אני ממשיך בעידכוני המשבר האחרון שלי, שכבר לא כל כך משבר. כלומר, תלוי מאיזה בחינה מסתכלים על זה. אפשר לראות את זה כמשבר, ואפשר לראות את זה כמשהו שנתן לי כח להמשיך, ומשהו ללמוד ממנו.
בעיקרון, אם מסתכלים על הרווחים שלי ביומיים האחרונים, אז לא ניתן לזהות את העקבות של ה-Google Slap, מאחר ובתוך יומיים מרגע קבלת הסטירה המצלצלת חזרתי להרוויח את אותו הסכום כסף, שאותו הייתי מרוויח קודם לכן.
מצד שני, אם מסתכלים על קמפיינים באופן פרטני ונקודתי, ורואים כמה כל קמפיין מרוויח, אז בהחלט ניתן לראות ירידה חדה מאוד בביצועים בחלק מהקמפיינים. יש לי קמפיין שיוצא מופסד, ויש לי קמפיינים ששומרים על אופי של Break Even.
השאלה הנשאלת כאן היא, אם יש לי ירידה כזו חדה בביצועים ובאפקטיביות שלי בגוגל, איך אני עדיין מצליח לשמור על אותם ממוצעים? התשובה פשוטה, YSM. ו…. AdCenter! חברים יקרים, אני פשוט חייב להוריד את הכובע בפני מיקרוסופט. יש להם מערכת PPC למופת, הם גדולים. כמחווה על כך, אפילו מצאתי לנכון להתחיל להשתמש במנוע החיפוש Live, של מיקרוסופט. אני חייב להגיד לכם שזו פשוט חווייה, ואני מתחיל למצוא את התוצאות שם, כהרבה יותר רלוונטיות מגוגל.
אז חברים יקרים, תחי האימפריה הקורסת, מיקרוסופט!!!
נ.ב. מה שהכי מעודד, שברגע שהקמפיינים שלי בגוגל יחזרו למיטבם, אני אוכל בשקט-בשקט להרוויח פי 2 ממה שאני מרוויח עכשיו…
איזה יופי!
ידוע שכל עכבה לטובה…
איך תסביר את ההצלחה שלך עכשיו באדסנטר לעומת הפוסט שלך עם ההתכתבות שלך איתם שמדבר על כך שאף אחד כמעט לא מחפש דרכם?
תודה על התגובה,
להגיד לך את האמת, גם עכשיו אין הרבה תנועה. לפעמים אני חושב שכל בנאדם שרוצה לקנות משהו, הולך לחפש במיקרוסופט לייב
תודה גם לך על התגובה…
מעניין במיוחד לאור הכתבה היום בYNET שב"לייב" חושבים להתחיל לשלם לאנשים שיחפשו שם…
עשיתי לי חשק לתת לאד סנטר צאנס.
יש לך עצה מה לעשות עם הנגטיב קיוורד שם, כמו שהבנתי צריך לבחור לשים מילים של נגטיב או ברמת האד גרופ או ברמת הקמפיין או ברמת המילה ואי אפשר לשלב
תודה
האמת שאין לי מושג,
אני לקמצוען באדסנטר, ואני לא שמתי נגטיבים…
גם כך אני משלם להם קצת ביום. לא איכפת לי אם מקליק או 2 יש מילים לא רלוונטיות.
אבל כמובן שזה תלוי מאוד בקמפיין…