אוי, יאהו, יאהו…

panamastinks אוי, יאהו, יאהו...אז מייד לאחר שכתבתי את הפוסט על החטא של לא להשתמש ביאהו, ניגשתי לעבודה. קודם כל התקשרתי ליאהו, לשאול אותם למה אני לא יכול להעולות קמפיינים בקובץ אקסל? (זו הייתה שאלה רטורית כי ידעתי את התשובה) בעיקרון, ליאהו יש רמות של חשבון, אשר נובעות מכמות הכסף שמבזבזים.

אם אני לא טועה, ברגע שמבזבזים $1500 בחודש על PPC ביאהו, הם צריכים לשדרג לכם את החשבון ל-Gold Account. מה שנותן לכם ה-Gold Account זה שימוש טוב יותר בסטטיסטיקות, ו…. העלאת אקספורטים של קמפיינים מהאדיטור. אז דיברתי עם בחורה נחמדה, והיא אמרה לי שברגע שאני אגיע לדרישות החשבון שלי ישודרג אוטומטית ל-Gold Account. לאחר שהיא סיימה לחפור לי, אמרתי לה שלדעתי החשבון שלי עומד בדרישות, והיא בדקה ואמרה. וואלה, צודק… אז שדרגו לי את החשבון ל-Gold Account.

כולי נלהב, ורוצה ללמוד מטעויות, התחלתי להעלות הרבה קמפיינים ליאהו. נוסף על כך, ביאהו זה לא כמו בגוגל, צריך לחכות לאישור העורך שיפעיל את הקמפיינים באופן ידני. אז חיכיתי, וחיכיתי, וחיכיתי, וחיכיתי…. ונשבר לי ה***. התקשרתי אתמול לתמיכה של יאהו, ונאמר לי שיש להם תקלה במערכת. וכל מי שהעלה קמפיינים החל מה-26 ליולי, נדפק. זתאמרת, כל הקמפיינים אשר עלו החל מה-26, לא פעילים, והיא הבטיחה לי שיש צוות בכיר של מהנדסים שמטפל בזה, ואמור להסתדר תוך 48 שעות.

בסופו של דבר, אני כבר לא יכול להתאפק בשביל לראות איך יילך לי עם יאהו, ולפי מה שהגברת אמרה, עד מחר זה אמור להסתדר.

נקווה שיהיה כמה שיותק מוקדם…

8 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימי לבינתיים   30 ביולי 2008 בשעה 17:56
    (#)

    היי

     

    טוב לדעת באמת באמת שיש להם בעיות, בגלל זה לא הבנתי למה אין לי קליקים ולמה

    אני לא רואה את המודעות שליצעקהוואלה התמונה ששמת די משקפת בינתיים את המצב שלהם.

    אבל ניתן להם עוד צ'אנס…

     

    Gold Account אלאק רגוע

     

  2. אנונימי   30 ביולי 2008 בשעה 20:20
    (#)

    shower gold…:)

  3. The one   30 ביולי 2008 בשעה 21:37
    (#)

    באמת מעניין אותי לשמוע איך הולך איתם.

    בינתיים אני עובד רק עם גוגל אבל חשבתי להתחיל גם עם יאהו

  4. אנונימי   19 באוגוסט 2008 בשעה 15:39
    (#)

    איך אתה מודד את איכות התנועה?

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!