פייסבוק, יריית פתיחה

כבר חודשיים שלא עבדתי, או יותר נכון כבר חודשיים שעבדתי משהו כמו 12 שעות במצטבר סה"כ. ולאחרונה גם לא כתבתי הרבה, אלא צילמתי יותר סרטוני וידאו, ולומר את האמת – התגעגתי! גם לעבודה, וגם לכתיבה. האפיליאייט סאמיט נגמר, והגיע הזמן לאסוף את כל המוטיבציה והידע שצברתי שם, ולתרגם אותם לכסף וכמובן גם פוסטים.

לפני כמה זמן, כתבתי שאני רוצה לעשות כסף בפייסבוק, אבל בסופו של דבר לא עשיתי, כי נתקלתי בבעיות במסגרת כרטיס אשראי שלי. בזמן שעבר כבר פתרתי את בעיות האשראי שלי, והיום הם חזרו שוב, אבל עד סוף שבוע הבא בעיות האשראי שלי יפתרו סופית, כי גוגל הקציבו לי אשראי גבוהה במיוחד, ומעכשיו זה עניין של כמה ימים עד שזה יכנס לתוקף.

קופונים לפייסבוק

בינתיים, בשביל להעביר את השעמום והבטלה, אני הולך להשקיע $30 בפייסבוק. אני יודע שזה לא הרבה, אבל זה מה שאני יכול להקצות לזה בשבוע הקרוב בגלל שאני מחסל כליל את מסגרת האשראי שלי (אפילו התחלתי להשתמש בכרטיס אשראי האישי שלי, בנוסף לכרטיס האשראי של החברה שלי – קוראים לזה הלוואת בעלים).

מה שיפה בזה, אפילו יפה מאוד, שחבר טוב שגם הוא מתחיל לשחק עכשיו עם פייסבוק מצא לי קופונים, ואני הולך לשתף אותם אתכם:
1652-YMF5-23XX-CM66
EVCT-54YH-K1V8-EKE1
TE8Y-46T7-NCRE-JX3C
EXEX-4P47-38JX-4W20
8CH1-5VW1-Y96N-2P94
XXWW-7JVC-3FH6-R61T
053K-H148-T1PE-98NC
21VT-RRNM-8RWN-2X1C
XXEE-28X7-26NT-W4R8
FCK0-T70X-HME3-FJ6C

הנה עוד קופונים:
$25 – 053K-H148-T1PE-98NC – expires 4/01/2009
$25 – EXEX-4P47-38JX-4W20 – expires 1/30/2009
$25 – 1652-YMF5-23XX-CM66 – expires 1/30/2009
$25 – EVCT-54YH-K1V8-EKE1 – expires 1/30/2009
$25 – 8CH1-5VW1-Y96N-2P94 – expires 1/30/2009
$25 – XXWW-7JVC-3FH6-R61T – expires 1/30/2009

עדכון: הקופונים הנ"ל לא פועלים על חשבונות ותיקים, אבל על חשבונות חדשים זה כן עובד. תשתדלו לא להשתמש באותו הכרטיס אשראי בכל החשבונות….

לפי דיווחיו של ווס הסמוראי רוב הקופונים עובדים. אני באופן אישי עוד לא בדקתי אותם, בגלל ההתלהבות לפרסם. היום ומחר אני אבדוק אותם.

מה שכן, הנה דרך להשיג קופון פייסבוק על סך $100, שכן בדקתי:
1) התחברו לחשבון הפייסבוק שלכם, אם אין לכם תצרו אחד.
2) הוסיפו את האפליקציה של ויזה, דרך הקישור הבא: http://www.new.facebook.com/apps/application.php?id=24249628048
3) תלחצו Go to Application -> Allow
4) תחרטטו משהו בפרופיל, אבל תשאירו את המייל איתו נרשמתם לפייסבוק.
5) תבדקו את המייל שלכם ותקבלו בו קופון על סך $100!

איך להשתמש בקופונים של FB?

מקודם אמרתי שאני הולך להשקיע $30, אבל יש לי קופונים. העניין הוא שבכל זאת צריך להשאיר כרטיס אשראי, ואל תתפסו אותי במילה, אבל אם אני לא טועה הם מחייבים סכום סמלי של $30 בשביל לראות שהמידע שהזנתם אמיתי.

אז הנה השלבים כיצד להזין את הקופון:
1) התחברו לחשבון הפייסבוק שלכם.
2) בתחתית המסך (בפוטר), יש לינק של Advertising, לחצו עליו.
3) תצרו קמפיין פייסבוק כלשהו, כמו שהסברתי כאן.
4) לכו ל-Billing -> Funding Sources -> Enter Coupon Code
5) תכניסו כל קופון בנפרד בכל פעם.
6)בהצלחה

מה הלאה?

בגלל שכמה חברים מהאפיליאייט סאמיט, הדליקו אותי על פרסום בפייסבוק ברמות, וגם העבירו לי "טירונות פייסבוק", זה הולך להיות העיסוק המרכזי שלי בתקופה הקרובה. הקמפיינים של האדוורדס שלי כרגע רצים על Autopilot, אז זה בהחלט זמן טוב ללמוד דברים אחרים. כמו שכבר אמרתי, התגעגעתי לכתיבה, אז אני הולך לחזור למתכונת כתיבה של כמה פעמים בשבוע, והנה על קצה המזלג הנושאים שאני הולך לכתוב עליהם בקרוב:
1. איזה קמפיינים עובדים בפייסבוק?
2. למה בתעשיית האפיליאייטס כולם קוראים לפייסבוק נאצים?
3. איזה טריקים מגניבים יש בשביל לעקוף את השטויות של פייסבוק?
4. כיצד לעקוב אחר פרסום פייסבוק.
5. עוד תובנות מעניינות שאני אמצא.

שיהיה שבוע מהנה לכולם.

38 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי   25 בינואר 2009 בשעה 22:18
    (#)

    טוב לראות שחזרת לכתוב!

     

    הנסיון של בפייסבוק לא מוצלח – אני מקווה שלך ילך.

     

    שאלה קצרה – נרשמתי עכשיו ל:

    hydra 

    ad4dough

    ממליץ?

  2. גלעד   25 בינואר 2009 בשעה 22:20
    (#)

    כל הקופונים:

    Sorry, the code that you entered was invalid, has already been used, or has expired.

  3. אלון   25 בינואר 2009 בשעה 22:54
    (#)

    הפרסום בפייסבוק כן עובד, הנה הניסיון שלי איתם:

    1. החלטתי להתחיל בשיווק שותפים באמצעות פייסבוק. חשבתי שזה רעיון טוב להתחיל בשווק במקום קשה יחסית. המילה קשה היא יחסית כמובן אך בעיני עלות קליל של כ0.5$ לשוק האמריקאי (בממוצע) במדיה שאיננה לאנשים שמחפשים לרכוש מוצרים זו נקודת פתיחה מאתגרת.

    2. אני לא ממליץ על שיטות לעשות מעקף (Cloaking) באמצעות שינוי עמוד הנחיתה הסופי, במידה ואתם מעוניינים במערכת יחסים ארוכה איתם. אם הם יגלו את העניין הם יסגרו לכם את החשבון.

    3. האסטרטגיה הנכונה היא להגיע לקליקים זולים במיוחד. הדבר אפשרי באמצעות הגדלת ה-CTR. מהניסיון שלי ניתן להגיע גם לקליקים של סנטים בודדים בעיקר בארצות מחוץ לארה"ב.

    4. ניתן להרוויח יפה במידה ואתם יצירתיים. בחודש הראשון שלי ב-FB אני ברווח של כ-1,500$ בעיקר בשל קמפיין אחד שהצליח יפה מאוד אך לצערי הוא אמור לפוג בימים אלה.

     

    בשורה התחתונה אפשר וכדאי לעשות כסף ב-FB אך צריך סבלנות ולהשקיע בלמידה.

     

  4. יניב   25 בינואר 2009 בשעה 22:57
    (#)

    אולי זה לא קשור לפוסט הזה.

    אבל אשמח לראות דוגמאות של דיירקט לינק עם CPA

    תודה מראש.

    פוסטים מדהימים כתמיד.

     

    יניב

  5. אנונימי   25 בינואר 2009 בשעה 23:32
    (#)

    מיליונר מה נסגר עם הסיכום שנה???

    כבר עבר כמעט חודש… 

  6. אייל   26 בינואר 2009 בשעה 6:51
    (#)

    היי פיג'מה, אני מעריץ גדול שלך! אתה שינית את חיי בהרבה מובנים לטובה. תודה רבה.

    בקרוב אני אהיה בבעיית אשראי דומה אבל אין לי קשרים מיוחדים עם גוגל :( כמה אשראי גוגל העמידו לרשותך ולאיזו תקופה בכל פעם? ובכלל איך יצרת איתם קשר? אני מוציא בגוגל מאות דולרים ביום אבל אף אחד לא יוצר איתי קשר ולא ממש ברור לי למי לפנות

    • המיליונר בפיגמה   26 בינואר 2009 בשעה 23:41
      (#)

      אהלן אייל,

      כיף לשמוע שעזרתי לך.

      להגיד לך את האמת, גוגל לא יצרו איתי קשר, אלא אני איתם. יצרתי איתם קשר בצ'ט, והם הפנו אותי לתמיכה במייל. בעיקרון אתה צריך לדבר איתם על משהו שנקרא Google Invoicing, זה לא בשמיים להגיע לזה. כל מה שצריך זה לבזבז $1000 בחודש במשך שלושה חודשים רצופים אם אני לא טועה, אבל תברר את זה איתם.

      תגגל פשוט Adwords Invoicing.

      ולגבי כמה שהם הביאו לי, הם בהתחלה הביאו לי $40K בחודש אשראי, ואני מבזבז יותר אז ביקשתי יותר, והם הביאו לי הרבה יותר ממה שביקשתי. אני מתחיל לעבוד איתם במתכונת הזו, החל מפברואר.

      בהצלחה.

      • אייל   28 בינואר 2009 בשעה 8:07
        (#)

        תודה רבה, כבר הרבה זמן שאני מבזבז כ- 50K$ בחודש בגוגל. לפי מה שאתה אומר לא תהיה לי בעיה לפנות אליהם :)

      • פדריקו   11 בינואר 2010 בשעה 16:52
        (#)

        אתה מבזבז יותר מ 40K $ לחודש ז"א שאתה חייב להרוויח יותר מ 40 בחודש … ועדיין לא הגעת למיליון !? משהו פה לא נישמע לי הגיוני …..
        ואתה כבר יותר משנתיים בתחום !

  7. תומר הומר   26 בינואר 2009 בשעה 22:31
    (#)

    גם איתי גוגל לא דיברו עד שפתאום קיבלתי שיחת טלפון מאירלנד דבלין.

    על הקו בחור ישראלי דובר עברית (איזה כייףףףף  – סוף סוף מישהו אנושי לדבר איתו).

    יש לציין שאני משקיע $20K בחודש על פרסום – לא מעט כסף.

    הוא ציין שבעקבות המצב הכלכלי בעולם הם התחילו ליצור קשר עם הלקוחות שלהם.

    הטיפים שהוא נתן לי בחלקם היו טובים מאוד (סידור Landing Pages בצורה "קצת שונה")

    עוד כמה טיפים על רשת התוכן של הודו וכמה מדינות נוספות.

    וכמובן תשובות ישירות לשאלות פתוחות שהיו לי בגוגל אנליטיק.

     

    שורה תחתונה – אני לא יודע עם ה- Holy Grail טמון בעזרתו – מה שנכון לעשות זה בדיקות – ניסוי וטעייה כל הזמן.

    דרך צלחה לכולנו 2009

     

    ממממ….. עברתי את המ…..

  8. שי   27 בינואר 2009 בשעה 13:09
    (#)

    אני התחלתי ניסוי עם FB בעיקר בגלל פניה ישירה שלהם אלי, ככה שכרגע יש לי account manager בפייסבוק שאני מושחח איתו בטלפון ובמייל.

     

    FB מאד מאתגר וואללה לא יודע עוד איך לפצח אותו. עשיתי ניסוי עם איזה מוצר של CJ עשיתי שתי מכירות של 40 יורו כל אחת אבל הוצאתי הרבה יותר.

     

    יש נישות ספציפיות שעובדות בFB, המודעות צריכות למשוך את העין ויש יתרון בעובדה שאפשר לשים תמונה.

     

    ודבר אחרון כך המודעות שם מאושרות בצורה ידנית לכן קוראים להם "נאצים" כי על כל שטות ופיפס הם לא מאשרים…(צריך לשים נקודה בסיום המודעה) 

  9. FreedomGosu   28 בינואר 2009 בשעה 5:10
    (#)

    הפרסום בפייסבוק כן עובד, אבל מאוד מאוד מאתגר (מה שגם כיף), מכיוון שאני כל הזמן צריך לעדכן מודעות אני ממליץ לכולם להשתמש בIMACROS, להקליט את מה שניתבתם את הקהל שלכם אל, אחרת תצטרכו לכתוב הכל מחדש ברגע שידחו לכם את המודעה (והם דוחים מידי פעם.. ברגע שמבינים את הטריק הם דוחים ממש לעיתים רחוקות).

     

    בהצלחה בפייסבוק הפיג'מיסט, אני מקווה שבאמת הרבה מהקופונים האלה עובדים על חשבונות חדשים, אני הולך לנסות אותם על חשבון פייסבוק חדש שאני הולך ליצור על האשראי הנוסף שלי..

  10. יותם   28 בינואר 2009 בשעה 19:04
    (#)

    מה קרה למחירים של הבידים בגוגל?? מישהו יודע מה זה הטירוף שמתרחש שם? לפני שנה וחצי היו keywords בארה"ב ששילמתי עליהם בין 1-3 דולר. היום אותם בידים עולים בין 3-7 $ פי שתיים עד שתיים וחצי יותר. בנישות כלכליות המחירים עלו גם פי ארבע וחמש. אני פשוט לא מבין מה קורה.

    • המיליונר בפיגמה   28 בינואר 2009 בשעה 21:41
      (#)

      אני מניח שזה גדילת התחרות, ושינויי קוואליטי סקור.

    • אורי   29 בינואר 2009 בשעה 16:11
      (#)

      כשיש לך חצי מליון מפוטרי היי טק שמקבלים פיצויים ענקיים ולא רוצים ללכת לעבוד במלצרות, אתה מקבל תחרות מטורפת בבידים. אבל זה בעיקר במוצרים הכלכליים והעסקיים. יש עדיין נישות רחבות שבהן הבידים נמוכים מאוד (דיאטות, כושר, תחליפי אנרגיה). אבל הבעיה איתן שבגלל המשבר הכלכלי אנשים קונים פחות מוצרים מהן. לעומת זאת לידים עדיין ממלאים יפה. אם תהיה יצירתי ותחפש דברים שאנשים אחרים לא רואים, עניין הבידים יהפוך לשולי.

  11. תומר   10 בינואר 2010 בשעה 19:41
    (#)

    כדאי לפרסם בפייסבוק עם דירכט לינקינג או שעדיף דף נחיתה גם לפייסבוק??

  12. אריק   25 בפברואר 2010 בשעה 18:58
    (#)

    שלום יגאל,
    תגיד בשביל להשתמש בכל קופון ובייחוד בקופון של המאה דולר יש צורך ליצור קמפיין כמו שאמרתה ובשלב האחרון להכניס את הפרטים של הכרטיס האשראי? או שאפשר פשוט מתחת לשים את הקופון?

  13. noam   8 באוגוסט 2010 בשעה 18:06
    (#)

    שלום

    איך אפשר למצוא קופונים עדכניים לפייסבוק – הרצתי חיפוש פשוט בגוגל וכל מה
    שמצאתי היה קופוים לא עדכניים.

    תודה בכל מקרה

  14. noam   8 באוגוסט 2010 בשעה 20:09
    (#)

    עוד שאלה קטנה,
    אני מנסה להגיע לקופון של visa
    והלכתי לפי הצעדים שהסברת –
    כשאני נכנס לאפליקציה שלהם
    שמופיעה לי בחשבון פייסבוק
    אני מגיע לעמוד ריק שרק למעלה
    הוא מציין לי שהקרדיט שלי 0
    האם זה קשור?
    כיצד להגיע לפרופיל שדיברת עליו (זה שצריך לחרטט בו משהו ולהשאיר את המייל)?
    תודה

  15. noam   9 באוגוסט 2010 בשעה 0:23
    (#)

    הי, תודה רבה על התשובות המהירות שלך.

    שאלה נוספת, אני מנסה להרשם ל- Media Trust
    והם מבקשים שמות של ממליצים, אולי אני קצת תמים,
    אבל מה אני אמור לרשום שם. (אין לי ממליצים אמיתיים עדיין)

    תודה רבה רבה

    • NTB   9 באוגוסט 2010 בשעה 1:16
      (#)

      אם זה לא שדה חובה, אז אל תמלא אותו פשוט.
      תשלח להם לינקים לאתרים שאתה מפעיל כדי שיראו את רמת הרצינות שלך בתחום.
      מהנסיון שלי, מספיק בלוג בנישה ממוקדת, שיש בו תוכן ופעילות משתמשים, בכדי שיאשרו אותך כמעט לכל רשת.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!