זה ה-Google Slap האחרון שלי איתכם…

slap זה ה Google Slap האחרון שלי איתכם...אתמול-שלשום, היה גוגל סלאפ מאסיבי. אני לא יודע בדיוק אם זה נכון, כי אני לא חטפתי שום כאפה מגוגל, אבל אם זה נכון, סביר להניח שזה הגוגל סלאפ האחרון בהחלט, או לפחות במתכונתו הנוכחית. אתמול, הגיע מייל למספר משווקי PPC, אשר מודיע על שינויי האלגוריתם של גוגל בכל מה שקשור ל-Quality Score.

שינוי האלגוריתם של ה-Quality Score מורכב משני חלקים:
1. עד עכשיו היה QS סטאטי עבור כל מילה שאני מפרסם עליה. לדוגמא, אם אני מפרסם בכל שלושת ה-Match Types על המילה "כסף באינטרנט", ומשתמש מחפש "איך לעשות כסף באינטרנט", המילת חיפוש אשר תוקפץ תהיה "כסף באינטרנט" ב-Match Type של Phrase, וה-QS הרלוונטי יהיה על פי המילה הבסיסית, שהיא "כסף באינטרנט". לפי האלגוריתם החדש, ה-QS יחושב דינאמית, על פי המילה המחופשת, ולא המילה עליה אני מתמודד, כלומר על: "איך לעשות כסף באינטרנט".

2. השינוי השני הוא הגוגל סלאפ כמובן, אם עד עכשיו גוגל היו מעיפים מילות חיפוש עם Quality Score נמוך מהחיפוש, עכשיו הם יציגו אותם, פשוט במיקום נמוך. ה-Slap החדש, הולך להגיד לנו פשוט מה הביד המינימאלי לעמוד ראשון. זה יכול קצת לבלבל, כי מה אם אני רוצה להיות בעמוד השני? אבל בעיקרון, מעתה והילך, הכאפות החדשות, פשוט יעיפו את הפרסומות מהעמוד הראשון.

הטוב

בעיקרון, עכשיו, כשכבר לא צריך להציע $10 בשביל להופיע על מילת חיפוש מסויימת, אפשר להיות מדורג בעמוד השלישי, וזה משאיר תקווה לשקם את ה-Quality Score עם ספליט טסטינג מאסיבי של המודעות.

הרע

לפי איך שזה נראה לי, יהיה פחות חשיבות ל-Match Types מאחר וה-Quality Score נקבע על פי ה-Search Query ולא לפי ה-Bid Keyword. כך שזה קצת מפחיד אותי, מאחר ויהיה פחות חשיבות למחקר מילים טוב… או שאולי, זה דווקא נועד בשביל שכן יהיה… מי יודע?

המכוער

הם לא רשמו תאריך, רק אמרו "בקרוב…", מזה טריילר לסרט?!?!

המכתב הרשמי

In July 2005, AdWords introduced minimum bids for keywords based on Quality Score. This system allows us to show very high quality ads to Google users, while also giving advertisers control over their keywords. Since 2005, we've improved Quality Score in many ways, such as the inclusion of landing page quality and landing page load time as factors. Along the way, we've also received much helpful feedback from both users and advertisers.

Today, we'd like to let you know of further improvements we'll introduce in the coming weeks — based, in part, on this feedback. First we'll outline the key points, and then dive into the details:

  • Quality Score will now be more accurate because it will be calculated at the time of each search query
  • Keywords will no longer be marked 'inactive for search'
  • 'First page bid' will replace 'minimum bid' in your account

A more accurate Quality Score

Most importantly, we are replacing our static per-keyword Quality Scores with a system that will evaluate an ad's quality each time it matches a search query. This way, AdWords will use the most accurate, specific, and up-to-date performance information when determining whether an ad should be displayed. Your ads will be more likely to show when they're relevant and less likely to show when they're not. This means that Google users are apt to see better ads while you, as an advertiser, should receive leads which are more highly qualified.

Keywords no longer marked 'inactive for search'

The new per-query evaluation of Quality Score affects you in that keywords will no longer appear as 'inactive for search' in your account. Instead, all keywords will have the chance to show ads on Google web search and the search network (unless you've paused or deleted them). Keep in mind, however, that keywords previously marked 'inactive for search' are not likely to accrue a great deal of traffic following this change. This is because their combined per-query Quality Score and bid probably isn't high enough to gain competitive placement.

'First page bid' will replace 'minimum bid'

As a result of migrating to per-query Quality Score, we are no longer showing minimum bids in your account. Instead, we're replacing minimum bids with a new, more meaningful metric: first page bids. First page bids are an estimate of the bid it would take for your ad to reach the first page of search results on Google web search. They're based on the exact match version of the keyword, the ad's Quality Score, and current advertiser competition on that keyword. Based on your feedback, we learned that knowing your minimum bid wasn't always helpful in getting the ad placement you wanted, so we hope that first page bids will give you better guidance on how to achieve your advertising goals.

It's worth mentioning that the impact of these changes will vary from advertiser to advertiser; some might see no changes to their ad serving, while others may see a noticeable difference. As always, we recommend optimizing ads to prevent them from receiving a low Quality Score.

Putting it all together

Here's an example to illustrate how per-query Quality Score works:

Nancy's Dairy advertises on the keyword 'milk.' Nancy's ads perform better on the keyword 'milk' in the U.S. than in Canada. Her ads also perform better on the query 'milk delivery' than on 'milk,' and better on certain search network sites than on others. Instead of one static Quality Score and minimum bid that determines whether the keyword 'milk' is eligible to trigger an ad for all search queries, we will now determine eligibility dynamically, based on factors such as location, the specific query, and other relevance factors. For that reason, Nancy's keyword 'milk' will be able to trigger an ad for search queries where it's likely to perform better, i.e., in the U.S., on 'milk delivery' and on certain search network sites.

We're working to update the AdWords API and AdWords Editor so that, in the future, they will support first page bids. Until then, both the AdWords API and AdWords Editor will continue to show the minimum bid field. However, the information shown in this field will be based on the new per-query Quality Score. You may keep current with upcoming API releases on the API Blog and learn about upcoming AdWords Editor releases via the AdWords Editor Forum.

Finally, please note that we'll release these Quality Score changes to a very small segment of advertisers within the next day or two, so that we can gather feedback before launching to all our advertisers. We will, of course, post again in advance of the time that these changes go live for everyone.

In the meantime, please see this comprehensive list of frequently asked questions for more information.

Posted by Trevor Claiborne, Inside AdWords crew

20 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אנונימיt   22 באוגוסט 2008 בשעה 19:54
    (#)

    תודה על האינפו – מאוד מעניין ונראה מועיל למקצוענים שביננו

     

    ולגבי התמונה – בדרך כלל אתה בוחר אחלה תמונות – הפעם די שובנסטי

     

    מי החליט שגוגל הוא גבר..

  2. אנונימי44   22 באוגוסט 2008 בשעה 20:59
    (#)

    הי

     

    מה קרה שלא חטפת גם סלאפ?

    איזה שינויים עשית?

     

    סופ"ש מעולה

    • המיליונר בפיגמה   22 באוגוסט 2008 בשעה 21:40
      (#)

      מיניסייטים של 10-15 עמודים :)

      • אנונימי44   22 באוגוסט 2008 בשעה 21:52
        (#)

        יפה!!

         

        כל 10-15 הם תוכן? ןאם כן מאיפה התוכן? פרילנסר?

         

        תודה

        • המיליונר בפיגמה   24 באוגוסט 2008 בשעה 18:06
          (#)

          לא,

          לקחתי מ-Article Directories…

          אף אחד לא באמת קורא את הכתבות, זה רק בשביל לרצות את גוגל, ולכן, אני לוקח מ-Article Directories תוכן, בהתאם לחוקים שלהם…

          • אנונימי   24 באוגוסט 2008 בשעה 18:20
            (#)

            תודה על התשובה

             

            איפה מןצאים Article Directories ?

            וכמו שאני מבינה זה לא חומר מקורי – אז איך גוגל יכול להתייחס לזה כאל אתר איכותי?

            • המיליונר בפיגמה   24 באוגוסט 2008 בשעה 18:34
              (#)

              היי,

              יש הרבה, פשוט תריץ חיפוש בגוגל ל-Article Directories, או Articles.
              אני לוקח מ-goarticles.com

              בכל מקרה, כנס ל-technorati.com, כל התוכן שם לא מקורי, ועדיין זה נחשב אתר איכותי…

              הרבה אנשים יחפרו לכם על כל מיני דברים, כי הם חושבים שהם יודעים. ובמקרה הזה אני מתכוון ל-Duplicated Content. כל עוד לא בדקתם בעצמכם, פשוט עדיף לא להתייחס.

              בהצלחה.

            • אנונימי   24 באוגוסט 2008 בשעה 19:53
              (#)

              תודה על התשובה

               

              ושאלה אחרונה – מכיוון שהמאמרים מכוונים לגוגל, אז איך למעשה אתה מוודע שמי שהגיע אליך לא "יברח" לשם.

              האם אתה פשוט עושה לינק "מאמרים" קטן בסוף העמוד הראשון שאף אחד לא יראה?

            • המיליונר בפיגמה   24 באוגוסט 2008 בשעה 22:15
              (#)

              בדיוק….

              מתי פעם אחרונה לחצת על הלינקים הקטנים בתחתי האתר באתר כלשהו?

            • אנונימי   30 בספטמבר 2008 בשעה 15:37
              (#)

              Visitors:

              If you are interested in using articles by authors who have submitted to the GoArticles directory on your website, we strongly recommend that you first contact the author to obtain consent. Any article so used must be posted "as is" (unedited) and with the author's bio paragraph (resource box) and copyright information included.

               

               

              היי

               

              אתה באמת פונה כל פעם לקבל אישור להשתמש במאמרים?

               

              תודה

            • המיליונר בפיגמה   30 בספטמבר 2008 בשעה 16:57
              (#)

              לא, אבל אני כן שם את ה
              resource box

            • אנונימי   30 בספטמבר 2008 בשעה 15:41
              (#)

              היי שאלה נוספת בבקשה

               

              איך מצרפים מאמרים לאתר? ע"י דטה פייד או לינק ישר לאתר שמספק מאמרים?

              תודה

            • המיליונר בפיגמה   30 בספטמבר 2008 בשעה 16:57
              (#)

              את זה אני לא יודע…

            • אנונימי   30 בספטמבר 2008 בשעה 17:00
              (#)

              היי תודה על התושובות

               

              אז לא הבנתי איף אתה מצרף מאמרים. פשוט קופי פייסט אישי לכל מאמר לעמוד נפרד באתר שלך?

               

              המון תודה

               

              אני פשוט חטפתי סלאפ ומנסה להתאושש

            • המיליונר בפיגמה   7 באוקטובר 2008 בשעה 19:33
              (#)

              יוצר בלוג, שם בו קופי פייסט של מאמרים. הדרך היחידה להתאושש מסלאפ מהר זה דומיין חדש.

              בהצלחה.

  3. שלומי   22 באוגוסט 2008 בשעה 21:56
    (#)

    הנה קישור להצהרה הרשמית של גוגל

    http://adwords.blogspot.com/2008/08/quality-score-improvements.html

     

  4. וובה   2 בדצמבר 2009 בשעה 15:14
    (#)

    אין ברירה, כמו שמישהו נורא חכם פעם אמר לי: "מי שלא מתאקלם, נכחד" תמיד חייבים להתאקלם למצב החדש, וכמו שאתה תמיד אומר: "תמיד תהפוך חסרון ליתרון"
    בברכה,
    וובה

    נ.ב
    ראיתי באיזשהו פורום את התמונה הזאת, והיה כתוב תחתיה: "Slap a Bitch! because you to can own this look of satisfaction on your face!"

  5. פליקס   28 במרץ 2010 בשעה 11:40
    (#)

    היי,

    לא כל כך הבנתי את השינוי שגוגל עשו

    ז"א שמעכשיו והלאה אני לא אוכל לשים מודעה באדוורדס שהקישור אליה הוא פרסומת של מוצר שאני מקדם?

    תודה. [[:

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!