הכאפה של גוגל או כמו שזה מכונה באנגלית Google Slap, הינו מקרה אשר בו גוגל משנים משהו במערכת שלהם, ומשפרים את האלגוריתם שלהם, וכתוצאה מכך הקמפיין שלכם נענש. העונש מתבצע בכך שהמינימום עבור מילות החיפוש שלכם הופך ל-$10 עד $20.
אם חיפשתם עוד סיבה מדוע כדאי להשקיע זמן בתוכן לעמודי הנחיתה או במתכונתם הנוכחית אתרי נחיתה, הכאפה של גוגל היא בדיוק הסיבה הנכונה. בנוסף אולי כדאי לעבור על המודעות שלכם. בכל מקרה, מילת המפתח היא Quality Score.
לאחרונה היה שינוי באלגוריתם של גוגל, והרבה מאוד משווקי שותפים קיבלו את הכאפה של גוגל. מה שאומר שמאחר ואני משקיע מאוד בעמודי/אתרי הנחיתה שלי אני לא נענשתי. אבל המתחרים שלי כן, ומה שאומר מבחינתי שמחירי הקליקים של ירדו, ואני מקבל יותר תנועה, מה שאומר יותר מחירות – מתמטיקה פשוטה.
כשדיברתי על שיפור ROI לא חשבתי על הכאפה של גוגל אשר מגיעה מידי פעם, אבל היא בהחלט עוזרת
אתה מתכוון למשהו ספציפי שהשתנה בימים האחרונים?
כן,
זה יכול להיות הטעינת עמוד, או שזה יכול להיות משהו אחר. מה שאני יודע שהרבה משווקי PPC קיבלו את הכאפה!
מכירות*
סתם
משעמם לי
כמה קמפיינים כבר הרמת שמשעמם לך?
לא משעמם לך! אתה סתם מחפש תירוצים למה לא לצאת מאיזור הנוחות שלך!
האם מישהו יודע האם דומיין נכנס לרשימה שחורה מאחר וחשבון שפירסם תחת הדומיין הזה גוגל אדס נחסם ?
או שניתן לפתוח חשבון גוגל אדס חדש ולפרסם שוב באותו הדומיין?
תודה מראש
באמת מעניין לדעת את התשובה