שוב ישנתי 3 וחצי שעות בלילה האחרון, יותר נכון היום בצהריים, והכל על מנת להמשיך את ההתמודדות שלי עם ה-Google Slap. היום, אחרי יום שלם שהקמפיינים המוכים שלי רצו, לאחר, אני כבר יכול לדווח ביותר פרטנות על הפוסט-טראומה של הכאפה של גוגל. מחר, אני מניח שיהיה עוד עדכון בנושא, כי לפי איך שאני רואה את זה, כל יום יהיה מה לעדכן בנושא.
קמפיינים מופסדים
אז אחרי הרבה הרבה זמן, שקמפיין הכסף שלי היה מטףטף לי שקלים באופן שוטף, אתמול היה היום הראשון, אחרי משהו כמו שלושה חודשים שהוא יצא מופסד!!! ולא סתם מופסד, אלא עמד על הפסד של כ-$300. זה מצחיק, כי כמות המכירות ממנו, הייתה אותה כמות מכירות. זאת אומרת, הצלחתי לשמור על ההכנסה שלי פחות או יותר, אבל מחירי הבידים שלי, גבוההים פי 3 ממה שהתרגלתי אליו.
אני ממש מרגיש עכשיו כאילו אני מתחיל קמפיין חדש. אבל ממש חדש ודנדש. לפחות אני יודע, שכל המילים שיש לי, מוכרות. אבל מצד שני, אני לומד פה שיעור חשוב מאוד. כי זה נותן לי הרבה רעיונות, ונקודות למחשבה על מילים שכבר מחקתי מהקמפיין שלי, כי אמנם היו מניבות לי הרבה מכירות, אבל לא חשבתי פעמיים כי הם היו מופסדות.
מי ששואל על ה-Quality Score שלי, אז ה-Quality Score שלי בכל המילים הוא great, אבל הכל כנראה עניין של הוותק של הפרסום על הדומיין של google pages ביחס לחשבון שלי. בכל מקרה, אין לי ספק שאני אצא מזה, כי היום לפני ההשבתה של אדוורדס המצב שלי היה טוב יותר, ה-CTR שלי עולה, וכך המיקומים יעלו, ויירדו מכירי הבידים. זה ייקח שבועיים, אבל זה יקרה.
טוב שלא כל הביצים בסל אחד
אז לפחות טוב שיש לי עוד קמפיינים שמכניסים לי כסף. וטוב שגם לקמפיין הכסף שלי, יש לי תנועה שבאה מ-YSM ומ-AdCenter. כך שעוד אחד מהדברים אשר עשיתי, היה לבצע אופטימיזצייה, על הקמפיינים אשר רצים ביאהו ומיקרוסופט, משהו שהמתיק לי במעט את הכיס.
אז בשורה התחתונה, כשאני מסתכל על הרווחים שלי, חזרתי בסה"כ שבוע אחורה, והצלחתי להרוויח $700 (רווח נטו…), עם ROI ממש, ממש נמוך אמנם, אבל זה בסדר… כלומר לא כל כך, כי בזבזתי על זה $1400, ויש לי תקציב בזבוזים רק ל-$1000 ביום. כן, עוד פעם בעיות עם החברת אשראי, אני מקווה שהשבוע, אני אוכל להעלות את זה לפחות ל-$1500 ליום.
מה הלאה?
כרגע, העמודי נחיתה שלי עדיין נמצאים על Google Pages, ואני לא ממהר להעביר אותם לסאב-דומיינים או דומיין ששייכים לי. כל עוד ההכנסה שלי חזרה איכשהו לממוצע, אני מעדיף לנצל את הזמן על מנת לעבוד על אתרי הנחיתה שלי, על מנת שאני אוכל גם לקדם אותם בתוצאות האורגניות.
בנוסף לכך, אם אני כבר נמצא במצב הזה, אני רוצה לעשות בדיקה של מה קורה, אם אני מתחיל לפרסם באדוורדס על דומיין שכבר נמצא באינדקס של גוגל, וכבר יש לו אופטימיזצייה על מילות חיפוש מסויימות בצורה אורגנית. מעניין אותי, אם במצב הזה, אני אזכה מגוגל ליחס חם יותר.
זהו לבינתיים,
אני חוזר לעבוד על אתרי הנחיתה שלי.
נו, אתה עכשיו יכול להוסיף עוד סיבה טובה לפוסט:
למה משווקי PPC פשוט חייבים לעשות גם SEO?
עדיין לא,
זה בבדיקה… כך שזה עדיין לא הוכח…
אני קצת מבולבל, אתה בעד או נגד לשימוש בגוגלפייג'ס?
אני בעד שימוש בגוגל פייג'ס,
אבל יותר בעד להשתמש בדומיין שהוא שלך. כשאין לך דומיין שהוא שלך גוגל פייג'ס ודומיו זה פתרון זמני טוב.
יפה יפה, אני רואה שאתה יודע לצאת יפה ממצבי לחץ, עברתי על רוב הבלוגים שלך ולמדתי הרבה.
בהצלחה
תודה,
אחלה אתר יש לך
שלום איש
מה שלומך?
שמח שיצאת/יוצא מהכאפה
מכל הסיפור לא הבנתי על מה בדיוק אפשר להצביע ולהגיד שזאת הבעיה.
כל זה בגלל הסאב דומיינים?
ממ.האם לפתיחת דפים בגוגל כל פעם אני צריך לפתוח חשבון חדש לכל קמפיין
או בחשבון אחד יש לי אפשרות לפתוח כמה דפים?
המון תודה, אתה לא יודע כמה מוטיבציה אתה נותן
בהצלחה בהמשך…
תודה,
ולצערי אין לי מושג מה הבעיה…. עדיין בחקירה…
כהמשך לשואל לעיל…
האם הסובדומיינים הם של דומיין גנרי (tarinDog.my-reviews.com)? או תת-נישות בנישה אחת (BrownDogs.TrainYourDog.com)?
כי לכאורה אם זה דומיין גנרי, עם נישות לא קשורות כסובדומיינים, זו סיבה די טובה (מבחינת הכללים של גוגל) ל-slap, לא?
זה דומיין כללי, וסאבדומיינים מנישות שונות, שגם כך תיכננתי להעביר אותם לדומיינים..
לא נראה לי שזו סיבה מספיק טובה…
אהלן בן אדם,
מצטער אם השאלה נשמעת קצת מוזרה אבל מה זה בדיוק גוגל פייג'ס?
מה היתרונות של זה? חסרונות? איך בכלל ניגשים לזה?
תודה מראש
מקום טוב להתחיל הוא כאן:
http://pages.google.com/-/about.html
בהצלחה
amishosh,
תודה על התגובה במקומי
ולזה ששאל, זה לא בושה לשאול, זה בושה לא לשאול, אבל יש שאלות שבושה לשאול, אם לא הבנת למה אני מתכוון, אז אני אשאל אותך שאלה כזאת….
איך אתה רוצה בכלל להצליח אם את הדבר האלמנטרי של לגגל "Google Pages", אתה לא יכול לעשות?
אם בגוגל פייג'ס עסקינן, שאלה לי למיליונר שלנו:
כאשר העברת את דפי הנחיתה שלך ל- Google Pages, האם ב- Display URL רשמת את כל הכתובת, כולל ה – googlepages.com או רק את SiteName שלך?
אני יודע שזה לא ממש חוקי מבחינת גוגל לא לרשום את כל הכתובת אבל בחלק מהקמפיינים שלי אני לא רושם את הכתובת המלאה ולא נראה לי שיש בעיה עם זה.
אבל במקרה הזה, בגלל שמדובר בגוגל עצמם, מעניין אותי אם זה "עובר".
תודה,
נרי
עובר
כבר נבדק
לפי החוקים של גוגל, אתה צריך לרשום לפחות את הדומיין ששם יושב הדף, ולאו דווקא את ה-Destination URL המלא
בהצלחה
תודה
האם ניתן לחבר GOOGLE PAGES ל GOOGLE ANALYTICS? משום מה הוא לא איפשר לי.
לא בדקתי את זה האמת…