העסק השקוף: אני צריך עזרה!!!

עזרו לפיג'מיסט

עזרו לפיג'מיסט

חברים, ראשית אני מתנצל שעוד לא פרסמתי את חלק ג' בסדרה על מחקר נישות. האמת שיש לי וידוי לעשות בהקשר הזה. לפני שאני אתוודא על משהו מפדח, אני אגיד לכם כבר עכשיו שלאחר הוידוי אני אצטרך את עזרתכם במשהו. הוידוי:

  1. אף פעם עוד לא צילמתי סקרינקסט עם קול. צילמתי כמה סקרינקאסטים עם כתוביות כאשר הקהל יעד היה הפרילנסרים שלי.
  2. מאחר והפוסט הבא בנושא מחקר נישות יהיה הסקרינקאסט הראשון שלי אני קצת מתרגש ומרגיש קצת לא בנוח עם זה.
  3. בגלל שלצלם את הסקרינקאסט זה משהו שאני לא מכיר, אני מתקשה לצאת מאיזור הנוחות ולכן אני פוגש דחיינות כרונית ובגלל זה התעקבתי עם זה.

זהו, עשיתי את זה… סיפרתי לכם את הפאדיחה. עכשיו אני יכול להתמודד עם זה ואני יכול לצלם את הסקרינקאסט בשקט בסופ"ש.

דבר אחד לפני שאני מסיים את הפוסט.

אני צריך עזרה!!!

מסתבר שכל הנישות שבחרתי, כלומר הרשימה של ה-40 פריטים שלי שהפכתי לנישות אלו נישות רווחיות. כמובן למעט מכבי חיפה שרשמתי שם, שבימינו לא רק שזה בושה לאהוד אותם אלא גם לא באמת נישה בחול.

בסקרינקאסט, בנושא בחירת נישות רווחיות, אני רוצה להציג גם איך לזהות נישה לא רווחית, לכן העזרה שאני צריך מכם היא….

עזרו לי בבחירת כמה נישות לא רווחיות, על מנת שאני אוכל להסביר למה הן לא רווחיות…

יאללה מחכה לתגובה שלכם! אילו נישות לא רווחיות ניתן לבחור?

55 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. חן   3 במרץ 2011 בשעה 23:57
    (#)

    וואוו קשה….
    אולי מדריכי שחמט?
    מדריך ליוגה?
    אני חושב על כל מה שלא מעניין אותי אבל בטוח שיש מישהו שזה כן מעניין אותו

  2. Affiliate Center - מרכז האפיליאט הישראלי   4 במרץ 2011 בשעה 0:04
    (#)

    לפי דעתי אין דבר כזה נישה לא רווחית , יש כאלה שרווחיות פחות.
    השאלה הגדולה איך אתה מביא את הקהל היעד הכי טוב במחיר הכי זול.
    נישה שאחד אמצע לא רווחית השני ימצא אותה רווחית מאוד.

    הפוסט נוסף לקהילה שפתחנו קהילה עבור אנשי אפיליאט בלבד.
    כולכם מוזמנים להנות ממנה ולקחת חלק ממנה

    • המיליונר בפיג'מה   9 במרץ 2011 בשעה 9:54
      (#)

      מעכשיו בכל פעם שיש משהו בסגנון "הפוסט נוסף לקהילה שפתחנו קהילה עבור אנשי אפיליאט בלבד.
      כולכם מוזמנים להנות ממנה ולקחת חלק ממנה" בהודעה שלך, אני מוריד את הלינק.

  3. עוד חושב   4 במרץ 2011 בשעה 0:06
    (#)

    היי יגאל בעבר חשבתי על קעקועים ולמרות שיש המון חיפושים הקליקים מאדסנס מאוד נמוכים ולדעתי המכירות של המוצרים בקליקבנק גם נמוכות.אני בספק אם הנישה רווחית,מה דעתך?

    • דורון   4 במרץ 2011 בשעה 7:54
      (#)

      נכון הנישה הזו פשוט גרועה, ניסיתי אותה וגם שמעתי בפורומים שונים שהנישה דפוקה.

  4. גבריאל   4 במרץ 2011 בשעה 0:07
    (#)

    אסטרולוגיה – טראפיק גדול כסף קטן
    מתכונים – טראפיק גדול כסף קטן

    • קרנף   4 במרץ 2011 בשעה 0:23
      (#)

      זה מאוד תלוי איך להציג כול נושא

      אגב תבדוק ספרי מתכונים באמזון הם נמכרים כמו לחמניות. ויש להם את הדירוגים הגבוהים ביותר מכול הספרים שאמזון מוכר

      ואסטרולוגיה……יכול להיות

      • עוד חושב   4 במרץ 2011 בשעה 15:10
        (#)

        גבריאל ,תראה יש לי אתר בנושא מזון שכרגע אני לא ממש עושה לו מונטיזציה,אבל אני לא מסכים שזאת נישה גרועה,כי יש טונות של מוצרים נלווים שאפשר למכור ולהרוויח המון
        למשל גרילים לברבקיו ,סכיני שף ,חותכי סלטים למינהם,מעשנות ,סירים,ציוד לקמפינג וכדומה,זה לא רק ספרי מתכונים.לדעתי הקהל באתרים אלו של הקוראים הוא די עמיד כלכלית ,מודע לאוכל ומוכן להשקיע בשביל זה,ובעיקר נשים.אם תשיג הצעות מפתות תוכל לעשות דברים יפים,יש גם מה שנקרא : giveaways וכל מיני כאלו.

  5. קרנף   4 במרץ 2011 בשעה 0:19
    (#)

    לאחר כמה דקות טובות של מחשבה אני לא מוצא שום דבר שאפשר להכניס בהגדרה של נישה ושלא יהיה ריווחי בדרך כזאת או אחרת.

    הדבר היחיד לעדתי שהוא לא ריווחי הוא כול דבר שקשור עצלנות!
    ואם לחשוב……..גם אליהם (על העצלנים) פועל חוק ה20 80 אז גם זה איפשהו ריווחי.

    יכול להיות שזה ייתן כיוון מחשבה למישהו
    סורי

  6. האמן החדש   4 במרץ 2011 בשעה 0:49
    (#)

    נישה לא רווחית?

    לעסוק סיקורים לדיסקים ולהפנות אותם לקניית MP3 מאמאזון? חח

    איך להקטין את הז** שלך? חח

    איך להשמין? :) (אולי היה רווחי במאה ה-19? )

    והנישה המנצחת: "איך לקנות קורסים ולקבל עליהם REFUND" (מעניין למה זה לא יהיה רווחי… :) )

    והנושא הרווחי שכדאי להכניס הוא: "איך לגדל ציצים גבריים יפים" (יש כזאת נישה! :) )

  7. פטרוש   4 במרץ 2011 בשעה 1:14
    (#)

    לגבי הסקרינקאסט תעשה כמה טסטים של הקול לפני שאתה מקליט את הסקרינקאסט האמיתי.
    אם שומעים גרוע תשמתש בכיוונון של ווידוס בתור שלב ראשון.

    תוכנות מומלצות:
    Jing – ממש אבל ממש פשוט חינם להקלטות של 5 דקות והPRO דיי זול.
    camtaisa studio – אתה בטח מכיר.
    נ.ב. הקול של audacity נשמע הכי טוב, אבל הוא לא מקליט ווידאו, רק קול.

  8. בובי   4 במרץ 2011 בשעה 10:53
    (#)

    בגלל שאתה עוסק במוצרים דיגיטליים, דהיינו מידע. לדעתי יכולות להיות שתי סיבות עיקריות שנישה היא לא רווחית:

    1. כולם יודעים שיש שרות או מידע טוב יותר ובחינם, לדוגמא: מנוע חיפוש
    2. פשוט אין צורך רב במוצר, לדוגמא: אילוף עטלפים (עוד קרדיט לבחור האפל)

    אגב, פעם נתת דוגמא של מוצר מקליקבנק: "איך ליצור קשר עם אנשים מתים" וטענת שזה מוצר לא טוב לדעתך, אז אולי זה גם יכול להיות רעיון…

    מחכה לוידאו,
    אדיוס

  9. אסף   4 במרץ 2011 בשעה 16:39
    (#)

    הייי

    יש תוכנה שרובכם מכירים מרקט סמוראי שהיא כלי ממש טוב לבדוק רווחיות של נישה בכמה שניות היא מוצאת מילים שקשורות לנישה נותנת מחירי הקלקה של אדסנס מוצאת מוצרי קליקבנק ואמאזון ומראה את העמלה עליהם ומוצאת חומר על הנישה

    תורידו אותה מהאתר של השדים חינם ותתחילו לעשות כסף

    • המיליונר בפיג'מה   9 במרץ 2011 בשעה 9:59
      (#)

      בכל פעם שתכתוב משהו בסגנון "תורידו אותה מהאתר של השדים חינם ותתחילו לעשות כסף", אני אוריד לך את הכתובת מהאתר.

    • אבשלום   19 במרץ 2011 בשעה 14:25
      (#)

      בלי להעליב אבל 99% מהדברים שיש פה (האתר של השדים) הם או חסריי תועלת ממשית… או דרכים להספים מנועים… או דרכים לנסות לדפוק את המערכת…

      אחריי שקראתי את כל המדריכים באתר אני יכול לומר בודאות מוחלטת שמי שכותב את הבלוג הזה… ויש לי תחושה שזה לא בן אדם אחד… בחיים לא עשה את הכמות של הכסף שהוא כביכול אומר שאפשר לעשות עם השיטה.

      כל אדיוט יכול לפתוח בלוג… להביא מלא תכנות לא ממש שימושיות אלא שסתם דופקות אותך בסופו של דבר… ואז לכתוב מדריכים שהוא בחיים לא ניסה בעצמו ולהגיד "אם תעשה את זה אתה יכול להרוויח 50000 בשבוע!!@!!@!".

      זה עושה רושם כאילו שמי שכותב פה סתם רוצה למשוך קהל בכך שהוא מביא לכם תכנות ש"אין בשום מקום אחר"… כשהאמת היא שיש אותם בכל מקום… תעשו את השם של התוכנה וtorrent בגוגל ותמצאו את כל מה שאתם רוצים.

      כל מה שאמרתי פה הוא עובדה ומי שאינטלגנטי מספיק וקרא את הבלוג הזה… יודע את זה טוב מאוד ויסכים איתי שמי שכותב לא עושה יותר מ1000 בחודש גג.

  10. יובל   4 במרץ 2011 בשעה 20:15
    (#)

    סליחה על הבורות, מה זה סקרינקסט?
    האם הכוונה לצילום מסך תוך כדי עבודה על המסך, עם ההסבר הקולי ברקע?

    אם התשובה חיובית, אני אישיתי אשמח מאד אם יהיו כתוביות נלוות, כי אני כבד שמיעה.

    תודה :)

  11. ברי   4 במרץ 2011 בשעה 20:17
    (#)

    היי יגאל וכל הקוראים
    אני קורא את הבלוג באדיקות ומאד נהנה. אני מקווה שתמשיך להצליח בתחום ותשתף אותנו בתובנות מעיינות משלך. הכתבות שלך לבחירת נישה יצאו בתזמון יפה. כי אני לאחרונה התחלתי להתעניין בנושא ובנתיים מקדיש המון זמן ללימוד וקריאה של חומרים שקיימים ברשת. בנושא של בחירת נישה נתקלתי בהרבה מומחים שטוענים שזה לא משנה מה הנישה שלך אלא איך אתה מקדם אותה.הטענות שמושמעות בפורומים של מומחים ברשת היא שניתן להרויח כמעט מכל נישה. משווקים מנוסים טוענים שבחירת הנישה צריכה להיות בנושא שמעניין אותכם או תחום שאתם רוצים ללמוד אותו ורצוי שיהיה לכם pation לגביו. אחרי מחשבה קצרה לגביי הגעתי למסקנה שאני מאד אוהב צלילה וצילום תת-ימי (למרות שצללתי בעבר רק כמה פעמים בודדות) החלטתי שאני מתחיל וחוקר את הנישה הזו. אחרי שיטוטים בגוגל ובגוגל ADWORDS ראיתי שהתחרות על נושאי "DIVING " היא מאד גדולה ולכן החלטתי ללכת על זנב: ניסיתי להיות יותר ספציפי אז מצאתי צלילה במנהרות (cave diving), צלילה בחורים כחולים (blue holes diving) וצלילות לילה כו'… אחרי שירדתי ברמת הכלליות של הנישה בדקתי את נתוני הADWORDS ובאמת כמות החיפושים והתחרות יורדות אבל מה שמרתיע אותי זה כמה דברים: זה שבגלל שיש פחות אנשים שמחפשים את הנישה הזו מן הסתם יש פחות מוצרים למכור ויש פחות קהל למכור לו.(במילים אחרות: הזנב אמנם הוא ארוך אבל האם יש בו בשר?) דבר נוסף, ואולי החשוב ביותר, הוא: מה אני יכול למכור לנישה הזו?? הרי אין שום דבר שמיוחד אצל צוללי מנהרות שאין לצוללים רגילים למשל. וגם עוד בעיה היא שיש הרבה מאד חנויות לציוד צלילה ברשת. מה?, אני שרק אתמול למדתי מה זה שיווק שותפים אתחיל למכור ציוד צלילה?? (לא שאני מזלזל בעצמי) אבל מי אני בכלל? מי יקנה ממני? בקיצור אני די אובד עצות בתחום הזה אני אשמח לקבל דוגמא לגבי הנושא שלי איך לדעתכם אני יכול לפתח את הנישה הזו? איזה תוכן אני יכול לצקת לתוכה? תודה רבה לכל העוזרים ובהצלחה לכולם.

    • NTB   4 במרץ 2011 בשעה 20:37
      (#)

      ברי,

      אני לא מכיר בכלל את הנישה, אבל אם אתה אומר: "מה אני יכול למכור לנישה הזו?? הרי אין שום דבר שמיוחד אצל צוללי מנהרות שאין לצוללים רגילים למשל."

      אז עלית פה על משהו גדול!!! אם אין משהו כזה אז פשוט תייצר אותו, למשל:
      - המדריך המלא לצוללי מנהרות
      - מדריך צילום בחורים כחולים וכו'

      • ברי   4 במרץ 2011 בשעה 22:58
        (#)

        אתה צודק. זה רעיון באמת טוב ליצור מוצרים לנישות שאתה מגלה בעצמך יש לי עם זה 2 בעיות: אחת, בוא נקרא לה, בעיה תודעתית והשנייה בעיה טכנית.
        הבעיה התודעתית: אני לא מצליח לשים את עצמי בנעליים של אדם שירצה לקנות מדריך לצוללי מנהרות או מדריך צילום בחורים כחולים (סתם לקחתי את הדוגמאות שלך כמשל) אני לא מאמין שמישהו יקנה את זה.
        אגב, אני נתקל בבעיה התודעתית הזו לא פעם כשאני גולש ברשת, אני נתקל לפעמים במוצרים שאני פשוט שואל את עצמי: "מי הפרייאר שנופל לפח הזה וקונה את השטויות האלה?" עכשיו, אני לא יודע אם זה רק אצלי, או אצל עוד משווקים וזה מביא אותי לבעיה הטכנית: אין לי מושג איך בונים מוצר כזה. בניית מוצר והשקה שלו זה תחום חדש לי לגמרי ואין לי מושג איך להתחיל לאכול את זה. זה בטח דורש ממך המון לימוד. אבל עכשיו כשאני כותב את השורות האלו.. אנ מבין בעצם שבעיה טכנית היא לא באמת בעיה. כי אם זה טכני, אפשר לפתור אותה בצורה טכנית: פשוט ללמוד איך עושים את זה…איך בונים מוצר לנישה ספציפית ומשיקים אותו.
        עכשיו נשאר רק להתגבר על הבעיה התודעתית: האם באמת אנשים קונים מוצרים "מוזרים" כמו שכתבת? מי אלו האנשים האלה?

        • בובי   5 במרץ 2011 בשעה 17:42
          (#)

          היי ברי
          יש לי הרגשה שאתה מתפרץ לדלת פתוחה :)
          לפי מה שהבנתי מיגאל, הוא הולך בחודשים הקרובים להסביר בדיוק איך הוא עושה את מה שאתה רוצה לדעת – ליצר תוכן בנושא מסויים ולהרוויח.

          לדעתי לדבוק בנישה או תת נישה אחת יכול להיות מצויין כי אתה תוכל לשלוט בה (במיוחד אם היא לא תחרותית שאתה נכנס), מצד שני זה יכול גם להיות מסוכן כי באמת בתאוריה אפשר להרוויח מכל נישה ובכל שוק יש כסף, וגם אפשר להגיד שמשווק טוב יצליח להמציא שוק ולמכור את המוצר כמעט לכל אחד – הבעיה היא שזה רק תאוריה, שעלולה לגרום לך בתור מתחיל להשקיע את זמנך היקר במשהו לא כל כך ריווחי. חברות ועסקים קטנים עד ענקיים נכנסו לשווקים ריווחים ומוכחים ולא תמיד סופר על הצלחה מסחררת.

          אני חושב שבתור מתחיל, יותר נכון יהיה לך לבחור מס' נישות בניגוד לרק אחת ולעשות מה שכנראה יגאל ילמד אותך כאן, מקידום מוצר אחד תלמד המון אבל ככול שתנסה עוד מוצרים תדע איך למכור וגם איך לבחור את המוצר הבא…

          בהצלחה

    • שחר   9 במרץ 2011 בשעה 0:39
      (#)

      היי ברי
      תשמע קטע, צלילת מערות אולי נשמע לך לא שייך לכלום
      אבל מסתבר שיש קורא לבלוג הזה וזה אני שעשה צלילת מערות במקסיקו
      וזה אחד הדברים המדהימים שעשיתי בחיים שלי.
      אתה הולך בגונגל עם ציוד צילה שזה בכלל מצחיק
      ואז קופץ לאיזה בור בין שורשים של עץ ענק ומתחיל לצלול בין זקיפים ונטיפים
      המים שקופים שקופים כי הם מתוקים ואין חול ואבק אז עם פנסים
      אתה מרגיש מרחף בחללים עצומים…. אני יכול להמשיך לספר ככה עוד שעות
      על החוויה הזו.
      החוויה הזו מעניינת כל צולל שמחפש את הריגוש הבא. את החוויה לטיול הבא
      הרי כל הצלילות מהחוף או סירה הם פחות או יותר אותו הדבר ….
      אז מה אפשר למכור?
      הידעת שנדרשת הסמכה מיוחדת לצלילת מערות? אחרת אתה מוגבל למרחק מוגדר מהפתח
      ההסמכה הזו יקרה ויש מועדונים שחיים מלמכור אותה.
      אני לא יודע אם הם מנויים ברשת אפילייאט אבלהגם אם לא אז אתה יכול לפנות אליהם ישירות ולהציע להם לקנות לידים. או יותר מכך למכור חבילות טיסה פלוס קורס פלוס מלון
      כן למה לא…. תמצא סוכנות בקנקון שתעשה לך את העבודה וכו…

      שורה תחתונה הנה הוכחה שאפשר למכור הכל או שלכול חלום יש מישהו עם כרטיס אשראי שמוכן להגשים אותו ;)

      • המיליונר בפיג'מה   9 במרץ 2011 בשעה 10:02
        (#)

        אני עם כל מה שכולם אמרו פה, ובנוסף אני אוסיף.

        אם יש תחרות באדוורדס והמילה יקרה, זה סימן טוב.
        אם אין לך מה לחדש תזכור – Good Artists copy, Great artists steal

  12. NTB   4 במרץ 2011 בשעה 20:33
    (#)

    הי יגאל,

    לדעתי הנושא של נישות לא רווחיות בנוי מ:
    1. דברים שאנשים לא צריכים
    2. דברים שאנשים לא רוצים

    כמובן שלא כולם רוצים, צריכים ומבינים את אותם הדברים אבל הנה כמה דוגמאות שהצלחתי לחשוב עליהן:

    אנשים לא צריכים _________

    - להתקין טלויזיה שחור לבן ללא שלט רחוק
    - לבנות מעבורת חלל
    - להרכיב מאיץ חלקיקים ביתי (בטוח שיש כמה גיקים שכן צריכים)
    -לרכוש מנוי פרימיום לחנות שמשכירה קלטות וידאו (לכמה אנשים פה יש וידאו בבית??)
    - ללמוד איך לתפעל מערכת BBS (מי כאן יודע מה זה?)

    אנשים לא רוצים ______
    להשמין תוך 24 שעות
    למצוא את המסלול המהיר להפוך להומלסים
    לזרז את תהליך התקרחות
    ללמוד להיות לא הגייניים
    ללמוד איך להרוס את מערכת היחסים עם הבעל/אשה (אולי בעצם זה רווחי! אז אולי לגברים – איך לדחות הזדמנות לסקס מזדמן)
    לאבד את רשיון הנהיגה

    מקווה שתוכל להשתמש ברעיון הכללי ואולי בכמה מהדוגמאות.

    תמיד לעזרתך,
    NTB

    • נמרוד קדם   6 במרץ 2011 בשעה 9:30
      (#)

      BBS – הנה מילה שלא שמעתי הרבה זמן… ;-)

      טרנדים בירידה או עתיקים יכולים להיות לא רווחיים:
      - מתקן לאחסון קלטות
      - Palm Pilot III
      - משחק טלויזיה ATARI
      - אנטי-מחיקון (יש כאלה דברים עוד?)
      - אנטנות לקליטת שידורים אנלוגיים
      - תוכנות/משחקים למחשבי קומודור 64
      - קורס ללימוד שפת בייסיק

      בהצלחה!

  13. אלצ'קו   5 במרץ 2011 בשעה 1:31
    (#)

    מה דעתך על shoefitr.com ?
    לדעתי זה רעיון טוב…
    אבל נישה לא טובה..

  14. אלצ'קו   5 במרץ 2011 בשעה 1:38
    (#)

    עוד נישה לא רווחית
    http://www.wewaitforyou.co.uk

    (לדעתי)

    • אלצ'קו   5 במרץ 2011 בשעה 1:42
      (#)

      הכוונה לנישה של פרילאנסרים שלא דורשים מקצועיות ומיומנויות ספציפיות.
      כמו ללכת לעשות קניות במקומי..
      לקחת את הילדים לגן..
      ללכת לדואר …
      לטייל עם הכלב..

      וכו'

      • פוריטנית   5 במרץ 2011 בשעה 17:16
        (#)

        אני מימנתי את לימודי הרפואה שלי מלעשות לאנשים "סידורים"
        בדיוק מהסוג שתארת…
        תחשוב שנית

  15. אלצ'קו   5 במרץ 2011 בשעה 1:55
    (#)

    כמו שכבר אמרו קודמיי,
    נישה רווחים כנראה צריכה להיות משהוא שאנשים לא רוצים \ לא צריכים.

    אז הנה דוגמא נוספת, שמבוסס על דעתי האישית בלבד.

    נישה של עזרי היגיינה שלא ממש צריכים,
    לדוגמא מנקה אוזניים עם מצלמה:
    http://gizmodo.com/#!169325/ear-wax-cameracleaner

  16. kizi   5 במרץ 2011 בשעה 13:04
    (#)

    זה מצחיק איך כולם מסתבכים(לפחות בהתחלה) בלמצוא נישה רווחית… אבל זה נראה שיותר קשה למצוא נישה לא רווחית.

    בסופו של דבר זה הכל עניין של תחרות וROI

    כי כסף אפשר לעשות כמעט מכל נישה שאמרתם פה, אם זה אדסנס, או מוצר קשור(relevant product). והכל בנחה שיש טראפיק..

    • קרנף   6 במרץ 2011 בשעה 1:22
      • kizi   6 במרץ 2011 בשעה 13:00
        (#)

        לא הבנתי למה התכוונת

        אבל אתה צודק..

        • MOTI   8 במרץ 2011 בשעה 7:25
          (#)

          מישהו פעם ניסה את נישת הפורנו ?

          מעניין אותי מאוד לנסות את הנישה הזאת
          אשמח לשימוע על נסיון של אחרים

          • שניר   8 במרץ 2011 בשעה 7:41
            (#)

            שמעתי שזה רווחי אבל לא ניסיתי ואני גם לא ינסה(למה לייצר חולי מין)
            יש גבול מה אני מוכן לעשות בשביל כסף.
            אבל זה בחירה שלך.

            good luck

          • אסף   8 במרץ 2011 בשעה 12:35
            (#)

            פורנו ?? … באינטרנט ?!?! ….. נאאא , לא נראה לי שזה יתפוס :) חחח…..

            (ציטוט מאת האדם הראשון שקנה את הדומיין SEX.com ולא חידש אותו ב 10 דולר…) :)

            • קרנף   8 במרץ 2011 בשעה 16:12
              (#)

              חחחחח
              יש שיר נחמד על זה אולי מישהו מכם מכיר
              the enternet is for porn
              חחחח
              וכן אנשים עושים על זה מספיק כסף
              בעיקר בנישות

        • קרנף   8 במרץ 2011 בשעה 16:10
          (#)

          word זה סלנג באנגלית שמדגיש ומסכים אם מה שאתה אומר
          ;-)

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!