זו תחילתה של שנה מופלאה

לפני כשבועיים חזרתי מארוחה עם כמה אפיליאייטס. על הטרמפ הביתה היה אחראי חבר יקר, שהוא אפיליאייט מצויין עם ניסיון של כמעט עשור אשר נוטה לשמור על אנונימיות. כך בדרך הביתה נגררנו לשיחה של מה מניע אותנו. האפיליאייט הגדול, שטייל הרבה מאוד בעולם, וחווה הרבה מאוד חוויות פרס לי את משנתו לגבי מה מניע אותו. כמוכן, הוא פרס לי את משנתו לגבי מה מניע אותי. האפיליאייט אמר שלכל אפיליאייט שהוא מכיר יש משהו עז אחר שמניע אותו, זה יכול להיות מלשנוא עבודה תחת בוס, יכול להיות צורך עז לכסף מאחר והרבה אפיליאייטס חוו פינות חשוכות בחיים וזה יכול להיות 1001 סיבות אחרות. האפיליאייט הזה טען, שמה שמניע אותי זה הרצון לעזור לאחרים והכתיבה בבלוג.

אני, מהצד שלי תמיד החשבתי את עצמי כאחד שמונחה על ידי הצלחה. תמיד האמנתי שמה שמניע אותי זה להציב מטרה, ללא כל קשר לקושייה ולעמוד בה. אחרת אני לא יכול להסביר את העובדה מדוע לא דיברתי עם אף אחד במשך שבוע לאחר שהייתי אחראי על נבחרת הספורט של הקורס שלי בצבא וכשלנו בזכייה ביום ספורט. אני עדיין מאמין שאני מונע על ידי הצלחה, אך אני לא יכול להתעלם מהעובדה שיש משהו בדבריו של האפיליאייט, במיוחד לאור העובדה שיש לו המון ניסיון בחיים ובתחום.

כך ישבתי עם עצמי, התבשלתי קצת וחשבתי. שמתי לב שהעובדות מדברות בעד עצמן, הרי מלכתחילה פתחתי את הבלוג על מנת שיהווה ביקורת ומוטיבציה לעיסוק בתחום של שיווק תוכניות שותפים. הרי לפני שפתחתי את הבלוג ניסיתי כבר לקדם תוכניות שותפים אך כשלתי כישלון מוחץ במבחן ההתמדה. רק לאחר שפתחתי את הבלוג והתחלתי לתעד את העבודה שלי הצלחתי לעלות רמה, להתקדם עוד צעד קדימה….

מבט לאחור

המשכתי לחשוב, ושמתי לב שלאחר ש-"המסע אל עבר אי המטמון" נגמר, לפני כמעט שנה, די נעצרתי במקום. כמובן שהתקדמתי בהרבה דברים, אבל זה היה יותר במתכונת של 2 צעדים קדימה וצעד אחורה. די התפזרתי לאחרונה ולא הייתי ממוקד. ניסיתי ללכת בהרבה כיוונים, אבל עשיתי פטרולים מסביב לעצמי.

נכון, בשנה החולפת עסקתי בהרבה פעילויות שהם לא שיווק תוכניות שותפים, בהרבה פעילויות שמוגדרות כ-Pleasure, ואני לא מצטער על זה. כמו השעות והעבודה אשר השקעתי במשך "המסע אל עבר אי המטמון" הייתה פשוט בלתי הגיונית. במבט לאחור, אני פשוט לא מצליח להבין איך הצלחתי לעמוד בלחץ.

כבר סיפרתי לכם, שבתקופה החופפת לתחילת "המסע אל עבר אי המטמון" הייתי מתנדב במקום כלשהו בחדרה, ושם הביאו לנו כצ'ופר מאמן מודעות עצמית שעזר לי לא מעט (אני תמיד מצטט את המשפט שלו: "אם אתה רוצה להיות בנאדם לא רגיל, תעשה דברים לא רגילים"), אבל מה שעוד לא סיפרתי זה שהביאו לנו גם נומרולוגית שנחשבת למובילה מאוד בארץ,  על מנת "שתפתח לנו במספרים"….

היינו קבוצה של כ-20 אנשים, והיא הביאה את דעתה על כל אחד ואחד בפומבי. תמיד חשבתי שאנשים כמו נומרולוגים, רואי עתידות וכו… פשוט אומרים מה שהצד השני רוצה לשמוע, אבל במקרה הזה, מאחר ושמעתי את כל 20 החיזויים שלה, נוכחתי לדעת שלא כך העניין. היו חיזויים שלא הייתי מאחל לאף אחד לשמוע.

החיזוי שלי, היה דווקא טוב. הנומרולוגית אמרה לי ששנת 2008 תהיה שנה טובה בשבילי מבחינה עסקית. אבל, השנה שלי היא ללא ספק שנת 2010! משום מה הנומרולוגית לא התייחסה לשנת 2009 כלל וכלל, אולי היא ידעה על מה היא מדברת….

אני אף פעם לא האמנתי, וגם היום, למרות החיזוי המעודד לא מאמין בדברים הללו. אבל אחד מהרואי חשבון שלי, שגם הוא לא מאמין בדברים הללו (במיוחד לאור העובדה שהוא דתי) היה נוכח באותו הערב. מידי פעם הוא דואג להזכיר לי: "אני לא מאמין בדברים הללו, אבל היא צדקה לגביך….". אז אולי אני לא צריך להאמין בחיזויים מהסוג הזה, אבל אולי כן להאמין בסיפור הספציפי הזה :)

יציאה לדרך חדשה

עם כל מה שנאמר וכל מה שנכתב, אני חייב להגיד שהשתנתי הרבה. והיו אמונות שהתחזקו אצלי. האמונה שהכי התחזקה אצלי, שהדלק שלי לפעולה זה הבלוג הזה! וכך, מאחר ואני לא רוצה להסתפק בדברים שהשגתי עד כה, אלא לחשוב על הדברים שאני עוד אשיג, החלטתי לצאת למסע חדש!

יש לי הרבה מטרות לשנה החדשה: להוציא מוצר דיגיטאלי משלי (לא קשור לשיווק באינטרנט), להתחיל להתמקד יותר ביאהו ובינג, למצוא נישות חדשות, וכו… אבל כל אלה מטרות משניות. ישנה מטרה אחרת שכאשר חשבתי עליה הרגשתי קצת שונה. הרגשתי בדיוק את אותה ההרגשה שגרמה לי לפתוח את הבלוג הזה. כן, כן, אני מדבר על אותה המטרה של להרוויח מיליון שקל בשנת 2008 משילוב של PPC ושיווק שותפים, כאשר יש לי כמעט 0 ידע בתחום.

כמובן, שעם סיום החשיבה על המטרה החדשה, בדיוק כמו בפעם הקודמת, איזור הנוחות התחיל לתפוס דומיננטיות והתחיל להמציא כל מיני תירוצים. ברגע הזה בדיוק, ידעתי שזו המטרה שלי אשר עבורה יוקדש כל הבלוג בשנה הקרובה.

מה המטרה אתם שואלים את עצמכם?

אז כך, עד ה-2 לאוקטובר 2010, היום הולדת ה-25 שלי, אני הולך להגיע למצב של 15,000 גולשים ייחודיים ביום מקידום אתרים אורגני!

בפעם הקודמת הצהרתי שאני הולך להרוויח מיליון שקל בתקופה של שנה, בפעם הקודמת לא עמדתי במשימה, ולמרות שלעניות דעתי המטרה החדשה קשה פי כמה וכמה מהמטרה הקודמת, אני בטוח שהפעם אני אעמוד בה.

אמנם, הידע שלי ב-SEO לא גבוהה במיוחד, ודי מקביל לידע ה-PPC אשר איתו התחלתי את הבלוג, אך יש לי יותר ניסיון בתחום האפיליאייט ובניהול של עצמי.

למה 15,000 גולשים יחודיים אתם שואלים? כי ביום הכי רווחי שלי עם ROI מעל 100% היה לי 15,036 גולשים, ולכן אני שואף להגיע למספר הזה מתנועה לא ממומנת. היו לי ימים עם יותר תנועה, אבל היום הספציפי הזה זהו יום שאני הולך לזכור ולנסות לחקות, רק הפעם בצורה לא ממומנת.

שלא יהיו אי-הבנות, אני לא נוטש את AdWords או PPC בכללי. אני אמשיך לעשות את זה, כי כרגע זה הלחם שלי, ואני גם נהנה מזה. פשוט אני מרגיש שהגעתי למיצוי של הידע שלי בתחומים הללו. כמובן שתמיד יש מה ללמוד, אבל אני חושב שכיום, כשיש לי ידע רב מאוד בתחום ה-PPC כבר לא משתלם להמשיך ללמוד את הטריקים החדשים הללו. יש לי לאן להתקדם, אבל לא הרבה ובנקודת זמן הזו בדיוק, יהיה מעשה חכם מבחינתי להשקיע את מאמצי הלימוד שלי במשהו חדש.

נוסף על כך, כתבתי בבלוג כל כך הרבה על PPC, שכבר כמעט ולא נשאר על מה לכתוב. הבלוג כיום, עם חופרים בו עמוק, מכיל כמעט כל אספקט של PPC. ובכל זאת, מאחר ואני לא זונח את ה-PPC יהיו פה ושם פוסטים על הנושא.

עם כתיבת הדברים הללו, הבלוג הולך להשתנות בזמן הקרוב. זה יזכיר את אותה המתכונת של "המסע אל אי המטמון". בכל פעם שאני אכנס לבלוג, יהיה לי תזכורת, שעד גיל 25 יהיו לי 15,000 גולשים יחודיים ביום. ומהצד השני, במסע הקודם הייתי שולח תצלומי מסך חודשיים של כמות הכסף שהרווחתי, הפעם מטעמי פרטיות שמובנים לכולם לא יהיו תצלומי רווחים, אך מידי חודש יהיו תצלומי מסך של סטטיסטיקות מבקרים. את הרווחים אני משאיר לדמיון שלכם….

בואו נראה אם הנומרולוגית צדקה,
שלכם,
יגאל, בדרך למסע האורגני.

111 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. בובי   2 באוקטובר 2009 בשעה 21:22
    (#)

    אני בטוח שאם תתמיד כמו ב 2008 תגיע גם ל 20,000 ואפילו יותר… כבר הוכחת לעצמך ולכולנו שהשמיים הם הגבול.

    קצת חבל שאתה לא כותב יותר בבלוג לאחרונה. לפי מה שאני מבין מדברך אתה הולך לעדכן יותר בזמן הקרוב עם התחום החדש..

    חג שמח.

  2. אור 1 המקור   2 באוקטובר 2009 בשעה 21:31
    (#)

    אני גם כמוך לא מאמין בנורומולגיה ושאר שטויות מהסוג הזה, אבל לפי מה שאני רואה זה נתן לך תמריץ לא רע.. אז שיהיה בהצלחה.

    עוד דבר,

    שיהיה מזל טוב :) , עד 120 , הרבה בריאות ומאחל לך עוד הרבה שנים של הצלחה ועזרה לחברה כמו שאתה עושה עד עכשיו.

  3. השפן במיאטה   2 באוקטובר 2009 בשעה 22:04
    (#)

    אז קודם כל – מזל טוב!
    יום הולדת אחרי הכל.

    שנית, לא יודע לגביי נומרולוגית, אבל הצבת מטרות זה בחלט כלי חשוב שמניע אותנו.
    יאללה, תפציץ!

  4. מני   2 באוקטובר 2009 בשעה 22:30
    (#)

    יגאל שתדע לך שאתה תותח ברמה עולמית! מעטים האנשים שמוכנים לסייע לאחרים בעניין שקשור לאיך לעשות כסף בלי לבקש תמורה, בשבילי אתה בן אדם מיוחד ואני מאחל לך שתצליח השנה להגשים את המטרה שלך ושתמשיך לתת לנו השראה עם הפוסטים המרתקים שלך , בתקווה שהשנה יהיו מעט יותר משנה שעברה. בהצלחה וחג שמח!

  5. The Joker   3 באוקטובר 2009 בשעה 0:36
    (#)

    בהצלחה יגאל. וחג שמח.

  6. לירז   3 באוקטובר 2009 בשעה 10:55
    (#)

    מיליונר יקר,
    אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת את הבלוג שלך. הוא ממש נותן לי השראה!

    :) :)
    שנה מדהימה.

  7. זיו   3 באוקטובר 2009 בשעה 11:59
    (#)

    מזל טוב בנאדם, יאללה שנה הבאה חוגגים לך עם עוגה ו15,000 נרות ? :)

  8. הקומיקאי   3 באוקטובר 2009 בשעה 15:24
    (#)

    בהצלחה!!!
    אפשר לשאול מה התחום שאתה נמצא בו הכי הרבה?
    שיווק באדוורדס? קליקבנק? או משהו אחר? לידים, מוצרים דיגיטליים או פיזים?
    אשמח לשמוע.

    ובאמת מאחל לך הגשמה עצמית ויאכטה :)

    • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 21:51
      (#)

      היי,

      אתה מתבלבל בין כמה תחומים. אדוורדס זה דרך להביא תנועה. לידים וקליקבנק זה דרך להפוך את התנועה לכסף.

      אני מביא 90% מהתנועה שלי באדוורדס (בתקווה שהשנה זה יירד)
      לגבי השאר יש לי חלוקה יפה.

  9. רון   3 באוקטובר 2009 בשעה 15:27
    (#)

    הי יגאל.
    אני קורא כבר חודש בבלוג ומגיב פעם ראשונה.
    אני חייב לציין שהנדיבות שלך והישירות שלך זה משהו נדיר וכיפי לקריאה.
    אני ממש מקים את הקמפיין הראשון שלי עכשיו עם מטרה של להגיע להכנסה של 100$ ליום
    עד ראש השנה הבא. (אתה בטח צוחק…)
    לדעת שיש מצליחנים (שמוכנים לשתף) נותן כוח ומוטיבציה בכלל להתחיל ואת האמונה שאצליח.
    אני חושב שאם אחד הצליח אז כל אחד יכול.
    זהו.
    אני רוצה להגיד לך תודה מהלב.
    תמשיך ואל תפסיק.
    שא ברכה ותהיה בן אדם טוב.
    רון שחורי.

    • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 21:53
      (#)

      בהצלחה,

      רק אני חייב לציין שרוב הסיכויים שהקמפיין הראשון יהיה מופסד, וכך גם 10 הסיכויים אחריו. אני לא מנסה לשבור אותך, אלא לחשל אותך ולהכין אותך. זו סטטיסטיקה. מעטים הם המשווקים שהצליחו מהקמפיין הראשון.

      עם קצת נחישות ומוטיבציה אני בטוח שתצליח.

      בהצלחה.

  10. He - Imcouple   3 באוקטובר 2009 בשעה 17:30
    (#)

    דבר ראשון, בהצלחה בדרך החדשה.

    שאלה קטנה: מה הם מקורות המידע העיקריים שלך ללימוד SEO ?

  11. jon   3 באוקטובר 2009 בשעה 18:00
    (#)

    רק שתדע שגם בקידום אורגני חוטפים סלאפים חופשי גם אם הוא מבוצע כשורה חכה שתראה את כל העבודה שלך בקידום האתר יורדת לטימיון..

  12. אופיר   3 באוקטובר 2009 בשעה 19:04
    (#)

    היי יגאל,

    אני בדיוק עושה את המעבר של הוספת ידע והתמקצעות בPPC ובמיקסום ROI,
    ורציתי לציין, שאם בPPC חטפת סלאפים, אז בSEO אתה תחטוף ג"כ, האח הגדול שולט
    גם כשמשחקים לפי הכללים שלו.

    • אלי   4 באוקטובר 2009 בשעה 2:34
      (#)

      אז איך מתמודדים עם זה?
      אתרים גדולים כמו about.com למשל או cnet.com יכולים לחטוף סלאפ?

      • אופיר   4 באוקטובר 2009 בשעה 15:02
        (#)

        קודם כל כן,
        היו מקרים מעולם,
        עיין ערך אולג'ובס , וBMW גרמניה – האתרים נזרקו לירכתי החיפוש בכל מילות המפתח,

        איך מתמודדים:
        עובדים לפי הספר, מעלים אתרים עם ערך מוסף אמיתי לגולש,
        ונשמרים מפני האח הגדול.

        • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 21:55
          (#)

          תודה על המידע,

          אני יודע על הסלאפים, אבל גם ב-PPC יש סלאפים, אני נשאר עדיין ב-PPC כי אני אוהב את זה, ואני יודע שאני אוהב גם SEO.

  13. שגיא שרייבר   3 באוקטובר 2009 בשעה 19:17
    (#)

    יאללה יגאל שיהיה בהצלחה!
    מחכים לקרוא וללמוד :)

  14. סופיה   3 באוקטובר 2009 בשעה 19:31
    (#)

    בהצלחה יגאל – קטן עליך. שתהיה שנה מוצלחת.

  15. napo   3 באוקטובר 2009 בשעה 20:09
    (#)

    איזב כיף!!!
    אני חייב לספר לכם משהו. לפני מספר חודשים ראיתי את הכתבה המפורסמת על תוכניות שותפים בערוץ 10. היה נראה לי מעניין והתחלתי לחקור את הנושא באינטרנט. לבסוף, הגעתי לבלוג הזה והחלטתי שכל הנושא הזה מעניין אותי והתחלתי ללמוד על ppc דרך האינטרנט, בעיקר מבלוג זה, אך גם בכל מקום אחר באינטרנט שמצאתי רלוונטי. ואז הגעתי למצב שלמדתי הרבה, אך הייתי צריך להתחיל גם לפעול ולהרים פרויקט, כפי שאמרו המיליונר ופליקס בוידאו מבית הקפה, הרי אין טעם ללמוד וללמוד – חייבים לקפוץ למים. אבל האמת – לא היה לי גרוש על התחת ולכן החלטתי לפנות לכיוון של seo, שכפי שאמר פליקס באותו וידאו, דורש יותר זמן, אך פחות השקעה כספית.

    וכך, החלטתי שזה הכיוון שלי בחיים וזה מה שאני רוצה לעשות. אבל איך? אני לא יודע כלום על seo. לבסוף נרשמתי לקורס קידום אתרים (לא אציין איזה כדי לא לנצל את הפלטפורמה הזו לפרסום, למרות שזה קורס נהדר) ויום אחרי תחילת הקורס, אותו התחלתי בספונטניות לגמרי (ביום שמצאתי אותו באינטרנט, הרמתי טלפון, ובאותו יום הצטרפתי כבר לקורס שרץ, כשאני בפיגור שני שיעורים, אבל לא דאגתי כי מה שלמדתי פה בבלוג נתן לי בסיס, להבין את המושגים הבסיסיים) – אחרי אותו יום, חיפשתי כבר עבודה בקידום אתרים. שלחתי קורות חיים דרך האינטרנט, אך היה קשה לי להאמין שמישהו יקח אותי, ללא ניסיון של יום אחד אפילו בתחום.

    להפתעתי, קיבלתי טלפון מחברת קידום אתרים. הגעתי לראיון ויום אחרי הייתי בשוק גמור כשהתקשרו אליי להגיד שרוצים להתקדם לשלב הבא. הם נתנו לי לפתור תרגיל בקידום אתרים ובזכות מספר שיעורים בודד בקורס, אותו כבר התחלתי, הצלחתי לפתור אותו בהצלחה והתקבלתי לעבודה!!!! ובלי שום ניסיון, רק מפני שראו שיש לי את המחשבה הנכונה בתחום.

    היום, כשאני עובד בחברה כבר חודש בערך ועומד לסיים את הקורס, אני יכול להגיד שמצאתי באמת את הכיוון שלי בחיים – והכל בזכות הבלוג הנ"ל.

    התוכנית שלי היא לצבור כמה שיותר ידע וניסיון בתחום, עד שאוכל להיות פרילנסר ולעבוד לבד. אני מאמין שהדרך בה בחרתי – לעבוד בחברה – היא אמנם ארוכה יותר, אך זו הדרך הבטוחה, בה אצבור ידע וכלים, עד אשר אוכל לפרוס כנפיים ולעוף.

    זו פעם ראשונה שאני כותב כאן, אך היה חשוב לי לכתוב משתי סיבות:

    1. אני מאושר שהבלוג יתרכז מעתה ואילך ב seo – כי אני בטוח שאוכל ללמוד כאן לא פחות ממה שאני לומד במקום עבודתי החדש ובקורס. הרי קראתי את כל הפוסטים בבלוג הזה ואני מאמין שהאיכות תישמר גם השנה והוא יהיה לא פחות רלוונטי ממה שהוא עד היום.  

    2. רלוונטיות היא מילת המפתח בקידום אתרים. כדי שאתר יתקדם עליו להיות בראש ובראשונה רלוונטי לגולשים. אם הבלוג הזה יהיה רלוונטי – הוא יגיע ל 15,000 המיוחל ואף יעבור אותו.
    ואם אני יכול לתרום משהו בחזרה למיליונר בפיג'מה – עצם הכתיבה הזו, כך אני מאמין, תורמת לקידום האתר והגעה ליעד. ואם הוא באמת יהיה רלוונטי – כל מי שמתעסק בתחום יהנה ממקור מידע אמין, נטול אינטרסים כלכליים (עד כמה שאפשר בעולם החומרני הזה) ומהנה לקריאה.

    אז שיהיה בהצלחה לכולנו ולמיליונר בדרך החדשה של seo.
    אשמח לשתף את כולם בידע שכבר צברתי ואצבור בעתיד בבלוג זה ואני ממליץ לכולם לעשות כך גם כן.

    • jon   4 באוקטובר 2009 בשעה 15:13
      (#)

      זה רק אומר על חברות ה"קידום אתרים" מה הן שוות.
      רובן חרטה מניסיון!

      וילד, תסיפורים שלך תמכור בשוק של רמלה. תרגיל בקידום אתרים? מה זה החרטה הזה?
      קידום אתרים זה לא מתמתיקה ולא מדע מדויק.

      • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 21:58
        (#)

        לא יפה לזלזל כך ברצונות ושאיפות של אנשים.

        יחד עם זאת אני מסכים לגבי האמרה על חברות קידום האתרים. אפיליאייטס אשר עושים SEO לטעמי יותר חזקים ממקדמי האתרים, אך בכל זאת למי שמתחיל בתחום לעבוד בחברת קידום אתרים זו דרך מעולה להתחיל.

    • עוד חושב   8 באוקטובר 2009 בשעה 16:11
      (#)

      מקווה שתוכל לתת טיפים בבלוג הזה איך לקדם את האתרים שלנו.
      אגב כמה עולה הקורס הזה?

  16. ראלף   3 באוקטובר 2009 בשעה 20:10
    (#)

    האם אתה אומר שהגעת לקצה יכולתיך בשיווק PPC או שתנאי השוק כאפיליאט PPC השתנו דרמטית? מישהו אמר סלאפ ולא קיבל?

  17. שלומי   3 באוקטובר 2009 בשעה 20:21
    (#)

    בהצלחה!

    באיזה שיטות אתה הולך להשתמש בבניית לינקים?

    ד"א

  18. רייש   3 באוקטובר 2009 בשעה 20:51
    (#)

    גוגל הפכול להיות האח הגדול ולכן למרות שהם חברה פרטית ולא חייבים כלום לאף אחד, צריך לחייב אותם משפטית לתת הסבר מדוע הם נותנים סלאפ לקמפיין כלשהו או לאתר כלשהו. אגב לי סגרו את החשבון והם גם לא עונים לאימיילים שלי… אז אני אפתח חשבון חדש, למשהו יש כמה טיפים מעבר לכרטיס אשראי חדש ו- IP חדש ?

    • jon   4 באוקטובר 2009 בשעה 15:14
      (#)

      ניסתי כרטיס אשראי חדש פרמוט מחשב ומה לא כלום לא עוזר גוגל חוטאים בחטא ההיבריס וישלמו על כך ביוקר

      • אלי   5 באוקטובר 2009 בשעה 0:27
        (#)

        IP חדש ניסית ?

        • jon   5 באוקטובר 2009 בשעה 10:53
          (#)

          גם איפי חדש ומה לא כלום לא עוזר

          • אייל   5 באוקטובר 2009 בשעה 10:58
            (#)

            לי היה איזה מתחרה עסקי שכל מה שהיה צריך לעשות זה לפברק להם סיפור כאילו אני מכפיש אותו במודעות והם העיפו אותי
            גוגל האדיוטים האלה לא מבינים שיש תחרות בעסקים ויש מתחרים שיהיו מוכנים לעשות כל מעשה עבור בצע כסף

            למעשה אני יכול לעשות את זה לכל אחד מימכם. לקחת מודעה שלכם ולמסור את הפרטים שלכם ולטעון שאתם עושים לי פרסום שלילי וישר חוסמים את חשבונכם לכל החיים מבלי לתת הזדמנות לפתוח חדש!

            אך כמובן שאני לא יעשה זאת למרות שלצערי יש כאלה שעושים כמו שעשו לי מחר זה יכול לקרות גם לכם..

  19. דני   3 באוקטובר 2009 בשעה 20:53
    (#)

    מה עם black SEO זה יכול גם לעבוד ?

  20. דודי   4 באוקטובר 2009 בשעה 1:55
    (#)

    נו טוב בלי נומרולוגיה,
    אמרתי את אותם דברים…
    וכן גם לדעתי שנת 20010 תהיה מוצלחת וגם 20011
    ובעצם כל שנה…
    דודי

  21. יוסף   4 באוקטובר 2009 בשעה 3:04
    (#)

    אחלה מטרה, אבל גם מחצי ממספר היוניקים שציינת אפשר לעשות אחלה כסף שבעולם,
    מה שכן – תתכונן לעובדה שעולם ה SEO הוא אולי זהה מבחינת עניין מילות המפתח אל מול
    ההמרות. אל ב SEO אתה צריך לחכות שנתיים בשביל לקבל PAGERANK (בלי להכנס לויכוח
    אם PAGERANK זה חשוב או לא חשוב), וצריך לחכות שגוגל יאנדקס את הדפים של האתר שלך
    מה שלא כמו PPC – שאתה מקבל תנועה תוך עשר דקות של העלאת קמפיין.
    זה מצחיק שאנשי ה SEO רוצים לעבור ל PPC ולהפך… הדשא של השכן ירוק יותר?
    האמת – המצב הטבעי ביותר זה אתר עם תוכן איכותי + SEO + PPC

    • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 22:05
      (#)

      PAGERANK מתעדכן בכל שניה ושניה, רק שאתה רואה את העדכון הייצוגי כל 4 חודש. אינדקסתי אתרים במס' שעות, זה לא בעיה.

      הדשא של השכן לא ירוק יותר, יש יתרונות לSEO ויש לPPC. אני ממשיך לעסוק בPPC רק בנוסף ללמוד גם SEO.

      • עוד חושב   8 באוקטובר 2009 בשעה 16:16
        (#)

        לאנדקס אתרים זה באמת לא בעיה.מאנדקסים אותם מהר מאוד דרך גוגל פיג'ס או אר אס אס אגריגטורס.דווקא קיבלתי תוך פחות מחודש פייג'רנק של אחד לאתר,אבל תנועת אנשים עדיין אין.עשיתי 3 אתרים ושני בלוגים קטנים שאני מנסה לקדם כרגע בלי הצלחה יתרה.שים בגוגל פיג'ס דף עם תוכן רלוונטי וקישור לאתר שלך והאתר יתאנדקס מהר.

  22. גדי   4 באוקטובר 2009 בשעה 6:58
    (#)

    אני צריך דחוף את הטלפון של Copeac .
    נרשמתי לCopeac ואני מחכה המון זמן שהם יאשרו לי את החשבון.
    חפשתי את הטלפון שלהם ולא מצאתי.
    אני צריך את עזרתכם שתביאו לי את הטלפון שלהם.
    תודה
    גדי.

  23. משיח   4 באוקטובר 2009 בשעה 8:16
    (#)

    יגאל, מנקודת הראות שלי – כאחד שהתחיל אתך את המסע כמעט מהיום הראשון -
    ברגע ש"עלית על הגל" הרווחת המון ונהיית מפורסם… חלה ירידה בפוסטים המקצועיים והאיכותיים בהם נתת את הטיפים האמיתיים. אמנם אני מבין אותך, חלק מהקוראים הם בעצם המתחרים שלך והידע שלך הוא היתרון עליהם. אבל אם כך – אי אפשר להגיד שמה שמניע אותך זה "הרצון לעזור לאחרים" יותר מאשר הרצון לכסף…

    אל תראה את זה כהעלבה, נמנעתי מלהגיב על כך עד עכשיו, אבל כעת הייתי חייב לכתוב את זה אחרי מה שכתבת.

    אם באמת אתה חושב ש'הרצון לעזור לאחרים' חזק אצלך יותר מאשר הרצון להרוויח, אז עוד שבוע יתפרסם פה פוסט ענק על GCN….

    • אופירס   5 באוקטובר 2009 בשעה 4:54
      (#)

      לא יודע מה איתך, אבל אני הבנתי שהוא כתב שמה שמניע אותו זה הצלחה, לא כסף ולא רצון לעזור לאחרים…

    • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 22:07
      (#)

      כבר הסברתי מדוע אני לא כותב פה על GCN, וזה לא מהסיבות שאתה חושב. תשאל שאלות נקודתיות ותקבל תשובות.

  24. עידו   4 באוקטובר 2009 בשעה 8:40
    (#)

    מזל טוב ליום הולדתך
    סוף סוף הבנתי מאיפה השריטה מאחר ואני נולדתי ב 3/10
    מטרות ויעדים זה דרך חיים
    ואני את מטרת המיליון שלי הצבתי לגיל 40 דהיינו עוד 4 שנים מאתמול
    עד אז כמובן שיש עוד הרבה מטרות ויעדים בדרך
    בהצלחה
    ותודה על השיתוף והמידע

    עידו

  25. איתן   4 באוקטובר 2009 בשעה 10:43
    (#)

    יגאל, יישר כח.

    אני בכל פעם המום מהצבת היעדים שלך, וכמעט התפתיתי לכתוב לך שאין סיכוי להגיע ל15K באורגני. אבל מאחר שכבר הספקתי לתהות על קנקנך, ומאחר שכבר עשית את זה (ולו ליום אחד), ומאחר שאתה עומד להגדיל במידה ניכרת מאד את מספר העמודים במוצרים שאתה מקדם דרך CPA's, אני מתחיל להבין שיש סיכוי שתעמוד בזה. אולי לא בתאריך המדוייק, אפשר גם לפני :) אולי עם סלאפ אחד או 3 (שזה המספר המעשי יותר), אבל אתה תעמוד בזה. מישהו כתב שנעמוד להריע לך עם 15,000 נרות. הוא פאסימי. בקצב שלך, אולי יהיו 15,000 מעריצים שיחזיקו נרות, בשתי הידיים!

    באמת כל הכבוד.
    איתן

  26. בוריס   4 באוקטובר 2009 בשעה 14:52
    (#)

    יגאל, מברוק על המעבר לseo. אני בטוח שעם ההתמדה והקשרים שרכשת בענף אתה תגיע לתוצאות מעולות.
    הייתי מציע לך אבל לעדכן את המטרה שהצבת לעצמך ליעד כספי. 15,000 uv בנישה של סדרות טלוויזיה ודיאטות שווים 400-700 דולר ואילו 15,000 uv בנישה של הימורים, פורקס ועבודה מהבית יכולים להיות שווים 2000-5000 דולר והשמיים הם הגבול. ככה שזה לא באמת הכמות, זה האיכות של הגולשים ועד כמה הם קהל יעד מכוון.
    ועוד דבר חשוב, אל תתמקד ב seo של גוגל כמו שכולם עושים. תנועה אורגנית יעילה בהרבה באה ממקומות אחרים.

    • אלי   5 באוקטובר 2009 בשעה 0:30
      (#)

      מאיזה מקומות מ- BING ?

      • בוריס   6 באוקטובר 2009 בשעה 0:02
        (#)

        טוויטר, בלוגספוט Facebook, youtube, ועוד הרבה וטובים שלא מצריכים אותך לחכות חצי שנה לאינדוקס בגוגל.

        • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 22:11
          (#)

          אהלן בוריס, תותח!

          זו בדיוק הייתה המטרה שלי, לא להתמקד בגוגל… יש לי מטרה מספרית מאחורי ה-15,000. למעשה ה-15,000 גולשים נבע ממטרה מספרית, רק שבבלוג אני לא משתף את ענייני הכספים שלי יותר.

          סופ"ש נעים.

        • עוד חושב   8 באוקטובר 2009 בשעה 16:22
          (#)

          בוריס ,שוב אינדוקס בגוגל הוא לא בעיה ולא צריך לחכות חצי שנה.
          במקרה הגרוע עושים זאת תוך חודש אפשר גם תוך מספר שעות.
          טוויטר לדעתי לא מביא גולדים זה אתר ספאם אחד גדול.טוויטר יביא לך גולש או שתיים ביום ,לא יותר.יו טיוב אימקופל כתב שניסו ולא הביא הרבה תנועה.אל תשכח שגם להוציא סרטון וידאו שיביא אלפי צפיות זה לא פשוט.אשמח לשמוע איך לקדם את האתר בפייס-בוק זה מעניין אותי.אם יש לך דרכים להביא גולשים ,ספר קצת אם אתה מוכן לחשוף נשמח לשמוע.אני אומר לך אני קצת מיואש. :-)

  27. יוסי   4 באוקטובר 2009 בשעה 15:37
    (#)

    היי,
    מישהו יודע אם במקום cloaking אפשר לעשות tinyurl?

  28. אייל   4 באוקטובר 2009 בשעה 16:44
    (#)

    הייתי שמח לדעת את שמה של הנומרולוגית… אני דווקא די מאמין ומעניין אותי לדעת מה היא מספרת לגביי

    • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 22:15
      (#)

      לא זוכר,

      אם הייתי זוכר את שמה הייתי מציין אותו, אבל זה שם רומני כזה. אומרים שהיא חזתה את מה שקרה לשרון.

      אבל יותר מזה, אין לי מושג.

  29. jon   4 באוקטובר 2009 בשעה 18:48
    (#)

    אף פעם לא ראיתי אדם כל כך טיפש שכורת לעצמו את הענף עליו הוא יושב באופן קבוע.

    וכבר לא מדובר במה שהוא טוען שיש המון מילות חיפוש שלא מנוצלות כימעט שלא נותרה מילת חיפוש גם בPPC וגם בSEO שלא חרשו עליה.

    אנשים כמוהו גורמים לגדודים של אנשים להכנס לסרטים ולשלם דידים לא רוחים רק כדי שיחושו עצמם ב"מישחק" כמו בתקופת הבהלה לזהב באמריקה.

    בעבר היו לי כמה מוצרים רוחיים שהייתי משווק אך אנשים נכנסים כל יום בבידים מטורפים על כל מילת חיפוש שקיימת. למרות הניסיון שיש לי בתחום של שנים יותר מהמיליונר בפיגמה שבכלל לא הגיע למיליון ואני כן הגעתי.

    תעשה טובה לעצמך ולאחרים הטיפש בפיגמה ותפסיק לפגוע לנו בפרנסה. במקום לחפור פה לאנשים תתמקד בעבודה!

    אמנם יש שפע בעלם לכולם אבל הוא לא צריך להתמקד רק בתוכניות שותפים ויש אנשים שלא מתאימים לכך כלל ויעידו על כך הבידים הגבוהים מידי של האנשים שנותנים שם שלא מבינים איך עושים כסף ומפריעים לאחרים להרויח עם בידים גבוהים מידי שמשרתים רק את גוגל הנוכלים. אך אנשים אלא נמשכים ל"רוחים הקלים" ולאשליות שמוכרים להם!

    • אופירס   5 באוקטובר 2009 בשעה 4:57
      (#)

      מרגיש מאויים מקצת תחרות?

      • אייל   5 באוקטובר 2009 בשעה 11:00
        (#)

        חלש בהבנת הניקרא?

        • אייל   5 באוקטובר 2009 בשעה 21:06
          (#)

          ה"חלש בהבנת הניקרא" היה מכוון לאופיר הילד המפגר שלא הבין שהבן אדם לא חש מאוים, והוא דוקא כן הגיע למיליון.

          יש הבדל בין קצת תחרות לבין גדודים של מהופנטים שמסתערים בבידים מטורפים וחסרי הגיון על כל מילת חיפוש שקיימת ולא מתירים מקום לרווח לא להם ולא לאחרים.

    • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 22:35
      (#)

      אני מבין מהיכן נובע הכעס שלך, אך יחד עם זאת אני שמח בדרך אותה בדרך אותה בחרתי של עזרה לאחרים…

  30. מתן   4 באוקטובר 2009 בשעה 19:36
    (#)

    הי יגאל, אני בא מ seo אבל אני חייב לציין שבשיווק באינטרנט עדיף להישאר ב ppc.
    seo הוא ג'ונגל אחד גדול ולא משנה כמה אתה מוכשר עם כל התחרות הזאת גם אתה תלך לאיבוד.
    נכון שלא צריך להשקיע כסף אבל החיסרון הגדול של seo הוא שאי אפשר לכוון את קהל היעד כמו שמכוונים ב ppc. אתה יכול להשיג 15,000 גולשים ביום אבל בתוכם יהיו אלפי גולשים מסין בריה"מ הודו איטליה וכו' ומה בדיוק אתה הולך לעשות איתם? חברות כמו copeac או advaliant שמכוונות כמעט רק לשוק האמריקאי הופכות ללא רלוונטיות.
    אז אני כמובן מאחל לך בהצלחה אבל ממליץ באותה העת שזה לא יבוא על חשבון ה ppc.
    חג סוכות שמח

    • לירן לביא   4 באוקטובר 2009 בשעה 21:18
      (#)

      היי
      אני ממש לא מסכים איתך,
      אני מתעסק בקידום אתרים אורגני בתוכניות שותפים בחו"ל ואני אציין שאני מייצר כמה עשרות אלפי גולשים כל יום (כמובן לאחר שנים של עבודה),
      אני חוקר בדיוק כמו אנשי PPC את הגולשים שלי, מהיכן הם מגיעים, ממקד מילים אשר מבצעות לי מכירות, ופועל בדיוק באותה השיטה של PPC מבחינת התרחבות.

      אם תצאו מהקופסא ותחשבו קצת, תגלו שזה בעצם אותו עולם PPC.SEO

      לגבי התנועה, 80% מהתנועה שלי היא מארה"ב, ואגב שאר הגולשים הם גם רוכשים, איך קבעת שגולשים מאיטליה וסין לא קונים מוצרים באינטרנט?!

      יגאל, אני מאחל לך בהצלחה ושמח שבחרת נכון להכנס לעולם ה SEO :)
      seo>ppc :)

      • יוסף   5 באוקטובר 2009 בשעה 17:42
        (#)

        מסכים עם כל מילה, PPC זהה ברמות מטורפות ל SEO.
        ההבדל היחיד זה מהירות הפעילות שאפשר לבצע והכסף שיש להשקיע.
        ב SEO אתה צריך לספק תוכן טוב ואם כשלת – לא תפסיד כסף. ב PPC
        תפסיד בגדול אם אתה לא יודע מה אתה עושה

        • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 22:36
          (#)

          מסכים עם ה-2 האחרונים,

          ואני לא מסכים עם הטענה אשר אומרת ש-SEO זה בחינם…

          • עוד חושב   8 באוקטובר 2009 בשעה 16:30
            (#)

            seo זה לא חינם .אתה צריך לייצר אתר בניגוד לפי פי סי לא קטן עם הרבה תוכן.בנוסף אתה צריך לפרסם מאמרים באתרים.הדברים האלו עולים כסף או הרבה שעות עבודה .
            לרוב אם אתה לא דובר אנגלית שוטפת ולא מקצוען בתחום תצטרך לשלם לכותבי מאמרים.כדי להגיע לקהל אמריקאי אתה לא רק צריך לדעת לדבר אנגלית ,אתה צריך להבין את המנטליות ,את הפיגור אוף ספיצ'.אתה חייב להבין את הסלנג ,את סגנון הדיבור ,איך לדבר לאמריקאי ,לא רק את השפה.אתה תצטרך לשלם .זה לא חינם כלל.

            • המיליונר בפיג'מה   12 באוקטובר 2009 בשעה 20:09
              (#)

              זה מה שאמרתי, שזה לא חינם.

              אגב, לגבי הכותבים גם אם הייתי דובר את השפה הייתי שוכר כותבים.

  31. רותם ג.   4 באוקטובר 2009 בשעה 21:49
    (#)

    תצליח יגאל. אנחנו איתך, גם באורגני. עוד תראה שהיא צדקה.

  32. מיליונר בלי צרות   4 באוקטובר 2009 בשעה 22:51
    (#)

    חבל שכל אתם פרופסורים הרבים שיש פה לא מנצלים קצת את המומחיות שלהם בשיוק ופרסום למען המדינה בנושאים כמו גילעד שליט ואפה היה גולסטון הצבוע שתושבי שדרות ואשקלון חטפו קסאמים 8 שנים…

    • אופירס   5 באוקטובר 2009 בשעה 5:00
      (#)

      מה אתה רוצה שיעשו?! יפנו גולשים לעזה לשחרר אותו??? חח

      • אייל   5 באוקטובר 2009 בשעה 11:12
        (#)

        ילד מטומטם לך הבייתה זה לא התחום שלך.
        ברור לי שבחרתה להשתלח בי על כל תגובה שאגיב פה, אך זה לא המקום לך לצט ילדים שלך ותריב שם עם כולם.

        החמאס פותחים קבוצות ועצומות בפייסבוק נגד ישראל, ngkho xhryubhoמעלים סירטוני תעמולה ליוטיוב ומה לא..

        ואנחנו לפחות להגיב לא מגיבים רק יושבים כמו הומואים בשקט וחוטפים כל יום קסאמים כל יום.

        אחרי זה שאנחנו עושים עופרת יצוקה העולם נגדנו. אתם חושבים שיש להם זיין לבדוק כל פעם מה קורה איתנו בחדשות? הם לא יודעים שכל יום אנחנו חוטפים קסאמים ובסוף שאנחנו מגיבים הם אומרים ואי מה עשיתם זה לא פרופוציונאלי!

        צריך ליידע ולשכנע אותם! להראות להם כל קסאם שנוחת ולשלוח תמונות כמו שהם שולחים!

        להראות להם שאיך ששיחררנו את העצירות הן ישר קראו לחטוף עוד חיילים !

        להראות להם איך הם מתפרעים במיזרח ירושליים להרוס לנו את החג ופצעו שתיי שוטרים!

        אפה כל העולם הצבוע שזה קורה? יש לדפוק להם את זה בראש כמו פטיש ותאמין לי שלמרות שהם נאצים ששונאים אותנו בסוף יתחילו לזז דברים כי יהיה להם פדיחה!

        הצביעות והשקר שלהם ושל האום תצא לאור ויראו אפה הדאגה שלהם לזכויות האדם שילדי הגן שלנו בשדרות חוטפים קסאמים!

        שאנו נותנים להם להיות חברי כנסת והחברי כנסת האלה משתתפים בתהלוכות החמאס וקוראים להשמיד את ישראל!

        • אופירס   5 באוקטובר 2009 בשעה 16:53
          (#)

          אתה צריך אישפוז גבר

        • אופירס   5 באוקטובר 2009 בשעה 16:54
          (#)

          אגב קצת קשה לבחור להשתלח בך על כל תגובה כשאתה בוחר בכינויים שונים בכל תגובה שלך, כנראה יש מכנה משותף לתגובות שלך ששמתי לב אליו, טמטום :)

          • אייל   8 באוקטובר 2009 בשעה 12:12
            (#)

            ואלה איזה בדרן אתה חבל על הזמן ואתה גם כל כך חכם..

    • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 22:38
      (#)

      מי אמר שלא עושים?

  33. אריק   5 באוקטובר 2009 בשעה 13:29
    (#)

    נתקלתי בבעיה קשה עם צ'קים. צריך עזרה דחוף!!! השבוע קיבלתי שני הצ'קים י. אחד בסך 900 דולר מקליקבנק והשני עם חמש דולר מ copeac. באתי להפקיד אותם בבנק שמח וטוב לב ואז הודיעה לי הפקידה שאו שאני משלם 50 דולר כדי לעשות גוביינא לכל צ'ק או שאני צריך לסגור חמשת אלפים שקל לחצי שנה כביטחון (בנק הפועלים למי שתוהה). נדהמתי ממה שהיא אמרה כי זה הצ,ק השני שלי מקופיאק והשלישי שלי מקליקבנק ועד עתה גבו ממני רק 3$ להפקדת צ'ק. שאלתי את הפקידה למה אני צריך להפקיד כסף אם אני רוצה להפקיד צ'ק והיא ענתה לי שצ'ק אמריקאי יכול לחזור שבע שנים אחרי שהפקידו אותו. ניגשתי למנהל הבנק והוא הסביר לי שזה הנהלים והפקידה עשתה לי לפנים משורת הדין שהיא הסכימה לפדות את הצ'קים הקודמים.מישהו נתקל פעם בדבר כזה הזוי???? מה אפשר לעשות???

    • אריק   5 באוקטובר 2009 בשעה 13:48
      (#)

      השני חמש מאות דולר ולא חמש כמו שנכתב מתוך עצבים :)

      • בוריס   5 באוקטובר 2009 בשעה 23:59
        (#)

        מוזר מאוד, במזרחי לא נתקלתי בדבר כזה. אם אתה לא מצליח לשכנע את הפקידים בסניף שיוותרו לך על הגוביינא אז תחליף בנק. במילא עם גישה כזאת של סניף לא כדאי לך לעבוד איתם.
        הקטע עם השבע שנים נשמע לי הזוי לגמרי.

    • לירן לביא   6 באוקטובר 2009 בשעה 19:14
      (#)

      נשמע מוזר מאוד, אני אישית גם נמצא במזרחי כמו שבוריס אמר, מרוצה מאוד.

    • מתי   7 באוקטובר 2009 בשעה 16:42
      (#)

      גם לי ניסו לעשות קטע כזה בבנק הפועלים. זה נקרא צ'ק גוביינא והמשמעות שלו שמי ששלח את הצ'ק נדרש לפרוע אותו ורק אחר כך החשבון מזוכה אחרי חודש בערך. הודעתי למנהל סניף שזאת חוצפה אדירה ואני עם רגל אחת בדרך לדיסקונט והוא נתן הוראה לבטל.
      ותאמין לי למרות שזה הסתדר, סחבק לא שוכח קטעים כאלה…
      במליון הראשון הפקיד שאחראי על מט"ח בבנק עומד למצוא את עצמו ברחוב.

    • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 22:39
      (#)

      אני במזרחי,

      אף פעם זה לא קרה לי.

      מצטער,
      אין לי מה להגיד…

    • אלי   9 באוקטובר 2009 בשעה 2:05
      (#)

      7 שנים זה די מוזר, אם אין כיסוי או טעות טכנית אז ההצ'ק חוזר. אם יש כיסוי הכסף עובר. מה אם אני עובר לבנק אחר אחרי 3 שנים וסוגר את החשבון, לאן יחזור הצ'ק ?

  34. עוד חושב   6 באוקטובר 2009 בשעה 23:24
    (#)

    יגאל לילה טוב לך.
    15,000 גולשים ביום זה כמות מדהימה.בחרתי להתחיל עם הקמת אתרים קטנים והזרמת תנועה אורגנית,ולא ב-פי פי סי .עשיתי 3 אתרי נישה עם תוכן ,כרגע בין 15 ל-20 עמוד כל אחד ,אבל הכוונה היא להוסיף כמה שיותר תוכן.בחרתי מילות מפתח לא מחופשות יותר מידי.עשיתי מאמרים די בסדר לדעתי.
    עשיתי בוק מרקינג וריסוס.התחלתי לכתוב באתרי מאמרים,כרגע בין 5-לעשרה אנשים ביום באתר.
    אז איך בשם האלוהים מגיעים ל-15000 איש ביום ?עזוב אותך ביום ,בחודש. גם בחודשיים אטו חרשו..
    לא נראה לי לצערי שמישהו באמת נותן את הדרך שלו להגיע לכאלו מספרים.אני מקווה שתחלוק את הדרך המדויקת של איך לעשות זאת.לצערי את האסים משאירים בשרוול ולרא ממש חולקים.
    בוקמרקינג ,אר אס אס וכתיבת מאמרים לא מספיקים.

    • המיליונר בפיג'מה   7 באוקטובר 2009 בשעה 22:41
      (#)

      כי תיוג זה לא SEO, איזה עוד לינקים השגת?

      • עוד חושב   8 באוקטובר 2009 בשעה 16:40
        (#)

        מודה שלא ברור לי בדיוק מה הכוונה בתיוג.תראה בניתי שלושה אתרים.לאתר אחד מהם בנתיים עשיתי שני בלוגים קטנים תומכים בבלוגספוט וביקמרקתי גם אותם.התחלתי לכתוב מאמרים ,כרגע בעיקר באתר אחד ולשים משם לינקים לאתרים.המאמרים בנושאים שקשורים לאתר.בשלב הבא אני עומד להרחיב את הנושא של אתרי מאמרים לעוד אתרי מאמרים.התחלתי גם לענות באתרי שאלות כמו יאהו אנסוורס אני שם שם לינקים ,אבל אני חושב שהם הורידו את האופציה של לינקים לחיצים ביאהו אנסוורס .חבל כי תשובות שם מקבלות מיקומים גבוהים.אני גם רוצה להרחיב את הנושא של מענה באתרי שאלות.
        עוד לא התחלתי לפנות לאתרים ולבקש החלפת קישורים.קיוויתי שתהיה לי קצת יותר תנועה לפני ומקומות בגוגל קצת יותר גבוהים.טוייטר אני שם לינקים אבל זה ממש לא מקור תנועה רציני.אם יש לך עוד רעיונות אשמח מאוד לשמוע,כרגע התנועה מאוד חלשה ואני קצת מיואש.במיוחד לאור העבודה הרבה שהשקעתי.בשבילי אם הבלוג הזה יביא אותי למצב שאני מגיע ל30-40
        גולשים ביום ,אז הבלוג הזה עשה את שלו בגדול.זאת מטרה צנועה ,אבל זה יראה לי שיש טעם להמשיך.אני מקווה שזה יהיה כך אחרת סתם ביזבזתי זמן וכסף. :-)

  35. פבל ישראלסקי   30 באוקטובר 2009 בשעה 18:12
    (#)

    יגאל כל הכבוד על השאפתנות, אני מאחל לך הרבה הצלחה!

    מנסיון והכרות עם כמה מהבלוגים הכי פופולאריים בישראל, יהיה לך קשה מאד להגיע למספר הזה.

    הבעיה היא לא ביכולת שלך, אני דווקא בטוח שיש לך יכולות גבוהות ורצון להצליח, אלא בעובדה שמדובר במדינה קטנטנה, נושא נישתי ואדם אחד (למרות שאתה מקליד די מהר :) )

    • המיליונר בפיג'מה   30 באוקטובר 2009 בשעה 20:04
      (#)

      המטרה היא לא לבלוג, אני לא מתכנן לקדם את הבלוג בכלל, זה לא מעניין אותי.

      המטרה היא 15000 יוניקים לאתרים בנישות שלי.

  36. body404   28 בנובמבר 2022 בשעה 5:48
    (#)

    Simply desire to say your article is as astonishing.
    Hair Accessories

  37. slotsite   3 באפריל 2023 בשעה 4:46
    (#)

    As I am looking at your writing, slotsite I regret being unable to do outdoor activities due to Corona 19, and I miss my old daily life. If you also miss the daily life of those days, would you please visit my site once? My site is a site where I post about photos and daily life when I was free.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!