על מה אתם רוצים שאני אדבר? + שיא הטמטום של מיקרוסופט!

סוף סוף הגיע הזמן להגיד: "איזה כיף שיש לי בלוג"! בדיוק בעוד שלושה שבועות מתקיים כנס האפיליאייטס הישראלי הראשון, וכפי שכבר סיפרתי לכם, אני מעביר מצגת כלשהי באפיליקון. עכשיו, בעוד הספיקרים האחרים מתלבטים על מה להעביר את המצגת (או שלא?!?!), אני יכול פשוט לשאול אתכם, על מה להעביר את המצגת. אז הנה, אני שואל: מה אתם רוצים שתכלול המצגת שלי באפיליקון? באילו נושאים הייתם רוצים שאני אתמקד?

בטמטום כזה עוד לא נתקלתי!

כמו שאתם יודעים, חודש חדש – מס הכנסה יושב על הוריד – יותר נכון הרו"ח, וזה אומר שצריך להדפיס חשבוניות מגוגל ומיקרוסופט. לגוגל, אני עוד אגיע אחרי זה, אבל עכשיו אני רוצה להתעסק במיקרוסופט. אני עוד לא התאוששתי מההלם שחטפתי. אני לא יודע אם לצחוק או לבכות, אבל חברינו מרדמונד, החליטו שהם חושפים את הקמפיינים שלנו לכל העולם, ובעצם את החשבוניות הם הולכים לפרט ברמת האדגרופים!

הסתכלתי קצת אחורה, וראיתי שזה תמיד היה כך. למה שמתי לב רק עכשיו? שאלה מצויינת! כי התחלתי להשתמש ב-Unique keyword per adgroup, מה שאומר שאם יש לי 5000 מילים ייחודיות, זה אומר שגם יהיה לי 5000 אדגרופים, עכשיו אתם מבינים לאן אני מכוון? ובשביל שתבינו יותר טוב על מה אני מדבר, הנה תצלום מסך, של חשבונית חצי חודשית:

ועל זה נאמר: מזל שהם לא התחילו לחייב בחשבוניות ברמת ה-Match Type, וגם לכתוב את עמודי הנחיתה שלי. אז זה בכלל היה להיט!

ואם כבר מדברים על חשבוניות, בתקופה האחרונה, גוגל הכניסו לכמה חשבונות בטא, של מערכת חשבוניות חדשה. השיפור המשמעותי ביותר במערכת החשבוניות החדשה של אדוורדס הוא שכעת, בניגוד לעבר, ניתן להוציא חשבונית אחת על כל החודש, ואין צורך לעבור כל החשבוניות (בערך אחת ליום) ולהדפיס אותם כמו שהייתי עושה פעם.
הבאסה: הם הפעילו את המערכת הזו, דווקא לחשבון הפחות פעיל שלי. כלומר, לחשבון הגדול אני עדיין אצטרך להדפיס הרבה חשבוניות.

לאחר בירור מהיר עם צוות התמיכה של אדוורדס, ו-"האשמות חמורות" שלי נגדם על "הפליה לא צודקת בין החשבונות", ניסו להרגיע אותי בכך ש-"בקרוב" המערכת הזו תיכנס לפרודאקשן ותהיה זמינה לכל החשבונות. למה ה-"בקרוב" במרכאות? כי זה בקרוב מהמשפחה של "בקרוב יהיה איצטדיון עירוני חדש בחיפה".

ובנימה לא חסכונית בנייר זו, אך גם אופטימית, אני אשאל בשנית, "על מה אתם רוצים שאני אדבר באפיליקון?"

66 תגובות... קרא אותן למטה או הוסף אחת

  1. אמיל   3 בנובמבר 2008 בשעה 9:29
    (#)

    הסיפור שלך!

     

    הי פיג'מיסט, אני חושב שאתה צריך לחלק לשלוש:

    1. הסיפור האישי שלך במהלך השנה כולל החוויות הפסיכולוגיות (20 דק)

    2. טיפים מהניסיון שלך איך להתחיל ואיך להתקדם (10דקות)

    3. סיכום ושאלות

     

    בהצלחה, אמיל

    • שוקי   3 בנובמבר 2008 בשעה 22:43
      (#)

      היי פיגמיסט,

      אני הייתי רוצה שתביא את הדיווחים למס הכנסה לכנס.
      תביא הוכחות שאתה לא מדבר אלא גם עושה.
      תביא הוכחות לתשלום למס הכנסה. חתומות ע"י רואה חשבון.
      שקיפות, זה שם המשחק.
      אם אתה משחק אותה כמרוויחן בא תראה לכולם שזה על אמת, ולא רק על הרשת. לזייף חשבוניות ותצלומי מסך יודע כל אחד שלמד לשמור קובץ html במחשב.
      לזה אני נותן לך 10 דקות.

      אח"כ תסביר את לבחור מוצר בקליק בנק ואחרים.
      איך לזהות טרנדים.
      לזה אני נותן לך 10 דקות.

      אח"כ תסביר איך לכתוב אתר נכון.
      לזה 5 דקות.

      אח"כ תסביר איך לייצור 50000 מילות מפתח לגוגל ואיך לשלם על כל מילה 5 סנט.
      לזה אני נותן לך 10 דקות.

      אח"כ אתה מזמין את כולם לכוס בירה בפאב.
      עם רווחים כאלה אתה יכול להרשות לעצמך.

      ורק אח"כ אני מאמין שדיברת אמת.

      סה"כ (בלי הבירה בפאב) המצגת – 35 דקות.
      חושב שתעמוד בזה?

      שקיפות זה שם המשחק.

      • המיליונר בפיגמה   3 בנובמבר 2008 בשעה 23:32
        (#)

        אמיל תודה,

        שוקי היקר, שכחת לבקש גם שאני אביא איתי הדפס של כל המילות מפתח שלי, ואת הלינקים לעמודי הנחיתה. אין לי מה להוכיח לאף אחד, אני לא מבקש שאף אחד יאמין לי. אני יודע עם עצמי, שהמצפון שלי נקי.

        הבחירה אם להאמין או לא, היא שלך.

        ו-5 דקות לאיך לכתוב אתר תוכן? נו באמת….

        • שוקי   4 בנובמבר 2008 בשעה 8:41
          (#)

          יודע מה פיגמיסט?
          בסדר.
          את זה לא הייתי עושה בכנס. אבל הייתי עושה כאן בבלוג על אחד מפרוייקט עבר שלך.

          הייתי עושה כאן פוסט אחד ארוך או כמה, על קמפיין עבר שלך שלא פעיל כבר. מנתח אותו מההתחלה ועד הסוף. כולל כל מה שקשור לפרוייקט הזה. לא דברים כללים שאתה כותב כאן, מכל הפרוייקטים שלך.
          ממש לפי השלבים הבאים:

          1. זיהוי טרנד.
          2. השיקולים לבחירת המוצר עבור הטרנד בקליק בנק ואחרים. למה העדפת לשווק את מוצר X ולא מוצר Y,Z,T שנמצאים באותה קטגוריה.

          3. השיקולים לבחירת מילות מפתח למוצר + דוגמאות של מילות מפתח.
          4. תראה את עמוד הנחיתה שבנית עבור המוצר. ואיך שתלת שם את מילות המפתח.
          5. ספר על הרווחים וההוצאות בפרוייקט הזה.
          6. היכן פרסמת עבור הפרוייקט הזה
          7. מה למדת בפרוייקט הספיצפי הזה
          8. מה המסקנות שלך מהפרוייקט הזה לפרוייקטים האחרים

          ככה תלמד את כולם כאן איך לעשות פרוייקט ולא רק תכתוב באוויר.
          רוצים דוגמא אחת מההתחלה ועד הסוף. על אמת.

          זה נקרא מבחן שטח.
          לא רק תאוריה.
          תעמוד באתגר?

          • אנונימי   5 בנובמבר 2008 בשעה 22:16
            (#)

            שוקי, נראה לי שאתה יודע מצוין מה צריך לעשות, אז תעשה !

            תפתח בלוג, תשיג קוראים, תשווק, תצליח,

            תגיש דוחות על שקפים כדי שיהיו שקופים מכל הכיוונים,

            תנתח לפי כל השלבים שאתה חושב שנכונים.

            ככה תלמד את כל הקוראים של הבלוג שלך איך להצליח ולעמוד באתגרים.

            רק תעשה טובה ותשחרר אותנו מהעול של קריאת התגובות המטומטמות שלך כאן

            מי שירצה יקרא אותן בבלוג שלך

             

            • שוקי   6 בנובמבר 2008 בשעה 7:11
              (#)

              תגיד, אנונימי,
              הפיגמיסט מינה אותך לדובר שלו?
              לא נראה לי.
              תחזור לחור שלך ותן לפג'אמיסט להשיב להצעה שכתבתי.
              זה יכול רק לעזור לגולשים כאן.
              ונראה לי שלאחד כמוך זה יעזור המון.

            • המיליונר בפיגמה   6 בנובמבר 2008 בשעה 20:24
              (#)

              שוקי תקשיב,

              הבעיה שלך ושל עוד רבים אחרים שלעולם לא יצליחו בשיווק תוכניות שותפים, היא שאתם מחפשים נוסחא.

              נוסחאות קיימות רק במתמטיקה, כל נישה וכל קמפיין, יש את השטיקים שלו. כל מחקר מילים יתבצע באופן שלו. אין חוקים קבועים שתופסים לגבי כל נישה.

              נוסף על כך, רואים כמה ערך אתה מחפש במצגת שלי. כל נושא שכתבת עליו, הוא מצגת של 45 דקות (אם לא יותר), בפני עצמה…

              מקווה שתבוא עם גישה קצת אחרת לאפיליקון…

            • שוקי   7 בנובמבר 2008 בשעה 8:26
              (#)

              לא ביקשתי ממך נוסחה.לא מחפש נוסחה.
              לא ביקשתי ממך שתעשה את זה באפליקון.
              בקשתי שתנתח קמפיין אחד שלך מהעבר,לא פעיל מההתחלה ועד הסוף.
              בכמה פוסטים. כאן בבלוג.לפי השלבים שציינתי.
              זה ייתן לכל הקוראים כאן מושג איך להתחיל והשאלות של כולם יפחתו.
              כשיש דוגמא מוחשית איך לוקחים רעיון ועושים ממנו פרוייקט ומציגים את השלבים עם דוגמאות למה כאן עשיתי ככה ולמה כאן לא עשיתי את זה,זה הרבה יותר קל לכולם. מאשר לקרוא 500 פוסטים שכל אחד אולי זורק משהו בכיוון אבל לא מחברים אותך לכלום. כי זה נותן לכולם את הבסיס ההבנתי שממנו כל אחד יתחיל להתפתח בכיוון שלו.

            • המיליונר בפיגמה   8 בנובמבר 2008 בשעה 9:47
              (#)

              מסכים איתך,
              ואני הולך לעשות את זה השבוע באופן סופי עם יורו2008.
              אבל אני אגיד לך עוד משהו, זה לא יספק את האנשים, כי אנשים יגידו שזה קמפיין ייחודי, כי הוא היה תקופתי, ועוד כל מיני תירוצים…

              העניין הוא, שכל קמפיין הוא יחודי, ואף קמפיין אל דומה לקודמו.

      • אורי מנור   4 בנובמבר 2008 בשעה 3:24
        (#)

        וואו שוקי! זה הכל? אין לך עוד איזה כמה דרישות???

         

         אתה דורש שקיפות – תן שקיפות בחזרה, תזדהה בשמך המלא

        ותספר גם איזה קמפיינים אתה מעלה, אילו נישות וכו'

         

        בכלל הדרישות שלך מתאימות למישהו שקנה מניות בבורסה.

        למיטב ידיעתי – הפיג'מיסט עדיין לא הנפיק, אז הוא לא חייב לך כלום.

         

        אם כבר – אתה חייב לו.

         

         

         

         

         

         

         

  2. מיה   3 בנובמבר 2008 בשעה 10:04
    (#)

    הי,

     

    יש לי אתר אינטרנט ואני מחפשת משווק באינטרנט כמוך.

    יש לך המלצות על מישהו?

    או שאולי אתה מעוניין?

    אשמח אם תוכל לחזור אלי

     

    תודה

     

     

  3. טוביה   3 בנובמבר 2008 בשעה 10:04
    (#)

    יש לי רק בקשה אחת ויחידה והיא שתבוא בפיג'מה

  4. יגאל   3 בנובמבר 2008 בשעה 10:16
    (#)

    היי פיג'מיסט

     

    קודם כל חשבתי שכבר יש נושא להרצאה שאתה מעביר, הרי רשום באתר של האפיליקון את הנושא שאתה תדבר עליו…

     

    בכל אופן, לא נראה לי שיש צורך לדבר על מוטיבציה ודברים כאלה כי נראה לי שכל אחד שמגיע לכנס שכזה ונוסע עד שפיים ועוד מוותר על יום עבודה או יומיים יש לו כבר מוטיבציה מעל ומעבר

     

    אהבתי את מה שאמיל אמר, שתדבר על איך להתחיל ואיך להמשיך משם,

    תדבר על טכניקות שאתה משתמש על מנת להגדיל את ה-ROI

    טכניקות שאתה משתמש על מנת להקטין את ההוצאות

    טכניקות למצוא נישה טובה או יותר חשוב מזה איך לעשות מחקר מילים נכון וטוב.

     

    נראה לי שאנשים רוצים לשמוע את התכלס, את הפרקטיקה, איך עושים את זה הלכה למעשה ואני יודע שמנקודת המבט שלי הייתי רוצה לשמוע הרצאה שתלמד אותי משהו, שתהיה לה ערך מוסף, אם הייתי בהרצאה שבה הרגשתי שלמדתי לפחות דבר אחד חשוב שאותו אני יכול להתחיל ליישם מידית או שבנקודת מבט קדימה יוכל לחסוך לי אנרגיה/זמן/כסף אני ארגיש שהיא באמת תרמה לי ואצא מרוצה ממנה

     

    מקסימום, אתה יכול לעבור על כל הפוסטים שלך ולראות על איזה נושא היו הכי הרבה שאלות והכי הרבה התעניינות ואנשים רצו לדעת יותר עליו, אני בטוח שזה יהיה הנושא או הנושאים שאנשים ירצו לשמוע עליהם גם בכנס

     

    מקווה שעזרתי קצת,

    יגאל

    • המיליונר בפיגמה   3 בנובמבר 2008 בשעה 23:35
      (#)

      אהלן יגאל,

      אני מסכים איתך שאנשים רוצים לבוא ולקבל ערך מוסף. העניין הוא, שאת דעתי על הרצאות מהסוג הזה כבר חוויתי בסיכומים של ה-Affiliate Summit, ואני לא עומד להיות מעל כולם… הסוד בכנסים האלה הוא באנשים ולא בהרצאות.

      לגבי מה שביקשת שאני אדבר עליו… לקח לי 11 חודש, ללמוד את כל מה ששאלת, אתה באמת חושב שאפשר לכלול את זה ב-45 דקות?

      בגלל זה אני שואל, בשביל לראות, איזה נושא ספציפי מעניין את הרוב.

      תודה,
      ונתראה בקרוב.

  5. Comecuca   3 בנובמבר 2008 בשעה 11:41
    (#)

    אני מסכים עם אמיל ויגאל.

     

    ללמד תאכלס את הפרקטיקה מאיך מתחילים מקמפיין מופסד ולהביא אותו למצב של רווח,כמו בחודש הראשון שלך שהיית מופסד וחודש השני כבר הרווחת 12,950 שקל.

     

    COMECUCA

     

     

    • המיליונר בפיגמה   3 בנובמבר 2008 בשעה 23:37
      (#)

      אהלן,

      העניין הוא, שכמו שאמרתי כבר, לקח לי 11 חודש ללמוד את כל זה, גם אם אני אתאמץ מאוד, זה לא משהו שאפשר להעביר ב-45 דקות, וגם לא בשעתיים.

      נוסף על כך, לא לכל קמפיין יחס דומה. אין חוקי ברזל, כל קמפיין מקרה לגופו. (על זה אני דווקא כן יודע שאני הולך לפרט.)

  6. ערן   3 בנובמבר 2008 בשעה 11:58
    (#)

    פעם ראשונה שאני מסכים אתך אני הולך להעסיק בחורה ברבע משרה רק שתעשה לי סדר בחשבוניות (אגב בפייסבוק זה יותר גרוע)

     

  7. פופה   3 בנובמבר 2008 בשעה 13:56
    (#)

    דבר על… הצלחה, הקושי להגיע אליה, הסיכויים האמיתיים, ותן לאנשים לשאול אותך שאלות, והרבה.

     

    cya

     

  8. טל   3 בנובמבר 2008 בשעה 14:49
    (#)

    דבר על איך מבשלים קובה חמוסטה ביום שישי בצהריים..

    תכתוב על דברים שלא כתבת עליהם בבלוג, קוראים התחילו להתעניין בחיים שלך

    כבר יותר מהכסף שאתה מציג. הפכת לסוג של גורו (למרות שאתה לא מחשיב את

    עצמך כזה) ומוקד ידע בתחום.

     

    אני הייתי רוצה לשמוע את ההרצאה (אבל אני טס לדרום אמריקה), בכל מקרה

    אם הייתי שם הייתי רוצה לשמוע איך החיים שלך נראו לפני זה – בתור חייל ואיך

    הם נראים עכשיו, כשיש לך משכורת חודשית שיכולה להאכיל 10 משפחות בשדרות..

     

    מה אתה עושה עם הכסף שלא עשית בעבר?

     

    • יגאל   3 בנובמבר 2008 בשעה 16:20
      (#)

      טל, הרגת אותי מצחוק….

      חחחח משכורת להאכיל 10 משפחות בשדרות חחחחחחח

       

      • המיליונר בפיגמה   3 בנובמבר 2008 בשעה 23:40
        (#)

        זה באמת מצחיק :)

        אבל זה מצב שאני לא רוצה להגיע אליו, שהחיים שלי מעניינים אנשים יותר מהתוכן המקצועי בבלוג. זה לא בלוג רכילות!!!

        לכן, קשה לי להאמין שאני אבוא להרצאה, רק בשביל לדבר איזה שינוי עברתי.

  9. אנונימי   3 בנובמבר 2008 בשעה 17:17
    (#)

    עוד יצור עלוב נפש שהקינאה נובעת מגרונו התפלאתי כאן למצוא פה את ערן הכוכב לאחר שהשמיץ פה את הפיגמיסט אתה בא לבן אדם הביית מחרבן לו בסלוןעוד חוזר לבקש סוכר?

    למרות שפעם שעברה שאמרתי לך פיזמיסט שאני לא מצליח להרשם לרשתות האלה אמרתה לי שאני לוזר ואני לא יעשה לך תחרות אז אל תדאג אני לא ירשם אליהם אחי חח כמו שאתה כועס על מיקרוסופט גם אני כעסתי באותו רגע שאמרו לי שלא קוראים לי ככה חח

    היה מענין לשמוע אותך מדבר על בחירת המוצר לקידום.

    • ערן   3 בנובמבר 2008 בשעה 20:51
      (#)

      ואללה כוכב כתבתי 3 פוסטים ועשית ממני כוכב נוו….

      • אנונימי   3 בנובמבר 2008 בשעה 20:56
        (#)

        לא כתבתה פוסטים כתבתה תגובות לפוסטים כמו שפה יש לך עוד הרבה להגיע רגוע

        • המיליונר בפיגמה   3 בנובמבר 2008 בשעה 23:42
          (#)

          היי,

          מצטער אם נעלבת על מה שאמרתי.

          אני הרבה פעמים ציני, כך שבאסה לשמוע שאנשים לא מבינים את הציניות שלי.

          בכלן מקרה, רשמתי לעצמי…

        • ערן   4 בנובמבר 2008 בשעה 12:04
          (#)

          אם שגיעות כטיב כמו שלך לא הייתי בכלל כותב טגובות

  10. עובד   3 בנובמבר 2008 בשעה 17:24
    (#)

    פיג'מיסט יקר, שאללה לי אליך, בתור אפיליאייט דנדש למה שלא אקנה אדוורדס בגוגל ישירות לעמוד המכירה ?

    האם דף נחיתה תמיד תורם כל כך?

    כי אני לא חושב שאוכל לכתוב דף שיווק מוצלח יותר מדף המוצר שמצאתי

     

    בלוג מעולה ושופע במידע, חן חן

  11. zivi   4 בנובמבר 2008 בשעה 2:31
    (#)

    היי בנאדם….

    אני לא יודע אם זה יעניין את כולם, אבל מסקרן אותי מאוד הממצאים שמצאת בניסויים ברשת התוכן, אני חושב שזה אחד התחומים הפחות נחקרים, אני אישית מכיר אותו ברמה המיסטית(מנסה, עובד… יופי, לא עובד… מקפיא), מצד שני יכול להיות שרוב המאזינים שלך הם חבר'ה בתחילת דרכם ויותר יעניין אותם "צעדים ראשונים"…

  12. SUPERAFF   4 בנובמבר 2008 בשעה 15:27
    (#)

    ואני רק שואל את עצמי איך וכיצד ייתכן שמכירות כלכך עלובות מצדיקות את הכינוי "מליונר"

    , אלו שבאמת מצליחים עושים הרבה מאד הכפולות של הנתונים האלו והרבה הכפלות פחות רעש.

    בהצלחה ל"מליונר"

     

    משווק

    • אנונימי   4 בנובמבר 2008 בשעה 15:55
      (#)

      הוא לא עושה שום רעש ואים נוצר רעש כניראה שהוא באמת שוה את זה ואני בטוח שהייתה מת שיהיו לך מכירות כאלה מי שלא מתאים לו שלא יכנס

    • אנונימיא   4 בנובמבר 2008 בשעה 15:57
      (#)

      גם אני עושה יותר ממנו, אבל בשביל רבים הוא דוגמא לנחישות

      הוא מלמד ולרוב מאוד מעניין

       

      מליונר זה סוג של לוגו סקסי שמביא חשיפה וגם נבואה שתגשים את עצמה יום אחד.

       

      אז מה זה משנה איך הוא מכנה את עצמו.

      תהנה מהצלחה שלך וזהו

       

      • ערן   4 בנובמבר 2008 בשעה 18:23
        (#)

        זה היה יפה ולגיטימי אם היה מדובר בבלוג אנונימי עם 30 כניבות ביום 

        אבל להיות נואם באפיליקון יחד עם נעם לניר ורן

        משהו ממש משובש פה !!!

         

        • המיליונר בפיגמה   6 בנובמבר 2008 בשעה 20:30
          (#)

          Superaff,

          מאחד שמכנה את עצמו Superaff הייתי מצפה שידע מזה קופי טוב…

          מעולם לא ראיתי את עצמי מעל משווקים אחרים, ואני מודע לעניין וגם אומר בקול רם שאני בסה"כ דג קטן. כך שאין מה להשוות ביני לבין אחרים.

          ערן,
          אתה אידיוט! לך תשאל את נועם לניר מה הוא חושב על זה…

      • ערן   5 בנובמבר 2008 בשעה 20:32
        (#)

        הוא לא דוגמה לשום דבר רק לטיפשות ההמון ולנהייה אחרי מסרים ניו אייג'ים כביכול רקים מתוכן ומלאי אגו מי מזכיר לי קצת את המסרים הפשיסטיים גורואים מלהיבי המונים של ברק אובמה (והלוואי ויצליח) נהיית ההמון אחרי לא כלום 

        ובנימה אחרת אומר שלכנס אפיליקון תגיע מכונית ריקה וממנה ייצא המיליונר בפיז'מה 

        • אנונימי   6 בנובמבר 2008 בשעה 17:37
          (#)

          Eran, you're gay

          • ערן   6 בנובמבר 2008 בשעה 19:26
            (#)

            קודם כל לא

            ואם זה נחשב אצלך העלבה נו… ירדנו כבר מזמן מהפסים של הפיז'מה 

            • המיליונר בפיגמה   6 בנובמבר 2008 בשעה 20:32
              (#)

              אני לא מאמין שאני מגיב לך עוד פעם,
              אבל אם היית יודע כמה אנשים באמת מרוויחים כסף בזכות הבלוג, ובאמת לומדים ממנו, לא היית מדבר!!! או שבעצם כן, כי אתה בנאדם קטן, עם המון קנאה שאוכלת אותך מבפנים.

              אני יודע, כי אני מקבל עמלה בזכותם בקופיאק…

            • ערן   7 בנובמבר 2008 בשעה 8:07
              (#)

              מה לעשות ככה אני שמלך הוא ערום ומנסה ללבוש פיז'מה בתור בגדי מלכות

            • המיליונר בפיגמה   8 בנובמבר 2008 בשעה 9:45
              (#)

              נגמרו לי המילים, לפעמים צריך להפסיק ללכת סחור-סחור ולהגיד את האמת בפרצוף: ערן היקר, אתה דביל.

  13. אנונימי   4 בנובמבר 2008 בשעה 19:55
    (#)

    help!

    מישהו יכול להגיד איזה לינק ב COPEAC צריך להעתיק, שמכיל aff. id? איפה הוא נמצא  בדיוק?

    תודה רבה

     

     

     

  14. אנונימי   4 בנובמבר 2008 בשעה 22:33
    (#)

    המליונר בפיג'מה

    אני יכול ליצור איתך קשר בדרך כלשהי?אימייל או משהו כזה?

  15. צבי   7 בנובמבר 2008 בשעה 0:25
    (#)

    יש שאלה שלא עוזבת אותי, אם אני הייתי מגיע למצב שלך האם הייתי מספר לחבריי על הסכומים שאני מרוויח או החברה שבבעלותי…

    חברים שלך יודעים? אלו שיודעים שומרים על כך בסוד?

     

    • המיליונר בפיגמה   8 בנובמבר 2008 בשעה 9:41
      (#)

      תשמע,

      זו בהחלט דילמה קשה.

      עד לפני חודשיים לחברים שלי לא היה מושג מה אני עושה וכמה אני מרוויח. הם ידעו שאני מרוויח הרבה, אבל לא תיארו לעצמם עד כמה הרבה.

      בכל מקרה, סיפרתי את הסיפור לחברים הכי טובים שלי, והם קיבלו את העניין בצורה יפה, בלי יותר מידי קנאה.

      אני חושב שאלו המקרים בהם חברות אמיתית נמדדת, ולכן אין טעם להסתיר את מי שאתה מחבריך. לשמחתי, גיליתי שיש לי חברים נפלאים!

  16. מתחילון   7 בנובמבר 2008 בשעה 7:50
    (#)

    אני לא אוכל להגיע לכנס בסוף

     

    אשמח אם אפשר יהיה לצלם את ההרצאה ולהעלות ל youtube

     

    מקווה שזה לא נשמע חצוף מדי :)

     

     תודה רבה!

  17. אנונימי   7 בנובמבר 2008 בשעה 22:34
    (#)

    מבקש את עזרתכם בנושא אתר שאני עומד להעלות שכול מטרתו היא לקדם אדסנס מיכוון שזהוא עבורי אתר ראשון בנושא  היתי מבקש להבין אם לאתר כזה יש צורך במינימום של דפי תוכן או שאתר יכול להכיך כמות של עד 10דפים כאשר כול דף הוא בעצם דרך לקדם מספר מילות מפתח בתחום כזה או אחר כאשר יש נושא לאתר

     

    אודה לעזרתך

    • המיליונר בפיגמה   8 בנובמבר 2008 בשעה 9:42
      (#)

      אהלן,

      הייתי שמח לעזור לך, אבל אני לא מבין באדסנס.

      מה שכן, אני לא חושב שבאמת אפשר להרוויח כסף על ידי הקמת אתר שכל מטרתו היא אדסנס. אבל זו רק דעתי, אני בטוח שיש כאלה שחולקים עליי.

  18. סתם אחד   8 בנובמבר 2008 בשעה 10:10
    (#)

    כמה מכירות ליום עושה לדעתכם האפילייט הכי גדול של קליקבנק?

    (כמובן רק ממכירות כאפילייט)

  19. שי   8 בנובמבר 2008 בשעה 21:16
    (#)

    ישבתי ועמלתי וקראתי את כל התגובות פה…תגידו אנשים כלכך קשה לצאת מהישראליות ולפרגן, להיות פחות סקפטי, כולה בנאדם כותב בלוג הוא לא מרוויח כסף מזה שהוא כותב לכם את הבלוג כולה שאל מה מעניין אותכם לשמוע בכנס וכולם ישר קופצים ומתנגחים בו…מה קרה הקנאה אוכלת אותכם..אני בטוח שאתם מאלה שגם מאמינים שהצ'ק של לשנו על 117 אלף דולר זוייף בפוטושופ.

     

    ראבק צאו מזה.

     

    פיג'מיסט שיהיה בהצלחה מצפה בכליון עיניים לשמוע אותך באפילקון…אני באופן אישי בעבר לפני שנתיים בערך עבדתי קשה על קליקבנק ואחרי שסיננתי את הקמפיינים המופסדים בסופו של יום גם אלו שהיו מורווחים הפכו אותי לeven steven.

     

    לא מצפה שתגיד מה הקמפיים הטוב שלך ומילות המפתח אבל כן איך לזהות דברים ואיך לחשוב מחוץ לקופסא שאני מניח שזה שם המשחק.

     

    שי

  20. אנונימי   8 בנובמבר 2008 בשעה 21:17
    (#)

    100 מכירות ליום וכעת לא….המממ נשמע לי סיפור מוכר.

    תן לי לנחש…הייתכן ושיווקת נישה סקאמית כמו CAR ON WATER , הרגשת מלך העולם ואז באו גוגל וסגרו לך את הפרסום?

    אם התשובה קרובה לזה, אז אתה לא הראשון ולא האחרון שחווה את מעגל הקסמים הזה.

     

    מישהו

     

  21. אנונימי   9 בנובמבר 2008 בשעה 0:12
    (#)

    אז פשוט תפסיקו לעבוד על אנשים.

     

    מישהו אמר קארמה….

התגובה שלך





  • XHTML: אפשר להשתמש בתגים הללו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
  • חברים יקרים, אין צורך להגיב בכמה פוסטים את אותה התגובה רק על מנת שאני אראה אותה, אני קורא ועונה לכל התגובות ללא שום קשר לותק הפוסט אליו הן נכתבו. לצערי הרב זמני מוגבל, ולכן אני עונה על תגובות אחת לשבוע. יחד עם זאת, חשוב לי לציין - אני עונה על כולן!