איך לעצב עמוד נחיתה (וגם בלוג בוורדפרס)?

זהו! סוף-כל-סוף זה קרה! אחרי השקעת מאמצים רבים, סוף-סוף העלתי את העיצוב החדש של הבלוג, וכמו כן ניצלתי את ההזדמנות הזו על מנת לעבור מערכת ניהול תוכן. ב-15 החודשים בהם הבלוג נשם, הוא ישב על מערכת ניהול תוכן אשר נקראת דרופל. כעת, הגיע הרגע להיפרד ולעבור לוורדפרס (את הסיבות לכך, אני אפרט בהמשך…). הפוסט הזה הולך לעקוב במיוחד בשינויים אשר ביצעתי בבלוג, אבל הרבה מהם גם תקפים לגבי עיצוב וכתיבת תוכן בעמודי נחיתה…

* אני רק חייב לציין, שאני לא מומחה בממשקי משתמש. רוב המסקנות בפוסט מוסקות על סמך דעתי, ולא על סמך מוסכמות כלשהן…

מכתב פרידה מדרופל…

עם שחרורי מצה"ל, מס' חודשים מועט לפני שנהייתי המיליונר בפיג'מה, התחלתי לעסוק בפיתוח אתרים בדרופל. דרופל מערכת ניהול תוכן מדהימה ביכולותיה, אך יחד עם זאת היא מהווה כאב ראש תחזוקתי – כמו שפעם אמרו: "עם כח גדול באה אחריות גדולה", בן פרקר.

מהסיבה הזו כאשר אני בונה עמודי נחיתה ב-95% מהמקרים אני מבסס אותם על וורדפרס. אתם בטח חושבים שאני מדבר על הבלוגים האלה… עם הסיפורים ההזויים, אבל לא! אני מעלה כמעט כל סוג של עמוד נחיתה בוורדפרס (גם עמודי השוואות). דרופל מהצד השני, מערכת מעולה כמו שכבר אמרתי, אבל מתקדמת מידי בשביל עמודי נחיתה פשוטים. כשאני אתחיל להפוך את האתרי נחיתה הקטנים שלי, לאתרים גדולים, הבחירה הראשונה תהיה דרופל!

אז כך עבר לו הזמן, ולאט-לאט התרגלתי לוורדפרס, ולפשטות שלה. עשיתי 1+1, וראיתי שהבלוג שלי, הוא לא יותר מעמוד נחיתה פשוט, ולכן וורדפרס תהיה פתרון מעולה. סיבה נוספת אשר בגינה החלטתי לעבור לוורדפרס היא בגלל שוורדפרס היא הסטנדרד של הבלוגינג, ואילו דרופל – זה לאתרים גדולים, כבר אמרתי! לוורדפרס יש כמות תוספים יוצאת מן הכלל עבור בלוגרים, ובקהילת דרופל, זה קצת לוקה בחסר – למרות שכבר מצאתי שם 99% מכל מה שהייתי צריך.

לכן, מעכשיו הבלוג בוורדפרס, ואני עדיין שומר אמונים לדרופל :) . דרופל זו הסיבה היחידה שאני מידי פעם מתגעגע לתכנות. וכן, אני כבר חושב מתי אני הולך להחזיר את הבלוג לדרופל :)

"עיצוב נקי" מול "עיצוב מלוכלך"

לאחר שסיימתי לשפוך את אשר על ליבי בנושאי דרופל/וורדפרס, הגיע הזמן להתרכז בנושאים הקצת יותר חשובים, שזה תהליך בניית העיצוב, אשר לטעמי תקף גם לבלוג וגם לעמודי נחיתה. השאלה הראשונה שעולה בראש היא "איזה עיצוב כדאי? נקי או מלוכלך?", לפני שאני ממשיך, אני לא בטוח אם כולם מכירים את ההגדרות האלה של העיצובים. אני לא בטוח שיש למושגים האלה הגדרות בכלל, אלא זה יותר סלאנג. אבל אני אנשה לעשות סדר בבלאגן:

  • עיצוב נקי – עיצוב אשר הרבה יקראו לו עיצוב Web 2.0. לרוב העיצוב במתבסס על צבע לבן או שחור, כאשר כל הכותרות והשטיקים הקטנים הם בצבעים בוהקים כגון: ורוד, ירוק סטיקלייט, תכלת, וכו… מאפיין נוסף של "עיצובים נקיים" זה הרבה הצללות ומעברי צבע (Gradients). הפרט האחרון של עיצוב נקי, שבגינו קוראים לו עיצוב נקי, זה שהכל חופשי על המסך, שום דבר לא צפוף, ובעצם המסך נקי :)
  • עיצוב מלוכלך – עיצוב מלוכלך זה יותר עיצוב Old School. העיצוב המלוכלך לרוב תחום בתוך מסגרת, עם צבעים אחידים, וגודל קבוע. בעיצוב המלוכלך אין מקום להפתעות, והכל ידוע מראש. אין אפקטים רבים מידי.
  • זו הייתה ההזדמנות הראשונה שלכם לראות את ה-Bullet Points שלי, מה דעתכם?

איזה סוג עיצוב עדיף לעמוד נחיתה?
את התשובה אתם בטח כבר יודעים! אני בחרתי בעיצוב המלוכלך, למרות שאני חובב גדול ששל עיצובים נקיים. העניין הוא, שהמצב היחיד בו אני בוחר עיצוב נקי הוא כאשר לתוכן אין משמעות. הבעיה המרכזית לטעמי בעיצוב נקי זה שהוא נקי מידי, ומהסיבה הזו יש לעיניים יותר מידי חופש. החופש הזה, מקשה עלינו בתור "שליטי העמוד" להכווין את הגולשים בנתיב שאנו רוצים, לעומת זאת, כאשר רוצים לרכז את הגולש בטקסט מסויים, בעיצוב מלוכלך הכל ברור!

זו הסיבה אשר בגינה החלטתי שכדאי  העיצוב של הבלוג יהיה מלוכלך – התוכן! כולם יודעים בדיוק איפה הם צריכים לקרוא, ואין יותר מידי מקום לטעויות…

דברים נוספים אשר שמתי עליהם דגש

במהלך עיצוב הבלוג, עברתי לי על בלוגים אחרים שאני אוהב לקרוא, ולהפתעתי גיליתי שכולם משתמשים בגופן קטן יחסית, גודל 10 בוורד ליתר דיוק. לטעמי זהו גופן קטן מידי, במידה ובעל בלוג/עמוד נחיתה כלשהו רוצים שהקוראים שלהם יבלו בקריאת התוכן מבלי להזיק להם לעיניים. גם בעיצוב הקודם גודל הגופן שלי היה גדול מהממוצע, וגם כעת הקפדתי על גודל של 11 בוורד. יתרה מכך, ניסיתי להקפיד על כלל-אצבע שהצבתי לעצמי. הגופן של תוכן הפוסטים יהיה הגופן הגדול ביותר בבלוג, מלבד כותרות. אני חושב שכל מה שמסביב לתוכן פחות רלוונטי, ולכן השארתי אותו בגודל 10.

ועכשיו לחלק שחטאתי בו בעיצוב הקודם ורוב הבלוגים/עמודי הנחיתה חוטאים בכך. אני מדבר על כמות מילים בשורה. בהתחלה התלבטתי רבות, לכמה מילים כדאי לי לשאוף להגיע בשורה אחת. את ההחלטה הסופית ביססתי על 2 גורמים. ראשית, אמרתי לעצמי שספרים זו אחת המדיות העתיקות ביותר, ולמפיצי ספרים יש הרבה יותר ניסיון ממני, ועל כן עליי לקחת השראה מהם. לקחתי 5-6 ספרים שהיו לי בהישג יד, והתחלתי לספור בהם את כמות המילים. כל הספרים ללא יוצא מן הכלל הכילו 12-15 מילים בשורה, כאשר הממוצע לבלוגים הוא משהו קרוב יותר ל-25. בגלל ההפרש הגדול, עדיין היה לי מקום להתלבטות, עד שבדקתי בבלוג Copyblogger (שגם סוג של לקחתי השראה מהתגובות שלו), שם היה לו גם בין 12-15 מילים, וזה מה שהביא להחלטתי ללכת על 12-15 מילים בשורה גם כן. כך בדיוק אני הולך לעשות גם כן בעמודי הנחיתה שלי!

כשסיימתי להחליט מה כמות המילים בשורה בה אני הולך להשתמש, פתאום נזכרתי בכתה א'. נזכרתי איך המורה לימדה אותנו לעשות שוליים במחברת ("2 אצבעות, ומשם מתחילים לכתוב"), ואז התחלתי לנסות לחשוב באילו שוליים אני הולך להשתמש. בסופו של דבר לאחר בדיקה נוספת בכמה ספרים מהמדף, מצאתי לנכון להשתמש בשוליים בגודל מילה-וחצי/שתיים. שוליים חברים, הם אחד הדברים החשובים ביותר ליצירת מסגרת קריאה, וכאשר השוליים תקניים, אנו קוראים יותר מהר!

אוקיי, אז 4:30 בבוקר בניו יורק. נגמרו להם ה-9 ימים בהם עבדתי על העיצוב ללא הפסקה. יש לי עוד הרבה מה לכתוב על העיצוב, ואני כמובן גם אכתוב, אבל אני צריך להתעורר בבוקר ולבדוק אחוז שומן + לאסוף סוללה ל-Asus EEE שלי אשר אמור להספיק ל-11 שעות. בכל מקרה, שאלה אחת לי אליכם, מה דעתכם?

127 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. טל   13 במרץ 2009 בשעה 12:01
    (#)

    מדהים! אין מילים פשוט.

  2. אנונימי   13 במרץ 2009 בשעה 13:40
    (#)

    אהבתי את ה-מתי בפעם האחרונה הגבת ראשון? בגלל זה הגבתי :)

  3. אנינומי   13 במרץ 2009 בשעה 14:39
    (#)

    תתחדש!
    אם כי לא אהבתי את העיצוב – הרקע הרועש, עודף האפשרויות והלחיצות – אני בן אדם פשוט, תן לי עיצוב מינימליסטי ונעים לעין.
    בהצלחה!

    • המיליונר בפיג'מה   13 במרץ 2009 בשעה 18:30
      (#)

      אהלן,

      תודה על הביקורת, לקחתי את זה לתשומת ליבי, ואני אעבוד על זה. אני גם עושה ניתוח מפות חום של קליקים, כך שהעיצוב רק יילך וישתפר. בכוונה שמתי יותר מידי אופציות על מנת לראות על מה לוחצים ועל מה לא…

      תודה שוב.

    • גבי   29 באפריל 2010 בשעה 19:00
      (#)

      תתחדש דוקא כן מצא חן בעיני

  4. אנינומי   13 במרץ 2009 בשעה 14:42
    (#)

    אוי, לא!
    ועכשיו אני רואה שזה מהבלוגים שהודעתי צריכה לחכות לאישור. אוף!
    (וגם אין פה סמיילים…)
    סליחה על הבקורתיות.

  5. מוטי   13 במרץ 2009 בשעה 16:06
    (#)

    נחמד, הכתב למטה בצבע ירוק על ירוק ולכן קשה טיפה לקרוא אותו.

    כמו שאמרת העיצוב מלולכך יותר מדי שטרות של כסף :-)

  6. איתי   13 במרץ 2009 בשעה 16:35
    (#)

    כרגע לא כל כך אהבתי את העיצוב רועש לי מידי
    אבל כנראה זה ענין של הרגל

  7. מוטי   13 במרץ 2009 בשעה 17:57
    (#)

    אהבתי, עיצוב ממש יפה!

  8. The New Rich   13 במרץ 2009 בשעה 18:23
    (#)

    מזל טוב יגאל!
    אין כמו וורדפרס כשזה נוגע לבלוגים. לגבי העיצוב, לדעתי הצבעים אחלה, רק לדעתי ה-sidebar הוא רחב מדי, שים לב שהוא יותר מחצי הרוחב של התוכן עצמו… מה גם שאצלי בלאפטופ ברזולוציה של 1280X800 יש לי גלילה ורטיקלית וזה חבל.

    • המיליונר בפיג'מה   13 במרץ 2009 בשעה 18:34
      (#)

      תודה רבה.

      כשאתה אומר גלילה ורטיקאלית, אתה מתכוון גלילה לגובה או לרוחב? אני הבנתי שזה לגובה, ובכך זה לא שונה מאף בלוג אחר.

      אני מסכים איתך שה-Sidebar רחב, אבל בדקתי כמה אופציות יותר קטנות וזה הרבה פחות נוח, מה שכן, הזמן יגיד…. אגב, ברוב הבלוגים הסיידבר גדול יותר :)

      • The New Rich   14 במרץ 2009 בשעה 11:27
        (#)

        מממ… צודק, ורטיקאלית זה לגובה.
        התכוונתי לגלילה הוריזנטלית, גלילה מאוזנת או בקיצור גלילה לרוחב :)

        • המיליונר בפיג'מה   14 במרץ 2009 בשעה 15:29
          (#)

          באיזה דפדפן אתה משתמש?
          כרגע, ישנה בעיה עם פיירפוקס 2, ואני מניח שגם עם איכספלורר 6.
          על פיירפוקס 3, אופרה ואיכספלורר 7, לא נמצאו בעיות עד לרגע זה – לפחות זה מה שאני יודע….

  9. תומר   13 במרץ 2009 בשעה 18:55
    (#)

    אני משתמש בפיירפוקס ורואה הרבה בלאגן בהתחלה, כמו אותיות על אותיות
    זה בעיה רק אצלי ?

    • המיליונר בפיג'מה   13 במרץ 2009 בשעה 19:10
      (#)

      אהלן,

      גם אני משתמש בפיירפוקס, אבל עכשיו עליתי על הבעיה. הבעיה קיימת בפיירפוקס 2. אני ממליץ לשדרג ל-3, הרבה יותר טוב. אבל בכל מקרה, אני אסדר את זה גם לפיירפוקס 2.

      תודה.

  10. אור 1 המקור   13 במרץ 2009 בשעה 18:58
    (#)

    שיחקת אותה יגאל, יצא ממש יפה.

  11. אילן   13 במרץ 2009 בשעה 19:04
    (#)

    תתחדש בן אדם!

    מאד מפוצץ בעניים… צריך קצת זמן להרגל!

  12. פיראטית   13 במרץ 2009 בשעה 19:38
    (#)

    העיצוב החדש – תענוג! אור בעיניים.
    הניווט ברור ונוח.
    תתחדש! כיף שהחלטת להשקיע בנו ולשדרג את הבלוג. :-)

  13. אבי   13 במרץ 2009 בשעה 21:16
    (#)

    שדרוג פראי (של הבלוג). גם אני מעריץ דרופל אבל למצבים שבהם צריך פונקציונליות מורכבת יותר מאשר עמוד נחיתה/בלוג פשוט. אני בצעדי הראשונים בעולם האפיליאייט ובדיוק היום בניתי את עמוד הנחיתה הראשון שלי (html פשוט מבוסס על איזה תבנית שהורדתי בחינם מאיפושהוא) טוב זה הקמפיין הראשון שלי כבר השלמתי על זה שאני אפסיד עליו כסף :) . לגבי העיצוב: קונספט נחמד (ירוק=דולרים=מליונר) הרקע קצת כהה מדי (יותר מדי קונטרס עם החלק המרכזי) אבל מי שראה את הדירה שלי יודע כמה אני מבין בעיצוב אז יאללה שיהיה במזל.

    • המיליונר בפיג'מה   13 במרץ 2009 בשעה 23:17
      (#)

      למרות שלא ראיתי את הדירה שלך, אני עדיין מקבל את ההערה.

      בסופו של דבר, אתה זה שצריך לקרוא את הבלוג :)

      בהצלחה עם האתר החדש…

  14. דנה   13 במרץ 2009 בשעה 21:58
    (#)

    הי, אני מסכימה שהרקע קצת יותר מידי כהה
    אבל הבלוג עצמו מאוד מפורט וקל להתמצאות סוף סוף אפשר למצוא דברים מהעבר
    בלי בעייה ויש שורת חיפוש, שזה ממש מקסים.
    דבר אחד אחרון – קצת מתגעגעת לזברה, שקודם הייתה הרבה יותר בולטת..
    אבל תודה על העבודה והתרומה שלך למקצוע

  15. רונן   13 במרץ 2009 בשעה 23:05
    (#)

    תתחדש על העיצוב החדש! אני אהבתי
    אגב – ישלך שני לינקים אחד ליד השני שמפנים לאותו עמוד (contact-pjs) – זה בכוונה?

  16. אמיל   13 במרץ 2009 בשעה 23:10
    (#)

    סחטיין על הזריזות ביישום!!!
    אהבתי!

  17. אני   14 במרץ 2009 בשעה 12:48
    (#)

    היי,

    קודם כל תתחדש :] הרבה יותר יפה ויעיל ……

    קצת עלי -
    אני כבר די הרבה זמן בעולם של שיווק השותפים. העלתי למעלה מ 20 קמפיינים, חלקם גדולים ומושקעים יותר וחלקם פחות. הבעיה של כל הקמפיינים היא שבאף אחד מהם אני לא מצליח לעבור את ה QS7 ההתחלתי. אני קורא פה ובבלוגים אחרים שתוך יומיים אתם כבר מגיעים לQS9-10 ואני רץ עם קמפיין טוב כבר יותר מחודש והוא נשאר עומד על QS7 (כל המילים). החשבון עם הקמפיין הנ"ל קיים כבר חצי שנה אך רק לפני חודשיים התחלתי להשתמש בו. חוץ מהקמפיין הנ"ל היה לו קמפיין עם 4% וקמפיין שהתחיל על 8QS (בידים של 4-5 דולר..) אך ירד ב QS ובכלל עקב CTR נמוך. הקמפיין שאני מדבר עליו עומד על 2-3CTR עם מודעה ותיקה, דף נחיתה שהוא חצי אתר עם תפריט ועמודי צור קשר, אודות, תנאי שימוש וכו'.

    בשבועות הראשונים ההצעה המינימלית שלי היתה גבוהה מהצעת המינימום לדף הראשון (על מנת להעלות את הQS). כשראיתי שזה לא מזיז, פשוט הורדתי אותה לאט לאט מתחת להצעת המינימום (שמההתחלה לא השתנתה..) כדי שהקמפיין יגיע לפחות לbreak even .
    המוזר הוא שלמרות שההצעה נמוכה כמעט ב 50% מהצעת המינימום, כמות הצפיות למודעה לא השתנתה, כנ"ל לגבי המיקום הממוצע וה CTR.
    מה שכן, ברור לי שכדי שהקמפיין ירוויח אני חייב QS גבוה יותר. (או שלא?)
    ולשאלות:
    א. האם המקרה של הורדת הביד מתחת להצעת המינימום שלא גרר שום שינוי הוא נורמלי? אם כן מה ההיגיון בו? מה מונע מגוגל להוריד את הצעת המינימום למינימום האמיתי? למה "לעבוד" על אנשים?
    ב. האם QS8-10 בהכרח מוריד את הביד המינימלי?
    ג. האם יש עתיד לקמפיין? לדומיין? או שעלי לפתוח את הקמפיין מחדש בחשבון חדש עם דומיין חדש?

    תודה ענקית וסליחה על החפירה :]

    אני.

    בשבועיים הראשונים הבידים שלי היו גבוהים מהצעת המינימום

    • המיליונר בפיג'מה   14 במרץ 2009 בשעה 15:44
      (#)

      אהלן,

      הנה דעתי:
      א. אין לי מושג מה קרה שם, אבל גוגל בעצמם אומרים שזה יותר קו הנחיה ולא חוק. זה כמו ההנחיה של MSN לגבי כמה יעלה הביד למקום הראשון, ובד"כ זה מנותק מהמציאות (גם מעל לביד המקורי, וגם מתחת לביד המקורי)
      ב. כן, אבל לא רק. עם QS7 עדיין אפשר לשלם פחות במידה ויש CTR גבוהה.
      ג. זה שהחשבון שלך הוא בן 8 חודשים לא אומר כלום, זה שלא השתמשת בו, זה אומר שהותק לא מרמז על היסטוריה. כך שהחשבון שלך זהה לחשבון בן חודשיים.

      לגבי QS, ניתן להגיע ל-QS 10 ב-2 דרכים:
      א. דומיין ותיק, עם אתר גדול וידוע – סביר להניח שאין לך.
      ב. CTR גבוהה, אבל דורש הרבה טראפיק. כך שאם אתה רוצה QS10, תדאג שאת התקציב שלך אתה מקדיש בעיקר למילות חיפוש הפופולאריות. רק אח"כ, תוסיף את הזנב ארוך.

      בהצלחה.

  18. גולד לייבל   14 במרץ 2009 בשעה 13:36
    (#)

    היי,
    תתחדש!
    כמעצב אינטרנט כבר כמה שנים אני יותר מתחבר לעיצוב נקי וחדשני.
    קצת ביקורות בונה אם בא לך:
    הHeader מבולגן ז"א הכתב הירוק על רקע ירוק הבר ניווט העליון לא קריא וגם הגריידיאנט לא מתאים.
    כמו-כן המנוע חיפוש די מיושן.

    עשיתי דוגמא קטנה בפוטושופ של עיצוב יותר חדיש ונקי אז אם אתה רוצה תחזיר לי מייל כי אין פה איך לצרף קובץ.

    יאלה שיהיה בשעה טובה (-:

    • המיליונר בפיג'מה   14 במרץ 2009 בשעה 15:47
      (#)

      אוקיי,

      תודה על התגובות. בעיקרון אני אגיד להגנתי שזה מתוכנן, לא רציתי שהטקסט בבר העליון, ובבר השמאלי יבלוט יותר מהטקסט באמצע, ולכן בחרתי להשתמש בטקסט ירוק כהה על רקע ירוק בהיר, ולהיפך.

      אני מכיר את המחלה של המעצבים, הבעיה בעיצוב נקי שהוא יפה, אבל לא שמיש, מאחר ואין מסגרות.

      אני גם אוהב עיצוב נקי אגב, אבל הוא לא שמיש.

  19. יגאל   14 במרץ 2009 בשעה 13:46
    (#)

    היי יגאל

    מעולה !! אחלה עיצוב !!! תתחדש, קבל חח על ההשקעה.
    ממש עושה חשק לקרוא מחדש :-)

    התגובות קצת מבלבלות כי הן כאילו אחת ארוכה עם אייקונים באמצע ולא ממש מופרדות…

    מצטער אם אני ישראלי שחייב להגיד אחלה אבל… :-) אבל באמת אחלה !! בלי אבל

    יגאל

  20. אנונימית   14 במרץ 2009 בשעה 14:14
    (#)

    מגניבבבבבבבבבבבבבבבבב!!!
    תתחדש.. אחלה אתר ואחלה עיצוב.. ממש אהבתי :)
    רק מצטרפת לקודמי בעניין ההפרדה בין התגובות. זה באמת לא כ"כ נוח לעין.
    אולי לעשות רקע שונה לתגובות סמוכות (אחד לבן ואחד ירוק בהיר למשל לסירוגין)

    • המיליונר בפיג'מה   14 במרץ 2009 בשעה 15:50
      (#)

      מסכים עם שניכם, אני אעשה הפרדה…

      מה דעתכם על התגובות המשורשרות?

      • יגאל   18 במרץ 2009 בשעה 17:07
        (#)

        אני חושב שהתגובות המשורשרות הן אחלה, אני רק תוהה מה יקרה אם יפתח דיון קטן בתגובות ויהיו 10 תגובות או יותר !? אז תהיה מילה פר שורה, לא? :-)

        כנראה שלא, כי הן היו משורשרות גם בפורמט הקודם של הבלוג ושם זה עבר מצויין 15 חודשים…

        בכול אופן, תכתוב איזה פוסט שמדבר על החיים שאתה עושה בגלות, זה גם נותן מוטיבציה בגלל אורח החיים שמתאפשר לאפילייט, הכי אהבתי לקרוא את בבלוג של פליקס על החיים שהוא עושה, כי יותר מהכסף קורץ לי החופש שמתלווה לזה, הכי אהבתי את המשפט שלו "הבעיה היחידה שיש לנו היא להחליט לאן לטייל" חחח מסכן :-)

        נ.ב – כמה שעות\דקות אתה משקיע ביום בעסק ?

        • המיליונר בפיג'מה   18 במרץ 2009 בשעה 22:54
          (#)

          אהלן,

          התגובות משורשרות מוגבלות לעומק של 6 תגובות אם אני לא טועה, כך שיהיה בסדר מהבחינה הזו.

          אם הטיולים שלי מעניינים פה אנשים, אני אשמח לפרט עליהם. בהחלט לפליקס יש בעיות מעניינות :)

          אני משקיע בערך חצי שעה ביום, רק לראות שהכל מתפקד כמו שצריך, מידי פעם קצת יותר לעשות דברים אחרים. במהלך טיסות אני מנסה לנצל זמן מת ולעבוד קצת יותר – וזה גם אפקטיבי, כי אין אינטרנט ואין הסחות דעת….

  21. גבריאל   14 במרץ 2009 בשעה 15:11
    (#)

    לפני כמה שנים קם לוח יד שניה בשם "הומלס"
    כל קהילת המעצבים חקרו ולא הבינו את ההצלחה שלו
    כי הוא היה באמת מעוצב נוראי
    אבל מה? הוא היה חינם והוא היה פשוט ובינינו את מי מעניין איך נראה האתר
    כשאתה מחפש דירה בתל אביב
    ההצלחה של הומלס חטאה קצת בחטא היוהרה ואז ידיעות אחרונות אתגרו את עצמם
    עם winwin ויד2 עשה בית ספר לכולם
    הומלס…נשאר בלי בית, אבוד במערכה
    אבל לא במודעות עסקינן אלא בתוכן. והיה כבר מי שאמר "התוכן הוא המלך"
    ואין ספק שפה אצלך הוא כזה "מלך"
    אתה תורם לא מעט לקהילה מצומצת של אנשים ובינהם אני ועל כך תבורך
    תמיד התוכן פה יהיה רלוונטי ויביא תנועה לא מעטה
    גם אם יכתב בוורד ולא בוורדפרס
    אתה משווק מבריק חרוץ ונדיב
    מעצב….? לא משהו
    תתמקד בשיווק
    בכל אופן תתחדש

  22. מוטי   14 במרץ 2009 בשעה 17:39
    (#)

    מהי התבנית המקורית שאותה שינית ? (הרבה שינויים)

    • המיליונר בפיג'מה   14 במרץ 2009 בשעה 18:02
      (#)

      התבנית המקורית של וורדפרס :)

      נכון שלא רואים? :)

      בעיקרון, הייתי הולך על תבנית מוכנה, אבל הבעיה המרכזית שלי הייתה התגובות. אחת הדרישות שלי היה תגובות משורשרות, ולא הצלחתי להסדיר את זה בתבניות שאהבתי, אז פשוט לקחתי את התבנית הבסיסית של וורדפרס, שזו התבנית היחידה שמצאתי שבה התגובות פעלו כמו שצריך, ושיניתי….

      • מוטי   14 במרץ 2009 בשעה 18:24
        (#)

        מילה אחת וואו ! לא הייתי מזהה בכלל חשבתי על כמה דוגמאות אחרות.

        באיזה PLUGIN אתה משתמש באתר ?

        • המיליונר בפיג'מה   14 במרץ 2009 בשעה 19:07
          (#)

          תודה.

          רשימת הפלאגינים ארוכה, בערך 20 פלאגינים+2 שאני תכנתתי.
          יש איזה משהו ספציפי שמעניין אותך?

          • מוטי   14 במרץ 2009 בשעה 22:49
            (#)

            בעיקר 3 דברים

            רשימת הפוסטים הפופלארים / הכי טובים וכו'..
            התוסף של Social bookmarks
            ותגובות משורשרות

            תודה מראש

            • המיליונר בפיג'מה   15 במרץ 2009 בשעה 0:19
              (#)

              הנה הרשימה:
              הפוסטים הפופולאריים זה Popularity Contest
              ה-Social Bookmarks, זה לא פלאגין, זה HTML שכתבתי בקובץ עיצוב.
              התגובות המשורשרות זה אפשרות ברירת מחדל בוורדפרס 2.7 ומעלה, מה שכן, צריך שהתבנינת עיצוב תתמוך בזה… זו הסיבה שהייתי צריך להתחיל את העיצוב מההתחלה מבוסס על הקובריק של וורדפרס…

              בהצלחה.

  23. ליאור ברקן   15 במרץ 2009 בשעה 11:09
    (#)

    היי יגאל,

    אהבתי מאוד את העיצוב החדש – הוא מאוד נוח לעין, ממקד את הקוראים בטקסט עצמו והחיפוש… בהחלט מקל על מציאת הפוסטים שחיפשתי.

    תמשיך לדאוג לקוראים שלך
    ליאור

  24. רן ארוסי   15 במרץ 2009 בשעה 20:07
    (#)

    מזל טוב יא תותח :) תתחדש על הבלוג החדש! כבר הגעת לארגנטינה או עדיין בארה"ב?

    • המיליונר בפיג'מה   17 במרץ 2009 בשעה 3:11
      (#)

      תודה גבר,

      כן אחי, א-ר-ג-נ-ט-י-נ-ה!!! :)

      • רונן   18 במרץ 2009 בשעה 0:10
        (#)

        מליונר אתה מטייל בעולם ואתה לא מספר לנו?
        דחוף פוסט בעיניין! :)

        • המיליונר בפיג'מה   18 במרץ 2009 בשעה 0:44
          (#)

          סיפרתי בעמוד אודות, מה כבר יש לספר?

          • מורן   18 במרץ 2009 בשעה 13:35
            (#)

            רשמת שאתה חצי שנה בדרום אמריקה

            אבל מה? איפה? לאן?
            מה המסלול?

            איך אתה מצליח לשמור על שיגרת עבודה בטיול
            או שאתה רק מוודא שהכל בסדר?

            • המיליונר בפיג'מה   18 במרץ 2009 בשעה 22:49
              (#)

              אהלן,

              אין לי מסלול, אני סתם מסתובב ממקום למקום. כרגע אני בסוף העולם (אושוואיה). אני מוודא שהכל בסדר, אבל גם עובד על דברים חדשים. אני מכין פוסט בנושא, כך שיהיה מעניין… :)

            • VEGA   18 במרץ 2009 בשעה 22:57
              (#)

              אם תגיע לברילוצ'ה שזה מקום מהמם עשה את מסלול שבעת האגמים עד סאן מרטין אבל בברילוצ'ה תאכל אצל דון אלברטו את האסאדו הכי טוב שיש והוא גם יהודי אז בכלל אם תרצה עוד טיפים רק תבקש.
              העקר שתהנה

            • המיליונר בפיג'מה   21 במרץ 2009 בשעה 21:57
              (#)

              אני אכן אגיע לברילוצ'ב, ואעשה את שבעת האגמים, תודה על הטיפ :)

  25. יגאל   15 במרץ 2009 בשעה 22:09
    (#)

    תתחדש, לידיעתך בפיירפוקס הקישורים נראים חוצים את הכיתוב , נסה ותראה. כאילו עברו על הכתב ושמו פס באמצע.

  26. Mark   16 במרץ 2009 בשעה 6:39
    (#)

    יפה מאוד!הרבה יותר מהבלוג הקודם.

  27. VEGA   16 במרץ 2009 בשעה 11:53
    (#)

    יופי טופי של חידוש הבלוג נראה נהדר!!

    יש לי שאלה בנוגע לפוסט שלך מלפני שנה לגבי ב 27 בפברואר 2008 YAHOO ANSWERS .
    האם ניתן וכדאי להוסיף הופלינק לתשובה שאני כותב לאנשים?

    כמו ששמת לב אני ממש מתחיל בנושא וצריך כל עזרה שרק אוכל לקבל. אני עקבתי אחרי הפוסטים הראשונים שלך והחלטתי שאני הולך לכיוון הזה ומתחיל בקידום ע"י מאמרים לדף נחיתה. זאת בגלל חוסר תקציב לכן אני מחפש קודם כל את האופציות החינמיות שיש בנמצא.
    תודה רבה ושוב סחטיין על הבלוג החדש.

  28. פבל ישראלסקי   18 במרץ 2009 בשעה 0:00
    (#)

    יגאל עשית פה עבודה מעולה (אם כי יש קצת יותר מדי ירוק בעיניים)!

    אני מציע לך להוסיף גם את טוויטר ברשימת מקורות ה-social בסוף כל פוסט. הפוטנציאל שלו צמח מאד לאחרונה.

    אגב, את ההשראה לתפריט קיבלת מ- seomoz.org? :)

    • המיליונר בפיג'מה   18 במרץ 2009 בשעה 0:43
      (#)

      אהלן פאבל,

      תודה רבה, בהחלט ירוק זה הצבע המועדף עליי, גם מכבי חיפה, וגם הצבע של הדולר, כך שרואים את ההשפעה :)

      טוויטר יכול להיות נחמד אם הייתי יכול לעדכן אותו, אבל אין לי כל כך זמן, כי אין לי יותר מידי גישה לאינטרנט, כך שזה לא יהיה רלוונטי.

      אחלה אבחנה, ההשראה מSEOMOZ :)

      • פבל ישראלסקי   18 במרץ 2009 בשעה 1:41
        (#)

        אה לא, לא הבנת אותי.

        הכוונה שאני מציע אייקון כזה של "שלח לטוויטר" כמו שיש לך למשל "תנו לי אהבה בטקנוראטי". כי אם למשל מישהו שיש לו טוויטר יתלהב מהפוסט שלך הוא (עם החשבון שלו) ישלח את זה כבר לשם.

        זה לא מצריך ממך לפתוח שם חשבון…

        כדוגמא, תראה איך הכפתור של הטוויטר עובד אצלי בסוף הפוסטים.

  29. מוטי   22 במרץ 2009 בשעה 7:45
    (#)

    האם גם עמודי נחיתה דינאמיים אתה יוצר ב WordPress ? אם כן, איך חפרתי ולא מצאתי איזה Plugin שמאפשר הכנסת נתונים מתוך ה URL

    תודה

    • המיליונר בפיג'מה   29 במרץ 2009 בשעה 0:37
      (#)

      אהלן,

      כן, אני עושה עמודי נחיתה בוורדפרס, בשביל מה שאתה מחפש, אני משתמש בפלאגין שנקרא Exec-PHP, שמאפשר לי להכניס פונקציות של PHP…

      בהצלחה.

  30. ניר   25 במרץ 2009 בשעה 19:49
    (#)

    תודה על כל המידע המועיל.
    שאלה: אם אני רוצה ליצור אתר בעברית בוורדפרס, אני צריך להוסיף איזשהו plug in?
    (כי לא הצלחתי להבין מה אני צריך לעשות כדי שוורדפרס יעבוד בעברית)
    ובכלל- מהנסיון שלך, מהו הכלי המומלץ בעיניך לבנית אתרים בעברית?(למי שאינו מתכנת)

  31. Imcouple - He   26 במרץ 2009 בשעה 18:24
    (#)

    תוכל להוריד את וורדפרס בגרסה העברית שלו מהאתר הרשמי שלו בכתובת http://he.wordpress.org/

    או תוכל להשתמש בג'ומלה (אשר טיפה יותר מורכבת להבנה לפחות בהתחלה)
    אתר גומלה בעברית הינו http://joomla.co.il

  32. מיקי   31 במרץ 2009 בשעה 10:43
    (#)

    ×”×™×™
    יש לי שתי שאלות ואני אשמח אם תוכל לעזור לי:
    1. איך אני שם את ה Keyword שמישהו חיפש בדף הנחיתה שלי? למשל, מישהו חיפש "חנות פרחים בחיפה" אז בדף הכותרת תהיה "חנות פרחים בחיפה"
    2. שאלה שניה, דף נחיתה משלי לקליק בנק, איך ואיפה אני מוסיף את ההופלינק?
    תודה רבה

  33. מיקי   31 במרץ 2009 בשעה 10:45
    (#)

    היי
    יש לי שתי שאלות ואני אשמח אם תוכל לעזור לי:
    1. איך אני שם את ה Keyword שמישהו חיפש בדף הנחיתה שלי? למשל, מישהו חיפש "חנות פרחים בחיפה" אז בדף הכותרת תהיה "חנות פרחים בחיפה"
    2. שאלה שניה, דף נחיתה משלי לקליק בנק, איך ואיפה אני מוסיף את ההופלינק?
    תודה רבה
    (ניסיתי שוב כי התגובה הראשונה יצאה ג'יבריש)

    • רונן   31 במרץ 2009 בשעה 10:47
      (#)

      בן אדם משקיע ומתאמץ ורושם בלוג ואתה שואל אותו שאלות שיש עליהן תשובה באתר של קליקבנק או בחיפוש בגוגל?

      • המיליונר בפיג'מה   1 באפריל 2009 בשעה 22:47
        (#)

        רונן,
        תודה על העזרה, זה בהחלט יתרום אם אנשים יחפשו קצת יותר בבלוג לפני ששואלים שאלות, כי לפחות לשאלה השנייה התייחסתי המון-המון פעמים.

        בנוגע לשאלות:
        1. צריך לדעת PHP בשביל זה.
        2. תלוי מה אתה רוצה להשיג, תחפש בבלוג יש המון התייחסויות.

        בהצלחה.

  34. מיקי   31 במרץ 2009 בשעה 14:32
    (#)

    לרונן שדוחף את האף.
    1. תשאיר ליגאל את הבחירה אם לענות או לא.
    2. אם הייתי מוצא לא הייתי שואל
    3. התגובה שלך מפגרת, אנשים נמצאים פה לעזור אחד לשני
    4. אל תגיב בחזרה

  35. דרור   8 במאי 2009 בשעה 7:39
    (#)

    לפי דעתי אחת מהתוכנות הטובות ביותר לדפי נחיתה
    היא 19 דפים
    (יש לי באתר סרטוני הדרכה אבל החלפתי מיקום ורק ה3 הראשונים
    באווויר אני אטפח בזה מאוחר יותר ) באתר http://vdo4.com

    וpluck cms תוכנה מצויינת נוספת למיני סייט \דף נחיתה יש לי לומדה (שהתקבלה
    כהלפ דסק הרשימי של יצרני התוכנה
    בכתובת http://vdo4.info/learn_pluck_cms_free
    תהנו

  36. ולדי   15 במאי 2009 בשעה 0:14
    (#)

    כן, אני יודע שהפוסט פורסם לפני חודשיים אבל אף פעם לא מאוחר להגיב. קודם כל אני אגיד לך שאני לא הכי אהבתי את העיצוב. העיצוב צעקני מידי. צבעים קצת יותר רגועים היו יכולים להטיב עם הבלוג. למשל יש בעיה לקרוא את הטקסט הירוק שבראש הבלוג. נכון שזה לא בלתי אפשרי, אבל זה עדיין לא נעים לעין.

    אני חייב לציין גם שהעיצוב לא מותאם למשתמשי לינוקס. אני גולש בפיירפוקס 3 הכי מעודכן ולמרות זאת אני נאלץ לראות header חתוך. אם יש משהו שאני שונא, זה וובמאסטרים שלא עומדים בתקנים בינלאומיים שנקבעו לבניית אתרים. אם הבלוג שלך לא נראה טוב בפיירפוקס 3 בלינוקס, כנראה שהעיצוב לא עומד בתקנים.

    שום דבר בתגובה הזאת לא נכתב בשביל לפגוע, אלא רק בשביל להאיר את עינייך. חוץ מזה, זאת התגובה הראשונה שלי בבלוג שלך, אז אני אנצל אותה גם כדי לאמר דבר חיובי. לא מזמן התחלתי לקרוא בבלוג שלך, ואני תמיד נהנה לקרוא וללמוד.

    • המיליונר בפיג'מה   15 במאי 2009 בשעה 20:42
      (#)

      אהלן ולדי,

      אני מבין לליבך, אבל אני הבנאדם האחרון שאתה יכול להאשים אותו בחוסר סטנדרטים :) ובהתעלמות מקוד פתוח….. אני משתמש ב-Xubuntu, ובתור אחד כזה בדקתי שהאתר עובד על פיירפוקס 3. הבאג היחיד שיש באתר בפיירפוקס 3 על לינוקס, זה חיתוך של הכפתור "הרשם" למעלה בבאר.

      לפני שהייתי משווק שותפים, עשיתי התאמת CSS לעבודה בריבוי פלאטפורמות לאין-ספור אתרים, ואחת המסקנות שאני והשותפים שלי הגענו אליהם, שאין דרך שאתר יראה מושלם על כל הדפדפנים, האתר פשוט צריך להראות טוב. מהסיבה הזו, גם איכספלורר לא תומך באתר בדרך מיטבית. הדפדפן שנתמך הכי טוב זה פיירפוקס 3 על חלונות, מאחר וזה הדפדפן של רוב משתמשי האתר….

      הבאג הכי חמור שאניי מכיר באתר, זה על פיירפוקס 2, שלצערי שכחתי ממנו בכלל כשבדקתי את האתר מאחר והנחתי שרוב המשתמשים ישדרגו ל-3.

      החריגה היחידה שלי מהסטנדרטים של W3C, היא שימוש בתג H4 בתוך UL ללא LI. זו טעות חוזרת שקוראת לכל אורך הבלוג.

      בכל מקרה, תודה על כך שהשקעת זמן וכתבת את התגובה שלך. ברגע שאני אסיים את הטיול אני הולך לשנות קצת את העיצוב, וכך גם לעשות התאמה מלאה לכל הדפדפנים (הפעם לא היה לי מספיק זמן בגלל הטיול).

      שיהיה בהצלחה,
      -יגאל.
      נ.ב. אתה מוזמן לבדוק את האתר עם browsershots.org

  37. טיולים   1 ביוני 2009 בשעה 22:57
    (#)

    טוב, הרבה מאוד זמן לא ביקרתי כאן,
    אבל הנה, מסתבר שגם ב WP אפשר ללמוד ממך משהו, יש פה כמה דברים נחמדים שאני אאמץ בקרוב.
    נ.ב. הירוק של ה hover בתוסף הפופולריים חזק וצעקני מדי לטעמי. חוץ מזה, אחלה של שדרוג, העיצוב של התגובות המשורשרות פשוט מצוין.

  38. רמי   13 באוגוסט 2009 בשעה 12:10
    (#)

    למה לא עשות עמוד נחיתה ב blogspot , לקחת תמפלייט מוכן ופשוט לעצב אותו כרצונך .
    אין עלות להוסטינג -חינם . אפשר שנות את הדומיין לכל דומיין שבא לך , וזה מאנדקס את הבלוג תוך יום כי זה בעצם של גוגל .
    למה דווקא וורדפרס ? מה ההבדל ?

    • המיליונר בפיג'מה   14 באוגוסט 2009 בשעה 21:06
      (#)

      כי וורדפרס אתה יכול לשים על דומיין שלך. וכמובן אתה יכול להכניס טראקינג, ככל הידוע לי, בבלוגספוט לא ניתן להכניס טראקינג.

      בכל מקרה, כשאתה מקדם מקדם עמוד של בלוגספוט אתה מקדם את הנדלן האינטרנטי של גוגל, לעומת זאת כשאתה מקדם דומיין שלך, אתה מקדם את עצמך.

      בהצלחה.

  39. דן   5 בנובמבר 2009 בשעה 14:24
    (#)

    אני בדילמה בגלל חוסר הבנה טכנולגית שלי ואשמח לעזרתך

    אני מעוניין להקים אתר שאמורים להיות יחסית הרבה עמודים מעל 100. אני מתלבט האם ללכת על מעצב שיעצב לי אתר ב-HTML שאני אערוך ואעלה לאחר מכן הכל בעצמי בפרונטפייג, או אולי לבחור מעצב שיעצב לי אתר בוורדפרס. (אגב, גם אם אלך על HTML יש באפשרותי להוסיף איזה מערכת תגובות.)

    האתר אמור להיות אתר רציני, מוביל בתחום שיחשב אוטוריטה אתרי הוורדפרס תמיד נראים לי פחות רצינים ויותר באמת מכוונים לבלוג.

    מה היית ממליץ לי לעשות, או יותר נכון למעצב שאני אשכור? HTML VS. WP
    מה היתרונות של הוורדפרס? מהירות, גוגל יותר יאהב?

    • המיליונר בפיג'מה   13 בנובמבר 2009 בשעה 22:43
      (#)

      לקרוא עוד חומר בנושא בניית אתרים ומערכות ניהול תוכן.

      בעיקרון, HTML לא בא בחשבון. וורדפרס יכול להיות גמיש מאוד אך יש לך גם דרופל וג'ומלה.

      בהצלחה.

  40. דימה פרידריך   9 בדצמבר 2009 בשעה 10:19
    (#)

    איגל, ראשית, אני רוצה להודות לך על ההשראה והידע שאתה מנחיל באנשים וגם בי. עם זאת, כל כך הרבה חומר אינפורמטיבי בבלוג ולפעמים קשה להחליט מאיפה להתחיל ולאן להתקדם, על מנת להיות עקביים ולספוג את החומר ביעילות רבה. לכן, יהיה מזה מעולה, אם תהיה איזו שהיא מפת דרכים אן ההמלצה מטעמך על "מסלול הגלישה" (אם אפשר לקרוא לזה כך חח) על מנת למנוע מהבילבול שיכול להיווצר לגולש ה"צעיר" שכמותי :) .

    שנית, אני חייב להודות לאילן גיורוב, אשר המליץ לי עליך ועל הבלוג שלך ישר אחרי שהודתי לועל כך שאני הולך לקדם את האתר שלי באדוורס (PPC) וכמו תמיד, בהמלצה שלו קלה בול… אז תודה, לך יקירי, אילן =)

  41. חן   4 בפברואר 2010 בשעה 2:58
    (#)

    שלום לפיג'מיסט
    אני קצת מבולבל עכשיו בקשר לעמודי נחיתה.
    לקחתי לינק של תוכנית שותפים מקליקבנק ובניתי דף נחיתה שמבוסס על דף הנחיתה שלהם. הרי כשאתה בונה דף נחיתה עם איזה חומר תבנה אותו? החומר של דף הנחיתה של החברה לא?
    בקיצור בניתי דף נחיתה על סמך קטעי טקסט שונים מדף הנחיתה של החברה אבל לא ידעתי אם זה נכון לעשות את זה כי אני די חדש אז שלחתי אימייל לאפיליאייט מנגר והוא אמר שזה ממש לא מקובל ושאני צריך להוסיף added value לגולש ושאני אמחק את כל מה שהעתקתי מהם.
    עכשיו אני באמת חדש אבל סליחה שלא יבלבל לי את המוח כי גלשתי קצת והסתכלתי בדפי נחיתה של אנשים והם פשוט מעתיקים את התוכן ומבססים את התוכן שלהם על עמוד הנחיתה של החברה. יש אפילו עמודי נחיתה שראיתי שממש העתיקו מילה במילה 80% מהטקסט ורק קנו דומיין אחר שאותו הם מקדמים.
    מה אתם אומרים מה אני יכול לכתוב בדף נחיתה על מוצר אם אני לא יכול לקחת חומר מהחברה?

    • המיליונר בפיג'מה   5 בפברואר 2010 בשעה 19:58
      (#)

      לא יודע מי האפיליאייט מנג'ר,
      אבל ככל הידוע לי אתה בהחלט יכול לעשות זאת. תנסה לרחרח בנישה ולראות מה אפיליאייטס אחרים עושים…

      בהצלחה.

  42. חן   6 בפברואר 2010 בשעה 0:00
  43. אלעד   25 באפריל 2010 בשעה 2:48
    (#)

    שלום יגאל ושאר חברי הבלוג
    ותודה על הבלוג המרשים שבנית ועל העזרה לאפיליאייט הישראלים.

    יש לי מספר אתרים בוורדפרס בself hosting שכולם במתכונת בלוג שהוא מעיין עמוד נחיתה למוצרים – מתכונת הבלוג עוזרת לטשטש את ה"מכירתיות" של העמוד.

    כרגע אני מעוניין ליצור עמוד נחיתה שלא במתכונת בלוג אלא עמוד וורדפרס רגיל בעיצובי. לא מצאתי מספיק חומר על כך – כולם מנסים למכור איזשהו מוצר שמסביר את זה.

    תוכל לתת קווים כלליים איך אני עושה את זה?
    האם אתה קונה טמפלטים לעמודי הנחיתה שלך? או מעצב בעצמך?

    תודה

    • המיליונר בפיג'מה   12 במאי 2010 בשעה 12:01
      (#)

      אהלן,

      לא בדיוק הבנתי את השאלה שלך….

      בכל מקרה, על העמודי נחיתה שלי עובדים מעצבים שאני שוכר ב-elance.com. אם תחדד את השאלה יותר, ולא תשתמש בהגדרות כמו "עמוד וורדפרס רגיל בעיצובי", אולי אני אצליח לעזור.

      בהצלחה.

      • אלעד   12 במאי 2010 בשעה 14:14
        (#)

        אהלן

        אני אחדד את השאלה. ברצוני ליצור עמוד נחיתה בוורדפרס שיהווה עמוד מכירה, אך לא בצורת בלוג כמו הברירת מחדל של האתר. אם אני מבין נכון, צריך themes מובנים כדי ליצור עמוד כזה ואני לא מוצא כזה. אני מתכוון לעמוד נקי שבו אוכל לשלוט על גודל הכתב, להוסיף תמונות וכו'. בלי אופציה להשאיר תגובה ובלי סרגלי צד וכו'.

        לגבי מה שאמרת על elance – מבחינה אסטרטגית אתה משקיע ממש בעיצוב עמודי הנחיתה שלך? ברמה של גרפיקאים?? אתה עושה זאת רק לאחר שאתה רואה שהנישה והמוצר ממירים?

        אם יש לך עמוד נחיתה ישן שאתה כבר לא משתמש בו – אני אשמח לראות אותו ולהבין את הקונספט.

        תודה ויום טוב,

        • המיליונר בפיג'מה   23 במאי 2010 בשעה 11:51
          (#)

          אהלן,

          יש דוגמאות של עמודי נחיתה במדריך שיווק שותפים. סתכל בסרגל הניווט למעלה.

          לגבי וורדפרס, יש באתר שלהם אלפי Themes (WordPress.org), תמצא שם משהו. אני יום אחד ישבתי איזה 4 שעות ברצף ועברתי על כל הגלריה.

          בטוח תמצא משהו שאת אוהב.

          ולגבי פרילנסרים, "גרפיקאים מקצועיים" זה מילה גדולה מידי. העמודי נחיתה שלי לא נראים שונה מהבלוג הזה, והבלוג הזה הוא לא יצירה גראפית מדהימה, ועם זאת אני עדיין חושב שהוא אסתטי. אבל זו רק דעתי…

          בהצלחה.

  44. שרון כהן   25 בנובמבר 2010 בשעה 17:07
    (#)

    איזה יופי של פוסט!

    אתה נותן בבלוג הזה המון ערך ורציתי לומר לך שלמדתי ממך המון…

    עיצוב דפי נחיתה זה אחד הדברים החשובים ביותר בתוכניות שותפים ולכן
    כל פיסת מידע ברשת יכולה לשנות לנו את הפנים של העסק לטובה.

    שרון

  45. אבישי   31 בדצמבר 2011 בשעה 8:46
    (#)

    אחלה של פוסט- אהבתי מאוד.
    אבל… יש לי שאלה מקה. על מנת למנוע בריחה לכפתורים שבאתר
    כיצד יוצרים תבנית חדשה ונקייה שתשרת רק את דפי הנחיתה, וכל זאת מבלי
    לפגוע בעיצוב האתר. זה משהו שאני בודק כבר הרבה מאוד זמן, ולא מוצא לו
    פתרון, מלבד האפשרות להיעזר במתכנת… וחבל :-(

    אשמח לשמוע את תגובתך בנושא

    אבישי

  46. אמיר   29 ביוני 2012 בשעה 9:40
  47. Rosa Oman   5 ביוני 2020 בשעה 15:30
    (#)

    שלום, אני רוצה לחלוק את העדות המופלאה שלי אחרי שהיה לי מערכת יחסים עם בעל במשך שנים, הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור בגלל האהבה שיש לי בשבילו התחננתי בפניו בכל דבר, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לחברתי והיא הציעה לי להעדיף ליצור קשר עם גלשן כישוף שיכול לעזור לי להטיל כישוף כדי להחזיר אותו, אבל אני מהסוג שמעולם לא האמין בכישוף, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות את זה, אני שלח בדואר אלקטרוני את גלגל האיות, והוא אמר לי שאין שום בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור אלי לפני שלושה ימים, הוא הטיל את הכישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה בסביבות השעה 16 בערב. האקס שלי התקשר אלי, הייתי כל כך מופתע, עניתי לשיחה וכל מה שהוא אמר היה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו, שהוא כל כך אוהב אותי. שמחתי כל כך והלכתי אליו וכך התחלנו לחיות יחד בשמחה. מאז התחייבתי להבטיח כי כל מי שאני מכיר שיש לו בעיה במערכת יחסים, אני אועיל לאדם כזה על ידי הפנייתו או אותה למכבש הכישוף האמיתי והחזק היחיד שעזר לי בבעיה שלי. דוא"ל: [email protected]
    אתה יכול לשלוח אותו בדוא"ל אם אתה זקוק לעזרתו במערכת היחסים שלך או בכל מקרה אחר.

    לחשי אהבה
    הרוויחו כסף טוב או זכו בהגרלה.
    להשיג הצלחה בעסקים.
    בעיות רוחניות.
    זכה בתיק בית משפט.
    חפש את בן זוגך לחיים.
    קבל עבודה ששולמה היטב.
    קבל שליטה על הנישואים שלך.
    קבל טובה וקבל משיכה מאנשים.
    קבל כסף שאבד.
    לרפא אותך מכל המחלות. גם לריפוי וגם לריפוי.
    לפתור בעיות בהריון ולברך אותך בתינוקות וכו '…

    צור קשר עם האיש הגדול הזה אם אתה נתקל בבעיה כלשהי בפתרון מתמשך
    דרך [email protected]
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    תודה לי אחר כך

  48. בניית אתר וורדפרס   23 ביוני 2020 בשעה 12:57
    (#)

    אין כמו וורדפרס :)

  49. קורסים מקוונים   21 באוקטובר 2020 בשעה 20:27

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!