אין הגדרה לסופר אפיליאייט, כל אחד ממליך את עצמו!

האם עמית סופר אפיליאייט?

כמו שאמרתי, עמית החליט שכן, אז שיהנה מזה. לגבי היכולות שלו, לבחור יש יכולות. ללא ספק, הוא יודע מה הוא עושה. הוא שולט בצורה לא רעה ב-3 נישות תחרותיות מאוד (שכמו שאמרתי, אני יודע מהן), וזה לא פשוט לשלוט בהם. בהחלט אפשר ללמוד ממנו הרבה. אבל… (תמיד יש אבל) אני לא חושב שהוא תותח כמו שהוא מחזיק מעצמו, פגשתי אנשים יותר תותחים ממנו. ואני לא חושב שבמוצר הזה שלו, יהיה יותר מידע ממה שיש כבר בבלוג שלו.

אני למדתי המון מהבלוג שלו, והוא עזר לי מאוד. אבל כמו שגם למדתי, היה גם פוסטים שהזיקו לי מאוד. לא בגלל שהפוסטים לא נכונים, בגלל שהם נכונים רק לנישות שהוא נמצא בהם. לכל נישה יש את החוקים שלה, לכל משווק שותפים יש את הסטייל שלו. הבעייה שיש חוקים שהוא מכליל על כל הנישות, וזו טעות! אבל מעבר לזה, בהחלט יש לו ידע, אולי לא כמו שהוא מחזיק מעצמו, אבל ידע יש לו.

האם צריך להישאר אפיליאייט או לייצר מוצר?

אחת הסיבות שבזכותם גיליתי את כל התחום וכל כך התעניינתי בו, הייתה העובדה שהצלחתי להרוויח כמה גרושים מאדסנס. אבל זה לא הספיק לי, ניסיתי להבין למה לעזאזל אנשים משלמים על קליקים בשביל להופיע באתר שלי. כי אם הם מוכנים לשלם לי כסף על קליקים, סימן שהם מרוויחים יותר ממני. עכשיו, כשאני כבר אפיליאייט, מעניין אותי למה שמישהו יהיה מוכן לשלם לי עמלה, כי הוא בטח מרוויח יותר ממני, וכך זה יימשך לעולם ועד… – או שלא.

בכל מקרה, ליצור מוצר זהו צעד חכם. ברגע שיש מערכת של אנשים, שעובדים בשביל המוצר הזה, כמו לדוגמא תמיכה טכנית, או מעצב גראפי. ומהצד השני יש הרבה משווקי שותפים אשר משווקים את המוצר, בעל המוצר, פשוט יכול לנוח על זרי דפנה. אם תעשו מתישהו מחקר על מי יצר את Water4Gas, המפורסם לטוב ולרע, אתם תראו שהיוצר שלו האו אפיליאייט. מעבר להיותו אפיליאייט וזה לא המוצר הראשון שהוא יצר הוא גם אחד משלנו – ישראלי, לפחות היה ישראלי עד שעבר לסיינטלוגיה באל.איי או משהו כזה…

אם בעל מוצר יודע ליצור מערכת מסביב למוצר, הוא יזכה, בדבר הכי קרוב להכנסה פאסיבית שיכול להיות בתחום השיווק תוכניות שותפים. אני לא מסתיר את הכוונות שלי – יהיה לי מוצר, אני יודע את זה! (לא בתחום השיווק באינטרנט)

למה אפיליאייטס מצליחים יוצרים איבוקים של "איך להיות אפיליאייט"?

יש לכך כמה סיבות, ולכל אחד יש את הסיבות שלו. בחלק הזה אני לא רוצה להתייחס בכלל לאפיליאייטס הכושלים, שמשחקים אותה כאילו שהם לא, ויוצרים איבוקים, כי המניע שלהם ברור מאליו. לעומת זאת, על פניו, ישנם מספר אפיליאייטס שהם באמת מצליחים. שהם מרוויחים מספיק כסף מהקמפיינים שלהם עצמם, אז מה באמת גורם להם להוציא מוצרים משל עצמם, כי כסף יש להם?

אין סיבה אחת, יש הרבה, וכל אפיליאייט שמוציא איבוק יש לו את הסיבה שלו. אבל הנה כמה סיבות שמאפיינות חלק מה-"גורוים": תשומת לב, אנחנו כולנו בני אדם, כולנו רוצים תשומת לב. חמדנות ורדיפת בצע, עוד חולשה שכבר דיברתי עליה בעבר היא חמדנות, כולנו חולים בזה. ושאף אחד לא יגיד לי אחרת. דווקא אותם אנשים אשר מכנים אותי רודף בצע, דווקא להם יש לכסף את המשמעות הגדולה בחיים. יש אנשים שעושים משהו עם החמדנות שלהם, יש להם הזדמנות "לדפוק מכה" אז למה לא? יש אנשים שרודפים פרסום, מבחינתם הכסף אותו הם ירוויחו מיצירת מוצר, לא מעניין בכלל. הם רוצים פרסום, הם רוצים להיות ממותגים כאוטוריתות בתחומם, וזו הדרך שלהם לעשות את זה – להוציא איבוק.

ויש גם אנשים, שפשוט אוהבים לחלוק ידע, אנשים שבאמת רוצים לעזור.

בטח יש עוד הרבה סיבות, אבל אלה הסיבות שאני הצלחתי לחשוב עליהם.

האם בכל זאת כדאי לקרוא איבוקים?

התשובה לא מוחלטת וזה תלוי בכם. בעיקרון, את כל מה שכתוב באיבוקים האלה, אפשר למצוא בבלוגים השונים וגם בפורומים. האמת שזה תלוי בבנאדם. היתרון של בלוגים ופורומים כמובן, זה שהמידע בחינם, אבל ברגע שמתחילים לקרוא בלוגים, זה לא ייגמר. אפשר לקרוא בלוגים ופורומים כל היום, וזה לא ייגמר אף פעם.

איבוקים לעומת זאת, אמנם עולים כסף, אבל הם אכן מכילים את המידע הבסיסי שכל אחד צריך, אפילו ישנם איבוקים עם יותר ממידע בסיסי. היתרון הגדול באיבוקים, שהמידע שם הוא מסודר, יותר קשה ללכת לאיבוד. כמוכן, הרבה פעמים כאשר קונים איבוק, זה פותח דלת ליצירת קשר עם מי שכתב אותו.

הבעיה עם האיבוקים מתחילה בכמות הבלתי מבוטלת שלהם, כל "גורו" או כזה שלא מצליח לעשות כסף בדרך אחרת יכול לכתוב איבוק. איש לא יודע מה היכולות שלו באמת. לדוגמא, האיבוק האחרון שקראתי (לצערי הרב), היה איבוק שאחד הקוראים של הבלוג שלח לי וביקש שאני אגיב עליו. לאיבוק קוראים Google Massacre, כאשר האיבוק יצא כל האתרים רעדו, בדיוק כמו שקרה עם פיפיסי קלאסרום 2. כולם היללו, כולם שיבחו, והגראביטי בקליקבנק שבר שיאים.

העניין הפשוט הוא, שלאחר בזבוז של 3-4 שעות על האיבוק הזה, אני לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. בלי להתבייש אני מקטלג את האיבוק הזה באופן רשמי כדבר הכי שטותי שקראתי בחיי!

זה רק נשמע יפה!

במהלך הצבא, באמת פיתחתי תיאוריה – "תורת הבולשיט", רק שקראתי לה קצת בצורה אחרת. תמיד הייתי צוחק שכולם עוד יראו, אבל אני אלמד את הקורס הזה באוניברסיטה בפקולטות מנהל עסקים ופסיכולוגיה! ואם כבר מדברים על זה, המטרה בכל התיאוריות האלה שלי, הייתה להשיג אוכל מהמטבח בשעות הלילה, ללכת להתאמן בחדר כושר מחוץ לשעות הפעילות, לצאת רק לתורנויות שאתה רוצה לצאת (ויש תורנויות שוות בצבא), להשיג ציוד שווה באפסנאות, ועוד כל מיני "קומבינות" שהחייל הממוצע צופה בהם מן הצד ומתלהב.

אחד החלקים החשובים בתורת הבולשיט היה "דברים שנראים ונשמעים טוב", וזו אחת הבעיות של איבוקים כגון Google Massacre. יש שם כל כך הרבה דברים שנשמעים מדהים. הכל נשמע כל כך נכון, וכל כך במקום. ברגע שקוראים את זה, כל הגוף רועד ואומר "זה גאוני, איך לא חשבתי על זה קודם". העניין הוא, שזה רק נשמע טוב, זה לא פרקטי ואלה דברים שנכונים רק בתיאוריה. בשורה התחתונה הייתי מגדיר את האיבוק הזה אפילו כמזיק!

לעומת זאת היה איבוק שנקרא (The next adwords war), או משהו בסגנון, שהוא אפילו חינמי (תגגלו אחריו), שלמדתי משם הרבה דברים מועילים. יש איבוקים ויש איבוקים.

הבעייה ביותר מידי מידע.

סיבה נוספת לעובדה שאני נגד איבוקים, זה ברגע שאתם קונים איבוק, אפילו את האיבוקים הטובים והמועילים, מי שמכר לכם אותו יתחיל להפציץ אתכם באימיילים. באימיילים הוא יקדם איבוקים של חברים שלו, ובסופו של דבר הרבה מאוד אנשים נכנעים, וקונים עוד איבוק. לאחר מכן עוד אחד, ולאחר מכן עוד אחד. וכך זה לא ייגמר.

אותו סימפטום של Information Overload, קורה בגלל שלכל אחד יש את הסטייל שלו. יש איבוק שמתמקד במחקר ולא רואה חשיבות לעמודי נחיתה. בגלל שהאיבוק המסויים לא נגע כמעט בעמודי נחיתה, מתחיל מסע אינסופי אחר איבוקים בנושא עמודי נחיתה, לאחר שנמצא האיבוק, המסע עובר על ניהול בידים של קמפיין וכל הלאה עד אינסוף.

אתם רוצים ללמוד מאיבוקים? אני לא אגיד לכם לא, בהחלט לפעמים יש מידע מועיל באיבוקים. אבל קחו בחשבון, את המידע הזה אתם יכולים ללמוד בחינםהטיפ הבא אגב, מיועד גם לכאלה שלומדים באופן עצמאי מבלוגים, תקציבו לכם תקופת זמן מוגדרת. לדוגמא: "יש לי 30 יום לקרוא כל מה שאני יכול! כמה שאני יכול! לשאול את כל השאלות שיש לי בפורומים! אבל ברגע שיגמרו ה-30 יום הללו, אני מפסיק לקרוא, ומתחיל לעבוד.". תשימו לעצמכם את החוק הזה, ותדעו שאם תעברו אותו, ואחרי 30 יום לא באמת תפסיקו ללקט מידע, 90% שלא תהיו משווקי שותפים. הסוד הוא לפעול לא לקרוא.

ובחזרה לקלאסרום

לא איכפת לי שהם שניהם מוציאים מוצר, באמת שלא. מאזה סיבה שזה לא יהיה. לא איכפת לי איזה Product Launch מטורף היה להם. לא איכפת לי שהם הרוויחו מעל 7 ספרות מהמוצר הזה. אתם יודעים מה באמת מפריע לי?
1. לפני שנה אניק הוציא פיפיסי קלאסרום 1
2. לפני שנה עמית הוציא מוצר, שכרגע כבר ירד מהמדפים, אבל הנה ההוכחה: whoisandrewwee.com/affiliate-marketing/super-affiliate-accelerator-closing/

עכשיו, מה שמעניין אותי זה: מה כבר השתנה בעולם הPPC בשנה האחרונה?

התשובה היא: לא משהו שמצדיק להוציא עוד מוצר!

הבעייה שלי, היא לא זלזול ביכולת שלהם. שניהם מרוויחים יותר ממני, הבעייה שלי היא הזלזול שלהם באינטלגנציה של "הלקוחות הפוטנציאליים" שלהם. ואתם יודעים מה? זה עובד!

36 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   15 באוקטובר 2008 בשעה 22:21
    (#)

    פוסט מעניין, תודה.

     

    דרך אגב מה הכתובת של הבלוג של עמית? 

  2. dealer   15 באוקטובר 2008 בשעה 23:49
    (#)

    הפעם תורי: יס מן קריצה

     

    דרך אגב אני הולך על הבוקר לקנות כובע כדי שאוכל להסיר אותו לפניך על ההשקעה בפוסט הזה!

  3. אור 1 המקור   16 באוקטובר 2008 בשעה 0:02
    (#)

    אחלה פוסט, תודה על ההשקעה.

     

    ועכשיו, מבלי לסכסך חס וחלילה ,

     

    מה אתה חושב על הקורסים של רן ארוסי ? האם זה לא סותר את מה שאתה אומר עכשיו ?

    • המיליונר בפיגמה   21 באוקטובר 2008 בשעה 18:55
      (#)

      אם אין לך ידע בכלל,
      ואתה רוצה את המידע מסודר טוב ולא להתחיל לחפש בבלוגים/פורומים,
      הקורס של רן זה בחירה טובה.

  4. אנונימי   16 באוקטובר 2008 בשעה 1:31
    (#)

    וברכבים יש התקדמות כל שנה? הרי גם הם מוציאים דגמים כל שנה.

    ומוצרי חשמל: מקרר, מכונת כביסה….

    כל התעשיות יוצרות דגמים/גרסאות חדשות כל הזמן, מינימום פעם בשנה.

     

  5. קישקשתא   16 באוקטובר 2008 בשעה 1:52
    (#)

    קישקשתא הלוחם בשחקים חוזר……

    איבוקים שמיבוקים , חבל על הכסף הכל נגיש וגלוי בפורומים…..רוב החומר ממוחזר ומכובס

    פעם בשנה וגם זה בספק יוצא איבוק שמביא תועלת כמו גוגל קאש בזמנו …השאר עובר כביסה 

     

    הרי תחשבו רגע ….כל האיבוקים של "איך נער עירקי בן שנתיים עם טחורים בגבה  עושה 1000$ ביום.."  ( שימו לב כל מכתבי המכירה שלהם מתחילים בסגנון כזה).

     

    האם נראה לכם  שמישהו שעושה 30,000$ בחודש ימכור את הידע תמורת 97$ ?

    ויביא על עצמו אלפי מיתחרים?

    ומי קונה את כל השמיבוקים האלו? …….התמימים….סליחה, החדשים בתחום.

     

    דרך אגב מצאתי תגובה מעניינת בבלוג של עמית מהטה ממשתמש בשם "קישקשתא"……………..

     

    superaffiliatemindset.c0m/ppc-classroom-update-mega-bonus-special-report-more/#comment-13286

    לשנות את ה 0 בcom

     

     

    אהה…..שחכתי ….תלחצו על הסמיילי בתגובה האחרונה של קישקשתא ( מי זה?)

     

    אל תישאלו איך זה נעשה ……..בעצם למה לא? תישאלו ( זה מעולה ל-baclinks) בפורומים ובלוגים.

     

    שבוע טוב

     

     

     

     

     

  6. המבולבל   16 באוקטובר 2008 בשעה 7:28
    (#)

    קישקאשתא…לדעתי הוא כבר הספיק להוריד את התגובה שלך….ועכשיו אני במתח!

     

    אני אישית רכשתי את המוצר מסיבה אחת…יש החזר כספי של 30 יום…אז אם באמת הוא לא יתן ערך אפשר תמיד להחזיר.

     

    בקשר ל3 סירטונים המקדימים (פרומואים) בדיעבד זה באמת צבוע!

     

     

    • אנונימי   17 באוקטובר 2008 בשעה 16:33
      (#)

      ואיך תתבצע ההחזרה בדיוק? זה סתם רמאות ונוכלות אי אפשר להחזיר כסף אל תאמין לזובין מהטה הזה

  7. טל   16 באוקטובר 2008 בשעה 15:19
    (#)

    אני למדתי את הדברים הבאים מכל התחומים שהזכרתם למעלה:

    1. איבוקים לרוב זה באמת חרטה, אבל זה מביא כסף ליוצרים שלהם - אז למה לא?
    2. הלימוד הכי טוב זה כשאתה עובד בעצמך, טועה ומתקן, שום איבוק לא מלמד את זה.
    3. לאנשים שהצליחו היה את האומץ פשוט לשים כסף להשקעה בלי לפחד, בידיעה שהם הולכים לטעות בהתחלה על מנת ללמוד (ואני מניח שכל מי שמפרסם ב- AdWords יודע את זה)

     

  8. ilya   16 באוקטובר 2008 בשעה 17:16
    (#)

    hi pij!

    you see, what you do here,from your blog`s page is also promoting the product. as we say, bad publicity is also publicity.i don`t know what`s gotten in to you but , leave and let die. i believe that the products that amit promotes as affiliater,he is also not so pationate about them, it is his job…נבוך  

  9. אורי   16 באוקטובר 2008 בשעה 17:36
    (#)

    שלום מליונר,

    עזרת לי כבר כמה פעמים בעבר ושוב אני אובד עצות.  

    אחרי הפוסט על קמפיין היורו העליתי קמפיין באותה רוח עם כמה טויסטים ומשהו שם לא נושב. אז ככה -

    היו לי מעל 100 מילים מאוד ממוקדות, כל אחת באדגרופ נפרד עם מודעה נפרדת (שזאת אולי טעות שתיקנתי אותה בהמשך). אני בערך היחיד שמפרסם עליהן ובכל אדגרופ שקיבל קליק היה לי CTR 2-10%. רק שבגלל מיעוט ההופעות הכללי הCTR של הקמפיין עמד על 0.5% בלבד. תוך יום יומיים הCPC קפץ מ5c ל40-100c ועכשיו, גם אחרי שהעליתי את הביד בהתאם ועצרתי את כל האדגרופס חוץ מעשרת הטובים כבר שבוע שהמודעות לא מופיעות בכלל בגלל QS 2-3.

    נשאר לי מה לעשות עכשיו?  

     

     

    • המיליונר בפיגמה   21 באוקטובר 2008 בשעה 19:01
      (#)

      זה לא שיטה של 100%, והיא לא תחזיק יותר משבוע-שבועיים. השיטה טובה על מנת להרוויח קצת כסף בטווח הקצר. תנסה עוד פעם…. כמה זמן זה כבר לקח לך?

      • אורי   22 באוקטובר 2008 בשעה 0:57
        (#)

        דווקא הרעיון שלי מיועד לטווח ארוך ויש לי אינדיקציות לCTR גבוה וציפיות לROI טוב.

        (את השיטה אני אנסה עוד אבל )לנסות את הרעיון הספציפי הזה עוד פעם זה אומר להחליף דומיין? או לנסות לפצל את הקמפיין ל100 קמפיינים – אחד לכל מילה – ?

         

        • המיליונר בפיגמה   25 באוקטובר 2008 בשעה 7:52
          (#)

          בעיקרון תצטרך לקנות דומיין חדש נראה לי,
          אבל לעתיד, אם אתה תראה מילה שמתחילה לקבל הרבה חשיפות ללא קליקים, תעשה לה פאוז. עד שתקבל CTR גבוהה במשך שבועיים על שאר המילים.
          קנה דומיין אינפו, זה רק $3…

          בהצלחה.

  10. אנונימי   17 באוקטובר 2008 בשעה 11:51
    (#)

    מה עם עדכון הכנסות לחודש ספטמבר? אנחנו כבר אחרי אמצע אוקטובר!

  11. אורי מנור   17 באוקטובר 2008 בשעה 14:22
    (#)

    שלום לכולם!

     

    בהקשר אחר..

    מישהו כבר התנסה פעם עם ShareASale?

    אם כן – מה דעתכם? אני שוקל הצטרפות אליה כוונדור..

     

    ודבר נוסף. מבדיקה באלקסה (וכן אני יודע שזה לא מייצג) וב-compete site analytics

    נחשפת התמונה הבאה בהקשר לנפח התנועה ברשתות השותפים השונות:

      מקום ראשון: Linkshare

      מקום שני: ShareASale

      מקום שלישי: ClickBank צירוף של תוצאות מ-  clickbank.net)

      מקום רביעי: Copeac

      מקום חמישי: ClickBooth (האם ייתכן??)

      מקום שישי: WebGains  (רשת בריטית)

      מקום שביעי: Commission Junction

      עוד רשתות צומחות, אבל בעלות נפח תנועה קטן בהרבה:

      Ads4dough

    AzoogleAds

    RevenueWire

    PayDotCom

    Advaliant

    NeverBlueAds

    CpaEmpire

     

    אשמח לתגובות

    והבעת דיעה על הממצאים

     

    חג סוכות שמח!

     

    אורי מנור

     

     

    • דייב   18 באוקטובר 2008 בשעה 20:16
      (#)

      רבות כבר דובר בנתוני התנועה של אלקסה.

      בתמצית, הנתונים אינם מייצגים משום שהם מבוססים על משמשי סרגל הכלים של אלקסה – שהם ברובם אנשי אינטרנט מקצועיים (מקדמי אתרים בעיקר).

       

      עקב כך, די ברור למה CJ רק במקום השביעי – זוהי רשת המשמשת בעיקר בעלי אתרים ולא משווקי שותפים מתוחכמים העוסקים ב-PPC וב-SEO.

      במציאות, אני די בטוח ש-CJ לוקחת.

  12. דייב   18 באוקטובר 2008 בשעה 20:17
    (#)

    ואגב, מה עם עדכון ההכנסות באמת?

    אל תעשה לנו שוב את מה שעשית קודם – לא לעדכן הכנסות 3 חודשים!!!

  13. Comecuca   19 באוקטובר 2008 בשעה 4:07
    (#)

    לפי דעתי לא באיבוקים ולא בפורומים יש הדרכה של צעד אחרי צעד מה עושים בשביל להרוויח כסף,רק רמזים גדולים ולא משהו ספציפי שבאמת יכול לקדם את העניינים יותר מה.הלימוד היחיד זה דרך הניסיון, שנה לקח לי להבין את זה…מי שנשאר לחכות לאיבוק הנכון או לווידאו הנכון ימשיך לחכות עוד הרבה…. תמיד בעסק הזה יהיה חורים ותהיות שלא מובנים והדרך היחידה לדעת את התשובה זה לבדוק בעצמך ולא לחפש מישהו אחר שכבר מצא את התשובה.

    רק ללמוד איך לשחק עם גוגל אדוורדס יכול לקחת הרבה זמן עד שלא מקבלים יותר סלאפים מהם לקמפיינים ולא משנה כמה איבוקים אתה קורא,יהיו קמפיינים שיכניסו כסף וכסף טוב עד שגוגל יחליטו יום אחד לשים סוף לחגיגה בגלל איזה חוק שלהם…

     

    עכשיו יש לי שאלה לפיגמיסט או למי שכבר עבר את השלב הזה ואני מצטער מראש שהשאלה שלי לא קשורה לנושא אבל אני מנסה כבר כמה זמן לשחרר את הפיקדון שלי אבל הבנק לא מסכים לשחרר את הפיקדון שלי בטענה שהם מוציאים צ'ק על שם ספק כלשהו בסכום הרכישה שעשיתי(בקיצור לא קשור בכלל לאינטרנט) אז איך הצלחת PJS לשחרר את הפיקדון ? מה כבר אמרת להם ?

     

     

    • המיליונר בפיגמה   21 באוקטובר 2008 בשעה 19:04
      (#)

      מסכים איתך חלקית, עדיין יש מידע בסיסי שצריך בשביל להתחיל לפעול…

      בקשר לפיקדון, באתי עם חשבונית של מחשב, כמה חשבוניות של אדוורדס, ותעודת עוסק מורשה…

  14. דרור   19 באוקטובר 2008 בשעה 10:27
    (#)

    אתה יכול למשוך את הפקדון לפתיחת עסק לא?

    תפתח עסק לקידום אתרים ותמשוך,

     

    יכול להיות ששינו את החוקים?

     

    שיהיה בהצלחה בכל אופן,

     

  15. יגאל   19 באוקטובר 2008 בשעה 12:01
    (#)

    היי פיג'מיסט

     

    תשמע, אתמול גיליתי את הבלוג שלך ואני אפילו לא זוכר איך הגעתי אליו (אבל הוא כבר במועדפים שלי) והתמכרתי, הוא פשוט מרתק, ישבתי אתמול בערך 5 שעות ורק קראתי וקראתי

    וממש התפעלתי, נתן לי זריקת מוטיבציה חזקה :-) באמת כל הכבוד !!!

    אני בתחילת דרכי והמטרה שלי היא כמוך – שה-affiliates, adwords וכדומה יהיו העבודה שלי ולא הכנסה מהצד אלא עסק רציני.

     

    מאיפה למדת את כל זה? למדת באיזה קורס ? אוטודידקט ? מאיפה ?

    אתה יכול להפנות אותי למקורות מידע נוספים שבהם אני יכול ללמוד עוד על התחום?

     

    תודה

     

    בכבוד והתפעלות

    יגאל

    • המיליונר בפיגמה   21 באוקטובר 2008 בשעה 19:07
      (#)

      היי,

      למה מועדפים? תירשם לRSS :)

      בכל מקרה, קראתי את Google Cash לפני 3 שנים, היום הוא כבר לא אקטואלי, אבל הבסיס עדיין זהה. את השאר מאיבוקים אחרים שנתקלתי בהם, בלוגים ופורומים.

      בעיקרון גגל אחר black ink project, זה בחינם… ותמשיך לקרוא בבלוג.

      בהצלחה…

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!