אז על מה אני עובד עכשיו?

כמו שציינתי פעמים רבות בעבר, אני רואה פוטנציאל רב ברשת התוכן של גוגל. וככל שהזמן עובר, אני רואה בזה יותר ויותר פוטנציאל. הסיבה העיקרית לכך היא מאחר ורק צריך לשים לב לכלל העדכונים האחרונים של גוגל. כל השינויים אשר גוגל עשו, קשורים לרשת התוכן. כבר במשך 3 חודשים בערך, הם רק משפרים יותר ויותר את רשת התוכן. ולהגיד לכם את האמת, הם יודעים למה.

מהסיבה הזו בדיוק לקחתי החלטה. הרבה מאוד אנשים, עושים שימוש רב עם רשת החיפוש ששל גוגל, או אפילו של יאהו. ישנם מקצוענים רבים לרשת החיפוש של גוגל, והרבה מאוד נישות כבר די מוצפות שם (לא בלתי אפשרי להיכנס אליהם, אבל זה בהחלט קשה מאוד). אני באופן אישי רואה ברשת התוכן הזדמנות גדולה, כי להגיד לכם את האמת, אף אחד מהאנשים אשר פגשתי באפיליאייט סאמיט בבוסטון, לא באמת מבין איך רשת התוכן פועלת. ואני חייב להגיד לכם משהו נוסף, אני לא מתבייש בכלל להגיד שאני מבין יותר מרוב האנשים ברשת התוכן. אבל כמובן שעדיין לא מספיק.

מהסיבות הללו בדיוק, אני רוצה לספר לכם איך אני עובד עכשיו. נתחיל מאדסנטר, שעליו דיברתי בפוסט הקודם. כרגע כאשר אני מעלה קמפיינים של PPC ברשת החיפוש, אני מעלה אותם רק לאדסנטר. תיכף תבינו מה הסיבה… כשאני מתעסק עם גוגל, למעט קמפיין קטן שרץ לי שם, כל שאר העיסוקים שלי בגוגל, זה רשת התוכן בלבד. כי כמו שכבר אמרתי, אני הולך להבין כל פרט ופרט אשר קשור לרשת התוכן, וברגע שכל המידע שיש לי ייתחבר אני גם אכתוב על זה.

ועכשיו לסיבה שבגינה אני מעלה רק קמפיינים ברשת החיפוש באדסנטר, בגלל שאני מעדיף לעבוד עם רמות תנועה נמוכות יותר כרגע. אני מרגיש שיותר קל לי לבצע אופטימיזציות כשכמות התנועה נמוכה יותר. רוב הרווחים שלי כרגע מגיעים מרשת התוכן, ולכן אני מעדיף להשקיע את מירב הזמן שלי במה שמביא לי כסף. ברגע שתהליך הלימוד של רשת התוכן יסתיים, והיום הזה לא רחוק, אני אחזור גם לפרסם קמפיינים ברשת החיפוש של גוגל.

אז לאחר שפרסתי לכם את משנתי על רשת התוכן, אני רוצה להגיד לכם בבטחון מלא שאני יודע בבירור שאני אצליח להשתלט על חית הפרא שנקראת רשת התוכן. כמות התנועה שם היא בלתי מוגבלת, ולכן אני גם די בטוח שאני אעמוד במטרה שלי, והכל בזכות העבודה הקשה והמשאבים הרבים אשר אני משקיע בלימוד רשת התוכן.

בהצלחה לכולם…

12 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימיt   26 בספטמבר 2008 בשעה 19:42
    (#)

     תודה על הפוסט – הגיע בזמן…

     ניסתי לאחרונה ולהפתעתי לא קיבלתי קליקים, רק מופעים. כנראה שעשיתי משהו לא נכון…

     

    מספר שאלות לי אלייך…

    -האם אתה פשוט עושה קופי פייסט מקמפיינים קיימים או משנה לחלוטין את המודעות, מספר המילים והחלוקה לקבוצות?

     

    -האם אתה ממליץ לבחור אתרים ספציפים או קטגוריה שיראו את המודעה שלך  או פשוט נותן לגוגל לרוץ עם זה?

     

    - האם כל החוקים של איך מודעה צריכה להראות (שקיימים ברשת החיפוש) תקפים גם לתוכן?

     

    תודה

    • המיליונר בפיגמה   28 בספטמבר 2008 בשעה 18:29
      (#)

      היי,

      1. קמפיינים ברשת התוכן צריכים להראות אחרת מקמפיינים רגילים. תזכור שאתה לא רוצה להופיע על מילים, אלא בעמודי תוכן. לכן חשוב לחשוב קודם כל מה יהיו הנושאים של העמודי תוכן בהם אתה רוצה להופיע, ולאחר מכן חשוב לחשוב, אילו מילות מפתח העמודים הללו יכללו. כל אדגרופ, זה נושא אחר של עמוד תוכן.

      2. אני מנסה את 2 האופציות.

      3. בהתחלה כן, אחרי זה תבדוק באיזה אתרים אתה מתחיל להופיע ותכתוב מודעות לפי הלך הרוח באתרים הללו.

      בהצלחה.

  2. אנונימי   26 בספטמבר 2008 בשעה 19:53
    (#)

    תגיד לא קרה לך שלחצתה על הוסף קמפיין וזה הוציא אותך מהאתר?  הבאגים שלהם משגעים אותי

  3. קוקי הכריש   26 בספטמבר 2008 בשעה 20:27
    (#)

    שעת סיפור:

    יום אחד בכפר דייגים קטן על שפת אגם

    אדם אחד קם לו בבוקר לוקח את החכה יוצא אל האגם

    לתפוס כמה דגים סירתו הרעועה

    חוזר לו שמח וטוב לב אומר לאשתו הבאתי לך דגים

    תכיני סיימה אשתו להכין יושבים לסעוד עם וריח הדגים

    אךךך איזה ריח מדהים אוכלים שותים יין פשוט

    הגיע שעת צהריים,הדייג הולך לנוח שעת צהריים

    קם בערב מתלבש הולך לפאב של הכפר לשתות לרקוד לשמוח

    חוזר עייף וכך כל יום אותה השגרה.

    יום אחד מגיע איש שלא מן הכפר עם חליפה נראה מטופח מאוד

    ופוגש את הדייג,שואל אותו האיש,אני רואה שאתה קם כל בוקר

    הולך לדוג עם סירתך דג כמה דגים וזהו,ממשיך האיש ואומר לדייג

    לא כדאי לך כבר לקנות סירה יותר גדולה לקנות רשת גדולה ולדוג יותר דגים

    וכך תרוויח יותר

    ונו אומר לו הדייג ומה אז

    אההה אומר לו האיש אח"כ תקנה לך סירה יותר גדולה ותעסיק אנשים

    וכך תוכל לדוג יותר דגים וכך תוכל להרוויח כסף

    שואל הדייג שוב ומה אז

    אההה מממממ אומר לו האיש אח"כ תקנה אונייה ומקררים כדי שיהיה לך לשים

    את הדגים הרבים ותנפיק את החברה שלך בבורסה ותסע על לימוזינה

    אומר הדיג ומה הלאה

    אההה אומר לו שוב האיש אחר כך תשב בסבבה תקום בכיף בבוקר,תלך קצת

    לאגם לדוג כמה דגים ככה בשביל הכיף ותלך קצת לפאב לשתות לרקוד קצת להנות

    ועונה לו הדייג וזה מה שאני עושה עכשיו חחחחחחחח

    שעת סיפור הסתיימה ושנה טובה לכולם.

    • המיליונר בפיגמה   28 בספטמבר 2008 בשעה 18:30
      (#)

      ומה אתה מנסה להגיד בזה? סיפורים זה רק דרכים להעביר מסרים ולהשמע משכילים.

      מהצד השני, אני יכול להביא לך סיפור קונטרה, ואז לאיזה סיפור תאמין?

  4. מתופפים   28 בספטמבר 2008 בשעה 11:50
    (#)

    סיפור מוכר קצת הוצאתה לו את העוקץ בדרך שסיפרת אותו,

    יחד עם זאת בהקשר שלנו כאן הוא לא רלונטי, כי לפי הסיפור לא צריך להתאמץ

    כאילו שכוונתו להרפות ידים אולם הסיפור במקור הוא לדאוג לשלווה הנובעת מאורח חיים

    שתשאיר מקום לשלוות אמת,

    מכל מקום חג שמח לכל קוראי הבלוג, אני מקווה לפגוש כמה מכם בכנס בנובמבר.

    ולך מיליונר שנה טובה

    איתך עד המיליון

    דודי

  5. pongo   8 בנובמבר 2008 בשעה 16:40
    (#)

    מליונר יקר,

    מה נשמע?

     

    שאלה בקשר לרשת התוכן..

    בעבר יעצת לא לגשת לרשת התוכן לפני שמבינים אלו מילים ממירות ברשת החיפוש.

     

    גם אצלי רוב המכירות מגיעות מרשת התוכן, ואני משתמש בתוכנת המעקב HLOLA של רן.. שמראה לי אלו מילים מכרו (אך לא מראה לי LONG TAILS – אלא אתרים..)

     

    השאלה היא איך אתה ממקד את רשת התוכן?

    1. ע"פ Placements?

    2. ע"פ KeyWords?

    3. ע"פ נושאים? (לא כל כך הבנתי מה זה.. אשמח אם תוכל להרחיב בנושא..)

    4. האם מצאת את ה CPM אפקטיבי?

     

    תודה רבה.

    • המיליונר בפיגמה   15 בנובמבר 2008 בשעה 16:01
      (#)

      אהלן,

      אני עובד עם מילות חיפוש ופלייסמנטים, לפעמים ביחד לפעמים בנפרד. לגבי 3, עזוב את זה…
      4. בכל קמפיין זה שונה… ואני מסתכל על הeCPC.

      ברשת התוכן, לא מילה מוכרת, אלא אדגרופים מוכרים. וכמובן גם אתרים. תנסה לחשוב מה אתה יכול לעשות עם המידע הזה. בנוסף תצפה בסרטונים של גוגל ב-Learning Center.

  6. אנונימי   8 בנובמבר 2008 בשעה 17:11
    (#)

    היי

     

    אני גם אצרף שאלה…

    יש לך ניסיון ברשת התוכן במוצרים פיזים ולא רק לידים?

     

    תודה

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!