איך עובד המיסוי בארץ על הכנסות מהאינטרנט?

לא אחת התבקשתי לפרט על ההשלחות של להרוויח כסף באינטרנט אל מול רשויות המס בישראל. לפני שאני אתחיל לפרט על הניסיון שלי בתחום, אני חייב לציין שאני לא רואה חשבון, וכל המידע אשר יירשם בפוסט הזה, אינו מהווה תחליף לרואה חשבון. את כל מה שנרשם פה, תאשרו עם הרואה חשבון שלכם. בפוסט הזה, אני אנסה לפרט את התהליכים והשלבים במיסוי אשר צריך לעבור כל בנאדם שמרוויח כסף באינטרנט.

תקופת הניסיון

ככל הידוע לי, רשות המיסים במדינת ישראל, מאפשרת לבדוק כדאיות של הקמת עסק מבלי לדווח עליו לאורך תקופה של חצי שנה, וכל עוד ההכנסות לא עולות על 64,000 ש"ח בשנה. מכאן ניתן ללמוד, שאם זה עתה התחלתם לעסוק בשיווק שותפים, יש לכם חצי שנה מבלי לדווח על הכנסות, אלא אם כן הרווחתם כבר למעלה מ-64,000 ש"ח.

את התקופה של החצי שנה ניתן להתחיל למנות החל מההוצאה הראשונה שלכם, במידה ותרצו לקבל עליה מתישהו החזר. במידה וההוצאה קטנה, ותחליטו שעדיף לכם לא לבקש עליה החזר, אתם יכולים להתחיל למנות את תקופת הניסיון החל מההכנסה הראשונה שלכם.

פתיחת עוסק מורשה

בנוסף לעוסק מורשה קיים גם עוסק פטור/עוסק זעיר. אני לא אפרט על שני העוסקים האחרים, מאחר ולא התנסיתי בהם. אבל אני יודע, שבמידה ואתם מרוויחים למעלה מ-64,000 ש"ח בשנה, אתם חייבים לרשום עוסק מורשה. לכן, ההתמקדות בכל הפוסט הזה, תהיה בעניין עוסק מורשה.

כאשר פותחים עוסק מורשה, ניתן להצהיר למס הכנסה על ההוצאות אשר חלו במהלך תקופת בדיקת כדאיות העסק, אשר אינה עולה על חצי שנה (כמו שנכתב למעלה).

במדינת ישראל, עוסקים מורשים מחוייבים לשלם שני סוגי מס. המס הראשון, הינו למע"מ. את המס הזה משלמים רק על עסקאות אשר מבוצעות בארץ. מכך ניתן להבין, שאם מקור הכסף שלכם, הוא כמו מקור הכסף שלי (ClickBank, אשר ממוקמים במדינת בוייז שבארצות הברית), אינכם מחוייבים לשלם מע"מ. אך, במידה והינכם עוסקים בשיווק שותפים, או מבצעים עסקה אחרת כלשהי באינטרנט עם חברה/עסק הרשומים בישראל, אתם מחוייבים לשלם 15.5% למע"מ.

מס נוסף, אשר אתם מחוייבים לשלם, הוא למס הכנסה. את המס הזה חובה לשלם, לא משנה היכן נתבצעה העסקה. שיעור המס אשר אתם מחוייבים לשלם הוא לפי מדרגות המס, כמו של שכירים, אשר בשנת 2008, יכול לנוע בין 10% ל-47% מס. את שיעור המס' מחשבים לפי הרווח השנתי, וכאשר אני אומר רווח, זה אומר הכנסות פחות הוצאות מוכרות. שיעור המס אשר אני נמצא בו הינו 47%, שהוא הגבוהה ביותר כיום. נכון לכתיבת שורות אלה, אני משלם כל חודש 9% מקדמת מס, ובסוף שנה יהיה עליי להשלים את ההפרש… (אלא אם כן… תראו בהמשך!).

בנוסף למס הכנסה ומע"מ, עליכם להיפרד מסכום נכבד לטובת ביטוח לאומי. אני לא זוכר כמה אחוזים זה מהתלוש, אבל הרואה חשבון שלי דואג לזה.

פתיחת חברה בע"מ

כמו שכבר השכרתי קודם, כעוסק מורשה, יהיה עליי להיפרד מסכום די גדול בסוף השנה, כ-50% מכל מה שהרווחתי, ואני לא מוכן לכך נפשית… במיוחד לאור העובדה שיש מה לעשות. והמשהו הזה לעשות, זה לפתוח חברה בע"מ, וכמה שיותר מוקדם. אני מאמין שכבר בשבוע הבא אני אוכל להכריז לכם בקול תרועה על פתיחת החברה בע"מ שלי :)

אז מה זה אומר חברה בע"מ? אני לא אכנס להשלחות המשפטיות של זה, אלא אסביר יותר בפשטות, יותר בשפת העם! לפתוח חברה בע"מ, זה אומר להפריד את העסק שלך ממך. אם עד היום, כל ההכנסות שלי היו נכנסות לחשבון הבנק שלי. את כל הבירה שהייתי שותה בסוף שבוע הייתי משלם מאותו הכרטיס אשראי שאיתו אני משלם על האדוורדס שלי. אז עכשיו הכל הולך להשתנות.

כשפותחים חברה בע"מ, יוצרים יישות חדשה, שלא קשורה אליי באופן ישיר. לחברה בע"מ יש חשבון בנק משל עצמה, כרטיס אשראי משל עצמה, רכב משל עצמה, ושום דבר לא קשור אליי. הקשר היחיד שלי לחברה הוא שאני מקבל משכורת כמו שכיר. וגם, כמובן, שאני בעל המניות של החברה, ויש לי את יכולת קבלת ההחלטות שם.

במצב כזה, החברה עדיין תהיה מחוייבת לשלם מע"מ. בדיוק כמו עוסק מורשה. אבל… השוני הגדול הוא במס הכנסה. והשוני הוא כזה, בחברות אין מדרגות מס. זה לא משנה אם אני מרוויח 10 שקל או 10,000 שקל, על כל אגורה אשר מורווחת (הכנסות פחות הוצאות) אני מחוייב בתשלום מס חברות, אשר כיום עומד על 27%.

בנוסף לכך, אני הרי מקבל משכורת מהחברה נכון? אז אני צריך לשלם עוד פעם מס, על המשכורת אשר נכנסת לי לחשבון הבנק האישי שלי. המשכורת הזו, כבר מבוצעת לפי חישוב מדרגות המס, שהסברתי עליהם קודם. נכון זה מפחיד לשלם פעמיים מס הכנסה, אבל אל תשכחו שאני קובע איזה משכורת אני אקבל :) במידה ואני אחליט שמספיק לי בשביל לחיות 4000 ש"ח בחודש, זו תהיה המשכורת שלי, ואז אני לא אשלם מס כשכיר. ובצורה הזו, אני יכול לשלם 27% מס במקום 48% כמו שאני משלם היום.

אני רוצה להגיד לכם, שאני לא מפחד לרשום את זה, כי אין פה שום דבר לא חוקי. הכל חוקי וידוע.

בכלל, אם אתם רוצים טיפ ממני לחיים, אז הטיפ הוא: אם יש מישהו שאתם לא רוצים להתעסק איתו, זה מס הכנסה. כך שאל תנסו לרמות אותם… הם הרבה יותר חזקים מכם…

כמה נקודות אחרונות וטיפים

כמו שכבר אמרתי, הפוסט הזה אינו תחליף להתייעצות עם רואה חשבון. אל תנסו לחסוך 300-400 שקל בחודש, על ידי כך שאתם תנהלו לעצמכם את הספרים. רואי חשבון לומדים 4 שנים לעשות את מלאכתם, ואחרי זה עוד עוברים סטאז'. אל תחשבו שאתם יכולים להחליף אותם!

במידה ואתם צופים שכל ההכנסות שלכם יהיו מחו"ל, תצהירו בפני מע"מ שהפעילות שלכם בחו"ל. אני לא עשיתי את זה. והיום אני יכול להדפק קצת בגלל זה, מאחר ואני זכאי להחזרים ממע"מ, אבל מאחר וההכנסות שלי מגיעות מחו"ל, ויש לי כמה הוצאות בארץ (מחשב, אינטרנט, טלפון וכו…) אשר בגינם אני זכאי להחזר מע"מ. ומע"מ לא אוהבים את המצב הזה, אשר בגינו הם חייבים לי יותר ממה שאני חייב להם. מהסיבה הזו אני שוקל להתחיל לשווק קצת תוכניות בארץ, שיהיה לי גם קצת הכנסות בתוך הארץ.

זה הכל לבינתיים, אשמח לענות לכם על שאלות שעליהם אני אדע לענות.

116 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אניהו   29 באפריל 2008 בשעה 13:06
    (#)

    שאלה:

    אמרת באחד הפוסטים שהשקעת את הכסף מהפיקדון.

    לפי מה שראיתי, כדי למשוך כסף מהפיקדון צריך להציג קבלות של העסק.

     

    האם זה אומר שקודם השקעת מהכסף שלך את כל סכום הפיקדון, ורק אח"כ הצגת קבלות כדי לקבל מהפיקדון את הכסף?

     

    או שהצגת רק קצת קבלות על סכום מסויים וקיבלת את כל הסכום למרות שהקבלות היו פחות מזה?

     

    ואיזה קבלות הצגת?

    של גוגל?

     

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 13:17
      (#)

      אהלן,

      כן, אתה צודק. צריך להציג לבנק קבלות. היה לי קבלות להציג להם, שכללו גם אדוורדס, אם אתה רוצה מידע מפורט יותר, תפנה אליי ב-K בפרטי. יש דברים שאי אפשר לרשום בפומבי…

      ואם יש לך רואה חשבון, תבקש ממנו שייעץ לך, מה אפשר לעשות.

      בהצלחה.

  2. קישקשתא   29 באפריל 2008 בשעה 14:23
    (#)

    פיג'מה ,יש לי שאלה שלא קשורה לנושא

     

    יש לי תוכנה שמעתיקה את האתר של הסוחר בשלמותו לדומיין שלי,דרך אגב אני חושב שזה יפתור לך את הסיכון שב-iframe שאתה עושה כרגע והציון איכות שתקבל הוא בדיוק כמו שהדף של הסוחר מקבל.

    הבעייה היא שבשילוב עם xtreme conversion  ה – dit לא עובר לדף הקנייה של הסוחר ,מופיע שם רק ה -hoplink שלי .

     

    את אתר אני שומר ב – php , הבנתי שיש לך הבנה ב – php ,

    אני אשמח לחלוק אתך את התוכנה ובתמורה תעזור לי לפתור את הבעייה.

     

    אם מתאים לך תגיב פה ואני אצור אתך קשר ב – k . 

     

    על החתום

     

    קישקשתא ,אי שם בדרום הארץ 

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 15:15
      (#)

      שלום קישקשתא,

      ראשית, אתה תמיד מוזמן ליצור איתי קשר.

      שנית, אתה יכול להעביר את ה-TID, בכך שתשים IFRAME מוסתר רק על מנת שישמר הקוקי.

      בהצלחה.

  3. שאלות תם   29 באפריל 2008 בשעה 14:34
    (#)

    היי פוסט מאוד מעניין, יש לי הרבה שאלות…

    1. איך בגדול מס הכנסה יכול לעלות על בן אדם שלא מדווח על הכנסות?

    2. רואה חשבון שיסדיר את ענייני המס עולה באזור 300-400 ש"ח בחודש? איזה מסמכים צריך לספק לו בדיוק ומה הוא עושה איתם?

    3. לגבי הדיווח על העסק, אם אני כבר כמה שנים (יותר מחצי שנה) עושה כמה מאות דולרים בחודש – אך כמובן לא מרוויח מעל 64,000 ש"ח בשנה, האם אני אמור לדווח??
    והאם מדובר על רווח נטו של 64K, או רווח ברוטו, מבלי להתחשב בהוצאות על PPC למשל?

    4. מה נחשב להוצאה מוכרת חוץ מתשלום על PPC? האם למשל אם אני קונה מחשב, זאת הוצאה מוכרת?

    5. לא הבנתי את עניין מקדמת המס – מדובר ב 9% מתוך איזה סכום בדיוק? וכיצד הסכום הזה מחושב?

    6. מהי הפרוצדורה של תשלום מקדמת מס? אתה עושה זאת או הרואה חשבון?

    7. למה אתה בהכרח נמצא במדרגת המס הגבוהה ביותר של 47%? כיצד ניתן לרדת לכיוון ה 10% מבלי לפתוח חברה? במה זה תלוי?

    8. מהי עלות רשום חברה? יש אגרה חד פעמית? כמה זמן זה לוקח ומהן הדרישות כדי שתוכר כחברה? האם יש הוצאות שנתיות? נגיד שאני רושם חברה, מרוויח כסף שנתיים, ושנה עושה הפסקה והחברה לא פעילה, יש איזשהם תשלומים קבועים מעם היותה רשומה?

    9. למה אתה צריך לתת לעצמך "משכורת" מהחברה? בתור בעל החברה אתה לא יכול למשוך את הכסף מהחשבון של החברה ישירות? או לבצע פעולות על חשבון כרטיס האשראי שלה?

    10. לא הבנתי את ההצהרה בפני מע"מ על חו"ל או לא מחו"ל ולמה אתה נדפק מזה? וגם לא הבנתי אם מע"מ נותנים לך כסף אז למה זה מפריע לך?

    11. האם יש טיפול נפרד במע"מ ובמס הכנסה, זה שני גופים נפרדים?

    תודה!

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 15:36
      (#)

      אהלן,

      שאלת הרבה שאלות, ואני אנסה לענות לך, אבל הכי טוב שתפנה לרו"ח, כי אני לא אחד כזה.

      1. הבנק שלך מדווח להם אם יש יותר מידי הכנסות, במיוחד אם הם מגיעות מחו"ל. בנוסף מס הכנסה בודקים לבד בחשבונות הבנק.
      2. רואה החשבון שלי לוקח לי 400 ש"ח בחודש + 1000 ש"ח על מנת להגיש דו"ח בסוף השנה. אתה צריך לספק לו תעודת זהות, ועוד מסמכים אשר קשורים בך. אני בשביל לקבל הטבות מס הייתי צריך להביא לו גם תעודת שחרור מצה"ל.
      3. מבחינה חוקית כן. מבחינה חוקית את צריך לפתוח עוסק זעיר/פטור. אם לא תדווח, רוב הסיכויים שלא יעשו לך כלום, אבל אז הסיכון הוא עליך. הבחירה שלך אם לפעול על פי החוק או לא. וכשמדובר על 64K רווח, מדובר על אחרי קיזוז הוצאות ה-PPC.
      4. יש הרבה דברים שהם הוצאה מוכרת, לכל הוצאה מוכרת יש חוק משלה. מחשב זה נחשב הוצאה מוכרת למשך 3 שנים. ז"א שאת ההחזר על המס, אתה מקבל פרוס ל-3 שנים. יש המון הוצאות מוכרות, תתייעץ ברואה חשבון. הרואה חשבון שלי תמיד אומר, אם אתה צריך להוציא את הכסף הזה בשביל להרוויח כסף, אז זה הוצא מוכרת.
      5. כאשר אתה פותח עסק, אתה רושם למס הכנסה כמה אתה מעריך שתרוויח, ועל פי זה הם מחשבים כמה מס אתה צריך לשלם להם כל חודש. בסוף שנה נקבעת מדרגת המס שלך, ואתה משלים את החסר. וה-9% שלי מחושבים מ-הרווח שזה אומר הכנסות פחות הוצאות.
      6. אין לי מושג מה הפרוצדורה, לרואה חשבון שלי יש את פנקס הצ'קים שלי והוא עושה את זה. אותו הדבר לגבי התשלומים למס הכנסה.
      7. מדרגת המס מחושבת על פי הרווח השנתי שלך. על מנת לרדת לרמה של 10% אתה צריך להרוויח קצת כסף. את מדרגות המס, אתה יכול לראות כאן:
      http://www.netzertax.co.il/static/tax_calc/
      באתר הזה הן מוצגות על בסיס חודשי, אבל תכפיל הכל ב12, כי מס משלמים על רווח שנתי.
      8. לא יודע. נדמה לי שעולה בערך 4000 שקל בשנה. אני סומך על הרואה חשבון שלי בעיניים עצומות, כי התפקיד שלי זה להכניס את הכסף והתפקיד שלו זה לטפל במיסים, לכן אני לא שובר על זה את הראש יותר מידי. אם הוא אמר לי שזה יותר משלם לי חברה, אז זה יותר משתלם. והתשלומים הקבועים הם כמו שאמרתי, נדמה לי 4000 שקל בשנה + ה-27% מס חברות.
      9. אני יכול לעשות את זה רק אם זה למטרות החברה. אם אני הולך לשתות בירה עם החבר'ה, ההוצאות הללו צריכות להיות מהכיס הפרטי שלי ולא מהכיס של החברה. אמנם אני בעל הדעה בחברה, אבל היא יישות בפני עצמה. לכן אני צריך משכורת לאוכל, שכר דירה, וכו…
      10. כאשר אתה קונה מחשב, אתה משלם עליו מע"מ. אנשים פרטיים צריכים לשלם מע"מ, עסקים וחברות לא. לכן, אתה מקבל ממע"מ החזר על המע"מ ששילמת על המחשב. העניין הוא, שזה מתקזז עם המע"מ שאתה משלם להם. כאשר אתה לא משלם להם, הם לא אוהבים את העובדה. זה הסבר קצת מסובך, תלך לרואה חשבון ותשאל אותו. כשאתה רושם עסק, אתה צריך לרשום במה העסק עוסק. אני רשמתי "ייעוץ ושיווק", אני ממליץ מהטעויות שלי לרשום "ייעוץ ושיווק בארץ ובחו"ל".
      11. כן, אבל אני לא מתעסק בזה, הרואה חשבון שלי דואג לזה.

      בהצלחה.
      ופעם הבאה פשוט לך לרואה חשבון ותשאל אותו, אני לא רוצה סתם להטעות אנשים, זה לא המקצוע שלי….

      • דנה   29 באוקטובר 2013 בשעה 21:59
        (#)

        Tשמח אם תוכל להמליץ לי על רו"ח המבין בנושא האפילייט.
        תודה

  4. אימון אישי   29 באפריל 2008 בשעה 15:05
    (#)

    פוסט מעניין פיג'מיסט אבל לפי דעתי יש לכם טעות לוגית.

    אתה חושב שאתה גורם לכך שתשלם עשרות אחוזים פחות מס בגלל שתפתח חברה בע"מ אבל זה לא מדוייק. אתה תחסוך עשרות אחוזים רק במידה ותוציא כל חודש משכורת נמוכה מאוד. השאלה היא, האם אתה יוצא נשכר בסופו של דבר מפעולה זו?

    הכסף נשאר בחשבון החברה ולא ממומש על ידיך ובמידה ותרצה לממשו אפילו בצורת דבידנד תצטרך בסופו של דבר לשלם בערך כמו בעל עסק עצמאי מקסימום כמה אחוזים פחות…

     

    או שאני מפספס משהו או שאתה מפספס משהו לשון בחוץ

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 15:44
      (#)

      אהלן,

      אני אתן לך רמז איך זה עובד. כשאני נוסע לבנק, או נוסע לרואה חשבון (90 ק"מ הלוך חזור), או לקנות ציוד משרדי. האם אתה מסכים איתי שאני עושה את זה בשביל החברה? מאחר ואני עושה את זה בשביל החברה, מי צריך לשלם על הרכב + על הדלק? אני או החברה?
      אותו הדבר כשאני משלם על סקיים כמה עשרות דולרים בחודש, בשביל שיחות לחו"ל, מי צריך לשלם על זה, אני או החברה?
      כשאני אטוס ל-Affiliate Summit, האם אני אעשה את זה בשביל לקדם את עצמי או את החברה?
      אתה יכול להכניס בחישובים האלה גם מחשב, פלאפון, אינטרנט, וכו…

      עכשיו, כשאני הולך לשתות בירה, או לאכול במסעדה, מי צריך לשלם על זה, אני או החברה? כמובן שאני. ואני צריך משכורת רק לדברים הללו. בשביל הדברים הללו, יספיק לי גם 2000 ש"ח בחודש, ואולי קצת יותר אם אני אחליט לשכור דירה. הבנת לאן אני חותר?

      ובכל מקרה, כמו שציינתי מקודם. צריך לדעת לעשות את ההבדל בין מה שאתה עושה לכספים שלך. מה שאני יודע לעשות זה פשוט להרוויח כסף דרך שיווק תוכניות שותפים. לעומת זאת, הסיבה שאני משלם לרואה חשבון שלי, זה בדיוק בשביל ההחלטות הללו. הרואה חשבון שלי החליט שזה הצעד המשתלם ביותר לעשות, ולכן זה מה שאני עושה. אתה מבין למה אני מתכוון? אני לא יכול לעשות הכל, ניהול ספרים, ניהול חשבונות, שיווק, וכו… בשביל זה לכל אחד יש את התפקיד שלו.

      בהצלחה.

  5. אימון אישי   29 באפריל 2008 בשעה 15:55
    (#)

    הבנתי.

    במידה ותדע לנהוג נכון באמת תוכל לחסוך עשרות אחוזי מס במקרה הזה.

     

    בהצלחה.

  6. אימון אישי   29 באפריל 2008 בשעה 16:37
    (#)

    בעצם יש עוד בעיה: כדי לנסוע ברכב טוב צריך שתהיה לך משכורת מינימום מסויימת והיא לא 4000 ש"ח. כלומר לפי מה שהבנתי אתה לא יכול להרוויח 4000 שקל בחודש ולנסוע עם מכונית שעולה 5000 בחודש…

    דבר נוסף: יכול להיות שתחיה טוב כל חודש אבל לא יהיה לך חסכונות עם כסף מיותר בחשבון הבנק הפרטי אלא רק בחשבון של החברה… 

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 17:06
      (#)

      יש בעיות, אם אתה מחפש בעיות, אני לעומת זאת מחפש פתרונות. וכמו שכבר אמרתי, את הראיית חשבון אני משאיר לרואה חשבון שלי, ומה שהוא מחליט זה הכי טוב בשבילי.

      מאיפה שמעת את החוק הזה של המשכורת מינימום בשביל ליסוע ברכב מסויים? אני לא שואל את זה מתוך סקרנות, כי אני יודע שאין חוק כזה. הרכב יהיה בבעלות החברה, ולא בבעלותי. אני לא מדבר על ליסינג, אלא רכב שאני ארכוש. בליסינג יש חוקים אחרים. העלות היחידה שלי בתור שכיר של החברה יהיה על הרכב, זה רק שווי מס, שזה לא יותר מ-400 ש"ח בחודש….

      בקשר לחסכונות, ההורים הקומוניסטים שלי, חושבים כל הזמן איפה לחסוך ואיך לחסוך. אני חושב כל הזמן איך להרוויח ואיפה להרוויח. כך, שאין לי חסכונות, וגם לעולם לא יהיו לי חסכונות. כל גרוש אשר נמצא ברשות החברה שלי, יעבוד בשביל להרוויח גרוש נוסף.

      תעשה לעצמך טובה, תחשוב איך להרוויח כסף, ותן לרואה חשבון שלך לנהל את העניינים מול המס. הרי אם חברה הייתה דבר כל כך לא משתלם כפי שאתה מציג אותו, הרי למה בכלל יש את המושג "חברה"? למה אנשים פותחים חברות?

      בהצלחה.

  7. אימון אישי   29 באפריל 2008 בשעה 17:26
    (#)

    אני לא אומר שלפתוח חברה זה לא משתלם, אני פשוט אומר שההבדלים הם לא כל כך מהותיים כפי שאתה מציג אותם בכל אופן לא בסכומים שאנחנו מדברים עליהם.

    כאשר מדובר בחברה גדולה שמרוויחה עשרות או מאות מיליונים בשנה אז הסיפור הוא אחר.

    אבל בתור אדם פרטי אני לא מבין מה הרווח הגדול שלך להיות בעל חברה ששווה נגיד 10 מיליון שקל כאשר בחשבון הבנק הפרטי שלך יש כמה עשרות אלפי שקלים עודפים… בשלב כלשהו תצטרך להוציא את הכספים מהחברה אם תרצה להרגיש באמת את הרווחים שלה ואז תשלם מס מלא כמו כולם.

     

    הרי אתה רוצה להיות המליונר בפיג'מה ולא הבנאדם בפיג'מה בעל החברה ששווה מיליונים :)

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 20:07
      (#)

      אוקיי,

      יש לי שאלה אליך. מכיר את לב לבייב, ארקדי גיידאמק, רומן אברמוביץ' וכו… אומרים שהם שווים מיליארדים.

      כמה כסף אתה חושב לכל אחד יש בבנק?

      לאנשים עשירים אף פעם אין כסף בבנק! הם נמדדים לפי כמות הנכסים שלהם. וחברה ששווה 1,000,000 דולר זה נכס. כך מודדים את כמות הכסף שיש לך, לפי שווי הנכסים.

      אם אתה רוצה מתישהו להתעשר, צא מהגישה הזו של לחסוך כסף בבנק, ולהתחנן לריבית. הכסף צריך לצאת לעבודה, ולהכפיל את עצמו. תקנה נכסים שמניבים לך הכנסות.

      זו העצה שלי,
      וכמובן שאני אמנם לא מסכים עם הדעה שלך בעליל, אבל מכבד אותה, בהצלחה עם העוסק המורשה.

      • אימון אישי   30 באפריל 2008 בשעה 9:28
        (#)

        כבר אמרתי שאם מדובר בחרה גדולה כמו זאת של לב לבייב ושאר החברים אז אתה צודק במאה אחוז.

        אם זה באמת הכיוון שלך אז אני מסכים עם הגישה שלך פשוט חשבתי שלבנתיים אתה מכוון יותר לכיוון המיליון… ברגע שאתה מדבר על מאות מליונים כל הגישה צריכה להשתנות.

  8. אנונימי   29 באפריל 2008 בשעה 18:10
    (#)

    בנושא קצת אחר (רק כי הזכרת את זה)…

    לפני זמן לא רב החלטתי שה-Affiiate Summit הקרוב יהיה המטרה שלי (יענו להרויח מספיק כדי לנסוע).

    היום בדקתי את התאריך העברי של ה-Affiliate Summit ו- :-( זה יוצא ממש בתשעה באב!

     

    אז קבעתי לעצמי מטרה אחרת (ויותר מאתגרת לדעתי) במקום…oh well

     

     

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 20:13
      (#)

      קודם כל, שיהיה המון המון בהצלחה…

      שנית, אני מודה לך שהפנית את תשומת ליבי שזה ט' באב. למרות שאני חילוני לגמרי, אני נוהג לצום בט' באב. אבל לפי מה שאני יודע, אין כל מניעה מעבודה, נכון? בצבא הייתי צם וממשיך לעבוד, כך שנראה לי שזה מה שאני אעשה שם.

      ושוב, המון בהצלחה.

      • אנונימי   30 באפריל 2008 בשעה 12:09
        (#)

        הלכתית אפשר לעבוד…רק שחז"ל אמרו שמי שעובד בתשעה באב לא יראה סימן ברכה מאותה מלאכה :)

         

        אני שוקל להגיע אולי רק ליומיים האחרונים. אני אבדוק אם זה משתלם לי

         

  9. רוי, בן 14   29 באפריל 2008 בשעה 19:32
    (#)

    שלום לך "המליונר בפיג'מה",

     

    אני כבר במשך זמן מה עוקב אחר ההתפתחויות שלך בנושא של Click Bank וגוגל אדוורס בעיקר.

     

    אז אמרתי לעצמי – למה לא לנסות?

    עכשיו צצה לי בעיה קטנה, ראיתי שאתה משקיע הרבה כסף בגוגל אדוורס – מה שאין לי.

     

    יש לך הצעות מה לעשות כדי לשווק מוצרים ללא תשלום? יש לי ידע בקידום אתרים, מה שחשבתי זה הוא לקדם את האתר שלי בנושא "הרזייה" לדוגמה, שם יהיה מגוון eBook's למכירה, האם דבר כזה יכול להצליח?

     

    עכשיו יש לי עוד שאלה – לפי מה שהבנתי מכל הפוסטים שלך בבלוג, השיטה שלך לקידום המוצר היא מסביב לגוגל אדוורס שם אתה מפרסם ומשם גם באים הלקוחות הפוטנציילים, האם זה נכון? ואם כן, איך זה יתכן שתעבוד כל-כך הרבה אם רק מה שאתה עושה זה לקדם את הקישור שלך\אתר שלך בגוגל אדוורס?

     

    יום טוב ותודה על העזרה.

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 20:58
      (#)

      אהלן רוי,

      זה שיש לך ידע ב-SEO זה מצויין. באותו אופן שאני מפרסם עמוד נחיתה ב-PPC, אתה יכול לקדם עמודי נחיתה עבור מילים מסויימות ב-SEO. אחד החברים שלי מהפורומים, מרוויח כ-$20,000 בחודש, הכל מתנועה אורגנית, וטבעית. תקרא את הפוסטים שלי על עמודי נחיתה, ותקדם אותם במנועי החיפוש.

      אני באופן אישי, מאוד הייתי רוצה לקדם את עמודי הנחיתה שלי, אבל כל אחד צריך להתמקד במשהו אחד, ולצערי, כרגע אני עושה PPC. בקרוב אני אתחיל לשכור הודים שיעשו לי קידום אורגני.

      לגבי השאלה האחרונה שלך, מרבית האנשים נכשלים מאחר וחושבים ששיווק באמצעות PPC, זה לשים לינק וללכת לספור את הכסף. אבל צריך להקדיש המון זמן למעקב ברמת המילת חיפוש, ואני מדבר איתך על אלפי מילות חיפוש בכל הקמפיינים שלי. צריך להשקיע זמן באופטימזציות עמודי נחיתה. צריך להשקיע זמן בבחינת מוצרים, וכמוכן צריך לפתח קשרים עם אנשים בתחום. כך שכפי שאתה רואה, יש אין סוף עבודה.

      בהצלחה.
      ואני בטוח שאם רק תרצה תצליח, ראיתי שאתה בן 14, ואל תתן לאנשים לזלזל בגיל שלך. יש לי חבר מאחד הפורומים שהוא גם בן 14, הוא התחיל כאשר היה בן 13, והוא מרוויח יותר מרוב גולשי האתר.

      • רוי   29 באפריל 2008 בשעה 23:08
        (#)

        שלום,

         

        לפני שמתחילים לשכור בהודים (למען הסר ספק: נשמע כמו זלזול, אני אומר את זה מהסיבה הפשוטה שהם עושים את העבודה בזול ואין בכוונה לפגוע),  צריך קודם לעשות קידום אורגני שלך כדי לראות אם המוצר מוכר, במידה ולא ולאחר כל הקידום שההודים יעשו – לא יצא לי מזה כלום ואני סתם יפסיד.

         

        יש לי עוד שאלה: בעמודי הנחיתה שלך, מה אתה מספק שהעמוד נחיתה של המוצר אינו מספק? (וכן, קראתי את הנושאים של עמודי הנחיתה)

         

        אגב,

        כדי שתעשה באתר חיפוש וסידור נושאים לפי קטגוריות, זה ייה מאוד אפקטיבי.

        ולגבי החבר שלך מהפורומים – אני מרוויח כרגע משהו בסביבות ה-3 אלף לחודש, מה שכן זה מתקזז לי על שרת, מס הכנסה ועוד מספר דברים שאיני יכול לפרט – וכך אני מרוויח הרבה פחות בחודש.

        אני אנסה ללמוד מהשיטה היפנית שעליה כתבת ופתאום ברח לי השם שלה.

         

        ו..אם כבר מדברים על זה, מה החבר שלך עושה? איזה אתר הוא מפעיל?

         

        תודה על הכל ולילה טוב.

        • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 23:36
          (#)

          שלום שוב,

          בהקשר של הלשכור הודים, לא דיברתי עליך, אלא על עצמי. אמרתי שזה טוב שאתה יודע לבצע קידום אורגני בעצמך, כי אני הולך לשכור הודים למטרה הזו.

          העמוד מכירה של המוצר, בדרך כלל מספק מידע כללי. לדוגמא, במוצר אימון כלבים, עמוד הנחיתה יסביר על אימון כלבים. אני בעמוד הנחיתה שלי יכול לבנות עמוד נחיתה לחמשת הסוגים הכי פופולאריים. איך לאמן כלב זאב, איך לאמן רועה גרמני, וכו… זה ברך כלל ימיר יותר טוב. וכך הלאה, לאן שהדימיון ייקח אותך.

          תודה על ההערה של הסיגור אתר, אני יודע את זה, העניין הוא שאין לי כרגע זמן לזה. מתי שאני יגיע למטרה כלשהי שהצבתי לעצמי אני אתחיל להתעסק באתר.

          כל הכבוד על מה שאתה מרוויח, המשך כך. החבר שלי מהפורומים בונה עמודי נחיתה למוצרים ומקדם אותם בשיטות אורגניות.

          בהצלחה.

  10. אנונימי   29 באפריל 2008 בשעה 21:26
    (#)

    חברה בע"מ זה להכפיל את ההוצאות שלך פי 4. כלל אצבע שאם היום אתה משלם 300-400 ש"ח לחודש, בע"מ יעלה לך 300-400 דולר לחודש, דו"ח שנתי יעלה במקום 1000 ש"ח אלף דולר וכך הלאה. עוד צריך לשלם משהו כמו 3,000 ש" על פתיחת חברה ואז אגרה שנתית של כ-1,300 ש"ח.

     

    בעסק של אינטרנט אין את שתי הסיבות העיקריות של פתיחת חברה בע"מ – החשש שאם יתבעו אותך זה יהיה ברמה האישית וואת הנוחות של הכנסת שותפים. לעסק כזה לא מכניסים שותפים (:-) ובגלל שרוב הקונים בכלל לא יודעים מי אתה וגם כי רובם בחו"ל והסיכוי להתבע הוא נמוך. למשל, עסק בישראל תמיד יכול לחטוף תביעה אישית נגדו (כי בעוסק מורשה הכל אישי) על ידי לקוח שמספיק שיודע לכתוב בבית משפט לתביעות קטנות ולהסתבך.

    • אנונימי   29 באפריל 2008 בשעה 21:28
      (#)

      הכוונה להוצאות רואה חשבון, כמובן

      • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 21:52
        (#)

        אוקיי, בוא נעשה חישוב פשוט על מיליון ש"ח, כי זה מה שאני הולך להרוויח.

        אני משלם 400 ש"ח בחודש + 1000 ש"ח דוח שנתי. 400*12 חודשים, זה אומר 4800 ש"ח, ונוסיף את ה1000 ש"ח. מה שאומר שזה 5800. עכשיו, מיליון שקל פחות 5800 זה 994200, בוא נוריד מזה עכשיו את ה-47% מס. 994200*0.53 שזה אומר 526926, ואני לא חישבתי בכלל את הביטוח הלאומי שאני משלם שזה גם לפי אחוזים, אז כך שאת יכול להוריד עוד 10%.

        ועכשיו לחישוב של חברה בע"מ, אמרנו שההוצאות גדלות פי 4 אז 5800 כפול 4 זה 23200 ש"ח. בוא נחסיר את זה מהמיליון ונקבל 976800. עכשיו בוא נוריד מזה 27% ונקבל 713064. סבבה? אתה רואה בעצמך את התוצאות. עכשיו אלה חישובים ממש ממש גסים, ובדיעבד, אם עושים את החישוב המלא, אני נשאר עם יותר מזה, כי אל תשכח שאם אני מוציא לעצמי משכורת של 4000 שזה 48000 בשנה, אז זה הוצאה לחברה, ואת המס משלמים אחרי ההוצאות. עכשיו אני מבטיח לך שבדרכים יצירתיות וחוקיות גם את ה-27% האלה אני יכול לא לשלם, אבל בעניין הזה דבר עם רואה חשבון.

        ובכל מקרה, אין לי כח יותר לוויכוחים האלה. אתה לא רואה חשבון, ולכן כל מה שהדימיון המפותח שלך חושב, זה לא נחשב. אני סומך על הרואה חשבון שלי בעיניים עצומות! ואם אתה מביא בתור דוגמא עסק באינטרנט אז למה לדעתך הבעלות על האתר ONE היא של חברה בע"מ? ואם תרצה אני יכול להביא לך עוד מיליון עסקים באינטרנט, ושיווק שותפים בפרט שהם חברה בע"מ….

  11. Tomim   29 באפריל 2008 בשעה 22:17
    (#)

    דבר ראשון שמחתי לראות שכתבת על הנושא שביקשתי.

    דבר שני: לגבי הויכוח על בע"מ או לא.

    אני לא אכנס לויכוח מה שווה יותר, כי זה באמת התפקיד של הרואה חשבון, אבל על הנקודה שאימון אישי העלה אני חושב שלא ממש ענית.

    אוקיי, החברה הרוויחה סוף שנה מליון שקל. מה הלאה? מה אתה הולך לעשות איתם? הכסף לא שלך! הוא של החברה! לטוס לוועידה, אני מבין – אפשר ע"ח החברה. אבל לקנות בית, להתחתן, ושאר הנאות החיים שאתה חולם עליהם, לא הכל אפשר ע"ח החברה. ואז מה? איך תממש את הכסף? (הרי המטרה שלך היא לא רק שהכסף שלך יעשה עוד כסף אלא גם להנות ממנו, לא?)

    פיספסתי משהו ? 

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 22:39
      (#)

      אתה צודק בהחלט, המטרה שלי היא בסופו של דבר גם להנות מהכסף הזה.

      יש המון משחקי מס שעוקבים אחר החוקים של מס הכנסה שאני מכיר, ויש הרבה יותר משחקים שהרואה חשבון שלי מכיר. אני לא אכנס אליהם בפוסט הזה, וגם לא אפרט עליהם בפומבי. שכל אחד יילך לרואה חשבון שלו וישאל. אתה יכול לקרוא עיתון כלכלי כלשהו, כל יום במשך שבוע, ולראות מה הגדולים באמת עושים.

      בגדול, לא יקרה כלום, אם אני אוציא לעצמי משכורת של 7500 ש"ח בחודש, ואשלם עליהם 10% מס. שזה אומר לשלם עוד 9000 ש"ח מס הכנסה בשנה. ואז זה אומר שאני נשאר עם 81000 ש"ח בשנה לבזבוזים. וכך אני יכול להמשיך הלאה.

      בכל מקרה, יש עוד הרבה מאוד דרכים שפשוט צריך לדבר עליהם עם רואה חשבון.

      בהצלחה.

  12. אורי   29 באפריל 2008 בשעה 22:23
    (#)

    קודם כל 27% מס זה מה שאתה משלם על משכורת חודשית של 33000 ש"ח. כל מי שלא מרויח  יותר או שמסתפק בשכר כזה ושלא מתכוון להמשיך לעבוד 10 שעות ביום בשביל לעשות יפסיד מהקמה של חברה. בעצם חברה חוסכת לעצמה( אם אתה מסתפק בשכר של 4000 ש"ח) 20% מכל שקל שהיא עושה בחודש מעל 47000.  לא פחות ולא יותר. אגב 4000 ש"ח זאת ההכנסה הפנויה החציונית בארץ  – ה 2000 ש"ח שאתה מזכיר זה בדיוק חצי ממנה, דהיינו קו העוני.

     

    עכשיו מה יקרה כשתרצה לקנות דירה  בת"א ב 200000$  ? אם תוציא מחשבון החברה את כל הכסף במכה אחת יצא שתשלם עליו 37% מס לפי שכר שנתי של 800000 ש"ח (דולר נדל"ן = 4 ש"ח) +12*4000 ש"ח (). כל מי שעשה את הכסף הזה ביותר משנה (כלומר משכר חודשי של פחות מ 70000 ש"ח) חייב באחוז מס נמוך יותר. אבל בחישוב הזה הנחתי שהחברה לא תצטרך לשלם מס בעצמה על ה 200000$ האלה, כלומר שצריכים להיות לה 1000000$ שהצטברו מכל השקלים שמעל אותם 47000 חודשִיים. זה אומר לעשות למשל 1500000 ש"ח ו1000000$  בשלוש שנים. וזה הרבה מאוד כסף. נניח שעשית  1000000$  בשלוש שנים. כעוסק מורשה אתה תשלם עליהם 40% מס וישארו לך 600000$. כחברה יהיו לך פחות מ200000$ שהחברה לא שלמה עליהם מס אבל אתה שלמת עליהם 37% מס כשקנית בהם את הדירה שלך.במקרה הזה על הכסף שנשאר בחברה לא חסכת מס לפי מה שהסברתי בפסקה הראשונה. בשנים האלה היחיד שהרוויח היה הרו"ח שלך. 

    כנראה שמי שקונה בשנה השלישית לעסק שלו דירה כזאת (כולה חדר וחצי בצפון ת"א) צריך להפריש לו משכורת שנתית גבוהה יותר כדי לחסוך את הכסף(כן כן) במשך כל אותן שלוש שנים, או להרוויח הרבה מאוד כסף או לא להקים אף חברה.

     

    חוץ מזה נשאלת השאלה מה קורה כשתמכור את החברה אם העסקים שלך עולים על שרטון בגלל שינוי לא צפוי במדיניות של גוגל או אם החלטת לפרוש מעסקים. כי בשבילי עסקים זה אמצעי להשגת חופש ולא דרך חיים.

     

    החישובים נעשו בהנחת 2.25 נקודות זיכוי. 

    • המיליונר בפיגמה   29 באפריל 2008 בשעה 22:52
      (#)

      אהלן,

      אתה טועה, הנה טבלת מדרגות המס. כל נקודת זיכוי שווה 180 ש"ח אז תחסיר את נקודות הזיכוי:
      http://www.netzertax.co.il/static/tax_calc/
      אתה יכול לראות את זה גם פה:
      http://www.piturim.co.il/showCurrentPage.aspx?page=345
      מה שאומר שבתור שכיר או עוסק מורשה, אתה משלם 26% אם אתה מרוויח בין 7,810 ש"ח ל-11,720 ש"ח, אחרי חיסור ה-180 ש"ח עבור כל נקודת זיכוי. כפי שאתה רואה בטבלה, בסכומים שלי אתה משלם 47%!

      לגבי רכישת דירה, או דברים בסגנון, תשאיר לי את העניין הזה. אתה יכול לראות מה כתבתי בהודעה למעלה. וחוץ מזה אם אתה שואל אותי, אני לא מאמין ברכישת דירה, אני מאמין בלשכור דירה, אבל זה עניין אחר.

      לגבי השאלה האחרונה, אני מעדיף לחשוב והתעסק במה יקרה אם אני ארוויח מיליון דולר ולא מיליון שקל.

      מקווה שעניתי על התהיות שלך,
      לילה טוב.

  13. devnull   30 באפריל 2008 בשעה 6:55
    (#)

    היי

     

    יש לי שאלה קצת שונה בנושא.

    אני רואה שאתה מדבר פה על נושא המס בארץ.

    האם בדקת את תשלום בארה"ב?

     

     נגיד בהרשמה ל CB, צריך לחתום על הצהרת מס.

     

    אם קוראים את כל מה שרשום שם (כאורך הגלות.. אנטישמים..) אפשר לראות שמספיק שאתה עובד מול שירותי אירוח אתרים בארה"ב או משתמש בשירותים שם, כבר צריך להתעסק עם ה IRS. 

     

    מהסיבה הזו עוד לא חתמתי על ההצהרה עד היום – אין תשלומים עוד.

     

    האם יצא לך לבדוק את זה מול הרואה חשבון בארץ?

     

     

    • המיליונר בפיגמה   30 באפריל 2008 בשעה 10:33
      (#)

      לא, לא שאלתי את הרואה חשבון.

      אבל מה שאתה אומר, מתייחס ל-Vendorim ולא לאפיליאייטס.
      שהרי, העמוד נחיתה אשר אתה בונה, לא קשור לקליק בנק.

      בהצלחה.

  14. דוד   30 באפריל 2008 בשעה 9:35
    (#)

    למחוק ומהר

     

    הי בתור אחד שמתענג כל קריאת הפוסטים שלך מידי בוקר (זה אחד הדברים ברשימת 10 הדברים שצריך לעשות מידי יום) נחרדתי מעט מהחלק הראשון של הפוסט האחרון. אין למס הכנסה שום תקופת חסד (אפילו לא יום) ויש לדווח למס הכנסה מיד עם פתיחת העסק. נדמה לי שבעבר היתה תקופת חסד של כ שלושה חודשים אבל היא בוטלה מזמן.

     

    דרך אגב במקצוע שלנו מי שפותח עוסק פטור מפסיד הרבה מאוד כסף.

     

    • המיליונר בפיגמה   30 באפריל 2008 בשעה 10:39
      (#)

      אהלן דוד, ותודה על התגובה העניינית.

      יכול להיות שכעת החוק הוא שונה, אך כמו שציינתי, אני מסיר מעצמי כל אחריות למה שייגרם משימוש במידע הזה ללא עזרה מקצועית מרואה חשבון.

      כשאני פתחתי את העוסק המורשה שלי, הרואה חשבון שלי ביקש ממני את ההוצאות שלי מהחצי שנה האחרונה… כך זה היה אצלי.

      אני שמח שאתה נהנה מהבלוג, ואני מאוד מצטער אם גרמתי לך לחרדה.
      שוב, המטרה פה היא לא להעלים מס, אלא לעזור לאנשים בפתיחת העסק הראשון שלהם.

      אני אציין זאת שוב, אני לא רואה חשבון, ותמצאו אחד כזה לעצמכם, כי זה משהו שהוא נדרש.

      בהצלחה לכולם.

    • דייב   30 באפריל 2008 בשעה 22:54
      (#)

      מצטרף לתגובה "למחוק ומהר"…

       

      בפוסט הזה יש בלבול מוחלט של מושגים וטעויות מהותיות רבות (בנושא המע"מ, מיסוי חברות, חובת דיווח בחצי שנה ראשונה ועוד) שממש מטעות את הקוראים.

      כמו שאמרת, את נושא המס כדאי להשאיר לרואי החשבון… לשון בחוץ

       

      וסתם כדי לסבר את האוזן:

      שים לב שכאשר תרצה בסופו של דבר להשתמש בכסף הנמצא בחשבון החברה למטרות פרטיות, תצטרך לשלם מס על דיבידנד (25% במקרה של בעל שליטה בחברה). כלומר תשלם מס חברות 27% ועוד מס על דיבידנד 25%. ביחד, אפקטיבית, זה יוצא 45.25%!

       

      אז נכון, אפשר לקנות קצת דברים בשביל החברה ולהשתמש בהם בעצמך (ואם תגזים בכך – "יעלו" עליך ותיאלץ להצטרף לח"כ בניזרי לכמה חודשים), אבל את עיקר הכסף לא תוכל לעולם להוציא מהחברה מבלי לשלם מס מלא, שזהה כמעט לחלוטין למס שהיית משלם בתור עוסק מורשה.

      ואגב, גם עוסק מורשה וגם חברה יכולים לנכות הוצאות שונות ולשלם מס רק על הרווחים, כך שמבחינה זו אין הבדל. 

      • המיליונר בפיגמה   1 במאי 2008 בשעה 23:07
        (#)

        טוב,
        אין לי כח להתעסק בנושא הזה יותר מידי. זה לא מדריך למס, אלא יותר כבסיס התחלתי, וגם כך כולם צריכים ללכת לרואה חשבון, וזה צויין בפוסט. אולי טעיתי לגבי מה שכתבתי בפוסט לגבי החצי שנה חסד, אבל מאחורי השאר אני די עומד….

        לגבי חברה בע"מ, שוב, אין לי כח להיכנס לויכוחים. אני יודע מה אני אומר, ויש לי בסיס. אני לא הולך לגנוב כסף לחברה שלי, וכל מה שאני הולך לעשות זה חוקי. וכן, רכב חברה זה דבר חוקי.

        כמו שאמרתי, אני לא אתחיל להתווכח איתך, ולהכנס לכל החישובים האלה, כי זה לא התפקיד שלי. אתה פשוט מוזמן ללכת לרואה חשבון ולשאול אותו מה הוא היה מייעץ לבנאדם שמרוויח כעוסק מורשה למעלה מ-50000 ש"ח בחודש. פשוט תשאל אותו….

        יום טוב.

  15. יובל   12 באפריל 2009 בשעה 20:13
    (#)

    טוב אז ככה…אנסה לעשות קצת סדר ולעזור. אז הנה לכם כמה עובדות שיסייעו לכם בראשית דרככם:
    1. אתם מחוייבים לפתוח תיקים במע"מ , מס הכנסה וביטוח לאומי מיד עם התחלת הפעילות ( מה- 1 ש"ח הראשון)
    2. כיום ישנה הגדרה של עוסק פטור למי שמחזור עסקיו (ההכנסה ברוטו- לפני הוצאות) נמוך מ-70,605 ש"ח – נכון לשנת 2009 . הפטור הוא פטור ממע"מ בלבד ולא ממס הכנסה.
    כאן אציין שלאפיליאייטורים שמרבית הכנסתם מחו"ל (וממילא לא משולם עליה מע"מ) עדיף בדר"כ להרשם כ"עוסק מורשה".
    3.אין פטור ממס הכנסה – הרווח (הכנסות פחות הוצאות) מחוייבות במס שנע במדרגות שבין 10%-46%. אולם ישנם נקודות זיכוי (הנחה ממס) שמביאות למצב שבו גבר לא משלם מס הכנסה עד שכר של כ- 4,500 ש"ח בחודש (אשה -כ 5,200 ש"ח).
    4. מס חברות בשנת 2009 הינו 26% – זה לא אומר שאתם יכולים למשוך כסף ולשלם עליו "רק" 26% – זה אומר שאם אתם משאירים את הכסף בחברה תשלמו 26%. במידה תרצו למשוך אותו לצרכיכם הפרטיים תשלמו עוד מס על דיבידנד בסך 25%.
    5. לחברה יתרונות וחסרונות. לא תמיד כדאי להקים חברה.
    6. רכישת דירה על ידי חברה לא תמיד כדאית – אם הדירה תשמש למגורים – אין את ההנחה במס רכישה, ההכנסות מהשכרת הדירה יהיו חייבות במס רגיל (לדירה שאדם פרטי משכיר יש פטור מההכנסות משכ"ד עד גובה 4,510 ש"ח לחודש) וכו'.

    מקווה שעניתי לפחות על חלק מהשאלות

  16. מאמן אישי   20 ביולי 2009 בשעה 17:12
    (#)

    שלום מליונר,
    עד כמה שידוע לי תקופת הנסיון בדיווח למס הכנסה אינה פוטרת אותך ממס, את יכול להתחיל לעבוד ולפתוח תיק אחרי מספר חודשים אבל את חייב לדווח על ההכנסות.

  17. יובל   24 ביולי 2009 בשעה 1:13
    (#)

    אין כזה דבר תקופת ניסיון. המיסוי הוא על כל ההכנסות שהיו לאדם במהלך השנה.
    ברגע שמחליטים לפתוח עסק עצמאי כדאי לפתוח תיק ולדווח על ההוצאות.אי אפשר בשום אופן להתחיל לעבוד ולקבל הכנסות מבלי שפתחתם תיק.
    במידה וישנם רק הוצאות יתכן ומס הכנסה לא יכיר בהוצאות אם לא פתחם תיק.

  18. חיים   28 באוקטובר 2009 בשעה 23:32
    (#)

    שלום רב
    תודה רבה על הכתבה – היא תרמה לי רבות
    יש לי שאלה :
    האם גם על הכנסות מהסוג הזה צריך לשלם מס ?
    http://www.milliondollarhomepage.com
    הבחור לא מכר כלום בפועל אלא יצר סוג שלח אתר פרסומי.
    הוא הרוויח מיליון דולר מכל הפרויקט הזה.
    האם הוא אמור לשלם מס על זה ?
    האם זה אמור להיות תחת "חברה בעמ" ??

    /

    • יובל   29 באוקטובר 2009 בשעה 11:01
      (#)

      תושב ישראל חייב במס על הכנסותיו ולכן נראה כי הוא יהיה צריך לשלם מס
      אין חובה לפעול תחת חברה בע"מ אפשר תמיד לפעול גם כעוסק מורשה.
      יש מספר שיקולים לגבי כדאיות הקמת חברה אך אין חובה לפעול במסגרת חברה

  19. אהרון   4 בנובמבר 2009 בשעה 11:19
    (#)

    אח שלי, למה לא לפתוח חברה בקפריסין ולשלם 10% מס…

    מהחברה הזאת תשלם לעצמך משכורת קטנה, וגם אתה מקבל ויזה של החברה אז אתה יכול גם לעשות הוצאות על עצמך בלי בעיה…

    אני עושה את זה כבר שנתיים בלי בעיה, ומרגיש מצוין עם מס הוגן של 10 אחוז

  20. פילוני   4 בנובמבר 2009 בשעה 18:47
    (#)

    אהרון
    כמדומני השליטה והניהול של חברה כזו חייבת להיות בכפריסין אחרת המיסוי הוא פה בארץ לא משנה איך תנסה לסובב את זה (27%).
    אז יש כמה אפשרויות
    1. או שאתה גר בכפריסין וקופץ מידי פעם לביקור בארץ (מתגובתך לא נראה לי שזה המצב).
    2. או שיש לך שם משרדים ולקחת לך מישהו כפריסאי שינהל את החברה שלך משם והוא רשום בתור המנהל של החברה (לא נראה לי שעשית את זה).
    3. או שאתה מרמה את מס הכנסה . יכול להיות ש"מרמה" זה לא המילה הנכונה , אולי אתה לא מודע לזה שמה שעשית לא פותר אותך מלשלם מס בארץ אבל אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש.
    ואנחנו הפראיירים האלו שמודעים לחוק ויש להם חברה בארץ ימשיכו לשלם 27% מס…

  21. רן   6 באפריל 2010 בשעה 0:07
    (#)

    תוכלו לקבל פה תשובות מוסמכות של רואה חשבון (בעברית)

    הכנסות מחו"ל
    http://www.osek.co.il/%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%AA_%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%95%D7%AA_%D7%9E%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%91%D7%97%D7%95%D7%9C

    מידע כללי לגבי הקמה ותפעול עסק של משווק באינטרנט
    http://www.osek.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A7_%D7%91%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98

    מקווה שעזרתי

  22. סביבה חכמה   5 בספטמבר 2010 בשעה 2:18
    (#)

    שלום למיליונר

    ושאלהה אליך (או לכלל האפילייטורים).

    מה אתם בעצם מגישים לרו"ח?
    כלומר, הוצאות, האם אתה מקבל חשבונית כל חודש מגוגל\יאהו\מיקרוסופט ונותן אותם לרו"ח?
    ואיך אתה מגיש את ההכנסות מCB ודומיו? מוציא חשבונית ומציין שזו מכירה לחו"ל (לטובת מע"מ)?

    תודה רבה על המידע

    • המיליונר בפיג'מה   5 בספטמבר 2010 בשעה 22:48
      (#)

      אהלן,

      אני עושה בדיוק את מה שאמרת. מגיש את החשבונית של גוגל/יאהו/אדסנטר.
      ומצד שני מוציא חשבונית לקליקבנק.

      בהצלחה.

  23. יובל   5 בספטמבר 2010 בשעה 9:44
    (#)

    לרו"ח מגישים את כל ההכנסות וההוצאות.
    כל מי ששילמת לו יוציא לך חשבונית
    וכל מי שאתה מקבל ממנו כסף אתה חייב להוציא לו חשבונית על הסכום שנכנס לבנק.
    לגבי המעמ זה קצת מורכב אבל בגדול במידה ונתת שירות לתושב חו"ל אז אתה לא חייב להעביר מעמ.
    (יש להתייעץ עם רו"ח בנושא)

    • סביבה חכמה   5 בספטמבר 2010 בשעה 12:46
      (#)

      תודה ידידי, אך למעשה לא קיבלתי תשובה.
      את המידע הכללי אני יודע, אני בעל עסק פעיל ואני מחפש להרחיב קצת אופקים.

      לכן שאלתי היא מאוד מעשית, האם חברה ישראלית היא זו שמבצעת את החיוב על המודעות ואז שולחת חשבונית (כמו נניח לדוגמא, שאני קונה משהו אוןליין מוואלה שופס)?

      ועל שם מי אתה מוציא את החשבונית על ההכנסות? על שם קליקבנק? ובאיזה אופן אתה מציג שזו מכירה לחו"ל ללא מע"מ ?

  24. יובל   5 בספטמבר 2010 בשעה 13:14
    (#)

    לשאלתך הראשונה: אתה צריך להדפיס את החשבוניות של גוגל ולהעביר אותם לרואה חשבון
    כאשר אם קיבלת חשבונית מחברה מחו"ל לא תוכל להתקזז על המע"מ. (יש חיוב VAT -אבל זה לא מעמ ישראלי שאפשר להתקזז עליו)
    לגבי הוצאת החשבונית : במידה ונתת שירות לללקוח מחו"ל עליך לציין במקום 16% מעמ לרשום 0 (אפס)

    מקווה שעזרתי. אם עדיין לא ברור תוכל לפנות אליי לנייד

    • סביבה חכמה   5 בספטמבר 2010 בשעה 15:20
      (#)

      תודה, בהחלט הבהרת לי את הנקודה.

      אני רואה שאתה איש מקצוע וגם בעיניינים… ואשמח להיוועץ איתך בעתיד… ומי יודע מה עוד… :)

  25. מקס   13 בפברואר 2011 בשעה 11:32
    (#)

    שלום, שאלה לי אליך. אני אזרח ישראל עזבתי את הארץ לפני שנתיים לרוסיה. פתחתי פה עוסק מורשה עסיתי אישור תושבות והתחתנתי עם אזרחית רוסיה. בא לארץ חודשיים – שלוש בשנה. אני מרוויח סכום בין $20K-15K דרך פירסום באינטרנט בחודש, את רוב הסכום אני מעביר דרך בנק ישראלי כי הפיפאל לא עובד עם הבנקים ברוסיה ואני גם לא סומך אליהם כל כך. עכשיו יש לי סכום של 600K ש"ח בחשבון בארץ, השאלה שלי היא, כאשר מס הכנסה תפנה אלי (ואני בטוח שהם יעשו זאת כי אין להם מידע שעזבתי את הארץ) , יש להם בסיס לגבועה מס כלשהו ממני?

    • שון   14 בפברואר 2011 בשעה 9:34
      (#)

      הי מקס,
      שהיתי כמה שנים בחו"ל בעצמי וממה שלמדתי אומר כך:
      מבחן מס הכנסה בישראל הוא לפי תושבות, הנקבעת ע"פ עיקרון "מרכז חיים". אתה אזרח ישראלי אך תושב רוסי, ומרכז חייך ברוסיה, לכן בעיקרון אינך אמור לשלם מס הכנסה בארץ.
      יחד עם זאת שים לב לגבי הביקורים שלך בארץ. ע"פ התקנות, לצורך מס הכנסה:
      - יחיד ששהה בישראל בשנת המס 183 ימים או יותר, חזקה שמרכז חייו בשנת המס בישראל;
      - יחיד ששהה בשנת המס 30 ימים או יותר וסך תקופת שהייתו בישראל בשנת המס ובשנתיים שקדמו לה היא 425 ימים או יותר, חזקה שמרכז חייו בשנת המס בישראל.
      לכן ע"פ התקנה האחרונה ובהתחשב במה שכתבת (עזבת לפני שנתיים ומבקר בארץ 2-3 חודשים בשנה) כן יהיה עליך לשלם מס בישראל על השנתיים האחרונות.
      אבל הכי טוב שתתיעץ עם רו"ח מומחה לנושא.

      • מקס   14 בפברואר 2011 בשעה 10:10
        (#)

        תודה על תגובתך. לפי מה שקרתי,אורך השהיה בארץ הם חזקות הניתנות לסתירה במבחן מרכז חיים. במיוחד עם היתי הרבה פחות מ 183 ימים בשנה. מה, עם אני רוצה לבקר את ההורים פעמיים בשנה אני אצתרך לשלם על כך מס? זה לא נירא לי הגיוני. חוץ מי זה עם אין לי נכסים בארץ, אך יש לי דירה ברוסיה, אישה שהיא לא אזרחית ישראלית ועסק אזי ברור איפה "מרכז חיים" שלי. אתה יכול להמליץ לי על רואה חשבון או אורך דין שבקיא בנושה?

  26. משה   2 ביוני 2012 בשעה 17:01
    (#)

    ב3 חודשים האחרונים אני נמצא בתכנית שותפים שנקראת zeekrewards (ממוקמת בארה"ב)
    אני מניח ששמעת כבר על תכנית זו , בכל אופן אני עדיין בוחן אותה
    אני עדיין לא כזה מבין גדול בכל מה שקשור להכנסות מהאינטרנט וכמה אני אמור לשלם מס
    אבל אני בהחלט לא מעוניין להתעסק עם מס הכנסה .
    לכן הייתי מעוניין לדעת האם יש לך רואה חשבון טוב שניתן לסגור איתו על אחוזים מההכנסות .
    כי אני לא ממש יודע כמה באמת אני הולך להרוויח משם .
    ניתן ליצור איתך קשר באימייל ?
    תודה
    משה

  27. יוסי   12 ביוני 2012 בשעה 20:36
    (#)

    שאלה מאוד פשוטה.
    אני כרגע בתקופה קצת לחוצה מבחינה כספית.
    הבנתי שבשביל להתחיל אני צריך סכום מסוים של כסף מה שאין לי כרגע.
    מה אני צריך לעשות בכדי למשוך את המענק שלי מצה"ל?

  28. דורון יניב רואה חשבון יועץ עסקי   11 בפברואר 2014 בשעה 18:12
    (#)

    כרואה חשבון מנוסה אני רוצה לעדכן שאין במס הכנסה כל אפשרות להיות עצמאי ולהרוויח מבלי לדווח !
    אם יתפסו אתכם מרוויחים אפילו 500 שח ואין לכם תיק במס הכנסה ובמס ערך מוסף – הלך עליכם !
    ועלויות פתיחת תיקים במשרדנו היא 250 שח
    ועלות טיפול חודשי בעצמאי קטן כ 300 שח בחודש.
    מוזמנים להתקשר לברר כל דבר שקשור לרשויות המס וניהול עסק 052-2443130

  29. משה   12 בדצמבר 2014 בשעה 21:43
    (#)

    שלום נניח ואני פותח חשבון בנק בארצות הברית ו מתחיל להפיק הכנסות מחולת האם בנוסף לפתיחת תיק במס הכנסה ומע"מ ישראל ,עליי לפתוח תיק במע"מ ובמס הכנסה בארצות הברית? אני לא אזרח אמריקאי

  30. Mr. Rashide   16 באפריל 2015 בשעה 19:17
    (#)

    שלום
    אני מר Rashide מלווה הלוואה פרטי אנו מציעים כל מיני סוגים של הלוואה בריבית נמוכה של 3%, ל

    חלים אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני: Rashideabdulahiloanfirmhelp@hotmail.com

    תודה
    מר Rashide
    פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני: Rashideabdulahiloanfirmhelp@hotmail.com

  31. דורון יניב   21 באפריל 2015 בשעה 2:30
    (#)

    פתיחת חברה יכולה להתאים ופתיחת חברה יכולה לא להתאים לך.
    הכל תלוי בהיקף הרווח ובמידת הסיכון האישי שבעיסוק שלך.
    מי שמעוניין בייעוץ מקצועי לפתיחת חברה או עוסק מורשה ואם אתם רוצים לפתוח חברה ברשם החברות מהיום למחר ובמחיר מצויין מוזמנים ליצור קשר
    דורון
    052-2443130

  32. קירי   25 באפריל 2015 בשעה 23:18
    (#)

    שלום לך המיליונר בפיג'מה

    אני ושני חברים שוקלים לפתוח עסק (אתר באינטרנט) שנותן שרות אינפורמציוני (מכר מידע מסוים) לאנשים פרטיים בחו"ל.
    אני מבין שאתה גם עובד לרוב עם אנשים בחו"ל וההכנסות מגיעות משם.
    אשמח אם תוכל ליעץ לי תחת איזו קטגוריה כדי לפתוח את העסק ומה צריכה להיות ההגדרה של עיסוק העסק בכדי שלא יהיו צרות בעתיד.
    ומה בערך העלויות של כל הסיפור מאפס עד שנוכל באמת להתחיל למכור ללא חשש להפרת חוק כלשהו?

    תודה לך מראש

  33. Sharon George Credit   31 באוגוסט 2016 בשעה 5:32
    (#)

    אתה צריך הלוואה ? אנו מציעים כל מיני הלוואות בריבית 3% rate.if אתם מעוניינים, צרו איתנו קשר היום לקבלת מידע נוסף. דוא"ל: sharon_solution@hotmail.com

  34. Mr Dékány   4 בנובמבר 2016 בשעה 2:12
    (#)

    שלום,

    האם אתם צריכים הלוואה דחופה היום? צרו איתי קשר באמצעות דואר אלקטרוני: (dakany.endre@gmail.com) לקבלת מידע נוסף ואישור מהיר של ההלוואה.

    הצעת הלוואה דחופה.

  35. Richard.   4 בנובמבר 2016 בשעה 2:15
    (#)

    האם אתם זקוקים לסיוע אשראי / פיננסי? אנו מציעים מימון בריבית נמוכה מאוד של 2%. כל המועמדים המעוניינים הם לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני: (richardcosmos5@gmail.com) לקבלת מידע נוסף.

    הצעת הלוואה

  36. Mr Dékány   7 בנובמבר 2016 בשעה 0:55
    (#)

    יום טוב

    אני המלווים פרטי רשום. אנחנו נותנים הלוואות לאנשים לתמוך, חברות שצריכים לעדכן מצבם הכלכלי ברחבי העולם, עם שיעורי ריבית שנתיים מינימאליים מאוד נמוכים כמו 2% בתוך שנה לתקופת גמול משך 30 שנים לכל חלק של העולם. אנחנו נותנים הלוואות הנעים בין 5,000 יורו ל -100 מיליון יורו. ההלוואות שלנו מבוטחות היטב, הוא בראש סדר העדיפויות שלנו עבור בטיחות מקסימלית. בעלי עניין לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני: (dakany.endre@gmail.com)

    הצעת הלוואה

  37. Mr Dékány   9 בנובמבר 2016 בשעה 4:45
    (#)

    האם אתם צריכים הלוואה עסקית / אישית? אם כן, צרו איתנו קשר למידע נוסף באמצעות דוא"ל: dakany.endre@gmail.com

  38. Mr Dékány   9 בנובמבר 2016 בשעה 4:46
    (#)

    Need a loan? If so, contact us for more information via email ;dakany.endre@gmail.com

  39. azees   15 בנובמבר 2016 בשעה 11:09
    (#)

    קשר עבור הלוואה מאובטחת / לא מאובטחת.
    ללוות סכום ההלוואה מ 16,000ils – 20,000,000ils.
    בחר משך מן 1year – 20 שנה.
    azeesabdul480@gmail.com

  40. Mr Dékány.   25 בנובמבר 2016 בשעה 8:06
    (#)

    אנו מציעים הלוואות שונות ליחידים (הלוואה אישית) ולשתף פעולה גופים בריבית של 2% לכל לבטל. זאת על מנת לעזור לך לעמוד בהתחייבויות הפיננסיות שלך במיוחד עם על משך משבר פיננסי בעולם. אתה יכול לשאול בין 1,000 – 50,000,000 (פאונד, יורו או דולר) לבירורים נוספים נא לפנות אלינו בדוא"ל (dakany.endre@gmail.com) בברכה.

    הצעת הלוואה

  41. Dékány   30 בנובמבר 2016 בשעה 0:52
    (#)

    האם אתה צריך הלוואות דחופות? אם כן לפנות אלינו בדוא"ל: (dakany.endre@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  42. Mr Dékány Endre   6 בדצמבר 2016 בשעה 9:02
    (#)

    שלום, האם אתה מחפש הלוואה עסקית, הלוואה אישית, הלוואה הביתה, הלוואה אוטומטית, סטודנט הלוואה, הלוואת קונסולידציה חוב, הלוואה מאובטחת, הון סיכון וכו … או שהיה סרב הלוואה על ידי בנק או כל מוסד פיננסי אחד או יותר סיבות. אתה נמצא במקום הנכון לפתרונות ההלוואה שלך! אנחנו ארגון הלוואה נוצרי, אנחנו נותנים את ההלוואה לאלו הזקוקים לכך באופן חיובי, וגם אלה ראויים לאמון, אנחנו גם להעניק הלוואות לחברות ויחידים בריבית נמוכה ובמחיר סביר של ריבית 3% נא ליצור קשר אלינו בדוא"ל (dakany.endre@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  43. jonathan   7 בדצמבר 2016 בשעה 9:54
    (#)

    שלום, אני מר יהונתן אלברט Mak, מלווה הלוואה פרטי אשר נותן הלוואות הזדמנות פעם בחיים. אתה צריך הלוואה דחופה כדי לנקות את החובות שלך, או שאתה צריך הלוואת הון עבור העסק שלך? אתה נדחית על ידי בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים? צריך הלוואה קונסולידציה או משכנתא? חיפוש לא יותר, כמו שאנחנו כאן כדי לעשות את כל הבעיות הכספיות שלך נחלת העבר. אנחנו להלוות כספים ליחידים זקוקים לסיוע כספי, שיש להם רע אשראי או צריך כסף כדי לשלם את החשבונות, כדי להשקיע בעסק בסך של 2%. אני רוצה להשתמש במדיום הזה כדי להודיעך כי אנו להושיט עזרה אמינה מוטבת ויציע הלוואה. תודה, אנא צור איתנו קשר היום בשעה: jonathanalbertmak@gmail.com
    jonathanalbert88@outlook.com

  44. David White   13 בדצמבר 2016 בשעה 23:09
    (#)

    האוקיינוס המלווים משכנתאות מוגבלות בסכום קטן וגדול הלוואות. אנחנו נותנים את הלוואה בריבית 2%, המומחים שלנו הוא לבוא לעזרת אנשים הזקוקים כסף ועל מה אנחנו שמים את שירותינו לטובת כל אדם. על מנת להגדיל את מספר הפעילויות שלנו ולתת הזדמנות לספק, אנו להקצות הלוואות כסף לכל אדם חרד או שיש קשיים כלכליים לרכישת הנדל"ן, את הישגי פרויקט החקלאיים או פרויקט בנייה שונה, ואת סוג אחר. אם האינטרסים ההצעה שלנו אתה אנא צור כתובת us.Email; oceanlenders05@gmail.com

  45. Mr George Anderson   13 בדצמבר 2016 בשעה 23:16
    (#)

    קבל הלוואה היום בקצב נמוך להחיל הלוואות מקבלות כעת בשיעור של 2% החל עכשיו זה יכול להגדיל את העסק שלך הצונח יותר. אנחנו מציעים הלוואה אנשי עסקים ואישי, אם אתם צריכים הלוואה כדי להתחיל עסק או הלוואה כדי לשלם את החשבונות אל לפנות אלינו באמצעות (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com) עכשיו לקבל הלוואה מהחברה שלנו … אני הנותנים את שירותי ההלוואה הטובים ביותר.

    הצעת הלוואה.

  46. Mr Excel   13 בדצמבר 2016 בשעה 23:17
    (#)

    שלום האם אתה מחפש הלוואה עסקית, הלוואה אישית, הלוואה הביתה, הלוואה אוטומטית, סטודנט הלוואה, הלוואת קונסולידציה חוב, הלוואה מאובטחת, הון סיכון וכו … או שהיה סרב הלוואה על ידי בנק או כל מוסד פיננסי אחד או עוד סיבות. אתה נמצא במקום הנכון לפתרונות ההלוואה שלך! אנחנו ארגון הלוואה נוצרי, אנחנו נותנים את ההלוואה לאלו הזקוקים לכך באופן חיובי, וגם אלה ראויים לאמון, אנחנו גם להעניק הלוואות לחברות ויחידים בריבית נמוכה ובמחיר סביר של ריבית 2% נא ליצור קשר אלינו בדוא"ל (excelservices.managementonline@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  47. Mr Dékány Endre   13 בדצמבר 2016 בשעה 23:17
    (#)

    אנו מציעים הלוואות שונות ליחידים (הלוואה אישית) ולשתף פעולה גופים בריבית של 2% לכל לבטל. זאת על מנת לעזור לך לעמוד בהתחייבויות הפיננסיות שלך במיוחד עם על משך משבר פיננסי בעולם. אתה יכול לשאול בין 1,000 – 50,000,000 (פאונד, יורו או דולר) לבירורים נוספים נא לפנות אלינו בדוא"ל (dakany.endre@gmail.com) בברכה.

    הצעת הלוואה.

  48. Mr George Anderson   13 בדצמבר 2016 בשעה 23:18
    (#)

    יום טוב

    אנו מציעים הלוואות גדולות כמות קטנה ומוגבלת. אנחנו נותנים את ההלוואה הריבית ל -2%, המומחים שלנו היא לבוא לעזרת אנשים הזקוקים כסף ומה שמנו השירותים שלנו לטובת כל היצורים החיים. כדי להגדיל את מספר הפעילויות שלנו ולתת הזדמנות לספק, אנו להקצות הלוואות כסף לכל חרדה או שיש קשיים כלכליים רכישת הנדל"ן, את הישגי פרויקט פרויקט או בנייה החקלאי שונים, ואת הסוג האחר. אם האינטרסים ההצעה שלנו תוכל בבקשה להתייחס אלינו אימייל: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  49. Mr Dékány Endre   13 בדצמבר 2016 בשעה 23:19
    (#)

    האם אתם צריכים הלוואה מהירה דחופה? מחברת הלוואה מהימנה ואמינה? הנה ההזדמנות שלך כדי לקבל הלוואה, לפנות אלינו בדוא"ל עבור ההלוואה שלך כעת באמצעות דוא"ל: (richardcosmos5@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  50. Mr Dékány Endre   14 בדצמבר 2016 בשעה 5:22
    (#)

    אתה צריך הלוואה דחופה? אנו מספקים הלוואות לעסקים, הלוואות צרכניות, הלוואות לסטודנטים, הלוואות רכב, וכו 'אם אתה מעוניין, פנה אלינו בדוא"ל: (dakany.endre@gmail.com)

    הצעת הלוואה

  51. מר ג'יימס. בן   14 בדצמבר 2016 בשעה 18:31
    (#)

    האם אתם צריכים הלוואה מכל סיבה שהיא? צרו איתנו קשר עכשיו עם סבירים
    מציע הלוואה בריבית של 3% עם מינימום של 1,000 $ ועד למקסימום
    של 50,000,000,00 $ ו אם מעוניינים צריך אנא פנה אלינו בכתובת:
    jamesben614@gmail.com לפרטים נוספים.

    אתה נדרש למלא ולשלוח לנו את הפרטים הבאים, כך
    אנחנו יכולים להמשיך עם ההלוואה
    עִסקָה.

    השם שלך:
    כתובת:
    מדינה:
    מדינה:
    מִין:
    גיל:
    סכום ההלוואה:
    מֶשֶׁך:
    הכנסה חודשית:
    מספר טלפון:
    מטרת הלוואה:

    jamesben614@gmail.com

    תודה, בברכה כפי שאנו מחכה לתגובה הדחופה שלך.

    מר ג'יימס. בן

  52. Mr. Dékány Endre   14 בדצמבר 2016 בשעה 18:42
    (#)

    אתה צריך הלוואה דחופה? ליצירת קשר: (dakany.endre@gmail.com) לפרטים נוספים על ההלוואה.

    הצעת הלוואה.

  53. Mr George Anderson   19 בדצמבר 2016 בשעה 0:04
    (#)

    האם אתם צריכים הלוואה מהירה דחופה? מחברת הלוואה מהימנה ואמינה? הנה ההזדמנות שלך כדי לקבל הלוואה, לפנות אלינו בדוא"ל עבור ההלוואה שלך כעת באמצעות דוא"ל: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  54. Mr. Excel Services.   19 בדצמבר 2016 בשעה 0:07
    (#)

    האם אתם צריכים הלוואה אישית או עסקית ללא מתח ואישור מהיר? אם כן, צרו איתנו קשר היום כפי שאנו מציעים כרגע הלוואות בריבית מעולה. ההלוואה שלנו מאובטחת ובטוחה, לקבלת מידע נוסף ויישום, אנא השב להודעה זו: (excelservices.managementonline@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  55. Mr. Excel Services.   19 בדצמבר 2016 בשעה 0:11
    (#)

    האם אתה מחפש הלוואה דחופה? אם כן שלח לנו דוא"ל (richardcosmos5@gmail.com) לקבלת מידע נוסף.

    הצעת הלוואה.

  56. Mr Dékány   25 בדצמבר 2016 בשעה 21:25
    (#)

    חבר יקר,

    אתה צריך הלוואה?? האם יש לך היסטוריית אשראי גרועה ואתה צריך הלוואה מכל סיבה שהיא? האם אתם צריכים הלוואה מכל סוג שהוא? אם כן, צרו איתנו קשר היום (dakany.endre@gmail.com) כפי שאנו מציעים הלוואות זולות בריבית 2%.

    הצעת הלוואה.

  57. Larry Fox   14 בינואר 2017 בשעה 18:45
    (#)

    ניסית לקבל הלוואות מבנקים ללא הצלחה? זקוקים בדחיפות כסף כדי לצאת החוב? צריך כסף להרחבת או הקמת עסק משלך? קבל הלוואה מאחד המלווים המובילים בבריטניה. לקבלת מידע נוסף, נא ליצור קשר בדוא"ל: larryfox2016@hotmail.com

  58. Mr Dékány   15 בינואר 2017 בשעה 3:26
    (#)

    אתה צריך הלוואה?? האם יש לך היסטוריית אשראי גרועה ואתה צריך הלוואה מכל סיבה שהיא? האם אתם צריכים הלוואה מכל סוג שהוא? אם כן, צרו איתנו קשר היום (dakany.endre@gmail.com) כפי שאנו מציעים הלוואות זולות בריבית 2%.

    הצעת הלוואה.

  59. Mr. Richard Cosmos   4 בפברואר 2017 בשעה 3:56
    (#)

    יום טוב

    אני Richard Cosmos, המלווה כסף פרטי. אני נותן הלוואות עם ריבית של 2% לכל שנתי ובתוך בסך 1000.00 $ – 500,000,000.00 $ עם מימון פרויקט 100% עם מאובטח הלוואות הלוואות זמינים. אנחנו מובטחים מתן שירותים פיננסיים ללקוחות הרבים שלנו בכל רחבי העולם. עם חבילות ההלוואות הגמישות שלנו, הלוואות יכולות להיות מעובד הכספים שהועברו לווה בתוך פרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. אנחנו פועלים בתנאים ברורים ונהירות לו, אנו מציעים הלוואות מכל הסוגים ללקוחות מעוניינים, חברות, חברות, וכל מיני ארגונים עסקיים, לקוחות פרטיים ומשקיעים בנדל"ן. צור קשר עם החברה בכתובת: (richardcosmos5@gmail.com)

    הצעת הלוואה

  60. Mr. Dékány   11 בפברואר 2017 בשעה 6:44
    (#)

    האם אתם צריכים הלוואה דחופה? אנחנו נותנים הלוואות עסקיות, הלוואות אישיות, הלוואות לסטודנטים, הלוואות רכב וכו ', אם אתה מעוניין לפנות אלינו באמצעות: (dakany.endre@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  61. richard   12 בפברואר 2017 בשעה 10:51
    (#)

    אתה צריך הלוואה? אם כן, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני: (richardcosmos5@gmail.com) אנו נותנים הלוואות בריבית נמוכה, אתה תרגיש בנוח. מהרו עכשיו לבקש הלוואה שלך.

    הצעת הלוואה.

  62. Mr. Dékány   12 בפברואר 2017 בשעה 10:56
    (#)

    אתה צריך הלוואה? אם כן, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני: (dakany.endre@gmail.com) אנו נותנים הלוואות בריבית נמוכה, אתה תרגיש בנוח. מהרו עכשיו לבקש הלוואה שלך.

  63. Max Bent   15 בפברואר 2017 בשעה 23:19
    (#)

    האוקיינוס המלווים משכנתאות מוגבלות לעסקים קטנים כמות גדולה של הלוואות ב -2%.

    שלום לבקש הלוואה כדי לממן את העסק שלך, אנו מציעים הלוואות פרטיות,
      הלוואה מסחרית ואישי עם ריביות נמוכות מאוד נמוכות כמו 2% בשנה אחת כדי תקופת החזר 30 שנים בכל מקום בעולם. אנו מציעים הלוואות הנעות בין 1000 ל כל סכום שתבקש, צור איתנו קשר דוא"ל היום; oceanfmortgages@gmail.com

    +447087694046

  64. Mr. Dékány   15 בפברואר 2017 בשעה 23:31
    (#)

    האם אתם צריכים הלוואה דחופה? אנחנו נותנים הלוואות עסקיות, הלוואות אישיות, הלוואות לסטודנטים, הלוואות רכב וכו ', אם אתה מעוניין לפנות אלינו באמצעות: (dakany.endre@gmail.com)

  65. cole james   25 בפברואר 2017 בשעה 2:25
    (#)

    שלום אדוני / גבירתי,

    האם אתם זקוקים לעזרת אשראי / פיננסית לעסקים, המשכנתא, שכר הדירה, ההלוואה האישית שלך, הלוואה עבור מכונית או לקנות בית או אפילו שכר לימוד עבור ילדך? אנו מציעים מימון בריבית נמוכה מאוד של 2%. כל המועמדים המעוניינים הם לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני; unitycredit111@gmail.com לקבלת מידע נוסף.

    בברכה
    ג'יימס קול
    ארצות הברית

  66. מר ויליאם סמית   27 בפברואר 2017 בשעה 12:28
    (#)

    האם אתם צריכים הלוואה מכל סיבה שהיא? צרו איתנו קשר עכשיו עם
    הצעת הלוואה סבירה בריבית 3% עם 1,000 $ מינימום ומקסימום
    מ 50,000,000,00 $ ואם אתם מעוניינים, אנא אל תהססו
    פנה אלינו בכתובת:

    orlandoloanfirm@gmail.com

    למלא ולשלוח אלינו את הפרטים הבאים כדי שנוכל להמשיך עסקת הלוואה.

    השם שלך:
    כתובת:
    מדינה:
    מִין:
    גיל:
    סכום ההלוואה:
    מֶשֶׁך:
    הכנסה חודשית:
    מספר טלפון:
    מטרת ההלוואה:

    orlandoloanfirm@gmail.com

    תודה, איחולים, ואנו מצפים לתגובה הדחופה שלך.

    מר ויליאם סמית

  67. Derek Douglas   14 במרץ 2017 בשעה 1:31
    (#)

    ברוכים הבאים

    אתה צריך הלוואה נוחה בשביל ההנאה שלך? אנו מציעים הלוואה סבירה ב 3% לשנה עבור הלווים המקומיים ובינלאומיים. אנחנו מאושרים, אמינים, אמינים, יעילים, מהירים ודינמיים ולשתף פעולה. אנו מספקים הלוואה לזמן ארוך מתאגידים מקסימום 2 עד 50 שנים.

    האם אתם צריכים הלוואה ישירה, קלה ובמחיר סביר כדי לשלם את החוב, להקים עסק או עבור כמה סיבות אחרות? אם כן, אנא צרו קשר עם בקשה לקבלת הלוואה.

    הצעה זו מיועדת רצינית.

    בבקשה תחזור אלינו, אם תרצו, באמצעות easyloanfirm2020@gmail.com

    אנחנו מאושרים,
    אמין, יעיל, מהיר ודינמי.

    בברכה,
    דרק דאגלס
    easyloanfirm2020@gmail.com

    3% הצעת הלוואה פשוטה וזולה

  68. Mr. Richard Cosmos   15 במרץ 2017 בשעה 6:46
    (#)

    האם אתה צריך הלוואה? הלוואות אישיות? הלוואות לעסקים? הלוואות משכנתא? מימון חקלאי פרויקט? אנחנו נותנים את כל סוגי ההלוואות בריבית 2%! דוא"ל ליצירת קשר; richardcosmos5@gmail.com

  69. Mr. Dékány Endre   15 במרץ 2017 בשעה 6:47
    (#)

    האם אתה צריך הלוואות לפרויקט, השקעה, הלוואות אישיות, הלוואות הביתה, הלוואות לסטודנטים, הלוואות קונסולידציה הלוואות לפרויקט שונה? האם אתם צריכים הלוואה כדי להתחיל עסק בקנה מידה קטן, בינוני או גדול? האם אתם צריכים הלוואה לבנות הלוואת בית או מכונית? האם אתם צריכים הלוואה לרכישת מכונות ומכשור לעבודות? חברת Dakany Endre הלוואה היא התשובה לכל הבעיות שלך, אנחנו נותנים הלוואות בשיעור 2% ריבית העסקה שלנו היא מהירה, בטוחה ונוחה. למי שרוצה לקבל הלוואה מאיתנו צריך לפנות אלינו עכשיו דרך (dakany.endre@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  70. Mr. Richard   15 במרץ 2017 בשעה 6:49
    (#)

    האם אתה צריך הלוואה? הלוואות אישיות? הלוואות לעסקים? הלוואות משכנתא? מימון חקלאי פרויקט? אנחנו נותנים את כל סוגי ההלוואות בריבית 2%! דוא"ל ליצירת קשר; (richardcosmos5@gmail.com)

    מציע הלוואה דחופה.

  71. Larry Fox   19 במרץ 2017 בשעה 17:40
    (#)

    ניסית לקבל הלוואות מבנקים ללא הצלחה? זקוקים בדחיפות כסף כדי לצאת החוב? צריך כסף להרחבת או הקמת עסק משלך? לקבלת מידע נוסף, נא ליצור קשר בדוא"ל: larryfox2017@gmail.com

  72. http://pjs.co.il//------   21 במרץ 2017 בשעה 13:07
    (#)

    האם אתה צריך הלוואה מכל סיבה שהיא? צור קשר עכשיו עם
    הצעת ההלוואה סבירים בריבית של 3% עם מינימום של $ 1,000 מקסימום
    מ 50,000,000,000 $ ואם אתה מעוניין, אנא אל תהססו
    צור קשר בכתובת:

    Orlandoloanfirm@gmail.com

    למלא ולשלוח לנו את המידע הבא, כך שנוכל להמשיך את העסקה הלוואה.

    השם שלך:
    כתובת:
    מדינה:
    מִין:
    גיל:
    סכום ההלוואה:
    מֶשֶׁך:
    הכנסה חודשית:
    מספר טלפון:
    מטרת ההלוואה:

    Orlandoloanfirm@gmail.com

    תודה, איחולים, ואנו מצפים לתגובה דחופה שלך.

    מר ויליאם סמית

  73. Daniel   27 במרץ 2017 בשעה 8:53
    (#)

    ברוך הבא,

    האם יש לך צורך דחוף עבור הלוואה עסקית או לשלם חשבונות ב 2% ריבית? אנו נותנים הלוואה ליחידים ולשתף פעולה גופים, החל € 5,000 € 20,000 טווח מרבי של 1 עד 30 שנים, אם כן צור קשר באמצעות דואר אלקטרוני: (gkfinance01@gmail.com)

    בברכה,
    דמטריוס דניאל
     
    3% הלוואה ההצעה

  74. בברכה   30 במרץ 2017 בשעה 0:26
    (#)

    תשומת הלב,

    האם אתה ברצינות מחפש הלוואה להקים עסק או לשלם את החשבונות שלך? האם אתה נדחה על ידי הבנק או אחרים המלווים? דאגה לא יותר עבור אנחנו כאן כדי לתת לך את מה שאתה כבר מחפש ללא כל עיכוב או בעיה, אנא פנה אלינו באמצעות דוא"ל בהמשך לפרטים נוספים היום;

    דוא"ל: easyloanfirm20@gmail.com

    בברכה
    דרק דאגלס
    easyloanfirm20@gmail.com

    3% הלוואה ההצעה

  75. Mr. Dékány Endre   30 במרץ 2017 בשעה 2:31
    (#)

    האם אתה צריך הלוואה? אנו מציעים כל מיני סוגים של הלוואה מתוך הסכום המינימלי של 5,000 יורו עד מקסימום של 500,000,000 יורו אם אתה מעוניין לפנות אלינו בדוא"ל: dakany.endre@gmail.com

  76. Mr. Dékány Endre   30 במרץ 2017 בשעה 2:31
    (#)

    האם אתה צריך אישי או הלוואה עסקית ללא מתח ואישור מהיר? אתה צריך הלוואה דחופה היום? צור קשר באמצעות דוא"ל; (richardcosmos5@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  77. Mr. Richard Cosmos   30 במרץ 2017 בשעה 2:32
    (#)

    האם אתה צריך אישי או הלוואה עסקית ללא מתח ואישור מהיר? אתה צריך הלוואה דחופה היום? צור קשר באמצעות דוא"ל; (richardcosmos5@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  78. Mr. George Anderson   30 במרץ 2017 בשעה 2:32
    (#)

    האם אתה צריך הלוואה כדי להתחיל עסק? אני מנהל את חברת George Anderson, אנו מציעים כל מיני הלוואות, הלוואה החברה, הלוואה אישית, הלוואה סטודנט, הלוואה עסקית, אם אתם מעוניינים הלוואה זו אתה צריך לשלוח לנו דוא"ל באמצעות דוא"ל: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com).

    הצעת הלוואה.

  79. Mr. Dékány Endre   30 במרץ 2017 בשעה 2:33
    (#)

    אתה צריך הלוואה דחופה (קרנות)? אם כן צור קשר לקבלת מידע נוסף באמצעות הדוא"ל שלנו: (dakany.endre@gmail.com)

    הצעת הלוואה.

  80. SERGEY YAKUBOVA   17 באפריל 2017 בשעה 10:33
    (#)

    מבצע ההלוואה ללא הגבלה

    שלום,

    מה הם הצרכים הפיננסיים שלך?
    אנחנו נותנים הלוואות מינימום של $ 2,000.00 עד למקסימום של 100,000,000.00 $ עם משך נוח כי טווחי 1 עד 30 שנים בריבית נמוכה מאוד של 3%.

    האם אתה צריך הלוואה עסקית?
    האם אתה צריך הלוואה אישית?
    האם אתה רוצה לקנות מכונית?
    האם אתה רוצה למחזר?
    האם אתה צריך משכנתא?

    האם אתה צריך הון ענק כדי להתחיל את ההצעה העסקית שלך או הרחבה? האם איבדת תקווה ואתה חושב שאין מוצא, והנטל הכספי שלך עדיין מתמיד?
    אנא אל תהססו לפנות אלינו עבור שיתוף פעולה עסקי אפשרי

    צור קשר באמצעות דוא"ל: constantloanfirm@gmail.com

  81. SARAH WILLIAMS   20 באפריל 2017 בשעה 13:22
    (#)

    סקיי העולם הלוואה המשרד, אנחנו נותנים הלוואות בריבית 0F 3%.
     

    יום טוב אדוני / אמא.

    אנחנו חברה פרטית ואנחנו מציעים הלוואות בריבית נמוכה בקביעת סכום ההלוואה הוא בין 100 מיליון הלוואות הלוואה של הלוואה $ 1,000 דולר לפיתוח עסקי: יתרון התחרות / התחרות העסקית.

    אנו מציעים מגוון של הלוואה

    * הלוואות אישיות (מאובטח ולא מאובטח)
    * עסקים הלוואות (מאובטחת ו Unsecured)
    * איחוד הלוואה
      
    ללא תשלום מראש.

    אנו מודים לך על שהקדשת מזמנך לקריאת המודעה.
    לקבלת מידע נוסף ופניות, שלח לנו דואר אלקטרוני אלינו היום
    חיפוש Google מאמרים חדשים
    חיפוש Google מאמרים חדשים

    שרה ויליאמס.

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!