תורת הבולשיט

אתם יודעים? יש משהו נורא פאתטי בכל התעשייה של השיווק תוכניות שותפים בכלל, והשיווק באינטרנט בפרט. חבר מ-WF הגדיר את זה בצורה הכי טובה, ומי שגולש שם אפילו יוכל לראות את המשפט הבא מתנוסס על אחת החתימות המעתרות את הפורום: "אנשים בתעשייה מחרבנים, ומאכילים את החברים/קולגות שלהם בו, ואחרי זה גם אוכלים חרא של אחרים", על מה אני מדבר? אני מדבר כמובן על התעשייה של ספרות ה-"להתעשר משיווק תוכניות שותפים" כמובן.

ככל שקהל הקוראים בבלוג עולה יותר ויותר, יותר ויותר אנשים שולחים לי שאלות אודות איבוקים או מוצרי "איך להתעשר" אחרים. בכל תקופה יש את האיבוק המטורף שלה, כאשר הרבה בלוגים של שיווק באינטרנט מדברים עליהם, הרבה אימיילים נשלחים אודותיהם, והלקוח המסכן מותקף מכל הכיוונים. בהתחלה באמת הייתי קורא את האיבוקים האלה, שהגולשים היו שולחים לי במייל, ומבקשים את דעתי אודותיהם, אבל היום אני פשוט אומר מראש שזה חרא של איבוק, ושצריך לשכוח ממה שנכתב בו.

זה לא פריסל!

2 הפסקאות הקודמות, הם מתכון ממולח לכתיבת פריסל. זה פשוט עובד טוב מידי לקטול את כל התעשייה/כל המוצרים המומלצים, ואז בספין של רגע נואש לפאר מוצר כלשהו, את יוצרו, ואת כמה שהמוצר הזה הוא האמא והאבא של כל שאר המוצרים. זה עובד, אבל לצערי זה לא המקרה – כמו שעד עכשיו לא המלצתי לכם על מוצרים, עכשיו אני הולך להמליץ לכם נגד מוצרים!

כפי ששמתם לב, בחודש האחרון, מספר בלוגים בתעשייה "רועדים" מהתרגשות. שכן, הולך לצאת מוצר חדש אשר הולך להרעיד את כל התעשייה. המוצר "הולך לשנות את חוקי המשחק", המוצר הולך ללמד סודות של "סופר אפיליאייט" שהרוויח בשנה החולפת 2.4 מיליון דולר משיווק תוכניות שותפים. – ברוכים הבאים לעולם הפאתטי של השיווק באינטרנט, ולתקופה המקדימה לפני שחרור מוצר אשר נקראת Product Launch.

כמובן שהסיבה היחידה של ההילולים והמחולות הללו סביב המוצר הזה, הם רק למטרה אחת, שתקנו דרך לינק שוטפים של בלוגר/ספאמר כזה או אחר. העניין הוא שמזה זמן מה, משווקי הבולשוטפים למדו שאפילו משווקי השותפים הצעירים התחילו להבין מידי פעם שמשכנעים אותם לקנות דרך לינק שותפים, ולכן הם השתדרגו והתחילו להציע בונוסים שווים לתחת בשווי $2,376.75, שכמובן גם הם נשמעים כאילו הם הולכים להציל את המולדת.

ולמי שלא הבין

בגדול, התלבטתי מאוד אם לכתוב על מה אני בדיוק מדבר, או לכתוב רק ברמזים. אני לא רוצה להסתכסך עם אף אחד בתעשייה, ולכן זו הייתה התלבטות קשה. מהצד השני, כואב לי הלב לראות אנשים שופחים את כספם, ומעלים את תקוותיהם במוצרי קש, אז אני מעדיף את הנאמנות שלי אל הגולשים ולא אל הקולגות. רק לפני שאני כותב את מה שאני אכתוב בפסקאות הבאות, אני רוצה לציין ששני האנשים אשר אני הולך לכתוב עליהם, הם אנשים נחמדים מאוד, דיברתי איתם באפיליאייט סאמיט בבוסטון, ואין לי שום בעייה אישית איתם, אלא יותר בעייה בדרך שלהם.

אני די בטוח שהרוב הבינו שאני מדבר על מוצר אשר נקרא PPC Classroom 2 (ושימו לב ל-2 כי גם על זה אני הולך לדבר). מאחורי המוצר עומדים שני אפיליאייטים יחסית מפורסמים, האחד יותר מפורסם כי יש לו בלוג, והשני קצת פחות. בואו נתחיל מהבנאדם הראשון, אניק סינגל שמו, ואני חייב להגיד שהוא בנאדם ממש נחמד. באמת בחור לעניין, יש לי סימפטיה רבה כלפיו במיוחד לאחר שעישנו בבוסטון כמה סיגריות ביחד, והיו לנו כמה שיחות מעניינות. אחד הדברים שהוא אמר לי באחת הסיגריות, זה שהוא בכלל לא מאמין ב-PPC – מוזר לנוכח העובדה שהוא מוציא מוצר שמטרתו היא PPC.

ובמעבר ישיר נעבור לבנאדם השני, ששמו עמית מהטה או כמו שהוא אוהב לכנות את עצמו "סופר אפיליאייט עמית מהטה" (פאתטי כבר אמרתי?). בכלל, כל העלאק "סופר אפיליאייטס" האלה התחילו להתייחס למילה "סופר אפיליאייט", כמו אל המילה דר', כאשר הם אומרים סופר אפיליאייט כל פעם לפני השם…. וסליחה על הגילשת נושא שלי, אבל עכשיו אתם אולי מבינים למה אני כל כך נגד המושג "סופר אפיליאייט".

אז איפה היינו? כן, עמית מהטה, סופר-אפיליאייט-מיינדסט, גם עם עמית אין לי שום בעייה אישית. הייתה לי שיחה אחת איתו באפיליאייט סאמיט והוא גם עשה רושם של בנאדם נחמד, שכל מה שרוצה זה קצת צומי. בקטעי הוידאו, המקדימים של ה-PPC Classroom 2, אניק ועמית חוזרים ומציינים שלעמית יש 3 נישות שבהן הוא מרוויח $2.4 מיליון בשנה. בואו אני אספר לכם משהו, אני יודע בדיוק על איזה 3 נישות מדובר, אני יודע בדיוק איך עמודי הנחיתה של עמית נראים, ואני גם לא הולך לסתור את הטענה שהוא מרוויח $2.4 מיליון. בשלושת הנישות שלו, עמודי הנחיתה שלו בהחלט מקבלים כמות חשיפות נחמדה מאות, וסביר להניח שהוא כן מרוויח משלושת הנישות את הסכום כסף הזה.

כלומר, כמעט $2.4 מיליון, אנשים אוהבים לשמוע את מה שהם רוצים, אבל בסרטוני הוידאו המקדימים לשחרור המוצר, אומרים בהחלט שה-$2.4 זה ברוטו, והנטו זה $1 מיליון (ושוב, מההיכרות שלי עם עמודי הנחיתה שלו, אני די מאמין לו!!!). שגם על כך כל הכבוד לו, ואני יודע בדיוק על מה אתם חושבים! מי אני שאני אדבר על מישהו שמרוויח מיליון דולר בשנה?!?!?!

אז הנה מה שיש לי להגיד על זה, באמת כל הכבוד לעמית. אני באמת מכבד אותו ומחזיק מהעובדה שהוא מרוויח כל כך הרבה כסף, וזה הרבה יותר ממני, או מ-98% מקוראי הבלוג. אבל, בזכות העובדה שבזמן הצבא ייצרתי המון בולשיט בכמויות מסחריות, ולימדתי אנשים לייצר בולשיט, אני יודע לזהות בולשיט מתי שאני רואה אותו. וכמו שאמרתי, העובדה שעמית מרוויח מיליון דולר בשנה זה לא בולשיט, אבל כל השאר מסביב זה כן!

בכל פעם שהבנאדם עולה לדבר, אני פשוט נקרע מצחוק. כבר יצא לי לראות הרבה יותר מהרצאה אחת של עמית (באינטרנט), עד שלהרצאה שלו באפיליאייט סאמיט בבוסטון לא טרחתי ללכת בכלל. אתם יודעים למה? כי כל ההרצאות שלו, הם אותה הרצאה בדיוק. כשדיברתי איתו באפיליאייט סאמיט, שאלתי אותו אם זו הולכת להיות ההרצאה הקבועה שלו, והוא ענה לי: "It'll be the same, but much different as well", או משהו בסגנון. אני אגיד לכם מה היה different בהרצאה הזו שלו, מאשר שאר ההרצאות שלו – זה היה בבוסטון ולא בוגאס, מיאמי, או כל סטייט אחר.

ה-2 של הקלאסרום

מה שהכי קורע אותי מצחוק, זה שלושת הסרטי (גיי-פרנדלי) הוידאו של השניים לקראת שחרור המוצר. שימו לב איך אניק (אני לא מאמין ב-PPC) מתלהב מכל פלוץ שעמית זורק לעברו:
עמית: "אל תשלבו קמפיינים של קונטנט נטוורק עם סרץ' נטוורק – וזו שיטה של מתקדמים"
אניק: "וואוו עמית חסכת לי אלפי דולרים, אתה כל כך תותח"
עמית: "מה שאפיליאייט מתחיל עושה, זה לשלם קצת על מילים ממירות, מה שסופר אפיליאייט עושה זה לשלם בידים גבוהים על מילים ממירות"
אניק: "איזה חכם אתה עמית, אני עד עכשיו הייתי משלם קצת על מילים ממירות"
עמית: "סופר אפיליאייט הולך על מילות חיפוש עם זנב ארוך"
אניק: "איך ידעת שזו בדיוק הטעות שלי? אני עשיתי את זה!!!"
המיליונר בפיג'מה: "אתם רואים כמה פאתטי זה נראה? אני לא יודע אם לצחוק או לבכות!"

ובכל מקרה, מי ששם לב לקטנות פיפיסי קלאסרום 2, מביא עמו את ה-2, משמע הגרסה השנייה של ה-2, משמע שהיה גרסה 1. מבט קטן לאחור, שגרסה 1 יצאה לפני שנה (נדמה לי), והיא כללה בתוכה את ג'רמי פאלמר (שאני באופן אישי מחזיק ממנו). גם בתקופת הפיפיסי קלאסרום 1 טענו, מוצר מושלם בלבלבלבה, מלמד הכל ודומיו. בוא נצא מנקודת הנחה שזה נכון, מה כבר קרה בעולם ה-PPC בשנה האחרונה שצורך גרסה 2?

וממש לקראת סיום, בגלל שיש לי קצת רגשות אשמה, כי שניהם בכל זאת שני אנשים נחמדים, אני אגיד דבר כזה. בגדול את צעדיי הראשונים ב-PPC, גם אני עשיתי בעזרת איבוק, זה היה ב-2005, וקראו לאיבוק גוגל קאש. לא עשיתי משהו עם המידע הזה עד 2008, אבל בכל זאת למדתי שם את הקונספטים הכלליים של שיווק תוכניות שותפים. אז בקשר לפיפיסי קלאסרום, אני אסכם כך: אם אתם ממש-ממש-ממש-ממש מתחילים, המוצר ללא ספר יעזור לכם, אבל יש גם עוד דרכים שיעזרו לכם. אם יש לכם כבר את הידע הבסיסי שאותו ניתן לרכוש בפורומים, אז הוא מיותר.

*** כל מה שנכתב פה מדבר על כל תעשיית האיבוקים, ולא רק על המוצר הספציפי הזה.

58 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   11 באוקטובר 2008 בשעה 15:03
    (#)

     

    אני עשיתי את הקורס מספר אחד שעלה המון ועשיתי אותו בשביל גרמי פלמר.  כל החומר שגרמי פלמר תרם היה שווה כל דולר, אבל מאז הוא עזב – כנראה שהוא הבין…-  ואניק רוב הזמן לא תרם ורק הפציץ מיליים שמשום מה עדיין שולח..

     

     

     

    • המיליונר בפיגמה   12 באוקטובר 2008 בשעה 16:57
      (#)

      ואם אפשר לשאול כמה כסף אתה מרוויח בזכות ה-PPC CLASSROOM?

      • אנונימי   12 באוקטובר 2008 בשעה 18:21
        (#)

        אני מרוויח כסף יפה אבל רק בזכות עצמי!

         

         הקורס לא נתן לי כלום חוץ מכמה טיפים מג'רמי על עמודי נחיתה.טיפים שאפשר לקבל אצלו גם בספר החינמי שלו.

         

        בקיצור ביזבוז של 500 דולר שיכולתי להשקיע בבחינה של קמפיין חדש…..

  2. אנונימי   11 באוקטובר 2008 בשעה 15:56
    (#)

    כן…. אתה בהחלט מסתכסך איתם באומרך דברים אלו :)

    תפרסם את דפי הנחיתה שלו בכלל תגדיל לעשות.

     

    (אני מסכים עם הדברים שלך!)

  3. אנונימי   11 באוקטובר 2008 בשעה 18:30
    (#)

    סוף סוף מישהו אומר את הדברים!

  4. אמיל   11 באוקטובר 2008 בשעה 18:45
    (#)

    הסתכל בקנקן ולאו דווקא בתוכו….רגוע

     

    איני רוצה להביע דעה על המוצר הספציפי הזה (כי אני לא מכיר…), לגבי ebooks אחרים אני מסכים, אם כי לא כולם זבל מוחלט.

     

    אני חושב שבמקרה הזה, כדאי ללמוד על הדרך המצוינת ליצור Buzz

    ועל הדרך היפה שלהם ליצור קהילה לקראת הבום השיווקי.

    אז מהסתכלות על הקנקן ניתן ללמוד המון.

     

    אני לומד כל הזמן.

     

    אפילו רוזלינד גרדנר וכריס קרפנטר נכנסו לחבורת המעודדים……. 

    • המיליונר בפיגמה   12 באוקטובר 2008 בשעה 16:59
      (#)

      זה לא העניין,

      הם משווקים בצורה מצויינת את המוצר, העניין הוא שאני לא אוהב את זה שמנסים למכור עוד מוצר….

  5. אנונימי   11 באוקטובר 2008 בשעה 19:22
    (#)

    ממש טלפתיה…

    בדיוק היום ערכתי ביקור תקופתי בבלוג של עמית מהטה, ותהיתי ביני לבין עצמי למה אפיליאייט כ"כ מצליח טורח על הכנת ומכירת ספרים וקורסים שעוסקים באפיליאייט מרקטינג.

     

    אני רוצה לוקח את מה שכתבת צעד אחד קדימה. לדעתי, זה לא רק בולשיט, אלא כנראה לא מדובר באמת בסופר אפיליאייט שמרוויח מיליון דולר בשנה, אלא באפיליאייט ממוצע (שמרוויח הרבה פחות) שחלק נכבד מהכנסתו נובע ממכירת ספרים וקורסים לאלו ש"קונים" את ההילה שמסביבו…

     

     אחרת, למה הוא טורח? שיעשה את המיליונים ויבלה בשקט ובשלווה עם אשתו בדירת היוקרה החדשה בבוסטון שהוא טרח לספר עליה לכל העולם…

    מקסימום, שיעביר מידי פעם הרצאה או יענה לשאלות של גולשים בבלוג שלו.

     

    השורה התחתונה היא, שאדם עשיר באמת לא היה מבזבז את זמנו על מה שעמית עושה, אלא משקיע את הזמן בלהעלות עוד קמפיין PPC שמניב עשרות אלפי דולרים או לשבת על החוף באיזה אי…

     

     

     

    • אורי מנור   11 באוקטובר 2008 בשעה 19:39
      (#)

      למה? נניח שעמית מהטה באמת מרוויח, כטענתו, 2.4 מיליון דולר בשנה,

      למה שלא ירצה להרוויח עוד? הוא עובד על הקמפיינים שלו במקביל – ואני בטוח

      שהוא מעוניין בתשומת לב אליו מהתעשייה.

       

      לדעתי אין שום סתירה בין הרווחים שלו בקמפיינים שלו לבין שיתוף הפעולה עם אניק סיגנל בהפקת המוצר הזה – בין אם זה בולשיט או לא.

       

       

      אורי מנור

      • אנונימי   11 באוקטובר 2008 בשעה 22:54
        (#)

        לדעתי אתה טועה.

        אם נניח לרגע שעמית אכן עושה מלא כסף מאפיליאייט מרקטינג, הרי שהתעסקות ב"קטנות" (כגון הכנת ספרים וקורסים) היא מבחינתו צעידה לאחור ולא התקדמות.

         

        משל לאיש עסקים מצליח, שלדבריו עושה מיליונים רבים בשנה, שמחליט לפתע לעסוק במתן הרצאות בתשלום במתנ"ס השכונתי על "איך להצליח בעסקים".

        זה לא מריח מוזר?

        מילא אם הוא היה מעביר הרצאות בחינם, "בשביל הנשמה", או מעביר הרצאות לאנשי עסקים ברמתו ובמעמדו. אבל אופי העיסוק החדש לא מתיישב עם המוניטין של איש עסקים שאמור להתקדם לעסקאות גדולות ומכובדות יותר…

        משמע, כנראה שהוא באמת צריך את הכסף…

        • אורי מנור   11 באוקטובר 2008 בשעה 23:37
          (#)

          לי זה לא מריח כ"כ מוזר.

          די  נפוץ שאנשים שעשו את זה -ממהרים לנסות  

          למקם את עצמם כ"גורו" של התחום שלהם, יש אלף דוגמאות לכך

           

            זה צעד שיווקי חכם בהתחשב בעובדה  שמעמדו של

          עמית מהטה לא ממש חצוב בסלע - יש עשרות כמוהו והמיזם הקטן הזה נותן לו

           Authority  בעיני אנשים – וזה לבד שווה הרבה כסף.

            

           

          אורי מנור

          • המיליונר בפיגמה   12 באוקטובר 2008 בשעה 17:02
            (#)

            היי,

            הדיעה שלי היא כזאת, עמית כן מרוויח $1,000,000 בשנה! רק בנאדם עם מגבלויות מאוד עמוקות לא היה עושה את זה עם כמות התנועה שהעמודי נחיתה שלו מקבלים.

            ואין באמת קשר בין יצירת איבוק לכמה הוא מרוויח. הרי שכאשר הוא יוצר איבוק, בעזרת השם שיש לו כביכול הוא יגייס הרבה אפיליאייטס וזה סוג של הכנסה פאסיבית.

            אין לי ספק שמבחינה כלכלית זה צעד חכם שלו, ואני לא אגזים אם אני אומר שבשנה הבאה זה יוסיף לו עוד לפחות חצי מיליון דולר נטו.

            הנקודה שרציתי לציין זה על חשבון מה ההתעשרות שלו באה?

  6. דרור   11 באוקטובר 2008 בשעה 22:53
    (#)

    הייתי מתכוונן יותר על תעשיית עשיית הכסף באינטרנט ממכירת מוצרי האיך-לעשות-כסף-באינטרנט.

    90% מהאיבוקים לא שווים את הכסף, מצד שני, כמתחיל, כל מידע עוזר לגבש דיעה, מחשבה, וטיפה ניסיון של בעל הספר. 

    • המיליונר בפיגמה   12 באוקטובר 2008 בשעה 17:03
      (#)

      זה לא נכון, מספיק איבוק אחד, וכל איבוק נוסף זה
      Information Overload

      • דרור   14 באוקטובר 2008 בשעה 11:32
        (#)

        באופן אישי כמובן, לך הספיק ספר אחד,

        יש המון נושאים והמון נישות בתחום הזה שנקרא שיווק באינטרנט ועשיית כסף,

        בן אדם לא צריך להעמיס על עצמו כמובן,

        אבל אם הוא לא מתחבר לעבודה עם אדוורדס,

        יכול להיות שדווקא בניית אתרי תוכן ועשיית רווחים עם אדסנס תתאים לו,

        וכדאי שהוא יילמד קצת על זה, 

  7. ניצן   12 באוקטובר 2008 בשעה 0:38
    (#)

    מעניין עם אחת הנישות של עמית היא -"להתעשר משיווק תוכניות שותפים" חחחח

  8. אנונימי   12 באוקטובר 2008 בשעה 1:02
    (#)

    עמית מהטה עומד לפני תביעה מישפטית על הפצת דואר זבל.

    הוא לקח בהונאה אימיילים מאנשים ומכר את הכתובות האלה לאנשים שמפציצים בדואר זבל.

     

    • המיליונר בפיגמה   12 באוקטובר 2008 בשעה 17:04
      (#)

      לא יודע מאיפה הבאת את זה,
      אבל… שיהיה…

      • אנונימי   13 באוקטובר 2008 בשעה 12:58
        (#)

        מאפה לקחתי את זה? מופתע לקחתי את זה מימני ! אתה המלצתה עליו פה פעם אז נכסתי ונתתי לו אימייל ומאז הוא מפרסם את האימייל שלי לכל מיני רשימות דיוור !!!

  9. dealer   12 באוקטובר 2008 בשעה 1:46
    (#)

    כמה אנשי יס-מן במקום אחד…

    הפיגמיסט כל הזמן חוזר על המנטרה "תפעילו את הראש אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם" והנה כל התגובות "כן כן נכון זה כל כך נכון, זה הכי שחור ולבן שיש"…

     

    עמית מהטה שאני לא מכיר אישית הוא סופר אפיליאט לא בגלל הכינוי וגם לא בגלל הסכום השנתי, הוא סופר אפיליאט כי הוא אפיליאט של אפיליאט!

    בזמן שאני יורק דם על כל מוצר לו יש אפיליאט שהוא חותך עמלה על כל(או חלק) מהמוצרים שהם מוכרים, כי הוא כבר בשלב שכל אפיליאט מנוסה(פיגמיסט זה רמז…) מגיע אליו: בשביל הכנסה באמת פאסיבית ובאמת גדולה אתה צריך שיעבדו בשבילך ולא שכירים אל אפיליאטס שנרשמו דרכך למגוון תוכניות שותפים, יחזרו אליך לקנות מוצרים משלימים וכו…

     

    אני לגמרי לא אתפלא אם חלק לא קטן מההכנסה שלו הוא עושה מאפיליאטס… מאיתנו…

     

    האם השיווק שלו אגרסיבי ומעליו את האינטלגנציה? נתווכח. האם הוא מצליח? לי נראה שכן. האם האיבוק שלו תורם? לא יודע, אבל האינטרס שלו זהוא יתרום, אחרת הרווח שלו לא יהיה מספיק גדול ממכירות חוזרות וכו.

    • אנונימי   12 באוקטובר 2008 בשעה 12:50
      (#)

      אני לא יס מן אבל מי אמר לך שלא ניסנו את האיבוקים האלה? מי אמר לך שהוא באמת מיליונר? אני בספק אם הוא באמת מתעשר מהפצת דואר זבל.

      נתתי לו פעם את האימייל שלי בתחילת דרכי ומאז הוא לא מפסיק לפרסם את האימייל ולהפיץ אותי בדואר זבל זאת לא שיטה לדעתי וגם אים היה יכול לעשות אותי מיליונר על הפרניפ לא הייתי רוכש מימנו דרך דואר זבל !

      אני אישית ניסתי כמה מוצרים ורובם ביזבוז כסף. מי שמתחיל יכול להתחיל לילמוד בפורומים כדוגמת פורום זה וזהו כל השאר זה בלבולי מוח שמתפרשים על פני עשרות עמודים כדי לקחת מימך כסף.

      אני אישית בז לעמית מהטה שמפיץ דואר זבל ומוסר את האימייל שנותנים לו לעשרות מפיצי דואר זבל אחרים יום אחת יקבל את התביעה המשפטית על כך ואז יראה אם ישתלם לו  אני אישית מכין לו תביעה יצוגית עם עוד הרבה שהוא מציף בדואר זבל.

    • המיליונר בפיגמה   12 באוקטובר 2008 בשעה 17:09
      (#)

      אני לא רוצה להתייחס להנחה של היס מנים,

      אבל אני כן אתייחס למה שרשמת על סופר אפיליאייט. סופר אפיליאייטס, זה לא אפיליאייט שנרשמו תחתיו אפיליאייטס אחרים לרשתות שותפים. אני יודע למה אתה חושב כך, בהתחלה גם אני חשבתי כך, אבל סופר אפיליאייט זה אפיליאייט שמרוויח הרבה מאוד כסף. כמה זה הרבה מאוד? זה כבר נתון להחלטת האפיליאייט! – ופה תמונה הבעייה!

      כי כל אחד מחליט בשביל עצמו אם הוא סופר אפיליאייט או לא…

  10. גולד לייבל   12 באוקטובר 2008 בשעה 9:46
    (#)

    שורה תחתונה:

    שניי ההודים האלה שיחקו אותה!

    והכותרת של הפוסט שלך ידידי מסכמת הכל, זה באמת כל תורת הבולשיט!

     

    אבל הם לקחו את הבולשיט עוד כמה צעדים קדימה.

    אחרי הכל יש מאוחרי כל זה חשיבה, יזמות ואסטרטגיה לא קטנה.

    דמיינו אותם יושבים עם הצוות שלהם, מגלגלים רעיונות ומתכננים בדיוק על מה יידברו

    בכל וידאו.

    השקעה על ציוד, פתיחיםת קריינות וכל מה שצריך בכדי להביא את הצופה לאמון, התלהבות ובסופו של דבר לשלוף את הכרטיס אשראי.

     

    אז וואלה אני מפרגן להם על היזמות!

     

    • אנונימי   12 באוקטובר 2008 בשעה 12:55
      (#)

      אין פה שום חשיבה יש פה רק בולשיט אתה לא יודע כמה אנשים באמת קונים את הבולשיט שלו ואים הוא מרויח בכלל.

      מה החוכמה בלהפיץ דואר זבל?

      אני בספק אם איזה השקעה רצינית על ציוד היתה פה… תצא מתקופת האבן היום בעידן האינטרנט כל ילד יכול לבצע הפקות מדהימות עם תוכנות וכיו"ב. לי הוא לא גרם לאמון בכך שהפיץ את האימייל שלי לרשימת התפוצה ואותי הוא לא הלהיב עם הנאומים המטומטמים שלו לאומה שחופרים וחופרים

      לא ראית את הציטוטים שלו שהפיגמיסט רשם? קרע אותי מצחוק !חחח הבנאדם פשוט פתאט מעורר גיחוך ולא יותר. אם אתה חושב שהוא שוה משהו תקנה את ה"מוצר" ואז נישמע מה יהיה לך להגיד עליו…

      • גולד לייבל   12 באוקטובר 2008 בשעה 13:36
        (#)

        לא דיברתי על דאר זבל.

         

        והנקודה היא לא על המוצר הספציפי הזה אלה על היזמות והבאז שיצרו.

        מתי בפעם האחרונה אתה קידמת מוצר בצורה כזאת?

        • אנונימי   14 באוקטובר 2008 בשעה 13:41
          (#)

          אני לא מעונין לקדם מוצרים בצורה כזאת

  11. אנונימי   12 באוקטובר 2008 בשעה 11:44
    (#)
    גם אתם אם הייתם יכולים לייצר מוצר משלכם הייתם עושים את זה ומזניחים לרגע את הקמפיינים שלכם.

    מי שמרוויח באמת ומי שהוא באמת "סופר אפיליאט" זה האפיליאט שמבין בזמן שכדי להרוויח בגדול כדאי שיהיה לו מוצר משלו שהוא ירוויח עליו 100% ויותר מזה יוכלו להיות לו אפיליאטים למוצר שלו…

    • המיליונר בפיגמה   12 באוקטובר 2008 בשעה 17:13
      (#)

      אני מסכים איתך,
      גם מי שיצר את water4gas הוא אפיליאייט, אפילו ישראלי.
      השאלה אם המוצר צריך להיות, מוצר שבתעשייה שלך?

      תאמין לי שבעוד חודשיים גם אני יכול לצאת עם מוצר, ואני מבטיח לך שאני אעשה אחלה קופה….

  12. טל   12 באוקטובר 2008 בשעה 14:50
    (#)

    אני חייב להסכים במאה אחוז עם מה שנאמר בתגובה האחרונה,

    אם יש לכם אפשרות לייצר מוצר, זה עדיף בהרבה מאשר לשווק אותו.

    עובדים קשה, אבל עובדים קשה פעם אחת ואח"כ המשווקים פשוט ייעשו

    את העבודה בשבילכם. רווחים יותר גדולים גם.

    • אורי מנור   12 באוקטובר 2008 בשעה 16:26
      (#)

      דווקא בתור אחד שפיתח מוצר דיגיטלי – אני לא ממש מסכים איתך.

       

      גם כשיש מוצר – ואני מדבר על מוצר מוצלח ואפילו על דף נחיתה די מוצלח, צריך להתחיל לשווק אותו לבד (אם זה בקליקבנק למשל -לא יתחילו לשווק אותך יותר מ-70 אפיליאייטס לפני שהגרביטי שלך גדול מ-3 פלוס מינוס). וכדי למכור מוצר בכמויות – עדיף שיעבדו לצידך כמה מאות אפיליאייטס אם לא אלפים).

       

      עובדים קשה פעם אחת? הצחקת אותי. עסק זה יותר כמו אורגניזם – דורש השקעה,

      מחשבה ושיפור מתמיד, אינסופי, כמו גם עירנות לתחרות בשוק ולטעמי הצרכנים…

      אתה יכול לפרוש – כשיש לך מספיק כסף לשכור מנכ"ל….:)

       

      • המיליונר בפיגמה   12 באוקטובר 2008 בשעה 17:13
        (#)

        ליצור מוצר זה צעד חכם,

        כמו שכבר כתבתי, העניין הוא פה מה הנישה…

      • יעקב   23 באפריל 2014 בשעה 16:12
        (#)

        אתה יכול לפתוח כמה חשבונות קליקבנק ולמכור דרכם את המוצר שלך וכך להשיג גרביטי
        או שתיתחבר לכמה שותפים תותחים שיסמכו על המילה שלך ויקדמו את המוצר

  13. אנונימי   12 באוקטובר 2008 בשעה 20:57
    (#)

    סגרו עניין המיליונר דיבר על הנישה של האיבוקים של אייך להתעשר לאחר שניסתי את כולם אני מסכים איתו וקובע חד משמעית שזה שטויות !

     

  14. פופה   12 באוקטובר 2008 בשעה 23:47
    (#)

    נראה אותך גבר כותב אותו דבר באנגלית עם backlinks לבלוגים שלהם ;)

     

  15. אנונימי   13 באוקטובר 2008 בשעה 0:47
    (#)

    איזהו עשיר,השמח בחלקו

    בן אדם שיהיה מליונר הוא כל הזמן יינסה להשיג עוד

    ועוד כסף אין לזה סוף.

    פשוט גם צריך לחיות.

    המהטה הזה אני לא יודע אם יש לו חיים עם כל המתח הזה

    להיות אפלייאט זה כמו לעבוד 24 שעות

    מפני שחושבים כל הזמן איך אני יישפר את ואת זה

    גם בזמן השינה אתה אומר לעצמך אחח איך אני יישפר

    את ואת זה שאני ירוויח יותר.

    בקיצור אדם,

    צריך לקחת פסק זמן של שעה ביום לתת לקמפיינים לרוץ

    ללכת לנוח איזה שעת צהריים או לראות איזה טלנבולה 

    בשביל ליצור חיות וחיים.

    הרי המטרה היא לחיות חיים טובים ולא לחוצים שייגרמו לנו סבל מיותר.

    לכן אמרו חכמינו "איזהו עשיר השמח בחלקו"

    חג סוכות שמח.

    • המיליונר בפיגמה   21 באוקטובר 2008 בשעה 18:45
      (#)

      אני לא מסכים עם המשפט "איזהו העשיר השמח בחלקו"

      • idodo   15 באוגוסט 2015 בשעה 18:02
        (#)

        היי,

        כל אחד קובע את המטרה שלו. איך קובעים מטרה?

        צריך להכיר שיש עוד צלע ליציאה לחירות—> לדעת מתי השגת אותה.
        כמה זה מספיק בעצם??

        עכשיו אני אמליץ על ספר.

        "הכסף שלך או החיים שלך" הוא החבר הטוב ביותר של "תחשוב ותתעשר"
        (או "אבא עשיר אבא עני"). אם אתם לא מכירים את הספרים האלה איך
        הגעתם לבלוג של המיליונר בפיג'מה?

        "הכסף שלך או החיים שלך" חושף את המירוץ להנאה ולתשוקה שחילחל
        לתת מודע של כל מי שנולד אחרי שנת 1920 (תחפשו על הרברט הובר).
        לכל אחד יש את ה"למה" שלו השאלה האם הלמה הזה באמת שלו??
        או שהוא השפעה?

        אז כתגובה: השילוב הטוב ביותר לחיים טובים, לדעתי, הוא בין מה שאתה בונה,
        הכנסה פסיבית, לבין הבלוג של הסולידית, לדעת מתי יש מספיק כדי לחיות את
        החופש – עכשיו.

        שבוע טוב :-)

  16. COMECUCA   13 באוקטובר 2008 בשעה 3:23
    (#)

    נראה לי שרוב ה – 2 PPC CLSSROOM שיהיה כבר רשום כבר בבלוג שלו,כל מה שהוא אמר בשלושת סירטוני הווידאו רשום כבר בבלוג שלו.

     

    הכי טוב לראות את ה -BLACK INK PROJECT 1+2 של ג'רמי פלמר.גם חינם וגם באמת מלמד מעל ומעבר על מה שצריך לדעת…

     

     

     

     

     

  17. אנונימי 22   14 באוקטובר 2008 בשעה 14:48
    (#)

    לא הייתי פה מאפריל ובאתי לראות מה קורה

    אחרי שהציפו אותי בעשרות מיילים ביממה האחרונה שני ההודים האלו.

    אולי חסכתי 77$, מקסימום יש החזר כספי אחרי 30 יום.

  18. רן בן שמעון   15 באוקטובר 2008 בשעה 11:54
    (#)

    איפה הפירגון?

     

    הח'ברה עשו ב6 שעות מאז פתיחת הדלתות יותר בNET PROFIT מהמספר שרשום פה למעלה בכותרת הבלוג שלך (סה"כ רווח מתחילת השנה), שלא לדבר על הContinuity החודשי שזה רשיון להדפיס כסף. 

     

    הProduct Launch נעשה בקפידה שJeff Walker היה מתגאה בה.  

     

    כפי שהבינו כבר רבים וטובים, הכסף הגדול באינטרנט הוא במוצר משלך עם Continuity ולא בלהיות PPC Day Trader

     

    מכל מלמדיי השכלתי

     

    • המיליונר בפיגמה   21 באוקטובר 2008 בשעה 18:48
      (#)

      מבחינתי זה כמו לפרגן לשודדי זקנות שלא נתפסו על ידי רשויות החוק.

      ג'ף ווקר בתחת שלי, וכל החברים שלו ביחד!

  19. אנונימי   15 באוקטובר 2008 בשעה 17:17
    (#)

    אין לי מה לפרגן לו שהוא מציף בדואר זבל אם אתה מאמין לו שהוא עשה סכומים כאלה אני לא

    • אורי מנור   15 באוקטובר 2008 בשעה 19:14
      (#)

      אם תלמד לפרגן – אולי גם תלמד עוד משהו. יש כאן שיעור מצויין על PreSell, בניית אמון עם הלקוחות הפוטנציאלים ובכלל – פשוט על שיווק באינטרנט!

       

       המפרגן האולטימטיבי רגוע

       

      אורי מנור

      • המיליונר בפיגמה   21 באוקטובר 2008 בשעה 18:49
        (#)

        כשצריך לפרגן – צריך לפרגן.

        גם אם הוא יצר אמון עם הלקוחות, הוא יהרס תוך יום, לאחר שיראו באיזה רמה ירודה המוצר.

        אני כבר התחלתי לקבל ביקורות מחברים על המוצר שלהם…

    • אנונימי   15 באוקטובר 2008 בשעה 19:43
      (#)

      אתה צודק… הכל בלוף. הוא לא עושה סכומי כסף כאלה.  הוא רק יודע להציף.

       נראה לי שהוא בכלל עדיין עובד בתור שכיר והכל זה בלוף

       

      אידיוט 

  20. ניובי1   3 בנובמבר 2008 בשעה 23:37
    (#)

    לא הצלחתי למצוא את -BLACK INK PROJECT 1+2 של ג'רמי פלמר בחינם כמו שכתב כאן למעלה COMECUCA
    תוכלו לכוון אותי?
    תודה.

  21. אנונימי   24 בנובמבר 2008 בשעה 23:56
    (#)

    לכל המתלבטים על הכדאיות של מעבר מעשיה להוראה:

    עמית מהטה לקוח שלי ויצא לי לדבר איתו שבועיים אחרי תחילת התכנית PPC CLASSROOM 2.

    לטענתו הם הכניסו מעל מיליון דולר מהפרוייקט SO FAR…

     

    קשה להאמין, אבל נראה לי שהוא אמר אמת

     

     

  22. אהוד   13 ביוני 2009 בשעה 23:36
    (#)

    פוסט עתיק, אבל כל מילה בסלע. בכלל, WF מפוצץ בבולשיט ברמות שלא יאמנו וזה הולך ונהיה רע משבוע לשבוע…

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!